Keystone logo

148 MSc Ohjelmat sisään Journalismi ja joukkoviestintä 2024

Suodattimet

Suodattimet

  • MSc
  • Journalismi ja joukkoviestintä
Opintoalat
  • Journalismi ja joukkoviestintä (148)
  • Takaisin pääluokkaan
Sijainnit
Etsi lisää paikkoja
Tutkinnon tyyppi
Kesto
Opiskeluvauhti
Kieli
Kieli
Opintomuoto

    MSc Ohjelmat sisään Journalismi ja joukkoviestintä

    Master of Science, tai MSc, on tyypillisesti myönnetty henkilöille, jotka ovat onnistuneesti valmistunut useita kehittyneitä, tieteen liittyviä kursseja. Maisterin tutkinto on usein edellytys jatko-opiskelijalle.

    Mikä on MSc journalismin ja viestinnän alalla? Vaikka erityinen ohjelmien painopiste voi vaihdella oppilaitoksesta riippuen, nämä ohjelmat yleensä pyrkivät valmistamaan opiskelijoita strategisiin tai operatiivisiin tehtäviin viestinnän alalla. Ohjelmat vaativat usein, että oppilaat osoittavat oppimistaan ​​sekä tietämyksen teoreettisen että käytännön soveltamisen avulla. Kurssilla voi käsitellä esimerkiksi projektinhallintaa, mobiiliviestintää, mainontaa, tapahtumien hallintaa, julkisen puheen ja sosiaalisen median markkinointia. Suurin osa ohjelmista päätyy väitöskirjaan tai tutkimushankkeeseen, ja se voidaan saattaa päätökseen alle kolmessa vuodessa.

    Näiden ohjelmien jatko-opiskelijat voivat saavuttaa taitoja, jotka osoittautuvat arvokkaiksi kaikessa elämässään. Tehokkaat ihmissuhteiden viestintätaidot, verkkotekniikan tuntemus ja esityskäyttäytyminen ovat hyödyllisiä työpaikalla ja sen ulkopuolella.

    Ohjelman kestoa, oppilaitoksen sijaintia ja opiskelutilanteen kaltaisia ​​tekijöitä on tärkeä osa MSC: n ansaitsemiseen liittyvien kulujen määrittämisessä. Tulevien opiskelijoiden tulee ottaa suoraan yhteyttä yliopiston edustajaan saadakseen lisätietoja.

    Kun MSc journalismin ja viestinnän, monet valmistuneet havaitsevat, että ne ovat tullut enemmän jälkimarkkinakelpoisia työpaikalla. Nykyiset ja mahdolliset työnantajat voivat hakea korkeakoulututkinnon suorittaneita henkilöitä, jotka täyttävät korkean tason tehtävät organisaatioissaan, kuten markkinatutkimuksen analyytikko, PR-päällikkö, mainontapäällikkö, sosiaalisen median strategiat, markkinointiviestinnän johtaja, lähetysanalyytikko ja vanhempi copywriter. Nämä tehtävät edellyttävät usein jatko-opiskelijaa käyttämään interpersonaalisia ja kommunikaatiota koskevia tietojaan ja taitojaan tuottaa materiaalia tai ratkaista yrityksen ongelmia.

    MSc journalismin ja viestinnän koulutusohjelmia tarjotaan yleensä laitoksissa maailmanlaajuisesti. Löydä se, joka parhaiten sopii sinulle, etsi alla olevaa ohjelmaa ja ota suoraan yhteyttä valitsemasi koulun valintatoimistoon täyttämällä lyijy-lomake.