Maisteriohjelmat Digitaalinen taidessa

Täältä löydät 61 Maisteriohjelmaa Digitaalinen taidessa

Digitaalinen taide

Master-tason tutkimuksiin osallistuu erikoistunut tutkimus tutkimuksen tai alueen ammatillisen harjoittelu. Ansaita maisterin tutkinto osoittaa korkeampi hallintaa aihe. Ansaita maisterin tutkinnon voi kestää vuodesta kolmeen tai neljään vuoteen. Ennen kuin voi valmistua, sinun pitää yleensä kirjoittaa ja puolustaa opinnäytetyön, pitkä paperi, joka on huipentuma oman erikoistunut tutkimus.

Tietokonetaide eli digitaalitaide (computer arts) on ala, jota opiskellessa oppii ymmärtämään, kuinka riippuvaisia lukuisat alat ovat digitaalisesta teknologiasta. Kursseilla opitaan käyttämään uutta teknologiaa ja muokkaamaan omaa taiteellista tyyliä asteittain ammattimaisemmaksi, jolloin digitaalisen taiteen ura saattaa olla jo käden ulottuvilla.

Ota suoraan yhteyttä oppilaitoksiin - Vertaa 61 maisterin tutkintoa Digitaalinen taidessa 2017/2018

Näytä lisää

Maisterin Tutkinnon Tietotekniikan (MCC)

Tecnológico de Monterrey
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 lukukautta July 2018 Meksiko Zapopan

Jatko Master of Computer Science voivat siirtää ratkaisuja erityisesti käsitteisiin tai yleisten menetelmien ongelmia ja soveltaa yleistä Computing käsitteitä erityisten ongelmien ratkaisemiseen kohdatuista liiketoiminnan ja tutkimuksen, ja se voi suorittaa myöhemmin, jos halutaan , tohtoriopintoja tietotekniikassa. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. kuvaus Liittyvät teknologiat tietojenkäsittelytiede, muuttua hyvin nopeasti: on leviämisen tuotteiden peleihin tuloksena uusia teorioita, menetelmiä ja tekniikoita. Tämä kehitys tuo joka aiheuttaa nopeuden vanhentuneeksi korkean alueen johtava merkittävää kysyntää henkilöresursseja kolme pääaluetta: Asiantuntijoita tuotantoalan Tutkijoista päivitetty Tutkimus ja teknologian kehittäminen Jatko-ohjelma on ammattilainen, joka voi vain seurata nopean teknologisen kehityksen, mutta myös edistää innovatiivisia ehdotuksia alalla tietojenkäsittelytieteen ja siten vastata suuriin haasteisiin nykymaailmassa. Valmistunut Filosofian maisteri voit siirtää ratkaisuja erityisesti käsitteisiin tai yleisten menetelmien ongelmia ja soveltaa yleistä Computing käsitteitä erityisten ongelmien ratkaisemiseen kohdatuista liiketoiminnan ja tutkimuksen, voidaan sitten suorittaa haluttaessa tohtoriopintoja tietotekniikassa. erikoisuus alue ohjelmistotuotanto Grafiikkaa ja animaatioita älykkäiden järjestelmien tietokonegrafiikka ja animaatiot Verkot ja tietoturva Kurssin tavoite Master of Computer Science pyrkii: Onnistua tietotekniikan asiantuntijat pystyvät osallistumaan ongelmien tuotantoympäristöä ja / tai tutkimusta ratkaisu. Kehittää ammattilaiset pystyvät työskentelemään tehokkaasti ja yhteistyönä monialaisia ​​ryhmiä työtä. Juna johtajat toimivat muutosagentit alansa työtä. Muodostavat innovatiivisia ammattilaiset ja yrittäjät pystyy tuottamaan patentit, tuotteet ja teknologia-alan yrityksille. Kehittämään lahjakkuutta voitava mukauttaa tekniikan ja menetelmien muutokset Computer Science. Osoitettu Master of Computer Science tavoitteena on: Ammattilaiset tietojenkäsittelyssä, onko kehittäjät, konsultit, kouluttajat ja tutkijat; niille, jotka haluavat syventää tietojaan teoriaa, käytäntöä ja suuntauksia alan. Liittyvillä aloilla ammattilaisille, jotka haluavat laajentaa koulutusta grafiikkaa, animaatiota tai tietokoneen ohjelmistosuunnittelu on perusteltava perustiedot alueella computing jonka avulla ne voivat menestyksekkäästi tuoda opintoja. Uuden opiskelijan on tiedostettava, että soveltamalla tieteen, voi tuottaa ratkaisuja tiettyihin ongelmiin parantaa elämänlaatua ihmisiä, aina tehokkaasti hyväksi käytettävissä olevia resursseja ja ottaen huomioon vaikutukset teknologian käyttö hyödyksi kestävän kehityksen. Etu opettajat Ohjelma opettaa... [-]

Master Web-kehitys

East London University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta February 2018 Etelä-Afrikka East London

Harva innovaatiot ovat vaikuttaneet liikemaailman yhtä paljon kuin Internet ja digitaalinen tiedon jakamista ja kaupan. Ylläpitäminen yritysten sivustot, mistä intranetit globaalisti saatavilla sivustoja, tarvitsee ihmisiä, jotka voivat pitää kunkin sivuston tiedot ajan tasalla ja turvallista. [+]

Harva innovaatiot ovat vaikuttaneet liikemaailman yhtä paljon kuin Internet ja digitaalinen tiedon jakamista ja kaupan. Ylläpitäminen yritysten sivustot, mistä intranetit globaalisti saatavilla sivustoja, tarvitsee ihmisiä, jotka voivat pitää kunkin sivuston tiedot ajan tasalla ja turvallista. Tämä jatko maisteriohjelman valmistelee teitä kantaa Web-kehitys. Tämä melko uusi tutkinto on muotoiltu työnantajien ilmaisseet tarvetta työntekijöille web kehittämisosaamista: tietokannan hallinta, tietoverkkojen, tietoturvan, Web-sovellukset, jne. Tämä ohjelma on räätälöity vastaamaan tähän kysyntään tasapainottamalla perustavaa alueilla ymmärtämistä ja ongelmanratkaisun painottaen Web keskittyvää teknologiaa. Meidän valmistuneet ovat välittömästi tuottavia ja mukautuva kuin ohjelmoijat, web-kehittäjät, ohjelmistojen kehittäjät, ohjelmisto arkkitehtien, web-sovellusten kehittäjille. Koska web-kehittäjä, voit työstää joukkue, joka kehittää sivustoja ja web-sovelluksia. Koulutusta, joka korostaa web-kehitys voi auttaa kehittämään tietoja ja taitoja käyttää scripting, graafisia työkaluja suunnitella ja kehittää sivustoja ja sovelluksia sekä ylläpitää ja päivittää sivustoja. Jos järjestäytynyt ja pystyy työskentelemään muiden kanssa, haluat ehkä uran web-kehitystä. Mahdolliset Työllisyys Sisältää: Perl ja CGI ohjelmointi teknikko Web Application Developer HTML ohjelmoija Website Designer tietokanta teknikko Tällä kokopäiväinen ohjelma laittaa sinut työskennellä reaalimaailman ryhmä projekteja ja käytännön tehtäviä pyörii seuraavat 3 osaamisalueita. Tietokannan suunnittelu ja suunnittelu (mukaan lukien: tietokanta mallinnus, UML, SQL / MySQL / SQL Server, tietokanta hallinto jne). Front-End ohjelmointi (mukaan lukien: Johdatus UX ja web-suunnittelu, wire-kehystys, HTML5, CSS, JavaScript ja Kulmikas JS). Back-End ohjelmointi (mukaan lukien: versiointi, GIT, PHP, Java, Java SE) Ohjelma Tämä 2 vuoden Jatko ylempi myöntää 120 opintopistettä jaetaan 4 lukukautta 15 viikkoa kerrallaan: 96 pakollinen opintopistettä (mukaan lukien 18 op myönnetty päätyttyä pakollisen ammatillisen työharjoittelun ja 12 opintopistettä maisterin Thesis lopussa ohjelman) ja... [-]

Master Of Fine Arts In Digital Arts

DigiPen Institute of Technology
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 2 - 4 vuotta September 2017 Yhdysvallat Redmond + 1 lisää

Suunnattu ammattitaiteilijoita ja ehdokkaiden kandidaatin tutkinnon tekniikan tai liittyvältä alalta, tämä ohjelma yhdistää kuvataiteen periaatteet, mukaan lukien korostaminen kuvassa piirustus, veistos [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Suunnattu ammattitaiteilijoita ja ehdokkaiden kandidaatin tutkinnon tekniikan tai liittyvältä alalta, tämä ohjelma yhdistää kuvataiteen periaatteet, mukaan lukien korostaminen kuvassa piirustus, veistos, ja taidehistorian, jossa käytännön lähestymistavan studio taiteen tuotantoa, joka auttaa oppilaita kehittämään sekä heidän henkilökohtaiset taidot ja taiteellinen ääni. Full-ja osa-aika-asetukset Opiskelijoilla on mahdollisuus ilmoittautumalla tähän ohjelmaan koko ajan kaksi vuotta, tai ilmoittautumalla osa-aikaisesti ja levittää niiden tietysti kuorman yli neljä vuotta. Opiskelijaksi tiedot Hakijoiden Master of Fine Arts in Digital Arts-ohjelma on oltava kokemusta seuraavilla aloilla: piirtäminen, figure piirtäminen, taidehistoria, koostumus, 3D-mallinnus, animaatio, kuvanveisto, värioppi, ja digitaalinen maalaus. Hakijoiden on myös taidetta portfolio 15-20 näytteitä kuvitusta tulla valituksi. Aiheet Kun he valmistuvat, opiskelijat UM ohjelma hallussaan seuraavat pätevyysvaatimukset: - Laaja 3D tuotanto kokemus, myös kyky käyttää uusimmat 2D- ja 3D-grafiikka sovelluksia teollisuudessa, sekä perinteisiä kuvataiteen taitoja, kuten piirtäminen , kuvanveistoa, ja maalaus. - Syvä ymmärrys luovan prosessin ja 3D-grafiikka tuotanto putki, mukaan lukien kyky hallita projekteja aivoriihi loppuun. - Vahva tutkimuksen taitoja, varsinkin kun ne liittyvät taidehistoriaa, Hahmosuunnittelu viittaukset ja anatomia. - Erikoistuminen mallinnus, kuvanveistoa, tai hahmotaidetta sekä ainutlaatuinen ja erittäin kehittyneiden henkilökohtaisia ​​ääni on osoituksena opinnäytetyön. Ura Outlook Tutkinnon UM ohjelma on pätevä jatkamaan erilaisia ​​maahantulo ja keskiaktiivisen rooleja sekä taiteen tuotannon ja korkeakoulujen, mukaan lukien: - 3D mallintaja - Animator - Character Artist - Tekninen Artist - Texture Artist - Senior Artist - Senior Animator - Senior Character Artist - professori Fine Arts [-]

Maisteri Multimedian Luomiseen

laSalle Barcelona Postgraduate
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2017 Espanja Barcelona

Master Multimedia Creation (MCM) keskittyy kolmeen tieteenaloilla: Transmedia (Narativa, Serious Games ja pelillistäminen), vuorovaikutus (HCI, vapaat ihmiset-esineet) ja viihde (takilassa motion capture). opiskelijalle tietoa tarvitaan luomaan multimediaprojektia näistä näkökulmista tarjotaan. [+]

Master in Multimedia Creation (MCM) Siinä keskitytään kolmeen tieteenaloilla: Transmedia (Narativa, Serious Games ja pelillistäminen), vuorovaikutus (HCI, vapaat ihmiset-esineet) ja viihde (takilassa motion capture). opiskelijalle tietoa tarvitaan luomaan multimediaprojektia näistä näkökulmista tarjotaan. Asiantuntijat Tittelit: transmedia animaatio vuorovaikutus Teknologiat MCM Teknologia on keskellä multimedian luomisen. Sovellukset, interaktiivinen asennukset, sensorit, luonnollinen vuorovaikutus ... Vuonna MCM ideat käsitetään ja toteutunut tavalla, joka on sopivin luoda ikimuistoinen kokemus. Metodologia MCM perustuu filosofia "Kokemuksellinen Multimedia" ja "tekemällä oppiminen", eli opit kuin käytäntöihin tehdään. Kaikki kurssit perustuvat toteuttaa hankkeita, jotka toteutetaan käytännössä hankittuja. vuorovaikutteinen oppiminen Moniammatillisuuden: monitieteellinen työryhmät Toteuttaminen Vakavat Pelit katalyytteinä tiedon perustuu siihen havaintoon, että todellinen kokemus oppimisen ja projekti Todelliset parametrit ketterään ja hallintatyökalut Ohjelma opetetaan yhdessä modulaarinen ja joustava tila, tiedonvälitys- Dome Yhteistyö yritysten kanssa yhteinen metodologia kanssa Entertainment Technology Center Mitä valmistautua? Kohti luominen tuotetta tai interaktiivisen palvelun, riippumatta sen koosta ja sen soveltamisen aikana. Antaa globaalin tiedon multimediasisällön (luovuus, käsikirjoitus, käyttäjäkokemuksen, suunnittelun, teknologian, sisällön ja hallinta) varmistaa tarvittava emäkset, jotka mahdollistavat luomisen ja kerronta sopivia ideoita alkaen muotoilu suunnattu Loppukäyttäjälle täytäntöönpanoa ja arkkitehtuurin kyseessä olevista tiedoista ja sopivin hallintamekanismi. Opiskelija lopussa, pystyä kommunikoimaan riippumatta input profiilin, jossa kolme suurta roolia alan: tuottaja, taiteilija ja kehittäjä. Opi elinkaaren multimediatuotteen konseptista toteuttamisesta käytännössä määrittämällä ja suunnittelu, ja ottaen huomioon sisältöä, alustan, "media" mukana ja käyttöliittymä. Sen lisäksi, että toteutumista prototyyppi tosissaan, viestintästrategiat kautta "sosiaalinen media" ja todellinen ja virtuaalinen "omaisuus", kuten rannetta juliste, web tai videon sovelletaan. Toimitusjohtaja monitieteellinen työryhmissä, käyttäen sekä klassisia menetelmiä, kuten ketterä joukkueen johto. Joille se voi koskea?... [-]

Master In Animaatio & Visuaalisia Tehosteita

Academy of Art University
Kampus tai online Kokopäiväinen 2 - 3 vuotta September 2017 Yhdysvallat San Francisco

UM Animaatio & Visual Effects ohjelma keskittyy kehittämään taitoja tahansa monilla asiantuntemusta animaatio ja visuaaliset tehosteet teollisuudelle. Ohjelma kouluttaa opiskelijat kaikessa animaatioita ja visuaalisia efektejä, ideoinnista lähettää tuotantoon. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. UM Animaatio & Visual Effects ohjelma keskittyy kehittämään taitoja tahansa monilla asiantuntemusta animaatio ja visuaaliset tehosteet teollisuudelle. Ohjelma kouluttaa opiskelijat kaikessa animaatioita ja visuaalisia efektejä, ideoinnista lähettää tuotantoon. Viestintä, yhteistyö, ja ajanhallintataitoja korostuvat koko ohjelman varmistaa valmistuneet sopeutetaan intensiivistä ammattikulttuurin että heitä odottaa. UM Animation & Visual Effects Unit Vaatimukset Major 27 yksikköä Ohjaus tutkimus 18 yksikköä Graduate Liberal Arts 12 yksikköä Valittavien * 6 yksikköä YHTEENSÄ 63 yksikköä * per johtaja hyväksyntä UM Animation & Visual Effects Tutkintovaatimukset Onnistuneen Opinnäytetyö Project Pienin 2.0 kumulatiivinen GPA Vähintään arvosanalla C kaikki pakolliset 63 yksikköä UM Ohjelma Osaamistavoitteet Jatko-opiskelijat on täytettävä seuraavat opiskelijoiden suorituksia kriteerit: UM opinnäytetyö Esitä alkuperäinen opinnäytetyön käsite arvoinen UM tutkinto Osoittaa toteutettavuus opinnäytetyön Tuota ammatti-standardin projekti, jossa ajankohtainen sisältö teollisuudelle, esitellään tekninen ja taiteellinen kyky. Tekniset taidot Osoittaa laitos animaatio tekniikkaa ja ohjelmistoja. Esityskyvyt Selvästi keskustella työ ja työnkulun prosessin tarkastelun komitea, käyttämällä alan terminologiaa. Tehokkaasti piki ideoita tarkastelun komitea Luo visuaalisesti pakottavia, ammattimaista esitysmateriaalit Esisarjojen Skills (Project Development) Toteuttamaan hankkeita, jotka osoittavat huomiota: tutkimukseen, analyyttinen ajattelu, yksityiskohta, joustavuutta ongelmanratkaisu, ja tarkistus. yhteistyö Tee yhteistyötä tehokkaasti tuottamaan luovia hankkeita Professional Readiness Esittää kattava demo kiekon / portfolio osoitetaan ammatillisen tason saavuttamisen erikoisuus taidot Osoittaa vastuullisuutta suunnittelussa monimutkaisten projektien, tehtävien priorisointiin ja täyttävät projekti virstanpylväitä. Asiakirja projektin työnkulun. Erikoisuus taidot: Perinteiset Animaatio Osoittaa vahvaa piirustus taitoja ja laitoksen kanssa anatomia, osuus, kuva, eläimet, perspektiivi, väri ja muotoilu, ja koostumus Kehitetään visuaalisia tarinoita, jotka tukevat comedic tai dramaattisia tilanteita Stage tarinoita tehokkaalla kamera Sijoitteluvalintojasi Draw vakuuttavia merkkejä,... [-]

Mestari Taiteellinen Johtaja Videopeli Luomiseen

Autograf
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Ranska Pariisi

Tämä Master haluaa olla hyvin konkreettisia. Se on rakennettu opiskelija videopeli hanke. Nämä on suunnitella, kehittää, julkaista ja markkinoivat peli. [+]

Pascal Luban, pelisuunnittelija ja luova johtaja (Ubisoft, Activision, Sony, DICE), on viittaus ammattilainen, joka vastaa koulutus- validointi tätä koulutusta. Tämä Master haluaa olla hyvin konkreettisia. Se on rakennettu opiskelija videopeli hanke. Nämä on suunnitella, kehittää, julkaista ja markkinoivat peli. Jos se tietää menestystä, he voivat jopa tuottaa tuloja. Ja jos se ei ole, se nähdä hänen nimensä liittyvän julkaistun peli on loistava käyntikortti. Ohjelma: - Advanced Academic Training: Computer Graphics, Programming, Design - Johdatus uusia taitoja: Marketing, projektinhallinta, oikeusperustat - Kehitetään pelin konsepti ja sen prototyyppi. - Game Development - valmistelu markkinointikampanja - julkaiseminen ja markkinointi peli (seuranta yhteisössä, jatkuvaa tiedotuskampanjaa, animaatio peli) - Academic Advanced koulutus valmistaa heitä perustaa oman studio: Yrittäjyys, hallinta - valmistelu toisen hankkeen (yksittäinen tai ryhmä), että opiskelijat pyrkivät kehittämään jälkeen isäntä. Koulutuksen vaatii 25 viikkoa on pakollista koulutusta työpaikalla. Training tavoite: Teollisuuden kangas videopeli teollisuus tänään muodostuu pääasiassa pienryhmiä alkaa kehittää omaa projekti. Julkaisemalla hänen peli on tullut keskeinen vakuuttaa sijoittajille tai FAJV ja avata tulevan rahoituksen. Tämän kurssin on, että opiskelija: - Suunnittelu ja kehittää videopeli - Tuo tarvittavaa asiantuntemusta laitteet - Anna mahdollisuus hieroa hartioita todellisuuteen jälkeisen julkaisu - Above tarjota ensimmäinen tilaisuus sallimalla sen kehittämiseksi, julkaista ja markkinoida pelata. Validoi kaksoistutkintoon: otsikko valtion tunnustama Taso I (Bac + 5) ja kansainvälisen diplomin. Pääsyvaatimuksena: Pidä nimike tai tutkintotodistuksen tason II (kandidaatti, Bachelor) ja suorittanut koulunkäynti kolmen vuoden korkeakoulutuksen aloilla pelaamiseen tai 3D. edellytys: Luovuus, monitieteinen tekniikan herkkyys, viestintätaidot, tietokonelukutaidon ja ohjelmistot (Photoshop, 3DS Max, pelimoottorin, ohjelmointi, ...), taidetta ja nykykulttuurin, autonomia, joukkuehenki.... [-]

Asiantuntemusta Digitaalinen Animaatio

Universidad Autónoma de Guadalajara
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi July 2018 Meksiko Guadalajara

Valmista ammattilaisten digitaalinen animaatio, joka kykenee antamaan ja innovatiivisten ongelmia graafisen viestinnän suunnittelun ratkaisun, tuotanto ja markkinointi tuotteita ja palveluita kilpailukykyiseen animaatio kansallisella ja kansainvälisellä tasolla korkeat eettiset ja humanisti merkityksessä. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Opiskelu Masters Digital Animaatio UAG ohjelma tavoite Valmista ammattilaisten digitaalinen animaatio, joka kykenee antamaan ja innovatiivisten ongelmia graafisen viestinnän suunnittelun ratkaisun, tuotanto ja markkinointi tuotteita ja palveluita kilpailukykyiseen animaatio kansallisella ja kansainvälisellä tasolla korkeat eettiset ja humanisti merkityksessä. kilpailuedut Se on ensimmäinen jatko-ohjelma animaatio lisäksi osaamisen kehittämiseen tuottavan kolmiulotteisia malleja digitaalisesti, sisältää mitat suunnittelu ja markkinointi. Se on kattava ohjelma, ottaen huomioon oman profiilin sisäänkäynti Graafinen suunnittelu ammatteihin, kuten Arkkitehtuuri, teollinen muotoilu, Engineering, Sisustussuunnittelu ja viestintä, mm. Tämän strategian tavoitteena on tehdä animaation, integroitu työkalu profiilin. Opettajamme korkeakoulututkinnon suorittaneet Master ja PhD, sekä koulutetaan opetuksessa animaatio, harjoittaa ammattiaan, jotta opas oppilaita heidän koulutukseen ja integrointi ammatillisessa ympäristössä. Suunnittelu opetussuunnitelman voi halutessaan opiskella tason erikoisuus tai opintojen loppuun asti Masters saavuttaminen saada otsikko ja ammatillinen todistus molemmissa tapauksissa. Yhteys CIPAE (Intelligence Center Support Yrittäjät) ja UAG, neuvonantajana inkubaatio ja kehittämiseen animaatio yritysten mukaan ammatillisen profiilin. hakija Profile Niitä pidetään mahdollisina ehdokkaita valmistuneiden tutkinto liittyvä graafinen suunnittelu, teollinen muotoilu, arkkitehtuuri, Sisustussuunnittelu ja maisemointi, rakennustekniikan, tuotantotalouden ja uraa, jotka ovat alalla digitaalianimaatiolle mahdollisuuden lisätä ammatillista vahvuuksia ne ovat jo omansa, suorittaville koulutusta tukee niitä. Ne ihmiset maku käsittelyssä tietokoneessa, toimi tietokoneohjelmia ja editointitaito visuaalisen viestinnän ja graafinen esitys, onko tila-, mekaaniset, hahmoja ja sarjakuvia sekä rakentamaan järjestelmiä, muun muassa . Ihmiset, jotka ovat suunnittelussa alkuperä koko markkinoinnin projektinhallinnan ja PR, löydettiin ammattilaismarkkinoilla mahdollisuuden kehittää animaatioprojekteihin, tunnistaa ja perustamisesta aiheutuvista kustannuksista asiantuntijapalkkiot arvoinen hintansa. Graduate profiili Hän on pätevä suunnitella kiinteä joilla vastataan digitaalinen animaatio graafisen viestinnän tarpeisiin mukaan lukien kaikki... [-]

Päällikön Animaatio Ja Visualisointi

University of Technology Sydney
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Australia Sydney

UTS Master of Animation ja visualisointi on kehitetty yhteistyössä Animal Logic ja tarjotaan kautta UTS Animal Logic Academy. Kurssi kehittää yhteistyössä ongelmanratkaisutaitoja ja asiantuntemuksen luovan ja teknisen yhteistyön työskentely erikoisvalmisteinen studio reaalimaailman tuotanto työjärjestelyihin ja luovia ja teknisiä hankkeita, ohjauksessa ja ohjausta harjoittajien ja luovan johtajia teollisuuden, mukaan lukien animal Logic. [+]

Kurssi tarjoaa haasteita ja mahdollisuuksia, jotka kannustavat etsintä ja taitojen luomisessa ylitse kirjon rooleja digitaalinen tuotanto, animaatio, visuaaliset tehosteet ja kehittyvien visualisoinnin aloilta. Collaborative työkäytännöt kehityksen ohjaamiseksi vahvan osaamisen kriittistä ajattelua, ongelmanratkaisu, design-ajattelua ja tehokas viestintä tuotantoympäristössä. Valmistuneet pystyvät toimimaan tuottavasti ja tehokkaasti ammatillisessa työympäristön.

Valmistuneet saavat taitoja, joita voidaan soveltaa moniin eri rooleja animaatiota ja ohjelmistokehityksen tiedon visualisointi, data science ja eri uusiin teknologioihin. Ne pystyvät myös innovoida perinteisten ammateissa sekä ajaa uusien teollisuuden aloilla.... [-]


Masters 3D-animaatio

Escola de Cinema de Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Espanja Barcelona

Tultua luvulle käytön kolmiulotteisia kuvia synteesin alalla audiovisuaalisen animaation on tullut ilmiö ei olla vakinaista pidempi jännittävä. Suuri osa merkittävimmistä animaatioelokuvien jotka on tehty 3D-animaatio on tullut elokuvan historiaan rotundas mestariteoksia. Elokuvat kuten Wall-E, UP, Ihmeperhe, Nemoa etsimässä, [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Tultua luvulle käytön kolmiulotteisia kuvia synteesin alalla audiovisuaalisen animaation on tullut ilmiö ei olla vakinaista pidempi jännittävä. Suuri osa merkittävimmistä animaatioelokuvien jotka on tehty 3D-animaatio on tullut elokuvan historiaan rotundas mestariteoksia. Elokuvat kuten Wall-E, UP, Ihmeperhe, Nemoa, kaatua tai täydellinen tarina Toy Story, ei olisi ollut sama vaikutus, jos ne olisivat tehneet kaksiulotteinen animaatio tekniikoita. Sisältö ja muoto symboloi persoonallisuus 3D-animaation ovat juuri syy niiden menestys. Mutta käyttö 3D kuin niiden pelkkä soveltaminen animoitu elokuvia. Se on yllättävää, että valtava määrä esineiden ja animoituja 3D-hahmot, jotka integroituvat ehdottoman luonnollisuuden ja tuntu osana elokuva, tv-sarja tai mainos. ECIB käyttäen varhaisina kokemus 9zeros koulu, on suunnitellut isäntä, joka parantaa sekä teknisen ja taiteellisen ominaisuuksia opiskelijoiden ja niiden integroimista joukkue samanlainen kehitetty ammatillinen animaatio työtä. Tavoitteet Master tavoitteena on kouluttaa opiskelijoita oppimaan tekniikoita tarvitaan luomaan ja animoida 3D-hahmot osana audiovisuaalista tuotantoa, onko alalla elokuva-, televisio-, tai videopelit Free uutiskirjeet. Ensimmäisen vuoden aikana Mestarin se on lähinnä tarkoitettu yleistä 3D-animaatio, oppiminen koko luomassa merkkiä, joka sisältää mallinnus, tekstuurit, UVS, takilat, materiaalit, valokuvaus, tekee ja koostumus. Se pyrkii myös omaksua tuotantoprosesseja ja suunnittelee 3D animoitu audiovisuaalisen teoksen. Toisena vuonna käsitteitä kuten asettelu, paino ja dynamiikka kehon liikettä ja kehittää käytännön kierros tyylejä animaation piirretään. Toimiva animaattoreita on tärkeä osa koulutusta tänä vuonna, sekä hallitsemisen kasvojen animaatio ja vuoropuhelua. Tuottaa 3D animoitu lyhytelokuva Liittoutumalla arvossa tuotantoprosesseja ja organisaatiorakenne ammattitaitoinen henkilökunta on yksi tavoitteista, jotka tukevat kahden vuoden mestari. Tämän saavuttamiseksi opiskelijat ovat osa kaikki tekniset ja taiteellisen tuotantoprosessit lyhytelokuva 3D, osallistuvat mallinnus, takila,... [-]

Master In Animaatiosuunnittelu

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi November 2017 Italia Milano

Internetin ja digitaalisen median leviäminen johti siihen, että animaatiossa, mainonnassa, tv-sarjoissa ja erikoisuuksissa, elokuvissa, mutta myös lyhytelokuvissa ja dokumentaatiossa tuotetun sisällön kansainvälisen tuotannon ja jakelun lisääntyminen. [+]

Internetin ja digitaalisen median leviäminen johti siihen, että animaatiossa, mainonnassa, tv-sarjoissa ja erikoisuuksissa, elokuvissa, mutta myös lyhytelokuvissa ja dokumentaatiossa tuotetun sisällön kansainvälisen tuotannon ja jakelun lisääntyminen. Merkittävänä on myös kasvava kysyntä pelien, animaation tuotosten ristillä ja transmedia-alalla, erikoisvaikutuksia elokuville ja televisiotuotantoille. Master in Animation Design Tarjoaa mahdollisuuden sopia johonkin näistä ammatillisista sektoreista: riippumattomissa tuotantoyhtiöissä, tutkimus- ja design-konsultteissa, palvelutoimistoissa, lähetystoiminnan sisäisissä rakenteissa ja kustantamoiden erikoisosastoissa. Uramahdollisuudet - Animaatio-suunnittelija sopii animaation tuotantoon, ristiin ja lähetykseen. Päällikkö takaa erittäin kelvollisen asiantuntemuksen profiileista, kuten käsiteollisuus, luontosuunnittelija, ympäristönsuunnittelija, tarina-taiteilija; Character Animator 2D; Character Animator 3D; Tuotantoavustaja; Compositor. Tavoite - Master in Animation Design suhtautuu myönteisesti opiskelijoihin, joilla on Honour-tutkintotodistus tai I-tason tutkintotodistus tai vastaava kuva, CG-animaatio ja akateemiset tieteenalat tai erikoistumiskoulutuksen sarjakuva- ja animaatiosuunnittelu. Se toivottaa myös tervetulleiksi ammattilaisia, joilla on vähintään kahden vuoden kokemus, kiinnostuneita suuremman erikoistumisen saamiseksi. Menetelmät ja rakenne - Animaatiosuunnittelun päällikkö pyrkii vahvistamaan ja päivittämään animaation konseptisuunnittelun taitoja keskittymällä nykyiseen tuotantoon luonteenomaisista aiheista, sisällöistä ja tyylisuunnista. Siinä tunnistetaan joitain tuotantotyön kehityksen kehitykseen liittyviä seikkoja, joita esitellään laajemmissa tutkimuksissa, joissa tuodaan esiin uusia taiteellisia ratkaisuja ja tekniikoita sarjan ja elokuvien tuottamiseen: 2D / 3D-integraatio, leikkaus, kehys kehys Paperiton animaatio, jälkituotanto, VFX. Opetus menetelmät on jaettu kolmeen pääalueeseen: suunnittelu, tekninen ja välineellinen ja tuotannon markkinoille. Kurssi kattaa aiheet, kuten: Konseptisuunnittelu animaatiolle, lyhytelokuvien pohjalle; Ympäristösuunnittelu, joka tutkii erilaisten animaatiotekniikoiden sovellusta; Character Design, Esit visualisointitekniikat, videoboardista, asettaaksesi Settings Set 3D; Ohjaaja, Soundtrack. Opettajat, jotka jatkuvasti ja henkilökohtaisesti seuraavat opettajia, tekevät: Projektiasiakirjoista, yksilöistä tai tiimistä, jotka esitellään maailman tärkeimmissä festivaaleissa Tulee olemaan viestintäprojekti simulointihankinnassa sosiaalisissa kysymyksissä... [-]

Masters 3D-animaatio Ja VFX Barcelona

Seeway - Barcelona
Opetus kampuksella Osa-aikainen 9 kuukautta October 2017 Espanja Barcelona

Master of 3D-animaatio ja VFX löytää että linja todellisten kuvien ja keinotekoisesti luoma sisältö on yhä ohut, sekä perinteisiä elokuva ja elokuva animaatio. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Sisään Master of 3D-animaatio ja VFX huomaat, että linja todellisten kuvien ja keinotekoisesti luoma sisältö on yhä ohut, sekä perinteisiä elokuva ja elokuva animaatio. Masters 3D-animaatio ja VFX tulet sisällön kehittäjä ja 3D VFX sekä teknisen ja taiteellisen tason. Metodologia Master 3D-animaatio ja VFX voit oppia ja hallita mekaanisen työprosessit ja ammattimainen tuotanto, ohjata sinua molemmat projekteja perustuu elokuva ja 3D-animaatio mainonnan. Sinä tuottaa skenaarioita ja antaa heille elämän integrarás todellinen elokuvia ja tästä työstä tulee ylittämään ammattia näkökulmasta enemmän taidetta kaikkein teknisiä ja kaikkien kehitysmaiden oma henkilökohtainen tyyli. yhteenveto Arviointi: Master Degree Laajuus: 40 op Tuntia: tiistaisin ja torstaisin klo 17:30 21: 30 h Mode: Barcelona Lukukausi: lokakuu-kesäkuu. havainnot: lähiopetusta. 100% käytännön ohjeita. Pienet ryhmät. Pääsy työmarkkinoille. Tavoitteet Master of 3D-animaatio ja VFX, opit tuottamaan skenaarioita ja tarjota heille elämän, integroida elokuvissa ja todellisissa ympäristöissä ja hyppää rajan todellisen ja keinotekoisesti luotu. Koko ohjelman voit työskennellä sekä 3D-animaatio-ohjelmisto, kuten Maya ja kaikki sen teknisiä mahdollisuuksia, kuten tuottaa animaatioita. Kurssin jälkeen pystyt tuottamaan ja tuottaa 3D-animaatioita alusta loppuun. Osoitettu Tämä koulutus on suunnattu ammattilaisille ja opiskelijoille taiteen, mainonnan, graafisen suunnittelun ja animaation, kuten sinä, haluavat keskittyä uraansa kohti toteutumista 3D-animaatioita ja VFX ammattimaisesti ja käytännön ympäristössä. Pääset Master edellyttää tietämystä Maya ja Adobe Photoshop. Opintosuunnitelma 01 perusteet ja teknisiä periaatteita elokuva kieli. Käsitteellinen kuva. Maya: työkalu. Valokuvaus. 02 käsitteellinen emäkset 3D-mallinnus. Ihmisen luku 3D-animaatiota. Matte maalaus. Teksturointi ja kamppeet. Workshop: videopelit. 03 VFX ja integraatio Vaikutukset ja hiukkasia. Phototypesetting. Valaistus. Workshop: animaatio. 04 lopullinen hanke Making opinnäytetyön.... [-]

Master Curating Digitaalisen Taiteen

ESDi - Design School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi Avoin ilmoittautuminen Espanja Barcelona

Master Digital kuraattori palvelee tarpeita ammatillisen ja akateemisen taustan kuraattorina näyttelyitä, taiteen teoriaa ja suunnittelu, kriittiset tai kulttuurihallinnon, jossa erityispiirre on erikoistunut luominen ja käyttö uutta teknologiaa. [+]

Presentación Master Digital kuraattori tyydyttää ammatillista ja akateemista koulutusta kuraattorina näyttelyissä, taiteen teoriaa ja suunnittelu, arvostelua tai kulttuurihallinnon, jossa erityispiirre on erikoistunut luomiseen ja uusien teknologioiden käyttöä. Master, 60 op, on ensimmäinen ohjelma kuratoinut taiteen ja uuden median virallisia, opetti Espanjassa, otetaan yksi lukuvuosi, 46 pakollista op syntyy ja 28 valittavien, joista sinun on täytettävä 14. On 28 vaalilla opintopistettä, on olemassa joitakin asioita ammatillisen näkökulma ja muut tutkimusala. Master tarjoaa yhteensä 20 paikkaa. Curating digitaalista taidetta voidaan pitää yhtenä menestyksekkäimmistä toimintaa ja samalla yksi maailman innovatiivisimmista, niiden tiettyyn tarkoitukseen toimia tässä yhteydessä. Hänen tehtävänään on jakaa useita kulttuuritapahtumia liittyviä käytäntöjä uusien tekniikoiden, kuten: Järjestäminen taide-, virkistys-, kasvatus- tai tukitoimintoja. Kehittäminen multimediaesityksiä ja muotoja altistumisen konferensseissa, luentoja jne Kehittämällä alkuperäishankkeita yhtymäkohdassa taiteen ja uuden median. Tapahtumien järjestäminen, festivaaleja, osoittaa, jne Kritiikkiä on erikoistunut uuden median. Teoreettinen tutkimus ja suunnittelu uusin taiteellinen trendejä. Nämä tutkimukset ovat osa haara tietoa humanististen. Tavoitteet Päätavoitteista Mestarin Commissariat Digital Art Ne ovat: Lomake alalla kuraattorina näyttelyitä ja kulttuuritapahtumia, kulttuurihallinnon, teoria ja taiteen kritiikkiä etenkin alueilla luontia uuden median (elektronisen taiteen tai mediataide, multimedian, internet jne .). Tarjota tietoa suurta kiinnostusta käsitteellinen, muotoa, tekniikkaa ja erikoistunut luomiseen välineitä, suunnittelu, hallinto, suunnittelu ja toteutus tuotannon, tutkimuksen, kehittämisen kriittistä ajattelua ja esteettinen herkkyys kaikkein nykytrendejä art. Edistämään nykytaiteeseen piirisuuntautunutta teknologian avulla tietoa sen toimielinten ja tilat Suuret muutokset korostaen toistuvia tapahtumia, jotka kohtaamispaikat julkista vuorovaikutusta tänään, taiteilijat ja teoreetikot kiinnostuneita yhtymäkohdassa taiteen ja uutta teknologiaa. Koulutus tekniikoita ja menetelmiä kehittämällä monimutkaisiin projekteihin ammattimaisen ratkaisuja, virran väliset ihmissuhteet ja... [-]

Mestari Visuaalinen Ja Web-suunnitteluun

Scuola Politecnica di Design SPD
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi October 2017 Italia Milano

Master Visual ja Web Design tarjoaa yleistä toimivaltaa sekä visuaalinen suunnittelu ja Web Design. [+]

- Yksi vuosi Master kurssin

- Alkamispäivä: 20 lokakuu 2014

- Akateeminen koulutus + työharjoittelu

Master Visual ja Web Design tarjoaa yleistä toimivaltaa sekä visuaalinen suunnittelu ja Web Design. 

Se on tarkoitettu opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita kahta herraa samalla alueella, tarjota heille mahdollisuus osallistua Master tietenkin kaksinkertainen erikoistuminen.

Tällainen tietenkin ennakoi suurempi määrä oppituntia viikossa ja vahva sitoutuminen aikana hanke toimii, mutta se on myös mielenkiintoinen mahdollisuus erikoistua kahteen eri aiheista.

KESTO

Visuaalinen ja Web Design Master-kurssi kestää vuoden (loka-joulukuussa, ja kesälomakautta elokuussa). Tulee vähintään 30 tuntia opetusta viikossa. Läsnäolo on pakollinen ja kokopäiväisesti.... [-]


Master Tietotekniikan (vuorovaikutteinen Teknologia Ja Pelit Muotoilu)

James Cook University Singapore
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 16 kuukautta November 2017 Singapore

Elektroniset pelit ja animaatiot ovat nyt olennainen osa valtavaa maailman viihdeteollisuuden. Sosiaalinen verkostoituminen ja online-videon osuus sivustot kuten Facebook, Twitter ja You Tube houkuttelevat satoja miljoonia käyttäjiä maailmanlaajuisesti. [+]

Kasvavilla sähköisen liiketoiminnan / e-Commerce teollisuus, on kasvava maailmanlaajuinen kysyntä tutkinnon taitava sekoitus markkinointi, hallinto, internet, multimedia, computing, verkottuminen, ohjelmistojen teknologioita ja liiketoiminnan osaamista. Meidän Master of Information Technology-ohjelma tarjoaa käytännön ja tarvittavat taidot, jotta tutkinnon eri tieteenalojen siirtyä IT-alalle Opiskelijoilla on mahdollisuus erikoistua Business Informatics, Computing and Networking tai Interactive Technologies ja Games Design. Interactive Technologies ja pelit suunnittelu keskittyy sekä etu- ja takapää integraatio vuorovaikutteisten teknologioiden - Web 2.0 sovellukset, Digital Media, Web / Mobile Technologies ja alustoille, 2D / 3D grafiikkaa, animaatiota, pelejä suunnittelu, laskenta Arts Interactive visualisointi, autonominen Simulation ja virtuaalimaailmoja Meidän Master of Information Technology-ohjelma on täysin akkreditoitu Australian Computer Society at "Professional Level" (korkeimmillaan). Koska IT opiskelija, sinun on oikeus jäsenyyden kaksi ammattiryhmille: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) ja Singapore Computer Society (SCS). Aiheet Foundation aiheet Internet Fundamentals Ongelmanratkaisu ja ohjelmointiI tietokannan mallinnus E-strateginen johtaminen Pääaineet (Kaikki suuret yhtiöt) ICT-hankkeeksi 1: Analysis and Design ICT Project 2: toteutus ja käyttöönotto Advanced E-Security Pääaineet (Major erityinen) E-Business Technologies Advanced Game Design Advanced Ihmisen ja tietokoneen vuorovaikutuksen Advanced Animation Techniques Älykäs Agents ja simulointi Valittavia Aiheet Oppilaita valitsemaan 4 valinnaisia ​​aineita Urakehitys Koska pelinkehittäjäksi, voit työstää luomiseen ja tuotantoon tietokonepelien, kädessä pidettäviä pelejä, konsolipelejä, arcade-pelejä, "Flash" pelejä internetin käytöstä ja pelejä matkapuhelimiin. Kaikkea luoda ja suunnittelemalla pelin ulkoasua ja miten se pelaa, animointiin hahmot ja esineet, luoda ääni, ohjelmointi, testaus ja tuottaa. Suunnittelu pelejä on monen miljardin dollarin teollisuudelle suuri pelien kehittämiseen studiot, joista osa on emäksiä Singaporessa. On olemassa monenlaisia ​​mahdollisuuksia alan sisällä,... [-]

Master Erikoistuminen 3D VFX Houdini

FX ANIMATION Barcelona 3D & Film School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta July 2018 Espanja Barcelona

Tämä Master on suunnattu ammattilaisille 3D kokemusta, opiskelijat Master 3D VFX ja jälkituotanto samankaltaisia ​​muodostelmia tai opiskelijoita, jotka haluavat hallita uusinta teknologiaa luoda korkean tason visuaalisia tehosteita työkaluja. [+]

Maisterit Digitaalinen taidessa. Seuraava puhelu: Tammikuu 2017 - avoin ilmoittautuminen Kesto: 10 kuukautta + 3 kuukautta opinnäytetyö. Paikat: 12 Pääkonttori: Barcelona Kuvaus ja tarkoitus On kouluttaa opiskelijoita pitkälle saavuttamattomissa muiden ohjelmistojen VFX. Tämä koulutus (hyväksymä SideFX) on estructuradasegún kysyntä arvokkaimmista visuaalisia tehosteita studiota maailmassa ja on suunniteltu luomaan visuaalisia efektejä työkalut Houdini, vakio-ohjelmiston teollisuus VFX ja täydentää Real Flow simulointi nesteet ja Python skriptikielellä olennainen putkistoissa vanhempi postitse. Geometria ja matkailu työkaluja, hiukkasten vaikutukset ja dynamiikka kehitetään; tulen, savun, nesteet ... Perimmäisenä tavoitteena on yhdistää opiskelijoiden toimivat VFX asiantuntija. Tämä Master on suunnattu ammattilaisille 3D kokemusta, opiskelijat Master 3D VFX ja jälkituotanto samankaltaisia ​​muodostelmia tai opiskelijoita, jotka haluavat hallita uusinta teknologiaa luoda korkean tason visuaalisia tehosteita työkaluja. Tässä Master Opiskelija voi suorittaa hankkeen koulutus Hollywood (Space Command, elokuva saaga luotu yksi kirjoittajista Star Trek-sarjan, Marc Zeecre) Vaatimukset Osoitettavissa tuntemus 3D ja jälkituotannon. Haastattelussa professori. Seuranta ja mestarikursseja Seminaari Arnold Render. Koulutus tosiasiallisen tuotannon. Uranäkymät Vanhempi tekninen asiantuntija VFX elokuva, mainonta ja TV.Nuestros opiskelijat ovat työskennelleet loppuun hänen koulutusta, elokuvissa kuten Guardians of the Galaxy (MPC) ja tällä hetkellä Viidakkokirja (Disney) Tämä koulutus tukee merkittävimmistä ammattilaiset kansainvälisesti ja Pablo Gimenez (Kapteeni Amerikka, Iron Man 2, Skyfall ...) mm. [-]