Maisteri viestinnässä ja tulevaisuuden markkinoinnissa Madridissa
GBSB Global Business School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Madrid, Espanja
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
9 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 7 750
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
COVID-19-vastaus:
Älä siirrä opintosuunnitelmiasi. Aloita koulutusmatkasi kirjautumalla online-kampuksellemme ja tule Barcelonaan tai Madridiin syksyllä tai talvella. Sekoitettu oppiminen on saatavilla heinä- ja lokakuun saannista.
Miksi viestinnän ja tulevaisuuden markkinoinnin maisteri Madridissa
Opiskele viestintää ja tulevaisuuden markkinointia kauppakorkeakoulussa, jossa ”Digitaalinen” on ydin. GBSB Global on Espanjan ainoa korkeakoulu, jonka Microsoft on hyväksynyt digitaalisen koulutuksen johtajaksi.
Ohjelman kuvaus
Viestinnän ja tulevaisuuden markkinoinnin maisteri Madridissa -ohjelmassa opetetaan opiskelijoille tehokkaimpia tapoja suunnitella ja käynnistää integroitu, monikanavainen viestintä- ja markkinointikampanja, joka menestyy tänään kaikilla globaaleilla markkinoilla. Tämä markkinointiviestinnän päällikkö Madridissa sisältää johtamisen, globaalin liiketoimintastrategian, digitaalisen ja innovatiivisen markkinoinnin, brändiviestinnän sekä trenditutkimuksen ja markkinatutkimuksen aloja.
Madridin markkinointiviestinnän master-insinöörissä on myös vuorovaikutteinen moduuli, "Strateginen markkinointi- ja viestintätekniikkapeli", jossa opiskelijoilla on mahdollisuus soveltaa strategisia päätöksentekokykyjään reaalimaailman liiketoiminnan simulointiin valmistautuessaan haasteisiin markkinointialalla. Opiskelija oppii myös parhaita menetelmiä sähköisen viestinnän ja sosiaalisen median analytiikan hyödyntämiseen ja lisää tuotemerkkiä ja yritystä.
Tärkeimmät tiedot
- Ohjelman kesto - 9 kuukautta
- Ohjelman kieli - englanti
- Syötteet - lokakuu, tammikuu, huhtikuu / vuosi
- Aikataulu - Intensiivinen, ilta
- Sijainti - Madrid, Espanja
Ohjelman kohokohdat
- Leader digitaalisen koulutuksen Espanjassa.
- Tiedekunnan viestintä- ja markkinointikokemus.
- Opiskelijat 70 eri maasta.
- Useat yrityksen vierailut ja käytännön tietämys.
- Oppimismenetelmien opettaminen.
Opintosuunnitelma
- Tuleva markkinointi
- Innovaatioiden markkinointi
- Viestinnän suunnittelu ja mainonta
- Sosiaalinen media ja suhdetoiminta
- Agile Fundamentals: Scrum, Kanban, Lean ja XP
- Strateginen markkinointi-simulointipeli
- Hankkeen kehittäminen ja rahoitus
- Maailmanlaajuisten johtajien transversal competences
- Capstone Master Project: käytännön ryhmäprojekti, jossa opiskelijat suorittavat organisaatioanalyysin tai tilintarkastuksen, tapaustutkimuksen tai alkuperäisen tutkimuksen tietystä kiinnostuksen kohteesta.
Ohjelman tavoitteet
- Muodosta oppilaita tulevien liiketoimintamaiden johtajiksi tarjoamalla asiaankuuluvia tietoja, joita voidaan soveltaa markkinointiin ja viestintään.
- Tarjota tärkein opetussuunnitelma, joka sisältää innovatiivisimmat opetukset ja käytännön tiedot, joita sovelletaan markkinointiin ja viestintään.
- Opettaa oppilaita menestymään päätöksentekijöitä tuomalla heidät todellisiin esimerkkeihin teollisuuden käyntejä, yritysesittelyjä, globaaleja opintomatkoja ja paljon muuta.
- Kehitä syvällisempää tietoa strategisesta markkinoinnista, integroidusta markkinointiviestinnästä, markkinointitutkimuksen roolista ja uusista viestintävälineistä.
- Valmistaudu oppilaille kilpailukykyisille markkinoille maailmanlaajuisesti, jossa keskitytään globaaliin liiketoiminnan näkökulmaan ja kulttuuritietoisuuteen.
- Tarjoa koulutusta, jolla on vahva filosofia, joka on upotettu liiketoiminnan etiikkaan ja kestävyyteen.
Miksi GBSB Global ?
- Ainoa Espanjassa sijaitseva kauppakorkeakoulu, jolla on kansainvälinen akkreditointi ASIC: ltä.
- Ensimmäinen ja ainoa virallinen Microsoft School of Spain, jonka Microsoft on hyväksynyt digitaalisen koulutuksen johtajana, tarjoaa opiskelijoille mahdollisimman huipputason oppimiskokemuksen ensimmäisestä päivästä lähtien.
- Virallinen Microsoft Showcase School.
- Ainoa kauppakorkeakoulu Barcelonassa ja Madridissa ACCA-tietokonepohjaisen tutkimuskeskuksen tilalla.
- Liiketoimintakoulujen ja -ohjelmien akkreditointineuvoston (ACBSP) jäsen, USA.
- MYBS (Mind Your Own Business School) on kirjoittanut yhdeksi parhaimmista yrityskouluista Euroopassa.
- Tunnustettu Newsweek Magazine -opettajana LEADER IN GLOBAL EDUCATION -ohjelmassa.
- Sijoittui Euroopan johtava Eurooppa-opas oppaan kestävän kehityksen kouluihin.
- Eurooppa-neuvoston elinikäisen oppimisen viraston (ECBE) virkailija.
- Kansainvälisen liiketoiminnan etiikkakilpailun, USA, toistuva voittaja.
- Globaali monimuotoisuus | Opiskelijat 70 maasta ja tiedekunnan 20 maasta.
- Keskity innovaatioon Opetustavoista, kurssiohjelmasta ja työpajoista täysin digitalisoituun koulutusympäristöön olemme kaikki innovaatioita ja haastavaa nykytilaa.
- Työllistyvyys ja urakehitysmahdollisuudet Käytännön tiedot ja taidot, uraneuvonta ja yksilölliset valmennusistunnot.
Uramahdollisuudet
Tutustu uusiin uramahdollisuuksiin markkinointiviestinnän alalla Madridissa Madridin viestinnässä ja tulevaisuuden markkinoinnissa.
Tapahtumasuunnittelu
Tapahtumasuunnittelu on ihmislähtöistä ammattia, jossa viestinnän ja markkinoinnin kehittyneet taidot ovat välttämättömiä. Tapahtumasuunnittelijoiden on työskenneltävä asiakkaidensa kanssa - olipa kyse sitten suuryrityksistä tai yksityisistä osapuolista - kehittämään luovia näkemyksiään ajan ja rahan rajoituksilla. Tämä kenttä vaatii korkeatasoista ihmissuhdetaitoa kaikkien hallintotasojen, neuvottelutavoitteiden ja aikatauluttavan ajattelutavan kanssa.
Julkiset suhteet
Suhdetoiminnan ammattilaisten on pystyttävä hallitsemaan ja parantamaan jatkuvasti yrityksen tai yksityisen asiakkaan kuvaa. Tämä tarkoittaa integroidun markkinointikampanjan käyttämistä yrityksen tai konseptin brändäyksen, viestinvälityksen ja markkina-aseman parantamiseksi. Näin kaltaiset paikat vaativat edistyneitä taitoja julkisessa puheessa, kirjallisesti, neuvotteluissa ja kriisinhallinnassa.
Digitaalinen media
Digitaalisen median ura-alueet sisältävät uutissivustojen, sosiaalisten verkostojen kanavien ja digitaalisen teknologian hyödyntämistä brändin tai konseptin lisäämiseksi. Ammattilaisille on oltava erinomaiset viestintätaidot, syvä ymmärrys digitaalisesta markkinoinnista ja niiden on oltava teknisesti ammattitaitoisia. Työpaikat sisältävät journalismin, sosiaalisen median, analyysin, markkinointialoitteiden, tutkimuksen ja visuaalisen suunnittelun näkökohtia.
Markkinatutkimuksen analyysi
Markkinatutkimuksen analyysi on vastuussa tuotteen tai palvelun parantamisesta, etenemisestä uusille markkinoille tai uuden kuluttajapohjan kohdentamisesta. Tuloksia sellaisinaan saavutetaan huolellisella markkinatutkimuksella, kuluttajien segmentoitumisella ja kyselylomakkeiden, kyselyjen ja muiden kuluttajapalautetta koskevien menetelmien levittämisellä.
henkilöstöhallinto
Henkilöstöammattilaiset vastaavat markkinointi- ja viestintästrategioiden suunnittelusta ja toteuttamisesta, jotka tukevat brändin liiketoimintamallia ja strategiaa. Henkilöstöresurssit vaativat myös erinomaista viestintätaidoa, koska alan edustajat toimivat yhteyshenkilönä työntekijöiden ja johdon välillä päivittäisessä toiminnassa, muutoksessa, kasvussa ja kehityksessä sekä vianetsintäkysymyksissä ja yrityksen liikevaihdossa.
Mainonta
Mainonta sisältää molemmat markkinoinnin puolet - luovuus ja myynti. Ammattilaiset luovat kaiken visuaalisista markkinointikampanjoista tarttuviin mainoksiin sekä tutkimusten tekemiseen uusien menetelmien löytämiseksi nykyisten ja potentiaalisten markkinoiden ja kuluttajien saavuttamiseksi. Tässä on oltava viestintätaitoja, koska oikeita viestejä on kehitettävä oikean kuvan luomiseksi tuotemerkille tai käsitteelle.
Galleria
Opetussuunnitelma
Opintosuunnitelma
- Tuleva markkinointi
- Innovaatioiden markkinointi
- Viestinnän suunnittelu ja mainonta
- Sosiaalinen media ja suhdetoiminta
- Agile Fundamentals: Scrum, Kanban, Lean ja XP
- Strateginen markkinointi-simulointipeli
- Hankkeen kehittäminen ja rahoitus
- Maailmanlaajuisten johtajien transversal competences
- Capstone Master Project: käytännön ryhmäprojekti, jossa opiskelijat suorittavat organisaatioanalyysin tai tilintarkastuksen, tapaustutkimuksen tai alkuperäisen tutkimuksen tietystä kiinnostuksen kohteesta.
Rankingit
- ASIC: n hyväksymä täysin hyväksymä Ofsted ja ENQA: n tytäryhtiö
- Akkreditoitu kauppakorkeakoulujen ja -ohjelmien akkreditointineuvostossa (ACBSP)
- Palkittu Five Stars Business Schoolina opetuksen laadusta QS Ranking Systemin avulla
- Espanjan ainoa korkeakoulu, jonka Microsoft on akkreditoinut johtavaksi digitaalisen koulutuksen tarjoajaksi
- Sai 3 parasta pistettä U-Multirankissa tutkimuksen, opetuksen ja oppimisen sekä kansainvälisen suuntauksen jaostoista
Ohjelman tulos
Ohjelman kuvaus
Viestinnän ja tulevaisuuden markkinoinnin maisteri Madridissa -ohjelmassa opetetaan opiskelijoille tehokkaimpia tapoja suunnitella ja käynnistää integroitu, monikanavainen viestintä- ja markkinointikampanja, joka menestyy tänään kaikilla globaaleilla markkinoilla. Tämä markkinointiviestinnän päällikkö Madridissa sisältää johtamisen, globaalin liiketoimintastrategian, digitaalisen ja innovatiivisen markkinoinnin, brändiviestinnän sekä trenditutkimuksen ja markkinatutkimuksen aloja.
Madridin markkinointiviestinnän maisteriohjelmassa on myös interaktiivinen moduuli, "Strategic Marketing and Communications Simulation Game", jossa opiskelijoilla on mahdollisuus soveltaa strategisen päätöksenteon taitoja todelliseen liiketoimintasimulaatioon valmistautuessaan haasteisiin markkinoinnin alalla. Opiskelijat oppivat myös parhaat menetelmät sähköpostin ja sosiaalisen median analytiikan hyödyntämiseen ja muuhun brändin ja liiketoiminnan rakentamiseen.