Maisteriohjelmat Mainontassa

Täältä löydät 15 Maisteriohjelmaa Mainontassa

Mainonta

Mainonnan alalla liittyy viestintää markkinoinnin tekniikoita vakuuttaa, suostutella tai vaikuttaa kuluttajat ostanut tai erityisiä toimia. Master Mainonta on suunniteltu niille, jotka ovat yritysten tarpeista ja luova jotka etsivät jännittävä ja haastava ura. On laadukkaita Master in Advertising ohjelmat sijaitsevat yliopistoissa ympäri maailmaa, jotka antavat opiskelijoille mahdollisuuden saada taitoja, soveltaa ideoita ja saada käytännön kokemusta mainonnan. On olemassa erilaisia ​​aiheita Master Mainonta, joiden avulla opiskelijat voivat erikoistua tietyn alan edun kuten luova mainonta, kansainvälinen mainonta, viestintä, ja online-mainonta, muutamia mainitakseni. Kun ansaita Master Mainonta tutkinto, opiskelijat ovat uramahdollisuuksia eri alojen ja yritysten, mukaan lukien voittoa tavoittelemattomat organisaatiot, monikansalliset yritykset, politiikka, lääke-, elintarvike-, ja niin paljon enemmän.Jos Master Mainonta ääniä kiinnostaa sinua, sitten katsomaan läpi ohjelmien alla ja löytää joka sopii sinulle parhaiten!

Näytä lisää

Maisteriksi Mainonnassa

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta September 2018 Italia Milano

Kymmenen ylimääräinen kuukautta. Kymmenen huipputason virastojen luokkahuoneessa, yksi kuukaudessa, niiden tunnuslukuja. Kymmenen ainutlaatuisia mahdollisuuksia oppia suoraan toimijoita. Master Raffles Milano. Lopulta joku on ajatellut sitä. Monoliitti murenee. Mainonnan etsii uusia tapoja tavoittaa ihmisiä, jotka ovat entistä täsmällisempiä ja valmis kuin aikaisemmin. Kun siellä oli paljon rahaa ja vähän resursseja. Tänään on juuri päinvastoin, ja umpirunko sääntöjen ja menetelmien menneisyyden on Siirry nopeasti mainos, joka tekee nestettä sovittaa kaikilla rintamilla saataville tekniikkaa. [+]

Maisterit Mainontassa. Kymmenen ylimääräinen kuukautta. Kymmenen huipputason virastojen luokkahuoneessa, yksi kuukaudessa, niiden tunnuslukuja. Kymmenen ainutlaatuisia mahdollisuuksia oppia suoraan toimijoita. Master Raffles Milano. Lopulta joku on ajatellut sitä. Miksi? Monoliitti murenee. Mainonnan etsii uusia tapoja tavoittaa ihmisiä, jotka ovat entistä täsmällisempiä ja valmis kuin aikaisemmin. Kun siellä oli paljon rahaa ja vähän resursseja. Tänään on juuri päinvastoin, ja umpirunko sääntöjen ja menetelmien menneisyyden on Siirry nopeasti mainos, joka tekee nestettä sovittaa kaikilla rintamilla saataville tekniikkaa. ammatillisia mahdollisuuksia Emme Valmistamme esiintyjät teoreettisen polkuja rakennetaan muualla ja muut, mutta aktiivinen tulkkeja, tehokas, vastuullinen, voivat ottaa kaikissa kehitysvaiheissa idean, lyhykäisistä lavalle myöntämiseksi ja kerätä palautetta. Lopussa kurssin opiskelijat työskentelevät suurissa kansainvälisissä ja kansallisissa ryhmissä, palveluyritykset, konsulttiyritykset, ja myös kansalaisjärjestöt ja tutkimuslaitokset. Niin miten he ottamaan haasteen ja oman yrityksen. Kuka Kurssi on tarkoitettu opiskelijoille, joilla on kandidaatin tutkinto ja / tai ammatillinen kokemus liittyviä asioita suunnittelu, mainontaa, viestintää ja markkinointia, ja yleensäkin kaikille niille, jotka ajattelevat, että viestintä on pätevä ammatinvalinta ja vahva itsensä kehittämisen välineenä. Osallistujat ovat kopio kirjailija, art director ja tilin huomisen virastot, mutta myös tulevaisuudessa viestinnän yritysjohtajat. ohjelma Jos haluat tulla päähenkilö, oppii päähenkilöt. Opiskelijoilla on mahdollisuus saada kattava näkemys uuden rakennuksen järjestelmien tuotemerkki, työskentelevät rinta rinnan ammattilaisia, jotka ajavat markkinoilla tänään. Niistä tekniikoita viestinnän tueksi brändi, me myös analysoida harvinainen - mutta tärkeä - kuten kriisinhallinta ja menetelmiä puolustuslinja väärennettyjä brandering. Lopussa Mestarin opiskelijat ovat selkeä käsitys valtion mainonnan. aiheista Formulaatio lyhyt. Analyysi tuotteen ominaisuuksia. Tekniikat kannustin ideoita. Kopioi kirjoittaminen. Art suuntaan. Layout ja kuvakäsikirjoituksia. Esitys. Kuten videon nopea... [-]

Master In Luova Mainonta

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi October 2018 Italia Milano

Master Creative Mainonta on yhteinen aloite NABA ja median suunnittelu School Auckland, Uusi-Seelanti. Tämä yhden vuoden maisteriohjelman keskittyy innovatiivisia ja tehokkaita mainonnan tekniikoita, jotka saavat asiakkaita ajattelu, puhuminen-ja osto. Kurssilla kattaa kaikki media, jossa mainonta näkyy-printti-, radio- ja TV-verkkojen ja sosiaalinen media. [+]

5 STIPENDIT jaossa APURAHAHAKEMUS KILPAILU luova mainonta. Määräaika: 12 toukokuu Master Creative Mainonta on yhteinen aloite NABA ja Media suunnittelu School Auckland, Uusi-Seelanti. Tämä yhden vuoden maisteriohjelman keskittyy innovatiivisten ja tehokkaiden mainonnan tekniikoita jotka saavat asiakkaat ajattelu, puhuminen-ja osto. Kurssilla kattaa kaikki media, jossa mainonta näkyy-printti-, radio- ja TV-verkkojen ja sosiaalinen media. Sinun valmistautua tulla luova osastojen mainostoimistot oppimalla miten ratkaista ongelmia luovasti ja miten välittää ideoita muille tiivis ja vakuuttava tavalla. Molemmat keskeisiä elämän taitoja hyödyntää kaikilla tahansa määrän tieteenalojen, erityisesti ne, jotka liittyvät kaupalliseen luovuutta. Sen lisäksi tunnustustodistuksen Media suunnittelu School, myöntää valmistuneet saavat Academic maisterinvihkiäisissä myöntämiä NABA ja Nuova Accademia di Belle Arti, tunnustettu Italian opetusministeriön, yliopistojen ja tutkimus. Tietoja median suunnittelu School Media suunnittelu School on Uuden-Seelannin suurin palkittu yksityinen korkeakoulutuksen instituutti luovien alojen. Auckland-pohjainen koulun tarjoaa asiantuntija astetta kehittyvillä luovien alojen, kuten kandidaatin tutkinnon 3D-animaatiota, media muotoilu, visuaalinen Eeffects, peli taidetta, ja peli ohjelmointi. Media suunnittelu School alumni on mennyt työhön top yritykset kuten DreamWorks, Pixar, bbdo, ja Saatchi & Saatchi, ja he ovat työskennelleet suuria tuotantoja kuten Hobitti ja Avatar. Opetussuunnitelma Luokat ovat: mainonta, sosiologia Cultural Prosessit, Project Design, Art Direction, audiovisuaalinen Documentation Techniques, Digital Technologies and Applications, Integrated New Media. Ammatillinen Perspectives Tutkinnon Master Creative mainonta on teoreettisia ja teknisiä valmiuksia toteuttaa eri ammatti rooleja mainonta mukaan lukien taiteellinen johtaja, graafinen suunnittelija, copywriter, luova tarinankertoja, luova Account Manager, mainonta konsultti, tuote ja / tai Brand Manager, edistäminen ja PR Manager, viestintä suunnittelija. Tutkinnon voi toimia myös TV tai radioasemia, luova osastot, yritysten markkinointiin,... [-]

Master of Advertising

Bond University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 54 viikkoa January 2018 Australia Robina

[+]

Maisterit Mainontassa. Toimitettu innovatiivisella oppimiskokemus jossa tietenkin työtä on tasapainotettu studio perustuva opetus ja oppiminen toimintaa, opiskelijat oppivat kokeneemmilta tutkijat ja alan ammattilaisia. Koko ohjelman opiskelijat ovat aktiivisesti mukana päivä-to-day vaatimuksiin ja haasteisiin kehittämällä kaupallisia kampanjan konsepteja ja suunnittelu viestintäaloitteita asiakkailleen studio-oppimisympäristö. Lisäksi luovan ratkaisun havainto menetelmiä ja tekniikoita antaa erittäin siirrettäviä taitoja, jotka ovat vahva kysyntä poikki monilla aloilla etsii innovatiivisia tuotteita ja käytäntöjä ja jotka keskittyvät käyttäjäkokemuksen. Foundation aiheista (6) Code for Mainokset Kulutus, Experience and Design Sosiaalinen media: riskit ja mahdollisuudet OR PR Masterclass suunnittelu Communications Studio Aiheet (3) Mainonta Studio I Mainonta Studio II Mainonta Studio III Master of Advertising ohjelman avulla voit syöttää mainosala erilaisia ​​rooleja, jotka vaihtelevat johtotehtäviin luovan rooleja mainonnassa tai ammatteihin. Suunniteltu ja rakentuu pääasiassa studio-opetusta ympäristössä, tämä innovatiivinen ohjelma valmistelee teitä dynaamisen kulttuurin ja monitieteistä tietopohjaa, joka luonnehtii modernin mainonnan alalla. Erityisenä tässä ohjelmassa on, että opiskelija kehittää vahva portfolio, joka on välttämätöntä aloittaa uran mainonnan ja luovien alojen yleensä. Strateginen ajattelu, visuaalinen luovuus, julkinen sitoutuminen, muotoilu ja tekniset taidot, strategisen johtamisen ja yrittäjyyden näkymät kehitetty tämän verran myös antaa sinulle monenlaisia ​​uramahdollisuuksia laajemmassa alalla luovan teollisuuden. Opiskelijoille kiinnostuneita luomaan uuden väylän korkeakoulutukseen, ohjelma tarjoaa mahdollisuuden tunnistaa ja jäljittää tutkimushankkeita, jotka voivat luoda perustan jatko-opintoihin. [-]

Master Viestinnän Hallinta - Kuva Viestintä (mainonta, PR, Branding)

University of Wroclaw
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 2 vuotta October 2018 Puola Wrocław + 1 lisää

Communication Management tutkimukset tarjoavat kattavan lähestymistavan ulkoisen ja sisäisen viestinnän tuotemerkkejä, organisaatioiden ja niiden kuvan avulla nykyisten viestintäjärjestelmien. Tutkinnon ohjelma on hankkinut teoreettisen tiedon ja käytännön osaamista aloilla erityisiä näkökohtia viestinnän organisaatioiden ja niiden sisäinen ja ulkoinen kuva (mainonta, julkinen ... [+]

Communication Management tutkimukset tarjoavat kattavan lähestymistavan ulkoisen ja sisäisen viestinnän tuotemerkkejä, organisaatioiden ja niiden kuvan avulla nykyisten viestintäjärjestelmien. Tutkinnon ohjelma on hankkinut teoreettisen tiedon ja käytännön osaamista aloilla erityisiä näkökohtia viestinnän organisaatioiden ja niiden sisäinen ja ulkoinen kuva (mainonta, PR, branding). He myös hankkinut yksityiskohtaista tietoa eri työtä ja osaamista eri yksiköiden organisaatioiden ja yritysten luovaa teollisuutta. Koulutus- Ohjelman tavoitteena on rakentaa osaamista liittyy suunnitteluun (myös graafinen), pidetään tärkeänä osana organisaation ja imago. Keskeiset ominaisuudet Communication Management Studies on keskittyä rakentamaan monenlaista osaamista alalla viestintä, talous, markkinointi ja markkinoiden prosesseja sekä tietoa median valmistuneet. Lähitulevaisuudessa erittäin vaihteleva markkinoilla ja mediaympäristössä johtaa voimakas tarve olla suunnattu innovatiivisuuteen ja luovuuteen viestinnän sekä tavoite johtamisen. Siksi nämä osaamisen avulla tutkinnon rakentaa vahva asema työmarkkinoilla ja jatkuvasti mukautumaan sen tarpeisiin. Koulutus- tavoitteena Communication Management tutkimuksissa on opettaa opiskelijoille tekniikoita ja menetelmiä sopivien, vaikuttavan ja tehokkaan viestinnän ja yritysten johtamiseen, organisaatioiden ja laitosten. Valmistuneet myös hankkinut taidon diagnosointiin häiriöiden viestintä, sekä ennakoida kriisejä ja niiden hallintaan. Communication Management valmistuneet voivat työskennellä seuraavilla ammatillisilla aloilla: Yhteistyö ulkopuolisten asiakkaiden: neuvonta, viestinnän hallintaa koulutus (freelancerina), avaamalla oman yrityksen (mainonta, PR ja / tai tuotemerkin virasto). Työskentely markkinoinnin, PR tai viestinnän osastolta vuonna yritys tai laitos Työskentely yrityksissä, yritysten tai organisaatioiden, hallintaan asiakassuhteita prosessi. Toimitusjohtaja viestintä monikulttuurisessa organisaatiossa. Suunnittelu sisäinen ja ulkoinen viestintä; suunnittelemalla ja toteuttamalla visuaalisen viestinnän järjestelmiä. Brändäys ja brändin hallinta. Luovan teollisuuden laajassa merkityksessä (mainonta ja vuorovaikutteinen virastot, sosiaalinen media, PR virastot, mediatalojen tuotantostudioihin jne) Jatko on valmis pitämään seuraavat toiminnot: Viestintä neuvonantaja yritysten ja kaupallisten... [-]

Master Mainonnassa

Syracuse University - S.I. Newhouse School of Public Communications
Opetus kampuksella 1 vuosi July 2018 Yhdysvallat Syracuse

Master-koulutusohjelmamme mainonnassa perustuu perusopetukseen jokaisessa merkittävimmässä ja valmistautuu menestyksekkään uran suorittamiseen. [+]

Maisterit Mainontassa.

Master-koulutusohjelmamme mainonnassa perustuu perusopetukseen jokaisessa merkittävimmässä ja valmistautuu menestyksekkään uran suorittamiseen. Tämä yhden vuoden kustannustehokas ja intensiivinen ohjelma antaa sinulle käytännönläheistä koulutusta esimerkillisellä tiedekunnalla, joka valmistautuu sinut huippumalliin mainosalalla.

Mikä on ohjelman painopiste?

Yksivuotinen, projektiohjattu ja johtamiskeskeinen ohjelma tarjoaa kattavan katsauksen mainosalaan, jossa kurssi on:

Mainostaminen Digitaalinen mainonta ja brändäys Markkinointikommunikaatio Strategisen median suunnittelu Graafinen suunnittelu ja multimediatuotanto Tilin suunnittelu Mainoskampanjat ... [-]

Maisterin Tutkinto Suunnittelu & Mainonta

IADE
Opetus kampuksella Osa-aikainen 2 vuotta September 2018 Portugali Lisboa

Master Design & Mainonta perustuu olevan tietämyksen aloilta suunnittelu ja markkinointi, joka kokoaa yhteen yhdessä ohjelmassa kaksi koulutusta alueilla, joilla IADE enemmän on korostettu. [+]

Masters in Design & Mainonta perustuu olevan tietämyksen aloilta suunnittelu ja markkinointi, joka kokoaa yhteen yhdessä ohjelmassa kaksi koulutusta alueilla, joilla IADE enemmän on korostettu. Tutkimuksen ja käytetä aktiivisia opetusmallien oppilaat ymmärtävät dynamiikkaa mainonnan luomisen, analysoida ja arvioida kriittisesti erilaisia ​​ehdotuksia ja ajattelemaan mallitoimistossa ja luovan suunnan tulevaisuudessa. Kansainvälinen kokemus Sen lisäksi, että kansainvälisiä kumppanuuksia, IADE on maailmanlaajuinen saaja ulkomaisten yliopistojen verkosto tarjoaa 80 yliopistoa 29 maassa, jossa opiskelija voi suorittaa kansainvälisen liikkuvuuden. yritykset Koko Master, opiskelija on jatkuvasti yhteydessä ammatti, joko seminaareja johtajien ja viite ammattilaisia, työpajoja, yritysten kanssa ja upottamalla Agency School. OPINTOSUUNNITELMA 1. vuosi 1st Half ... [-]

Master - Strateginen Communications Management Mainontaan Ja PR

Far Eastern Federal University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2018 Venäjä Vladivostok

Ohjelma yhdistää yleinen teoreettinen ja käytännön koulutus alan strategisen viestinnän hallintaa mainonnan ja PR. [+]

Maisterit Mainontassa. ohjelman yleiskatsaus Ohjelma yhdistää yleinen teoreettinen ja käytännön koulutus alan strategisen viestinnän hallintaa mainonnan ja PR. Ohjelmassa tarkastellaan strategisia periaatteita nykyaikaisen liikkeenjohdon ja mainonta viestintä, analysoi kokemusta ja periaatteet mainontaa ja tiedotuskampanjoita Aasian-Tyynenmeren alueella. Ohjelman sisältöön keskittyy nykyajan alalla joukkoviestinnän ja median, mainonnan markkinoilla, samoin kuin seurattaessa alalla tietoa liiketoiminnasta viestinnän kehittämiseen. Ohjelman tavoitteena on kehittää käytännön taitoja arvioida tehokkuus mainonnassa ja tiedotuskampanjoita sekä innovatiivisten resurssien mainonnan ja PR-toimintaa. hankittua osaamista taidot toteuttamista tutkimushankkeita ideoita moderni mainosmarkkinoilla; valvonta luomassa mainonnan ja PR-tuotteen erilaisia ​​eri kohdemarkkinoilla ja aloilla; järjestelmällistä arviointia suorituskykyä mainosmarkkinat; työn alalla mainonnan ja suhdetoiminta mukaan lukien johdon, ohjauksen ja valvonnan toiminnot; kyky työskennellä suurissa yrityksissä (mukaan lukien kansainväliset ja pitämällä) järjestämisestä ja toiminnan suunnittelun mainonnan, markkinoinnin ja tiedotustuki toiminnasta yhtiö. Kilpailuedut päteviä opettajia, myös tunnettujen teoreettista ja käytännöllistä; läsnäolo suuri tietokanta käytäntöjen johtavia organisaatioita eri alueella; tutkimus alueellinen erityisyys Aasiassa ja Venäjän Kaukoidässä; Käytä FEFU ominaisuudessa monitieteinen monikulttuurinen tieteellinen ja koulutusalue; kyky integroida osaksi kansainvälisiä projekteja Kaukoidän Venäjän - Tooran, vapaasataman Vladivostok. Alueella ammatillisen toiminnan ja työllisyyden Tutkinnon ohjelma on laaja uramahdollisuuksia, kuten työllisyys suurissa mainos- ja PR-toimistojen, valtion virastot, yritykset, yhteisöt, poliittiset puolueet, julkiset organisaatiot, tutkimus- ja ajatushautomot, tiedotusvälineet ja sitä vastaavan profiilin rakenteiden piirin, liittovaltion ja kansainvälisellä tasolla. Arvioitu opetussuunnitelma Viestintäkäytännöt investointien houkuttelemiseksi - IR Pr kansainvälisellä yhteistyön ja ulkomaisten taloudellisen toiminnan mainonta teknologia ja PR liiketoiminnan, politiikan ja sosiaalialan Moderni Venäjän markkinoilla mainonnan ja PR Valtion ja alueellisen brändin hallinta Maineen hallinta mainonnan ja PR Nykyaikaista tieto strategia yrityksen politiikasta organisaation Strategista tiedonhallinnan... [-]

Master Mainonnassa

Academy of Art University
Kampus tai online Kokopäiväinen 2 - 3 vuotta September 2018 Yhdysvallat San Francisco

Piirustus elämäsi kokemuksia yhdistettynä taiteellisia ja teknisiä taitoja saat, voit olla valmis uran Art Director, copywriter, tai luova strategina. Hallintaa kehittyneiden mainonnan periaatteita ja käsitteitä eloon työskentelemällä itsenäisesti ja yhteisöllisesti teidän ainutlaatuinen valikoima. [+]

Piirustus elämäsi kokemuksia yhdistettynä taiteellisia ja teknisiä taitoja saat, voit olla valmis uran Art Director, copywriter, tai luova strategina. Hallintaa kehittyneiden mainonnan periaatteita ja käsitteitä eloon työskentelemällä itsenäisesti ja yhteisöllisesti teidän ainutlaatuinen valikoima. UM Mainonta Yksikkö Vaatimukset Major 27 yksikköä Ohjaus tutkimus 18 yksikköä Graduate Liberal Arts 12 yksikköä Valittavien * 6 yksikköä YHTEENSÄ 63 yksikköä * per johtaja hyväksyntä UM Mainonta Tutkintovaatimukset Onnistuneen Opinnäytetyö Project Pienin 2.0 kumulatiivinen GPA Vähintään arvosanalla C kaikki pakolliset 63 yksikköä UM Ohjelma Osaamistavoitteet Jatko-opiskelijat on täytettävä seuraavat opiskelijoiden suorituksia kriteerit: Strateginen viestintä Kehittää strategisia elementtejä keskittyi kohdeasiakkaasi, tuotteen / palvelun, ja markkinat Kerää, arvioida ja soveltaa asiaan liittyvät tiedot, mukaan lukien historiallinen tutkimus, strategiseen työhön Visual Communication Käytä asianmukaisia ​​visuaalinen media, kuten vapaalla kädellä piirustus, välittää keskeisiä osia sovellettava asianmukaisia ​​suunnittelun periaatteet strategista ja luovaa työtä Sanallinen viestintä Välittää luovia ideoita, käsitteitä, ja brändin sävy kautta harjoittaa ja hienostunut kieli jokaisessa vaiheessa luovan prosessin Viestiä suullisesti ja kirjallisesti ainutlaatuinen ja monipuolinen ääni Käsitteellinen ajattelu Kommunikoi olennaisten tavoitteiden avulla houkutteleva esteettinen valintoja Ajattele käsitteellisesti ja toteuttamaan hankkeita perinteisten mainosvälineiden Harkitse erilaisia ​​näkökulmia, ja tavoittaa hyvin perusteltu päätelmät osana käsitteellinen ja suunnitteluprosessin Professional Readiness Esitä hienostunut ja alkuperäinen salkun hankkia työpaikan toimialan sisällä. Ilmaise ura tavoitteet ja suunnitelma niiden saavuttamiseksi Kommunikoi strateginen käsitteellinen ja taiteellinen päämääriä ammattilaistasolla Lähetä työ mukaan ammatillinen esittämisstandardit Yhteistyötä muiden jäsenten luova tiimi Erikoisuus Taidot: Creative strategia Analysoi sosiaalisia ja kulttuurisia havaitakseen malleja ja mahdolliset vaikutukset Arvioi brändin asemaa eri näkökulmista Academy of Art University Osaamistavoitteet Tutkinnon Academy of Art University... [-]

Master Strategisen Ja Luovan Suunnan Viestinnän Ja Mainonnan

IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 6 kuukautta January 2018 Espanja Barcelona

Master Integral Advertising ymmärtää, että miten mainonta on tehty on muuttumassa merkittävästi, ja muuttuu vielä enemmän tulevaisuudessa. Mainonta televisiossa ja perinteinen media on menettämässä tehokkuuden ja tänään, luovin kampanjat (sekä toteutukseen ja strategia tasot) kehitetään pienet ammattilaisia ​​työskentelee itsenäisesti, ylitti perustettu erottaminen kirjanpidon ja luominen. [+]

Maisterit Mainontassa. Tämä ohjelma opetetaan SPANISH Master in Integral Advertising ymmärtää, että miten mainonta on tehty on muuttumassa merkittävästi, ja muuttuu vielä enemmän tulevaisuudessa. Mainonta televisiossa ja perinteinen media on menettämässä tehokkuuden ja tänään, luovin kampanjat (sekä toteutukseen ja strategia tasot) kehitetään pienet ammattilaisia ​​työskentelee itsenäisesti, ylitti perustettu erottaminen kirjanpidon ja luominen. Nämä joukkueet ovat säveltänyt ammattilaisia, jotka tietävät varsin hyvin alan he työskentelevät, ja yhteyttä erikoistutkija millään muulla alalla. Kuluttajat ovat muuttuneet liian ja nykyään he voivat yhdistää tietolähteitä, vuorovaikutuksen ja viihteen. Kuluttaja vaikuttaa siihen, miten sosiaalisia ja taiteellista trendit luodaan, ja päättää, miten pitää hauskaa, luoda, vuorovaikutuksessa, vastaanottaa kaupallisia tietoja tai mainontaan. Objetives - Tarjota työkaluja verkkotunnuksen olennainen mainonnan ja strateginen luovuutta nykyaikaista ja ajan tasalla aiheista (sissi markkinointi, strateginen suunnittelu, luovuus tapahtumiin, luova sekoitus median, jne) - Antaa työkaluja hallita mainontaan strategiaa ja luovuutta kampanjoita suunniteltu nykyisen mainontaa ympäristössä. - Tarjota työkaluja saada kampanjat lukien omaperäisimpiä ja tehokas luovia ja strategisia käsitteitä, avaintekijöistä saavuttaa menestystä missään esillä mainonnassa viestintää. Metodologia Kurssi rakentuu mukaisesti teoreettista ja käytännön menetelmät, joiden hallitsevuus tekemällä oppimisen. Se on kehittänyt kolme aluetta: strategia, luovuus ja Project. Lohko strategiasta tuo kaikki tarvittavat käsitteet käsitteellistää, ohjelma ja suorittaa sekä viestinnän ja mainonnan strategia. Lohko luovuuteen antaa opiskelijoille mahdollisuuden käyttää työkaluja konseptointi, suunnittelu ja kirjoittaminen kehittämiseen luovaa kapasiteettia ja sen soveltamisesta kampanjoista. Hanke on kehitettävä koko kurssin, alkaen todellinen tiedotustilaisuuden tehdä yhteistyötä yrityksen ja esitellään kurssin loppuun tuomioistuimessa, mukaan lukien todellinen asiakkaalle. Kohtalo Ammattilaisille ja tutkinnon kiinnostunut edistämään niiden profiilin markkinoinnin osastojen ja mainostoimistojen (luova, tilit... [-]

Master Viestinnän, Markkinoinnin Ja Mainonnan Hallinta

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 9 kuukautta October 2018 Espanja Madrid

Master in Management ja Suunta viestintä, markkinointi ja mainonta ehdottaa koulutusohjelman, joka yhdistää teoreettista koulutusta kehitettäessä luovia taitoja ja käytännön toteutusta, jossa erityistä huomiota viestinnällisiä mahdollisuuksia uudet teknologiat, työpajoja tai tapaamisia tunnettujen ammattilaiset maailman mainonnan, viestinnän ja markkinoinnin. [+]

Tämä ohjelma opetetaan SPANISH Master in Management ja Suunta Communication, Markkinointi ja mainonta ehdottaa koulutusohjelman, joka yhdistää teoreettista koulutusta kehitettäessä luovia taitoja ja käytännön toteutusta, jossa erityistä huomiota viestinnällisiä mahdollisuuksia uudet teknologiat, työpajoja tai tapaamisia tunnettujen ammattilaisten maailmaan mainonnan, viestinnän ja markkinoinnin.

Master de Dirección y Gestión de Comunicación, Marketing y Publicidad del IED Madrid alkaen IED Madrid on Vimeo.

Aseta oikea sijainti kunkin tuotteen tai palvelun; hallita oikein merkkien, luoda ja suunnitella innovatiivisia ja tehokkaita mainoskampanjoita: alkaen kirjallisesti tiedotustilaisuuden lopulliseen taidetta, mistä perustaminen tavoitteet ja asettamalla talousarvion arvioinnin tulokset ovat näkökohtia, jotka ovat näkyvästi läsnä Master of Management ja Suunta viestintä, markkinointi ja mainonta. Menestyksellisesti vastaamaan markkinoiden vaatimuksiin ja odotuksiin osoitettu, Mestari on kuin tavoitteeksi, että opiskelijat kohtaavat alueet viestinnän, markkinoinnin ja mainonnan rinnakkain kaksi ammatillista näkökulmasta, toisella puolella, joka on yhtiön muita, jotka viraston, jotta voidaan osoittaa yhteys pistettä, synergiaetuja ja dynamiikkaa vuorovaikutuksen. Opiskelevat tämä mestari, voi viedä uransa eri alueilla: Alue: VIESTINTÄ Department of viestintä yritysten ja instituutioiden Viestintä ja Public Ihmissuhteet konsultit Viestintäjohtaja Johtaja lehdistöpalvelu Johtaja sisäinen viestintä Media keskukset Alue: MARKKINOINTI Mainonta yritykset Oppilaitokset tutkimus Erikoistuneet virastot: suhde, myynninedistämiseen, interaktiivisen markkinoinnin, sponsoroinnin ... Tuotepäällikkö Alue: MAINONTA mainonta Mainonta johtaja Luova johtaja Art Director Kustantajan tai Kopioi Tilin haltija Mestari, joka perustuu laaja teoreettinen / käytännöllinen ohjelma, tuetaan käytännön toimintaan liittyviä todellisuuteen ammatin, vahvistetaan tavoitteita tarvitaan, jotta työympäristö havaitsee tulokset päteviä ihmisiä tekemään ammatillista työ yrityksissä ja medioissa Alan. Siksi sen päätavoitteet, muun muassa, ovat: Antaa opiskelijalle kattavan koulutuksen eri liiketoiminta-alueilla ja institutionaalinen viestintä, markkinointi ja... [-]

Professional Maisteri Sosiaalisen Verkostoitumisen Strategioita, Brändäys Ja Digitaalisen Mainonnan

Instituto Internacional de Marketing - Digital Business School
Kampus tai online Osa-aikainen 14 kuukautta September 2018 Espanja Barcelona Madrid + 1 lisää

Identiteetti tuotemerkki on ydin yhtiön ja sen kuvan, paras näyteikkuna. Professional Master Social Media Strategies, ja mainontatilaisuuksia Digital on kattavin koulutuksen erikoistua vaikutusta tuotemerkin markkinoilla. [+]

Ammatillisen profiilin sosiaalisen median asiantuntija on yhä monimutkaisempaa. Yhtiö tarvitsee henkilö kattaa kirjon toimintaa ympäröivän tämän roolin,

Miksi Professional Master Social Media Strategies, ja mainontatilaisuuksia Digital?

Identiteetti tuotemerkki on ydin yhtiön ja sen kuvan, paras näyteikkuna. Professional Master Social Media Strategies, ja mainontatilaisuuksia Digital on kattavin koulutuksen erikoistua vaikutusta tuotemerkin markkinoilla.

Tämä koulutus yhdistää kaksi olennaista pilaria Digital Marketing; hyvä imago kautta henkilöbrändi ja vahva vaikutus sosiaaliseen kanavilla tehokkaan viestinnän strategioita. Sekä työkalut saavuttaa erehtymätön ammatillista profiilia työmarkkinoilla.... [-]


Master Advanced 3D Grafiikka Ja Video Mainonta

CEI Escuela de Diseño
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2018 Espanja Madrid Sevilla + 1 lisää

Kiitos Chart komponenttirakenne Advanced Master Graafisen 3D ja video-mainonta, tulet saamaan tarvittavia tietoja hoitoa, editointi ja luominen sisältävien kuvien viesti tai tiedot haluat välittää vaarantamatta suunnittelu, johon soveltaen työkalu Cinema4D, saat vieläkin realistisempi 3D kuvia, suunnittelee mainiosti ... [+]

Kiitos Chart komponenttirakenne Advanced Master Graafisen 3D ja video-mainonta, tulet saamaan tarvittavia tietoja hoitoa, editointi ja luominen sisältävien kuvien viesti tai tiedot haluat välittää vaarantamatta suunnittelu, johon soveltaen työkalu Cinema4D, saat vieläkin realistisempi 3D kuvia, saada malleja täydellinen käytettäväksi mainoksissa. Tällä hetkellä video on nostettu etusijalle nykyisessä viestintä on olennainen osa kaikkia me yleensä páginasweb päästä. Tietoa aiheesta, että tämä mestari opiskelija kuuluu erittäin päteviä henkilö työmarkkinoille. SISÄLTÖ Mainonnan suunnittelu: Illustrator Kuvankäsittely: Photoshop Suunnittelu Publishing: InDesign Videoeditointi: Adobe Premiere Pro Video kompositointi ja liike suunnittelu: Adobe After Effects Musiikkitiedostojen muokkaus: Adobe Audition 3D liike suunnittelu: Cinema 4D Johdatus 3D-suunnittelu Orgaaniset Modeling Teksturointia ja tekee moottorit Kuva teoria Cinema 4D integrointi Photoshop ja After Effects CC CC. Tehosekoitin. Suunnittelu ja animaatio. OMINAISUUDET Yhteystiedot luokat Pienryhmät Tietokone opiskelijaa kohden Langaton Internet Aineellinen tuki PDF-kunkin materiaaleista. KESTO 540 tuntia (420 t. Face + 120 h. Hankkeet pää) [-]

Kehittyneitä Multimediaominaisuuksia Mestari Mainonnan Suunnittelu Ja Digitaalinen Markkinointi

CEI Escuela de Diseño
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2018 Espanja Madrid Sevilla + 1 lisää

Advanced Masters Mainonta Suunnittelu ja digitaalinen markkinointi Multimedia tulet saamaan tietoa tarpeen tehdä hoitoon ja editointi kuvia ja videoita työkaluilla, kuten Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects ja Premier. Tämä tieto suunnitteluun videoita ja kuvia täydennetään moduuli Digital Marketing Master sinua ... [+]

Maisterit Mainontassa. Advanced Masters Mainonta Suunnittelu ja digitaalinen markkinointi Multimedia tulet saamaan tietoa tarpeen tehdä hoitoon ja editointi kuvia ja videoita työkaluilla, kuten Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects ja Premier. Tämä tieto suunnitteluun videoita ja kuvia täydennetään moduuli Digital Marketing Master, jonka avulla annat teoreettinen mainonnan sisältöä kaikkiin malleja sekä oikein kanavoida työsi luomalla kuvan ja antaa pontta Mainonta sosiaalisen verkostoitumisen SEO, SEM ... ja kehittää strategioita venta.eremos uusien liiketoimintamallien Web 2.0 ja uusia ammattinimikkeitä syntynyt. SISÄLTÖ Mainonnan suunnittelu: Illustrator Kuvankäsittely: Photoshop Suunnittelu Publishing: InDesign Videoeditointi: Adobe Premiere Pro video sommittelu ja liike suunnittelu: Adobe After Effects äänen editointiin: Adobe Audition 3D liikkeen suunnittelu: Cinema 4D Johdatus Digital Marketing Management Sosiaalinen Media Strateginen suunnittelu Online Mobile Marketing Techniques ja työkalut yhteisön Managers OMINAISUUDET Yhteystiedot luokat Pienryhmät Tietokone opiskelijaa kohden Langaton Internet Aineellinen tuki PDF-kunkin materiaaleista. KESTO 540 tuntia (420 t. Face + 120 h. Lopullinen hankkeet) [-]

Maisterin Tutkinto Graafisen Suunnittelun Ja Mainonnan Video

CEI Escuela de Diseño
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 360 tuntia September 2018 Espanja Madrid Sevilla + 1 lisää

Masters graafisen suunnittelun ja mainonnan Video opiskelijat oppivat suunnittelu-, jalostus ja editointi kuvia ja videoita. Toisaalta, opiskelijat hankkivat tietoa tarvitaan eficazcamente käsitellä tietoa meillä on, sekä sen siirto käyttäen parasta ja uusin kuva ja työpöytäjulkaisuohjelmat: kuvittaja; Photoshop ja InDesign ... [+]

Masters graafisen suunnittelun ja mainonnan Video opiskelijat oppivat suunnittelu-, jalostus ja editointi kuvia ja videoita. Toisaalta, opiskelijat hankkivat tietoa tarvitaan eficazcamente käsitellä tietoa meillä on, sekä sen siirto käyttäen parasta ja uusin kuva ja työpöytäjulkaisuohjelmat: kuvittaja; Photoshop ja InDesign. Toiseksi, opiskelija omaksua perusteet suunnittelun ja graafisen tuotannon ja oppia yleisintä animaation ja kustannusalan ja video jälkituotanto sovelluksia; PREMIERE, äänen editointiin Adobe Audition ja väri korjaus SpeedGrade CS6, jälkituotannon ja liikegrafiikan After Effects CS6, Cinema 4D R13 ... SISÄLTÖ Mainonnan suunnittelu: Illustrator Kuvankäsittely: Photoshop Pääkirjoitus suunnittelu: InDesign Teoria ennakkoversioita Videoeditointiin Premiere CS6: Musiikkitiedostojen muokkaus Adobe Audition CS6 ja väri korjaus SpeedGrade CS6 Jälkituotannon ja liikegrafiikkaa After Effects CS6: Cinema 4D R13 OMINAISUUDET Yhteystiedot luokat Pienryhmät Tietokone opiskelijaa kohden Langaton Internet Aineellinen tuki PDF-kunkin materiaaleista. KESTO 360 tuntia (280 tuntia + 80 tuntia Final hankkeet) [-]

Master Mainonnassa

SCAD - The Savannah College of Art and Design
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2018 Yhdysvallat Atlanta Savannah Hongkong Sham Shui Po Ranska Lacoste + 4 lisää

Seurauksena tämän dynaamisen ja luovaa lähestymistapaa, meidän opiskelijat ottavat säännöllisesti Cupin alan kilpailuissa, ja meidän alumnien jatkaa kertoa tarinoita maailman suurin tuotemerkkejä. [+]

Maisterit Mainontassa. Taidon mainonnan Koska opiskelija SCAD, voit saada asiantuntemusta kaikki näkökohdat mainonnan: copywriting, taiteen suuntaan, digitaalinen tuotanto ja integroitu brändin markkinointi. Seurauksena tämän dynaamisen ja luovaa lähestymistapaa, meidän opiskelijat ottavat säännöllisesti Cupin alan kilpailuissa, ja meidän alumnien jatkaa kertoa tarinoita maailman suurin tuotemerkkejä. Collaborative ympäristö taiteen ja muotoilun yliopisto tarjoaa ihanteelliset olosuhteet parantamassa pitkälle kehittynyt veneet innovatiivisia mainonnan. MA mainonnassa Saatavilla osoitteessa: - Atlanta Adve 501 Mainonta ja Copywriting Essentials * Adve 502 Art Direction ja Typografia Essentials * Adve 503 Ohjelmisto ja tuotanto Essentials * Adve 705 typografia Mainonta Suunnittelijat Adve 709 Mainonta Studio I: Creative Strategies Adve 715 Digital Production strategiat Mainonta Adve 719 Mainonta Studio II: Branding Solutions Adve 729 Art Direction Adve 731 Creative Copywriting Mainonta Adve 749 Mainonta MA Insinöörityö ITGM 715 Interactive Web Design - 700-tason Arth valinnaisia ​​Yhteensä opintojen: 45 tuntia * UM mainonnassa Saatavilla osoitteessa: - Atlanta - Savannah Adve 501 Mainonta ja Copywriting Essentials * Adve 502 Art Direction ja Typografia Essentials * Adve 503 Ohjelmisto ja tuotanto Essentials * Adve 705 typografia Mainonta Suunnittelijat Adve 709 Mainonta Studio I: Creative Strategies Adve 715 Digital Production strategiat Mainonta Adve 719 Mainonta Studio II: Branding Solutions Adve 725 Digital Media Mainonta Adve 729 Art Direction Adve 731 Creative Copywriting Mainonta Adve 751 Mainonta Alternative Media Adve 779F Graduate Kenttä Työharjoittelu † Adve 779T Graduate Opetus Työharjoittelu † Adve 791 Mainonta UM Thesis Adve 792 Mainonta UM Visual Thesis ITGM 715 Interactive Web Design - 700-tason Arth valittavia - 700-tason Arth valittavia... [-]