Maisteriohjelmat Journalismi ja joukkoviestintässa

Täältä löydät 233 Maisteriohjelmaa Journalismi ja joukkoviestintässa

Journalismi ja joukkoviestintä

Tieto pysyttelee usein varjoissa, ja se tekeekin tiedosta valtaa. Journalistit ovat tämän vallan kahvassa. Tiedon vallan lisäksi journalismi myös punnitsee etiikkaa ja riippumattomuutta. Journalismi on muutakin kuin suoraviivaisten, toisinaan vähemmän jännittävien ja luovien uutisten kirjoittamista. Journalismin parissa pääset kokeilemaan siipiäsi kaikilla vahvoilla puolillasi.

Jos olet luonteeltasi seikkailunhaluinen ja riskinottaminen kiinnostaa sinua yhtä paljon kuin tarina, tutkiva journalismi ja sotajournalismi sopivat sinulle. Valokuvaajille on tarjolla valokuvajournalismi, ja uusimmista tieteellisistä uutisista kiinnostuneet voivat kokeilla mahdollisuuksiaan innovaatio- ja tiedejournalismin aloilla. Muita kiinnostavia journalismin haaroja ovat verkkojournalismi, laskuvarjojournalismi, pelijournalismi sekä viihdejournalismi.

Alla olevien linkkien kautta löydät erilaisia jatko-opintomahdollisuuksia journalismin kentällä, ja ehkä löydät myös unelmiesi haastavan alan.

Näytä lisää

Master Markkinoinnin, Viestinnän Ja Uuden Median

Bologna Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta December 2017 Italia Bologna

Master Markkinointi, Viestintä ja New Media on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. [+]

Maisterit Journalismi ja joukkoviestintässa. mestari markkinoinnin, viestinnän ja uusmedian on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. Laajentamisen kautta mobiililaitteiden joka päivä, yhä useammat ihmiset ympäri maailmaa pitää yhteyttä eri sosiaalisen median: Twitter on 320 miljoonaa aktiivista käyttäjää kuukaudessa, Instagram 400 miljoonaa, Google+ 540 miljoonaa, YouTube 1 miljardi ja Facebook 1,6 miljardia. Mitä olemme todistamassa on enemmän kuin teknologinen vallankumous, se on syvä sosiaalis-kulttuurinen muutos. Yritykset ympäri maailmaa kasvaa jatkuvasti summa he sijoittavat heidän verkkomainontakanavista parantaa suhdetta kuluttajien ja liike-elämän. Yhdessä kumppaniemme kanssa IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM ja WPP, tämä maisterin tutkinto tarjoaa opiskelijoille pätevyys ja taidot aloittaa johto- tai konsultointi uran alan digitaalisen viestinnän. Tämä kansainvälinen ohjelma, jossa opiskelijat eri puolilta maailmaa ja tiedekunnan koostuu professoreiden, johtajien ja yrittäjien, tapahtuu ainutlaatuisesta tunnelmasta 16. vuosisadan huvila kukkuloilla Bologna. Kiitos harjoitustyöt, yhtiö hankkeita ja master luentoja, opiskelijat ota yhteyttä keskeisiä käsitteitä digitaalisen aikakauden: osallistuvien, luomiseen ja jakamiseen sisältö. Lopussa kurssien, Master päättyy työharjoitteluun. MASTER on investointi. KUNNIAKSI laina on TIE rahoittamiseksi. "Perte Prestito Con Lode", pitkäaikainen ja halpakorkoisten kunniaa lainaa ilman vakuuksia tarvitaan kattamaan kokonaisuudessaan lukukausimaksua. RAKENNE Maisterin tutkinto on 12 kuukauden kokopäiväinen ohjelma myös työharjoitteluun tai projektityö (kokonaispituus: 1500 työtuntia). Akateeminen osa on jaettu kahteen termejä. Te kattaa 1000 tuntia opiskelua: 400 tuntia opetukseen toiminnan ja 600 tuntia yksilön / ryhmän työtä.... [-]

MA Viestintä

EAE Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi April 2018 Espanja Madrid

Full Time Master Program in Corporate Communications on EAE Business School tarkoituksena on kouluttaa johtajia uusia viestintävälineitä .... [+]

Masters Viestintä

Viestintä on dynaaminen prosessi: media yhteiskunta on johtanut sulkea tapa järjestöjen kommunikoida kaikkien sidosryhmien kanssa, sekä sisäisiä että ulkoisia. Web 2. 0 puolestaan ​​on tullut uusia sosiaalisia tekniikoita (virtuaalisia yhteisöjä, blogit, jne.) asioista suhdetta kuluttajille ja yrityksille.

Full Time Master Program in Corporate Communications on EAE Business School on suunniteltu koulutetaan uuden median hallinta viestintävälineet, jotta niitä voitaisiin soveltaa tavoitteissaan.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija pystyy:

- Johtava yrityskuva strategiat ja organisatoriset identiteetti, jotka auttavat määrittelemään persoonallisuutta yrityksen asiakkaat, omistajat, toimittajat ja yhteiskunnassa yleensä kokevat arvot avoimuutta ja tehokkuutta. ... [-]


Maisteriksi Markkinointi Ja Viestintä - Semipresencial

Universidad Católica de Murcia
Sekä onlineopetusta että kontaktiopetusta Kokopäiväinen 1 vuosi October 2018 Espanja Murcia

Markkinointi alue sijaitsee nykyisin yhtenä tärkeimmistä yritysmaailmassa. Jokainen yritys, koosta riippumatta, tulisi kiinnittää huomiota suhteita asiakkaisiin, luoda tai myydä tavaroita ja palveluja, joiden avulla he voivat erottua kilpailijoistaan, [+]

Maisterit Journalismi ja joukkoviestintässa. yleiskatsaus Modality: Monimuoto Alku: Lokakuu Kesto: 1 lukuvuosi Op: 60 Ohjaus: Maria Concepcion Parra Meroño Presentación Markkinointi alue sijaitsee nykyisin yhtenä tärkeimmistä yritysmaailmassa. Jokainen yritys, koosta riippumatta, tulisi kiinnittää huomiota suhteita asiakkaisiin, luoda tai myydä tavaroita ja palveluja, joiden avulla he voivat erottua kilpailijoistaan, jotta ne ovat kuluttajien ja käyttäjien missä he tarvitsevat niitä, mahdollisimman lyhyessä ajassa. Lisäksi sinun täytyy kommunikoida hyödyistä ja tarvitsee täytä palvelun ja tuote saatetaan markkinoille sekä identiteetin ja erilaistumista yritys, joka tukee sitä. Nämä ehdot ovat, joissa Mestari syntyi markkinointi ja viestintä, kiinnittäen erityistä huomiota uuden median ja viestinnän muodot. Akateemisen näkökulmasta Master Marketing & Communication keskittyy Management and Marketing Management, ominaisuuksien kanssa myyntiluvan muuttujista, mutta painotetaan erityisesti viestintää yrityksen sisällä, niin piste tarkastella viestinnän liiketoiminta ja uuden digitaalisen median ja monikanavajakelun, jotka ovat yleistymässä kiihtyvällä nyky-yhteiskunnassa, sekä kuluttajille ja liike rytmi. Tavoitteet Tarkoituksena Master Markkinointi ja viestintä on, että opiskelijat voivat hankkia tietämystä tarpeen kehittää analyyttisiä ja johtamistaitoja tarvitaan tässä uudessa ympäristössä, tunnistaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia, pääsyä kehittyville markkinoille ja innovoida asiakaspalveluun. vastaanottajat Tämä mestari on tarkoitettu kaikille niille, korkeakoulututkinnon suorittaneet, jotka haluavat laajentaa osaamistaan ​​tällä alalla, ja ammattilaisille, jotka hoitavat tehtävänsä hallinnon ammattiliitoissa, kansalaisjärjestöt, säätiöt ja muut yksiköt osallistuvat alueen markkinoinnin ja viestinnän. liittyvän astetta: lakimiehiä Economics valmistuneet ADE valmistuneet matkailu valmistuneet Tutkinnon Labor Relations Jatko Political Science sosiologian valmistuneet Julkinen Viestintä valmistuneet journalismi valmistuneet Tutkinnon Audiovisuaalisen viestinnän Tutkinnon Mainonta ja PR Uranäkymät Jatko Master Markkinointi ja viestintä kerran hankittu jatkokoulutusta tarjontaa erikoistunut ja monialainen on mahdollista mukauttaa ammatillista kaupallisen... [-]

Mestari Markkinointi Ja Viestintä

Rome Business School
Kampus tai online Kokopäiväinen Osa-aikainen 1 vuosi March 2018 Italia Rooma + 1 lisää

Liity kansainvälisin liiketoiminta koulu Euroopassa! Erinomaista koulutusta, harjoittelua, opiskelijoita 140 maasta, urakehitys, kansainvälinen verkostoituminen ja monet muut edut ammatilliseen ja henkilökohtaiseen kehittymiseen. Opetus kaavat jokaista kysyntää. [+]

LAST hakea, NYT!

Rooman kauppakorkeakoulun markkinoinnin ja viestinnän maisteri on ihanteellinen valinta ammattilaisille, jotka etsivät maailmanluokan koulutusohjelmaa näillä aihealueilla, menestyksekkään uran aloittamista tai vahvistamista kansainvälisessä ympäristössä. Opetuksen laatu , palkatut kansainväliset harjoittelut, 2 opintomatkaa Pariisissa ja Barcelonassa sekä tarjottavat ura- ja verkostoitumispalvelut edesauttavat tämän ohjelman täydellistä sovittamista niille, jotka pyrkivät menestyäkseen työmarkkinoilla ja globaalissa liiketoiminnassa. Alkamispäivä: joka vuosi, maaliskuussa ja lokakuussa.

Kohde vastaanottajat

Master's Degree on tarkoitettu kaikille niille, jotka etsivät ensimmäistä kertaa altistumistaan ​​markkinointi- ja viestintämaailmalle tai kaikille niille, jotka työskentelevät jo tässä ympäristössä mutta haluavat laajentaa tietämystään omasta kentästämme. ympäristössä. Opiskelijat, jotka haluavat osallistua tähän maisteriohjelmaan ovat tyypillisesti:... [-]


Master in Digital Media Business

Macromedia University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 3 - 4 lukukautta March 2018 Saksa München Berlin Alue Berlin + 3 lisää

[+]

Opiskelija kriittisesti erilaisia ​​web 2.0 -palvelut, erityisesti sosiaalinen media, sovellukset ja muut mobiilipalvelut (mukaan lukien lisätyn todellisuuden ominaisuuksia) ja koulutetaan analysointiin ja kehittämiseen liiketoimintamalleja tässä yhteydessä.

Projektipäällikkö aloilla, kuten sähköisen kaupankäynnin, sähköisen hankinnan, sähköinen markkinointi, e-sopimuksen, sähköinen jakelu, sähköinen maksaminen Social Media Business Manager

Top asema CHE Ranking 2014/15 Pieniä luokkia intensiivisesti, yksittäisten valvonta Maailmanlaajuisesti tunnustettu, valtion hyväksymässä astetta valtuuttaman FIBAA Kampukset Berliinissä ja Münchenissä: kaksi Top 5 "Edullisimpia kaupunkeja opiskelijoille 2015" sekä top 6 ja top 9 "Paras opiskelijakaupunki 2017" Aito, käytäntö hankkeille yli 500 tunnettuja yrityksiä Erittäin pätevä professorit ja teollisuuden sisäpiiriläiset luennoitsijoita Kansainväliset opiskelijat kaikista maanosista Uranäkymiä Saksassa: 18 kuukautta viisumin jälkeen onnistuneen valmistumisen Maisteriksi yli kolmena päivänä viikossa (esim torstaista lauantaihin) Pre-ohjausjakson tietysti käytettävissä verkossa Buddy verkko kansainvälisille opiskelijoille Kampuspaikkakuntiensa sijaitsee aivan keskustassa Saksan teollisuuslaitosten Maailmanlaajuinen Partner Universities ... [-]

Mestari Viestintätekniikan (MTC)

CESTE Business School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 2 lukukautta October 2018 Espanja Zaragoza Bolivia Cochabamba La Paz Santa Cruz Oruro + 5 lisää

Master tavoitteena on valmistaa ammattilaisia, joilla on korkea hallintaa liittyviä taitoja tietotekniikan asiantuntijoiden huipputekniikkaa markkinoilla, mutta samalla pystyy mukautumaan helposti muihin tekniikan ja toimittajia. Nämä ammattilaiset pitäisi pystyä ottamaan vastuu suunnittelutehtäviin ja hankkeiden suunnitteluun ja ongelmanratkaisuun. [+]

Master tavoitteena on valmistaa ammattilaisia, joilla on korkea hallintaa liittyviä taitoja tietotekniikan asiantuntijoiden huipputekniikkaa markkinoilla, mutta samalla pystyy mukautumaan helposti muihin tekniikan ja toimittajia. Nämä ammattilaiset pitäisi pystyä ottamaan vastuu suunnittelutehtäviin ja hankkeiden suunnitteluun ja ongelmanratkaisuun. Ohjelma Kuvaus Master viestintätekniikan (LVM) Joka on suuntautunut Master pyritään tutkinnon yliopistojen ja kauppakorkeakoulujen, varsinkin liittyviltä aloilta tietojenkäsittelytieteen (matematiikka, fysiikka, tilastot, insinööri, kemia ...). Ihmisiä, jotka eivät ole college ja niille, jotka haluavat saada ammattitutkintoihin pätevyys on mahdollista saada, jos ne osoittavat työkokemusta välitasolla yrityksessäsi, vähintään 2-3 vuotta alalla tietotekniikan. Tavoitteet Master tavoitteena on valmistaa ammattilaisia, joilla on korkea hallintaa liittyviä taitoja tietotekniikan asiantuntijoiden huipputekniikkaa markkinoilla, mutta samalla pystyy mukautumaan helposti muihin tekniikan ja toimittajia. Nämä ammattilaiset pitäisi pystyä ottamaan vastuu suunnittelutehtäviin ja hankkeiden suunnitteluun ja ongelmanratkaisuun. Näiden ominaisuuksien opiskelijoille laaditaan teknikot ja vastuullinen asemaan, jossa he kehittävät joitakin seuraavista rooleista: Tarveanalyysi ja parannusehdotuksia, jotka viestintätekniikka voi tuoda yrityksille. Suunnittelu ratkaisuja liiketoiminnan tarpeisiin. Täytäntöönpano viestintäratkaisujen yritysympäristöissä. kriittisen viestintä- ja / tai monimutkaisissa ympäristöissä. Sisältö Master Ohjelma viestintätekniikka on jaettu 5 moduulia sekä laatimiseen opinnäytetyön. Ensimmäiset neljä moduulia keskittyy kehittämään teknistä osaamista eri aloilla viestinnän ja kehittää suunnittelun taitoja ja ongelmanratkaisu liittyvät teknologiat tutkittu. Viides moduuli on suunniteltu annettava opiskelijoille perustyökaluja käsitellä tutkimushankkeita. Opinnäytetyö on suuri merkitys. Siinä opiskelijan on osoitettava hankittu ja kehitetty koko ohjelman valmiuksia tutkimuksen ja kehityksen avulla. Sisältö Eri moduulit ovat yhteensopivia joidenkin kaikkein tunnustettu maailman viestinnän ammattilainen sertifikaatit. Se kannustaa ja ohjata oppilaita hankkimaan joitakin näistä sertifikaatit. British koulutusmallin Vuonna CESTE me seuraamme British koulutusmallinStandardien ja QAA (UK Quality Assurance... [-]

Master Luovan ääni Ja Mediateknologian

Bath Spa University
Kampus tai online Kokopäiväinen Osa-aikainen 1 - 2 vuotta September 2018 Yhdistynyt kuningaskunta Bath + 1 lisää

Kurssi on tarkoitettu henkilöille, joilla on kokemusta musiikin teknologian ja siihen liittyvien alojen. Voit tutustua alan syvällisemmin, ja laajentaa kokemuksenne tieteidenvälistä ja multimedia työtä. [+]

Maisterit Journalismi ja joukkoviestintässa. Kehitä taitoja musiikkiteknologian kokeellisessa ja luovassa ympäristössä. * Joustavia ja innovatiivisia opetusmenetelmiä, etäopiskelu mukaan lukien vaihtoehtoja. Suunniteltu muusikot, taiteilijat ja luovat tekniikan välillä erilaisia ​​taustoja. No genrerajoja - katamme elektroakustisen, Acousmatic ja tietokonemusiikkia, electronica ja tanssimusiikkia, äänitaiteen, audiovisuaalinen esitys ja enemmän. * Huomaa, hyväksytään lopullisesti, tämä kurssi on korvattu MA Sound, kolme reittiä: Sound Arts äänisuunnittelu äänen Tuotanto Lisätietoa on saatavilla piakkoin. Lähetä sähköpostia Kurssin johtaja, professori Joseph Hyde, j.hyde@bathspa.ac.uk jos sinulla on kysyttävää. Kurssi on tarkoitettu henkilöille, joilla on kokemusta musiikin teknologian ja siihen liittyvien alojen. Voit tutustua alan syvällisemmin, ja laajentaa kokemuksenne tieteidenvälistä ja multimedia työtä. Henkilökuntamme ja opiskelijat ovat julkaisseet lukuisia kirjaa (monta osana Bristolin maanalainen basso kohtaus), ja on erikoisalojen audiovisuaalisessa työssä, äänisuunnittelu, musiikki media, pelien äänet, ohjelmointi ja luennointi (FE ja HE). Meillä on erinomaisia ​​tiloja tällä alalla, mukaan lukien kaksi täysin kehittynyt tv-studiot ja jälkituotanto äänen sviittiä. Sinulla on myös pääsy maailman johtavaa Seeing Sound Visual Music symposium. Yleiskatsaus Kurssi on tarkoitus olla joustava ja kiertää yksilöllisiä etuja ja tarpeita. Voit valita keskittyä pelkästään äänen koko aikana tai voit lisätä multimedia elementtejä. Sinulla on paljon vapautta keskittyä työhön haluat tehdä. Jopa silloin, kun olet opiskelu teoriaa, voit keskittyä oman yksilöllisen tutkimusala, joten voit tutkia ja contextualise oman alueen käytäntöä. Jotkut moduulit ovat valinnaisia, ja lisäksi siellä on paljon joustavuutta moduulien. Esimerkiksi Skills Portfolio moduuli koostuu monista osahanketta, joista voit valita valinnan. kurssin rakenne Raskauskolmanneksen 1 Tulet saamaan perustiedot luova ääni ja mediateknologian. Seuraavat jäsennelty opetus ohjaama ohjelma, me toimittaa sinulle... [-]

Maisterin Tutkinto Viestinnän Ja Poliittisen Markkinoinnin

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2018 Espanja Madrid

Tämä ohjelma on suunnattu sekä vastavalmistuneille tai loppututkinnon aloilla opin markkinointi, journalismi, Law tai kansainväliset suhteet; ja ammattilaisille korkeakoulututkinnoista ja kokemusta politiikan maailmassa, jotka haluavat parantaa henkilökohtaista osaamista. [+]

TAVOITTEET: Opiskelijat, jotka läpäistyään tämän ohjelman: Ne parantavat omaa ammatillista profiilia alalla politiikassa. Ne saavat strategiat ja viestintätekniikoiden soveltaa niitä poliittisia ehdokkaita. Neuvonantajiksi vaalikampanjoissa tai valtion viestintä Tulevat asiantuntijat edistämisessä vaalien markkinoinnin konsultointi työnä palveluksessa poliittisen luokan. Tavoitteena on: Tämä ohjelma on suunnattu sekä vastavalmistuneille tai loppututkinnon aloilla opin markkinointi, journalismi, Law tai kansainväliset suhteet; ja ammattilaisille korkeakoulututkinnoista ja kokemusta politiikan maailmassa, jotka haluavat parantaa henkilökohtaista osaamista. METODOLODÍA CESCOMPOL on yhteisöllinen keskus yliopiston Alcala de Henares (UAH), joka on yksi Euroopan vanhimpia. Akateeminen sisältö Master rakentuu enemmän yleisiä kysymyksiä (kuten poliittinen viestintä) erityisiä moduuleja (kuten valtioneuvostolle hakemuksen, poliittisen puolueen ja ehdokkaan). Metodologia perustuu sekä teoreettisia että käytännön osia, koota kaikki hankitut tiedot ja kaikki sisältö on mukautettu sekä Espanjassa ja Latinalaisessa Amerikassa. Tiedekunta koostuu aktiivisten ammattilaisten ja asiantuntijoiden omilla moduulit, jolla on kokemusta yleisen järjestyksen, hallituksen suunnitelmia, viestintästrategiat ja kampanjoita. ARVIOINTI Hankkiminen lopullinen otsikko edellyttää voittaa kaikki Master moduulit ja kehittämistä gradu. Pätevyys SAADA MBA yliopistosta Alcala de Henares ja Mestaria CESCOMPOL OHJELMA Politiikka, kansalaisuus ja poliittinen käyttäytyminen Poliittisia skenaarioita ja vaalijärjestelmät Perusperiaatteet viestintästrategiasta Poliittiset Communication Management: institutionaalisista suhteista ja Public Affairs Viestintä offline ja online-verkot: Sosiaalinen Media Management Poliittisen markkinoinnin ja Image Management Henkilökohtaisen johtajuuden ja puhe Poliittiset Consulting: suunnittelu ja hallinta vaalikampanjoiden Pro gradu -työ INTERNATIONAL STAYS Tämä Master on ohjelma pysyy yliopistoissa Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Latinalaisessa Amerikassa. Näinä pysyy, voit tavata opettajia huipputason maailman politiikan ja hyötyvät tehokasta verkottumista kokemuksesta .Tiivistepinnoille ohjelma, joka erottaa oman ammatillisen profiilin. URA Opiskelijat voivat täyttää tehtävissä: poliittiset puolueet Consulting viestintä Toimistot... [-]

Maisteriohjelman Markkinointi-, Palveluiden Ja Viestinnän Hallintaa

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 kuukautta September 2018 Sveitsi St.Gallen

Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) koostuu ainutlaatuinen yhdistelmä perus johdon tieteenalojen ja markkinoita ja liiketoimintamalleja asiaa teollisuudenaloilla. Tämän käsitteen MSC ylittää klassisen käsitteet markkinointi. [+]

Maisterit Journalismi ja joukkoviestintässa.

 

Tavoitteet:

Lisäarvo asiakkaalle - tavoitteeksi asetettua kestävää yritysjohdon

Globalisoituneessa maailmassa, kestävää yhtiön arvon voidaan syntyy vakuuttava tuotteita ja palveluja asiakkaille, jotka ovat huomion keskipisteenä. Markkinointi tämänsuuntaisia ​​keskittyy saavuttamaan mahdollisimman korkea asiakaslähtöisyys tuotteisiin ja palveluihin. Tämä integroiva näkemys, joka ylittää klassisen markkinointi, on mitä Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) on sitoutunut: ohjelma yhdistää kaikki johto tieteenaloilla, jotka suhtautuvat laakerit asiakkailta ja yhdistää niitä markkinoita ja liiketoimintamallit ajankohtaisia ​​teollisuudenaloilla. ... [-]


Päällikkö Brändinhallinnassa Ja Viestinnässä (yhteistyössä Landorin Kanssa)

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Master Brand Management ja viestintä muodostaa ammattilaiset voivat luoda, kehittää ja johtaa brändin tietoisuutta kaikki työkalut markkinoinnin ja viestinnän. [+]

Nykyään Brand Manager on keskeinen hahmo yrityksen, ja sen pitäisi olla tuntija tuotemerkin, uudistaja valmis ja pätevä ja taitava taktikko. Master Brand Management ja viestintä muodostaa ammattilaiset voivat luoda, kehittää ja johtaa brändin tietoisuutta kaikki työkalut markkinoinnin ja viestinnän. Opiskelija oppii salaisuuksia brändistrategian (aineelliset arvot laatua ja suorituskykyä sekä aineeton liittyvät arvot, maineesta, näkyvyys ja maine) varmistaakseen menestyksen tuotteen, luoda liiketoimintaa ja kehittää liiketoimintaa pääomaa. Master järjestetään kahtena versiona, ensimmäisen marraskuussa Italian, toinen helmikuussa Englanti. Uramahdollisuudet - Päällikön päätyttyä opiskelija voi työskennellä yrityksissä brändinpäällikkönä, markkinointipäällikkönä, tuotepäällikkönä ja konsultteihin projektipäällikkönä, asiakaspäällikkönä, strategina, tuotekonsulttina. Muita mahdollisuuksia ovat mainos- ja viestintäorganisaatiot kuten strateginen suunnittelija, tilivastaava. Sisäänpääsyvaatimukset - Markkinoinnin ja viestinnän päällikkö suhtautuu myönteisesti viestinnän, markkinoinnin, humanististen tieteiden tai yhteiskuntatieteiden, talouden ja tieteen alojen tutkinnon suorittaneisiin; Valmistuneet itävaltalaiset tai ulkomaiset muotoilukoulut luovan alan oppilaitoksissa; Ammattilaiset, joilla on vähintään kaksi vuotta alan kokemusta. Menetelmät ja rakenne - Markkinoinnin johtamisen ja viestinnän päällikkö, nyt 15. vuosineljänneksellä, tarjoaa luennoille, opetusohjelmiin, tapaustutkimuksiin, työpajoihin ja projekteihin vuorovaikutuksen yritysten, yksittäisten tai ryhmäkumppanuuksien kanssa. Kurssilla on läheinen yhteys ammatilliseen maailmaan kumppanien ja opetushenkilöstön välisellä työllä, joka koostuu suuryritysten, virastojen ja konsulttiyritysten ammattilaisista. Opetus menetelmät katsoo eri vaiheissa: alkaen rakentaminen brändipääomaa, jossa määritellään arvot, sijoittamiseen ja markkinointia, että toimet, joilla pyritään kasvuun ja tukea brändin, analyysin kanssa tuotemerkin strategioita ja suuntauksia ja kehitystä. Osallistujat tutkia eri aloilla rakennushankkeen ja strategisen viestinnän tuotemerkin, tutkimalla taitoja eri toiminnot: Brand Manager, Account, strateginen suunnittelija, Media Research Planner, Kopioi ja Art. Lopussa polkua, joka omistettu yksikkö, kurssi tutkii toimia itse markkinointi: tools tarpeen tehdä itsensä esittely... [-]

Masters Tulojen Hallinnassa, Markkinointi Ja Matkailu Viestintä

CESAE Business & Tourism School
Sekä onlineopetusta että kontaktiopetusta Kokopäiväinen Osa-aikainen 1500 tuntia March 2018 Espanja Madrid + 1 lisää

Master Revenue Management, markkinointi ja matkailu Communication (MRCT) on innovatiivinen koulutusohjelma yli kymmenen vuotta evoluution ja hienostuneisuutta hyvin keskittynyt käytännön näkökulmasta, jotta nuoret hallitsevat kaikilla tuloja johtaja täytyy hallita optimoida hallintaan. [+]

Maisterit Journalismi ja joukkoviestintässa. Tulot Master in Management, markkinointi ja matkailu Communication Tulot Master in Management, markkinointi ja matkailu Communication (MRCT) on innovatiivinen koulutusohjelma yli kymmenen vuotta evoluution ja hienostuneisuutta hyvin keskittynyt opiskelija käytännön näkökulmasta hallita kaikilla tuloja johtaja täytyy hallita optimoida hallintaan. Kokemukset suurten tulojen ammattilaisten tyt Master in Revenue Management MRCT suunnittelu alkoi perusteellisen analyysin koulutusohjelmien Revenue Management tarjoamia joitakin parhaista kansainvälisten yliopistojen matkailualan koulutus. Tähän liittyy laaja työkokemus meidän opettajien ja yhteistyö tulot johtajien suuria kansallisia ja kansainvälistä arvostusta. Tapaa opettajien ja yritysten yhteistyötä kanssamme. Tämän seurauksena ohjelma MRCT mukautuu tarpeisiin ja muuttuvien markkinoiden kysynnän vastuulla Revenue Manager ja hotellialalla. Viime vuosikymmenen aikana käynyt läpi CESAE Business & Tourism School yli 7500 opiskelijaa. Tulot johto tutkimukset CESAE kaikkein innovatiivisia teknisiä apuvälineitä Tämä ohjelma on suunnattu opiskelijoille käytännön näkökulmasta, jossa voit käyttää kaikkia teknisiä välineitä käytetään päivittäin, sekä yhteistyö johtavista alan toiminta Revenue Manager: Availpro, Bookassist, Ota Insight, STR Global, Ormos, BeonPrice, Rate Tiger ja HostSTATS. Ja joukko tekniikoita ja välttämättömiä strategioita hotelli hallinta. Hotellin yritykset tarvitsevat tulot johtajat voivat hyödyntää hotelleja. Tullut yksi heistä MRCT on ohjelma, että opiskelija, joka haluaa hoitaa kannattavuuden matkailukohteeksi tarvitsee käyttää ja pysyä työmarkkinoilla, joilla on suuri kysyntä ammattitaitoisia. Kenen tulisi osallistua Master in Revenue Management, markkinointi ja matkailu Communication Kun MRCT opiskelija oppii kaupallistaa turisti perustaminen soveltamalla tekniikoita ja strategioita tulojen hallinta. Näin on toiminnallisesti pystyy koordinoimaan kaikenlaisia ​​matkailuyritysten: hotellit maaseutumajoituksen, hyvinvointi ja spa, golfkentät jne Lopussa Master saavat hyvin otsikko Francisco de Vitoria University Master Revenue Management, markkinointi ja matkailu... [-]

Maisterin Tutkinto Viestinnän, Sosiaalisen Median Ja Web-markkinointiin

Up Level School of Management
Opetus kampuksella Osa-aikainen 100 - 100 tuntia November 2017 Italia Milano Rooma Napoli + 2 lisää

Master tiedonannossa, Social Media ja Web Marketing on moderni ja innovatiivista koulutusta, joka valmistelee alan ammattilaiset Online Marketing ja verkkoviestinnän. Toisin kuin muut verkkokurssit klassinen Marketing haluaa olla kattavampi väline: se on erityinen mestari Social Media Marketing Strategies Verkkomainonta ja Web Copywriting perustukset, joiden mukaan kaikkein nykyaikaisia ​​viestintätekniikoita ja viimeisin kehitys alan. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords tulee jokapäiväistä välineitä työhösi. [+]

Master tiedonannossa, Social Media ja Web Marketing on moderni ja innovatiivista koulutusta, joka valmistelee alan ammattilaiset Online Marketing ja verkkoviestinnän. Toisin kuin muut verkkokurssit klassinen Marketing haluaa olla kattavampi väline: se on erityinen mestari Social Media Marketing Strategies Verkkomainonta ja Web Copywriting perustukset, joiden mukaan kaikkein nykyaikaisia ​​viestintätekniikoita ja viimeisin kehitys alan. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords tulee jokapäiväistä välineitä työhösi. Miksi valita Masters Viestintä, Social Media ja Online Marketing? Uusi Master Communication, Social Media ja Web Marketing Up taso muodostaa valmistaa sinua toimimaan erittäin kilpailukykyinen teollisuus koulutuksen kautta 360 astetta markkinoinnin ja viestinnän. Lopussa Master voit suunnitella, hallita ja valvoa integroituja viestintäkampanjat käyttäen vain klassista tekniikkaa edistää tuotemerkin ja tuotteiden, innovatiivisin tekniikoita Web Marketing ja viestintä sosiaalisessa mediassa. Kehitys viestintä edellyttää hallintaa uusia menetelmiä ja syvällistä tietoa kaikista niiden mahdollisuuksia. Asteittainen siirtyminen Web 2.0 Web 3.0, kasvava integraatio hakukone ja sosiaalinen media, mullistaa viestintää Internetin kautta, kehittää runsasta vuorovaikutusta, joka on nyt sosiaalinen verkosto suurimman ilme. Tästä syystä maisteriohjelman tiedonannossa, sosiaalinen media ja Web Up Level Marketing on jatkuvasti uudistetaan ja vahvistetaan kaikilla aloilla, jotka ovat yhä tärkeämpiä seuraavan sukupolven markkinointi, kuten: SEO tai optimoida verkkosivuilla asettuvat paremmin hakukoneen verrattuna kohteeseensa; Mainonta verkossa Google Adwords; Social Media Marketing luoda kontaktiverkosto ja rohkaista värväämään; Web copywriting luomaan laadukasta sisältöä, joka kannustaa muuntaminen ja uudelleen osuus; Online maine Management arvon seurannassa ja maineen niiden merkit eri web-kanavia. Laaja-alainen koulutus, joka tarjoaa täysin tietoisena koko viestinnän prosessi, suunnittelusta koordinoinnista, luovuus suorituskyky, jopa tiettyä koulutusta viestinnässä lakia. Mitä Communication Manager? Käännä... [-]

Master in Luxury Goods Communication Management

Accademia del Lusso
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 9 kuukautta February 2018 Italia Milano

[+]

Kurssin tavoitteena

Mestarin Course in Luxury Tavarat Communication Management harjaannuttaa tulla johtajia muoti viestintä ammattilaistasolla.

Opiskelija osaa työskennellä hallinnan lukuisia muoti viestinnän aloilla kuten tyyli ja kuva konsultointi, PR, tapahtumien järjestäminen ja muoti viestintään. Uranäkymät kuuluvat viestintäpäällikkö, Tapahtumat Järjestäjä, PR-päällikkö, Press Office Manager, Editor, stylisti, Research Consultant, Image konsultti.

Työharjoittelu mahdollisuus

On onnistuneesti päätökseen maisterin Kurssilla on mahdollisuus päättää toteuttaa työharjoittelun järjestämä valtuutetut elimet, jotka tunnustetaan oikeudellisesti ja sopi Placement Office Accademia del Lusso. ... [-]


Master In International Communication Management (micm) - Koko Ajan

The Hague University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta August 2018 Alankomaat Haag

MICM houkuttelee opiskelijoita eri puolilta maailmaa, jotka omistavat laajan kirjon ammatillisia etuja ja kokemusta. Monet opiskelijat jo työskentelevät [+]

MIC-kongressikeskusta vastapäätä Ohjelma houkuttelee opiskelijoita eri puolilta maailmaa, joilla on laaja kirjo ammatillisia etuja ja kokemusta. Monet opiskelijat jo työskentelevät sellaisilla aloilla kuin yritys- viestintä ja suhdetoiminta, kun taas toiset tulevat meille liittyvillä aloilla kuten markkinoinnin, brändin hallinta, journalismi, televisio, radio, ja sosiaalinen media. Samaan aikaan olemme tyytyväisiä myös ammattilaisia ​​eri aloilla, jotka etsivät uran muutos. Haemme ammatillinen miesten ja naisten, jotka ovat mitä se tekee läpäistyään MIC-kongressikeskusta vastapäätä ohjelma ja jotka edistävät rikkautta luokkahuoneen kokemus. Googlen filosofia Uskomme, että viestinnän ammattilaiset huomisen on paremmat valmiudet käsitellä laaja kirjo asioita ja haasteita kuin koskaan ennen. Lisäksi tietoliikennetoiminta nähdään yhä yksi strategisesti tärkeä useimmille suurille organisaatioille. Tavoitteenamme on tuoda käytännön keskittyä asiaan ja huippuluokan teoria valmistautuu valmistuneista johtajuutta huippuosaamista viestinnän alalla heidän valintansa. Meidän luokkahuoneen kokemus MICM opetussuunnitelma tarkistetaan vuosittain niin, että kurssit kuvastavat suuntauksia markkinapaikka, jossa meidän opiskelijoiden ja tutkinnon toimii. Kursseja on tarjolla eri aloilla, kuten yritysten maineen, Media Relations, sosiaalinen media, sisäinen viestintä ja Brand Management. Lopussa ohjelman jokainen opiskelija toimii konsulttina asiakkaan organisaation täyttämällä tutkielma, joka esittelee ratkaisu reaalimaailman ongelma. Ei keskustelua MICM luokkahuoneen kokemus olisi täydellinen ilman mainintaa kansainvälisyys osallistuvien opiskelijoiden. Nykyiset opiskelijat ovat kaikilla mantereilla maapallolla ja niin tuo moninaisuuden näkökulmista keskusteltu lainkaan. Tämä monimuotoisuus tarkoittaa myös sitä, että MICM valmistuneet ovat verkottuneet ikäisensä ympäri maailmaa. Faktat - Opetuskieli: Englanti - Pääsyvaatimukset: Kandidaatin tutkinto ja vähintään kahden vuoden työkokemus - Ajankohta: syyskuu 2017 - Kesto: 12 kk - Luento tuntia: tiistai ja perjantai 9.00-16.00 tuntia. - Aika investointi: 40 tuntia viikossa (kuten luentoja) - Laajuus:... [-]

Päällikkö Mediassa, Johtamisessa Ja Digitaalisessa Teknologiassa

Ludwig-Maximilians-University Munich
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 4 lukukautta October 2018 Saksa München

Maisteriohjelman "Media, hallinta ja Digital Technologies" (MMT) käsitellään liittyviä kysymyksiä hallintaan ja digitaaliteknologian soveltamisesta yhteydessä tiedotusvälineiden ja Internet-teollisuuden. Se on peräkkäisen neljän lukukauden maisteri (DI) tutkinto-ohjelma, joka on täysin opetetaan Englanti ja yhdessä tarjoavat Münchenin School of Management ja instituutin tietotekniikan, sekä Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU) . Ohjelma on täysin rahoittama aloite "Digitaler Campus Bayern", joka on osa Baijerin digitoinnin strategia "BAYERN DIGITAL". [+]

Maisterit Journalismi ja joukkoviestintässa. Pitkälle erikoistunutta ja monitieteinen maisteriohjelmaan "Media, hallinta ja Digital Technologies" (MMT) luotiin kouluttaa sekä tulevien johtajien ja perustajien (digitaalinen) mediateollisuuden jotka osoittavat korkeatasoista asiantuntemusta risteyksessä välillä median, johdon ja digitaalitekniikan. Siksi tärkein tavoite on houkutella erittäin lahjakkaita ja kunnianhimoisia opiskelijoita ympäri Eurooppaa ja muualla maailmassa tausta liike, tietotekniikan vastaavasti tietojenkäsittelytieteen tai muita integroituja ohjelmia. MMT Maisteriohjelma on peräkkäisen neljän lukukauden maisteri (DI) tutkinto-ohjelma, joka on täysin opetetaan Englanti ja joka ei vaadi saksan kielen taitoja. Se on yhdessä tarjoavat Münchenin School of Management ja Institute for Informatics Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU). Ohjelma on täysin rahoittama aloite "Digitaler Campus Bayern", joka on osa Baijerin digitoinnin strategia "BAYERN DIGITAL". Yleensä ei ole lukukausimaksuja osallistua MMT ohjelmassa. MMT ohjelma: antaa sinulle mahdollisuuden jatkaa oman maisteriksi yksi Euroopan tunnetuimmista yliopistojen kaupungin erittäin korkean elintason laatu, tarjoaa opiskelijoille ainutlaatuinen ja tulevaisuuteen suuntautunut kurssi rakenne erittäin merkityksellisiä käytännön sisältöä, on useimmiten pidetään pienryhmissä maksimoida oppimisen menestys, on opettanut johtavien tiedemiesten ja tutkijoiden omalla alallaan, pysyvästi tekee yhteistyötä tunnettujen yrityskumppaneita tiedotusvälineiden ja Internet-teollisuuden Euroopan tärkein digitaalinen mediakeskus, tarjoaa tutkinnon lukuisia uranäkymiä tiedotusvälineissä ja Internet-teollisuuden sekä muille toimialoille, jotka laajasti digitaalitekniikkaa - vaan myös perustajat tai tiedemaailman. MMT Maisteriohjelma käsittää neljä lukukautta (alkaa talvella lukukauden vuosittain) mukaisesti yleisen aikataulun LMU. Jokainen lukukausi osuus on 30 opintopistettä, mikä opiskelijoiden on hankittava 120 opintopistettä yhteensä. Kurssin rakenne koostuu viisi suurta rakennuspalikoita: Business and Technology: Tässä lohkossa on neljä kursseja, jossa yhdistyvät sisältö liiketoiminnan ja tietotekniikan. Kaikki kurssimuodot ovat erittäin interaktiivisia ja osittain toteutetaan ns. "Projektikursseina" tiiviissä yhteistyössä... [-]