Osa-aikainen Maisterin tutkinto Elintarviketiedessa Afrikka

Tutustu Osa-aikainen Maisteriohjelmat Elintarviketiedessa Afrikka 2019

Elintarviketiede

Maisteri on kandidaatin tutkinnon jälkeen ensimmäinen suoritettavissa oleva jatkotutkinto. Maisterin tutkinnon voi yleensä suorittaa kahden vuoden täyspäiväisinä opintoina, mikä yleensä vastaa 36 - 54 lukukausipistettä (72 - 108 ECTS-pistettä).  

Elintarviketieteet käyttää kemian, mikrobiologian, suunnittelu, ja biokemian auttaa tuottamaan kestäviä, ravitsevaa ja helposti saatavilla ruokaa. Opiskelu elintarviketieteet voi auttaa saavuttamaan paremman käsityksen kehittämistä elintarvikkeiden järjestelmät ja miten luoda kestäviä ravintoa tuleville sukupolville.

Vaikka valitset Itä-Afrikan mytologisia, lumoava Tansania, Senegal, maa Teranga tai Etelä-Afrikassa, jossa on laajat mahdollisuudet liota ja palvella, tutkimus Afrikassa on ylivoimainen.

Aloita tänään Parhaat Osa-aikainen Jatko-opinnot Elintarviketiedessa Afrikka 2019

Näytä lisää

Mtech elintarviketeknologian

University of Johannesburg
Opetus kampuksella Osa-aikainen 1 - 4 vuotta February 2019 Etelä-Afrikka Johannesburg

Ensisijaisena tarkoituksena MTech Food Technology on antaa opiskelijalle erikoistunutta kehittyneen koulutuksen samalla vastata tietyn tutkimuksen komponentti, jotta opiskelijat voivat hallita tarvittavan kokeellisen ja tekniset taidot sekä tarvittavat kenttätyötä valmiudet, kuten innovaatio, päätöksenteko, strategista ajattelua ja organisointikykyä. [+]

Ensisijaisena tarkoituksena MTech Food Technology on antaa opiskelijalle erikoistunutta kehittyneen koulutuksen samalla vastata tietyn tutkimuksen komponentti, jotta opiskelijat voivat hallita tarvittavan kokeellisen ja tekniset taidot sekä tarvittavat kenttätyötä valmiudet, kuten innovaatio, päätöksenteko, strategista ajattelua ja organisointikykyä.

Väitöskirja-pohjainen MTech Food Technology koostuu laajan tutkimuksen erikoistunut alue alalla erikoistuminen, raportoi ja esitti muodossa väitöskirja lopussa ohjelman. Aste vaativat korkeatasoista henkisen ja teoreettisen tiedon ja käsityksen liittyvät ongelmat koulutusalasta ja kriittisen päättelyn, muotoilu, analysointi ja arviointi erityinen ongelma koulutusaloittain.... [-]