Keystone logo

Kesto
    Opiskeluvauhti
    Kieli
    Opintomuoto

Mikään ohjelma ei täytä hakuehtojasi. Tarkenna suodattimiasi.

Clear filters

MSc Ohjelmat sisään Genetiikka

Master tutkinto on jatko-sertifikaatti, joka keskittyy syvemmin annetusta aiheesta kuin kandidaatin tutkinto. Master of Science on keskittynyt enemmän analyyttinen puolella aihe verrattuna maisteri.

Mikä on MSc Genetics? Genetiikka on tutkimus geenejä, jotka ovat monimutkaisia ​​biologisia välineitä. Vankka ymmärrys biologian ja biotieteiden on välttämätöntä, koska tämä kenttä sisältää perusteellisen tutkimuksen perintötekijöitä ja geenin mutaatio. Geeni laajeneminen ja geneettinen mutaatio on kaksi mahdollista painopistealueita, ja molemmat vaativat analyyttinen mieli ja innokas huomiota yksityiskohtiin. Odottaa viettää aikaa luokkahuoneessa ja jotkut laboratoriossa.

Joillakin alueilla genetiikan vaativat erikoistyökaluja; voit opetella navigoimaan standardi laboratoriossa tai tietokantajärjestelmän. Näitä kykyjä voi auttaa sinua löytämään työtä haluat. Toinen taito usein saatu tässä ohjelmassa on määritys, koska kokeissa, genetiikan usein toistuvat suuressa mittakaavassa.

Stipendejä, apurahoja ja avustuksia voivat korvata osa kustannuksista tämän verran. Katsokaa tutkimuslaitokset, koska ne ovat usein kiinnostuneita osarahoittajana opiskelija luonnontieteisiin. Kustannuksista sinun pitäisi odottaa riippuvat sijainnin koulun valitset ja onko menet kokoaikaisesti tai osa-aikaisesti.

Pääaineenaan genetiikan, odottaa työskennellä jossain tieteen tai lääketieteen alalla. Geneetikot ovat mukana luomassa parannuskeinoja harvinaisia ​​sairauksia ja biologisia välineitä torjumaan ihmisen perustuvia kysymyksiä kuten ilmastonmuutoksen ja sadon yhdenmukaisuutta. Genetiikan tietämys on hyödyllistä myös monissa julkista keskustelua, jotta tämä tutkinto voi avata uran tiedeasiantuntija.

On monia kouluja useissa maissa, jotka tarjoavat tutkinto genetiikan. Löydät parhaiten käyttämällä henkilökohtaisia ​​tietoja tarkennettua hakua. Etsi ohjelman alla ja suoraan yhteyttä ottamista toimisto koulun valintasi täyttämällä lyijymuodossa.