$close

Suodattimet

Katso tulokset

Suositut Maisteriohjelmat Bernal Argentiinassa 2023

Maisteriohjelmat on akateeminen tutkinto henkilöille, jotka onnistuneesti ilmaisemaan korkeampaa osaamista. On olemassa kaksi päätyyppiä Masters - opetti ja tutkimukseen.Taideteollisuuden ovat välttämättömiä tehdä miellyttäviä malleja kaikilla elämän alueilla. Ilman niitä maailma olisi uskomattoman tylsää. Master Taideteollisuus antaa sinulle syvempää ymmärrystä käytön taite… Lue lisää

Maisteriohjelmat on akateeminen tutkinto henkilöille, jotka onnistuneesti ilmaisemaan korkeampaa osaamista. On olemassa kaksi päätyyppiä Masters - opetti ja tutkimukseen.

Taideteollisuuden ovat välttämättömiä tehdä miellyttäviä malleja kaikilla elämän alueilla. Ilman niitä maailma olisi uskomattoman tylsää. Master Taideteollisuus antaa sinulle syvempää ymmärrystä käytön taiteen näillä käytännön aloilla.

Argentiina on upea monikansallinen ja monikulttuurinen väestö ja on viehättävä ja kutsuva maa opiskelijoiden alkaneet opiskella ulkomailla. Laatua koulutuksen alalla on kuolla ja myös erittäin edullinen. Argentiina on yksi maailman 's korkein lukutaito ja asuintiloja monia tunnettuja taiteilijoita, tutkijoita, kirjailijoita ja tutkijoita. Joista osa löydät opetusta monet huippu yliopistot.

Näytä vähemmän
Lue lisää opiskelusta Argentiinassa
$format_list_bulleted Suodattimet
Lajitteluperuste:
Suositeltu Uusimmat Nimi
Universidad Nacional De Quilmes
Bernal, Argentiina

Mestarin päätavoitteet ovat: • edistää analyysiä ja kriittistä näkemystä matkailun kehittämisongelman monimutkaisuudesta monitieteellisestä näkökulmasta, • edistää ja vakiinnu ... +

Mestarin päätavoitteet ovat: • edistää analyysiä ja kriittistä näkemystä matkailun kehittämisongelman monimutkaisuudesta monitieteellisestä näkökulmasta, • edistää ja vakiinnuttaa korkeatasoista erikoistumista ja innovointia paikalliseen kehitykseen suuntautuvan matkailun kehittämisessä ja hallinnassa myötävaikuttaa matkailukohteiden kehittämisen ohjaamiseen ja johtamiseen liittyvien taitojen parantamiseen; • edistää erikoistumista matkailualan yritysten kehittämiseen ja johtamiseen sekä edistää niiden ohjausta ja johtamistaitoja; • osallistua koulutukseen matkailun kehittämisen ja hallinnan välineiden ja tekniikoiden kehittämiseksi; • osallistua kokemusten levittämiseen ja vaihtoon paikallisten matkailun kehittämisaloitteiden ja niiden erityispiirteiden tapausten analysoinnin perusteella, kohteiden kehittämisen ja matkailualan yrittäjyyden aloilla. -
Maisteri
Spanish (Argentina)
Kampus
 
Universidad Nacional De Quilmes
Bernal, Argentiina

Äänitaide on viimeaikainen ala maailman taiteellisen luomisen historiassa. "Äänitaiteen" käsite kattaa luomisalueet, jotka ylittävät musiikkikäytännön perinteet, koska se kosk ... +

Äänitaide on viimeaikainen ala maailman taiteellisen luomisen historiassa. "Äänitaiteen" käsite kattaa luomisalueet, jotka ylittävät musiikkikäytännön perinteet, koska se koskee tuotantoja, jotka sisältävät mahdollisuuden työskennellä rajoituksetta kaikkien saatavilla olevien äänimateriaalien kanssa (ei vain musiikkiin yleensä liittyvien materiaalien kanssa). . 1900- ja 21 -vuosisatojen aikana havaitaan ilmiö, joka laajenee ja liittyy eri luovien ja taiteellisten alojen ja tieteenalojen välillä musiikin ja äänen suhteen. Jotkut näistä tieteenaloista ovat: kuvataiteille tyypilliset muodot ja tuet, kuten veistos ja installaatio; interaktiivinen taide; uusien soittimien keksiminen ja rakentaminen (kokeellinen luthería); monipuolinen suorituskäytäntö; muun muassa. Eri tutkijat vahvistavat samanaikaisesti, että äänitaide, ala, joka kasvaa ja laajenee jatkuvasti, on aikamme taiteellisen luomisen keskeinen akseli. Seth Kim-Cohen (2009) selittää, että äänitaide sai 1900-luvulla oman identiteettinsä "laajennetuksi äänikenttään", luonnehtien sitä "ei-sisäkorvaiseksi" taiteeksi (muodostaa analogian käsitteelle "ei-verkkokalvon taide") Duchamp), siinä mielessä, että ehdotetaan erilaisia vaihtoehtoja sekä perinteisille musiikkitaiteille että perinteisille kuuntelukäytännöille. López Cano puolestaan selittää, että "äänitaiteen käsite ei viittaa tiettyyn tekniikkaan, taiteelliseen genreen tai käytäntöön, vaan monialaiseen alaan, jossa erittäin eri alojen, tieteenalojen ja taiteellisten perinteiden asiantuntijat ovat yhtä mieltä (...) alalla erilaiset taiteelliset käyttäytymismallit, jotka ovat peräisin nykyaikaisen ja avantgarde-taiteen erilaisista perinteistä, integroituvat keskenään, niistä keskustellaan ja saastutetaan. " Näin hän päättelee, että äänitaide "on integroitu nykytaiteen paradigmoihin samalla kun ne muotoillaan uudelleen ja rakennetaan omia" (López Cano, 2013). -
Maisteri
Spanish (Argentina)
Kampus
 
Universidad Nacional De Quilmes
Bernal, Argentiina

Maisteriohjelman päätavoitteena on kouluttaa tutkinnon suorittaneita yhteiskunta-, talous- ja aluetieteisiin liittyvillä aloilla, joilla on akateeminen huippuosaaminen toimima ... +

Maisteriohjelman päätavoitteena on kouluttaa tutkinnon suorittaneita yhteiskunta-, talous- ja aluetieteisiin liittyvillä aloilla, joilla on akateeminen huippuosaaminen toimimaan, neuvomaan, tutkimaan ja tuottamaan opetusta alueelliseen ja kaupunkikehitykseen ja hallintaan liittyvissä kysymyksissä alueellisilla, kansallisilla ja kansainvälisillä aloilla . Sen erityistavoitteita ovat: • Pohdi kriittisesti aluekehitysprosesseja ja suosii tutkimus- ja kehitystoimintaa syventääksesi ja priorisoidaksesi teoreettista-metodologista keskustelua ja sen soveltamista ammattialaan. • Vakiinnuttaa monitieteellisestä näkökulmasta eri tieteenalojen opettajien ja tutkijoiden koulutusta, jotka keskittyvät alueellisen kehityksen ongelmaan. • Kouluttaa henkilöresursseja tutkimukseen, jolla on riittävä pätevyystaso positiivisen vaikutuksen aikaansaamiseksi ammattimaiseen akateemiseen ja tieteelliseen tuotantoon, erityisesti teoreettisen ongelmallisuuden, taloudellis-psykologisen ja alueellisen monitieteisyyden, alueellisten ja kaupunkialueiden suunnittelun ja järjestämisen aloilla. • Saavuttaa huippuosaamisen akateeminen ja ammatillinen koulutus, joka osoittaa kyvyn analysoida, opiskella ja myös puuttua eri toiminta -alueisiin johtaakseen sosiaalisia prosesseja alueella, jossa yhdistyvät: huippuosaamisen tutkimus, laadukas opetus, sosiaalinen vastuu ja tiedon soveltuvuus sosiaalisesti ja ympäristön kannalta kestävä ja oikeudenmukainen kehitys. • Luo kognitiivisia taitoja teoreettisella, metodologisella ja operatiivisella tasolla kaupunkien ja alueiden tutkimuspolitiikan suunnittelussa ja hallinnassa sekä niiden soveltuvuudessa alueelliseen ja paikalliseen kehitykseen ja suunnitteluun liittyviin ohjelmiin ja hankkeisiin. • Kouluttaa ammattilaisia, jotka myötävaikuttavat instituutioiden vahvistamiseen, yliopistojen ja tutkimusalueiden sekä paikallis- ja aluehallintojen nykyaikaistamiseen ja yhdistävät paikkoja, yhteisöjä ja alueita kestävään kehitykseen. • Osallistua analyyttisten valmiuksien rakentamiseen hallinnan vahvistamiseksi ja strategisten taitojen kehittämiseksi sosiaalisten toimijoiden tasolla, joilla on alueellinen perusta taloudellisten, sosiaalisten, poliittisten, ympäristö- ja kulttuurialoitteiden yhdistämiseksi paikalliseen ja aluekehitysprosessiin. -
Maisteri
Spanish (Argentina)
Kampus