$close

Suodattimet

Katso tulokset

Täältä löydät Maisteriohjelmat Kasvatustiedessa 2022/2023 Concordia Argentiinassa

Maisterin tutkinnon saaminen vaatii perustutkintojen hyväksyttävää suorittamista. Maisterin tutkinto myönnetään yleensä 12 - 18 collegekurssin jälkeen, ja opintoihin sisältyy yleensä myös kattavia tenttejä ja/tai pro gradu -työ.Osa oppijoista saattaa haluta kouluttaa itse itseään, vaikkakin yleensä koulutusta hankitaan opettajan tai ohjaajan valvovan silmän alla. Korkeakoulutukse… Lue lisää

Maisterin tutkinnon saaminen vaatii perustutkintojen hyväksyttävää suorittamista. Maisterin tutkinto myönnetään yleensä 12 - 18 collegekurssin jälkeen, ja opintoihin sisältyy yleensä myös kattavia tenttejä ja/tai pro gradu -työ.

Osa oppijoista saattaa haluta kouluttaa itse itseään, vaikkakin yleensä koulutusta hankitaan opettajan tai ohjaajan valvovan silmän alla. Korkeakoulutuksessa valvojana toimii yleensä professori. Koulutusympäristökin voi olla monenlainen, hyvinkin muodollinen tai vaihtoehtoisesti varsin vapaamuotoinen.  

Kansainväliset opiskelijat löytävät laaja ja monipuolinen valikoima korkeakoulujen tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet edullinen tutkimukset korkeatasoista. Suuri merkitys on asetettu koulutusjärjestelmän Argentiinassa. Niiden tavoitteena on tarjota tiede-, ammatti, humanistinen ja tekninen koulutus korkeimmalla alalla.

Näytä vähemmän
Lue lisää opiskelusta Argentiinassa
$format_list_bulleted Suodattimet
Lajitteluperuste:
Suositeltu Uusimmat Nimi
Autonomous University of Entre Ríos (Universidad Autónoma de Entre Ríos UADER)
Concordia, Argentiina

Tämän jatko-opintojen ehdotuksen tarkoituksena on problematisoida koulutuksen todellisuus aistien ja sedimentoituneiden merkitysten murtumisprosessin aloittamiseksi koululaito ... +

Tämän jatko-opintojen ehdotuksen tarkoituksena on problematisoida koulutuksen todellisuus aistien ja sedimentoituneiden merkitysten murtumisprosessin aloittamiseksi koululaitoksissa. Syventämällä teoreettista ja metodologista tietoa, se pyrkii edistämään uuden tiedon ja arvojen tuottamista ja kehittämistä sekä vahvistamaan ja laajentamaan keskustelupaikkoja nykypäivän lukiossa elämiseen liittyvistä ongelmista. Tätä varten on välttämätöntä pystyä denaturoimaan ja tunnistamaan mielikuvitukset, jotka järjestävät kouluissa esiintyvät institutionaaliset, pedagogiset ja didaktiset käytännöt, sekä luokkahuoneissa asuvien aiheiden ominaisuudet. -
Maisteri
Spanish (Argentina)
Kampus