MSc tietohallinnossa
Thames Education Group Limited
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 8 200 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Thames Education Groupin tietojenkäsittelytieteen MSc yhdessä Buckinghamin yliopiston kanssa keskittyy keskeisiin pehmeisiin ja vaikeisiin taitoihin, joiden avulla voit ottaa urasi seuraavalle tasolle. Tämä MSc on ihanteellinen niille, joilla on kandidaatin tutkinto yritystoiminnassa, tietotieteessä tai vastaavassa kentässä. Ohjelma alkaa helmikuussa 2019 ja rajoitettu määrä paikkoja on edelleen saatavilla johdantokorvauksella £ 8.200 .
Pääsykriteerit
Kandidaatin tutkinto, mieluiten lähialueen alalla.
Ei-äidinkieli Englanti puhujat:
- IELTS: 6.5
- TOEFL-pisteet 575 tai yli paperipohjaiselle testille tai 232 tai yli tietokonepohjaiselle testille;
Tai vastaava.
Ohjelman yksityiskohdat
Data-Driven Management -ohjelman MSc keskittyy siihen, miten nykyisin laajalti saatavilla olevat tiedonkeruu-, hallinta- ja analysointivälineet muuttavat liiketoiminnan hallintaympäristöä. Ohjelma on suunniteltu toimimaan asteenä opiskelijoille, jotka haluavat käynnistää uraansa sellaisissa tehtävissä, jotka edellyttävät työkalujen ja tekniikoiden ymmärtämistä, jotta yrityksen tietämyksistä saadaan tietoa. Uskomme, että laajalti käytettävissä olevien kvantitatiivisten taitojen tietojenkäsittelytieteen kurssien lisäksi on syntymässä tarve ohjelmalle, joka on tarkoitettu yrityksille, jotka haluavat hyödyntää paremmin tietoja organisaatiossaan.
Ohjelman ensimmäisessä osassa keskitytään " tiedon taitoihin ", eli tarvittaviin osaamiseen, jota tarvitaan kokoamaan ja analysoimaan yritystoiminnan jokapäiväisessä toiminnassa syntyviä numeerisia tietoja. Ohjelman toisessa osassa keskitytään " johtamiskykyyn ", eli aiemmin hankittujen teknisten taitojen ja osaamisen soveltamiseen reaalitalouden tilanteisiin. Ohjelma päättyy kapteeniprojektilla, joko perinteisellä teorian väitöskirjalla tai raportilla, jossa oppilaat tulkitsevat, arvioivat ja kehittävät ratkaisuja yritystutkimusta varten.
Tietojenkäsittelytieteen MSc ei ole Data Scientist tai Business Analyst -ohjelma - se on hallinnointiohjelma, jossa keskitytään voimakkaasti siihen, miten organisaation tietojoukot voidaan jäsentää, analysoida ja tulkita päätöksenteon tukemiseksi ja helpottaa kilpailuetua.
Kun lukukausimaksu on £ 8,200 , ohjelma on todennäköisesti edullisin liiketoiminnan MSc-ohjelma Lontoossa.
1. lukukausimoduulit
Akateemiset taidot
Tämän moduulin tavoitteena on antaa opiskelijoille monenlaista taustaa kulttuurin ja akateemisen kokemuksen ansiosta, joilla on hyvä tutkimus ja argumentointitaidot sekä kehittämällä kriittistä ajattelua, lukemista ja perustason kvantitatiivisia taitoja. Myös referenssia ja akateemista kirjoittamistaitoja tarkastellaan ja kehitetään.
Päätöksenteko ja analyyttiset taidot
Tämän moduulin päätavoite on antaa opiskelijoille laaja näkökulma olennaisiin kvantitatiivisiin menetelmiin ja välineisiin auttaakseen heitä päätöksentekoprosesseissa. Taulukkolaskentaopohjainen opetus (perustuu lähinnä Microsoft Exceliin ja vähäisemmässä määrin SPSS: ään) keskittyy tavanomaisiin tilastollisiin käsitteisiin. Opiskelija osaa käyttää analyyttisiä lähestymistapoja monimutkaisissa olosuhteissa, kerätä ja tulkita tietoja aikarajoituksissa sekä tunnistaa ja arvioida vaihtoehtoja ennalta määriteltyjen kriteerien mukaan.
Tietokannan hallinta perusteet
Tässä moduulissa esitellään tietokannan suunnittelun, toteutuksen ja hallinnan peruskäsitteet. Se tarjoaa yleiskatsauksen erilaisista tietokannoista sekä nykyisen tietokannan markkinoista. Relaatiotietokantoja käsitellään yksityiskohtaisesti, mukaan lukien E / R-mallinnus ja toteutuskäytäntö tietokannan hallintaohjelmiston (Microsoft Access ja SQL) avulla.
Tiedon visualisointi ja tarinankeräys
Opintojakson suoritettuaan opiskelijat pystyvät tarjoamaan luovia ja räätälöityjä esityksiä ja pystyvät luomaan oivaltavia kojelautaan korostamaan liiketoiminnan suuntauksia, mahdollisuuksia ja haasteita. Moduulin ensimmäinen osa keskittyy keskeisiin suullinen viestintä- ja esitystekniikoihin ja perehtyy nykyaikaisten työkalujen kehittyneisiin ominaisuuksiin tehokkaiden esitysten tuottamiseksi, kuten PowerPoint ja Prezi. Moduulin toisessa osassa opiskelijat oppivat Tableau-tietojen analyysi- ja visualisointialustan käytännön soveltamisesta tapaustutkimusten avulla ja luo omat tutkimusraporttinsa.
Organisaatio- ja projektinhallintaosaaminen (valittavissa oleva liiketoimintakyky)
Moduuli keskittyy nykyaikaisten projektinhallintatyökalujen ja -tekniikoiden kehittyneen tietämyksen kehittämiseen, jotta opiskelijat voivat ennakoida osaamista, suunnitella ja toteuttaa projektisuunnitelmia.
Markkina- ja kilpailuanalyysit (valittavissa olevat liiketoimintakykyt)
Moduuli keskittyy tarjoamaan opiskelijoille keskeinen analyyttinen taito löytää ja tulkita avoimen lähdekoodin älykkyyttä suorittaessaan markkina- ja kilpailuanalyysejä. Opiskelijat saavat tietoa ajankohtaisimmista yritys- ja markkinatietojen lähteistä, tilasto- ja yritystiedoista sekä muista alustoista ja tutkimustekniikoista.
2. lukukauden moduulit
Tietopohjainen taloudellinen päätöksenteko
Moduuli ottaa opiskelijat analysoimaan ja tulkitsemaan taloudellisen laskentatoimen tietoja ja antaa heille perusteellisen käsityksen finanssialan nykyisistä haasteista. Opiskelija saa tietoa fintechin viimeisimmistä kehityssuunnista, teknologian ja rahoituksen yhdistelmästä sekä välineistä, jotka mahdollistavat suorituskyvyn arvioinnin ja analysoinnin ja joilla pyritään tukemaan investointipäätöksiä.
Asiakastietojen analyysi
Moduulissa valmistellaan opiskelijoita vastaamaan haasteisiin, joita digitaalisten viestintäkanavien kasvava merkitys ja eri e-työkalujen, kuten CRM: n tai markkinatutkimuksen analysointipakettien, leviäminen aiheuttavat. Opiskelija saa syvällistä tietoa suhteiden markkinointitekniikoista, verkostoitumisesta ja asiakasviestinnän välineistä, arvonmuodostuksesta palveluiden suunnitteluun ja toimitukseen sekä kokonaisvaltaiseen näkemykseen CRM-ohjelmista (Salesforce).
Data-Driven Management
Tämän moduulin päätavoite on antaa opiskelijoille laaja katsaus liiketoimintatietoratkaisuihin perustuvista tietoihin perustuvista johtamisstrategioista ja yrityssovelluksista. Digitaalimuunnoksen teoreettista ja käytännöllistä kehystä tullaan keskustelemaan: miten yritysten kasvavaa tietovarantoa voidaan hyödyntää kilpailukyvyn ja tehokkuuden edistämiseksi. Opiskelija tutkii todellisia esimerkkejä datapohjaisista organisaatioista ja analysoi koneen oppimisen ja keinotekoisen älykkyyden (AI) käytön ja vaikutuksen eri toimialoilla ja konteksteissa.
Data-keskittynyt HRM
Moduulissa keskitytään siihen, että opiskelijat voivat analysoida kriittisesti, arvioida ja suunnitella ratkaisuja ihmisjohtamisen hallintaa koskeviin haasteisiin erilaisissa organisaatioissa keskittymällä erityisesti haasteisiin, joita alan eri aloilla käytettävät e-työkalut tarjoavat laajalle. Moduulilla pyritään vahvistamaan oppilaiden strategioita selviytymällä rekrytointi- ja säilyttämishaasteisiin, hallitsemaan työntekijöiden arviointia ja palkitsemisjärjestelmää, luomaan työntekijöiden sitoutumis- ja koulutuskehykset sekä luomaan tehokkaan yrityskulttuurin.
Ohjelmointivaihtoehdot valinnainen
- Johdatus Pythoniin
- Johdatus R: ään
Capstone-projekti
Capstone-projekti on monimutkainen harjoitus, joka perustuu aiempien ohjelmien osiin hankittuihin taitoihin. Opiskelijoita pyydetään valitsemaan lopullisen korkeakoulutuksensa muoto. Se voi olla joko perinteinen teoriaperustainen väitöskirja, heidän opettajansa yksityiskohtainen tietosisällön analysointi, liike- tai markkinointi- tai teollisuusanalyysiehdotus. Opiskelijoiden on arvioitava kriittisesti valitsemaansa aihealuetta soveltaen tietojen analysointityökaluja ja tarjottava yritystiedot sekä mahdolliset tutkimustyönsä mahdolliset kehitysalueet.
Työllistämiskyky
Ohjelman tavoitteena on keskittyä useisiin siirrettäviin taitoihin, jotka ovat välttämättömiä johtajille lähes kaikilla toimialoilla:
Ongelmanratkaisutaitoja kurutetaan erilaisten vuorovaikutteisten tehtävien ja simulaatioiden avulla. Opiskelijoiden odotetaan osallistuvan aktiivisesti seminaareihin, kaikki seuraaviin keskusteluihin ja täydentävät oppimiskokemustaan ohjaavalla oppimisella, lukemisella ja tapaustutkimuksella.
Vuorovaikutteisissa seminaareissa harjoitetaan suullisia, kirjallisia viestintä- ja esityskysejä, joissa opiskelijoiden odotetaan osallistuvan säännöllisesti avoimeen keskusteluun ja keskusteluihin, laatimaan mielipiteitä ja esittelemällä heitä yksitellen ja ryhmissä, esittelemään ja esittämään kulttuurisesti monipuolisia yleisöjä ja kirjoittamaan teoreettiset esseet tai liiketoiminnan raportit ammattimaisesti.
Analyysi- ja tiedonhallintataitoja vahvistetaan sitouttamalla online-valmistelumateriaaliin ja vankkaan käytännönläheiseen lähestymistapaan tietokoneluokkiin.
Opiskelijat osallistuvat säännöllisesti projekteihin, jotka edellyttävät ryhmätyötä ja yhteistoiminnallista lähestymistapaa : ryhmätöistä, ryhmäesityksistä, roolipelistä ja draamapedagogiikan elementeistä. Opiskelijoiden odotetaan osallistuvan ohjattuun toimintaan luokkahuoneessa.
Opetusmenetelmämme ja oppimiskokemus
Vaihtoehtoinen luokkahuoneen lähestymistapa on suhteellisen uusi opetusmenetelmä, jossa tavanomaisen luokan oppimisen käsite käännetään ja oppilaat viedään oppimateriaaliin ennen luokkaa, jolloin luokkahuoneen aikaa käytetään syventämään ymmärrystä keskustelujen avulla vertaisryhmien kanssa ja ongelmanratkaisu jotka opettajat ovat helpottaneet. Tätä lähestymistapaa käytetään laajalti ohjelman aikana. Tämä konsepti mahdollistaa ongelmakohtaisen lähestymistavan luokkaan, jolloin opiskelijoilla on mahdollisuus työskennellä todellisissa tilanteissa ja tapaustutkimuksissa, harjoitella ongelmanratkaisuja ja kriittisiä vertaisarviointitaitoja sekä tiimityötä ja yhteistyötaitoja ja -tekniikoita. Tämä sisältää erilaisia työpajoja, keskusteluja, simulaatioita, esityksiä ja ryhmätöitä sekä tietokonegramentteja ja tietyissä tapauksissa käyntejä ja vierailevia luentoja.