Maisteriohjelmat Digitaalinen taidessa

Täältä löydät 44 Maisteriohjelmaa Digitaalinen taidessa

Digitaalinen taide

Master 's tutkinto on jatko akateeminen tutkinto. Yksi on jo astetta hakea master 's ohjelma. Useimmat master 's koulutusohjelman vaatisi opiskelija suorittaa master ' s opinnäytetyön tai tutkimuksen paperi.

Tietokonetaide eli digitaalitaide (computer arts) on koulutusohjelma, jossa opiskelija pääsee hiomaan taiteellisia kykyjään välineellä, jonka ansiosta omaa luovuutta on helpompi integroida nykypäivän markkinatalouteen. Uuden teknologian avulla opiskelijat voivat löytää töitä muun muassa elokuvan, videopelien tai mainonnan parista.

Ota suoraan yhteyttä oppilaitoksiin - Vertaa 44 maisterin tutkintoa Digitaalinen taidessa 2018

Näytä lisää

Master In Animaatiosuunnittelu

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi November 2017 Italia Milano

Internetin ja digitaalisen median leviäminen johti siihen, että animaatiossa, mainonnassa, tv-sarjoissa ja erikoisuuksissa, elokuvissa, mutta myös lyhytelokuvissa ja dokumentaatiossa tuotetun sisällön kansainvälisen tuotannon ja jakelun lisääntyminen. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Internetin ja digitaalisen median leviäminen johti siihen, että animaatiossa, mainonnassa, tv-sarjoissa ja erikoisuuksissa, elokuvissa, mutta myös lyhytelokuvissa ja dokumentaatiossa tuotetun sisällön kansainvälisen tuotannon ja jakelun lisääntyminen. Merkittävänä on myös kasvava kysyntä pelien, animaation tuotosten ristillä ja transmedia-alalla, erikoisvaikutuksia elokuville ja televisiotuotantoille. Master in Animation Design Tarjoaa mahdollisuuden sopia johonkin näistä ammatillisista sektoreista: riippumattomissa tuotantoyhtiöissä, tutkimus- ja design-konsultteissa, palvelutoimistoissa, lähetystoiminnan sisäisissä rakenteissa ja kustantamoiden erikoisosastoissa. Uramahdollisuudet - Animaatio-suunnittelija sopii animaation tuotantoon, ristiin ja lähetykseen. Päällikkö takaa erittäin kelvollisen asiantuntemuksen profiileista, kuten käsiteollisuus, luontosuunnittelija, ympäristönsuunnittelija, tarina-taiteilija; Character Animator 2D; Character Animator 3D; Tuotantoavustaja; Compositor. Tavoite - Master in Animation Design suhtautuu myönteisesti opiskelijoihin, joilla on Honour-tutkintotodistus tai I-tason tutkintotodistus tai vastaava kuva, CG-animaatio ja akateemiset tieteenalat tai erikoistumiskoulutuksen sarjakuva- ja animaatiosuunnittelu. Se toivottaa myös tervetulleiksi ammattilaisia, joilla on vähintään kahden vuoden kokemus, kiinnostuneita suuremman erikoistumisen saamiseksi. Menetelmät ja rakenne - Animaatiosuunnittelun päällikkö pyrkii vahvistamaan ja päivittämään animaation konseptisuunnittelun taitoja keskittymällä nykyiseen tuotantoon luonteenomaisista aiheista, sisällöistä ja tyylisuunnista. Siinä tunnistetaan joitain tuotantotyön kehityksen kehitykseen liittyviä seikkoja, joita esitellään laajemmissa tutkimuksissa, joissa tuodaan esiin uusia taiteellisia ratkaisuja ja tekniikoita sarjan ja elokuvien tuottamiseen: 2D / 3D-integraatio, leikkaus, kehys kehys Paperiton animaatio, jälkituotanto, VFX. Opetus menetelmät on jaettu kolmeen pääalueeseen: suunnittelu, tekninen ja välineellinen ja tuotannon markkinoille. Kurssi kattaa aiheet, kuten: Konseptisuunnittelu animaatiolle, lyhytelokuvien pohjalle; Ympäristösuunnittelu, joka tutkii erilaisten animaatiotekniikoiden sovellusta; Character Design, Esit visualisointitekniikat, videoboardista, asettaaksesi Settings Set 3D; Ohjaaja, Soundtrack. Opettajat, jotka jatkuvasti ja henkilökohtaisesti seuraavat opettajia, tekevät: Projektiasiakirjoista, yksilöistä tai tiimistä, jotka esitellään maailman tärkeimmissä festivaaleissa Tulee olemaan viestintäprojekti... [-]

Master Curating Digitaalisen Taiteen

ESDi - Design School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi Avoin ilmoittautuminen Espanja Barcelona

Master Digital kuraattori palvelee tarpeita ammatillisen ja akateemisen taustan kuraattorina näyttelyitä, taiteen teoriaa ja suunnittelu, kriittiset tai kulttuurihallinnon, jossa erityispiirre on erikoistunut luominen ja käyttö uutta teknologiaa. [+]

Presentación Master Digital kuraattori tyydyttää ammatillista ja akateemista koulutusta kuraattorina näyttelyissä, taiteen teoriaa ja suunnittelu, arvostelua tai kulttuurihallinnon, jossa erityispiirre on erikoistunut luomiseen ja uusien teknologioiden käyttöä. Master, 60 op, on ensimmäinen ohjelma kuratoinut taiteen ja uuden median virallisia, opetti Espanjassa, otetaan yksi lukuvuosi, 46 pakollista op syntyy ja 28 valittavien, joista sinun on täytettävä 14. On 28 vaalilla opintopistettä, on olemassa joitakin asioita ammatillisen näkökulma ja muut tutkimusala. Master tarjoaa yhteensä 20 paikkaa. Curating digitaalista taidetta voidaan pitää yhtenä menestyksekkäimmistä toimintaa ja samalla yksi maailman innovatiivisimmista, niiden tiettyyn tarkoitukseen toimia tässä yhteydessä. Hänen tehtävänään on jakaa useita kulttuuritapahtumia liittyviä käytäntöjä uusien tekniikoiden, kuten: Järjestäminen taide-, virkistys-, kasvatus- tai tukitoimintoja. Kehittäminen multimediaesityksiä ja muotoja altistumisen konferensseissa, luentoja jne Kehittämällä alkuperäishankkeita yhtymäkohdassa taiteen ja uuden median. Tapahtumien järjestäminen, festivaaleja, osoittaa, jne Kritiikkiä on erikoistunut uuden median. Teoreettinen tutkimus ja suunnittelu uusin taiteellinen trendejä. Nämä tutkimukset ovat osa haara tietoa humanististen. Tavoitteet Päätavoitteista Mestarin Commissariat Digital Art Ne ovat: Lomake alalla kuraattorina näyttelyitä ja kulttuuritapahtumia, kulttuurihallinnon, teoria ja taiteen kritiikkiä etenkin alueilla luontia uuden median (elektronisen taiteen tai mediataide, multimedian, internet jne .). Tarjota tietoa suurta kiinnostusta käsitteellinen, muotoa, tekniikkaa ja erikoistunut luomiseen välineitä, suunnittelu, hallinto, suunnittelu ja toteutus tuotannon, tutkimuksen, kehittämisen kriittistä ajattelua ja esteettinen herkkyys kaikkein nykytrendejä art. Edistämään nykytaiteeseen piirisuuntautunutta teknologian avulla tietoa sen toimielinten ja tilat Suuret muutokset korostaen toistuvia tapahtumia, jotka kohtaamispaikat julkista vuorovaikutusta tänään, taiteilijat ja teoreetikot kiinnostuneita yhtymäkohdassa taiteen ja uutta teknologiaa. Koulutus tekniikoita ja menetelmiä kehittämällä monimutkaisiin projekteihin ammattimaisen ratkaisuja, virran väliset ihmissuhteet ja... [-]

M.cr.a. Digitaalisen Mediataiteen

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta July 2018 Intia Bangalore

Srishti tarjoaa 2 vuoden Masters ohjelma Animaatio sen pääkampuksella Bangaloressa. Opiskelija voi halutessaan työskennellä monipuolista tekniikoita (2D ja / tai 3D, perinteinen, kokeellinen, stop motion) kehittää kykyjään kuin kertojia, kuvataiteilijoiden ja johtajat. Opetussuunnitelma sisältää perustavanlaatuisia tuloa animaatiotekniikoita, elokuva kieli, kerronta, kuva-prosesseihin ja ammattitaidon parantamiseen. Tarjoamme myös mahdollisuuksia kokeiluihin, innovaatio ja luova yhteistyö. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. M.Cr.A. Digital Media Arts Animaatio Srishti Masters tasolla ruokkii luovaa ja persoonallisen. Se tarjoaa puitteet ammattilaisten eri alojen tulla maailmaan animaation ja laajentaa rajoja kautta ainutlaatuisia näkökulmia ja kokemuksia. Meidän kannustaa oppilaita tutkimaan ja kehittämään henkilökohtaisia ​​tyylejä, taiteellinen visioita ja äänet kautta elokuvan käytäntöjä. Se pyrkii myös tarjoamaan laajaa ymmärrystä animaatio elokuvan pohtii riippumattomia käytäntöjä, teollisuus ja kokeiluihin Intian yhteydessä. Srishti tarjoaa 2 vuoden Masters ohjelma Animaatio sen pääkampuksella Bangaloressa. Opiskelija voi halutessaan työskennellä monipuolista tekniikoita (2D ja / tai 3D, perinteinen, kokeellinen, stop motion) kehittää kykyjään kuin kertojia, kuvataiteilijoiden ja johtajat. Opetussuunnitelma sisältää perustavanlaatuisia tuloa animaatiotekniikoita, elokuva kieli, kerronta, kuva-prosesseihin ja ammattitaidon parantamiseen. Tarjoamme myös mahdollisuuksia kokeiluihin, innovaatio ja luova yhteistyö. Tiedonalat Ohjelma on ilmoittanut seuraavat oppimisen aloilta: ANIMAATIO Game Art, Design and Development Visuaaliset tehosteet Kirjallisuus / Kirjoittaminen suorituskyky Screen Studies Keskeiset arvot opetussuunnitelmiin esteettömän Mielikuvitus Personal ilme Kulttuuristen innovaatioiden Kokeilu / Tutustu / Invent Kurssin rakenne Studios edistää aktiivista, asiayhteyteen oppimista, jossa opiskelijat kehittävät ydin kurinpidollisia ja taitoja. Studios kehittää yhteisöllistä ja luovan suunnittelun ratkaisuja monimutkaisiin, avoimen ongelmia Työpajat tarjoavat intensiivistä oppimiskokemuksia tekemään ja tekee poikki eri tieteenaloilla. Harjoittelu alan tai design studio on pakollinen opiskelijoille lopussa ensimmäinen vuosi M.Des. Self aloittama projekti on lukukauden loppuun haasteen, jonka avulla opiskelija voi osallistua tutkimukseen / tiedustelu tai suunnittelu perustuu projekteja. Opiskelija aloittaa kirjoittamalla niiden hanke ehdotusta ja soveltamisala määritellään niiden hankkeen ja niitä ohjasivat tiedekunnan / suunnittelun ammattilaisille. Valittavien ovat taiteet kursseja, joiden tarkoituksena viljellä henkisen ja heijastava kyvyt opiskelijoiden ja motivoida heitä koetin syvemmälle... [-]

Mestari Taiteellinen Johtaja Videopeli Luomiseen

Autograf
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2018 Ranska Pariisi

Tämä Master haluaa olla hyvin konkreettisia. Se on rakennettu opiskelija videopeli hanke. Nämä on suunnitella, kehittää, julkaista ja markkinoivat peli. [+]

Pascal Luban, pelisuunnittelija ja luova johtaja (Ubisoft, Activision, Sony, DICE), on viittaus ammattilainen, joka vastaa koulutus- validointi tätä koulutusta. Tämä Master haluaa olla hyvin konkreettisia. Se on rakennettu opiskelija videopeli hanke. Nämä on suunnitella, kehittää, julkaista ja markkinoivat peli. Jos se tietää menestystä, he voivat jopa tuottaa tuloja. Ja jos se ei ole, se nähdä hänen nimensä liittyvän julkaistun peli on loistava käyntikortti. Ohjelma: - Advanced Academic Training: Computer Graphics, Programming, Design - Johdatus uusia taitoja: Marketing, projektinhallinta, oikeusperustat - Kehitetään pelin konsepti ja sen prototyyppi. - Game Development - valmistelu markkinointikampanja - julkaiseminen ja markkinointi peli (seuranta yhteisössä, jatkuvaa tiedotuskampanjaa, animaatio peli) - Academic Advanced koulutus valmistaa heitä perustaa oman studio: Yrittäjyys, hallinta - valmistelu toisen hankkeen (yksittäinen tai ryhmä), että opiskelijat pyrkivät kehittämään jälkeen isäntä. Koulutuksen vaatii 25 viikkoa on pakollista koulutusta työpaikalla. Training tavoite: Teollisuuden kangas videopeli teollisuus tänään muodostuu pääasiassa pienryhmiä alkaa kehittää omaa projekti. Julkaisemalla hänen peli on tullut keskeinen vakuuttaa sijoittajille tai FAJV ja avata tulevan rahoituksen. Tämän kurssin on, että opiskelija: - Suunnittelu ja kehittää videopeli - Tuo tarvittavaa asiantuntemusta laitteet - Anna mahdollisuus hieroa hartioita todellisuuteen jälkeisen julkaisu - Above tarjota ensimmäinen tilaisuus sallimalla sen kehittämiseksi, julkaista ja markkinoida pelata. Validoi kaksoistutkintoon: otsikko valtion tunnustama Taso I (Bac + 5) ja kansainvälisen diplomin. Pääsyvaatimuksena: Pidä nimike tai tutkintotodistuksen tason II (kandidaatti, Bachelor) ja suorittanut koulunkäynti kolmen vuoden korkeakoulutuksen aloilla pelaamiseen tai 3D. edellytys: Luovuus, monitieteinen tekniikan herkkyys, viestintätaidot, tietokonelukutaidon ja ohjelmistot (Photoshop, 3DS Max, pelimoottorin, ohjelmointi, ...), taidetta ja nykykulttuurin, autonomia, joukkuehenki.... [-]

Masters 3D-animaatio Ja VFX Barcelona

Seeway - Barcelona
Opetus kampuksella Osa-aikainen 9 kuukautta October 2018 Espanja Barcelona

Master of 3D-animaatio ja VFX löytää että linja todellisten kuvien ja keinotekoisesti luoma sisältö on yhä ohut, sekä perinteisiä elokuva ja elokuva animaatio. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Sisään Master of 3D-animaatio ja VFX huomaat, että linja todellisten kuvien ja keinotekoisesti luoma sisältö on yhä ohut, sekä perinteisiä elokuva ja elokuva animaatio. Masters 3D-animaatio ja VFX tulet sisällön kehittäjä ja 3D VFX sekä teknisen ja taiteellisen tason. Metodologia Master 3D-animaatio ja VFX voit oppia ja hallita mekaanisen työprosessit ja ammattimainen tuotanto, ohjata sinua molemmat projekteja perustuu elokuva ja 3D-animaatio mainonnan. Sinä tuottaa skenaarioita ja antaa heille elämän integrarás todellinen elokuvia ja tästä työstä tulee ylittämään ammattia näkökulmasta enemmän taidetta kaikkein teknisiä ja kaikkien kehitysmaiden oma henkilökohtainen tyyli. yhteenveto Arviointi: Master Degree Laajuus: 40 op Tuntia: tiistaisin ja torstaisin klo 17:30 21: 30 h Mode: Barcelona Lukukausi: lokakuu-kesäkuu. havainnot: lähiopetusta. 100% käytännön ohjeita. Pienet ryhmät. Pääsy työmarkkinoille. Tavoitteet Master of 3D-animaatio ja VFX, opit tuottamaan skenaarioita ja tarjota heille elämän, integroida elokuvissa ja todellisissa ympäristöissä ja hyppää rajan todellisen ja keinotekoisesti luotu. Koko ohjelman voit työskennellä sekä 3D-animaatio-ohjelmisto, kuten Maya ja kaikki sen teknisiä mahdollisuuksia, kuten tuottaa animaatioita. Kurssin jälkeen pystyt tuottamaan ja tuottaa 3D-animaatioita alusta loppuun. Osoitettu Tämä koulutus on suunnattu ammattilaisille ja opiskelijoille taiteen, mainonnan, graafisen suunnittelun ja animaation, kuten sinä, haluavat keskittyä uraansa kohti toteutumista 3D-animaatioita ja VFX ammattimaisesti ja käytännön ympäristössä. Pääset Master edellyttää tietämystä Maya ja Adobe Photoshop. Opintosuunnitelma 01 perusteet ja teknisiä periaatteita elokuva kieli. Käsitteellinen kuva. Maya: työkalu. Valokuvaus. 02 käsitteellinen emäkset 3D-mallinnus. Ihmisen luku 3D-animaatiota. Matte maalaus. Teksturointi ja kamppeet. Workshop: videopelit. 03 VFX ja integraatio Vaikutukset ja hiukkasia. Phototypesetting. Valaistus. Workshop: animaatio. 04 lopullinen hanke Making opinnäytetyön.... [-]

Master Web Design

Scuola Politecnica di Design SPD
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi March 2018 Italia Milano

Web Design Master-kurssi sisältää teoriaa oppitunteja, työpajoja ja web design kursseja. Tekninen koulutus tarjoaa XTML, CSS suunnittelu, Dreamweaver, liike suunnittelu ... [+]

Verkkosuunnittelun maisteri

 

Web Design Master-kurssi sisältää teoriaa oppitunteja, työpajoja ja web design kursseja. Tekninen koulutus tarjoaa XTML, CSS suunnittelu, Dreamweaver, liike suunnittelu, flash ja photoshop luokissa. Näin opiskelijat hankkivat ammattitaitoa yhdistettynä metodologista tietoisuutta koko suunnitteluprosessia.

 

 

KESTO

Mestari Web e Multimedia Muotoilu kestää vuoden (loka-joulukuussa, ja kesälomakautta elokuussa) .On on vähintään 20 oppituntia viikossa. Läsnäolo on pakollinen ja kokopäiväisesti.

 

 

Työharjoittelu

Lopussa tunneilla oppilaat alkavat työharjoitteluun yrityksissä tai studiot alan... [-]


Maisteri Multimedian Luomiseen

laSalle Barcelona Postgraduate
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2018 Espanja Barcelona

Master Multimedia Creation (MCM) keskittyy kolmeen tieteenaloilla: Transmedia (Narativa, Serious Games ja pelillistäminen), vuorovaikutus (HCI, vapaat ihmiset-esineet) ja viihde (takilassa motion capture). opiskelijalle tietoa tarvitaan luomaan multimediaprojektia näistä näkökulmista tarjotaan. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Master in Multimedia Creation (MCM) Siinä keskitytään kolmeen tieteenaloilla: Transmedia (Narativa, Serious Games ja pelillistäminen), vuorovaikutus (HCI, vapaat ihmiset-esineet) ja viihde (takilassa motion capture). opiskelijalle tietoa tarvitaan luomaan multimediaprojektia näistä näkökulmista tarjotaan. Asiantuntijat Tittelit: transmedia animaatio vuorovaikutus Teknologiat MCM Teknologia on keskellä multimedian luomisen. Sovellukset, interaktiivinen asennukset, sensorit, luonnollinen vuorovaikutus ... Vuonna MCM ideat käsitetään ja toteutunut tavalla, joka on sopivin luoda ikimuistoinen kokemus. Metodologia MCM perustuu filosofia "Kokemuksellinen Multimedia" ja "tekemällä oppiminen", eli opit kuin käytäntöihin tehdään. Kaikki kurssit perustuvat toteuttaa hankkeita, jotka toteutetaan käytännössä hankittuja. vuorovaikutteinen oppiminen Moniammatillisuuden: monitieteellinen työryhmät Toteuttaminen Vakavat Pelit katalyytteinä tiedon perustuu siihen havaintoon, että todellinen kokemus oppimisen ja projekti Todelliset parametrit ketterään ja hallintatyökalut Ohjelma opetetaan yhdessä modulaarinen ja joustava tila, tiedonvälitys- Dome Yhteistyö yritysten kanssa yhteinen metodologia kanssa Entertainment Technology Center Mitä valmistautua? Kohti luominen tuotetta tai interaktiivisen palvelun, riippumatta sen koosta ja sen soveltamisen aikana. Antaa globaalin tiedon multimediasisällön (luovuus, käsikirjoitus, käyttäjäkokemuksen, suunnittelun, teknologian, sisällön ja hallinta) varmistaa tarvittava emäkset, jotka mahdollistavat luomisen ja kerronta sopivia ideoita alkaen muotoilu suunnattu Loppukäyttäjälle täytäntöönpanoa ja arkkitehtuurin kyseessä olevista tiedoista ja sopivin hallintamekanismi. Opiskelija lopussa, pystyä kommunikoimaan riippumatta input profiilin, jossa kolme suurta roolia alan: tuottaja, taiteilija ja kehittäjä. Opi elinkaaren multimediatuotteen konseptista toteuttamisesta käytännössä määrittämällä ja suunnittelu, ja ottaen huomioon sisältöä, alustan, "media" mukana ja käyttöliittymä. Sen lisäksi, että toteutumista prototyyppi tosissaan, viestintästrategiat kautta "sosiaalinen media" ja todellinen ja virtuaalinen "omaisuus", kuten rannetta juliste, web tai videon sovelletaan. Toimitusjohtaja monitieteellinen työryhmissä, käyttäen sekä klassisia menetelmiä, kuten ketterä joukkueen johto. Joille... [-]

Master Tietotekniikan Ja Visuaalinen Sisältö

Mykolas Romeris University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2018 Etelä-Korea Busan Liettua Vilna + 2 lisää

Tavoitteena ohjelma on valmistella asiantuntijoita tietotekniikan, joka pystyy luomaan visuaalisia tehosteita (VFX) käyttäen ja arvioida digitaalisen median järjestelmien ja välineiden, mikä mahdollistaa soveltamisen monitieteistä osaamista teknisen ja luovan vuorovaikutusten VFX ja muiden digitaalinen tuotanto. [+]

Informatics ja Visual Sisältö (Joint opintojen ohjelma Dongseo University, Etelä-Korea) - 1. ja 2. lukukausi Mykolas Romeris yliopisto, 3. ja 4. lukukausi Dongseo University Miksi tämä ohjelmaan? Tavoitteena ohjelma on valmistella asiantuntijoita tietotekniikan, joka pystyy luomaan visuaalisia tehosteita (VFX) käyttäen ja arvioida digitaalisen median järjestelmien ja välineiden, mikä mahdollistaa soveltamisen monitieteistä osaamista teknisen ja luovan vuorovaikutusten VFX ja muiden digitaalinen tuotanto. Dongseo Univerity (DSU) joukkoon alkuun-50 yliopistojen Aasiassa kansainvälistymiseen ja on johtava yliopisto Koreassa omilla erikoistuminen, mukaan lukien Film & -kuvat, IT, Suunnittelu ja digitaalinen sisältö; Opiskelijat Informatics ja visuaalinen sisältö koulutusohjelman saavat kaksi tutkintotodistukset - MRU ja DSU; Aikana pakollisen liikkuvuuden Koreassa opiskelijat voivat käyttää kaikkia DSU infrastruktuuri ja laitteet: 3D, 5D animaatio labs, elokuva, teatteri ja äänen levytysstudioiden, Apple grafiikka luokkahuoneessa, katolla jalkapallokenttä, ammatillinen uima-allas jne. Sisäänpääsyvaatimukset Bachelor of Informatics, Informatics Engineering, Applied Informatics (Physical Sciences); Englanti kielitaito - taso on vähintään B2 (seuraavan yhteisen viitekehyksen Language hyväksymän Euroopan neuvosto). Kaukaiset Englanti kieli tason koe järjestetään niille, joilla ei ole IELTS tai TOEFL todistuksia. Kansainvälinen liikkuvuus mahdollisuuksia Kansainvälinen liikkuvuus tarvitaan: yksi vuosi Dongseo University, Busan, Etelä-Korea. Lisäksi opiskelijat voivat osallistua Erasmus + liikkuvuuden ohjelma, joka antaa mahdollisuuden opiskella yliopistossa ulkomailla 1 tai 2 lukukautta ja tehdä harjoittelun toisessa maassa. Uranäkymät Visuaalisen sisällön taiteilijat ovat vastuussa luoda tietokoneella animaatioita ja erikoistehosteita (VFX) näytöillä kotona ja teattereissa. Työkokemus ja portfolio on pakko saada ominaisuus tämäntyyppiselle erikoisuus. Luova työntekijät, jotka ovat erikoistuneet VFX, digitaalisen median ja visuaalisen sisällön tuotantoa tarvitaan peli, elokuva, televisio ja mainosaloilla. Myös valmistuneet Ohjelman voi toimia alan... [-]

Virallinen Mestari Luomaan Ja Kehittämään Digitaalisten Projektien

FDModa - LCI Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2018 Espanja Barcelona

Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Master Digital Creation ja kehittämishankkeet Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. Digitaalinen suunnittelija on nyt keskellä erilaisten perheiden ja ammattialojen, kuten Audiovisuaalisen viestinnän, graafinen suunnittelu Graphic Arts Advertising Public Relations ja vuorovaikutusta suunnittelun aloilla, ja osoittaa lisätään synergiaa usein sisältyvät alan sisällä puhelut kokemuksia ja yhä suunnattu digitaalisen median sekä korostavat eri alakohtaisia ​​tutkimuksia ja paikallisten ja valtion raportteja. Toisin kuin useimmat koulutus tarjoaa alan digitaalisen suunnittelun, tekijä, joka erottaa tämän Masters Digital Creation ja kehityshanke on muodostaa niin kutsutun Front End Designer (Front End tai Frontend Designer) on ammatti . Front End koostuu kaiken, on tekemistä sen kanssa, mitä näet ja vuorovaikutuksessa digitaalisen projekti, se on ammattilainen, joka pystyy suunnittelemaan, suunnitella ja toteuttaa kaikki kehityksen tarpeen ennen lopullista tuotantoa jotta varmistetaan toteutettavuutta, tehokkuutta ja optimoidaan suunniteltu hankkeita. Myös opiskelijat voivat halutessaan erikoistua kahdella alueella, enemmän kokeellista ja enemmän suuntautunut maailmaan luomisen, viihde- ja kulttuuri, kokea fiksu kansalainen ja älykkäät kaupungit sekä muut keskittynyt enemmän strategiasta suostuttelua, merkkituotteita sisältöä, enemmän kehittynyt ja suuntautunut tuotteiden alaa ja kuluttajapalvelut. Tavoitteet: Kouluttaa ammattilaisia ​​erikoistunut luomiseen ja kehittyneiden digitaalisten hankkeiden valinnan erikoistuminen: Hankkeet mainonnan ja strategista viestintää Opiskelija muodostua ideointiin ja prototyyppien digitaalisen viestinnän strategioita tuotemerkkejä ja organisaatioita. Mitä käytännön koulutusta, opiskelijat voivat valita web design ja mobiilisovellusten suunnittelu vuorovaikutuksen suunnittelu hankkeita avaruuteen: opiskelijalle muodostuu käsitys ja kehittämistä vuorovaikutuksen suunnittelu sovelletaan tilaa yleisesti... [-]

12 Kuukautta Kokopäiväistä - Tietokoneanimaatio, Visuaalisia Efektejä Ja Pelisuunnittelu

Think Tank Training Centre
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi February 2018 Kanada North Vancouver

Tietokoneanimaatio, Visual Effects ja Game Design Program Think Tank Koulutuskeskus intensiivinen yhden vuoden ohjelma, joka on erikoistunut uusimman ohjelmiston, tekniikoita ja teknologioita tarpeita nykyisen elokuva-, televisio- ja pelaamista aloilla. [+]

Tietokoneanimaatio, Visual Effects ja Game Design ohjelma Think Tank Training Centre North Vancouver, Kanada on intensiivinen yhden vuoden kurssi, joka on erikoistunut uusimman ohjelmiston, tekniikoita ja teknologioita, ja sopii tarpeisiin elokuva, televisio ja pelaamista toimialoilla. Se koostuu noudatetaan alan ammattilaisten ohjaajien opetuksen nykyinen opetussuunnitelma, mentorina, ja pienet luokkakoot laajat käytännön koulutusta. Ohjelma on jaettu kolmeen 15 viikkoa lukukautta, jossa kurssi integraatio mahdollistaa tehtävien limittäin ja tukevat toinen toisiaan. Tutkinto Tietokoneanimaatio, Visual Effects ja Game Design tehdään suoriutuneelle ohjelman vaatimukset ja demo kela. Student Mielipiteitä "Think Tank on erityinen koulu. I palkattiin Bioware kun he näkivät minun demo kiekon, ja päädyin pelaajan ulos muutamia muita vanhempi kaverit tehtävään. " Shawn Kassian, Bioware (Environment Artist) "Koska opiskelija Think Tank sai minut tuntemaan kuin olisin ollut yksin koulun taiteilijoiden pyrkivät saavuttamaan korkeimpien standardien CG luomiseen." Adar Bronsteinin, ICON Creative Studio (Senior 3D-suunnittelu & Kuviointi Artist) "Se oli oikeastaan ​​enemmän perheen kuin koulu. Suuri, tukeva ihmisiä, jotka olivat aina valmiina auttamaan, jos olin ongelmia mitään, ja myös omistettu näkemään minua onnistua. " Liam Jones, MPC (Technical Animator) "Koulu ei vain välittänyt minun menestystä, mutta myös tekivät kaiken voitavansa varmistaa minulla oli työkaluja ja taitoja tarvitaan menestyä teollisuudessa." Tanner Roberts, EA PopCap (Environment Artist) "Think Tank ylitti odotukseni mitä ajattelin hyvä VFX koulu olisi. Paitsi että ne tarjoavat akateemisen perustan ja resursseja taiteilijoiden oppia ja kasvaa, Scott ja Joe tekevät niiden ensisijainen varmistaa turvallinen, mukava ja viihtyisä ympäristö opiskelijoille työskennellä. " Emily Luk, Image Engine (Junior Texture Artist) 12 kuukauden Diploma-ohjelma: Kurssikuvaus SEMESTER 1 3D-animaatio... [-]

Animaation Ja Vuorovaikutteisuuden Action Script

ICONOS (Research Institute for Communication and Culture)
Opetus kampuksella Osa-aikainen July 2018 Meksiko Mexico City

ICONOS (Research Institute viestintä-ja kulttuuriosaston), kehittää erikoisalaa Animaatio ja vuorovaikutteisuus kanssa Action Script, jonka tavoitteena on valmistella tämän alan asiantuntijoiden työn kasvussa kehittyvillä. [+]

-Ohjelman esittely

Contemporary yhteiskunta on ominaista Digitaalitekniikan kehitys, jotka tarjoavat nykyisin rakennus työkaluja helppo käyttää, koska ne ovat hyvin intuitiivinen.

Tämä on voitu kehittää digitaalisten tuotteiden houkutteleva, mutta ei aina riittävästi tietoa siitä, mitä on luotu. On toivottavaa, että kokenut ammattilainen digitaalisessa alalla, joka hallitsee perusteet suunnittelun ja uuden median ohjelmia, myös interaktiivinen ratkaistava 2D animaatio ja olio-ohjelmointi.

Tästä syystä ICONOS (Research Institute viestintä-ja kulttuuriosaston), kehittää erikoisalaa Animaatio ja vuorovaikutteisuus kanssa Action Script, jonka tavoitteena on valmistella tämän alan asiantuntijoiden työn kasvussa kehittyvillä. ... [-]


Master Tuotannon Hallinnan Ja Digitaalinen Animaatio Tekniikkaa

LISAA Paris
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 - 2 vuotta September 2018 Ranska Paris

Tämä kurssi sallii jokaisen oppilaan edelleen taitojaan seuraavilla aloilla: tuotanto suuntaan, kuvakäsikirjoituksen, ohjaamalla, konseptitaide, layout, mallinnus, riki, animaation, matta maalaus, valaistus, tekee, VFX ja sommittelu. [+]

Tämä kurssi sallii jokaisen oppilaan edelleen taitojaan seuraavilla aloilla: tuotanto suuntaan, kuvakäsikirjoituksen, ohjaamalla, konseptitaide, layout, mallinnus, riki, animaation, matta maalaus, valaistus, tekee, VFX ja sommittelu. Opiskelija kehittää taitojaan ohjata, ohjelmistojen käyttöön, jossa yhdistyvät 2-D ja 3-D tekniikoilla, monimutkaisiin projekteihin ja tuotannon optimointi kalenteri hallintaan. Tämä lähestymistapa johtaa syvällistä tietoa koko tuotannon putki 3-D animaatioita. Lisäksi se mahdollistaa opiskelijoiden 2-D tausta oppia 3-D työkaluna, ja niille peräisin reaaliaikaisen tausta saada kokemusta lavastus ja ennalta laskettu 3-D. Kurssin Tuotannon hallinta ja digitaalinen animaatio Techniques tapahtuu yhden vuoden jälkeen BAC + 3 vuotta hyväksymistä milloin lisää 2-D animaatio, 3-D animaatio, VFX, 2-D Video Games tai 3-D Video Games. Se on avoin myös valmistuneille muiden digitaalisten animaatio kouluissa. Edut Course Real hankkeet johtama ammattilaiset oppiakseen vastaamaan teollisuuden vaatimuksiin sopivin tapa Opetushenkilökunnan koostuu alan ammattilaisia, jotka ovat tietoisia teknologisten muutosten jatkuvasti kehittyvä kenttä Pysyvä teollisuus linkkejä kautta päätellen paneelit ja kumppanuuksia studiot, jolle tukea opiskelijoiden siirtyminen työpaikan Team hankkeita, jotta simuloida studio työtä ja auttaa opiskelijoita päättämään niiden erikoisala Korkea-standardi laitteiden työskennellä samoin edellytyksin kuin ammattilaiset: liike kuvateksti studio, värimäärittely studio, post-synkronointi studio. Työpaikat taustaa suunnittelija Character Designer / Artist compositing taiteilija Concept taiteilija 2-D / 3-D asettelu Artist Valaistus / Renderöinti esittäjän Matte maalari Mallintaja / Mapper Compositing operaattori / toimittaja Elokuvaohjaaja Rigger Story ylittävään teksturointi taiteilija VFX taiteilija Pääsyvaatimukset & Application Voidakseen saada tämän kurssin, opiskelijoiden tulee täyttää seuraavat kriteerit: pidä tutkintotodistus lisää tai muu digitaalinen animaatio koulun VFX, 2-D animaatio, 3-D animaatio, 2-D Video Games tai 3-D Video Games (BAC + 3... [-]

Maisterin Tutkinto Videopelissä Ohjelmointi

U-Tad Centro Universitario de Tecnología y Arte Digital
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 600 tuntia September 2018 Espanja Madrid

U-TAD: n maisteri Videogame Ohjelmointi kaikki olennaiset tiedon ohjelmointiin tarvittavat videopelejä, tarjoamalla opiskelijoille kaikki ne täytyy tietää sukeltaa jännittävä ammatti ... [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Maisterin tutkinto Videogame ohjelmointi U-TAD: n maisteri Videogame Ohjelmointi kaikki olennaiset tiedon ohjelmointiin tarvittavat videopelejä, tarjoamalla opiskelijoille kaikki ne täytyy tietää sukeltaa tämän jännittävän työelämästä. Tämän ohjelman avulla opiskelijat oppivat työskentelemään 3D esineitä ja ympäristöjä, kirjoittaja pelin yhteisöihin käyttäytymistä ja liikkumista vähemmän monimutkaiset ja talteenoton ja hallita merkintä tietoja soittimen kautta monenlaisia ​​käytettävissä laitteissa. On viimeistely ohjelman opiskelijat suorittavat loppu maisteri Project, jossa he käyvät läpi koko luomassa, suunnittelu ja ohjelmointi todellinen videopeli, jossa he joutuvat todistamaan kaikki hankittu tietämys ohjelmasta. Tämä End Hanke toteutetaan yhdessä muiden opiskelijoiden maisteri Game Design ja maisterin tutkinto Art & Visual Design for videopelit. Opiskelija Profiili U-TAD: n maisteri Videogame Ohjelmointi erityisesti suunnattu: Software Engineering, Industrial Engineering, matematiikan tai fysiikan Valmistuneet Itseoppinut ihmiset etukäteen tietoa ohjelmoinnista, matematiikan ja / tai fysiikka Henkilöt, joilla on kokemusta C, C ++, Java tai muita vastaavia ohjelmointikieliä intohimo videopelejä Kurssin sisältö Fundamentals of Videogame ohjelmointi Graafinen ohjelmointi I Johdatus erikoistumisalueiden I Graafinen ohjelmointi II Tekoäly I Vuorovaikutteisuus ohjelmointi Johdatus erikoistumisalueiden II Tekoäly II Vuorovaikutteisuus ohjelmointi Johdatus erikoistumisalueiden III Management Skills työpajat Gradu Insinöörityö Oppimistulokset Työ ammatillinen kehitysympäristöt yleisimpien kaupan välineitä, kuten "integroitu suunnittelu ympäristö", "versio valvontajärjestelmät" tai "de-salakuuntelun työkaluja". Työ sekä 2D ja 3D-ympäristöissä, ymmärtää matemaattinen periaatteet jokainen niistä ja eri muunnoksia tarvitaan, jotta graafista sisältöä näytölle. Työ 3D-objekteja, sekä jäykkä ja skeletized, toisto- animaatioita ja hallintaan siirtymät niiden välillä saavuttaa sulavat liikkeet. Luo audiojärjestelmät kykenevät hallitsemaan ja toistamaan ja musiikkia kysynnän toimi, niin alhaisella tasolla, ja ulkoisia kirjastoja, 3D paikannus ja vaikutuksia. Luo peli... [-]

Päällikön Erikoistuminen Muotoilun Ja Taiteen 3d-pelejä

FX ANIMATION Barcelona 3D & Film School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 13 kuukautta Avoin ilmoittautuminen Espanja Barcelona

Tavoitteena on, että opiskelija syventää tietämystä erikoistunut 3D videopeli taidetta. Se toimii mallintamiseen, teksturointia ja animointiin olentoja, kehittynyt animaatio, kasvojen animaatio ja Oculus. [+]

Seuraava puhelu: Lokakuu 2016 - Ilmoittautumisajankohta Kesto: 10 kuukautta + 3 kuukautta opinnäytetyö. Henkilöt: 10-12 Pääkonttori: Barcelona Kuvaus ja tarkoitus Tavoitteena on, että opiskelija syventää tietämystä erikoistunut 3D videopeli taidetta. Se toimii mallintamiseen, teksturointia ja animointiin olentoja, kehittynyt animaatio, kasvojen animaatio ja Oculus. Opiskelijat suorittavat opinnäytetyön ja osana muuta koulutusta luokat 3D osallistuu työpaja tuotannon. Se on suunnattu sekä kokeneita 3D ammattilaisten ja opiskelijoiden alan olla vankka tietämys 3D. Vaatimukset 3D osoitettavissa tuntemus ja kokemus alalta. On suositeltavaa olla haastattelussa opettajan ja esittämistä demo kiekon. Seminaarit ja mestarikursseilla - Koulutus todellinen tuotanto projekti: 4 tuntia päivässä kouluajan ulkopuolella. Uranäkymät Korkean tason erikoistunut videopeli suunnittelu ja 3D taidetta, interaktiivisia sovelluksia, mallinnus merkkejä, ympäristöjä ja rekvisiitta, merkki animaattori, tekninen kuviointi. Dip työelämään Tämä koulutus on tunnustettu johtava tuotannonalan tuottajien kansainvälisellä tasolla ja Kerad Moonbite pelit, mm. [-]

International Master In Animaatio 2D / 3D

L'Idem Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi October 2018 Espanja Barcelona

Tavoitteenamme on rovide opiskelijoiden tietoja ja taitoja edistää omia animaatioelokuva saavuttaa erikoistumista animaattorit vankka ja tehokas tekniikka. Samoin visio toimiston animaation taiteena ja / tai teollisuuden annetaan käyttäen perinteisen animaation työkaluja ja niiden mukauttaminen uusiin digitaalitekniikkaa. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. L'Idem, animaatio kaikista näkökulmista! Joka vuosi on enemmän yrityksiä koskevia 2D / 3D-animaatio, jotka haluavat toivottaa harjoittelijoita, koulutettu onnistuneen ja välitön sisällyttäminen työmarkkinasektori. Myös vuosittain enemmän ammattilaisia ​​haluaa liittyä opetus joukkue ja edistää niiden bitin meidän koulutus- projekti. Mutta miksi L'Idem on koulussa he valitsevat ammattilaisia? He itse selittää sinulle! Kurssin tavoite Antaa opiskelijalle tiedot ja taidot stimuloida oma animaatioelokuva saavuttaa erikoistumista animaattorit vankka ja tehokas tekniikka. Samoin visio toimiston animaation taiteena ja / tai teollisuuden annetaan käyttäen perinteisen animaation työkaluja ja niiden mukauttaminen uusiin digitaalitekniikkaa. potentiaalista yleisöä Viimeisen vuoden opiskelijat korkeakoulujen kanssa hyvän pohjan piirustus. Metodologia Teoreettiset ja käytännön istuntoja Säännöllisten kokousten ja asiantuntijoiden kanssa kansainvälisesti tunnustettu alan ja taiteen animaatio Neuvonta ja valvonta prosessien luomisen piirustuksen ja animaation tekniikka pitoisuus Tuotantoprosessien animaatio: Understanding tuotantoketjun suunnittelusta projektin loppuun. Piirustus liikkuva: Parantamassa tekniikka. Tekniikat ja periaatteita animaatio: täydellinen ja yksityiskohtainen perusta luo illuusion liikkeen ja tulkinnan tutkimukseen. Infographic: Photoshop työkalu ja sen sovelluksia animaatiota. 2d Animaatio - Toon Boom: Kattava koulutus kattavin ohjelmisto on markkinoilla suunniteltu erityisesti tuotannon 2D animaation. 3D-animaatio - Autodesk Maya: Johdatus 3D-betonista visio koordinaattorin. Opinnäytetyö: Opiskelijat tekevät lyhytelokuvan ryhmässä, kehittää kaikissa vaiheissa tuotannon. Käytännöt (200h00): 7 viikkoa. Vuodesta 10.06.-27.07. / 6 tuntia päivässä: Yhteensä 200h. valinta Hakijoiden on tehtävä etukäteen käydyssä päämiessopimuksiin ja opetushenkilökunnan koulussa näyttämään työnsä kirja. Lopussa kansainvälisen Master opiskelija: Leikkeitä tekninen animaatioita Hahmoanimaatiot leikkeet Demoreel työskennellä henkilökohtaisesta esittelystä. Lyhyt minuutti. ohjelmistot Adobe Photoshop - Autodesk 3D MAYA - Toon Boom Studio - Nuke - 3D Studio Max - After Effects... [-]