$close

Suodattimet

Katso tulokset

Selaa Maisteriohjelmia Englannin kielissa Tšekissä 2023

Maisteri on kandidaatin tutkinnon jälkeen ensimmäinen suoritettavissa oleva jatkotutkinto. Maisterin tutkinnon voi yleensä suorittaa kahden vuoden täyspäiväisinä opintoina, mikä yleensä vastaa 36 - 54 lukukausipistettä (72 - 108 ECTS-pistettä).  Master Englanti ohjelma tarjoaa teoreettista aiheelliseksi jatkaa tutkimusohjelmaa. Lisäksi opiskelija voi tulla harjoitellaan opettajill… Lue lisää

Maisteri on kandidaatin tutkinnon jälkeen ensimmäinen suoritettavissa oleva jatkotutkinto. Maisterin tutkinnon voi yleensä suorittaa kahden vuoden täyspäiväisinä opintoina, mikä yleensä vastaa 36 - 54 lukukausipistettä (72 - 108 ECTS-pistettä).  

Master Englanti ohjelma tarjoaa teoreettista aiheelliseksi jatkaa tutkimusohjelmaa. Lisäksi opiskelija voi tulla harjoitellaan opettajille tai kirjoittaa muita kenttiä, jotka kehittävät yleistä kulttuurista ymmärrystä liittyviä Englanti kielellä.

Tšekin tasavalta, on sisämaavaltio Keski-Euroopassa. Maa rajautuu Saksa länteen, Itävalta etelään, Slovakia itään ja Puolan pohjoiseen. Sen pääkaupunki ja suurin kaupunki, jossa on 1,3 miljoonaa asukasta, on Praha.

Näytä vähemmän
Lue lisää opiskelusta Tšekissä
Muita vaihtoehtoja tällä opintoalalla: 
$format_list_bulleted Suodattimet
Lajitteluperuste:
Suositeltu Uusimmat Nimi
Charles University Faculty of Education
Praha, Tšekki

MA-opinnossa opetettu ydinosaaminen perustuu edelliseen BA-ohjelmaan, ja se koostuu joukosta symbioottisesti toisiinsa liitettyjä kieli-, kirjallisuus- ja didaktisia tieteenal ... +

MA-opinnossa opetettu ydinosaaminen perustuu edelliseen BA-ohjelmaan, ja se koostuu joukosta symbioottisesti toisiinsa liitettyjä kieli-, kirjallisuus- ja didaktisia tieteenaloja, joiden tarkoituksena on antaa tutkijoille huomattava tieto kaikesta näistä, MA-tason mukaisesti. Tavoitteena on kouluttaa koululaisia, jotka pystyvät opettamaan musiikkia kaikentyyppisissä kouluissa. -
MA
Täyspäiväinen
2 vuotta
Englanti
Kampus
 
Charles University Faculty of Arts
Praha, Tšekki

Tämän maisteriohjelman tutkinnon suorittaneet ovat hallinneet englanninkielisiä ja erikoistuneita englantia filologiassa ja muilla tieteenaloilla humanistisissa tieteenaloissa ... +

Tämän maisteriohjelman tutkinnon suorittaneet ovat hallinneet englanninkielisiä ja erikoistuneita englantia filologiassa ja muilla tieteenaloilla humanistisissa tieteenaloissa, ja heillä on kattava tieto englannin kielitieteen teoriasta, metodologiasta ja käytännön sovelluksista. Valmistuneilla on monenlaisia työllistymismahdollisuuksia kaikilla aloilla, joilla tarvitaan yliopistokoulutusta ja erinomaista englanninkielistä tietoa, kommunikaatiota, päätöksentekoa ja tietojenkäsittelyn taitoja ja joustavuutta. Lupaavimmat tutkijat jatkavat opintojaan jatko-ohjelmissa Tšekin tasavallassa tai ulkomailla. -
MA
Täyspäiväinen
2 vuotta
Englanti
Loka 2023
Kampus
 
Charles University Faculty of Education
Praha, Tšekki

MA-opinnoissa opetettava ydinosaaminen rakentuu aiempaan BA-opinto-ohjelmaan ja koostuu symbioottisesti toisiinsa liittyvistä kielellisistä, kirjallisista ja didaktisista tiet ... +

MA-opinnoissa opetettava ydinosaaminen rakentuu aiempaan BA-opinto-ohjelmaan ja koostuu symbioottisesti toisiinsa liittyvistä kielellisistä, kirjallisista ja didaktisista tieteenaloista, joiden tarkoituksena on antaa valmistuneelle näistä kaikista olennaisesti MA-tasoa vastaavat tiedot. Opinnot tähtäävät ensisijaisesti ammatillisten, pedagogisten ja psykologisten, kommunikaatio- ja muiden henkilökohtaisten ja kasvatusosaamisen kehittämiseen, joita tarvitaan pedagogiikan opettajaksi ammattikouluissa ja muussa kasvatusalan koulutus- ja koordinaatiotoiminnassa. Pedagogisten tieteenalojen ammatillisten tieteellisten perusteiden tiivistämisen (kandidaattiopintojen sisältöjä seuraten) lisäksi tavoitteena on kasvatusdidaktiikka ja ammatillisten didaktisten kompetenssien soveltaminen opetuskäytännössä. Erityistä huomiota kiinnitetään pedagogisen tutkimuksen metodologiaan, koska yhtenä tavoitteena on saada pedagogiikan opettajat valmiiksi muun muassa ehdottamaan, toteuttamaan ja arvioimaan kasvatusalan empiiristä tutkimusta. Opintojakson painopisteenä ovat myös sosiaalikasvatuksen, sosiaalityön ja näiden ilmiöiden metodologian alan tiedot ja taidot. Opiskelijat harjoittavat opetusharjoittelua kouluissa, koulujen tiloissa; mutta myös sosiaalipalveluissa. -
Maisteri
Täyspäiväinen
2 vuotta
Englanti
Kampus
 

Ansaitse stipendi, jonka arvo on jopa 10 000,00

Tutustu stipendimme suomiin mahdollisuuksiin.
Charles University Faculty of Education
Praha, Tšekki

Opinto-ohjelma on jatkoa kandidaatin koulutuspainotteiselle Musiikkikasvatus-opintojaksolle. Opinto-ohjelman tavoitteena on tarjota valmistuneille kattava maisterintutkinto, j ... +

Opinto-ohjelma on jatkoa kandidaatin koulutuspainotteiselle Musiikkikasvatus-opintojaksolle. Opinto-ohjelman tavoitteena on tarjota valmistuneille kattava maisterintutkinto, joka valmentaa heidät perus- ja lukion 2. asteen musiikinopettajan ammattiin. Opinto-ohjelmassa huomioidaan koulutuksen kognitiivisten, didaktisten ja pedagogis-psykologisten osien suhteellisuus, kun taas kandidaatintutkinnossa hankittua alan tietämystä systematisoidaan ja sovelletaan edelleen didaktiikan ja siihen läheisesti liittyvien ammattiaineiden alalla. Opintojakson suorittaneet ovat päteviä luomaan itsenäisesti koulun koulutusohjelmia Taiteen ja kulttuurin koulutusalalla. He ovat valmiita opettamaan musiikkikasvatusta kaikkine osa-alueineen tiedon ja taitojen alalla. Opinto-ohjelma rakentuu musiikkikasvatuksen ja sen didaktiikan alan luovalle toiminnalle. Kenttäkomponentti keskittyy musiikkikasvatuksen asioiden syvempään ymmärtämiseen, mikä heijastuu perus- ja lukion musiikkikasvatuksen opetukseen. Musiikin ilmiöt ja käsitteet esitetään laajemmassa kontekstissa ja eri tieteen ja taiteen välisissä suhteissa. Musiikkididaktinen komponentti perustuu musiikkipedagogiikkatutkimuksessa saatuun tietoon ja käytännössä todennettuihin parhaisiin käytäntöihin. Musiikin teoriaa ja pedagogista osaa voidaan sitten syventää tohtorikoulutusohjelmassa, esim. musiikin teoria ja pedagogiikka. Pääsuunnitelman opinto-ohjelma noudattaa koulutuksen aineellisten, didaktisten ja pedagogis-psykologisten osien tasapainoa opetusministeriön opettajankoulutuksen standardien mukaisesti. Pedagogis-psykologinen koulutus sisältää pedagogiikan, psykologian ja erityispedagogian aineita, mukaan lukien pedagogis-psykologisen käytännön. Osana sitä on diplomityön tekeminen. MA-opinnoissa opetettava ydinosaaminen rakentuu aiempaan BA-opinto-ohjelmaan ja koostuu symbioottisesti toisiinsa liittyvistä kielellisistä, kirjallisista ja didaktisista tieteenaloista, joiden tarkoituksena on antaa valmistuneelle näistä kaikista olennaisesti MA-tasoa vastaavat tiedot. -
Maisteri
Täyspäiväinen
2 vuotta
Englanti
Kampus
 
Charles University Faculty of Education
Praha, Tšekki

Tavoitteena on kouluttaa ylioppilas, joka pystyy opettamaan instrumentinsoittoa (piano tai viulu) erilaisissa musiikkikouluissa. Opiskelu on sidottu edeltävään kandidaatin tut ... +

Tavoitteena on kouluttaa ylioppilas, joka pystyy opettamaan instrumentinsoittoa (piano tai viulu) erilaisissa musiikkikouluissa. Opiskelu on sidottu edeltävään kandidaatin tutkintoon, joka keskittyy musiikillisen erityisosaamisen ja -taitojen hankkimiseen. Maisterintutkinto keskittyy yhteistyöhön pedagogisten ja psykologisten aineiden sekä perus- ja lukion käytännön kanssa musiikkipedagogisten taitojen kehittämiseen. Aineissa otetaan huomioon maisterintutkinnon pedagoginen suuntautuminen. MA-opinnoissa opetettava ydinosaaminen rakentuu aiempaan BA-opinto-ohjelmaan ja koostuu symbioottisesti toisiinsa liittyvistä kielellisistä, kirjallisista ja didaktisista tieteenaloista, joiden tarkoituksena on antaa valmistuneelle näistä kaikista olennaisesti MA-tasoa vastaavat tiedot. -
Maisteri
Täyspäiväinen
2 vuotta
Englanti
Kampus
 
Charles University Faculty of Education
Praha, Tšekki

Opinnot tähtäävät ensisijaisesti ammatillisten, pedagogisten ja psykologisten, kommunikaatio- ja muiden henkilökohtaisten ja kasvatusosaamisen kehittämiseen, joita tarvitaan p ... +

Opinnot tähtäävät ensisijaisesti ammatillisten, pedagogisten ja psykologisten, kommunikaatio- ja muiden henkilökohtaisten ja kasvatusosaamisen kehittämiseen, joita tarvitaan pedagogiikan opettajaksi ammatillisissa oppilaitoksissa sekä muussa kasvatusalan koulutus- ja koordinaatiotoiminnassa. Pedagogisten tieteenalojen ammatillisten tieteellisten perusteiden tiivistämisen (kandidaattiopintojen sisältöjä seuraten) lisäksi tavoitteena on kasvatusdidaktiikka ja ammatillisten didaktisten kompetenssien soveltaminen opetuskäytännössä. Erityistä huomiota kiinnitetään pedagogisen tutkimuksen metodologiaan, koska yhtenä tavoitteena on saada pedagogiikan opettajat valmiiksi muun muassa ehdottamaan, toteuttamaan ja arvioimaan kasvatusalan empiiristä tutkimusta. Opintojakson painopisteenä ovat myös sosiaalikasvatuksen, sosiaalityön ja näiden ilmiöiden metodologian alan tiedot ja taidot. Opiskelijat harjoittavat opetusharjoittelua kouluissa, koulujen tiloissa; mutta myös sosiaalipalveluissa. MA-opinnoissa opetettava ydinosaaminen rakentuu aiempaan BA-opinto-ohjelmaan ja koostuu symbioottisesti toisiinsa liittyvistä kielellisistä, kirjallisista ja didaktisista tieteenaloista, joiden tarkoituksena on antaa valmistuneelle näistä kaikista olennaisesti MA-tasoa vastaavat tiedot. -
Maisteri
Täyspäiväinen
2 vuotta
Englanti
Kampus
 
Charles University Faculty of Education
Praha, Tšekki

MA-opinnoissa opetettava ydinosaaminen rakentuu aiempaan BA-opinto-ohjelmaan ja koostuu symbioottisesti toisiinsa liittyvistä kielellisistä, kirjallisista ja didaktisista tiet ... +

MA-opinnoissa opetettava ydinosaaminen rakentuu aiempaan BA-opinto-ohjelmaan ja koostuu symbioottisesti toisiinsa liittyvistä kielellisistä, kirjallisista ja didaktisista tieteenaloista, joiden tarkoituksena on antaa valmistuneelle näistä kaikista olennaisesti MA-tasoa vastaavat tiedot. -
Maisteri
Täyspäiväinen
2 vuotta
Englanti
Kampus