Maisteriohjelmat Digitaalinen taidessa

Täältä löydät 75 Maisteriohjelmaa Digitaalinen taidessa

Digitaalinen taide

Masters tutkinto antaa sinulle mahdollisuuden joko edistää ymmärrystä tietyn kysymyksen tai ottaa pois täysin eri tavalla käyttäen taitoja olet saanut edellisestä astetta.

Tietokonetaide eli digitaalitaide (computer arts) on ala, jota opiskellessa oppii ymmärtämään, kuinka riippuvaisia lukuisat alat ovat digitaalisesta teknologiasta. Kursseilla opitaan käyttämään uutta teknologiaa ja muokkaamaan omaa taiteellista tyyliä asteittain ammattimaisemmaksi, jolloin digitaalisen taiteen ura saattaa olla jo käden ulottuvilla.

Ota suoraan yhteyttä oppilaitoksiin - Vertaa 75 maisterin tutkintoa Digitaalinen taidessa 2017

Näytä lisää

Master (ma / MSC) Stereoskooppisen 3d Media

Ravensbourne
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 1 - 2 vuotta August 2017 Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo + 1 lisää

Kurssi hyödyntää Ravensbourne kehittyneet tekniset resurssit ja vahva teollisuuden yhteyksiä, jotta voit työskentelyään eri alojen 3D stereoskooppisen sovelletaan [+]

MA / MSc 3D Stereoscopic Media

Kurssi hyödyntää Ravensbourne kehittyneet tekniset resurssit ja vahva teollisuuden yhteyksiä, jotta voit työskentelyään eri alojen 3D stereoskooppisen soveltavaa tutkimusta ja työskennellä uusinta mediateknologian kehittää ja toimittaa kuulijan ympäröivät 3D median uusien alustojen.

MA / MSc 3D Stereoscopic Media leikkaa läpi paljon hype ja media glamouria liittyy 3D Stereoscopic tarjota sinulle maadoitettu ja syvä tutkia aluetta. Työskentely alan ammattilaisten ja erikoistunut S3D teknologian ja alustavalmistajille, kurssi kannustaa tarkastelu kaikkien sivujen Stereoscopic 3D-tarina. Tähän sisältyy tarkastelu havainto tieteen ja ihmisen visio teoriaa sekä talteenotto- ja näyttöjä katsot biologian, psykologian ja teknologioiden takana nykyisen aallon innovaatioita.... [-]


Mestari Visuaalinen Ja Web-suunnitteluun

Scuola Politecnica di Design SPD
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi October 2017 Italia Milano

Master Visual ja Web Design tarjoaa yleistä toimivaltaa sekä visuaalinen suunnittelu ja Web Design. [+]

- Yksi vuosi Master kurssin

- Alkamispäivä: 20 lokakuu 2014

- Akateeminen koulutus + työharjoittelu

Master Visual ja Web Design tarjoaa yleistä toimivaltaa sekä visuaalinen suunnittelu ja Web Design. 

Se on tarkoitettu opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita kahta herraa samalla alueella, tarjota heille mahdollisuus osallistua Master tietenkin kaksinkertainen erikoistuminen.

Tällainen tietenkin ennakoi suurempi määrä oppituntia viikossa ja vahva sitoutuminen aikana hanke toimii, mutta se on myös mielenkiintoinen mahdollisuus erikoistua kahteen eri aiheista.

KESTO

Visuaalinen ja Web Design Master-kurssi kestää vuoden (loka-joulukuussa, ja kesälomakautta elokuussa). Tulee vähintään 30 tuntia opetusta viikossa. Läsnäolo on pakollinen ja kokopäiväisesti.... [-]


Master Of Fine Arts In Digital Arts

DigiPen Institute of Technology
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 2 - 4 vuotta September 2017 Yhdysvallat Redmond + 1 lisää

Suunnattu ammattitaiteilijoita ja ehdokkaiden kandidaatin tutkinnon tekniikan tai liittyvältä alalta, tämä ohjelma yhdistää kuvataiteen periaatteet, mukaan lukien korostaminen kuvassa piirustus, veistos [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Suunnattu ammattitaiteilijoita ja ehdokkaiden kandidaatin tutkinnon tekniikan tai liittyvältä alalta, tämä ohjelma yhdistää kuvataiteen periaatteet, mukaan lukien korostaminen kuvassa piirustus, veistos, ja taidehistorian, jossa käytännön lähestymistavan studio taiteen tuotantoa, joka auttaa oppilaita kehittämään sekä heidän henkilökohtaiset taidot ja taiteellinen ääni. Full-ja osa-aika-asetukset Opiskelijoilla on mahdollisuus ilmoittautumalla tähän ohjelmaan koko ajan kaksi vuotta, tai ilmoittautumalla osa-aikaisesti ja levittää niiden tietysti kuorman yli neljä vuotta. Opiskelijaksi tiedot Hakijoiden Master of Fine Arts in Digital Arts-ohjelma on oltava kokemusta seuraavilla aloilla: piirtäminen, figure piirtäminen, taidehistoria, koostumus, 3D-mallinnus, animaatio, kuvanveisto, värioppi, ja digitaalinen maalaus. Hakijoiden on myös taidetta portfolio 15-20 näytteitä kuvitusta tulla valituksi. Aiheet Kun he valmistuvat, opiskelijat UM ohjelma hallussaan seuraavat pätevyysvaatimukset: - Laaja 3D tuotanto kokemus, myös kyky käyttää uusimmat 2D- ja 3D-grafiikka sovelluksia teollisuudessa, sekä perinteisiä kuvataiteen taitoja, kuten piirtäminen , kuvanveistoa, ja maalaus. - Syvä ymmärrys luovan prosessin ja 3D-grafiikka tuotanto putki, mukaan lukien kyky hallita projekteja aivoriihi loppuun. - Vahva tutkimuksen taitoja, varsinkin kun ne liittyvät taidehistoriaa, Hahmosuunnittelu viittaukset ja anatomia. - Erikoistuminen mallinnus, kuvanveistoa, tai hahmotaidetta sekä ainutlaatuinen ja erittäin kehittyneiden henkilökohtaisia ​​ääni on osoituksena opinnäytetyön. Ura Outlook Tutkinnon UM ohjelma on pätevä jatkamaan erilaisia ​​maahantulo ja keskiaktiivisen rooleja sekä taiteen tuotannon ja korkeakoulujen, mukaan lukien: - 3D mallintaja - Animator - Character Artist - Tekninen Artist - Texture Artist - Senior Artist - Senior Animator - Senior Character Artist - professori Fine Arts [-]

Maisterin Tutkinnon Tietotekniikan (MCC)

Tecnológico de Monterrey
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 lukukautta July 2017 Meksiko Zapopan

Jatko Master of Computer Science voivat siirtää ratkaisuja erityisesti käsitteisiin tai yleisten menetelmien ongelmia ja soveltaa yleistä Computing käsitteitä erityisten ongelmien ratkaisemiseen kohdatuista liiketoiminnan ja tutkimuksen, ja se voi suorittaa myöhemmin, jos halutaan , tohtoriopintoja tietotekniikassa. [+]

kuvaus Liittyvät teknologiat tietojenkäsittelytiede, muuttua hyvin nopeasti: on leviämisen tuotteiden peleihin tuloksena uusia teorioita, menetelmiä ja tekniikoita. Tämä kehitys tuo joka aiheuttaa nopeuden vanhentuneeksi korkean alueen johtava merkittävää kysyntää henkilöresursseja kolme pääaluetta: Asiantuntijoita tuotantoalan Tutkijoista päivitetty Tutkimus ja teknologian kehittäminen Jatko-ohjelma on ammattilainen, joka voi vain seurata nopean teknologisen kehityksen, mutta myös edistää innovatiivisia ehdotuksia alalla tietojenkäsittelytieteen ja siten vastata suuriin haasteisiin nykymaailmassa. Valmistunut Filosofian maisteri voit siirtää ratkaisuja erityisesti käsitteisiin tai yleisten menetelmien ongelmia ja soveltaa yleistä Computing käsitteitä erityisten ongelmien ratkaisemiseen kohdatuista liiketoiminnan ja tutkimuksen, voidaan sitten suorittaa haluttaessa tohtoriopintoja tietotekniikassa. erikoisuus alue ohjelmistotuotanto Grafiikkaa ja animaatioita älykkäiden järjestelmien tietokonegrafiikka ja animaatiot Verkot ja tietoturva Kurssin tavoite Master of Computer Science pyrkii: Onnistua tietotekniikan asiantuntijat pystyvät osallistumaan ongelmien tuotantoympäristöä ja / tai tutkimusta ratkaisu. Kehittää ammattilaiset pystyvät työskentelemään tehokkaasti ja yhteistyönä monialaisia ​​ryhmiä työtä. Juna johtajat toimivat muutosagentit alansa työtä. Muodostavat innovatiivisia ammattilaiset ja yrittäjät pystyy tuottamaan patentit, tuotteet ja teknologia-alan yrityksille. Kehittämään lahjakkuutta voitava mukauttaa tekniikan ja menetelmien muutokset Computer Science. Osoitettu Master of Computer Science tavoitteena on: Ammattilaiset tietojenkäsittelyssä, onko kehittäjät, konsultit, kouluttajat ja tutkijat; niille, jotka haluavat syventää tietojaan teoriaa, käytäntöä ja suuntauksia alan. Liittyvillä aloilla ammattilaisille, jotka haluavat laajentaa koulutusta grafiikkaa, animaatiota tai tietokoneen ohjelmistosuunnittelu on perusteltava perustiedot alueella computing jonka avulla ne voivat menestyksekkäästi tuoda opintoja. Uuden opiskelijan on tiedostettava, että soveltamalla tieteen, voi tuottaa ratkaisuja tiettyihin ongelmiin parantaa elämänlaatua ihmisiä, aina tehokkaasti hyväksi käytettävissä olevia resursseja ja ottaen huomioon vaikutukset teknologian käyttö hyödyksi kestävän kehityksen. Etu opettajat Ohjelma opettaa opettajia tohtorin tutkinto... [-]

Master In Animaatio & Visuaalisia Tehosteita

Academy of Art University
Kampus tai online Kokopäiväinen 2 - 3 vuotta September 2017 Yhdysvallat San Francisco

UM Animaatio & Visual Effects ohjelma keskittyy kehittämään taitoja tahansa monilla asiantuntemusta animaatio ja visuaaliset tehosteet teollisuudelle. Ohjelma kouluttaa opiskelijat kaikessa animaatioita ja visuaalisia efektejä, ideoinnista lähettää tuotantoon. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. UM Animaatio & Visual Effects ohjelma keskittyy kehittämään taitoja tahansa monilla asiantuntemusta animaatio ja visuaaliset tehosteet teollisuudelle. Ohjelma kouluttaa opiskelijat kaikessa animaatioita ja visuaalisia efektejä, ideoinnista lähettää tuotantoon. Viestintä, yhteistyö, ja ajanhallintataitoja korostuvat koko ohjelman varmistaa valmistuneet sopeutetaan intensiivistä ammattikulttuurin että heitä odottaa. UM Animation & Visual Effects Unit Vaatimukset Major 27 yksikköä Ohjaus tutkimus 18 yksikköä Graduate Liberal Arts 12 yksikköä Valittavien * 6 yksikköä YHTEENSÄ 63 yksikköä * per johtaja hyväksyntä UM Animation & Visual Effects Tutkintovaatimukset Onnistuneen Opinnäytetyö Project Pienin 2.0 kumulatiivinen GPA Vähintään arvosanalla C kaikki pakolliset 63 yksikköä UM Ohjelma Osaamistavoitteet Jatko-opiskelijat on täytettävä seuraavat opiskelijoiden suorituksia kriteerit: UM opinnäytetyö Esitä alkuperäinen opinnäytetyön käsite arvoinen UM tutkinto Osoittaa toteutettavuus opinnäytetyön Tuota ammatti-standardin projekti, jossa ajankohtainen sisältö teollisuudelle, esitellään tekninen ja taiteellinen kyky. Tekniset taidot Osoittaa laitos animaatio tekniikkaa ja ohjelmistoja. Esitystaidot Selvästi keskustella työ ja työnkulun prosessin tarkastelun komitea, käyttämällä alan terminologiaa. Tehokkaasti piki ideoita tarkastelun komitea Luo visuaalisesti pakottavia, ammattimaista esitysmateriaalit Esisarjojen Skills (Project Development) Toteuttamaan hankkeita, jotka osoittavat huomiota: tutkimukseen, analyyttinen ajattelu, yksityiskohta, joustavuutta ongelmanratkaisu, ja tarkistus. yhteistyö Tee yhteistyötä tehokkaasti tuottamaan luovia hankkeita Professional Readiness Esittää kattava demo kiekon / portfolio osoitetaan ammatillisen tason saavuttamisen erikoisuus taidot Osoittaa vastuullisuutta suunnittelussa monimutkaisten projektien, tehtävien priorisointiin ja täyttävät projekti virstanpylväitä. Asiakirja projektin työnkulun. Erikoisuus taidot: Perinteiset Animaatio Osoittaa vahvaa piirustus taitoja ja laitoksen kanssa anatomia, osuus, kuva, eläimet, perspektiivi, väri ja muotoilu, ja koostumus Kehitetään visuaalisia tarinoita, jotka tukevat comedic tai dramaattisia tilanteita Stage tarinoita tehokkaalla kamera Sijoitteluvalintojasi Draw vakuuttavia merkkejä,... [-]

Master In ääni- Ja Mediataiteen

RISEBA
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2017 Latvia Riika

Humanities Master Studies in audiovisuaalinen Arts on yksi innovatiivisia ja tiukka monialaisen koulutuksen Latviassa. Se on juurtunut parhaiden perinteiden Auteur elokuva ja laajennettu politiikan eri erikoisuuksia: elokuvan, suuntaamisen valokuvaus, animaatio, video ja CG tuotettua grafiikkaa, vuorovaikutteisia 2D- ja 3D-tuotanto, ja pelin kehitys ... [+]

Humanities Master Studies in audiovisuaalinen Arts on yksi innovatiivisia ja tiukka monialaisen koulutuksen Latviassa. Se on juurtunut parhaiden perinteiden Auteur elokuva ja laajennettu politiikan eri erikoisuuksia: elokuvan, suuntaamisen valokuvaus, animaatio, video ja CG tuotettua grafiikkaa, vuorovaikutteisia 2D- ja 3D-tuotanto, ja pelin kehitys. Vaikka kattavaa rakenteeltaan kouluttaa tulevaisuuden johtajat elokuvissa ja tv-studiot, mainostoimistot, animaatiostudioita luova osastot verkostoitumista, ja SFX ja jälkituotantosovelluksiin, ohjelma tarjoaa opiskelijoille erikoistua valitsemansa kautta Independent Studies sykli. Vähäinen ilmoittamaa opiskelija alle tuella arvostetun henkilökunnan jäsen ja yleisesti aloilla elokuvaohjausta, taiteen ohjaavaa animaatiota, ja jälkikäsittely valvovan. Tutkinto: Master Audio ja Visual Media Arts Kieli ohjeet: Englanti Opiskeluympäristö Auditorio Teoreettiset luennot pidetään yleensä auditorioissa. Kaikki auditoriota on tietokoneet ja projektorit opettajien ja opiskelijoiden esityksiä. Suurin auditorio on myös varustettu suuri näytöt, jotta paremmin näkyvyyttä. video studio Opiskelija oppii käsitöitä kameraoperaattorina ja valaistus on 300 neliömetriä suuri video studio. Opiskelija voi myös hyödyntää tätä studio omiin akateemisen projekteja ulkopuolella luentoja. Studio on varustettu täysin varustellun musta ja green screen taustat ja lattia. Cameraperson n erikoiskoneita, kuten kamera nosturi ja steadicam, on myös saatavilla. Vuonna 2013/2014 lukuvuoden studio on varustettu paikallaan valaistus. Vieressä studio on vihreä huone, varastointi puvut ja vaiheessa omaisuutta, ja äänitysstudio. Asennus studio Arkkitehtuuri ja Mediakeskus H2O6 on kaksi isoa ja kaksi pientä muokkausta studiot. Molemmat suuret editointi yksiöissä on 15-20 iMac työpöytiä. Näissä studioissa audiovisuaalinen editointi opetukset ja käytännön työpajoja pidetään hallussa. Pienet editointi studiot ovat tarkoitettu opiskelijoiden valvomatta työn jälkeen luentoja. Kaikki tietokoneet videoeditointiin on varustettu Final Cut Pro, Adobe Creative Suite Production Premium, Logic Studio ja... [-]

Master Tietotekniikan (vuorovaikutteinen Teknologia Ja Pelit Muotoilu)

James Cook University Singapore
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 16 kuukautta July 2017 Singapore

Elektroniset pelit ja animaatiot ovat nyt olennainen osa valtavaa maailman viihdeteollisuuden. Sosiaalinen verkostoituminen ja online-videon osuus sivustot kuten Facebook, Twitter ja You Tube houkuttelevat satoja miljoonia käyttäjiä maailmanlaajuisesti. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Kasvavilla sähköisen liiketoiminnan / e-Commerce teollisuus, on kasvava maailmanlaajuinen kysyntä tutkinnon taitava sekoitus markkinointi, hallinto, internet, multimedia, computing, verkottuminen, ohjelmistojen teknologioita ja liiketoiminnan osaamista. Meidän Master of Information Technology-ohjelma tarjoaa käytännön ja tarvittavat taidot, jotta tutkinnon eri tieteenalojen siirtyä IT-alalle Opiskelijoilla on mahdollisuus erikoistua Business Informatics, Computing and Networking tai Interactive Technologies ja Games Design. Interactive Technologies ja pelit suunnittelu keskittyy sekä etu- ja takapää integraatio vuorovaikutteisten teknologioiden - Web 2.0 sovellukset, Digital Media, Web / Mobile Technologies ja alustoille, 2D / 3D grafiikkaa, animaatiota, pelejä suunnittelu, laskenta Arts Interactive visualisointi, autonominen Simulation ja virtuaalimaailmoja Meidän Master of Information Technology-ohjelma on täysin akkreditoitu Australian Computer Society at "Professional Level" (korkeimmillaan). Koska IT opiskelija, sinun on oikeus jäsenyyden kaksi ammattiryhmille: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) ja Singapore Computer Society (SCS). Aiheet Foundation aiheet Internet Fundamentals Ohjelmointi I Tietokannan mallinnus tai Collective Intelligence ja sosiaaliset verkostot Data Mining tai sähköisen Strateginen johtaminen Pääaineet (Kaikki suuret yhtiöt) ICT Advanced Project I ICT Project 2: toteutus ja käyttöönotto Advanced E-Security Pääaineet (Major erityinen) E-Business Technologies Advanced Game Design Advanced Ihmisen ja tietokoneen vuorovaikutuksen Advanced Animation Techniques Älykäs Agents ja simulointi valinnaisia ​​aineita Oppilaita valitsemaan 4 valinnaisia ​​aineita ura tuloksia Koska pelinkehittäjäksi, voit työstää luomiseen ja tuotantoon tietokonepelien, kädessä pidettäviä pelejä, konsolipelejä, arcade-pelejä, "Flash" pelejä internetin käytöstä ja pelejä matkapuhelimiin. Kaikkea luoda ja suunnittelemalla pelin ulkoasua ja miten se pelaa, animointiin hahmot ja esineet, luoda ääni, ohjelmointi, testaus ja tuottaa. Suunnittelu pelejä on monen miljardin dollarin teollisuudelle suuri pelien kehittämiseen... [-]

12 Kuukautta Kokopäiväistä - Tietokoneanimaatio, Visuaalisia Efektejä Ja Pelisuunnittelu

Think Tank Training Centre
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi February 2018 Kanada North Vancouver

Tietokoneanimaatio, Visual Effects ja Game Design Program Think Tank Koulutuskeskus intensiivinen yhden vuoden ohjelma, joka on erikoistunut uusimman ohjelmiston, tekniikoita ja teknologioita tarpeita nykyisen elokuva-, televisio- ja pelaamista aloilla. [+]

Tietokoneanimaatio, Visual Effects ja Game Design ohjelma Think Tank Training Centre North Vancouver, Kanada on intensiivinen yhden vuoden kurssi, joka on erikoistunut uusimman ohjelmiston, tekniikoita ja teknologioita, ja sopii tarpeisiin elokuva, televisio ja pelaamista toimialoilla. Se koostuu noudatetaan alan ammattilaisten ohjaajien opetuksen nykyinen opetussuunnitelma, mentorina, ja pienet luokkakoot laajat käytännön koulutusta. Ohjelma on jaettu kolmeen 15 viikkoa lukukautta, jossa kurssi integraatio mahdollistaa tehtävien limittäin ja tukevat toinen toisiaan. Tutkinto Tietokoneanimaatio, Visual Effects ja Game Design tehdään suoriutuneelle ohjelman vaatimukset ja demo kela. Student Mielipiteitä "Think Tank on erityinen koulu. I palkattiin Bioware kun he näkivät minun demo kiekon, ja päädyin pelaajan ulos muutamia muita vanhempi kaverit tehtävään. " Shawn Kassian, Bioware (Environment Artist) "Koska opiskelija Think Tank sai minut tuntemaan kuin olisin ollut yksin koulun taiteilijoiden pyrkivät saavuttamaan korkeimpien standardien CG luomiseen." Adar Bronsteinin, ICON Creative Studio (Senior 3D-suunnittelu & Kuviointi Artist) "Se oli oikeastaan ​​enemmän perheen kuin koulu. Suuri, tukeva ihmisiä, jotka olivat aina valmiina auttamaan, jos olin ongelmia mitään, ja myös omistettu näkemään minua onnistua. " Liam Jones, MPC (Technical Animator) "Koulu ei vain välittänyt minun menestystä, mutta myös tekivät kaiken voitavansa varmistaa minulla oli työkaluja ja taitoja tarvitaan menestyä teollisuudessa." Tanner Roberts, EA PopCap (Environment Artist) "Think Tank ylitti odotukseni mitä ajattelin hyvä VFX koulu olisi. Paitsi että ne tarjoavat akateemisen perustan ja resursseja taiteilijoiden oppia ja kasvaa, Scott ja Joe tekevät niiden ensisijainen varmistaa turvallinen, mukava ja viihtyisä ympäristö opiskelijoille työskennellä. " Emily Luk, Image Engine (Junior Texture Artist) 12 kuukauden Diploma-ohjelma: Kurssikuvaus SEMESTER 1 3D-animaatio... [-]

Maisterin Tutkinto Liikkuvan Grafiikan Suunnittelun

Seeway - Barcelona
Opetus kampuksella Osa-aikainen 9 kuukautta October 2017 Espanja Barcelona

Lisääntyminen uusien teknologioiden on lisännyt läsnäolo näytöt täynnä voimakas tarvittavat elementit ja houkuttelevaa sisältöä. Tässä vaiheessa on järkevää Master in Motion Graphics Design Seeway ohjelman kiertävät erityisen tärkeänä, että liikkeen tiedonsiirron ja tarjoaa käytännöllisen lähestymistavan yhdistää uusinta tekniikkaa liikkuvan kuvan, sen suunnittelu, typografia ja audiovisuaalinen. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Lisääntyminen uusien teknologioiden on lisännyt läsnäolo näytöt täynnä voimakas tarvittavat elementit ja houkuttelevaa sisältöä. Tässä vaiheessa se tekee mielessä Master in Motion Graphics Suunnittelu of Seeway ohjelman kiertävät erityisen tärkeänä, että liikkeen tiedonsiirron ja tarjoaa käytännöllisen lähestymistavan yhdistää uusinta tekniikkaa liikkuvan kuvan, suunnittelu, typografia ja audiovisuaalinen. Teknistä koulutusta tarpeen luoda liikkuvaa grafiikkaa, joka pureutuu vankka tuntemus koostumuksen ja muokkaustyökaluja plus digitaalinen grafiikkaratkaisut dotarte korkealaatuisia ja luovuus käyttämällä innovatiivisia tekniikoita. yhteenveto Arviointi: ylempi yliopistosta San Jorge Laajuus: 40 op Tuntia: tiistaisin ja torstaisin klo 18.30 21: 30h Mode: Barcelona Kieli: Castilian Lukukausi: lokakuu-kesäkuu. havainnot: lähiopetusta. 100% käytännön ohjeita. Pienet ryhmät. Tavoitteet Master Motion Graphics malli tulee varustaa sinulle kyky tuottaa luovia graafinen ratkaisuja käytöstä kaikkein innovatiivisia tekniikoita, muotoilu te ammattilaisena suunnitteluun ruudulla ja jonka avulla voit graafisia laadukkaita ratkaisuja eri aloilla hakemuksen: mainonta, branding, televisio, visuaalinen, video, internet, jne. Master voit soveltaa projekteja emäkset ja rytmit elokuvallisen kielen ja ymmärtää kulttuuriin ja dynamiikkaa koskevat suunnittelussa grafiikoita. Koskevaa tietämystä ja käyttämään pääasiallista työkaluja ja tekniikoita Motion Graphics suunnittelu suorittamiseksi visuaalisen hankkeisiin. Ajatella ja suunnitella luovia ratkaisuja ja innovatiivisia audiovisuaalisen viestinnän. Levitä suuntaviivat ammatillisen työn, vastata looginen menettelyyn, aikataulun ja tehokas graafinen luominen. Master kaikki oikeat työkalut ja asenteet kehittyä erittäin pätevän työympäristöstä ja saavuttaa hankkeita todellinen mahdollisuus suora levitys yrityksissä audiovisuaalialan Barcelona ammattilainen. Osoitettu Tämä Master in Motion Graphics malli on suunnattu opiskelijoille graafisen suunnittelun tai muilla viestintä (mainonta, kuva, audiovisuaalinen viestintä, ...) sekä ammattilaisia ​​muilta uraa tai liittyvät tutkimukset, jotka pyrkivät laajentamaan erikoiskaavake grafiikkasi koulutusta ja omistautua luoda... [-]

Asiantuntemusta Digitaalinen Animaatio

Universidad Autónoma de Guadalajara
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi July 2017 Meksiko Guadalajara

Valmista ammattilaisten digitaalinen animaatio, joka kykenee antamaan ja innovatiivisten ongelmia graafisen viestinnän suunnittelun ratkaisun, tuotanto ja markkinointi tuotteita ja palveluita kilpailukykyiseen animaatio kansallisella ja kansainvälisellä tasolla korkeat eettiset ja humanisti merkityksessä. [+]

Opiskelu Masters Digital Animaatio UAG ohjelma tavoite Valmista ammattilaisten digitaalinen animaatio, joka kykenee antamaan ja innovatiivisten ongelmia graafisen viestinnän suunnittelun ratkaisun, tuotanto ja markkinointi tuotteita ja palveluita kilpailukykyiseen animaatio kansallisella ja kansainvälisellä tasolla korkeat eettiset ja humanisti merkityksessä. kilpailuedut Se on ensimmäinen jatko-ohjelma animaatio lisäksi osaamisen kehittämiseen tuottavan kolmiulotteisia malleja digitaalisesti, sisältää mitat suunnittelu ja markkinointi. Se on kattava ohjelma, ottaen huomioon oman profiilin sisäänkäynti Graafinen suunnittelu ammatteihin, kuten Arkkitehtuuri, teollinen muotoilu, Engineering, Sisustussuunnittelu ja viestintä, mm. Tämän strategian tavoitteena on tehdä animaation, integroitu työkalu profiilin. Opettajamme korkeakoulututkinnon suorittaneet Master ja PhD, sekä koulutetaan opetuksessa animaatio, harjoittaa ammattiaan, jotta opas oppilaita heidän koulutukseen ja integrointi ammatillisessa ympäristössä. Suunnittelu opetussuunnitelman voi halutessaan opiskella tason erikoisuus tai opintojen loppuun asti Masters saavuttaminen saada otsikko ja ammatillinen todistus molemmissa tapauksissa. Yhteys CIPAE (Intelligence Center Support Yrittäjät) ja UAG, neuvonantajana inkubaatio ja kehittämiseen animaatio yritysten mukaan ammatillisen profiilin. hakija Profile Niitä pidetään mahdollisina ehdokkaita valmistuneiden tutkinto liittyvä graafinen suunnittelu, teollinen muotoilu, arkkitehtuuri, Sisustussuunnittelu ja maisemointi, rakennustekniikan, tuotantotalouden ja uraa, jotka ovat alalla digitaalianimaatiolle mahdollisuuden lisätä ammatillista vahvuuksia ne ovat jo omansa, suorittaville koulutusta tukee niitä. Ne ihmiset maku käsittelyssä tietokoneessa, toimi tietokoneohjelmia ja editointitaito visuaalisen viestinnän ja graafinen esitys, onko tila-, mekaaniset, hahmoja ja sarjakuvia sekä rakentamaan järjestelmiä, muun muassa . Ihmiset, jotka ovat suunnittelussa alkuperä koko markkinoinnin projektinhallinnan ja PR, löydettiin ammattilaismarkkinoilla mahdollisuuden kehittää animaatioprojekteihin, tunnistaa ja perustamisesta aiheutuvista kustannuksista asiantuntijapalkkiot arvoinen hintansa. Graduate profiili Hän on pätevä suunnitella kiinteä joilla vastataan digitaalinen animaatio graafisen viestinnän tarpeisiin mukaan lukien kaikki suunnittelu- ja laatukriteerit,... [-]

Masters 3D-animaatio

Escola de Cinema de Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Espanja Barcelona

Tultua luvulle käytön kolmiulotteisia kuvia synteesin alalla audiovisuaalisen animaation on tullut ilmiö ei olla vakinaista pidempi jännittävä. Suuri osa merkittävimmistä animaatioelokuvien jotka on tehty 3D-animaatio on tullut elokuvan historiaan rotundas mestariteoksia. Elokuvat kuten Wall-E, UP, Ihmeperhe, Nemoa etsimässä, [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Tultua luvulle käytön kolmiulotteisia kuvia synteesin alalla audiovisuaalisen animaation on tullut ilmiö ei olla vakinaista pidempi jännittävä. Suuri osa merkittävimmistä animaatioelokuvien jotka on tehty 3D-animaatio on tullut elokuvan historiaan rotundas mestariteoksia. Elokuvat kuten Wall-E, UP, Ihmeperhe, Nemoa, kaatua tai täydellinen tarina Toy Story, ei olisi ollut sama vaikutus, jos ne olisivat tehneet kaksiulotteinen animaatio tekniikoita. Sisältö ja muoto symboloi persoonallisuus 3D-animaation ovat juuri syy niiden menestys. Mutta käyttö 3D kuin niiden pelkkä soveltaminen animoitu elokuvia. Se on yllättävää, että valtava määrä esineiden ja animoituja 3D-hahmot, jotka integroituvat ehdottoman luonnollisuuden ja tuntu osana elokuva, tv-sarja tai mainos. ECIB käyttäen varhaisina kokemus 9zeros koulu, on suunnitellut isäntä, joka parantaa sekä teknisen ja taiteellisen ominaisuuksia opiskelijoiden ja niiden integroimista joukkue samanlainen kehitetty ammatillinen animaatio työtä. Tavoitteet Master tavoitteena on kouluttaa opiskelijoita oppimaan tekniikoita tarvitaan luomaan ja animoida 3D-hahmot osana audiovisuaalista tuotantoa, onko alalla elokuva-, televisio-, tai videopelit Free uutiskirjeet. Ensimmäisen vuoden aikana Mestarin se on lähinnä tarkoitettu yleistä 3D-animaatio, oppiminen koko luomassa merkkiä, joka sisältää mallinnus, tekstuurit, UVS, takilat, materiaalit, valokuvaus, tekee ja koostumus. Se pyrkii myös omaksua tuotantoprosesseja ja suunnittelee 3D animoitu audiovisuaalisen teoksen. Toisena vuonna käsitteitä kuten asettelu, paino ja dynamiikka kehon liikettä ja kehittää käytännön kierros tyylejä animaation piirretään. Toimiva animaattoreita on tärkeä osa koulutusta tänä vuonna, sekä hallitsemisen kasvojen animaatio ja vuoropuhelua. Tuottaa 3D animoitu lyhytelokuva Liittoutumalla arvossa tuotantoprosesseja ja organisaatiorakenne ammattitaitoinen henkilökunta on yksi tavoitteista, jotka tukevat kahden vuoden mestari. Tämän saavuttamiseksi opiskelijat ovat osa kaikki tekniset ja taiteellisen tuotantoprosessit lyhytelokuva 3D, osallistuvat mallinnus, takila,... [-]

Mestari Graafinen Suunnittelu

Polytechnic of Leiria
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 24 kuukautta October 2017 Portugali Leiria

Ohjelman tavoitteena on antaa opiskelijalle käsitteellisiä ja käytännön taitoja korkean ammatillisen tason tietyillä aloilla graafisen suunnittelun ja viestinnän eri alustoilla. [+]

mestari graafinen suunnittelu Masters Graafinen suunnittelu ESAD.CR tavoitteena on antaa opiskelijalle käsitteellisiä ja käytännön taitoja korkean ammatillisen tason tietyillä aloilla graafisen suunnittelun ja viestinnän eri alustoilla, joka on nykyaikainen visuaalisen kulttuurin. Käytön edellytykset Haltijat kandidaatin tutkinto tai oikeudellisia vastaava Communication Design, Graafinen suunnittelu, multimedia, tuotesuunnittelu, Fine Arts, New Media, kiinnostunut jatkamaan opintojaan alalla Graafinen suunnittelu; Haltijat ulkomaisten akateemisten kandidaatin tutkinnon jälkeen ensimmäinen sykli opinnot järjestetään periaatteiden mukaisesti Bolognan prosessin Graafinen suunnittelu ja siihen liittyvät alueet; Haltijat ulkomaisen kandidaatin tutkinto, joka tunnustetaan tavoitteiden saavuttamiseksi määrin teknisluonnontieteellistä neuvoston ESAD Graafinen suunnittelu ja siihen liittyvät alueet; Haltijat akateeminen, tieteellinen tai ammatillinen opetussuunnitelman joka on tunnustettu todistetaan valmiudet toteuttaa tämän syklin opintojen teknisluonnontieteellistä neuvoston ESAD. opintosuunnitelma Master Graafinen suunnittelu ESAD.CR keskittyy valmentaa opiskelijoita joukko teoreettisia ja käytännön opintoja nykyaikainen graafinen suunnittelu, typografia soveltaa, graafista suunnittelua nykyajan viestintävälineet ja brändäys. Kurssit täydentävät seminaarit ja tutkimusmenetelmiä, jotka tutkivat viestinnän suunnittelu käsitteellisesti ja toiminnallisesti, lähestyy samanaikaisesti kokeellinen ja ammatillinen mitat. Viimeiset kaksi lukukautta keskittyä valmisteluun kestävän käytännön työssä että voitaisiin korvata työharjoittelun. Muita tietoja Tutkinnon Master of Graafinen suunnittelu voi työskennellä alueilla toimituksellisen suunnittelu, pakkaus, typografia, tietoa suunnittelu, yleinen suunnittelu televisio tai elokuva, kuvitus, taiteen suuntaan, brändäys, multimedian suunnittelu ja tuotanto graafinen suunnittelu. Mainosalalla voi olla luova paria, tulostaa mainontaa tai televisiossa. Audiovisuaalialan, näitä taitoja voidaan soveltaa myös harjoittaessa yleisiä tai muita tuotteita, joiden typografia sovelletaan. Opettajan ammatti on myös ammattimainen tuotanto sekä akateemisen tutkimuksen alalla graafinen suunnittelu. Palkkiot HAKEMUSMAKSU: 60 € Lukukausimaksua: 500 € for International Student Ehdolliset LUKUKAUSIMAKSU: I. Yleiset Ehdolliset: 1.140 € / vuodessa... [-]

Master Animaatio

Estonian Academy of Arts
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta August 2017 Viro Tallinna

Viron taideakatemian tarjoaa 2 vuoden Master of Animation-ohjelman jatko-opiskelijoille kiinnostunut animaatio johtamisesta ja elokuvan. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Department of Animation perustettiin Viron taideakatemiassa 2006 ja vuodesta 2007 se on tarjonnut kaksivuotisen MA Animaatio (opetetaan Englanti). Animaatio MA-ohjelma on opettanut professori Priit Pärn ja apulaisprofessori Olga Pärn. Päätavoitteena ohjelma on onnistuneesti kouluttaa tekijöiden animaatioelokuvan, tarjoamalla heille teoreettista tietoa ja käytännön taitoja. Mitä pidemmälle Tavoitteena on edistää maailmanlaajuista kehitystä animaation taidemuotona. Animaatio on kukoistava keskipitkällä ja kehittyy enemmän vauhtia kuin koskaan ennen. Siitä on tullut osa massakulttuurin sekä yhtenä pääasiallisena muotoja. Animaatio näkyy digitaalinen näyttö grafiikka, tietokonepelit, musiikkivideoita, elokuvia, jne. Perusteet elokuva - myös animaatioelokuva - on tarina. Suurin ongelma elokuvamaailman on puute hyviä tarinoita. Useimmissa maailman animaation oppilaat ei opeteta taidetta hyvä tarina kirjallisesti. Tämä on jotain, joka asettaa ohjelmamme toisistaan. Pidämme painotetaan tarinan ja opettaa professori Pärn ainutlaatuisen menetelmän luomiseen elokuvakäsikirjoituksia. Päätyttyä MA Animaatio ohjelman opiskelijat ovat saaneet syvällistä teoreettista ja käytännön animaation taitoja. Opiskelija voi erikoistua tietyn animaatiotekniikoita ja luoda yksittäisiä hankkeita asianmukaisella tekniikalla. Valmistumisen jälkeen opiskelijat ovat päteviä toteuttaa itseään animaatioelokuva luojia, ammattilaisten luovien alojen tai opettajat alallaan. Opiskelijat, jotka ovat suorittaneet maisteriohjelman ovat myös päteviä jatkaa opintojaan ja tohtorin tutkinto. "Luokat olivat hämmästyttäviä. Opin kertoa tarinoita, miten analysoida elokuvia (paitsi animaatio), kirjoittaa skriptejä. Olin kiehtoi opettajat. He olivat ammattilaisia, ei pedagogit. Ohjelma sai minut animaation ohjaaja. Elämäni on sidottu animaation lähtien. Olen myös saanut valtavan lähipiiri, ihania ihmisiä tapasin aikana ja jälkeen. Olen aina kertoa ihmisille heidän pitäisi tutkia animaatio maisteriohjelman klo EAA jos he haluavat olla animaatio johtajia. "- Urte Oettinger, MA Animation '10, Co-perustaja WIRED FLY Student elokuvat ovat... [-]

Mestari Graafinen Suunnittelu

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta November 2017 Italia Milano

Graafisen suunnittelun kenttä kehittyy jatkuvasti. Ammattitaitoinen alueet ja niiden erikoisalojen, viestinnän markkinoilla, ja yritykset toimivat, nousta ja kehittyä ovat speedly muuttuvat, samoin kuin tekniikan skenaario. Master kouluttaa ammattilaisia ​​pystyy kunnolla hallita joukkue, tehokas hallinnassa integroidun työnkulun. Ammatillinen jotka voivat rakentaa, hallita ja viimeistellä visuaalisen viestinnän projekti: strategiasta, jotta konsepti, jopa kaikkein oikea toteutus lehdistölle tai sosiaalisen median. [+]

Tämä ohjelma opetetaan Italian KOHDE - Koska itse asiassa, Master kurssi on osoitettu kaikille niille, jotka opiskellut viestintää, grafiikka ja muotoilu ja etsivät jatkokoulutus työskennellä alalla grafiikka kyky ja ammattitaito. Methedology ja rakenne - Master kurssi - sen 10 kuukauden ajan (7 kuukautta luokkahuoneessa + 3 vaiheen / kenttä hanke) ja osa-aikainen läsnäolo - kouluttaa ammattilaisia ​​viestinnän alalla kehittämällä johtamistaitoja ja hanke kulttuurin juuret suunnittelun historiassa. Mutta ennen kaikkea, se tarjoaa menetelmän, rakenne, ja prosessi järjestetty johdon tavalla. Master koostuu kolmesta vaiheesta. Ensimmäinen askel on, jolla pyritään hankkimaan tietämystä viestintä hankkeen kulttuurin, vahvistamaan teknis-instrumentaalista osaamista ja kehittää perustutkimus läpi edestä opetuksen menetelmiä, ohjattu projekti lab ja henkilökohtaisen opintosuunnitelman. Opetuksen on osoitettu asiantuntijoille ja ammattilaisille eri tieteenalojen. Toinen vaihe koulutusjakson pyritään hallitsemaan viestintää hankkeen kaikissa vaiheet ja tapahtuu yhteistyössä yritysten ja / tai ulkopuolisten organisaatioiden. Viimeinen vaihe Master Kurssi sisältää vaiheen / kenttä hanke. Vaiheet toteutuvat yksittäisinä työaikoja - Italiassa tai mahdollisesti ulkomailla - yksi yrityksistä yhteistyössä IED. Ne kestävät vähintään 3 kuukautta ja mahdollistaa opiskelijoiden soveltaa kehittänyt työkaluja ja osaamista konkreettinen kokemus mittaamalla ammattimaiseen menettelyä. Vaihtoehtoisesti vaiheeseen, opiskelijat voivat olla mukana Field Project. Se koostuu konsultointi / yhteistyöprojekti toteuttaa ryhmä opiskelijoita johtama opettaja, joka toimii projektin tutor, ja kestää vähintään 3 kuukautta. Opettaja tukee joukkue hallinnoinnin aikana suhteita yrityksen ja asiakkaan, projektin aikana kehitys ja viimeisellä toteuttaminen ja tulosten esitys yhtiölle kuin todellinen ammatillinen tilanne. Edellisessä painokset, opiskelijoiden hankkeita on kehitetty yhteistyössä: Fiat, Ferrero, Speedo, BMW, Nivea, Vodafone, RCS Sport, Garmin, ENI, Unipol, Heineken, Cantine Ferrari. [-]

Digitaalisen Median Master

The Centre for Digital Media - The CDM
Opetus kampuksella 1 vuosi September 2017 Kanada Vancouver

Master of Digital Media on ammattimainen ohjelma kansainvälisesti tunnustettu ja harjoittaa opiskelijaa todellinen projekteissa, joissa he saavat arvokasta [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Master of Digital Media on ammattimainen ohjelma tunnustettu kansainvälisesti ja harjoittaa opiskelijaa todellinen projekteissa, joissa he saavat arvokasta kokemusta johtamisen, koulutuksen ja yhteydet suoraan markkinoille. Digitaalinen media on erittäin in-demand markkinoilla maailmanlaajuisesti. Brittiläinen Kolumbia Pelkästään on yli 600 yritystä digitaalisen median ja viihteen liittyvää teknologiaa (60% heistä ovat keskittyneet Vancouver), jotka työllistävät yli 16000 ihmistä ja tuottaa $ 2,3 miljardia vuosittain tuloja. Ohjelma valmistelee ammattilaisten MDM korkeamman tason uran teollisuudessa tuottajina, luojia, suunnittelijat, johtajat ja yrittäjät. On enemmän videopeli kehittäjät asukasta kohti Vancouverissa kuin mikään muu kaupunki maailmassa. markkinaosapuolten Ohjelmamme on juurtunut markkinoilla, jotka auttoivat luomaan sen. Teemme yhteistyötä eri paikallisten ja kansainvälisten järjestöjen luoda poikkeuksellisen oppimisen ja partnereita. Ne sisältävät joitakin maailman suurimmista yrityksistä, kuten Electronic Arts, Disney, Microsoft ja Autodesk. Kumppanimme tarjoavat opiskelijoille työmahdollisuuksia, harjoittelupaikkoja, stipendejä, investointeja ja enemmän. VANCOUVER Kaupunki Vancouver, Kanada, on rankattu 20 tärkeimmistä kaupungeista maailmassa, mukaan tutkimuksen julkaissut Knight Frank Research Center pyynnöstä Citibank. Ranking otetaan huomioon perusteet, kuten taloudellinen merkitys, elämänlaatu, alueellinen vaikuttavuus ja poliittista valtaa. Vancouver on mahtava kaupunki, joka järjestää myös yli 1100 digimediayritysten ja lukuisia alan johtajat ja keksijöiden digitaalinen elokuva, televisio, videopelit ja interaktiivisen mainonnan. [-]