$close

Suodattimet

Katso tulokset

Täältä löydät Maisteriohjelmat Kasvatustiedessa 2022/2023 Lissabon Portugalissa

Maisterin tutkinnon saaminen vaatii perustutkintojen hyväksyttävää suorittamista. Maisterin tutkinto myönnetään yleensä 12 - 18 collegekurssin jälkeen, ja opintoihin sisältyy yleensä myös kattavia tenttejä ja/tai pro gradu -työ.Osa oppijoista saattaa haluta kouluttaa itse itseään, vaikkakin yleensä koulutusta hankitaan opettajan tai ohjaajan valvovan silmän alla. Korkeakoulutukse… Lue lisää

Maisterin tutkinnon saaminen vaatii perustutkintojen hyväksyttävää suorittamista. Maisterin tutkinto myönnetään yleensä 12 - 18 collegekurssin jälkeen, ja opintoihin sisältyy yleensä myös kattavia tenttejä ja/tai pro gradu -työ.

Osa oppijoista saattaa haluta kouluttaa itse itseään, vaikkakin yleensä koulutusta hankitaan opettajan tai ohjaajan valvovan silmän alla. Korkeakoulutuksessa valvojana toimii yleensä professori. Koulutusympäristökin voi olla monenlainen, hyvinkin muodollinen tai vaihtoehtoisesti varsin vapaamuotoinen.  

Portugali on yksi lämpimintä Euroopan maissa. Opinto-ohjelmat ovat erittäin edullisia. Itse asiassa Portugali on yksi alhaisimmista elinkustannukset opiskelijoille. Nauti suuri rannat Algarve tai vanha siivet historian pääkaupunki Lissabon.

Lissabon on Portugalin 's pääkaupunki ja väkiluku on yli 500.000 henkilöä sen hallinnossa. Euroopan unionin kanssa, Lissabonin tulee 11 väkiluvultaan ja yksi vanhimmista kaupungeista maan päällä. On 3 johtavien yliopistojen Lissabonin nimittäin; Lissabonin yliopistolta, Lissabonin teknillinen yliopisto ja New Lissabonin yliopistolta.

Näytä vähemmän
Lue lisää opiskelusta Portugalissa
$format_list_bulleted Suodattimet
Lajitteluperuste:
Suositeltu Uusimmat Nimi
Institute of Educational Sciences (Instituto Superior de Ciências Educativas ISCE)
9, Portugali

Kehitä hyvin jäsennellyssä käsitteellisessä kehyksessä suorituskyvyn erityiskontekstiin; Syventää analyysin ja kriittisen pohdinnan taitoja sosio-opetuskäytäntöjen parantamise ... +

Kehitä hyvin jäsennellyssä käsitteellisessä kehyksessä suorituskyvyn erityiskontekstiin; Syventää analyysin ja kriittisen pohdinnan taitoja sosio-opetuskäytäntöjen parantamiseksi; Myötävaikuttaa tieteellisen tiedon rakentamiseen tietyllä koulutusalalla; Kehittää johtamistaitoja ja konfliktien ratkaisemista; Hyväksytään toimintastrategiat sosiaalisen epätasapainon aiheuttamien ongelmien torjumiseksi. Kehitetään valmiuksia suunnitella, hallita ja arvioida laitoksia ja ohjelmia -
Maisteri
Portuguese (Portugal)
Kampus
 
Institute of Education and Science (Instituto Superior de Educação e Ciências)
Lissabon, Portugali

Tämän koulutuksen tarkoituksena on, että tuleva esiopetuksen päällikkö kehittää paitsi joukko erityisiä taitoja, joiden avulla hän voi suoraan puuttua lasten kanssa opetus-opp ... +

Tämän koulutuksen tarkoituksena on, että tuleva esiopetuksen päällikkö kehittää paitsi joukko erityisiä taitoja, joiden avulla hän voi suoraan puuttua lasten kanssa opetus-oppimisprosessin suunnittelun, suunnittelun, toteuttamisen ja arvioinnin tehtäviin, sekä laajempia taitoja, jotka lisäävät aktiivista osallistumista institutionaaliseen elämään, esimerkiksi koulun johtamiseen ja suhteisiin erilaisiin sosio-kasvatuksellisiin toimijoihin. Tämän opintojakson tavoitteet ovat: kehittää perustaitoja interventioon puuttumiseksi esiopetuksessa; kehittää taitoja, jotka on tarkoitettu monimutkaisten koulutustilanteiden analysointiin ja koulutuksen tutkimukseen edistää näiden perustaitojen rakentamista teorian ja käytännön vahvassa niveltymisessä ammatillisesta näkökulmasta; edistämään pohdintavälineiden, vastuullisuuden, erikoistumisen (asiantuntemuksen) ja ammattietiikan kehittämistä opetuskäytännössä; kehittää taitoja aktiivisessa osallistumisessa koululaitoksiin, erityisesti koulun johtamiseen. Lisäksi määriteltiin useita oppimistavoitteita (tiedot, taidot ja pätevyydet), jotka opiskelijat kehittävät tällä kurssilla -
MA
Portuguese (Portugal)
Kampus
 
Institute of Paços de Brandão (Instituto Superior de Paços de Brandão)
Lissabon, Portugali

Maisterin oppimistavoitteet koulutuksen hallinnossa ovat: Pätevät koulutuksen hallinnon ja johtamisen harjoittamiseen koulutus- ja opetuslaitosten ohjaus- ja pedagogisen, hall ... +

Maisterin oppimistavoitteet koulutuksen hallinnossa ovat: Pätevät koulutuksen hallinnon ja johtamisen harjoittamiseen koulutus- ja opetuslaitosten ohjaus- ja pedagogisen, hallinnollisen ja varainhoidon tehtävien osalta. Ymmärrä koulujen organisaatiodynamiikka tieteellisestä näkökulmasta ja koulun organisaation analyysin päämallien ja teorioiden mukaisesti. Sovelletaan tieteellisiä tutkimusmenetelmiä opiskelu- ja opetuslaitosten organisaation, johtamisen sekä hallinnollisen ja pedagogisen johtamisen prosessien ja käytäntöjen tutkimiseen. Kehitetään koulutuksen innovaatioiden ja interventioiden valmiuksia koulutus- ja koulukeskustelussa ottaen huomioon tutkimuksen panos koulutuksessa. Kehitetään taitoja, jotka mahdollistavat elinikäisen oppimisen, periaatteessa itsekeskeisellä tai itsenäisellä tavalla ammatillisen kehityksen näkökulman mukaisesti. -
Maisteri
Portuguese (Portugal)
Kampus
 

Ansaitse stipendi, jonka arvo on jopa 10 000,00

Tutustu stipendimme suomiin mahdollisuuksiin.
Institute of Educational Sciences (Instituto Superior de Ciências Educativas ISCE)
9, Portugali

AMMATTITULOKSET Taimitarhat; Lastentarha; Lapsi- ja yhteisöanimaation epäviralliset koulutusyhteydet: Kirjastojen, leikkihuoneiden, vapaa-ajan aktiviteettien, sairaaloiden, le ... +

AMMATTITULOKSET Taimitarhat; Lastentarha; Lapsi- ja yhteisöanimaation epäviralliset koulutusyhteydet: Kirjastojen, leikkihuoneiden, vapaa-ajan aktiviteettien, sairaaloiden, leikkimielistä ja / tai didaktista toimintaa järjestävien yritysten animaatio; Päiväkotien ja lastentarhojen hallinto. Tämän toisen opintojakson tarkoituksena on tarjota ammatillisten taitojen hankkiminen, jotka on merkitty lapsikasvattajan erityisissä ammatillisissa suorituskykyprofiileissa, jotta hän voi suunnitella ja kehittää opetussuunnitelmaa suunnittelun, organisoinnin ja arvioinnin avulla. ympäristökasvatus sekä aktiviteetit ja opetussuunnitelmaprojektit mielekkään oppimisen rakentamiseksi; integroidun opetussuunnitelman kehittämiseksi tarvittavien tietojen ja taitojen mobilisointi. -
Maisteri
Portuguese (Portugal)
Kampus