Maisteriohjelma Digitaalinen taidessa Yhdysvalloissa

Selaa Maisteriohjelmia Digitaalinen taidessa Yhdysvalloissa 2019

Digitaalinen taide

Maisteri on kandidaatin tutkinnon jälkeen ensimmäinen suoritettavissa oleva jatkotutkinto. Maisterin tutkinnon voi yleensä suorittaa kahden vuoden täyspäiväisinä opintoina, mikä yleensä vastaa 36 - 54 lukukausipistettä (72 - 108 ECTS-pistettä).  

Tietokonetaide eli digitaalitaide (computer arts) on koulutusohjelma, jossa opiskelijat oppivat luomaan taidetta markkinoiden uusimman ja huippulaatuisen teknologian avulla. Painopiste on esitellä digitaalisen median mahdollisuuksia opiskelijoille, ja ammattimaista kädenjälkeä sovelletaan opinnoissa myös elokuviin, televisio-ohjelmiin, mainoskampanjoihin jne.

Yhdysvallat on edelleen maailman suosituin kohde kansainvälisille opiskelijoille. Yliopistoissa Yhdysvalloissa hallitsevat maailman rankingissa ja maa tarjoaa myös laajan valikoiman jännittäviä tutkimuksen paikoissa. State University järjestelmät ovat osittain rahoittavat valtion hallitukset, ja voi olla monia kampuksilla levinnyt ympäri valtio, satoja tuhansia opiskelijoita.

Parhaat Maisteriohjelmat Digitaalinen taidessa Yhdysvalloissa 2019

Näytä lisää

Videogame-ohjelmoinnin päällikkö

Universal Arts School
Online Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2019 Yhdysvallat Los Angeles + 1 lisää

Opi varustamaan videopelisi keinotekoisella älykkyydellä. Opettele ohjelmoimalla useimmin käytettyjen videopelimallien markkinoilla, UNREAL ENGINE ja UNITY. Opit ja / tai syventää kieliä kuten JavaScript, C, HTML, PHP, MySQL, Three.js ja C #. Tässä 8 kuukauden master-ohjelmassa kaikki videopeliohjelman osa-alueet oppivat perusteellisesti ja valmistautuvat esittämään lopullinen projekti. [+]

Opi varustamaan videopelisi keinotekoisella älykkyydellä.

Opettele ohjelmoimalla useimmin käytettyjen videopelimallien markkinoilla, UNREAL ENGINE ja UNITY. Opit ja / tai syventää kieliä kuten JavaScript, C, HTML, PHP, MySQL, Three.js ja C #. Tässä 8 kuukauden master-ohjelmassa kaikki videopeliohjelman osa-alueet oppivat perusteellisesti ja valmistautuvat esittämään lopullinen projekti.

Kenelle se on?

Tämä kurssi on suunnattu alan ammattilaisille sekä ihmisille, jotka haluavat rakentaa uraa videopelien ohjelmointialalle. Tämä koulutus on jatko-opiskelijoille ja muille kuin valmistuneille, koska se on täysin itsenäinen ja empiirinen koulutus uudessa ammatillisessa sektorissa. Tämän koulutuksen avulla henkilö saa uuden ammatillisen luokan monitievideopelien ohjelmoijaksi. Ehtoja ei ole, aloitat tasolta 0 ja se on tarkoitettu kaikille yleisöille.... [-]


Videogallin maisteri Art

Universal Arts School
Online Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2019 Yhdysvallat Los Angeles + 1 lisää

Täydellisin koulutus videopelien luomiseen. Opi alan tekniikoita luomaan fantastisia maailmoita, suunnittelemaan kilpa-autoja, luomaan legendaarisia sankareita ja roistoja tai valmistamaan urheilukilpailuja sekä tuomaan heidät elämään sisällyttämään ne videopeliin. [+]

Täydellisin koulutus videopelien luomiseen.

Opi alan tekniikoita luomaan fantastisia maailmoita, suunnittelemaan kilpa-autoja, luomaan legendaarisia sankareita ja roistoja tai valmistamaan urheilukilpailuja sekä tuomaan heidät elämään sisällyttämään ne videopeliin.

Kenelle se on?

Se on suunnattu sekä alan ammattilaisille että ihmisille, jotka haluavat rakentaa uraa animaation ja / tai tuotannon CGI: n alalla. Tämä koulutus on jatko-opiskelijoille ja muille kuin valmistuneille, koska se on täysin itsenäinen ja empiirinen koulutus uudella ammattikentällä. Tämän koulutuksen avulla henkilö saa ammattimaisen CG Artist -tyylin, joka voi työskennellä elokuvissa, shortseissa, mainoksissa, videopeleissä jne. Ei ole mitään edellytyksiä, aloitat tason 0 kohdalla ja se on tarkoitettu kaikille yleisöille.... [-]


Taiteen maisterin tutkinto Computer Art

Syracuse University - College of Visual and Performing Arts
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 vuotta September 2019 Yhdysvallat Syracuse

Taideteollisen korkeakoulututkinnon maisteriohjelma on taiteellinen tutkimus- ja kehitysohjelma, joka sijaitsee teknologian yhteydessä. Ohjelma on omistettu monille tapoille taideteollisuudessa, joissa tietokone on ensisijainen rooli. Nämä taidealustat voivat sisältää tietokoneella luotuja kuvia, 3D-tietokoneanimaatiota, fyysistä tietojenkäsittelyä, luovaa tietokoneohjelmointia, tietokonepelatausta, tietokonemusiikkia, visuaalisia tehosteita, monikanava-asennusta ja sonic-taidetta. [+]

Yleiskatsaus

Taideteollisen korkeakoulututkinnon maisteriohjelma on taiteellinen tutkimus- ja kehitysohjelma, joka sijaitsee teknologian yhteydessä. Ohjelma on omistettu monille tapoille taideteollisuudessa, joissa tietokone on ensisijainen rooli. Nämä taidealustat voivat sisältää tietokoneella luotuja kuvia, 3D-tietokoneanimaatiota, fyysistä tietojenkäsittelyä, luovaa tietokoneohjelmointia, tietokonepelatausta, tietokonemusiikkia, visuaalisia tehosteita, monikanava-asennusta ja sonic-taidetta.

Opiskelijoiden odotetaan kehittävän muunlaisia ​​julkisia tehtäviä muun muassa näyttelyissä, näytöksissä, julkisissa interventioissa, asennuksissa, esityksissä, työpajoissa, pelitapahtumissa ja virustiedostelmissa.... [-]


Taiteen maisteri pelimallissa

NYU | Tisch
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2019 Yhdysvallat New York

NYU Game Centerin MFA on kaksivuotinen maisterin tutkinto pelimuotoilussa. NYU: n kuuluisan Tischin taidekoulun sisällä sijaitsevat olkapäillä olkapää muihin muotojen, median ja kulttuurin muotoihin. [+]

Yleiskatsaus

NYU Game Center on omistettu pelin etsimiselle kulttuurimuodossa ja pelisuunnitteluna luovana käytäntönä. Meidän lähestymistapamme pelien tutkimukseen perustuu yksinkertaiseen ajatukseen: peliaineisiin.

Koulutamme seuraavan sukupolven pelisuunnittelijoita, kehittäjiä, yrittäjiä ja kriitikoita edistämään pelien kenttää luomalla konteksti edistyneelle apurahalle ja uraauurtavaa työtä varten.

NYU Game Centerin MFA on intensiivinen luova ympäristö. Opiskelijana, milloin tahansa, luo yksi tai useampia pelihankkeita, pienistä prototyypeistä laaja-alaiseen opinnäytetyöhön. Samalla sinä osallistut myös analyysiin ja keskusteluihin, kun arvostat muiden opiskelijoiden työtä alkuperäisen aiheen perusteelliseen tutkimukseen. Ja siellä on myös paljon peliä pelissä liian - meidän pelikirjasto sisältää tuhansia digitaalisia ja ei-digitaalisia pelejä. Leikki, luominen ja analyysi täydentävät ja kertovat toisilleen ainutlaatuisen oppimiskokemuksen luomiseksi.... [-]