Ma luksusbrändin strategia ja liiketoiminta
Conde Nast College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 29 950 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
30 Sep 2024
* mukaan lukien arvonlisävero
Tule mukaan online-infotilaisuuksiin
Katso vapaat päivämäärät
Johdanto
MA Luxury Brand Strategy & Business on erikoistunut ohjelma, joka esittelee sinulle ylellisyysbrändejä, strategisia ja liiketoimintamalleja.
Ohjelma tarjoaa vaihtelevan taustan ja tieteenalojen opiskelijoille mahdollisuuden esitellä ylellisyysteollisuudelle jatko-opinnoissa hyödyntämällä ja hiomalla nykyisiä siirrettäviä taitojasi samalla kun hankit arvokasta tietoa urasi pyrkimyksiisi työskennellä ylellisyysteollisuudessa.
Ohjelman tavoitteet
Ohjelman päätavoitteena on tarjota sinulle mahdollisuudet tulla tehokkaiksi luksusliiketoiminnan ja viestinnän harjoittajiksi, ymmärtää ylellisyysbrändien käyttämät liiketoimintamallit ja viestintäkanavat sekä tapoja, joilla kyseisiä liiketoimintamalleja ja viestintäkanavia voidaan käyttää hyödynnetään luovimmin ja tehokkaimmin toteuttamalla tehokkaita strategisia ratkaisuja.
Ohjelman tavoitteena on varmistaa, että kurssin suorittamisen jälkeen pystyt osoittamaan:
- Kriittinen tietoisuus ylellisyysteollisuuden ajankohtaisista asioista ja kehityksestä
- Kriittisten ajattelutaitojen tehokas soveltaminen
- Ammatillisen ja liiketoiminnallisen vastuun, eheyden ja etiikan tuntemus ja ymmärtäminen
- Kyky pohtia omaa edistystäsi oppijana ja ammattilaisena
Tavoitteena on tukea tehokasta siirtymistä opiskelusta työelämään, yhdistämällä selkeästi teoreettiset aiheet ja akateeminen tutkimus nykyajan teollisuuskäytäntöön.
Opit tuntemaan elinikäisen oppimisen lähestymistavat, joiden avulla voit jatkaa tietosi ja ymmärryksesi kehittämistä ja kehittää uusia taitoja korkealle tasolle valmistumisen jälkeen.
Ohjelma yhdistää itsenäisen tutkimuksen opetettuun akateemiseen sisältöön ja johtavien alan ammattilaisten keskusteluihin / mestarikursseihin. Teknistä tukea tarjotaan Adobe Creative Suite -sovelluksen taitojen tukemiseksi ja kehittämiseksi, mikä parantaa luovaa viestintää ja ideoiden vaihtoa.
Ohjelman aikataulu
Online-induktioviikko | 7. joulukuuta 2020 - 11. joulukuuta 2020 |
Talvikausi (termi 1) | 11. tammikuuta 2021 - 19. maaliskuuta 2021 |
Lukuviikko | 22. maaliskuuta 2021 - 26. maaliskuuta 2021 |
Pääsiäisloma | 29. maaliskuuta 2021 - 9. huhtikuuta 2021 |
Kevätkausi (termi 2) | 12. huhtikuuta 2021 - 18. kesäkuuta 2021 |
New Yorkin matka (valinnainen) / lukuviikko | 21. kesäkuuta 2021 - 25. kesäkuuta 2021 |
Kesäkausi (termi 3) | 28. kesäkuuta 2021-33. Syyskuuta 2021 |
Valinnainen sijoittelu | 06 syyskuu 2021 - 08 lokakuu 2021 |
Syyskausi (termi 4) | 11. lokakuuta 2021 - 17. joulukuuta 2021 |
Termi päättyy | 17. joulukuuta 2021 |
Kurssin rakenne
Ohjelma on rakennettu neljäksi 10 viikon jaksoksi. Kolme ensimmäistä opetetaan ja viimeinen lukukausi on omistettu itsenäiselle tutkimukselle lopullisten projektien ja opinnäytetyön loppuun saattamiseksi.
Ohjelmarakenne
Termi 1 | Brändiviestintä ja markkinointistrategia | Kriittinen tutkimus: yleisöjen ymmärtäminen |
Termi 2 | Ylellisyyden liiketoiminta | Kriittinen tutkimus: yleisöjen ymmärtäminen |
Termi 3 | Ylellisyysinnovaatiot ja futuurit: Live Luxury Project | Viimeinen mestariprojekti |
Termi 4 | Viimeinen mestariprojekti | Viimeinen mestariprojekti |
Tämän uuden maisteriohjelman ensimmäinen lukukausi tutkii yleisötutkimusta ja tutkii muutoksia ylellisyyden kulttuurissa samalla kun helpotti tuotemerkin, markkinoinnin ja viestintätaitojen kehittämistä. Hankitut tiedot ja taidot tukevat ja tukevat jatkuvaa opiskelua tarjoamalla arvokasta kontekstia ja tietoisuutta ylellisyysteollisuudesta.
Toinen termi pyrkii saamaan jokaisen opiskelijan kyvyn liiketoiminta-ajatteluun ja alan ennakointiin - heitä pyydetään tutkimaan ylellisyyttä, kyseenalaistamalla mitä liiketoimintamallia he käyttävät ja miten he ovat kääntäneet malliaan sopeutuakseen maailmanlaajuisiin kuluttajien vaatimuksiin.
Kolmas lukukausi kehittää yhteistyötaitoja ja kekseliäisyyttä ottamalla käyttöön teollisuudelle suunnatun projektin. Lisäksi se tutkii ja tutkii joitain monimutkaisia kysymyksiä, joita luksusteollisuus kokee milloin tahansa. Keskeinen osa oppimiskokemusta on, että jokainen opiskelija kyseenalaistaa oman potentiaalisen roolinsa ylellisyysteollisuudessa ja pohtii, mitä ja miten he voivat vaikuttaa myönteisesti tai myötävaikuttaa valitsemallaan erikoisalalla.
Viimeinen lukukausi konsolidoi edellisen tutkimuksen keskeiset näkökohdat ja antaa opiskelijalle mahdollisuuden kehittää omia teemojaan, ideoitaan ja ylellisyystoimintaa, brändäystä tai markkinointikonsepteja valitsemallaan luksussektorilla. Lopullinen maisteriohjelma tarjoaa opiskelijalle mahdollisuuden esittää tutkielman tukema työ, joka osoittaa heidän akateemisen kykynsä, itsenäisen ajattelunsa ja luovuutensa.
Sisäänpääsyvaatimukset
Toivotamme tervetulleiksi hakijoita monenlaisilta aihealueilta ja ammattitaustalta, mutta kiinnostuneita luksusteollisuudesta.
Tämän kurssin pääsyvaatimukset ovat BA-tutkinnot, mieluiten 2: 2 tai enemmän, tai vastaava EU / kansainvälinen pätevyys. Hakijoiden on oltava vähintään 18-vuotiaita kurssin ensimmäisenä päivänä.
Aikaisemman kokemuksen oppimisen akkreditointi (APEL)
Poikkeuksellisia hakijoita, jotka eivät täytä pääsyvaatimuksia, voidaan silti harkita APEL: n kautta, jos he voivat laajasti osoittaa jatko-opintoihin tarvittavat taidot ja valmiudet. Joskus kokemus on yhtä hyödyllistä kuin luokkahuoneessa opittu. Opiskelijat ja akateemiset tiimit harkitsevat hakemuksia, jotka osoittavat poikkeuksellisia vahvuuksia ja vaihtoehtoisia todisteita, joihin voi kuulua:
- Työkokemus
- Akkreditoimattomat kurssit
- Laaja lukeminen ja tutkimus
- Loistava, osuva ja uskottava henkilökohtainen lausunto
- Poikkeuksellisen vahva akateeminen tai ammatillinen viittaus
- Tai näiden yhdistelmä.
Jokaista hakemusta tarkastellaan erillisenä asiana, vaikka emme voi taata jokaiselle hakijalle tarjousta.
Englannin kielivaatimukset
IELTS-taso 6.5 tai uudempi tai vastaava suojattu englanninkielinen testi (SELT). Täydelliset tiedot ovat kansainvälisten opiskelijoiden verkkosivulla.
Valintakriteeri
Valitsemme hakijat potentiaalisen ja nykyisen kyvyn mukaan seuraavilla alueilla:
- Vahvan henkilökohtaisen identiteetin osoittaminen
- Mahdollisuus hyötyä kurssista
- Erinomaiset kommunikaatiotaidot
- Todisteet motivaatiosta ja sitoutumisesta
Työpaikat
Condé Nast Fashion and Design College keskittyy vahvasti teollisuuden valmisteluun.
Kurssilla tutkitaan erillisiä uramahdollisuuksia ylellisyysteollisuudessa houkuttelemalla erilaisia opiskelijoita eri taustoista. Viime vuosina teknologian kehitys on ajanut uusia mahdollisuuksia sektorilla, ja kurssi keskittyy globaaliin ja tulevaisuuden ajatteluun.
MA: n painopiste on merkityksellinen myös yhä laajemmalle työmahdollisuuksille, jotka johtuvat luksus- ja ylellisyyskokemussektorin kasvusta.
Kurssi hyödyntää Condé Nast Publicationsin ja sen laajemman yhteistyökumppaneiden verkoston muotia ja ylellisyyttä koskevaa asiantuntemusta.
Opiskelijoita tuetaan yhteydenpitoon asiaankuuluvien ammattilaisten ja järjestöjen kanssa muoti- ja ylellisyysteollisuudessa.
Ohjelma keskittyy ensisijaisesti luksusbrändeihin ja yrityksiin, jotka luovat ja myyvät ylellisyystuotteita ja -palveluita (esim. Condé-mainostajille pikemminkin kuin aikakauslehtien sisällön luomiseen).
Opiskelijoiden henkilökohtainen ja ammatillinen kehitys on jatkuvaa painopistettä koko kurssin ajan, ja se on avain harjoittelun turvaamiseen ja tulevaisuuden uran tunnistamiseen ylellisyysteollisuudessa.
Urapalvelut
Tämän kurssin opiskelijoilla on myös pääsy urapalveluihimme, mukaan lukien muun muassa:
- Vahvuuksien testaus
- CV: n muokkaus
- Mock-haastattelut
- Urapolun suunnittelu
Kurssimaksun maksaminen
Jotta voisit vahvistaa ja turvata paikan tällä kurssilla, opiskelijoita pyydetään maksamaan talletus, jonka suuruus on 1200 puntaa.
UK / EU-opiskelijat voivat maksaa lukukausimaksun erissä koko vuoden.
Kansainvälisiä opiskelijoita pyydetään maksamaan kurssimaksunsa kokonaisuudessaan ennen saapumistaan yliopistoon ja ennen CAS-todistuksen antamista.
Miksi opiskella Condé Nast Collegessa?
Opit tätä kurssia ainoan brittiläisen muotikoulutuksen tarjoajan kanssa, joka toimii muotiteollisuudessa. Tämä poikkeuksellinen ympäristö tarjoaa sinulle ainutlaatuisen näkemyksen muotiviestinnästä kaikissa muodoissaan ja luovan teollisuuden toiminnassa. Samalla se tarjoaa pääsyn lukuisille alansa vertaansa vailla oleville asiantuntijoille.
Viikoittain vierailevien puhujien kanssa erilaisista ammatteista muodin ja luovan teollisuuden aloilla opit suoraan alan parhailta.
Sinun kampuksellasi
Condé Nast College sijaitsee huippumodernissa rakennuksessa Lontoon luovan ja kulttuurisen keskuksen Sohon sydämessä. Alueella asuu lukuisia elokuva-, muoti- ja mediataloja, jotka tarjoavat vertaansa vailla olevat mahdollisuudet ammatilliseen verkostoitumiseen ja kulttuurielämyksiin. College on 10 minuutin kävelymatkan päässä Condé Nast Internationalin pääkonttorista sekä Vogue Housesta, jonka opiskelijamme saavat kokea vierailujen tai verkkotoiminnan kautta osana heidän altistumistaan ammattimaailmalle.
Kuka opettaa Condé Nastin muotikoulussa?
Viestinnän, median ja kirjoittamisen asiantuntija Johannes Reponen on MA Fashion Media Strategy -kurssimme ohjelmajohtaja. Hän on aiemmin johtanut maisterin tutkintoja Lontoon muotikollegiossa, kirjoittaa useisiin muoti- ja muotoilujulkaisuihin ja työskentelee kansainvälisten asiakkaiden kanssa tulevaisuuden oivallusten parissa. Kandidaatin ja maisterin tutkinnot viestinnässä ja kritiikissä Johannes valmistuu parhaillaan tohtorin tutkinnostaan.
Kurssin aikana opetat myös monenlaista akateemista henkilökuntaa sekä alan vierailijoita ja vierailevia luennoitsijoita.
Vierailevia luennoitsijoita ja vierailevia puhujia ovat:
- Osman Ahmed, The Business of Fashion -lehden päätoimittaja
- Jalostamon29 muotitoimittaja Georgia Murray
- Nova Dando, luova johtaja
- Aled John, Condé Nast Internationalin liiketoiminnan kehityspäällikkö
- Paul Nesbitt, Condé Nast Internationalin yleisötutkimuksen johtaja
- Tohtori Kate Nelson Paras, muodin ja median tutkija
- Marcus Agerman Ross, Jocks & Nerds -yrityksen perustaja ja toimittaja
Kurssin opiskelijoilla on myös pääsy korkeakoulun laajuiseen teollisuusluento-ohjelmaan, joka järjestetään kerran viikossa. Aikaisempiin puhujiin kuuluvat muun muassa Victoria Beckham, Suzy Menkes ja Becky Smith.
Uramahdollisuudet
Olemme omistautuneet antamaan opiskelijoillemme mahdollisuuden menestyä muotimaailmassa. Ymmärrämme, että kukoistava ura tällä dynaamisella alalla vaatii muutakin kuin vain akateemista tietämystä; se vaatii käytännön taitoja, ohjausta ja mahdollisuuksia. Koko koulutusmatkasi ajan kanssamme tarjoamme erilaisia uratukivaihtoehtoja, jotka on räätälöity tarpeisiisi.
Tämä ohjelma sisältää moduuleja, kokemuksia ja mahdollisuuksia, jotka on huolellisesti suunniteltu antamaan sinulle olennaiset taidot, tiedot ja käytännöt, jotka ovat ratkaisevan tärkeitä menestyksekkään muotiuran kannalta henkilökohtaisesta kehityksestä ammatilliseen käytäntöön.
Kurssi tutkii erillisiä uramahdollisuuksia luksusteollisuudessa, houkutteleen erilaisia taustaisia opiskelijoita. Viime vuosina teknologinen kehitys on tuonut alalle uusia mahdollisuuksia ja ohjelma keskittyy globaaliin ja tulevaisuuden ajatteluun. Tämän MA-tutkinnon painopiste on myös merkityksellinen yhä laajemmalle työllistymismahdollisuukselle, joka perustuu ylellisyyden ja luksuskokemuksen aloilla. Ohjelman pääpaino on luksusbrändeissä ja yrityksissä, jotka luovat ja myyvät luksustuotteita ja -palveluita (esim. Condé Nast -mainostajille aikakauslehtisisällön luomisen sijaan).
Kurssi sopii seuraaville ammateille kiinnostuneille:
- Työskentele luksusbrändissä pääkonttorin tehtävissä liittyen markkinointiin, PR, promootioon tai viestintään
- Aloita oma luksusyritys
- Työskentele luksusmediajulkaisussa viestintä-, myynti- ja markkinointiosastolla
- Työskentele luovassa, PR- tai brändäystoimistossa, joka tarjoaa palveluita luksusbrändeille.
Kurssin sisällössä on tarjolla monia uran ja ammatillisen kehityksen elementtejä ja aktiviteetteja, mukaan lukien:
- Alumni-urapaneeli perehdytysviikon aikana
- Useita urakeskeisiä työpajoja viimeiseen lukukauteen asti
- Urapäivä kurssin lopussa
Sinulla on myös pääsy urapalveluihimme, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen:
- Vahvuuksien testaus
- CV:n ja saatekirjeen muokkaus
- Mock-haastattelut
- Valinnainen 1-2-1 opetusohjelma urakonsulttimme kanssa
Aiemmat korkeakouluohjelmistamme valmistuneet opiskelijat ovat siirtyneet töihin: Condé Nast, Vogue, Glamour, Aisle 8, Net-A-Porter, Harvey Nichols, L'Oréal, Hayley Menzies, Grazia, HanSpringett LTD (AKA H-Lans ), GQ, Harper's Bazaar Arabia, WGSN, TikTok, Tatler, Louis Vuitton, The Times ja monet muut.
Opetussuunnitelma
Ohjelma koostuu neljästä 10 viikon jaksosta. Kolme ensimmäistä opetetaan ja viimeinen lukukausi on omistettu itsenäiselle opiskelulle loppuprojektien ja opinnäytetyön suorittamiseksi. Ohjelmarakenne koostuu moduuleista, jotka jaetaan kaikissa Fashion Business -ohjelmissa ja jotka keskittyvät tutkimustaitoihin ja kriittisen tietoisuuden rakentamiseen ajankohtaisista asioista sekä muodin, median ja luksusteollisuuden kehityksestä sekä ohjelmakohtaisista moduuleista, joiden avulla voit hankkia uratavoitteidesi mukaiset tekniset ja käytännön taidot.
Tämän uuden MA-ohjelman ensimmäinen lukukausi tutkii yleisötutkimusta ja luksuskulttuurin muutoksia sekä helpottaa brändäys-, markkinointi- ja viestintätaitojen kehittämistä. Hankitut tiedot ja taidot tukevat ja tukevat jatkuvaa opiskelua tarjoamalla arvokasta kontekstia ja tietoisuutta luksusteollisuudesta.
Toinen lukukausi harjoittaa soveltuvuuttasi liiketoimintaajatteluun ja alan ennakointiin – sinua pyydetään tutkimaan luksusyritystä ja kyseenalaistamaan, mitä liiketoimintamallia he käyttävät ja kuinka he ovat kääntäneet malliaan sopeutuakseen maailmanlaajuisiin kuluttajien vaatimuksiin.
Kolmas lukukausi kehittää yhteistyötaitoja ja kekseliäisyyttä ottamalla käyttöön toimialakeskeisen hankkeen ja tutkii myös joitain monimutkaisia kysymyksiä, joita luksusteollisuus kohtaa kulloinkin. Keskeinen osa oppimiskokemusta on, että voit kyseenalaistaa oman mahdollisen roolisi luksusteollisuudessa ja pohtia, millä ja miten voit vaikuttaa positiivisesti tai vaikuttaa valitsemasi erikoisalalla.
Viimeinen lukukausi vahvistaa edellisen tutkimuksen keskeisiä näkökohtia ja antaa sinulle mahdollisuuden kehittää omia teemojasi, ideoitasi ja luksusliiketoiminta-, brändäys- tai markkinointikonsepteja valitsemallasi luksussektorilla.
Final Masters Project tarjoaa sinulle mahdollisuuden esitellä työtäsi, jota tukee opinnäytetyö, joka osoittaa akateemista kykyäsi, itsenäistä ajattelua ja luovaa kykyäsi.