Ma markkinoinnissa
Webster University School of Business and Technology
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
St. Louis, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Pyydä tietoja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tavoitteena markkinoinnin ydin on tarjota mahdollisuus opiskelija selvittää dynamiikkaa ihmisen käyttäytymiseen vaikuttavat markkinoinnin päätöksiin. Mukana tässä analyysissä on tarkastelu tehokkaan markkinoinnin käytäntöjä ja menettelyjä ja analyyttiset tekniikat tarpeen ennen perustiedot markkinoinnin päätöksiä.
Opetussuunnitelmassa
36 luotto tuntia vaaditaan Master of Arts (MA) tai 48 luotto tuntia vaaditaan Master of Business Administration (MBA) on oltava seuraavat kurssit merkittävä / painotetaan markkinointi:
Mrkt 5000 Markkinointi (Vaadittava kurssi)
Mrkt 5890 Markkinointi tilastot
Mrkt 5920 markkinointikanavan hallinta
Mrkt 5940 Kampanjakoodi Management
Mrkt 5960 Marketing Management
Mrkt 5970 Marketing Research
Mrkt 5980 Kansainvälinen markkinointi
Mrkt 6000 Integrated Studies in Marketing
Lisäksi opiskelija valitsee valinnaisia kursseja tarjotaan tätä suurta ja / tai ohjelmasta opetussuunnitelmat muiden School of Business and Technology suuret yhtiöt.
Jos tarvittava kurssi on luovuttu, opiskelijan on valittava valinnaisia opintoja tämän suuren tai ohjelman opetussuunnitelma toisen School of Business and Technology suuria. Opiskelijat toteuttavat kahden suuren yhtiön, joka on vaadittu kurssi (t) luopui täydentää vain jäljellä tarvittavat kurssit kahden suuren yhtiön.
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.