Ma markkinoinnissa (thesis / ei-thesis)
Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Suunniteltu tutkinnon mitään kurinalaisuutta ja ottaen vain vuoden loppuun, MA Markkinointi-ohjelma voi antaa sinulle kilpailuetua ruuhkaa työmarkkinoilla auttamalla sinua kehittämään taitoja ja tietoja suoraan vastaavat työnantajien tarpeisiin tai vaihtoehtoisesti avulla voit siirtyä uudelle alueelle akateemisen erikoistumisen, jossa voit jatkaa tohtorin tutkimusta markkinointi muuttamisesta sen perustukset master-tason. Opit uusinta teoreettista, käsitteellinen ja käytännön markkinoinnin ja varaudu erilaisiin uran markkinoinnin hallintaa, kuten brändin hallinta, tuotekehitys, vähittäiskaupan, palvelujen markkinointi, business-to-business-markkinointi, suoramarkkinointi, ja markkinatutkimus.
Pääsyvaatimukset
Hakijoiden odotetaan täyttävän yleiset pääsyvaatimukset instituutin. Yleensä opiskelijoille, jotka haluavat harjoittaa tiettyä jatko-ohjelma tiedekunnan kauppakorkeakoulu, mutta ovat suorittaneet BA / BS toisessa kentässä voidaan hyväksyä ohjelmaan, jollei läpäisemisen valittu edellytys kursseja liittyvistä osasto.
Tiedekunnan tutkimus Harrastukset
Markkinoinnin johtaminen, markkinointi strategia, kuluttajakäyttäytyminen, mainonta, myynninedistämisen ja suhdetoiminnan, integroitu viestintäkampanja.