$close

Suodattimet

Katso tulokset

Täältä löydät Maisteriohjelmat Kasvatustiedessa 2022/2023 Lomas de Zamora Argentiinassa

Maisterin tutkinto on jatkotutkintojen jälkeen myönnettävä tutkinto, jonka avulla opiskelijat joko kartuttavat tietyn alan osaamistaan tai hankkivat parempia valmiuksia urallaan etenemiseen. Suurin osa maisterin tutkinnoista suoritetaan valtion yliopistoissa tai muissa julkisrahoitteisissa yliopistoissa.Hyvin laajasti ajateltuna koulutuksella voidaan viitata mihin tahansa merkittävään kokem… Lue lisää

Maisterin tutkinto on jatkotutkintojen jälkeen myönnettävä tutkinto, jonka avulla opiskelijat joko kartuttavat tietyn alan osaamistaan tai hankkivat parempia valmiuksia urallaan etenemiseen. Suurin osa maisterin tutkinnoista suoritetaan valtion yliopistoissa tai muissa julkisrahoitteisissa yliopistoissa.

Hyvin laajasti ajateltuna koulutuksella voidaan viitata mihin tahansa merkittävään kokemukseen, joka tavalla tai toisella määrittelee yksilöä. Tämä puolestaan voi vaikuttaa tapaan, jolla yksilö, tässä tapauksessa opiskelija, ajattelee, tuntee tai toimii. Pedagogiikka on tärkeä koulutustermi, jolla viitataan erilaisiin opetusmenetelmiin.

Argentiina on monikulttuurisessa yhteisössä ja on kutsuva maa opiskelijoiden alkaneet opiskella ulkomailla. Koulutuksen laatu on erinomainen ja myös erittäin edullinen.

Näytä vähemmän
Lue lisää opiskelusta Argentiinassa
$format_list_bulleted Suodattimet
Lajitteluperuste:
Suositeltu Uusimmat Nimi
Universidad Nacional De Lomas De Zamora
Lomas de Zamora, Argentiina

Yksi didaktikoihin ja opetussuunnitelmiin erikoistumisen ja opetussuunnitelman maisterin tutkinnon luomisen tarkoituksista oli edistää opetusammattilaisten ja muiden alojen op ... +

Yksi didaktikoihin ja opetussuunnitelmiin erikoistumisen ja opetussuunnitelman maisterin tutkinnon luomisen tarkoituksista oli edistää opetusammattilaisten ja muiden alojen opetussuunnitelmaan liittyvää koulutusta, jotta voidaan täyttää akkreditointitoimistojen sisällyttämisestä toimielimiin liittyvät vaatimukset, aina ajankohtaiset laatuhaasteet, uuden kurinpidollisen kehityksen ohjaamiseen tarvittavat tekniset vaatimukset, opetussuunnitelman käsitys pysyväksi prosessiksi. Nämä urat toteutettiin korkeasti koulutetun opetushenkilöstön ja heillä oli merkittävää ammattitaitoa omilla aloillaan sekä erinomaiset julkisen tehtävän suoritukset, jotka liittyivät opetussuunnitelmien määrittelyyn sekä kansallisella että maakuntatasolla, mikä mahdollisti erinomaisen tason jatko -opetusryhmä, joka hyödyntää käytettävissä olevaa inhimillistä pääomaa ja pääsee CONEAUn molempien uran akkreditointiin. Opetussuunnitelman maisterin tutkinnon luominen vastasi kiinnostukseen jatkaa perustavanlaatuista toimeksiantoa tarjota laadukkaita akateemisia ehdotuksia, jotka kykenevät tarjoamaan erilaisia ratkaisutason vaatimuksia yhteisölle ja sen valmistuneille. Tässä ehdotuksessa otetaan huomioon tarve syventää koulutusta, joka koskee tutkimuksen teoreettista, metodologista, teknologista ja ammatillista kehitystä ja tietämystä koulutuksen kurinalaisuudesta, erityisesti opetussuunnitelman alalta, sekä suunnittelun ongelmissa opetussuunnitelmien kehittämisessä maassa, jossa pakollisen luonteen laajentaminen koulutusjärjestelmässä on edistänyt opetussuunnitelmien innovaatioprosesseja ja eri tekniikoiden sisällyttämistä luokkahuoneeseen. -
Maisteri
Spanish (Argentina)
Kampus