Maisteriohjelmat Digitaalinen taidessa

Täältä löydät 74 Maisteriohjelmaa Digitaalinen taidessa

Digitaalinen taide

Master-tason tutkimuksiin osallistuu erikoistunut tutkimus tutkimuksen tai alueen ammatillisen harjoittelu. Ansaita maisterin tutkinto osoittaa korkeampi hallintaa aihe. Ansaita maisterin tutkinnon voi kestää vuodesta kolmeen tai neljään vuoteen. Ennen kuin voi valmistua, sinun pitää yleensä kirjoittaa ja puolustaa opinnäytetyön, pitkä paperi, joka on huipentuma oman erikoistunut tutkimus.

Tietokonetaide eli digitaalitaide (computer arts) on ala, jota opiskellessa oppii ymmärtämään, kuinka riippuvaisia lukuisat alat ovat digitaalisesta teknologiasta. Kursseilla opitaan käyttämään uutta teknologiaa ja muokkaamaan omaa taiteellista tyyliä asteittain ammattimaisemmaksi, jolloin digitaalisen taiteen ura saattaa olla jo käden ulottuvilla.

Ota suoraan yhteyttä oppilaitoksiin - Vertaa 74 maisterin tutkintoa Digitaalinen taidessa 2017

Näytä lisää

Master (ma) Ympäristö Suunnittelu

Ravensbourne
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 1 - 2 vuotta August 2017 Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo + 1 lisää

Ravensbourne MA ympäristö suunnittelu tutkii maankäytön suunnittelu sen oikean virtuaalisia, ja makro- ja mikrotason mittakaavoissa. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Ravensbourne MA Ympäristö Suunnittelu tutkii tilaratkaisuihin sen oikean virtuaalisia, ja makro- ja mikrotason mittakaavoissa. Kattaa sisustus, arkkitehtuuri, kaupunkien ja luonnonympäristöjen ohjelma analysoi sarjan eri näkökulmista teorian ja käytännön välillä taiteen, tieteen ja teknologian kohti ymmärrystä kulttuurista kestävyyttä. Järjestelmät - Joka vuosi Kurssin tavoitteena on tuottaa uutta tutkimustietoa, joka vie eteenpäin kysymykset luonnostaan ​​nykyaikaisuus. Tällä hetkellä keskittynyt luonnon ekosysteemeihin (maanjäristykset, mannerlaattoja, deltat ja rantojen), (uudelleen) rakennustoimintaa ja sotaa, cosmographies ja kulttuurien outerspace, ja bio-tech materiaalit; Kurssin kannustaa sinua tutustumaan oman alan tutkimuksen ja käytännön. Technologies - Ympäristö Suunnittelu toimii monitieteellinen jossa tieto vaihto on yksi keskeinen pistettä keskittyä. Vuodesta: soveltavissa teknologioissa, visuaaliset tehosteet, interaktiivisen digitaalisen median, liikkuvan kuvan, viestinnän suunnittelun ja muodin, ohjelma pyrkii lähettämään opiskelijoille menetelmiä ja tekniikoita eri näkökulmista omaksumassa uusia mahdollisuuksia uuden teknologian ja luovien prosessien suunnittelussa. Mallinnus ja simulointi - Jossa kädet käytön opetuksessa tieteellisten instrumenttien ja laskennallisia työkaluja, Ravensbourne tarjoaa sinulle täysi pääsy digitaaliseen tilat digitaalisen kuvantamisen ja prototyyppien; jossa voit kokeilla ja innovoida teknisen, käyttäjän ja vuorovaikutus työpajat perustuvat strategiat käyttöön johtavien ammattilaisten kentässä. Sinut kannustetaan osallistumaan, joilla on edennyt käytäntö globaalissa kontekstissa ja tutkia yhtäläisyyksiä ja tärkeimmät erot ja painotukset eri keskuksissa eri puolilla maailmaa ja laittaa oppimisen ja suunnittelun ratkaisujen yhteydessä. Täällä voit laajentaa omaa tutkimusta ja käytännön, kehittämällä ja johtamalla yksittäisen ohjelman tutkimus ja luovan kehityksen ympäristössä suunnittelu huipentui toteutumista lopullisen suurhankkeen täydellisen selvityksen ammatti- ja teollisuuden yhteyksissä ja multi kurinpidollisia näkökulmasta. [-]

12 Kuukautta Kokopäiväistä - Tietokoneanimaatio, Visuaalisia Efektejä Ja Pelisuunnittelu

Think Tank Training Centre
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi February 2018 Kanada North Vancouver

Tietokoneanimaatio, Visual Effects ja Game Design Program Think Tank Koulutuskeskus intensiivinen yhden vuoden ohjelma, joka on erikoistunut uusimman ohjelmiston, tekniikoita ja teknologioita tarpeita nykyisen elokuva-, televisio- ja pelaamista aloilla. [+]

Tietokoneanimaatio, Visual Effects ja Game Design ohjelma Think Tank Training Centre North Vancouver, Kanada on intensiivinen yhden vuoden kurssi, joka on erikoistunut uusimman ohjelmiston, tekniikoita ja teknologioita, ja sopii tarpeisiin elokuva, televisio ja pelaamista toimialoilla. Se koostuu noudatetaan alan ammattilaisten ohjaajien opetuksen nykyinen opetussuunnitelma, mentorina, ja pienet luokkakoot laajat käytännön koulutusta. Ohjelma on jaettu kolmeen 15 viikkoa lukukautta, jossa kurssi integraatio mahdollistaa tehtävien limittäin ja tukevat toinen toisiaan. Tutkinto Tietokoneanimaatio, Visual Effects ja Game Design tehdään suoriutuneelle ohjelman vaatimukset ja demo kela. Student Mielipiteitä "Think Tank on erityinen koulu. I palkattiin Bioware kun he näkivät minun demo kiekon, ja päädyin pelaajan ulos muutamia muita vanhempi kaverit tehtävään. " Shawn Kassian, Bioware (Environment Artist) "Koska opiskelija Think Tank sai minut tuntemaan kuin olisin ollut yksin koulun taiteilijoiden pyrkivät saavuttamaan korkeimpien standardien CG luomiseen." Adar Bronsteinin, ICON Creative Studio (Senior 3D-suunnittelu & Kuviointi Artist) "Se oli oikeastaan ​​enemmän perheen kuin koulu. Suuri, tukeva ihmisiä, jotka olivat aina valmiina auttamaan, jos olin ongelmia mitään, ja myös omistettu näkemään minua onnistua. " Liam Jones, MPC (Technical Animator) "Koulu ei vain välittänyt minun menestystä, mutta myös tekivät kaiken voitavansa varmistaa minulla oli työkaluja ja taitoja tarvitaan menestyä teollisuudessa." Tanner Roberts, EA PopCap (Environment Artist) "Think Tank ylitti odotukseni mitä ajattelin hyvä VFX koulu olisi. Paitsi että ne tarjoavat akateemisen perustan ja resursseja taiteilijoiden oppia ja kasvaa, Scott ja Joe tekevät niiden ensisijainen varmistaa turvallinen, mukava ja viihtyisä ympäristö opiskelijoille työskennellä. " Emily Luk, Image Engine (Junior Texture Artist) 12 kuukauden Diploma-ohjelma: Kurssikuvaus SEMESTER 1 3D-animaatio... [-]

Master Kuvataiteessa

Holy Spirit University of Kaslik - USEK
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Libanon Jounieh

Tutkimukset Visual ja esittävät taiteet perustuvat etsintä, osaamisen ja asteittainen syventäminen tiedon, sekä syventämiseen ja jatkuvasta kehityksestä oppimisen. Tämä ohjelma ei siten voida akateemisesti huomioon ilman tukea säännöllisen ja uuttera käytännöllisiä ja refleksiivinen opiskelijoiden osallistuminen. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Tutkimukset Visual ja esittävät taiteet perustuvat etsintä, osaamisen ja asteittainen syventäminen tiedon, sekä syventämiseen ja jatkuvasta kehityksestä oppimisen. Tämä ohjelma ei siten voida akateemisesti huomioon ilman tukea säännöllisen ja uuttera käytännöllisiä ja refleksiivinen opiskelijoiden osallistuminen. Ohjelmat, tehdään kansainvälisen järjestelmän amerikkalaisen opintopistettä. Kautta opinnoissa (BA), ohjelma keskittyy erikoiskoulutusta valitseman mallin opiskelijoille. Hallussapito teknisten, teoreettisia ja taiteellista osaamista ne voivat ammattimaisesti toteuttamaan hankkeita, jotka johtavat itsenäisestä menettelystä taiteellisten ja kaupallisten tilauksia. Lopussa kandidaatin tutkinto, opiskelijat parantaa ja laajentaa taitojaan alalla niiden erikoistumista, kiitos syventäviä kursseja ja joukko hallinnon, organisaation ja liiketoiminnan tekniikoita, hyödyllisiä menestystä senior hankkeita. Nämä taidot ja tekniikat on tarkoitus aktivoida hankittua tietoa, valmistauduttaessa akateemisen ja ammatillisen integraation. Kurssit Department of Visual ja esittävät taiteet yksinomaan tarjotaan pääkampuksella Kaslik. Master in Visual Arts (36 op - 2 vuotta) Audiovisual: Multimedia Audiovisuaaliset: Arts Video Elokuva Televisio valokuvaus Avoimet työpaikat Potentiaalisia työmahdollisuuksia löytyy ammattialoja sekä kuva, joka perustuu hankkeiden toteuttamisen alalla audiovisuaalisten, elokuva, televisio, valokuvaus, teatteri ja multimedia. Televisiokanavien tai toissijaista tuotantoyhtiöiden Elokuvatuotanto yritykset Making elokuvia ja dokumentteja Web design ja 2D- ja 3D-animaatio tuotantoyhtiöiden Kaupallinen valokuvaus tuotantoyhtiöt Sanomalehdet Myynti ja liikesuhteita alalla valokuvauksen Ura elokuva ja digitaalisen laboratoriot [-]

Digitaalisen Median Master

The Centre for Digital Media - The CDM
Opetus kampuksella 1 vuosi September 2017 Kanada Vancouver

Master of Digital Media on ammattimainen ohjelma kansainvälisesti tunnustettu ja harjoittaa opiskelijaa todellinen projekteissa, joissa he saavat arvokasta [+]

Master of Digital Media on ammattimainen ohjelma tunnustettu kansainvälisesti ja harjoittaa opiskelijaa todellinen projekteissa, joissa he saavat arvokasta kokemusta johtamisen, koulutuksen ja yhteydet suoraan markkinoille. Digitaalinen media on erittäin in-demand markkinoilla maailmanlaajuisesti. Brittiläinen Kolumbia Pelkästään on yli 600 yritystä digitaalisen median ja viihteen liittyvää teknologiaa (60% heistä ovat keskittyneet Vancouver), jotka työllistävät yli 16000 ihmistä ja tuottaa $ 2,3 miljardia vuosittain tuloja. Ohjelma valmistelee ammattilaisten MDM korkeamman tason uran teollisuudessa tuottajina, luojia, suunnittelijat, johtajat ja yrittäjät. On enemmän videopeli kehittäjät asukasta kohti Vancouverissa kuin mikään muu kaupunki maailmassa. markkinaosapuolten Ohjelmamme on juurtunut markkinoilla, jotka auttoivat luomaan sen. Teemme yhteistyötä eri paikallisten ja kansainvälisten järjestöjen luoda poikkeuksellisen oppimisen ja partnereita. Ne sisältävät joitakin maailman suurimmista yrityksistä, kuten Electronic Arts, Disney, Microsoft ja Autodesk. Kumppanimme tarjoavat opiskelijoille työmahdollisuuksia, harjoittelupaikkoja, stipendejä, investointeja ja enemmän. VANCOUVER Kaupunki Vancouver, Kanada, on rankattu 20 tärkeimmistä kaupungeista maailmassa, mukaan tutkimuksen julkaissut Knight Frank Research Center pyynnöstä Citibank. Ranking otetaan huomioon perusteet, kuten taloudellinen merkitys, elämänlaatu, alueellinen vaikuttavuus ja poliittista valtaa. Vancouver on mahtava kaupunki, joka järjestää myös yli 1100 digimediayritysten ja lukuisia alan johtajat ja keksijöiden digitaalinen elokuva, televisio, videopelit ja interaktiivisen mainonnan. [-]

Asiantuntemusta Digitaalinen Animaatio

Universidad Autónoma de Guadalajara
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi July 2017 Meksiko Guadalajara

Valmista ammattilaisten digitaalinen animaatio, joka kykenee antamaan ja innovatiivisten ongelmia graafisen viestinnän suunnittelun ratkaisun, tuotanto ja markkinointi tuotteita ja palveluita kilpailukykyiseen animaatio kansallisella ja kansainvälisellä tasolla korkeat eettiset ja humanisti merkityksessä. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Opiskelu Masters Digital Animaatio UAG ohjelma tavoite Valmista ammattilaisten digitaalinen animaatio, joka kykenee antamaan ja innovatiivisten ongelmia graafisen viestinnän suunnittelun ratkaisun, tuotanto ja markkinointi tuotteita ja palveluita kilpailukykyiseen animaatio kansallisella ja kansainvälisellä tasolla korkeat eettiset ja humanisti merkityksessä. kilpailuedut Se on ensimmäinen jatko-ohjelma animaatio lisäksi osaamisen kehittämiseen tuottavan kolmiulotteisia malleja digitaalisesti, sisältää mitat suunnittelu ja markkinointi. Se on kattava ohjelma, ottaen huomioon oman profiilin sisäänkäynti Graafinen suunnittelu ammatteihin, kuten Arkkitehtuuri, teollinen muotoilu, Engineering, Sisustussuunnittelu ja viestintä, mm. Tämän strategian tavoitteena on tehdä animaation, integroitu työkalu profiilin. Opettajamme korkeakoulututkinnon suorittaneet Master ja PhD, sekä koulutetaan opetuksessa animaatio, harjoittaa ammattiaan, jotta opas oppilaita heidän koulutukseen ja integrointi ammatillisessa ympäristössä. Suunnittelu opetussuunnitelman voi halutessaan opiskella tason erikoisuus tai opintojen loppuun asti Masters saavuttaminen saada otsikko ja ammatillinen todistus molemmissa tapauksissa. Yhteys CIPAE (Intelligence Center Support Yrittäjät) ja UAG, neuvonantajana inkubaatio ja kehittämiseen animaatio yritysten mukaan ammatillisen profiilin. hakija Profile Niitä pidetään mahdollisina ehdokkaita valmistuneiden tutkinto liittyvä graafinen suunnittelu, teollinen muotoilu, arkkitehtuuri, Sisustussuunnittelu ja maisemointi, rakennustekniikan, tuotantotalouden ja uraa, jotka ovat alalla digitaalianimaatiolle mahdollisuuden lisätä ammatillista vahvuuksia ne ovat jo omansa, suorittaville koulutusta tukee niitä. Ne ihmiset maku käsittelyssä tietokoneessa, toimi tietokoneohjelmia ja editointitaito visuaalisen viestinnän ja graafinen esitys, onko tila-, mekaaniset, hahmoja ja sarjakuvia sekä rakentamaan järjestelmiä, muun muassa . Ihmiset, jotka ovat suunnittelussa alkuperä koko markkinoinnin projektinhallinnan ja PR, löydettiin ammattilaismarkkinoilla mahdollisuuden kehittää animaatioprojekteihin, tunnistaa ja perustamisesta aiheutuvista kustannuksista asiantuntijapalkkiot arvoinen hintansa. Graduate profiili Hän on pätevä suunnitella kiinteä joilla vastataan digitaalinen animaatio graafisen viestinnän tarpeisiin mukaan lukien kaikki... [-]

Master Tietotekniikan Ja Visuaalinen Sisältö

Mykolas Romeris University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2017 Etelä-Korea Busan Liettua Vilna + 2 lisää

Tavoitteena ohjelma on valmistella asiantuntijoita tietotekniikan, joka pystyy luomaan visuaalisia tehosteita (VFX) käyttäen ja arvioida digitaalisen median järjestelmien ja välineiden, mikä mahdollistaa soveltamisen monitieteistä osaamista teknisen ja luovan vuorovaikutusten VFX ja muiden digitaalinen tuotanto. [+]

Informatics ja Visual Sisältö (Joint opintojen ohjelma Dongseo University, Etelä-Korea) - 1. ja 2. lukukausi Mykolas Romeris yliopisto, 3. ja 4. lukukausi Dongseo University Miksi tämä ohjelmaan? Tavoitteena ohjelma on valmistella asiantuntijoita tietotekniikan, joka pystyy luomaan visuaalisia tehosteita (VFX) käyttäen ja arvioida digitaalisen median järjestelmien ja välineiden, mikä mahdollistaa soveltamisen monitieteistä osaamista teknisen ja luovan vuorovaikutusten VFX ja muiden digitaalinen tuotanto. Dongseo Univerity (DSU) joukkoon alkuun-50 yliopistojen Aasiassa kansainvälistymiseen ja on johtava yliopisto Koreassa omilla erikoistuminen, mukaan lukien Film & -kuvat, IT, Suunnittelu ja digitaalinen sisältö; Opiskelijat Informatics ja visuaalinen sisältö koulutusohjelman saavat kaksi tutkintotodistukset - MRU ja DSU; Aikana pakollisen liikkuvuuden Koreassa opiskelijat voivat käyttää kaikkia DSU infrastruktuuri ja laitteet: 3D, 5D animaatio labs, elokuva, teatteri ja äänen levytysstudioiden, Apple grafiikka luokkahuoneessa, katolla jalkapallokenttä, ammatillinen uima-allas jne. Sisäänpääsyvaatimukset Bachelor of Informatics, Informatics Engineering, Applied Informatics (Physical Sciences); Englanti kielitaito - taso on vähintään B2 (seuraavan yhteisen viitekehyksen Language hyväksymän Euroopan neuvosto). Kaukaiset Englanti kieli tason koe järjestetään niille, joilla ei ole IELTS tai TOEFL todistuksia. Kansainvälinen liikkuvuus mahdollisuuksia Kansainvälinen liikkuvuus tarvitaan: yksi vuosi Dongseo University, Busan, Etelä-Korea. Lisäksi opiskelijat voivat osallistua Erasmus + liikkuvuuden ohjelma, joka antaa mahdollisuuden opiskella yliopistossa ulkomailla 1 tai 2 lukukautta ja tehdä harjoittelun toisessa maassa. Uranäkymät Visuaalisen sisällön taiteilijat ovat vastuussa luoda tietokoneella animaatioita ja erikoistehosteita (VFX) näytöillä kotona ja teattereissa. Työkokemus ja portfolio on pakko saada ominaisuus tämäntyyppiselle erikoisuus. Luova työntekijät, jotka ovat erikoistuneet VFX, digitaalisen median ja visuaalisen sisällön tuotantoa tarvitaan peli, elokuva, televisio ja mainosaloilla. Myös valmistuneet Ohjelman voi toimia alan... [-]

Master Of Fine Arts In Digital Arts

DigiPen Institute of Technology
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 2 - 4 vuotta September 2017 Yhdysvallat Redmond + 1 lisää

Suunnattu ammattitaiteilijoita ja ehdokkaiden kandidaatin tutkinnon tekniikan tai liittyvältä alalta, tämä ohjelma yhdistää kuvataiteen periaatteet, mukaan lukien korostaminen kuvassa piirustus, veistos [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Suunnattu ammattitaiteilijoita ja ehdokkaiden kandidaatin tutkinnon tekniikan tai liittyvältä alalta, tämä ohjelma yhdistää kuvataiteen periaatteet, mukaan lukien korostaminen kuvassa piirustus, veistos, ja taidehistorian, jossa käytännön lähestymistavan studio taiteen tuotantoa, joka auttaa oppilaita kehittämään sekä heidän henkilökohtaiset taidot ja taiteellinen ääni. Full-ja osa-aika-asetukset Opiskelijoilla on mahdollisuus ilmoittautumalla tähän ohjelmaan koko ajan kaksi vuotta, tai ilmoittautumalla osa-aikaisesti ja levittää niiden tietysti kuorman yli neljä vuotta. Opiskelijaksi tiedot Hakijoiden Master of Fine Arts in Digital Arts-ohjelma on oltava kokemusta seuraavilla aloilla: piirtäminen, figure piirtäminen, taidehistoria, koostumus, 3D-mallinnus, animaatio, kuvanveisto, värioppi, ja digitaalinen maalaus. Hakijoiden on myös taidetta portfolio 15-20 näytteitä kuvitusta tulla valituksi. Aiheet Kun he valmistuvat, opiskelijat UM ohjelma hallussaan seuraavat pätevyysvaatimukset: - Laaja 3D tuotanto kokemus, myös kyky käyttää uusimmat 2D- ja 3D-grafiikka sovelluksia teollisuudessa, sekä perinteisiä kuvataiteen taitoja, kuten piirtäminen , kuvanveistoa, ja maalaus. - Syvä ymmärrys luovan prosessin ja 3D-grafiikka tuotanto putki, mukaan lukien kyky hallita projekteja aivoriihi loppuun. - Vahva tutkimuksen taitoja, varsinkin kun ne liittyvät taidehistoriaa, Hahmosuunnittelu viittaukset ja anatomia. - Erikoistuminen mallinnus, kuvanveistoa, tai hahmotaidetta sekä ainutlaatuinen ja erittäin kehittyneiden henkilökohtaisia ​​ääni on osoituksena opinnäytetyön. Ura Outlook Tutkinnon UM ohjelma on pätevä jatkamaan erilaisia ​​maahantulo ja keskiaktiivisen rooleja sekä taiteen tuotannon ja korkeakoulujen, mukaan lukien: - 3D mallintaja - Animator - Character Artist - Tekninen Artist - Texture Artist - Senior Artist - Senior Animator - Senior Character Artist - professori Fine Arts [-]

Päällikön Animaatio Ja Visualisointi

University of Technology Sydney
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Australia Sydney

UTS Master of Animation ja visualisointi on kehitetty yhteistyössä Animal Logic ja tarjotaan kautta UTS Animal Logic Academy. Kurssi kehittää yhteistyössä ongelmanratkaisutaitoja ja asiantuntemuksen luovan ja teknisen yhteistyön työskentely erikoisvalmisteinen studio reaalimaailman tuotanto työjärjestelyihin ja luovia ja teknisiä hankkeita, ohjauksessa ja ohjausta harjoittajien ja luovan johtajia teollisuuden, mukaan lukien animal Logic. [+]

Kurssi tarjoaa haasteita ja mahdollisuuksia, jotka kannustavat etsintä ja taitojen luomisessa ylitse kirjon rooleja digitaalinen tuotanto, animaatio, visuaaliset tehosteet ja kehittyvien visualisoinnin aloilta. Collaborative työkäytännöt kehityksen ohjaamiseksi vahvan osaamisen kriittistä ajattelua, ongelmanratkaisu, design-ajattelua ja tehokas viestintä tuotantoympäristössä. Valmistuneet pystyvät toimimaan tuottavasti ja tehokkaasti ammatillisessa työympäristön.

Valmistuneet saavat taitoja, joita voidaan soveltaa moniin eri rooleja animaatiota ja ohjelmistokehityksen tiedon visualisointi, data science ja eri uusiin teknologioihin. Ne pystyvät myös innovoida perinteisten ammateissa sekä ajaa uusien teollisuuden aloilla.... [-]


Masters 3D-animaatio

Escola de Cinema de Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Espanja Barcelona

Tultua luvulle käytön kolmiulotteisia kuvia synteesin alalla audiovisuaalisen animaation on tullut ilmiö ei olla vakinaista pidempi jännittävä. Suuri osa merkittävimmistä animaatioelokuvien jotka on tehty 3D-animaatio on tullut elokuvan historiaan rotundas mestariteoksia. Elokuvat kuten Wall-E, UP, Ihmeperhe, Nemoa etsimässä, [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Tultua luvulle käytön kolmiulotteisia kuvia synteesin alalla audiovisuaalisen animaation on tullut ilmiö ei olla vakinaista pidempi jännittävä. Suuri osa merkittävimmistä animaatioelokuvien jotka on tehty 3D-animaatio on tullut elokuvan historiaan rotundas mestariteoksia. Elokuvat kuten Wall-E, UP, Ihmeperhe, Nemoa, kaatua tai täydellinen tarina Toy Story, ei olisi ollut sama vaikutus, jos ne olisivat tehneet kaksiulotteinen animaatio tekniikoita. Sisältö ja muoto symboloi persoonallisuus 3D-animaation ovat juuri syy niiden menestys. Mutta käyttö 3D kuin niiden pelkkä soveltaminen animoitu elokuvia. Se on yllättävää, että valtava määrä esineiden ja animoituja 3D-hahmot, jotka integroituvat ehdottoman luonnollisuuden ja tuntu osana elokuva, tv-sarja tai mainos. ECIB käyttäen varhaisina kokemus 9zeros koulu, on suunnitellut isäntä, joka parantaa sekä teknisen ja taiteellisen ominaisuuksia opiskelijoiden ja niiden integroimista joukkue samanlainen kehitetty ammatillinen animaatio työtä. Tavoitteet Master tavoitteena on kouluttaa opiskelijoita oppimaan tekniikoita tarvitaan luomaan ja animoida 3D-hahmot osana audiovisuaalista tuotantoa, onko alalla elokuva-, televisio-, tai videopelit Free uutiskirjeet. Ensimmäisen vuoden aikana Mestarin se on lähinnä tarkoitettu yleistä 3D-animaatio, oppiminen koko luomassa merkkiä, joka sisältää mallinnus, tekstuurit, UVS, takilat, materiaalit, valokuvaus, tekee ja koostumus. Se pyrkii myös omaksua tuotantoprosesseja ja suunnittelee 3D animoitu audiovisuaalisen teoksen. Toisena vuonna käsitteitä kuten asettelu, paino ja dynamiikka kehon liikettä ja kehittää käytännön kierros tyylejä animaation piirretään. Toimiva animaattoreita on tärkeä osa koulutusta tänä vuonna, sekä hallitsemisen kasvojen animaatio ja vuoropuhelua. Tuottaa 3D animoitu lyhytelokuva Liittoutumalla arvossa tuotantoprosesseja ja organisaatiorakenne ammattitaitoinen henkilökunta on yksi tavoitteista, jotka tukevat kahden vuoden mestari. Tämän saavuttamiseksi opiskelijat ovat osa kaikki tekniset ja taiteellisen tuotantoprosessit lyhytelokuva 3D, osallistuvat mallinnus, takila,... [-]

Maisterin Tutkinnon Tietotekniikan (MCC)

Tecnológico de Monterrey
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 lukukautta July 2017 Meksiko Zapopan

Jatko Master of Computer Science voivat siirtää ratkaisuja erityisesti käsitteisiin tai yleisten menetelmien ongelmia ja soveltaa yleistä Computing käsitteitä erityisten ongelmien ratkaisemiseen kohdatuista liiketoiminnan ja tutkimuksen, ja se voi suorittaa myöhemmin, jos halutaan , tohtoriopintoja tietotekniikassa. [+]

kuvaus Liittyvät teknologiat tietojenkäsittelytiede, muuttua hyvin nopeasti: on leviämisen tuotteiden peleihin tuloksena uusia teorioita, menetelmiä ja tekniikoita. Tämä kehitys tuo joka aiheuttaa nopeuden vanhentuneeksi korkean alueen johtava merkittävää kysyntää henkilöresursseja kolme pääaluetta: Asiantuntijoita tuotantoalan Tutkijoista päivitetty Tutkimus ja teknologian kehittäminen Jatko-ohjelma on ammattilainen, joka voi vain seurata nopean teknologisen kehityksen, mutta myös edistää innovatiivisia ehdotuksia alalla tietojenkäsittelytieteen ja siten vastata suuriin haasteisiin nykymaailmassa. Valmistunut Filosofian maisteri voit siirtää ratkaisuja erityisesti käsitteisiin tai yleisten menetelmien ongelmia ja soveltaa yleistä Computing käsitteitä erityisten ongelmien ratkaisemiseen kohdatuista liiketoiminnan ja tutkimuksen, voidaan sitten suorittaa haluttaessa tohtoriopintoja tietotekniikassa. erikoisuus alue ohjelmistotuotanto Grafiikkaa ja animaatioita älykkäiden järjestelmien tietokonegrafiikka ja animaatiot Verkot ja tietoturva Kurssin tavoite Master of Computer Science pyrkii: Onnistua tietotekniikan asiantuntijat pystyvät osallistumaan ongelmien tuotantoympäristöä ja / tai tutkimusta ratkaisu. Kehittää ammattilaiset pystyvät työskentelemään tehokkaasti ja yhteistyönä monialaisia ​​ryhmiä työtä. Juna johtajat toimivat muutosagentit alansa työtä. Muodostavat innovatiivisia ammattilaiset ja yrittäjät pystyy tuottamaan patentit, tuotteet ja teknologia-alan yrityksille. Kehittämään lahjakkuutta voitava mukauttaa tekniikan ja menetelmien muutokset Computer Science. Osoitettu Master of Computer Science tavoitteena on: Ammattilaiset tietojenkäsittelyssä, onko kehittäjät, konsultit, kouluttajat ja tutkijat; niille, jotka haluavat syventää tietojaan teoriaa, käytäntöä ja suuntauksia alan. Liittyvillä aloilla ammattilaisille, jotka haluavat laajentaa koulutusta grafiikkaa, animaatiota tai tietokoneen ohjelmistosuunnittelu on perusteltava perustiedot alueella computing jonka avulla ne voivat menestyksekkäästi tuoda opintoja. Uuden opiskelijan on tiedostettava, että soveltamalla tieteen, voi tuottaa ratkaisuja tiettyihin ongelmiin parantaa elämänlaatua ihmisiä, aina tehokkaasti hyväksi käytettävissä olevia resursseja ja ottaen huomioon vaikutukset teknologian käyttö hyödyksi kestävän kehityksen. Etu opettajat Ohjelma opettaa opettajia tohtorin tutkinto... [-]

Master Web Design

Scuola Politecnica di Design SPD
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi March 2018 Italia Milano

Web Design Master-kurssi sisältää teoriaa oppitunteja, työpajoja ja web design kursseja. Tekninen koulutus tarjoaa XTML, CSS suunnittelu, Dreamweaver, liike suunnittelu ... [+]

Verkkosuunnittelun maisteri

 

Web Design Master-kurssi sisältää teoriaa oppitunteja, työpajoja ja web design kursseja. Tekninen koulutus tarjoaa XTML, CSS suunnittelu, Dreamweaver, liike suunnittelu, flash ja photoshop luokissa. Näin opiskelijat hankkivat ammattitaitoa yhdistettynä metodologista tietoisuutta koko suunnitteluprosessia.

 

 

KESTO

Mestari Web e Multimedia Muotoilu kestää vuoden (loka-joulukuussa, ja kesälomakautta elokuussa) .On on vähintään 20 oppituntia viikossa. Läsnäolo on pakollinen ja kokopäiväisesti.

 

 

Työharjoittelu

Lopussa tunneilla oppilaat alkavat työharjoitteluun yrityksissä tai studiot alan... [-]


Master Web-kehitys

East London University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta February 2018 Etelä-Afrikka East London

Harva innovaatiot ovat vaikuttaneet liikemaailman yhtä paljon kuin Internet ja digitaalinen tiedon jakamista ja kaupan. Ylläpitäminen yritysten sivustot, mistä intranetit globaalisti saatavilla sivustoja, tarvitsee ihmisiä, jotka voivat pitää kunkin sivuston tiedot ajan tasalla ja turvallista. [+]

Harva innovaatiot ovat vaikuttaneet liikemaailman yhtä paljon kuin Internet ja digitaalinen tiedon jakamista ja kaupan. Ylläpitäminen yritysten sivustot, mistä intranetit globaalisti saatavilla sivustoja, tarvitsee ihmisiä, jotka voivat pitää kunkin sivuston tiedot ajan tasalla ja turvallista. Tämä jatko maisteriohjelman valmistelee teitä kantaa Web-kehitys. Tämä melko uusi tutkinto on muotoiltu työnantajien ilmaisseet tarvetta työntekijöille web kehittämisosaamista: tietokannan hallinta, tietoverkkojen, tietoturvan, Web-sovellukset, jne. Tämä ohjelma on räätälöity vastaamaan tähän kysyntään tasapainottamalla perustavaa alueilla ymmärtämistä ja ongelmanratkaisun painottaen Web keskittyvää teknologiaa. Meidän valmistuneet ovat välittömästi tuottavia ja mukautuva kuin ohjelmoijat, web-kehittäjät, ohjelmistojen kehittäjät, ohjelmisto arkkitehtien, web-sovellusten kehittäjille. Koska web-kehittäjä, voit työstää joukkue, joka kehittää sivustoja ja web-sovelluksia. Koulutusta, joka korostaa web-kehitys voi auttaa kehittämään tietoja ja taitoja käyttää scripting, graafisia työkaluja suunnitella ja kehittää sivustoja ja sovelluksia sekä ylläpitää ja päivittää sivustoja. Jos järjestäytynyt ja pystyy työskentelemään muiden kanssa, haluat ehkä uran web-kehitystä. Mahdolliset Työllisyys Sisältää: Perl ja CGI ohjelmointi teknikko Web Application Developer HTML ohjelmoija Website Designer tietokanta teknikko Tällä kokopäiväinen ohjelma laittaa sinut työskennellä reaalimaailman ryhmä projekteja ja käytännön tehtäviä pyörii seuraavat 3 osaamisalueita. Tietokannan suunnittelu ja suunnittelu (mukaan lukien: tietokanta mallinnus, UML, SQL / MySQL / SQL Server, tietokanta hallinto jne). Front-End ohjelmointi (mukaan lukien: Johdatus UX ja web-suunnittelu, wire-kehystys, HTML5, CSS, JavaScript ja Kulmikas JS). Back-End ohjelmointi (mukaan lukien: versiointi, GIT, PHP, Java, Java SE) Ohjelma Tämä 2 vuoden Jatko ylempi myöntää 120 opintopistettä jaetaan 4 lukukautta 15 viikkoa kerrallaan: 96 pakollinen opintopistettä (mukaan lukien 18 op myönnetty päätyttyä pakollisen ammatillisen työharjoittelun ja 12 opintopistettä maisterin Thesis lopussa ohjelman) ja... [-]

Maisteri Multimedian Luomiseen

laSalle Barcelona Postgraduate
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2017 Espanja Barcelona

Master Multimedia Creation (MCM) keskittyy kolmeen tieteenaloilla: Transmedia (Narativa, Serious Games ja pelillistäminen), vuorovaikutus (HCI, vapaat ihmiset-esineet) ja viihde (takilassa motion capture). opiskelijalle tietoa tarvitaan luomaan multimediaprojektia näistä näkökulmista tarjotaan. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Master in Multimedia Creation (MCM) Siinä keskitytään kolmeen tieteenaloilla: Transmedia (Narativa, Serious Games ja pelillistäminen), vuorovaikutus (HCI, vapaat ihmiset-esineet) ja viihde (takilassa motion capture). opiskelijalle tietoa tarvitaan luomaan multimediaprojektia näistä näkökulmista tarjotaan. Asiantuntijat Tittelit: transmedia animaatio vuorovaikutus Teknologiat MCM Teknologia on keskellä multimedian luomisen. Sovellukset, interaktiivinen asennukset, sensorit, luonnollinen vuorovaikutus ... Vuonna MCM ideat käsitetään ja toteutunut tavalla, joka on sopivin luoda ikimuistoinen kokemus. Metodologia MCM perustuu filosofia "Kokemuksellinen Multimedia" ja "tekemällä oppiminen", eli opit kuin käytäntöihin tehdään. Kaikki kurssit perustuvat toteuttaa hankkeita, jotka toteutetaan käytännössä hankittuja. vuorovaikutteinen oppiminen Moniammatillisuuden: monitieteellinen työryhmät Toteuttaminen Vakavat Pelit katalyytteinä tiedon perustuu siihen havaintoon, että todellinen kokemus oppimisen ja projekti Todelliset parametrit ketterään ja hallintatyökalut Ohjelma opetetaan yhdessä modulaarinen ja joustava tila, tiedonvälitys- Dome Yhteistyö yritysten kanssa yhteinen metodologia kanssa Entertainment Technology Center Mitä valmistautua? Kohti luominen tuotetta tai interaktiivisen palvelun, riippumatta sen koosta ja sen soveltamisen aikana. Antaa globaalin tiedon multimediasisällön (luovuus, käsikirjoitus, käyttäjäkokemuksen, suunnittelun, teknologian, sisällön ja hallinta) varmistaa tarvittava emäkset, jotka mahdollistavat luomisen ja kerronta sopivia ideoita alkaen muotoilu suunnattu Loppukäyttäjälle täytäntöönpanoa ja arkkitehtuurin kyseessä olevista tiedoista ja sopivin hallintamekanismi. Opiskelija lopussa, pystyä kommunikoimaan riippumatta input profiilin, jossa kolme suurta roolia alan: tuottaja, taiteilija ja kehittäjä. Opi elinkaaren multimediatuotteen konseptista toteuttamisesta käytännössä määrittämällä ja suunnittelu, ja ottaen huomioon sisältöä, alustan, "media" mukana ja käyttöliittymä. Sen lisäksi, että toteutumista prototyyppi tosissaan, viestintästrategiat kautta "sosiaalinen media" ja todellinen ja virtuaalinen "omaisuus", kuten rannetta juliste, web tai videon sovelletaan. Toimitusjohtaja monitieteellinen työryhmissä, käyttäen sekä klassisia menetelmiä, kuten ketterä joukkueen johto. Joille... [-]

Mestari Graafinen Suunnittelu

Polytechnic of Leiria
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 24 kuukautta October 2017 Portugali Leiria

Ohjelman tavoitteena on antaa opiskelijalle käsitteellisiä ja käytännön taitoja korkean ammatillisen tason tietyillä aloilla graafisen suunnittelun ja viestinnän eri alustoilla. [+]

mestari graafinen suunnittelu Masters Graafinen suunnittelu ESAD.CR tavoitteena on antaa opiskelijalle käsitteellisiä ja käytännön taitoja korkean ammatillisen tason tietyillä aloilla graafisen suunnittelun ja viestinnän eri alustoilla, joka on nykyaikainen visuaalisen kulttuurin. Käytön edellytykset Haltijat kandidaatin tutkinto tai oikeudellisia vastaava Communication Design, Graafinen suunnittelu, multimedia, tuotesuunnittelu, Fine Arts, New Media, kiinnostunut jatkamaan opintojaan alalla Graafinen suunnittelu; Haltijat ulkomaisten akateemisten kandidaatin tutkinnon jälkeen ensimmäinen sykli opinnot järjestetään periaatteiden mukaisesti Bolognan prosessin Graafinen suunnittelu ja siihen liittyvät alueet; Haltijat ulkomaisen kandidaatin tutkinto, joka tunnustetaan tavoitteiden saavuttamiseksi määrin teknisluonnontieteellistä neuvoston ESAD Graafinen suunnittelu ja siihen liittyvät alueet; Haltijat akateeminen, tieteellinen tai ammatillinen opetussuunnitelman joka on tunnustettu todistetaan valmiudet toteuttaa tämän syklin opintojen teknisluonnontieteellistä neuvoston ESAD. opintosuunnitelma Master Graafinen suunnittelu ESAD.CR keskittyy valmentaa opiskelijoita joukko teoreettisia ja käytännön opintoja nykyaikainen graafinen suunnittelu, typografia soveltaa, graafista suunnittelua nykyajan viestintävälineet ja brändäys. Kurssit täydentävät seminaarit ja tutkimusmenetelmiä, jotka tutkivat viestinnän suunnittelu käsitteellisesti ja toiminnallisesti, lähestyy samanaikaisesti kokeellinen ja ammatillinen mitat. Viimeiset kaksi lukukautta keskittyä valmisteluun kestävän käytännön työssä että voitaisiin korvata työharjoittelun. Muita tietoja Tutkinnon Master of Graafinen suunnittelu voi työskennellä alueilla toimituksellisen suunnittelu, pakkaus, typografia, tietoa suunnittelu, yleinen suunnittelu televisio tai elokuva, kuvitus, taiteen suuntaan, brändäys, multimedian suunnittelu ja tuotanto graafinen suunnittelu. Mainosalalla voi olla luova paria, tulostaa mainontaa tai televisiossa. Audiovisuaalialan, näitä taitoja voidaan soveltaa myös harjoittaessa yleisiä tai muita tuotteita, joiden typografia sovelletaan. Opettajan ammatti on myös ammattimainen tuotanto sekä akateemisen tutkimuksen alalla graafinen suunnittelu. Palkkiot HAKEMUSMAKSU: 60 € Lukukausimaksua: 500 € for International Student Ehdolliset LUKUKAUSIMAKSU: I. Yleiset Ehdolliset: 1.140 € / vuodessa... [-]

Master In Animaatio & Visuaalisia Tehosteita

Academy of Art University
Kampus tai online Kokopäiväinen 2 - 3 vuotta September 2017 Yhdysvallat San Francisco

UM Animaatio & Visual Effects ohjelma keskittyy kehittämään taitoja tahansa monilla asiantuntemusta animaatio ja visuaaliset tehosteet teollisuudelle. Ohjelma kouluttaa opiskelijat kaikessa animaatioita ja visuaalisia efektejä, ideoinnista lähettää tuotantoon. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. UM Animaatio & Visual Effects ohjelma keskittyy kehittämään taitoja tahansa monilla asiantuntemusta animaatio ja visuaaliset tehosteet teollisuudelle. Ohjelma kouluttaa opiskelijat kaikessa animaatioita ja visuaalisia efektejä, ideoinnista lähettää tuotantoon. Viestintä, yhteistyö, ja ajanhallintataitoja korostuvat koko ohjelman varmistaa valmistuneet sopeutetaan intensiivistä ammattikulttuurin että heitä odottaa. UM Animation & Visual Effects Unit Vaatimukset Major 27 yksikköä Ohjaus tutkimus 18 yksikköä Graduate Liberal Arts 12 yksikköä Valittavien * 6 yksikköä YHTEENSÄ 63 yksikköä * per johtaja hyväksyntä UM Animation & Visual Effects Tutkintovaatimukset Onnistuneen Opinnäytetyö Project Pienin 2.0 kumulatiivinen GPA Vähintään arvosanalla C kaikki pakolliset 63 yksikköä UM Ohjelma Osaamistavoitteet Jatko-opiskelijat on täytettävä seuraavat opiskelijoiden suorituksia kriteerit: UM opinnäytetyö Esitä alkuperäinen opinnäytetyön käsite arvoinen UM tutkinto Osoittaa toteutettavuus opinnäytetyön Tuota ammatti-standardin projekti, jossa ajankohtainen sisältö teollisuudelle, esitellään tekninen ja taiteellinen kyky. Tekniset taidot Osoittaa laitos animaatio tekniikkaa ja ohjelmistoja. Esityskyvyt Selvästi keskustella työ ja työnkulun prosessin tarkastelun komitea, käyttämällä alan terminologiaa. Tehokkaasti piki ideoita tarkastelun komitea Luo visuaalisesti pakottavia, ammattimaista esitysmateriaalit Esisarjojen Skills (Project Development) Toteuttamaan hankkeita, jotka osoittavat huomiota: tutkimukseen, analyyttinen ajattelu, yksityiskohta, joustavuutta ongelmanratkaisu, ja tarkistus. yhteistyö Tee yhteistyötä tehokkaasti tuottamaan luovia hankkeita Professional Readiness Esittää kattava demo kiekon / portfolio osoitetaan ammatillisen tason saavuttamisen erikoisuus taidot Osoittaa vastuullisuutta suunnittelussa monimutkaisten projektien, tehtävien priorisointiin ja täyttävät projekti virstanpylväitä. Asiakirja projektin työnkulun. Erikoisuus taidot: Perinteiset Animaatio Osoittaa vahvaa piirustus taitoja ja laitoksen kanssa anatomia, osuus, kuva, eläimet, perspektiivi, väri ja muotoilu, ja koostumus Kehitetään visuaalisia tarinoita, jotka tukevat comedic tai dramaattisia tilanteita Stage tarinoita tehokkaalla kamera Sijoitteluvalintojasi Draw vakuuttavia merkkejä,... [-]