Maisteriohjelmat Mainontassa

Täältä löydät 20 Maisteriohjelmaa Mainontassa

Mainonta

Mainonnan alalla liittyy viestintää markkinoinnin tekniikoita vakuuttaa, suostutella tai vaikuttaa kuluttajat ostanut tai erityisiä toimia. Master Mainonta on suunniteltu niille, jotka ovat yritysten tarpeista ja luova jotka etsivät jännittävä ja haastava ura. On laadukkaita Master in Advertising ohjelmat sijaitsevat yliopistoissa ympäri maailmaa, jotka antavat opiskelijoille mahdollisuuden saada taitoja, soveltaa ideoita ja saada käytännön kokemusta mainonnan. On olemassa erilaisia ​​aiheita Master Mainonta, joiden avulla opiskelijat voivat erikoistua tietyn alan edun kuten luova mainonta, kansainvälinen mainonta, viestintä, ja online-mainonta, muutamia mainitakseni. Kun ansaita Master Mainonta tutkinto, opiskelijat ovat uramahdollisuuksia eri alojen ja yritysten, mukaan lukien voittoa tavoittelemattomat organisaatiot, monikansalliset yritykset, politiikka, lääke-, elintarvike-, ja niin paljon enemmän.Jos Master Mainonta ääniä kiinnostaa sinua, sitten katsomaan läpi ohjelmien alla ja löytää joka sopii sinulle parhaiten!

Näytä lisää

Master In Luova Mainonta

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi October 2017 Italia Milano

Master Creative Mainonta on yhteinen aloite NABA ja median suunnittelu School Auckland, Uusi-Seelanti. Tämä yhden vuoden maisteriohjelman keskittyy innovatiivisia ja tehokkaita mainonnan tekniikoita, jotka saavat asiakkaita ajattelu, puhuminen-ja osto. Kurssilla kattaa kaikki media, jossa mainonta näkyy-printti-, radio- ja TV-verkkojen ja sosiaalinen media. [+]

Maisterit Mainontassa. 5 STIPENDIT jaossa APURAHAHAKEMUS KILPAILU luova mainonta. Määräaika: 12 toukokuu Master Creative Mainonta on yhteinen aloite NABA ja Media suunnittelu School Auckland, Uusi-Seelanti. Tämä yhden vuoden maisteriohjelman keskittyy innovatiivisten ja tehokkaiden mainonnan tekniikoita jotka saavat asiakkaat ajattelu, puhuminen-ja osto. Kurssilla kattaa kaikki media, jossa mainonta näkyy-printti-, radio- ja TV-verkkojen ja sosiaalinen media. Sinun valmistautua tulla luova osastojen mainostoimistot oppimalla miten ratkaista ongelmia luovasti ja miten välittää ideoita muille tiivis ja vakuuttava tavalla. Molemmat keskeisiä elämän taitoja hyödyntää kaikilla tahansa määrän tieteenalojen, erityisesti ne, jotka liittyvät kaupalliseen luovuutta. Sen lisäksi tunnustustodistuksen Media suunnittelu School, myöntää valmistuneet saavat Academic maisterinvihkiäisissä myöntämiä NABA ja Nuova Accademia di Belle Arti, tunnustettu Italian opetusministeriön, yliopistojen ja tutkimus. Tietoja median suunnittelu School Media suunnittelu School on Uuden-Seelannin suurin palkittu yksityinen korkeakoulutuksen instituutti luovien alojen. Auckland-pohjainen koulun tarjoaa asiantuntija astetta kehittyvillä luovien alojen, kuten kandidaatin tutkinnon 3D-animaatiota, media muotoilu, visuaalinen Eeffects, peli taidetta, ja peli ohjelmointi. Media suunnittelu School alumni on mennyt työhön top yritykset kuten DreamWorks, Pixar, bbdo, ja Saatchi & Saatchi, ja he ovat työskennelleet suuria tuotantoja kuten Hobitti ja Avatar. Opetussuunnitelma Luokat ovat: mainonta, sosiologia Cultural Prosessit, Project Design, Art Direction, audiovisuaalinen Documentation Techniques, Digital Technologies and Applications, Integrated New Media. Ammatillinen Perspectives Tutkinnon Master Creative mainonta on teoreettisia ja teknisiä valmiuksia toteuttaa eri ammatti rooleja mainonta mukaan lukien taiteellinen johtaja, graafinen suunnittelija, copywriter, luova tarinankertoja, luova Account Manager, mainonta konsultti, tuote ja / tai Brand Manager, edistäminen ja PR Manager, viestintä suunnittelija. Tutkinnon voi toimia myös TV tai radioasemia, luova osastot,... [-]

Mestari Markkinointi

IPAG Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 lukukautta September 2017 Ranska Nice Australia Sydney Paris + 3 lisää

Kukin Newcastlen maisteriohjelmien sisältää keskitytään erityisesti Aasian ja Tyynenmeren alueella ja niiden merkitys globaalissa liiketoimintaympäristössä. Nämä kolme Masters on suunniteltu opiskelijoille, jotka ovat valmistuneet laaja liiketoiminnan ohjelmia ja jotka haluavat päivittää ja päivittää tietojaan ja taitojaan uuden globaalin liiketoiminnan maailmassa. [+]

Esitys Tämä arvostettu kumppanuus IPAG Business School ja University of Newcastle antaa opiskelijoille mahdollisuuden harjoittaa kaksoistutkinnon yhdessä kolme aluetta: Master of Business, Master of Marketing, Master of Human Resource Management. Kukin Newcastlen maisteriohjelmien sisältää keskitytään erityisesti Aasian ja Tyynenmeren alueella ja niiden merkitys globaalissa liiketoimintaympäristössä. Nämä kolme Masters on suunniteltu opiskelijoille, jotka ovat valmistuneet laaja liiketoiminnan ohjelmia ja jotka haluavat päivittää ja päivittää tietojaan ja taitojaan uuden globaalin liiketoiminnan maailmassa. Opiskelija kehittää strategista esimiestaitojen tärkein päätöksentekoelin alueet ohjelmaansa ja tutkia uusia asioita nykyajan liiketoimintaympäristössä. Nämä ohjelmat opetetaan Englanti ja koostuu kahdesta osasta: 1. lukukausi klo IPAG Business School Nice, 2. lukukausi Newcastle University. [-]

Master Liikenteenhallinnassa: SEO, Sem, SMM

Grupo IOE
Sekä onlineopetusta että kontaktiopetusta Osa-aikainen September 2017 Espanja Barcelona Madrid Murcia Valencia Kolumbia Bogotá Meksiko Mexico City Peru Lima Brasilia São Paulo + 10 lisää

Master on suunniteltu ammattilaisille kiinnostunut suunnittelussa ja toteutetaan strategioita oma digitaalisten työkalujen maksimaalisen kannattavuuden digitaalisissa ympäristöissä. [+]

Maisterit Mainontassa. Master on suunniteltu ammattilaisille kiinnostunut suunnittelussa ja toteutetaan strategioita oma digitaalisten työkalujen maksimaalisen kannattavuuden digitaalisissa ympäristöissä. Born tarvetta luoda useita markkinoinnin tekniikoita, jotka mahdollistavat yhtiön houkutella asiakkaita. Se perustuu prosessien vetovoima, muuntaminen ja automaatio, jotta viimeisessä vaiheessa täydellisen identiteetin vierailija web saavutetaan. Siten enemmän kohdistettuja mainoksia voidaan tehdä. Tavoitteet Suunnittelu, kehittää ja hoitaa Digital Marketing Plan, sopusoinnussa yleisen suunnitelman Marketing. Onko strateginen näkemys sosiaalisten verkostojen ja mitä, miten ja milloin he voivat tuoda lisäarvoa markkinointisuunnitelman. Valitse ja soveltaa digitaalisen markkinoinnin välineitä tavoitteiden saavuttamiseksi kussakin markkinoinnin strategiat Luo tehokkaita kampanjoita verkossa, analysoida tulokset ja tehdä oikeita päätöksiä Tutki kommunikatiivisen paradigman muutos ja syntyminen digitaalisen maineen. Muoto suunnitteluun ja toteuttamiseen strategisten suunnitelmien auki. Tietäen hallinnan virtuaalisten yhteisöjen ja yhteys digitaalinen ja analoginen. Analysoi onnistuneita tapauksia yhteisön hallinta. Tarjota kilpailukykyisiä etuja yrityksille [-]

Master Of Mainonta

Bond University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 54 viikkoa January 2018 Australia Robina

Master of Advertising on suunniteltu tarjoamaan opiskelijoille teoreettinen sekä käytännön taitoja olennainen uran mainonnan ja siihen liittyvillä aloilla. [+]

SISÄÄNPÄÄSYVAATIMUKSET Loppuun kandidaatin tutkinto alalla sukulais ehdotettuun maisteriksi. ohjelman kuvaus Master of Advertising on suunniteltu tarjoamaan opiskelijoille teoreettinen sekä käytännön taitoja olennainen uran mainonnan ja siihen liittyvillä aloilla. Toimitettu innovatiivisella oppimiskokemus jossa tietenkin työtä on tasapainotettu studio perustuva opetus ja oppiminen toimintaa, opiskelijat oppivat kokeneemmilta tutkijat ja alan ammattilaisia. Koko ohjelman opiskelijat ovat aktiivisesti mukana päivä-to-day vaatimuksiin ja haasteisiin kehittämällä kaupallisia kampanjan konsepteja ja suunnittelu viestintäaloitteita asiakkailleen studio-oppimisympäristö. Lisäksi luovan ratkaisun havainto menetelmiä ja tekniikoita antaa erittäin siirrettäviä taitoja, jotka ovat vahva kysyntä poikki monilla aloilla etsii innovatiivisia tuotteita ja käytäntöjä ja jotka keskittyvät käyttäjäkokemuksen. Ohjelman rakenne Foundation Aiheet (6) Mainonta Masterclass: Brand Experience & Advanced Strateginen suunnittelu Code for Mainokset Kulutus, Experience and Design Suunnittelu, ajattelu ja Ideation Mainonnan Sosiaalinen media: riskit ja mahdollisuudet OR PR Masterclass suunnittelu Communications Studio Aiheet (3) Mainonta Studio I Mainonta Studio II Mainonta Studio III PROFESSIONAL TULOKSET Master of Advertising ohjelman avulla voit syöttää mainosala erilaisia ​​rooleja, jotka vaihtelevat johtotehtäviin luovan rooleja mainonnassa tai ammatteihin. Suunniteltu ja rakentuu pääasiassa studio-opetusta ympäristössä, tämä innovatiivinen ohjelma valmistelee teitä dynaamisen kulttuurin ja monitieteistä tietopohjaa, joka luonnehtii modernin mainonnan alalla. Erityisenä tässä ohjelmassa on, että opiskelija kehittää vahva portfolio, joka on välttämätöntä aloittaa uran mainonnan ja luovien alojen yleensä. Strateginen ajattelu, visuaalinen luovuus, julkinen sitoutuminen, muotoilu ja tekniset taidot, strategisen johtamisen ja yrittäjyyden näkymät kehitetty tämän verran myös antaa sinulle monenlaisia ​​uramahdollisuuksia laajemmassa alalla luovan teollisuuden. Opiskelijoille kiinnostuneita luomaan uuden väylän korkeakoulutukseen, ohjelma tarjoaa mahdollisuuden tunnistaa ja jäljittää tutkimushankkeita, jotka voivat luoda perustan jatko-opintoihin. [-]

Masters Intensiivinen Brändinhallinta

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Opetus kampuksella Kokopäiväinen February 2018 Espanja Madrid

Intensiivinen Master Brand Management Brand pyritään korjaamaan brändi sen kaikissa muodoissa. Koska syntymän brändi, sen DNA, sen perustukset, kautta viestintästrategioita, luoda viestejä, kampanjoita ja sisältö tavoittaa eri yhtymäkohtia kuluttajan perinteisiä, digitaalisen median kokemuksia jne. [+]

Maisterit Mainontassa. Tämä ohjelma on espanjaksi opetetut Intensiivinen Master Brand Management Sen tarkoituksena on käsitellä brändin sen kaikissa muodoissa. Koska syntymän brändi, sen DNA, sen perustukset, kautta viestintästrategioita, luoda viestejä, kampanjoita ja sisältö tavoittaa eri yhtymäkohtia kuluttajan perinteisiä, digitaalisen median kokemuksia jne. Tämän tutkinto, opiskelijat pääsevät haasteisiin brändin kaikista näkökulmista, mitä niiden tulevaan uraansa strategiassa, luovuutta ja viestintä. TAVOITTEET: Intensiivinen Master Brand Management, perustettiin pyritään muodostamaan onnistunut ammattilaisten nykytilannetta ja tulevaa kehitystä näillä aloilla. Ammattilaiset pystyvät: - Launch vahvoista merkeistä tai auttaa brändin suunnitella uudelleen strategiaansa. Yritykset haluavat integroida sen markkinoinnin ja mainonnan profiilit enemmän strategista näkemystä ja ymmärrystä uuden median. - Luo tehokkaita viestejä ja kampanjat exitosas.Aprendiendo prosesseja tarvitaan hyviä ideoita, suhde strategia ja luovuuden ja prosessien arvioinnin ja kehittämisen ideoita. - Suunnittele tiedonannossa tuotemerkin detect tietäen paras kanavia tavoittaa suoraan kuluttajille. Perinteisestä median digitaalisen median, kokemus POS, tuotesuunnittelua, tapahtumia, PR, jne - Mittaa tehokkuutta viestinnän toimien, arvioida Brand Equity ja täyttävät tarvittavat muuttujat tontti diagnoosin tilanteesta. Tee oikeita päätöksiä säilyttää tai parantaa terveyttä brändin. MENETELMÄT: Intensiivinen Master Brand Management Brand on opetuksen menetelmiä joka koskee sekä erityisiä ohjelman sisällöstä ja yhteisen poikittainen sisältöä 4 kouluissa IED Master (suunnittelu, muoti, Visual Communication and Management). Kaikki ohjelmat ovat seuraavat rakenteen kehittämiseksi opetussisältöjen: - Content online kautta online-oppiminen, opiskelija käyttää tiedon rajat ja valmistelu-, omat arvot IED luonnetta. Nämä teoreettiset / käytännön tai instrumentaalinen kurssit ovat huoltajan tai opettajan ohjata oppilasta koko CAMPUS IED, hieno ja helppokäyttöinen oppimisen vaiheessa. - Sisältö kohtaamaan luokkahuoneessa sisältöä on paljon erityistä tietoa ja pienempi osa... [-]

Master In Brändin Hallinta Ja Viestintä

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta November 2017 Italia Milano

Master Brand Management ja viestintä tavoitteena on kouluttaa ammattilainen hahmo, joka yrityksen tai viraston pystyy hallitsemaan tuotemerkin ja määritellä brändistrategian joka yhdistää konkreettinen arvot laatua ja suorituskykyä aineeton liittyvät pääasiassa erilaistumista, merkityksellinen, itsetunto ja maine. Täydellinen ammattilainen, joka pystyy käytön komennolla sekä luovan kieli strateginen suunnittelu on valmentaja branding prosessia. [+]

Tämä ohjelma "opetetaan Italian Kenen tulisi osallistua - Master Brand Management ja viestintä on suunnattu tutkinnon viestintä, markkinointi, humanististen tai yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja tiede; tutkinnon Italian tai ulkomaisen suunnittelu koulujen luovia aloja; ammattilaisille vähintään kahden vuoden kokemus alalta. Menetelmät ja rakenne - Master Brand Management ja viestintä, nyt sen 15 vuotta, säädetään vuorottelu luentoja, harjoitukset, tapaustutkimuksia, työpajoja ja projekteja yhteistyössä teollisuuden rakenteita, yksilön ja ryhmän projekteja. Kurssi on läheinen yhteys ammatti työn kautta kehittynyt kumppaneiden ja opetushenkilöstön. Opetus katsoo eri vaiheissa: rakennuksesta brändipääomaa, jossa määritellään arvot, sijoittamiseen ja markkinointia, että toimet, joilla pyritään kasvuun ja tukea brändin, analyysin kanssa tuotemerkin strategioita ja ja taipumus kehityslinjoista. Lopussa polun, joka omistettu moduuli, se myös korostetaan erityisesti itsensä markkinoinnin keinot: tarvittavat työkalut tehdä esitys itsestään tehokkaasti, jotta julkinen esittäminen tekniikoita. Aiemmissa numeroissa hankkeissa kehitettiin yhteistyössä: Decathlon - Brand check-up ja kehittäminen tuotemerkin Italiassa; Deborah Cosmetics - uudelleenlanseeraus tuotemerkin vähittäiskaupan; Redbull - Brand venyttely ja käynnistää RedBulletin aikakauslehti; Carrefour - Kehitetään CarrefourBIO tuotemerkin; Nestlé - Brand maine; Buitoni - uudelleenlanseeraus tuotemerkin ulkomaisen tavoitteita; Milanosport - Corporate ja brändin identiteetti; Kraft - Brand uudelleensijoitus; Italia 7 Gold - Brand repositioning ja uudelleenkäynnistäminen liikkeeseenlaskijan; City of Milan - Alueellinen bränding Porta Venezia alueella; Comets - Brand tarkistaa, kohdistaminen ja brändin kehittäminen ohjeita tuotteen, kokemus, viestintä; Lierac - brändin viestintää projekti. Aikaisempien painokset Ohjelman tehtiin muun muassa seuraavat vierailevat: Google, Technogym, Campari, Adidas, Red Bull. Master järjestetään kahtena versiona, ensimmäisen marraskuussa Italian, toinen tammikuuta Englanti. [-]

Master Strategisen Ja Luovan Suunnan Viestinnän Ja Mainonnan

IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 6 kuukautta January 2018 Espanja Barcelona

Master Integral Advertising ymmärtää, että miten mainonta on tehty on muuttumassa merkittävästi, ja muuttuu vielä enemmän tulevaisuudessa. Mainonta televisiossa ja perinteinen media on menettämässä tehokkuuden ja tänään, luovin kampanjat (sekä toteutukseen ja strategia tasot) kehitetään pienet ammattilaisia ​​työskentelee itsenäisesti, ylitti perustettu erottaminen kirjanpidon ja luominen. [+]

Maisterit Mainontassa. Tämä ohjelma opetetaan SPANISH Master in Integral Advertising ymmärtää, että miten mainonta on tehty on muuttumassa merkittävästi, ja muuttuu vielä enemmän tulevaisuudessa. Mainonta televisiossa ja perinteinen media on menettämässä tehokkuuden ja tänään, luovin kampanjat (sekä toteutukseen ja strategia tasot) kehitetään pienet ammattilaisia ​​työskentelee itsenäisesti, ylitti perustettu erottaminen kirjanpidon ja luominen. Nämä joukkueet ovat säveltänyt ammattilaisia, jotka tietävät varsin hyvin alan he työskentelevät, ja yhteyttä erikoistutkija millään muulla alalla. Kuluttajat ovat muuttuneet liian ja nykyään he voivat yhdistää tietolähteitä, vuorovaikutuksen ja viihteen. Kuluttaja vaikuttaa siihen, miten sosiaalisia ja taiteellista trendit luodaan, ja päättää, miten pitää hauskaa, luoda, vuorovaikutuksessa, vastaanottaa kaupallisia tietoja tai mainontaan. Objetives - Tarjota työkaluja verkkotunnuksen olennainen mainonnan ja strateginen luovuutta nykyaikaista ja ajan tasalla aiheista (sissi markkinointi, strateginen suunnittelu, luovuus tapahtumiin, luova sekoitus median, jne) - Antaa työkaluja hallita mainontaan strategiaa ja luovuutta kampanjoita suunniteltu nykyisen mainontaa ympäristössä. - Tarjota työkaluja saada kampanjat lukien omaperäisimpiä ja tehokas luovia ja strategisia käsitteitä, avaintekijöistä saavuttaa menestystä missään esillä mainonnassa viestintää. Metodologia Kurssi rakentuu mukaisesti teoreettista ja käytännön menetelmät, joiden hallitsevuus tekemällä oppimisen. Se on kehittänyt kolme aluetta: strategia, luovuus ja Project. Lohko strategiasta tuo kaikki tarvittavat käsitteet käsitteellistää, ohjelma ja suorittaa sekä viestinnän ja mainonnan strategia. Lohko luovuuteen antaa opiskelijoille mahdollisuuden käyttää työkaluja konseptointi, suunnittelu ja kirjoittaminen kehittämiseen luovaa kapasiteettia ja sen soveltamisesta kampanjoista. Hanke on kehitettävä koko kurssin, alkaen todellinen tiedotustilaisuuden tehdä yhteistyötä yrityksen ja esitellään kurssin loppuun tuomioistuimessa, mukaan lukien todellinen asiakkaalle. Kohtalo Ammattilaisille ja tutkinnon kiinnostunut edistämään niiden profiilin markkinoinnin osastojen ja mainostoimistojen (luova, tilit... [-]

Master - Strateginen Communications Management Mainontaan Ja PR

Far Eastern Federal University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2017 Venäjä Vladivostok

Ohjelma yhdistää yleinen teoreettinen ja käytännön koulutus alan strategisen viestinnän hallintaa mainonnan ja PR. [+]

ohjelman yleiskatsaus Ohjelma yhdistää yleinen teoreettinen ja käytännön koulutus alan strategisen viestinnän hallintaa mainonnan ja PR. Ohjelmassa tarkastellaan strategisia periaatteita nykyaikaisen liikkeenjohdon ja mainonta viestintä, analysoi kokemusta ja periaatteet mainontaa ja tiedotuskampanjoita Aasian-Tyynenmeren alueella. Ohjelman sisältöön keskittyy nykyajan alalla joukkoviestinnän ja median, mainonnan markkinoilla, samoin kuin seurattaessa alalla tietoa liiketoiminnasta viestinnän kehittämiseen. Ohjelman tavoitteena on kehittää käytännön taitoja arvioida tehokkuus mainonnassa ja tiedotuskampanjoita sekä innovatiivisten resurssien mainonnan ja PR-toimintaa. hankittua osaamista taidot toteuttamista tutkimushankkeita ideoita moderni mainosmarkkinoilla; valvonta luomassa mainonnan ja PR-tuotteen erilaisia ​​eri kohdemarkkinoilla ja aloilla; järjestelmällistä arviointia suorituskykyä mainosmarkkinat; työn alalla mainonnan ja suhdetoiminta mukaan lukien johdon, ohjauksen ja valvonnan toiminnot; kyky työskennellä suurissa yrityksissä (mukaan lukien kansainväliset ja pitämällä) järjestämisestä ja toiminnan suunnittelun mainonnan, markkinoinnin ja tiedotustuki toiminnasta yhtiö. Kilpailuedut päteviä opettajia, myös tunnettujen teoreettista ja käytännöllistä; läsnäolo suuri tietokanta käytäntöjen johtavia organisaatioita eri alueella; tutkimus alueellinen erityisyys Aasiassa ja Venäjän Kaukoidässä; Käytä FEFU ominaisuudessa monitieteinen monikulttuurinen tieteellinen ja koulutusalue; kyky integroida osaksi kansainvälisiä projekteja Kaukoidän Venäjän - Tooran, vapaasataman Vladivostok. Alueella ammatillisen toiminnan ja työllisyyden Tutkinnon ohjelma on laaja uramahdollisuuksia, kuten työllisyys suurissa mainos- ja PR-toimistojen, valtion virastot, yritykset, yhteisöt, poliittiset puolueet, julkiset organisaatiot, tutkimus- ja ajatushautomot, tiedotusvälineet ja sitä vastaavan profiilin rakenteiden piirin, liittovaltion ja kansainvälisellä tasolla. Arvioitu opetussuunnitelma Viestintäkäytännöt investointien houkuttelemiseksi - IR Pr kansainvälisellä yhteistyön ja ulkomaisten taloudellisen toiminnan mainonta teknologia ja PR liiketoiminnan, politiikan ja sosiaalialan Moderni Venäjän markkinoilla mainonnan ja PR Valtion ja alueellisen brändin hallinta Maineen hallinta mainonnan ja PR Nykyaikaista tieto strategia yrityksen politiikasta organisaation Strategista tiedonhallinnan kriisi Mediatalous... [-]

Master Mainonnassa

Academy of Art University
Kampus tai online Kokopäiväinen 2 - 3 vuotta September 2017 Yhdysvallat San Francisco

Piirustus elämäsi kokemuksia yhdistettynä taiteellisia ja teknisiä taitoja saat, voit olla valmis uran Art Director, copywriter, tai luova strategina. Hallintaa kehittyneiden mainonnan periaatteita ja käsitteitä eloon työskentelemällä itsenäisesti ja yhteisöllisesti teidän ainutlaatuinen valikoima. [+]

Maisterit Mainontassa. Piirustus elämäsi kokemuksia yhdistettynä taiteellisia ja teknisiä taitoja saat, voit olla valmis uran Art Director, copywriter, tai luova strategina. Hallintaa kehittyneiden mainonnan periaatteita ja käsitteitä eloon työskentelemällä itsenäisesti ja yhteisöllisesti teidän ainutlaatuinen valikoima. UM Mainonta Yksikkö Vaatimukset Major 27 yksikköä Ohjaus tutkimus 18 yksikköä Graduate Liberal Arts 12 yksikköä Valittavien * 6 yksikköä YHTEENSÄ 63 yksikköä * per johtaja hyväksyntä UM Mainonta Tutkintovaatimukset Onnistuneen Opinnäytetyö Project Pienin 2.0 kumulatiivinen GPA Vähintään arvosanalla C kaikki pakolliset 63 yksikköä UM Program Osaamistavoitteet Jatko-opiskelijat on täytettävä seuraavat opiskelijoiden suorituksia kriteerit: Strateginen viestintä Kehittää strategisia elementtejä keskittyi kohdeasiakkaasi, tuotteen / palvelun, ja markkinat Kerää, arvioida ja soveltaa asiaan liittyvät tiedot, mukaan lukien historiallinen tutkimus, strategiseen työhön Visual Communication Käytä asianmukaisia ​​visuaalinen media, kuten vapaalla kädellä piirustus, välittää keskeisiä osia sovellettava asianmukaisia ​​suunnittelun periaatteet strategista ja luovaa työtä Sanallinen viestintä Välittää luovia ideoita, käsitteitä, ja brändin sävy kautta harjoittaa ja hienostunut kieli jokaisessa vaiheessa luovan prosessin Viestiä suullisesti ja kirjallisesti ainutlaatuinen ja monipuolinen ääni Käsitteellinen ajattelu Kommunikoi olennaisten tavoitteiden avulla houkutteleva esteettinen valintoja Ajattele käsitteellisesti ja toteuttamaan hankkeita perinteisten mainosvälineiden Harkitse erilaisia ​​näkökulmia, ja tavoittaa hyvin perusteltu päätelmät osana käsitteellinen ja suunnitteluprosessin Professional Readiness Esitä hienostunut ja alkuperäinen salkun hankkia työpaikan toimialan sisällä. Ilmaise ura tavoitteet ja suunnitelma niiden saavuttamiseksi Kommunikoi strateginen käsitteellinen ja taiteellinen päämääriä ammattilaistasolla Lähetä työ mukaan ammatillinen esittämisstandardit Yhteistyötä muiden jäsenten luova tiimi Erikoisuus Taidot: Creative strategia Analysoi sosiaalisia ja kulttuurisia havaitakseen malleja ja mahdolliset vaikutukset Arvioi brändin asemaa eri näkökulmista Academy of Art University Osaamistavoitteet Tutkinnon Academy of... [-]

Masters Mainonnan Suunnittelu Ja Viestintä

ELISAVA Barcelona School of Design and Engineering
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2017 Espanja Barcelona

Vuonna monimutkainen Tämänhetkisen maailmanmarkkinoilla, taitoja ja osaamista kommunikaattorin ja suunnittelija edellyttävät erittäin päteviä ammattilainen tehtäviä määritellä strategioita ja tehokkaita viestejä. Tiedotuksen osalta, joka ei ole siellä. [+]

Masters in Mainonnan suunnittelu ja viestintä Antama todistus yliopiston Pompeu Fabra (UPF) ja ELISAVA School of Design and Engineering Barcelonan Vuonna monimutkainen Tämänhetkisen maailmanmarkkinoilla, taitoja ja osaamista kommunikaattorin ja suunnittelija edellyttävät erittäin päteviä ammattilainen tehtäviä määritellä strategioita ja tehokkaita viestejä. Tiedotuksen osalta, joka ei ole siellä. Ohjelma kouluttaa ammattilaisia ​​tarpeen kehittää strategista suunnitelmaa viestinnän, alkaen tavoitteiden määrittelystä toimenpiteiden täytäntöönpanoa niistä johdetut aineet, 360 astetta, jossa keskitytään uuden median ja työkalut maksettu käsite, ansainnut, omistuksessa. Päätavoitteena Tämän ohjelman on kouluttaa ammattilaisia ​​ottamaan strateginen kokonaiskuva viestinnän ja hallinnan taitojen ja toimintojen mainonnan luova suunnittelemaan vakuuttava viestit tahdon myydä ja vakuuttaa. Tavoitteet Korosta keskeinen rooli strategisen viestinnän ja luovuutta faktorianalyysi, erilaistumiseen ja paikannus molempien järjestöjen yksityisellä sektorilla ja julkisella sektorilla. Anna opiskelijoille kilpailukykyisen ammatillista profiilia sisällyttää käytäntö tietää uusimpia suuntauksia viestinnän ja integroidun markkinointiviestinnän. Kouluttaa uusia ammattilaisia, joilla visio ja strateginen ajattelu viestintään ja suunnitteluun, jotta saataisiin aikaan todellisia ja tehokkaita ratkaisuja ongelmiin. Muodostavat taitoja opiskelijoiden ja varustaa ne välineet, jotta voit suunnitella strategista toimintaa 360 astetta, globaali ja monikanavainen. Tarjoa suunnittelijat ja viestinnän ammattilaisia ​​kyky integroida hankitun tiedon ammattikäytäntöjen näkökulmasta suunnittelun. Käyttöön uusinta käytäntöjä ja trendejä viestinnän ja muotoilun. Antaa osallistujille teoreettiset ja käytännön perusta hankintaan vankkaa ammatillista pätevyyttä, puitteissa uuden median, mainonnan, merkkituotteita sisältöä ja internet. Luo koulutus kehys, joka yhdistää viimeisimmät tutkimukset käyttäjäkeskeisen suunnittelun kanssa nykyisen käytännön mainonnan. Tarina ja kerronta tueksi vakuuttavaa viestejä. Kehittää luovia menetelmiä toteuttaa tehokkaita kampanjoita. KOHDE Graduate ylivoimainen suunnittelu. Tutkinnon Viestintä ja mainonta. Fine Arts tutkinnon. Professional tai akateeminen kanssa kokemusta. START DATE Kaksi versiota... [-]

Master Digitaalisen Markkinoinnin

Algebra University College
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Kroatia Zagreb

Erikoistunut ammatillinen jatko-opintokokonaisuus digitaalisen markkinoinnin klo Algebra University College on selkeä vastaus tarpeisiin työnantajien (Kroatiassa ja EU) kentässä digitaalisen markkinoinnin ja markkinoinnin yleensä. Kehitystyön aikana koulutusohjelman, tärkein lähtökohta kunkin kurssin muodostui välittömästi käytännön sovellettavuus tietojen ja taitojen Valmistuttuaan jotta johdannon ammatin ja työpaikan mahdollisimman lyhyt. [+]

Maisterit Mainontassa. Erikoistunut ammatillinen jatko-opintokokonaisuus digitaalisen markkinoinnin klo Algebra University College on selkeä vastaus tarpeisiin työnantajien (Kroatiassa ja EU) kentässä digitaalisen markkinoinnin ja markkinoinnin yleensä. Kehitystyön aikana koulutusohjelman, tärkein lähtökohta kunkin kurssin muodostui välittömästi käytännön sovellettavuus tietojen ja taitojen Valmistuttuaan jotta johdannon ammatin ja työpaikan mahdollisimman lyhyt. TIETOJA opintokokonaisuus Tutkimus Ohjelma sisältää 21 kurssia ja lopputyömahdollisuuksien toteutettiin yhteistyössä opinnäytetyön neuvonantaja ja työnantajia, jotka tarjoavat harjoittelupaikkoja opiskelijoille. Luokat käydään aikana 2 lukukautta tai 4 vuotta, ja tutkimus ohjelma on mitoitettu 120 opintopistettä. Toteuduttua niiden koulutusohjelman opiskelijat saavat otsikko Professional asiantuntija digitaalisen marketingwhich vastaa aste Professional master mukaisesti Art. 74. Lain tieteellistä Activity ja Higher Education. Lyhenne ammattinimikkeen on Struc. spec. kaivaa. merkki. (Proffesional Master of Digital Marketing). KOHDE tehtävänimikkeitä OHJELMAN valmistuneet 1. Erikoistunut digitaalisen markkinoinnin Erikoistunut strateginen digitaalisen markkinoinnin Specialist digitaalisessa brändin hallintaan Digitaalinen toimisto johtaja Sosiaalinen media markkinointi strategina Erikoistunut digitaalisen markkinoinnin prosessien hallinnan Erikoistunut interaktiivinen ja liiketoiminta-analyysin Specialist digitaalisessa kampanjanhallinnan Erikoistunut sosiaalinen media-analyysiä 2. erikoislääkäri digitaalisen markkinoinnin (data science) Erikoistunut digitaalisen datan integroinnin Erikoistunut tiedon visualisointi Erikoislääkäri data-analyysi (data analyytikko) Erikoistunut data-business sovellus (data liikemiehet) Erikoistunut big data-analyysi KESTO opintokokonaisuus Kesto Tutkimuksen ohjelma on 2 vuoden tai 4 lukukautta. Vuosittain tutkimus (kaksi lukukautta) on arvostettu 60 opintopistettä. Viimeisellä neljäs lukukauden opiskelijat valmistella lopputyömahdollisuuksien. Kesto luokissa on 15 viikkoa per lukukausi. Luokat on suunniteltu ja sovitettu opiskelijoiden tarpeet, erityisesti ne opiskelijat, jotka työskentelevät ja tutkimus. Kokonaismäärä opintopistettä täytettävä tutkimusohjelmassa tutkintotodistusta on 120 opintopistettä, joka olisi lisättävä vähintään 180 op siirretään ylioppilastasoinen tai vähintään yhteensä 300 opintopistettä. Professional käytäntöä, jota voidaan... [-]

Master Mainonta Valokuvaus Ja Digitaalinen Kuvankäsittely

Idep Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi October 2017 Espanja Barcelona

Mainonta on muuttunut, ja vaikka yritykset luovat tuotteita, kuluttajat ostavat merkkejä, jotka eivät ole mitään muuta kuin summa ajatusten ja arvojen jossa valokuvaaja tärkein tehtävä on välittää näitä ajatuksia palvelumerkkeihin. [+]

Mainonta on muuttunut, ja vaikka yritykset luovat tuotteita, kuluttajat ostavat merkkejä, jotka eivät ole mitään muuta kuin summa ajatusten ja arvojen jossa valokuvaaja tärkein tehtävä on välittää näitä ajatuksia palvelumerkkeihin. Siksi yli tarpeen täydellisyyttä kuvata tuotteen tai luonteeltaan tekninen, onnistunut valokuvaajana mainonnan alalla riippuu luovuutta kuin Art Director luoda kuvitteellinen maailma, joka lähettää tällaisia ​​illuusio. Se ei riitä hallussaan teknistä asiantuntemusta kehittää tätä työtä ammatillinen kurinalaisuutta kaikilla mahdollisilla aloilla (asetelma, muotokuva, kampanjat jne), se on myös tarvitaan luovaa kykyä työskennellä muiden tiedotusvälineiden ammattilaisten ympäristössä erittäin kilpailukykyinen. Lisäksi, digitaalisen kuvankäsittelyn ja jälkituotannon mahdollisuudet ovat muuttuneet tapa ymmärtää valokuvauksen alalla. On lähes mahdoton ajatus suunnitella hyvä kuva mainoskampanja pohtimatta antaa sinulle korjailua ja manipulointi otettu kuva. Se ei ole ainoastaan ​​mahdollisuutta parantaa jos ei, että useaan otteeseen, ja laukeaa ottaen toimii jälkituotannossa, jotta taitoja ja tietoja korjailua, valokuvien ja mukauttaminen ja integrointi 3D-kuvia Ne ovat välttämättömiä, paitsi valokuvaaja tai Retoucher, mutta jostain ammattimaisen kuvan ja viestintä. Tavoitteet Tämä Master on suunniteltu erikoistumisjaksolla valokuvaajille, jotka haluavat kehittää teknisiä ja luovia valmiuksia alalla mainonta valokuvaus. Koko keskeisiä taitoja ohjelma on ratkaista tehtäviä ja kehittäminen esteettinen ja käsitteellinen lähestymistapa kannustetaan, kautta taiteen suuntaan, voi ajatella ja luoda kuvan, joka tekee todellisuus mainonnan tiedotustilaisuus ja panos arvoa viestintästrategia. Osallistujat tutustuu kamera laitteet, digitaalinen ja vilkkuu kaapata korkeamman tason varmuuskopioita, ja pystyttävä toteuttamaan erityisiä valaistus tekniikoita kehittämiseen asetelma tuotteiden, tuotannon studio ja ulkoilu kampanjat malleja tai toimijoita, nostaa valut, suoratoiminen ja työtä tiiminä muiden mainoksia. Samalla välineitä ja menetelmiä ammatillisen jälkituotannossa ja digitaalinen kuvankäsittely oppivat parantaa luovuutta... [-]

Maisterin Tutkinto Suunnittelu & Mainonta

Institute of Art, Design and Enterprise - University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Portugali Lisboa

Master Design & Mainonta tarjoaa koulutusta tarjous, jonka konsepti perustuu lähentymiseen tietämyksen alojen suunnittelu ja mainonta, joka kokoaa yhteen yhdessä ohjelmassa kaksi aluetta koulutuksen jossa IADE-U enemmän on korostettu. Integroimalla luovuutta ja innovointia suunnittelu yhdessä uusia strategisia lähestymistapoja mainonta viestintä, tämä kurssi eroaa ... [+]

Maisterit Mainontassa. Master Design & Mainonta Master Design & Mainonta tarjoaa koulutusta tarjous, jonka konsepti perustuu lähentymiseen tietämyksen alojen suunnittelu ja mainonta, joka kokoaa yhteen yhdessä ohjelmassa kaksi aluetta koulutuksen jossa IADE-U enemmän on korostettu. Integroimalla luovuutta ja innovointia suunnittelu yhdessä uusia strategisia lähestymistapoja mainonta viestintä, tämä kurssi poikkeaa muista koulutusmahdollisuuksien korkeakoulutasolla. TAVOITTEET Tavoitteena on kouluttaa ammattilaisia ​​pystyy kehittämään strategisia, luova ja projektiivinen kannalta merkityksellisiä seikkoja onnistuneesti työmarkkinoille aloilla mainonnan viestintä, luovuus, strateginen suunnittelu, uuden median, digitaalisen laiturit jne integroimalla monialaisten ryhmien. Vastaanottajat Valmistuneet jotka haluavat erikoistua nykyisten tekniikoiden luomisen ja mainonta viestintä, tai ammattilaisille, jotka haluavat hankkia uusia toiminnallisia taitoja, kuten keski-tason jäljettömiin ja korkeampi liittyvä toiminta on suunnittelu ja viestintä, tuotehallinta, Market Research, Viestintä, mainonta, PR, Event Management. Osaamisalueet Suunnittelun ja mainonnan. [-]

Master Mainonnassa

SCAD - The Savannah College of Art and Design
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2017 Yhdysvallat Atlanta Savannah Hongkong Sham Shui Po Ranska Lacoste + 4 lisää

Seurauksena tämän dynaamisen ja luovaa lähestymistapaa, meidän opiskelijat ottavat säännöllisesti Cupin alan kilpailuissa, ja meidän alumnien jatkaa kertoa tarinoita maailman suurin tuotemerkkejä. [+]

Taidon mainonnan Koska opiskelija SCAD, voit saada asiantuntemusta kaikki näkökohdat mainonnan: copywriting, taiteen suuntaan, digitaalinen tuotanto ja integroitu brändin markkinointi. Seurauksena tämän dynaamisen ja luovaa lähestymistapaa, meidän opiskelijat ottavat säännöllisesti Cupin alan kilpailuissa, ja meidän alumnien jatkaa kertoa tarinoita maailman suurin tuotemerkkejä. Collaborative ympäristö taiteen ja muotoilun yliopisto tarjoaa ihanteelliset olosuhteet parantamassa pitkälle kehittynyt veneet innovatiivisia mainonnan. MA mainonnassa Saatavilla osoitteessa: - Atlanta Adve 501 Mainonta ja Copywriting Essentials * Adve 502 Art Direction ja Typografia Essentials * Adve 503 Ohjelmisto ja tuotanto Essentials * Adve 705 typografia Mainonta Suunnittelijat Adve 709 Mainonta Studio I: Creative Strategies Adve 715 Digital Production strategiat Mainonta Adve 719 Mainonta Studio II: Branding Solutions Adve 729 Art Direction Adve 731 Creative Copywriting Mainonta Adve 749 Mainonta MA Insinöörityö ITGM 715 Interactive Web Design - 700-tason Arth valinnaisia ​​Yhteensä opintojen: 45 tuntia * UM mainonnassa Saatavilla osoitteessa: - Atlanta - Savannah Adve 501 Mainonta ja Copywriting Essentials * Adve 502 Art Direction ja Typografia Essentials * Adve 503 Ohjelmisto ja tuotanto Essentials * Adve 705 typografia Mainonta Suunnittelijat Adve 709 Mainonta Studio I: Creative Strategies Adve 715 Digital Production strategiat Mainonta Adve 719 Mainonta Studio II: Branding Solutions Adve 725 Digital Media Mainonta Adve 729 Art Direction Adve 731 Creative Copywriting Mainonta Adve 751 Mainonta Alternative Media Adve 779F Graduate Kenttä Työharjoittelu † Adve 779T Graduate Opetus Työharjoittelu † Adve 791 Mainonta UM Thesis Adve 792 Mainonta UM Visual Thesis ITGM 715 Interactive Web Design - 700-tason Arth valittavia - 700-tason Arth valittavia - 500... [-]

Master Of Mainonta

Kilroy Norway
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 - 6 lukukautta August 2017 Norja Oslo Uusi-Seelanti Auckland Yhdysvallat New York Brooklyn White Plains Australia Sydney Gold Coast Boston North Ryde Voitto Los Angeles Intia Delhi Italia Firenze Arabiemiirikunnat Abu Dhabi Japani Beppu San Diego Cincinnati Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo Kumisaapas Adelaide Maroochydore + 28 lisää

Master of Advertising tarjoaa yksityiskohtaisen analyysin mainonnan akateemisten ja ammatillinen lähteistä ympäri maailmaa, keskittyen suuritehoinen mainonnan strategia ja prosessi [+]

Master of Mainonta

 

Myöntäjä:

RMIT

Master of Advertising tarjoaa yksityiskohtaisen analyysin mainonnan akateemisten ja ammatillinen lähteistä ympäri maailmaa, keskittyen suuritehoinen mainonnan strategia ja prosessi sekä tutkia laajemmin liittyvät asiat hallinnassa. Ohjelma valmistaa sinut huolehtia monimutkaisista mainoskampanjoihin, integroitu muiden edistämistoimien kuten kaupallinen sponsorointi, myynninedistäminen, brändi, suhdetoiminnan ja suoraa toimintaa. Voit myös kattavat tiettyjä ammatillisilla aloilla kuten brändäys teoria, asiakkuuksien hallinta, huomioon suunnittelussa, strateginen suunnittelu, median suunnittelu ja toimistopäällikön. Ainutlaatuisia ominaisuuksia ohjelma sisältää:... [-]