Maisteri digimarkkinoinnista ja analytiikan alalta
IE University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Madrid, Espanja
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
10 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 34 000 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* tullakseen IE University -opiskelijaksi kaikkien IE-yhteisön jäsenten tulee maksaa kertaluonteinen lahjoitus IE-säätiölle; tämä on 1 200 euron kertamaksu, joka suoritetaan ilmoittautumisprosessin aikana
Johdanto
Digitaalisten häiriöiden nopea tahti on pakottanut perinteiset markkinointikanavat syrjään ja tekemään tilaa verkkovaihtoehdoilleen: älypuhelimille, sosiaaliselle medialle, verkko-/video- ja sähköpostimarkkinoinnille. Digitaalisen markkinoinnin ja analytiikan maisteri kouluttaa opiskelijoita ymmärtämään nykypäivän digitaalisten kuluttajien käyttäytymistä hallitsemalla kampanjan analytiikkaa ja tehokkuutta, luomalla ja hallitsemalla digitaalista sisältöä sekä muuntamalla tietoja teoiksi digitaalisen suorituskyvyn maksimoimiseksi.
Master in Digital Marketing & Analytics on 10 kuukauden ohjelma, joka alkaa yhteisestä ydinjaksosta, jonka aikana opit yhdessä muiden markkinoinnin, viestinnän ja myynnin maisteriohjelmien opiskelijoiden kanssa perusteet terävöittääksesi luovaa, analyyttistä, kaupallista, liiketoiminta-, strategiset ja digitaaliset taidot. Yhteisen ydinjakson jälkeen siirryt valitsemaasi erikoisohjelmaan. Ohjelman aikana sinulla on myös mahdollisuus osallistua valinnaisiin sertifikaatteihin tai kansainväliseen kokemukseen.
Syitä opiskella digitaalisen markkinoinnin ja analytiikan maisteriksi
IE University muovaa opiskelijoista tulevaisuuden eteenpäin suuntautuvia ja monipuolisia ammattilaisia käyttämällä menetelmiä, jotka asettavat innovaation ja työllistettävyyden etusijalle.
01. Oppiminen todellisen maailman nopeudella
Hallitset digitaalisia alustoja ja kanavia, hallitset ja maksimoit digitaalisen suorituskyvyn ja suunnittelet integroituja monikanavaisia markkinointistrategioita, jotka sopivat uuteen digitaaliseen maailmaan.
02. Opi uuden digitaalitalouden pioneereilta
Tiedekuntamme sisältää yhdistelmän markkinointianalytiikan asiantuntijoita ja digitaalisen markkinoinnin tekniikoiden ja teknologian johtavia asiantuntijoita, joilla on täydellinen tasapaino todellisen yrityskokemuksen ja huipputason akateemisen taustan välillä.
03. Urapainotteinen ohjelma
Työskentelet käytännönläheisessä oppimisympäristössä. Sinulla on myös mahdollisuus nopeuttaa uraasi palkallisilla harjoittelupaikoilla yrityskumppaneiden kanssa, joita tarjotaan parhaille opiskelijoille, digitaalisten työkalujen sertifioinneilla ja Bootcampsilla teknologiayritysten kanssa.
04. Pysy askeleen edellä
Markkinointi on jatkuvassa muutoksessa ja yritykset etsivät kykyjä, jotka ovat sitoutuneet pysymään kehityksen kärjessä. Innovatiivisen digitaalisen markkinoinnin ja datalähtöisen analytiikan asiantuntemukselle on kova kysyntä.
Ihanteelliset opiskelijat
Kuka tämä ohjelma on?
Henkilöille, jotka
...on sitoutunut pysymään kärjessä. He ovat intohimoisia oppimaan, kuinka digitaaliset työkalut ja alustat parantavat markkinointistrategioita ja ymmärtävät suorituskykyanalyysin tärkeän roolin missä tahansa onnistuneessa digitaalisessa markkinointikampanjassa.
etsii
...ohjelma, joka ohjaa heidät hallitsemaan digitaalisia alustoja ja suunnittelemaan integroituja monikanavaisia markkinointistrategioita sekä kehittämään kysyttyjä ja innovatiivisia taitoja. Ohjelman jälkeen opiskelijat voivat työskennellä sellaisissa rooleissa kuin digitaalisen konsultin sisältöstrategiapäällikkö, sosiaalisen median strategi, SEO/SEM-asiantuntija, digitaalisen median johtaja, tilijohtaja tai asiakasanalyysiasiantuntija.
Opetussuunnitelma
Brändeistä, tuotteista, palveluista ja organisaatioista on tullut asiakaskeskeisiä; Tärkeintä on ymmärtää kuluttajia, jotta he voivat ennustaa käyttäytymistään verkossa ja sen ulkopuolella. Tämä yhdessä digitaalisten häiriöiden nopean tahdin kanssa on nostanut digitaalisen markkinoinnin ja Analyticsin etusijalle, jossa markkinoijien on nyt tarjottava saumaton kokemus kanavasta tai laitteesta riippumatta. Markkinointi tarkoittaa nykyään älykästä markkinointia digitaaliselle maailmalle.
Master in Digital Marketing & Analytics on 10 kuukauden ohjelma, jota alan asiantuntijat opettavat käytännön ja käytännöllisin menetelmin tuodakseen digitaalisen markkinoinnin ja suorituskyvyn analytiikan ammattilaisten nykyiset todelliset haasteet luokkahuoneeseen. Kehität myös projektinhallintaa, kampanja-analytiikkaa ja suorituskyvyn hallintaa, tiiminrakennusta ja viestintätaitoja.
Tässä ohjelmassa on myös valinnainen Global Immersion Week: kansainvälinen opintomatka, jossa MARCOMin viiden kokopäiväisen maisteriohjelman opiskelijat osallistuvat kuratoituihin mestarikursseihin, vierailevat innovatiivisissa yrityksissä, verkostoituvat paikallisten ja globaalien samanmielisten johtajien ja vertaisten kanssa ja tutkivat uusia kulttuureja. .
Digitaalisen markkinoinnin ja analytiikan maisteri on alan asiantuntijoiden opettama, ja se on suunniteltu tuomaan nykypäivän digitaalisen markkinoinnin haasteet luokkahuoneeseen. Jaettuna kolmeen termiin, saat oivalluksia ja arvokkaita taitoja neljällä avainalueella:
Strateginen markkinointi
Saat kokonaisvaltaisen käsityksen uusimmista markkinoinnissa käytetyistä strategioista ja menetelmistä.
Digitaaliset markkinointityökalut
Tämä avainalue tutustuttaa sinut digitaalisen markkinoinnin huippuluokan alustoihin ja työkaluihin.
Analytiikka, tekniikka ja tiedot
Nykypäivän asiakaslähtöiset markkinat vaativat dataa, näkemystä ja strategioita saumattoman asiakaskokemuksen luomiseksi.
Ammattimaiset voimataidot
Vahvat kommunikaatio- ja kriittiset ajattelutaidot ovat ero keskimääräisen ja poikkeuksellisen välillä. Kehität vaadittavia taitoja digitaalisen visualisoinnin ja markkinoinnin, projektinhallinnan, viestinnän ja tiimijohtamisen tekniikassa työllistettävyyden parantamiseksi.
Master in Digital Marketing & Analytics -ohjelma käynnistyy online-esiohjelmilla, jotka varmistavat, että olet täysin valmistautunut tulevaan. Nämä esiohjelmat tuovat sinut vauhtiin teknisten tietojen ja kykyjen käyttöön, joita tarvitaan todella menestymiseen koko ohjelman ajan ja sen jälkeen. Excelistä ja budjetoinnista kvantitatiivisiin menetelmiin ja luentoihin, esiohjelmat on suunniteltu auttamaan opiskelijoita aloittamaan ohjelman samalla tasolla kuin ikätoverinsa, mikä tehostaa luokkakeskusteluja ja ryhmäprojekteja.
Ensimmäinen lukukausi antaa opiskelijoille asiakaslähtöisen markkinoinnin perusteet, mukaan lukien tiedot nykypäivän eniten käytetyistä teknologioista sekä tieto- ja viestintätyökaluista.
Toinen lukukausi kehittää edelleen edellisellä lukukaudella luotua markkinoinnin perustaa. Tällä lukukaudella opiskelijat sukeltavat syvälle huomisen markkinointimaailman työkaluihin ja tekniikoihin, jotta he voivat täysin kehittää taitoja, joita tarvitaan laadukkaan sisällön luomiseen, tehokkaaseen strategiaan ja luottavaiseen ryhmien johtamiseen. Kolmas termi käsittelee digitaalisen markkinoinnin perusteita keskittyen innovaatioihin ja muutoksiin tämän päivän markkinoilla. Opit käyttämään erilaisia työkaluja ja tekniikoita pysyäksesi ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin kiehtovasta maailmasta.
Tiimiympäristössä työskentelemällä sinä ja kollegasi kehität todelliseen tapaukseen perustuvan markkinointisuunnitelman todelliselle yritykselle. Tämä katsotaan lopulliseksi maisteriprojektiksi, jossa otat kaikki tietosi ohjelmasta ja käytät hiottuja taitojasi käytännössä. Viime vuosina olemme tehneet yhteistyötä The Coca-Cola Companyn ja IKEA:n kanssa.
Uramahdollisuudet
- Markkinointipäällikkö
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Tarjoamme räätälöityjä, ansioihin perustuvia tuki- ja lainaohjelmia varmistaaksemme, että taloudelliset kysymykset eivät estä erinomaisten opiskelijoiden menestystä.
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.