Maisteriohjelmat Journalismi ja joukkoviestintässa

Täältä löydät 267 Maisteriohjelmaa Journalismi ja joukkoviestintässa

Journalismi ja joukkoviestintä

Tieto pysyttelee usein varjoissa, ja se tekeekin tiedosta valtaa. Journalistit ovat tämän vallan kahvassa. Tiedon vallan lisäksi journalismi myös punnitsee etiikkaa ja riippumattomuutta. Journalismi on muutakin kuin suoraviivaisten, toisinaan vähemmän jännittävien ja luovien uutisten kirjoittamista. Journalismin parissa pääset kokeilemaan siipiäsi kaikilla vahvoilla puolillasi.

Jos olet luonteeltasi seikkailunhaluinen ja riskinottaminen kiinnostaa sinua yhtä paljon kuin tarina, tutkiva journalismi ja sotajournalismi sopivat sinulle. Valokuvaajille on tarjolla valokuvajournalismi, ja uusimmista tieteellisistä uutisista kiinnostuneet voivat kokeilla mahdollisuuksiaan innovaatio- ja tiedejournalismin aloilla. Muita kiinnostavia journalismin haaroja ovat verkkojournalismi, laskuvarjojournalismi, pelijournalismi sekä viihdejournalismi.

Alla olevien linkkien kautta löydät erilaisia jatko-opintomahdollisuuksia journalismin kentällä, ja ehkä löydät myös unelmiesi haastavan alan.

Näytä lisää

Executive Master In Marketing, Viestintä Ja New Media

Université Internationale de Casablanca
Opetus kampuksella Osa-aikainen 1 vuosi August 2017 Marokko Casablanca

Tämä Masters on ainoa ammattimainen Master tarjoaa kaksi markkinoinnin johtaminen koulutuksen ja yritysten viestintää. Koulutuksen osallistujat voivat olla toiminnassa useimmilla aloilla markkinoinnin ja viestinnän useita organisaatioita [+]

Maisterit Journalismi ja joukkoviestintässa. "Maailma on muuttunut merkittävästi viime vuosikymmeninä. Teknologian kehitys ja globalisaatio ovat kannustaneet maita integroitua syvemmin kansainvälisillä markkinoilla. Yksi seuraus tästä suuntauksesta on se, että liiketoimintaprosessit ja liiketoiminnan käytäntöjä mukautua muutosta niihin liittyvien markkinoiden ja marketing.Une osa tavoitetta toimeenpanevan maisteriohjelma markkinoinnin, viestinnän ja uusmedia on kerätä ensisijainen ja kehittyvien ajatuksia uuden aikakauden markkinoita ja sen yhteys uusien alojen markkinoinnin, viestinnän ja uuden median. Lopulta Executive Master tarkoituksena on auttaa ymmärtämään markkinoilla, markkinat prosessi, keinot ja menettelyt ja keskeisten markkinatoimijoiden ja niiden yhteydet markkinoinnin kehittämisessä uraa, viestintä ja uusmedia media. "Masters on ainoa ammattimainen Master tarjoaa kaksi markkinoinnin johtaminen koulutuksen ja yritysten viestintää. Koulutuksen osallistujat voivat olla toiminnassa useimmilla aloilla markkinoinnin ja viestinnän eri organisaatioiden: yritykset, yhdistykset, mainostoimistot, julkisten laitosten jne Yksinoikeudella UIC Innovatiivinen opetus oppijakeskeisten Kansalliset ja kansainväliset korkean tason puhujia yhdistää asiantuntemustaan ​​ja koulutuksen laadun Pakottaa kansainvälisen verkoston Laureate yliopistojen maailmanlaajuisesti modulaarinen ja kursseja lauantain varmistaa ammattimaisempaa joustavuutta PROFIILI Osallistujan Executive Master markkinoinnin, viestinnän ja New Media on suunniteltu markkinoinnin johtajat, liike-tai muilla johdon avainhenkilöt johtajia, jotka haluavat muuttaa markkinoinnin ja viestinnän miehittää vastuullisiin tehtäviin. Koulutusta annetaan iltaisin ja viikonloppuisin muodossa erikoisseminaareja markkinoinnin ja median strategiaa. Siinä käsitellään erityisesti: Avainhenkilöt markkinointi- tai viestinnän, jotka haluavat päivittää ja päivittää koulutusta sisällytetään uusia suuntauksia markkinoinnin ja median; Johtajat, jotka ovat ensimmäinen kokemus hallinnon ja jotka haluavat muuttaa markkinointia ja viestintää. Master antaa heille mahdollisuuden löytää ja ottaa omistukseen suhteellisen pitkä kurssi, useimmat työkaluista alan johdon markkinoinnin ja yritysviestinnän. Pääsyehdot Hakijat, jotka haluavat hakea tätä Master pitäisi perustella osoitti... [-]

Virallinen Maisterin Tutkinto Poliittinen Ja Institutionaalinen Viestintä (maisterin Tutkinto Markkinoinnissa, Konsultointi Ja Poliittinen Viestintä - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi May 2018 Espanja Madrid

Tämä ohjelma antaa pääsyn dual maisterin tutkintoon valtiotieteen ja yhteisöasiakkaat yliopiston viestinnän tutkimuslaitos Ortega y Gasset (IUIOG) ja Master in Marketing, Consulting ja viestintäpolitiikka yliopiston Santiago de Compostela (USC). [+]

Tämä ohjelma antaa pääsyn dual maisterin tutkintoon valtiotieteen ja yhteisöasiakkaat yliopiston viestinnän tutkimuslaitos Ortega y Gasset (IUIOG) ja Master in Marketing, Consulting ja viestintäpolitiikka yliopiston Santiago de Compostela (USC). Opettajat hyvityksiä ansainnut Master tunnistetaan automaattisesti, tarvitsematta ottaa ylimääräisiä kursseja pääsyä jatko-opintoja yliopistossa Santiago de Compostela ja Murcia avulla ohjelman kanssa nämä yliopistot. Tavoitteet Master poliittisten ja institutionaalisten Communication Se on tärkein viittaus tässä lajissa Espanjassa, joilla otettu huomioon vuosien 2012, 2013 ja 2014 paras Master of Communication, mukaan arvostetun sijoitusta Masters valmistettu vuosittain sanomalehti El Mundo. Hänen koulutus ohjelma vastaa kasvavaan kysyntään viestintä ammattilaisten järjestöjen strateginen lähestymistapa. Se tarjoaa niille, jotka haluavat erikoistua tällä alalla tarvittavat välineet, sekä teoreettisia ja erityisesti käytännöllisiä suunnitteluun ja toteuttamiseen tehokkaita strategioita ja tehokasta politiikan ja institutionaalisten viestintää. Yleiset tavoitteet: Tämä Master on ohjelma, joka on päätavoitteena kehittää tarvittavat tiedot ja taidot asianmukaisen ammatillinen suorituskyky alan markkinointi- ja poliittinen viestintä aina klo, hallinnollisen ja / tai institutionaalista. Se on tuottaa tutkinnon kokonaisvaltainen käsitys kaikilla aloilla, joilla poliittisen markkinoinnin, samaan aikaan hallussaan taitoja tavata useita tehtäviä, joissa käsitellään yrityksissä harjoittavat näillä markkina-alueilla. - Erityistavoitteet: 1. Kehittää kattava maailmanlaajuinen markkinointi poliittisen ajattelun, poliittinen viestintä erityisesti ja poliittisia konsultointia yleensä. 2. Hankkia perusteellista tietoa eri tekninen neuvonta, prosessit vaikuttavat politiikka ja poliittinen markkinointiviestinnän tekniikoita, strategioita ja täytäntöön panemiseksi tarvittavat resurssit, hallita ja parantaa markkinoinnin järjestöjen ja laitosten. 3. Hanki kattava käsitys sosiaalisten ja organisaation yhteydessä, jossa poliittisen markkinoinnin osata tunnistaa yleisöille, kumppanit, toimijoiden ja tekijöiden ja viestinnän sekä viestinnän ja markkinoinnin työkalut, joita tarvitaan vuorovaikutuksessa keskenään kehittyy. 4.... [-]

Mdes Sosiaalinen Innovaatio

Ravensbourne
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 1 - 2 vuotta September 2017 Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo + 1 lisää

Master of Design Social Innovation sovelletaan linssin muotoilun ajattelu käsittelemään joitakin yhteiskunnan hankalimmista sosiaali-, ympäristö- ja taloudellisia haasteita. [+]

Maisterit Journalismi ja joukkoviestintässa. Master of Design Social Innovation sovelletaan linssin muotoilun ajattelu käsittelemään joitakin yhteiskunnan hankalimmista sosiaali-, ympäristö- ja taloudellisia haasteita. Sen painopiste on organisaation malleja, menetelmiä ja lähestymistapoja tarvitaan muovata positiivista sosiaalista muutosta, kestävää kasvua ja uusia liiketoimintamalleja. Edessä lupaus mittaamattomia kasvun nyt vastassaan karu todellisuus: että toista vuosikymmentä 21. vuosisadan perinteisen mallin "business as usual" ei ole enää kannattavaa. Soveltaessaan erilaisia ​​lähestymistapoja suunnitteluun ja prototyyppien sosiaalista yhteisyrityksiä ja malleja organisaation mdes sosiaali- Innovation tulee varustaa sinulle käytännön lähestymistapa upottamisen innovointia kestävän kehityksen, yhteisön sietokykyä, yritysten sosiaalinen vastuu, venture hyväntekeväisyyden ja organisaation ketteryyttä. Työskentely poikkitieteellistä joukko ammattilaisia, kurssin avulla voit oppia radikaaleja ideoita, kehittyä ideoita ja testata niitä "asui" organisatorinen ympäristö. Mdes Social Innovation osoittaa, että monet menestyneimmistä malleja, innovaatiot ja innovaattorit ovat oppineet toimimaan rajojen tieteenalojen, sektoreiden, organisaatioiden ja perinteiset palvelut. Sen ytimessä valhe kolme suunnittelun periaatteet: kokonaisvaltaista lähestymistapaa - tarve lähestyä innovaatioita "holistinen" näkökulmasta, hyödyntämällä sen mahdollinen vaikutus niiden ihmisten kannalta, teknologian, ympäristön, psykologisia ja emotionaalisia merkitys ja pitkän aikavälin kestävyyttä ydin aikomus - mahdollisuuksia kehittyä "ydin tahallisuus" ja arvolupaus organisaatiomallia edistää kaupallista ja brändin arvon vuorovaikutuksen kautta, sosiaalinen arvo, yhteistyö ja ideoiden sukupolvi osallistuva ja osallistava - on tärkeää kehittää sosiaalisia ja ympäristöön ratkaisuja "kanssa" ja "ilmaisulla" keskeiset sidosryhmät, asiakkaat / markkinat jne eikä vain "to" ja "varten" ihmisiä. Kurssilla kehitetään ideoita ja taitoja ihmiskeskeinen ja johtajuutta keinona muuttamassa siten, että julkisen, yksityisen ja ei-voittoa palvelut muotoillaan suunnittelu ajattelu menetelmiä. [-]

Virallinen Mestari Luomaan Ja Kehittämään Digitaalisten Projektien

FDModa - LCI Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Espanja Barcelona

Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. [+]

Master Digital Creation ja kehittämishankkeet Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. Digitaalinen suunnittelija on nyt keskellä erilaisten perheiden ja ammattialojen, kuten Audiovisuaalisen viestinnän, graafinen suunnittelu Graphic Arts Advertising Public Relations ja vuorovaikutusta suunnittelun aloilla, ja osoittaa lisätään synergiaa usein sisältyvät alan sisällä puhelut kokemuksia ja yhä suunnattu digitaalisen median sekä korostavat eri alakohtaisia ​​tutkimuksia ja paikallisten ja valtion raportteja. Toisin kuin useimmat koulutus tarjoaa alan digitaalisen suunnittelun, tekijä, joka erottaa tämän Masters Digital Creation ja kehityshanke on muodostaa niin kutsutun Front End Designer (Front End tai Frontend Designer) on ammatti . Front End koostuu kaiken, on tekemistä sen kanssa, mitä näet ja vuorovaikutuksessa digitaalisen projekti, se on ammattilainen, joka pystyy suunnittelemaan, suunnitella ja toteuttaa kaikki kehityksen tarpeen ennen lopullista tuotantoa jotta varmistetaan toteutettavuutta, tehokkuutta ja optimoidaan suunniteltu hankkeita. Myös opiskelijat voivat halutessaan erikoistua kahdella alueella, enemmän kokeellista ja enemmän suuntautunut maailmaan luomisen, viihde- ja kulttuuri, kokea fiksu kansalainen ja älykkäät kaupungit sekä muut keskittynyt enemmän strategiasta suostuttelua, merkkituotteita sisältöä, enemmän kehittynyt ja suuntautunut tuotteiden alaa ja kuluttajapalvelut. Tavoitteet: Kouluttaa ammattilaisia ​​erikoistunut luomiseen ja kehittyneiden digitaalisten hankkeiden valinnan erikoistuminen: Hankkeet mainonnan ja strategista viestintää Opiskelija muodostua ideointiin ja prototyyppien digitaalisen viestinnän strategioita tuotemerkkejä ja organisaatioita. Mitä käytännön koulutusta, opiskelijat voivat valita web design ja mobiilisovellusten suunnittelu vuorovaikutuksen suunnittelu hankkeita avaruuteen: opiskelijalle muodostuu käsitys ja kehittämistä vuorovaikutuksen suunnittelu sovelletaan tilaa yleisesti että on, vähittäiskauppa,... [-]

Master Viestintä Ja Kulttuurin Hallinta

Zeppelin University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 - 2 vuotta August 2017 Saksa Friedrichshafen

Yhteiskunnissa tänään, kulttuurien tuntemusta ja riitauttamattomuus näissä kulttuureissa ovat haluttuja kuin koskaan. Samoin vaatimukset viestinnän käytännöt ovat lisääntyneet dramaattisesti. Tästä syystä viestintätaitoja ja kulttuurien tuntemus ovat keskeinen pätevyys 21. vuosisadalla. [+]

Maisterit Journalismi ja joukkoviestintässa. Yhteiskunnissa tänään, kulttuurien tuntemusta ja riitauttamattomuus näissä kulttuureissa ovat haluttuja kuin koskaan. Samoin vaatimukset viestinnän käytännöt ovat lisääntyneet dramaattisesti. Tästä syystä viestintätaitoja ja kulttuurien tuntemus ovat keskeinen pätevyys 21. vuosisadalla. Meidän Master tutkinto alalla "Viestintä & Cultural Management"Vastaa näihin haasteisiin. Täällä opiskelijat voivat valita kahdesta eri kappaleita, eli he voivat keskittyä joko "Viestinnän" tai "Culture Production". Toisaalta, valmistuneet tämän kurssin oppia ja analysoida kulttuurirahastot nykyisten yhteiskuntien, kun taas toisaalta ne ovat käytössä, kautta kommunikatiivisen käytännössä olla mukana ratkaisemisessa nykyiseen yhteiskunnallisia kysymyksiä. Yhdessä, viestintä ja kulttuuri ovat epätodennäköisiä peruskäsitteet modernin yhteiskunnan. He korostavat, mitä pidämme itsestäänselvyytenä ja, prosessissa, kutsuvat sitä kyseenalaiseksi. Joka muuttaa tilannetta. Ylempään korkeakoulututkintoon alalla "Communication & Cultural Management" tarjoaa opiskelijoille kriittinen analyysi viestinnän ja kulttuurin tieteen teorioiden ja perustetaan pitkälle ymmärtämään toimintaa ja nyky-yhteiskunnan ongelmiin. Opiskelijat opiskelevat tutkimusmenetelmät liittyvät humanististen ja yhteiskuntatieteiden, sekä toiminta yhteiskunnallisen ja kulttuurisen analyysi. Dialogi-suuntautunut ja itsenäisesti järjestetty tutkintoa edistää kognitiivinen, luova, ja ilmeikäs kykyjä. Lisäksi tutkimuksessa kokemuksen karttuessa, kun organisointikykyä ja kykyä työskennellä ryhmässä kehitetään tosielämän tutkimus-, consultancy-, ja näyttely hankkeita. Uuden sukupolven johtajien kulttuurin ja viestinnän tarvitse yhä hallinta ja strategisen osaamisen valmistaa heitä tekemään monimutkaisia ​​päätöksiä dynaamisessa ympäristössä median, kulttuurilaitokset, talous, ja yhteiskunta - niin kansallisesti ja kansainvälisesti. Yhdistä kulttuuri ja viestintä kanssa johtamistaidot Ohjelma kaikille, jotka on enemmän uskoa kulttuurin ja viestinnän kuin numeroita ja toimistoissa. Professorit pitäisi tietää tämä parhaiten: Mitkä ovat tärkeimmät kysymykset tiedekunnan Cultural laitos? Kestävä yhteiskunta ja media Kuinka vapaa on tiedonkulkua? Mitä media kommunikoida? Ja miten? Mitä muuta sinun pitäisi tietää... [-]

Master Luovan Suuntaan

Macromedia University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 - 4 lukukautta March 2018 Saksa München

Tutkimus ohjelma voi valmistaa opiskelijoita ottamaan johtotehtäviä antamalla heille tietoa suunnittelu tieteenalojen sekä syvällisesti ymmärtämään ja viestintäjärjestelmiä. [+]

Haluatko aktiivista roolia rajapinnassa tuotteen ja kehitysprosessin? Luova johtaja työt suunnittelussa ja viihdeteollisuuden, esimerkiksi mainonnassa, viestinnässä, live viestintä tai pelien, elokuvien, musiikin, muodin tai tapahtuma teollisuuden, ja on tärkeä rooli rajapinnassa tuotteen ja sen kehitysprosessia. Muita ammattinimikkeet sisältävät art director tai pääsuunnittelija. Hän on vastuussa johtava viestinnän ja vuorovaikutuksen suunnitteluprosessin sekä muihin suunnittelutehtäviin. Luova johtaja on myös ryhmänjohtajan asiantuntemusta graafisen tai yleinen suunnittelu, liike grafiikkaa ja muita liittyvillä aloilla. Tämä rooli edellyttää monimutkaista joukko taitoja, joita ei vain hankittu tutkimuksessa ohjelman lisäksi kehitettävä kautta ammatillinen työkokemus asiaankuuluvilla aloilla. Kuitenkin tämän tutkimuksen ohjelma voi valmistaa opiskelijoita ottamaan johtotehtäviä antamalla heille tietoa suunnittelu tieteenalojen sekä syvällisesti ymmärtämään ja viestintäjärjestelmiä. Saada kokemusta suurten ryhmien ja projekteja on tärkeää, koska luova johtaja on valvoa ja hallita projekteja, tehdä päätöksiä ja ottamaan vastuuta niin määräaikoja ja budjetit voidaan täyttää. Creative johtajien täytyy ottaa joukkueet ne johtavat keksiä paras ja luovia ideoita. Voidakseen tehdä tämän, hän tarvitsee oppia nopeasti ja sisällyttää tiimin jäsenten ajatusten ja strategiat hankeratkaisuja. Macromedia on ainoa yliopisto Saksassa tarjota tällaisen kattavan ohjelman yhdistetään hallinta, johtaminen ja suunnittelu. Kaikki luennoitsijat ovat erittäin pätevä ja kokenut asiaa toimialoilla. Edut valita Macromedia University Top asema CHE Ranking 2014/15 Pieniä luokkia intensiivisesti, yksittäisten valvonta Maailmanlaajuisesti tunnustettu, valtion hyväksymässä astetta valtuuttaman FIBAA Kampuksilla Berlin & Munich: kaksi Top 5 "Edullisin kaupungit opiskelijoille 2015" maailmanlaajuinen Aito, käytäntö hankkeille yli 500 tunnettuja yrityksiä Erittäin pätevä professorit ja teollisuuden sisäpiiriläiset luennoitsijoita Kansainväliset opiskelijat kaikista maanosista Uranäkymiä Saksassa: 18 kuukautta viisumin jälkeen onnistuneen valmistumisen Maisteriksi yli kolmena päivänä viikossa (esim torstaista... [-]

Master Tuottamaan

American Film Institute
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2017 Yhdysvallat Los Angeles

Kehittäminen syvällinen tuntemus kaikki näkökohdat luovan ja fyysisen tuotannon, tuottaminen Fellows valmistuu kyky ajatella luovasti ja johtaa luottavaisesti ja auktoriteetti. [+]

Maisterit Journalismi ja joukkoviestintässa. Kehittäminen syvällinen tuntemus kaikki näkökohdat luovan ja fyysisen tuotannon, tuottaminen Fellows valmistuu kyky ajatella luovasti ja johtaa luottavaisesti ja auktoriteetti. Ensimmäinen vuosi Fellows tuottaa kolme kerronnan hanketta yhteistyössä Fellows muilta aloilta. He osallistuvat niiden joukkuetta sekä luova ja tuotanto kokouksissa, joiden aikana niiden yksittäisten hankkeiden käsitellään ja kehitetään. Tuottavat Fellows myös osallistua viikoittain työpajoja ja seminaareja, joissa he oppivat tuottajan rooli ja vastuu elokuvanteon prosessiin. Toisena vuonna, tuottajat joukkue Fellows muiden tieteenalojen luoda lyhyt kerronta tutkielma tuotantoa. Lisäksi niiden on kehittää elokuvan tai television hankkeen kiinteänä osana niiden yksittäisten opinnäytetyön salkun. Tuottavat Fellows harjoittaa myös työpajoissa ja seminaareja kaikilla luovan yrittäjyyteen tuottavat. Ensimmäinen vuosi Opetussuunnitelma PRN 510: Johdatus Cycle Production - Boot Camp PRN 511: Cycle Production I PRN 512: Cycle Production II & III PRN 521 & 522: Narratiivinen Workshop ja analyysi PRN 532: First Year Development Workshop (toinen Term) (1 Luotto tunti yhteensä) PRO 511 & 512: tuottaminen Workshop PRO 511.1: tuottaminen Workshop (Development) PRO 521: The Art and Craft tuottamaan: tuotantolinjaa / Dramaattinen Analysis PRO 522: The Art and Craft of tuottaminen: Part 1 - Luova tuottaminen; Osa 2 - ymmärtäminen muokkaus Creative tuottaminen Con 511 & 512: Master Seminaarit Con 521 & 522: American Approaches to Film PRO 531: Vt Techniques Producers Pro 532: Script And kattavuus Ensimmäinen vuosi Portfolio Review Toinen vuosi Opetussuunnitelma PRN 610: Thesis Production - tuottaminen PRN 631 & 632: Toinen vuosi Development Workshop PRO 612 & 632: Advanced tuottaminen Workshop: Running Show; Workshop markkinoinnissa; Tarinankerronta TV PRO... [-]

Maisteriohjelman Markkinointi-, Palveluiden Ja Viestinnän Hallintaa

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 kuukautta September 2018 Sveitsi St.Gallen

Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) koostuu ainutlaatuinen yhdistelmä perus johdon tieteenalojen ja markkinoita ja liiketoimintamalleja asiaa teollisuudenaloilla. Tämän käsitteen MSC ylittää klassisen käsitteet markkinointi. [+]

 

Tavoitteet:

Lisäarvo asiakkaalle - tavoitteeksi asetettua kestävää yritysjohdon

Globalisoituneessa maailmassa, kestävää yhtiön arvon voidaan syntyy vakuuttava tuotteita ja palveluja asiakkaille, jotka ovat huomion keskipisteenä. Markkinointi tämänsuuntaisia ​​keskittyy saavuttamaan mahdollisimman korkea asiakaslähtöisyys tuotteisiin ja palveluihin. Tämä integroiva näkemys, joka ylittää klassisen markkinointi, on mitä Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) on sitoutunut: ohjelma yhdistää kaikki johto tieteenaloilla, jotka suhtautuvat laakerit asiakkailta ja yhdistää niitä markkinoita ja liiketoimintamallit ajankohtaisia ​​teollisuudenaloilla. ... [-]


Mestari Markkinointi Ja Viestintä

IED – Istituto Europeo di Design Torino
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 11 kuukautta November 2017 Italia Torino

Markkinointi ja viestintä ei voida pitää osaamisalueita yksinomaan kytketty myyntiin ja mainontaan, vaan sen on oltava integroida paljon suurempi skenaario, että otettava huomioon toisaalta yleisön potentiaaliset asiakkaat, ja toinen sosiaali- ja taloudellinen tilanne, jossa palveluksessa ja löytämään oman markkina-asemiaan. Jotta voidaan vastata markkinoiden vaatimuksiin ja odotukset opiskelijoiden Master kurssi Markkinointi ja viestintä on käsiteltävä viraston ja yhtiön viestintäympäristöjä osoittaakseen, missä nämä alat ovat päällekkäisiä ja toimivat yhteen kehittää yhteisiä yhteisvaikutukset. Opiskelijoilla on mahdollisuus keskustella näistä asioista suoraan tarkastelemalla sairauskertomuksiin ja kautta suoran ensikäden kokemusta työelämästä ammattilaisia. Master kouluttaa ammattilaisia, jotka voivat toimia sekä strategisen ja operatiivisen markkinoinnin tiedonannossa toimistoissa yritysten tai virastojen tuotepäälliköt ja tilit. [+]

Maisterit Journalismi ja joukkoviestintässa. Tämä ohjelma opetetaan Italian KOHDE - Master Markkinointi ja viestintä kurssi on suunnittelu opiskelijoille, jotka ottavat ensi askeleita ammattiin ja ammattilaisille, jotka ovat jo alalla työskenteleville, jossa tavoitteena on siirtää osaamista ja välineitä niille, jotka tekevät niistä tehokkaita ja kykeneviä tarjoamalla innovaatio yrityksissä ja laitoksissa. Menetelmät ja rakenne - Opetus rakenne perustuu symbioottinen suhde teorian ja käytännön välillä, joiden avulla osallistujat kehittää korkeatasoinen pätevyys ja erittäin käytännöllinen ja operatiivisella tasolla ansiosta simulaatioita ja harjoituksia suoritetaan asian historiasta. Kurssit ovat hold tiimi opettajien vuorotellen analysoinnissa pääteemoja suoraan yhteyden työpaikalla avulla opiskelijat voivat saada viimeisimmät tiedot, jotta varmistetaan, että heidän tietonsa on viime kädessä erittäin kilpailukykyinen. [-]

Master Yritysviestinnän

INSA Business, Marketing & Communication School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 10 kuukautta October 2017 Espanja Barcelona

Tämä tutkinto yhdistää markkinoinnin, mainonnan ja PR esittelee oppilaita todellisuutta ammatti läpi jännittävän työharjoittelua ohjelmaa, samalla kun se tarjoaa heille hyvän ja laajan pohjan tarpeen onnistuneesti esiintymään tulevaisuudessa ammattilaisten yritysviestinnän . [+]

Esitys Tämä tutkinto yhdistää markkinoinnin, mainonnan ja PR esittelee oppilaita todellisuutta ammatti läpi jännittävän työharjoittelua ohjelmaa, samalla kun se tarjoaa heille hyvän ja laajan pohjan tarpeen onnistuneesti esiintymään tulevaisuudessa ammattilaisten yritysviestinnän . Tavoitteet Tarjoamaan luotettavaa perusta seuraavilla aloilla: markkinointi, mainonta, suhdetoiminta, liike ja uutta viestintäteknologiaa. Kehitetään analyyttinen, päätöksenteko ja ryhmätyötaitoja jotta Viestintämarkkinalain alue korkeasti koulutettujen ammattilaisten kanssa aloitteen onnistuneesti ottamaan johtovastuuta. Tavoite a) Valmistuneet ja ammattilaisille, jotka haluavat laajentaa työllisyyttä näköaloja. b) Kokeneet ammattilaiset, jotka haluavat ottaa uusia tehtäviä ja vastuita. c) Yritykset etsivät henkilöstön koulutusta. d) Valmistuneet ammattikoulutuksessa ja Higher Education liike pyrkii käytännön valmistelusta tulevat työelämään. Ammatillisia mahdollisuuksia Tärkein ammatti poistuu mm ovat: Strategic johtaja viestintäjohtaja Hallintojohtaja osastopäällikkö INSA tarjoaa mahdollisuuden tehdä harjoittelun yritysten aikana. Tutkintovaatimukset Ohjelma Kurssin koostuu seuraavista lohkojen mainonnan hallinta neuvottelutekniikat Viestintäsuunnitelma Strateginen suunnittelu ja Account Management Markkinointi 2.0 ja Suhde Markkinointi Art Direction ja luovuus (Advertising Tuotanto) PR ja tapahtumien järjestäminen Arviointijärjestelmä Arviointijärjestelmä perustuu jatkuvaan arviointiin jokaisen lohkon tutkimuksen kautta luokan läsnäolo ja / tai tentti. Opiskelijan on läpäistävä kukin aihe itsenäisesti. Lisäksi opiskelija on ansainnut vähintään arvosanalla määrätyistä Business Plan. Läpäisseet arvioinnit ja vähimmäisläsnäolovaatimus, opiskelija saa tutkintotodistuksen Masters Business tiedonanto INSA Business, Marketing & Communication School. [-]

Maisteriksi Viestintä, Tieto, Julkaisu (opetti Italiaksi)

University Of Bergamo
Opetus kampuksella Kokopäiväinen October 2017 Italia Bergamo

TAVOITTEET: Tavoitteena tietenkin on tarjota osaamista tarvitaan: tunnistaa, analysoida ja luoda tekstejä ja multimediasisältöä sekä käsittelemään niiden järjestämistä kerätä ja käsitellä tietoa kautta kriittistä ajattelua ja käyttämällä riittävästi median ja tekniset välineet; ... [+]

Maisterit Journalismi ja joukkoviestintässa. TAVOITTEET Tavoitteena tietenkin on tarjota tarvittavaa osaamista: tunnistaa, analysoida ja luoda tekstejä ja multimediasisältöä sekä käsittelemään niiden järjestämisestä kerätä ja käsitellä tietoa kautta kriittistä ajattelua ja käyttämällä riittävästi median ja tekniset välineet hankkeen ja hallita sisältöä sekä sisäisen ja ulkoisen viestinnän yksityisten yritysten ja julkisen hallinnon antaa hyvän kulttuurien ja kielten tuntemus sekä hyvä työtapa, kautta työharjoitteluun ja työkokemuksen aloilla julkaisu, tiedotus ja viestintä. URAMAHDOLLISUUDET Perinteinen, on- ja off-line, multimediajulkaisualalle Lehdistö, radio, televisio Paina ja suhdetoiminta toimistot Viestintä ja mainostoimistot Kulttuurilaitokset, museot, teatterit Yritykset, yksityisen ja julkisen hallinnon PÄÄSY Kolmen vuoden ensimmäisen tason tutkinto tai vastaava. ENTRY TESTIT Yksittäiset haastattelu. Varmentamismenettelyjen tunnustamisesta Kansainvälinen sertifiointi todistetaan opiskelijoiden tietämystä vieraiden kielten tunnustetaan. HARJOITTELU Harjoittelujakson liittyvään toimintaan opiskelijoiden opintojen ja niiden tentti. Nämä ovat noudattaen välisiä sopimuksia yliopiston ja vastaanottavien organisaatioiden ja valvoo tarkasti tutorit ja opetushenkilöstön ohjaukseen. Ohjausta Laitos tarjoaa tutorointi palvelua, jonka tarkoituksena on auttaa vasta-opiskelijoista, auttaen ja opastaa osalta opintojaan ja kokoamiseen niiden opintosuunnitelmat. [-]

Päällikön Viestintä (ammatti)

Bond University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 92 viikkoa January 2018 Australia Robina

Master of Communication (Professional) avulla opiskelijat voivat edetä urallaan Viestinnän antamalla heille sopivan yhdistelmän teoriaa ja käytäntöä soveltuvat teollisuuden, joka huipentui ammatillinen segmentti käsittää ammatillinen portfolio, alan projektin ja alan hankkeen raportti. [+]

Ammattimainen ohjelma noudattaa samaa rakennetta kuin Master of Communication ohjelman vielä 20 viikon Professional Portfolio komponentti. Professional Portfolio on 45 luotto kohta edellyttää käytettävissä maisterin (Professional) opiskelijat tiedekunnan Society & Design. Tämä aihe on vahvasti kokemuksellisesti suuntautunut ja kannustaa opiskelijoita kehittämään ammattitaitoaan todellisessa ympäristössä. Kohteena varmistetaan, että opiskelijat yhdistävät itseanalyysiin ja heijastava oppimisen taitoja ammattimaisen menetelmiä, jotta laajentaa analyyttinen ja strategista ajattelua valmiuksia. Se antaa käytännön kokemusta opiskelijoiden kehittää taitojaan ammatin merkitystä isäntänsä erikoistumista. Kaikki opiskelijat suorittavat 2,000 sana rajausasiakirjan, ja joko suorittaa työharjoittelua Australiassa 210 tuntia (joka sisältää työnantajan raportti) ja heijastava lehden (jopa 5000 sanaa) tai valmiiksi tutkimusyhteistyöprojektin yhteensä jopa 15000 sanaa. Kaikki opiskelijat toimittaa lopullisen ammatillinen portfolio kokoelma asiakirjoja, korostamalla niiden käytännön ja teoreettista osaamista ammatissaan valinta. Professional Portfolio Aihetta ei voida aloittaa ennen kuin opiskelija on suorittanut kaikki 12 aiheista päällikön komponentti asteesta. [-]

Mestari Markkinointi

IPAG Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 lukukautta September 2017 Ranska Nice Australia Sydney Paris + 3 lisää

Kukin Newcastlen maisteriohjelmien sisältää keskitytään erityisesti Aasian ja Tyynenmeren alueella ja niiden merkitys globaalissa liiketoimintaympäristössä. Nämä kolme Masters on suunniteltu opiskelijoille, jotka ovat valmistuneet laaja liiketoiminnan ohjelmia ja jotka haluavat päivittää ja päivittää tietojaan ja taitojaan uuden globaalin liiketoiminnan maailmassa. [+]

Maisterit Journalismi ja joukkoviestintässa. Esitys Tämä arvostettu kumppanuus IPAG Business School ja University of Newcastle antaa opiskelijoille mahdollisuuden harjoittaa kaksoistutkinnon yhdessä kolme aluetta: Master of Business, Master of Marketing, Master of Human Resource Management. Kukin Newcastlen maisteriohjelmien sisältää keskitytään erityisesti Aasian ja Tyynenmeren alueella ja niiden merkitys globaalissa liiketoimintaympäristössä. Nämä kolme Masters on suunniteltu opiskelijoille, jotka ovat valmistuneet laaja liiketoiminnan ohjelmia ja jotka haluavat päivittää ja päivittää tietojaan ja taitojaan uuden globaalin liiketoiminnan maailmassa. Opiskelija kehittää strategista esimiestaitojen tärkein päätöksentekoelin alueet ohjelmaansa ja tutkia uusia asioita nykyajan liiketoimintaympäristössä. Nämä ohjelmat opetetaan Englanti ja koostuu kahdesta osasta: 1. lukukausi klo IPAG Business School Nice, 2. lukukausi Newcastle University. [-]

Executive Master In Corporate Communication

IMF Business School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 17 viikkoa Avoin ilmoittautuminen Espanja Madrid

Tämä Master on rakennettu ymmärrystä avaimet kehittää strategia innovatiivisia, tehokkaita, kustannustehokkaita ja joilla pyritään maksimoimaan asiakkaan kokemus viestinnän. kaikkein häiritsevä trendejä analysoidaan, strategioita suurempi vaikutus liiketoimintaan tutkimus, ja selitetään yksityiskohtaisesti kaikki työkalut, joiden avulla voimme toteuttaa hienostunut malli viestinnän hallintaa ottaen huomioon rinnakkaiselo maailman online-ja offline ja kiinnittäen erityistä huomiota vaikutuksiin tuloslaskelmaan liiketoiminnan. [+]

Tämä Master on rakennettu ymmärrystä avaimet kehittää strategia innovatiivisia, tehokkaita, kustannustehokkaita ja joilla pyritään maksimoimaan asiakkaan kokemus viestinnän. kaikkein häiritsevä trendejä analysoidaan, strategioita suurempi vaikutus liiketoimintaan tutkimus, ja selitetään yksityiskohtaisesti kaikki työkalut, joiden avulla voimme toteuttaa hienostunut malli viestinnän hallintaa ottaen huomioon rinnakkaiselo maailman online-ja offline ja kiinnittäen erityistä huomiota vaikutuksiin tuloslaskelmaan liiketoiminnan. Paras puhujat kattaa kautta lähinnä käytännön lähestymistapa, koko viestinnän liiketoimintaan malleihin päähenkilöt uuden liiketoiminnan paradigma. 60 op, joista 170 tuntia on kasvot järjestetty 12 moduulit ja työpajan, johon liitetään luonnos viestinnän yritys. Suurimmassa määrin käytännöllinen ja tukee tositapauksista. Tämä master mahdollistaa opiskelijoiden luoda tehokkain yritysten viestintää strategioita alalla organisaation ja johtaa tarvittavat resurssit toteutusta. TAVOITTEET Executive Master in Corporate Communication Päätavoitteena Tämän Master Executive, että osallistujat tietävät kehittää strategioita ja toimintasuunnitelmia toimintaa markkinoinnin ja viestinnän erikokoisia yrityksiä ja aloja. Lisäksi tämä master saat: Opi markkinointi ja viestintä B2B ja B2C. Ymmärtää täydentävät online-ja offline-maailmassa. Ll ymmärtää markkinoiden ymmärtämistä ja suhde uusi kuluttaja. Analysoi mittarit ja analytiikan ymmärtää suorituskykyä markkinointi ja viestintä. Kehittää ja suunnittelee häiritsevä, innovatiivisia ja luovia strategioita ja kuinka soveltaa niitä uusille markkinoille. Menetelmät ja arviointi MENETELMÄT tila: Sijainti: Campus IMF Madrid Kesto: 17 viikkoa Tuntia: Perjantai 16: 00-21: 00 ja lauantaina 09: 00-14: 00 Networking Intensive Program Tämä Master menetelmien suuri vaikutus koulutukseen, joka asettaa opiskelija keskellä kaikkien teoreettiset ja käytännön toimia työssä. Kaikki moduulit ovat kehittäneet ammattilaisia, johtajia alallaan. Nämä, henkilökohtaisesti, tehty teoreettinen esitys, Contextualizing aiheita kunkin istunnon, ja luottaa testataan työkalut toimivat falicitarán opiskelijat vakiinnuttaa tietoa. Eri istunnot täydentyy työpaja käden Espido... [-]

Päällikön Viestintä (markkinointi)

University of Canberra
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 4 lukukautta January 2018 Australia Canberra

Oletko vanhempi viestintäpäällikkö etsivät edelleen kehittää viestintätaitoja? Meidän Master of Communication on erikoistunut tutkimaan nykyajan viestintä teoriat, strateginen suunnittelu, sosiaalinen media, ja miten tehokkaasti soveltaa näitä kohti merkittävän tutkimushankkeen. Olitpa keskittyä teidän Masters strategisen viestinnän tai markkinointiviestintää, olet valmis työskentelemään tehokkaasti strategit liiketoiminnan, julkisen ja ei-voittoa aloilla. [+]

Maisterit Journalismi ja joukkoviestintässa. Hakemus tehdään PR Institute of Australia ja mainosalan akkreditointia. Ota askel hallita viestintätaidot Oletko vanhempi viestintäpäällikkö etsivät edelleen kehittää viestintätaitoja? Meidän Master of Communication on erikoistunut tutkimaan nykyajan viestintä teoriat, strateginen suunnittelu, sosiaalinen media, ja miten tehokkaasti soveltaa näitä kohti merkittävän tutkimushankkeen. Olitpa keskittyä teidän Masters strategisen viestinnän tai markkinointiviestintää, olet valmis työskentelemään tehokkaasti strategit liiketoiminnan, julkisen ja ei-voittoa aloilla. Opiskella Master of Communication UC ja voit: osoittavat perusteellista ymmärtämistä ihmisen viestinnän prosessien ja ympäristöissä oppii luottamaan käyttämään erilaisia ​​sosiaalisen tutkimusmenetelmiä kannalta strategisiin ja markkinointiviestinnän neuvo ylimmän johdon strategisiin viestintä- ja johtaa tiimien organisaatioissa osoittaa kriittistä ajattelua ja näkemystä tarvitaan vastaamaan pitkän aikavälin strategisen viestinnän kysymyksiä sovelletaan ymmärrystä viestinnän teorioita kohti merkittävän tutkimushankkeen erikoistua johonkin seuraavista avainalueita viestintä: Strategista viestintää erikoistunut nykyaikaiseen viestintään ja sosiaalisen teorian ja kuinka kriittisiä kysymyksiä kehittyä. Markkinointiviestintä on erikoistunut tutkimaan miten mainonta, suhdetoiminta, myynninedistäminen ja suoramarkkinointi yhdistyvät kehittämään tehokkaita markkinointiviestinnän strategioita. Uramahdollisuudet Tämä kurssi valmentaa ylimmän johdon toimia viestinnän ja markkinointiviestinnän johtajien millään alalla. Tietenkin erityistietoja Opiskelijoille, jotka haluavat suorittaa yleisemmän Master of Communication tutkinnon voi valita yksiköitä molempia virtoja, jotka sopivat heidän ammatillisia tarpeita. Suorittaminen Vaaditaan - on läpäistävä 30 opintopistettä seuraavasti 9107 - Viestintä ja tiedot Hanke PG - 6 cp, taso P 9109 - Markkinointiviestintä Periaatteet G - 3 cp, Level G 9110 - periaatteet strategisen viestinnän G - 3 cp, Level G 9111 - Social Research PG - 3 cp, taso P 9112 - Mainonta G - 3 cp, Level G 9114 - PR Practice G -... [-]