81 Maisteri Ohjelmat sisään Chile for 2024

Maisteri Ohjelmat sisään Chile for 2024Filter
    • Monterrey, Meksiko
    • Buenavista, Meksiko
    • + 28 more

    Täysaikainen, Osa-aikainen

    5 lukukaudet

    Etäopiskelu

    Espanja

    Opetukselle on ominaista vaihe, jossa ihmiset heijastavat ja osallistuvat muutokseen. Nykyinen vuosisata asettaa kasvatuskysymykselle tarpeen jatkaa tätä perinnettä uusien globaalien vaatimusten valossa. Tunnetut filosofit, ajattelijat ja nykypäivän organisaatioiden visionäärit huomauttavat, että maailma on menossa suuren muutoksen eteen, jossa koulu kärsii väistämättä enemmän kuin mikään muu sosiaalinen instituutio ja tästä syystä se kohtaa suuria haasteita.

    • Santiago, Chile

    Täysaikainen

    4 lukukaudet

    Etäopiskelu

    Espanja

    Markkinoinnin hallinnan maisteri online-modaliteetissa on suunniteltu kouluttamaan innovatiivisia ja huippuluokan ammattilaisia, jotka kehittävät laajan ja ainutlaatuisen kokemuksen markkinoinnin johtamisesta digitaaliaikana ja jotka ovat valmiita vastaamaan johtamisen haasteisiin ja osaavat kuunnella valtuutettua ja vaativa asiakas, joka luo kestävän arvosuhteen ajan myötä, keskittyy asiakasuskollisuuteen ja -tyytyväisyyteen, mikä edistää organisaation kilpailukykyä ja elinkelpoisuutta.

    • Huechuraba, Chile

    Kampuksella

    Espanja

    Mestari esittelee ammatillisen ohjelman E-oppimisversiona, joka koostuu opetussuunnitelmasta, joka parantaa strategisen johtamisen taitoja dynaamisessa ja monikulttuurisessa ympäristössä. Siirtämällä ammatillista tietämystä opetushenkilöstöltä, jolla on liike- ja akateemista kokemusta sekä kansallisesti että kansainvälisesti, mahdollistetaan yksilöllisten taitojen ja tietämyksen lisääminen. Kansainvälisissä yrityksissä sovellettavaan ryhmädynamiikkaan perustuva menetelmä mahdollistaa oppimisen vahvistamisen ja johtamistaitojen parantamisen sopeutumalla ryhmätyöhön. Sen erikoistunut opetushenkilöstö auttaa sinua saamaan kilpailukykyisen kansainvälisen ammatillisen profiilin laadukkaalla tasapainoisella koulutuksella, jolla on myönteinen vaikutus yhteiskuntaan.

    • La Serena, Chile

    Kampuksella

    Espanja

    Energian ja ympäristön kestävän kehityksen maisterin tavoitteena on kouluttaa korkean tason tutkinnon suorittaneita, jotka ovat erikoistuneet ei-perinteisiin uusiutuviin energialähteisiin, energiatehokkuuteen ja ympäristön kestävyyteen, ja joilla on vankka tieteellinen ja teknologinen tietämys ja erikoiskoulutus, jonka avulla he voivat suorittaa tutkimustoimintaa näillä alueilla .

    • Santiago Metropolitan Region, Chile

    Kampuksella

    Espanja

    Bernardo O'Higginsin yliopiston kliinisen psykologian maisteriohjelman, jossa mainitaan systeeminen psykoterapia, tavoitteena on kehittää erikoistietoja ja taitoja lyhyessä psykoterapiassa strategisesta systeemisestä näkökulmasta. Tässä ohjelmassa tarjottava koulutus yhdistää systeemisen psykoterapian teoreettisen tiedon, jota varten se käsittelee lyhyen strategisen mallin tutkimista, ohjattua käytäntöä ja taitojen kehittämistä terapeutin henkilössä koulutuksessa.

    • Providencia, Chile

    Kampuksella

    Espanja

    Organisaatiot kohtaavat yhä dynaamisemman ulkoisen ja sisäisen ympäristön, mikä tarkoittaa, että näille yrityksille elämän antava inhimillinen lahjakkuus kohtaa uusia haasteita, jotka on hallittava siten, että tällä tavalla voidaan saavuttaa organisaation tehokkuus. Tämä edellyttää erittäin erikoistuneita ammattilaisia, jotka tarjoavat arvoa eri tieteenaloilla yrityksessä ja erityisesti ihmisillä. Sekä johtamis- että organisaatiopsykologian ulkonäköä tarvitaan, koska molemmat ovat välttämättömiä tieteenaloja sisäisen muutoksen edistämiseksi ja hallitsemiseksi. keskittyä yritysten tuottamaan arvoehdotukseen. San Sebastiánin yliopiston henkilöstöjohtamisen ja organisaatiotehokkuuden maisterin ovat luoneet kokonaan tämän opintojen taloustieteen ja liiketoiminnan ja psykologian tiedekunnat, jotka vastaavat tähän aiemmin esitettyihin vaatimuksiin ja tarjoavat vankan koulutuksen johtamisesta, joka mahdollistaa meidän on kohdattava sisäiset ja ulkoiset ilmiöt liiketoiminnan näkökulmasta ja toinen organisaatiopsykologian linja, jonka avulla voimme ymmärtää muutoksen systeemisestä näkökulmasta vuoropuhelussa yhteiskuntatieteiden kanssa yleensä, ymmärtäen ihmisen kokonaisuudessaan.

    • Providencia, Chile

    Kampuksella

    Espanja

    Ohjelma tarjoaa korkean tason järjestelmällistä akateemista koulutusta lääketieteen tietotekniikan alan tieteenaloista ja sisällöstä sekä tiedonhallinnan että tietokoneistetun diagnoosin ja hoidon alalla. Maisterin tutkinto tarjoaa menetelmiä ja tieteellistä tietoa, jotta valmistunut voi suorittaa korkeakoulutusta ja tutkimusta tai terveyteen liittyviä johtotehtäviä. Maisterin tutkinto on tarkoitettu lääkäreille, insinööreille, atk -tutkijoille, matemaatikoille ja tilastotieteilijöille, fyysikoille, biolääketieteen insinööreille, sairaanhoitajille, lääketieteellisille tekniikoille ja ammattilaisille, joilla on kandidaatin tutkinto liittyvillä aloilla.

    • Concepción, Chile

    Kampuksella

    Espanja

    Suunniteltu kouluttamaan asiantuntijoita, jotka ovat koulutettuja kehittämään tieteellistä ja soveltavaa tutkimusta yliopistoissa, tutkimuskeskuksissa sekä teollisuuden ja yritysten tutkimus- ja kehitysosastoissa sekä esikoulutuksessa ja jatko -opetuksessa. Ohjelman rakenne on suunniteltu tarjoamaan vankka tieteellinen ja tekninen koulutus, jossa taataan kokeellisten tutkimustaitojen analyyttisten kriteerien kehittäminen tieteellisen menetelmän kehittämiseksi olennaisesti teknisten ongelmien ratkaisemiseksi.

    • Talca, Chile

    Kampuksella

    Espanja

    Valmistuneella on vankka kurinalainen ja didaktinen koulutus, jonka filosofian ja teologian visio auttaa tutkimaan, miten löydöt ovat vaikuttaneet ihmisiin ja yhteiskuntaan. Sillä on myös monitieteistä tietoa ja vuoropuhelua muiden osaamisalueiden, henkilön ja hänen kehityksensä kanssa. Tämän koulutuksen avulla voit tehdä tutkimusta, pohtia sitä ja toteuttaa parannuksia. Suorittaessaan oppimisprosesseja hän kykenee ratkaisemaan erilaisia ​​tilanteita, työskentelemään tiiminä, johtamaan tutkimus-, pohdinta- ja pedagogisia suunnitteluryhmiä, joiden tarkoituksena on kouluttaa oppilaitaan, tuottaa didaktisia tilanteita, kehittää opetusmateriaalia, suunnitella ja kehittää pedagogisia projekteja kriittinen asenne tieteellisellä, sosiaalisella ja kulttuurialalla. Tämän avulla voit suunnitella luovia toimintoja ja sovelluksia, jotka liittyvät matematiikkaan eri aloille ja pyrkivät kehittämään korkeatasoisia taitoja ja kykyjä opiskelijoissa. Vankat arvot, jotka heijastavat UCM: n tehtävää, mahdollistavat sen jatkuvan henkilökohtaisen kehityksen etsimisen tunnistaen sen mahdollisuudet ja rajoitukset.

    • Santiago Metropolitan Region, Chile

    Sähkötekniikan alalla valmistuneet voivat analysoida ongelmia, mallintaa ja kokea monimutkaisia tilanteita ja ehdottaa innovatiivisia ratkaisuja sekä akateemisessa ympäristössä että yksityisessä ja julkisessa teollisuusympäristössä.

    • Santiago Metropolitan Region, Chile

    Kampuksella

    Espanja

    Filosofian maisteriohjelman on tarkoitus kouluttaa filosofian alan asiantuntijoita sekä tällä alalla sovellettavien teorioiden ja tutkimusmenetelmien hallintaa. Ohjelman tavoitteena on antaa tietoa peruskysymyksistä ja ongelmista, joita tutkitaan ja keskustellaan tieteenalan eri alueilla. Se on myös suunnattu toimittamaan tarvittavat elementit opetuksen ja tutkimuksen kehittämiseksi filosofisissa asioissa.

    • Punta Arenas, Chile

    Kampuksella

    Espanja

    Kouluttaa korkeasti erikoistuneita tutkinnon suorittaneita, jotka pystyvät kehittämään ja laajentamaan tietämystään konetekniikan aloilla, jotta he voivat tehdä tutkimusta tällä erikoisuudella. Heitä koulutetaan myös aloittamaan teollisuus tutkimusyksiköissä, toteuttamaan teknologian muutosprojekteja ja harjoittamaan yliopistonopetusta konetekniikan alalla.

    • Concepción, Chile

    Kampuksella

    Espanja

    Psykopedagogian ja erityisopetuksen maisteri on akateeminen ohjelma, joka on suunnattu differentiaali- tai erityisopetuksen ammattilaisille ja vastaavien erikoisuuksien ammattilaisille. Sellaisena se on tarkoitettu jatkokoulutukseen psykopedagogiikan ja erityisopetuksen alalla. Sen tarkoituksena on kouluttaa jatko-opiskelijoita, joilla on kyky suorittaa tieteenalojen perustutkimus ja soveltava tutkimus, sekä integroida tieteenalaisia tiimejä, jotka edistävät sen kehitystä.

    • Santiago Metropolitan Region, Chile

    Kampuksella

    Espanja

    UDP: n sosiaalisen neurotieteen maisteri on suunniteltu tarjoamaan vankkaa akateemista koulutusta sekä perustietoa ihmisen kognitiivisen neurotieteen tutkimuksen kehittämiseksi. Olennainen osa sosiaalisen neurotieteen maisteriämme on integroiva visio neurotieteen monista selittävistä tasoista ja analyysimenetelmistä, parempi psykososiaalisten ilmiöiden ymmärtäminen ja muut osaamisalueet. Opiskelija voi tuntea omakohtaisesti kognitiivisen neurotieteen tutkimuksen eri alojen nykyisen kehityksen. Opiskelijamme ja valmistuneiden joukossa on ihmisiä hyvin erilaisilta ammattialoilta, kuten psykologia, kinesiologia, tekniikka, lääketiede.

    • Iquique, Chile

    Kampuksella

    Espanja

    Vuonna 2018 perustettu antropologian maisteri on akateeminen ja kasvotusten ohjelma, jossa painotetaan tieteellistä tutkimusta, jonka tarkoituksena on muodostaa edistyksellinen ja erinomainen inhimillinen pääoma. Sen tarkoituksena on kouluttaa uusia antropologien sukupolvia syventävien opintojen avulla sosiaaliantropologian ja arkeologian aloilla. Ohjelma antaa antropologian maisterin tutkinnon. Ohjelmassa on monitieteinen opintosuunnitelma, ja se sisältää mahdollisuuden suorittaa täydentäviä aiheita tieteenalalla ja sen ulkopuolella. Se kannustaa suoritettavaan aihekohtaiseen tutkimustyöhön, vaikka ehdotetaankin, että hyödynnetään opettajan kehityksen ja erikoistumisen tarjoamia etuja sekä ohjelman sosiaalisen tilan erityispiirteitä.