Maisteriohjelmat Markkinoinnin opinnotssa

Täältä löydät 280 Maisteriohjelmaa Markkinoinnin opinnotssa

Markkinoinnin opinnot

Yksilöt, jotka haluavat edetä urallaan ja jotka ovat jo saaneet kandidaatin voi löytää saada maisteriksi olla looginen ja hyödyllinen ensi askel. Maisteriksi auttaa terävöittää yksilön keskittyminen tietyllä alalla ja myös valmistelee niitä lisätutkimuksia haluttaessa.

Mikä on Master Markkinointi ja viestintä? Se on koulutusohjelma, jolla osallistujat selvittää, miten maailma heidän ympärillään kommunikoi, sekä tehokkaimpia tapoja välittää viestin eri kohderyhmille. Ei vain opiskelijat opiskelevat nykyisen markkinoinnin ja viestinnän strategioita, mutta ne myös saada innokas analyyttisiä taitoja, liiketoiminnan tuntemusta ja ymmärrystä siitä, miten markkinointi vaikuttaa eri talouksissa. Kun hakija tämän verran valmistuneet voivat kehittää ja toteuttaa tehokkaita markkinointikampanjoita ja puheita.

On olemassa muutamia erilaisia ​​etuja valmiiksi Master Markkinointi ja viestintä.Sen tieteidenvälistä käsitteitä auttaa tutkinnon tulla monipuolista työntekijöitä. Tämä voi auttaa niitä yksilöitä säilyttämään näppäryyttä sisällä työmarkkinoilla.

On olemassa useita tekijöitä, jotka edistävät hankintakustannukset tämän verran. Tietyt tekijät, kuten keskimääräiset kustannukset toimielimen, maantieteellinen sijainti, ja onko opiskelet verkossa tai kampuksella kaikki olla mukana päättämässä lopulliset kustannukset.

Tämä tutkinto tarjoaa erilaisia ​​uran vaihtoehtoja. Tutkinnon voi päättää tulla alan markkinointi ja työtä lähes minkä tahansa liiketoiminnan. Suuryritykset, pienet yritykset, ei-voittoa, vähittäiskaupan ja ovat jatkuvasti tarvitsevat markkinoinnin ammattilaisia. Henkilöt voivat myös halutessaan liittyä markkinointiyrityksille tai perustamaan omia yrityksiä. Ne, jotka nauttivat puhuminen näkökulma voi myös harkita harjoittaa asema elokuvan ja median aloilla.

Jos sinulla on lahja markkinointi tai rakkaus yhteydenpitoon, tämä aste on harkitsemisen arvoinen. Etsi ohjelman alla ja yhteystiedot suoraan ottamista toimisto koulun valintasi täyttämällä lyijymuodossa.

Näytä lisää

Maisteriksi Mainonnassa

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta September 2018 Italia Milano

Kymmenen ylimääräinen kuukautta. Kymmenen huipputason virastojen luokkahuoneessa, yksi kuukaudessa, niiden tunnuslukuja. Kymmenen ainutlaatuisia mahdollisuuksia oppia suoraan toimijoita. Master Raffles Milano. Lopulta joku on ajatellut sitä. Monoliitti murenee. Mainonnan etsii uusia tapoja tavoittaa ihmisiä, jotka ovat entistä täsmällisempiä ja valmis kuin aikaisemmin. Kun siellä oli paljon rahaa ja vähän resursseja. Tänään on juuri päinvastoin, ja umpirunko sääntöjen ja menetelmien menneisyyden on Siirry nopeasti mainos, joka tekee nestettä sovittaa kaikilla rintamilla saataville tekniikkaa. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. Kymmenen ylimääräinen kuukautta. Kymmenen huipputason virastojen luokkahuoneessa, yksi kuukaudessa, niiden tunnuslukuja. Kymmenen ainutlaatuisia mahdollisuuksia oppia suoraan toimijoita. Master Raffles Milano. Lopulta joku on ajatellut sitä. Miksi? Monoliitti murenee. Mainonnan etsii uusia tapoja tavoittaa ihmisiä, jotka ovat entistä täsmällisempiä ja valmis kuin aikaisemmin. Kun siellä oli paljon rahaa ja vähän resursseja. Tänään on juuri päinvastoin, ja umpirunko sääntöjen ja menetelmien menneisyyden on Siirry nopeasti mainos, joka tekee nestettä sovittaa kaikilla rintamilla saataville tekniikkaa. ammatillisia mahdollisuuksia Emme Valmistamme esiintyjät teoreettisen polkuja rakennetaan muualla ja muut, mutta aktiivinen tulkkeja, tehokas, vastuullinen, voivat ottaa kaikissa kehitysvaiheissa idean, lyhykäisistä lavalle myöntämiseksi ja kerätä palautetta. Lopussa kurssin opiskelijat työskentelevät suurissa kansainvälisissä ja kansallisissa ryhmissä, palveluyritykset, konsulttiyritykset, ja myös kansalaisjärjestöt ja tutkimuslaitokset. Niin miten he ottamaan haasteen ja oman yrityksen. Kuka Kurssi on tarkoitettu opiskelijoille, joilla on kandidaatin tutkinto ja / tai ammatillinen kokemus liittyviä asioita suunnittelu, mainontaa, viestintää ja markkinointia, ja yleensäkin kaikille niille, jotka ajattelevat, että viestintä on pätevä ammatinvalinta ja vahva itsensä kehittämisen välineenä. Osallistujat ovat kopio kirjailija, art director ja tilin huomisen virastot, mutta myös tulevaisuudessa viestinnän yritysjohtajat. ohjelma Jos haluat tulla päähenkilö, oppii päähenkilöt. Opiskelijoilla on mahdollisuus saada kattava näkemys uuden rakennuksen järjestelmien tuotemerkki, työskentelevät rinta rinnan ammattilaisia, jotka ajavat markkinoilla tänään. Niistä tekniikoita viestinnän tueksi brändi, me myös analysoida harvinainen - mutta tärkeä - kuten kriisinhallinta ja menetelmiä puolustuslinja väärennettyjä brandering. Lopussa Mestarin opiskelijat ovat selkeä käsitys valtion mainonnan. aiheista Formulaatio lyhyt. Analyysi tuotteen ominaisuuksia. Tekniikat kannustin ideoita. Kopioi kirjoittaminen. Art suuntaan. Layout ja kuvakäsikirjoituksia. Esitys. Kuten videon... [-]

Master Of International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi August 2018 Yhdysvallat San Francisco Boston Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo Arabiemiirikunnat Dubai Kiina Shanghai New York Cambridge + 9 lisää

Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing määrin varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. [+]

Hanki varustettu markkinoinnin taitoja sinun täytyy erottua maailmanmarkkinoilla. Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing aste varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. Paikkakunnat Aloita Master of International Marketing Bostonissa tai Lontoossa, valitse tutkia muita kahdella kampuksella osana Hult ainutlaatuinen Global Campus Rotation. Your Master of International Marketing yhdellä silmäyksellä Kuka on tämä ohjelma? Hakijat, jotka ovat äskettäin valmistunut yliopistossa tai korkeakoulussa, sekä yksilöiden jopa kolmen vuoden työkokemus, jotka haluavat aloittaa uran markkinoinnissa. Mitä opit Hallitsemaan markkinointi mix on tärkeämpää kuin koskaan, kun kuluttajat ovat jatkuvasti alttiina yhä enemmän verkossa ja offline-sisältö. Master of International Marketing opiskelijat oppivat hyödyntämään digitaalisen markkinointi, sosiaalinen media, markkinointi analytiikan, ja asiakkaan sitoutumista strategioita murtaa melua ja tekevät mitattavissa olevaa vaikutusta liiketoiminnan tavoitteiden kautta markkinointi. Miksi Hult? Markkinointi muuttuu nopeasti ja liike koulu on oltava yhtä ketterä tahdissa. Hult oli yksi ensimmäisistä kauppakorkeakoulujen tarjota Master Digital Marketing, ja vaikka keskeiset osat, jotka aste on sittemmin sisällytetty Master of International Marketing ohjelma, tosiasia on, että Hult liikkuu nopeasti ja harkitusti varmistamaan sen opiskelijat saavat paras markkinointi koulutusta saatavilla. Siksi meidän professorit ovat myös asiantuntijoita sekä markkinoinnin teoriaa ja markkinointi sovellus, joitakin hallita omaa markkinointiyrityksille, ja toiset on pyörittänyt merkittäviä markkinoinnin aloitteita monikansallisten. Opetussuunnitelma Core kurssit muodostavat selkärangan Master of International Marketing opetussuunnitelman. Opiskelet niitä koko moduulia A - C luokat on huolellisesti suunniteltu ja sekvensoidaan opettaa perusteet liiketoimintastrategian sekä erikoisosaamista mainonnassa, kuluttajakäyttäytymiseen, uusien tuotteiden kehittämiseen, markkinointiin analytiikan, ja digitaalisen markkinoinnin. upotus Your Master koulutusohjelma alkaa kolmen viikon... [-]

Master Markkinoinnin, Viestinnän Ja Uuden Median

Bologna Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta December 2017 Italia Bologna

Master Markkinointi, Viestintä ja New Media on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. mestari markkinoinnin, viestinnän ja uusmedian on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. Laajentamisen kautta mobiililaitteiden joka päivä, yhä useammat ihmiset ympäri maailmaa pitää yhteyttä eri sosiaalisen median: Twitter on 320 miljoonaa aktiivista käyttäjää kuukaudessa, Instagram 400 miljoonaa, Google+ 540 miljoonaa, YouTube 1 miljardi ja Facebook 1,6 miljardia. Mitä olemme todistamassa on enemmän kuin teknologinen vallankumous, se on syvä sosiaalis-kulttuurinen muutos. Yritykset ympäri maailmaa kasvaa jatkuvasti summa he sijoittavat heidän verkkomainontakanavista parantaa suhdetta kuluttajien ja liike-elämän. Yhdessä kumppaniemme kanssa IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM ja WPP, tämä maisterin tutkinto tarjoaa opiskelijoille pätevyys ja taidot aloittaa johto- tai konsultointi uran alan digitaalisen viestinnän. Tämä kansainvälinen ohjelma, jossa opiskelijat eri puolilta maailmaa ja tiedekunnan koostuu professoreiden, johtajien ja yrittäjien, tapahtuu ainutlaatuisesta tunnelmasta 16. vuosisadan huvila kukkuloilla Bologna. Kiitos harjoitustyöt, yhtiö hankkeita ja master luentoja, opiskelijat ota yhteyttä keskeisiä käsitteitä digitaalisen aikakauden: osallistuvien, luomiseen ja jakamiseen sisältö. Lopussa kurssien, Master päättyy työharjoitteluun. MASTER on investointi. KUNNIAKSI laina on TIE rahoittamiseksi. "Perte Prestito Con Lode", pitkäaikainen ja halpakorkoisten kunniaa lainaa ilman vakuuksia tarvitaan kattamaan kokonaisuudessaan lukukausimaksua. RAKENNE Maisterin tutkinto on 12 kuukauden kokopäiväinen ohjelma myös työharjoitteluun tai projektityö (kokonaispituus: 1500 työtuntia). Akateeminen osa on jaettu kahteen termejä. Te kattaa 1000 tuntia opiskelua: 400 tuntia opetukseen toiminnan ja 600 tuntia yksilön / ryhmän työtä. Ensimmäisellä... [-]

Maisterin Tutkinto Markkinoinnin Johtamisen Ja Liikkeenjohdon

EAE Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi April 2018 Espanja Barcelona Madrid + 1 lisää

Full Time Master Program Markkinoinnin ja kaupallisen hallinnon EAE Business School tarjoaa asiantuntemusta ja johtamistaitoja ... [+]

Master Markkinointi ja myynti johto

Kaupan tuotteita ja palveluja on edessään yhä vaativampia kuluttajien ja uusien jakelukanavien. Uusi tietotekniikka tarmoa kaikille markkinatoimijoille hallitsevat pyritään esittämään kilpailukykyinen vastaus globaalissa ympäristössä ja paikallista aikaa.

Full Time Master Program Markkinoinnin ja kaupallisen hallinnon EAE Business School tarjoaa asiantuntemusta ja johtamistaitoja kehitetään markkinointia koskevien politiikkojen voivat ohjata mahdolliset skenaariot.

 

Kehittämällä ohjelmalla pyritään saavuttamaan rahaston tavoitteiden amental seuraavasti:

- Kouluttaa osallistujille tietoa ja tekniikoita voidaan kehittää tarvittavat taidot tunnistaa mahdollisuuksia, uhkia ja muutokset kilpailuympäristössä yhtiö ja ohjaavat yhtiön strategian kannalta mahdollista skenaariota. ... [-]


Master Markkinoinnin, Matkailun Markkinointi Ja Tulojen Hallinta

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Opetus kampuksella Osa-aikainen October 2017 Espanja Barcelona Madrid

Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management on ainoa isäntä Espanjassa, joka täyttää seuraavat kaksi seikkaa. Tällä hetkellä ei ole muuta koulu joka kouluttaa opiskelijoiden johtajia ja alan tehdä niin samalla käyttämiä työkaluja useimmissa yrityksissä. Kaikki kurssit on täysin käytännön kehittämisen ja ammattimaisemmaksi keskittyi opiskelija [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management Matkailuala yleensä ja hotellin erityisesti kokevat nopea muutos alalla markkinoinnin, jakelun ja myynnin. Hallintaa uusia online-työkaluja ovat avainasemassa hallita hotelleista. Korkea kilpailukyky tällaisessa ympäristössä vaatii hahmo sähköisen liiketoiminnan johtaja ja johtaja Revenue Management kuin avainasemissa nykyisessä alalle. Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management on ainoa isäntä Espanjassa, joka täyttää seuraavat kaksi seikkaa. Tällä hetkellä ei ole muuta koulu joka kouluttaa opiskelijoiden johtajia ja alan tehdä niin samalla käyttämiä työkaluja useimmissa yrityksissä. Kaikki kurssit on täysin käytännön kehittämisen ja ammattimaisemmaksi keskittyi opiskelija Miksi opiskella Master: Kaikki opettajat ovat alan johtajat tietävät omakohtaisesti todellisuuden alan ja sen luokat ovat täysin professionalizing. Pelillistäminen: aihe Revenue Management opetetaan simulaatio järjestelmän Business Game. Jotta opiskelija harjoitella suorittaa liiketoimintaa hotelli ja työskentelee ikäisensä samanlaisia ​​tilanteita, joita esiintyy todellisessa ympäristössä. Valinnainen Google Certification: Opiskelijat, jotka haluavat voivat saada sertifioitu GoogleAds ilmainen ohjelma ja toinen tapa. täysin sopusoinnussa nykyisiä tarpeita hotellialalla ohjelman. täysin professionalizing ja käytännöllinen visio: Ohjelma on suunnattu hankkiminen soveltaa taitoja ilmeisen tehostamalla työkalujen ja tilanteita aiheuttamat opettaja alan tuella todellisia tapauksia. Paljon seminaareja ja esityksiä työn työkaluja johtavia yrityksiä. Valmennus sykli: Masters opiskelijat voivat osallistua Cycle Ostelea valmennus, yhdistyvät ryhmä istuntoja eri aloilla, kuten emotionaalinen valmennusta tai perheen valmennusta. Esitykset, verkottuminen ja vierailut yritysten johtajien hotelleista, catering-yhtiöt ja kansainvälisen matkailun konsultit. Tavoitteet HENKILÖKOHTAISET KEHITTÄMISOSAAMINEN JA DIREKTIIVIT Ne ovat tarpeen edetä eri työ tasoilla. Johtamistaidot avulla opiskelijat kohtaavat ratkaisevissa vaiheissa urallaan. Johtotehtävissä sinun täytyy tietää hallita: ihmiset, laitteet, tunteita, konflikteja, neuvottelut. Vuodesta näkökulmasta... [-]

Masters Marketing Research

OBS Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 12 kuukautta May 2018 Espanja Barcelona Madrid + 2 lisää

Kanssa Masters Marketing Research and Analysis OBS Asiakkaat oppivat kehittämään ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ... [+]

Masters Marketing Research Tietoyhteiskunnassa, jossa elämme, kehittämistä ja asianmukaista käyttöä laadukkaan tiedon voi edustaa keskeinen kilpailuetu verrattuna kilpailijoihin. Meidän täytyy ymmärtää, miten ne vaikuttavat sosiaaliset, kulttuuriset ja psykologiset ominaisuudet meidän kuluttajien päätöksenteossa ja ostokäyttäytymiseen. Perimmäisenä tavoitteena hallinnan ja käytön tietojen olisi sovitettava maksiimi markkinointi tavata ja täyttävät tarpeet ja toiveet käyttäjille ja kuluttajille. Tämä tarkoittaa, joiden perusteellista tietoa niiden käyttäytymisestä, heidän motivaationsa, millaisia ​​vaikutteita ovat, mieltymykset ja näkemykset. Kanssa Masters Marketing Research ja Asiakasanalyysi OBS oppivat kehittää ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ylimmän johdon, joka esittelee kokemuksia suunnittelussa ja hallinnassa tutkimushankkeiden markkinoinnin ja webinaareihin työkalun toimittajien teollisuudessa. Avoimet työpaikat Jotkut uravaihtoehtoja voit muun muassa, ovat: Tutkimusjohtaja Johtaja kuluttajatietoihin Projektipäällikkö, Account Executive Markkina analyytikko tutkimusyritykset Tilin suunnittelu mainostoimistojen strateginen suunnittelu suurissa yrityksissä Brand hallinta suuryritysten Markkinoinnin johto mediayrityksissä ja mainonta Kuluttaja oivalluksia analyytikko analyysi strategiat tutkimus konsultti Tavoitteet Master in Marketing Research ja Asiakasanalyysi Mitä tavoitteita menevät? Ymmärtäminen prosesseja markkinointitutkimus määritellä mahdollisuudet ja ongelmat kaupan tuotteita ja palveluita; auttaa ratkaisemaan hallinnan ongelmia ja siten tukea tehdessään markkinoinnin päätöksiä. Oppia suunnittelemaan ja muotoilun markkinointiin tutkimushankkeita. Kehittää kykyä toteuttaa ja hallita markkinoinnin tutkimushankkeita. Tietävät ja ymmärtävät sovellukset markkinointitutkimuksen erikoisuuksia ja erilaisia ​​analyysimenetelmiä. Soveltaa tietoja kirjoittaa ja valmistella raportteja hyvin järjestäytynyt ja vakuuttava tutkimus. Kehittää taitoja kommunikoida tutkimusehdotukset, tulokset, johtopäätökset ja suositukset selkeästi ja tehokkaasti. Saada toinen akkreditoitu maineikkaimmista kauppakorkeakoulu Espanjassa, EAE Business School, kuten sijoittui Merco (2014) ja taattu pätevyys merkittävä julkisten... [-]

Máster en Marketing y Marketing Digital

Galicia Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 9 kuukautta October 2017 Espanja Vigo

Desde la convicción de que el mejor marketing pasa por la adecuada preparación de sus profesionales, la Asociación Galega de Marketing y Galicia Business School unen sus fuerzas para desarrollar en Galicia un programa de primer nivel. Nace así nuestro Máster en marketing y Marketing Digital: un programa en el que confluyen los mejores profesionales del marketing de Galicia, junto con un elenco de especialistas de las mejores escuelas de España y la visión internacional fruto de la colaboración de Galicia Business School y el Digital Marketing Institute. [+]

Actualizado, profesional, novedoso y único

El marketing se ha convertido en el elemento diferencial para el éxito de las empresas. Por muy bien que fabriques o sirvas, el mejor producto o servicio requiere de la adecuada estrategia de marketing para lograr ventajas diferenciales y sostenibles en los mercados.

Desde la convicción de que el mejor marketing pasa por la adecuada preparación de sus profesionales, la Asociación Galega de Marketing y Galicia Business School unen sus fuerzas para desarrollar en Galicia un programa de primer nivel. Nace así nuestro Máster en marketing y Marketing Digital: un programa en el que confluyen los mejores profesionales del marketing de Galicia, junto con un elenco de especialistas de las mejores escuelas de España y la visión internacional fruto de la colaboración de Galicia Business School y el Digital Marketing Institute.... [-]


Mestari Julkisen Hallinnon Ja Julkisen Politiikan Asiantuntija

Corvinus University of Budapest, Faculty of Economics
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 4 lukukautta September 2018 Unkari Budapest

Peruskirja tutkintojen kuvauksessa: Ekonomi ja yleisen järjestyksen johtamiskurssi (Economist in Public Policy ja hallinta). jotka ovat saaneet koulutusta taloustieteen ... [+]

Peruskirja tutkintojen kuvauksessa: Ekonomi ja yleisen järjestyksen johtamiskurssi (Economist in Public Policy ja hallinta)

Kuka odottaa Public Management ja julkisen politiikan maisteriohjelmassa?

Mestari julkisen hallinnon ja julkisen politiikan asiantuntijat odottavat

• jotka ovat saaneet koulutusta taloustieteen (University College), haluaisin syventää hankittuja tietoja hallituksen ja laajemmin julkiseen sektoriin laajentaa tietämystä;

• jotka ovat muiden tieteenalojen (T & aacute; rsadalomtudományi, lääketieteelliset, oikeudelliset, jne.. ) Ansaittu kandidaatin ja maisterin tason tietoa tieteenalojen liittyvät toivovat, Master-tason julkisen politiikan hallinnasta saada tietoa; ... [-]


Master in Brand Management

Macromedia University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 - 4 lukukautta March 2018 Saksa München Berlin Alue + 1 lisää

Brand Management opettaa opiskelijoille miten yhdistää hallinnan luovan suunnittelun ja valmistelee niitä johtotehtävissä ja tehtäviä brändin kehittäminen, markkinointiviestinnän ja muotoilun toiminnot. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. Haluatko ymmärtää todellinen liiketoiminnan arvo tuotemerkkejä? Rakenteelliset muutokset nykypäivän väestö ja digitalisointia yhteiskunnassa edellyttää uuden tuotemerkin johtamistaitoja. Digitaalinen branding muodostaa uusi ydinosaamista virastojen ja yrityksille. Brands tärkeä rooli liiketoiminnassa ja yhteiskunnassa. Opiskelijat erikoistunut brändin hallinta oppia nykyisestä brändin hallintaan liittyviä kysymyksiä ja voitto tietoisuus keskinäiset suhteet merkkien sisällä monimutkaisia ​​tuotemerkki arkkitehtuurit. [-]

Master In Luova Mainonta

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi October 2017 Italia Milano

Master Creative Mainonta on yhteinen aloite NABA ja median suunnittelu School Auckland, Uusi-Seelanti. Tämä yhden vuoden maisteriohjelman keskittyy innovatiivisia ja tehokkaita mainonnan tekniikoita, jotka saavat asiakkaita ajattelu, puhuminen-ja osto. Kurssilla kattaa kaikki media, jossa mainonta näkyy-printti-, radio- ja TV-verkkojen ja sosiaalinen media. [+]

5 STIPENDIT jaossa APURAHAHAKEMUS KILPAILU luova mainonta. Määräaika: 12 toukokuu Master Creative Mainonta on yhteinen aloite NABA ja Media suunnittelu School Auckland, Uusi-Seelanti. Tämä yhden vuoden maisteriohjelman keskittyy innovatiivisten ja tehokkaiden mainonnan tekniikoita jotka saavat asiakkaat ajattelu, puhuminen-ja osto. Kurssilla kattaa kaikki media, jossa mainonta näkyy-printti-, radio- ja TV-verkkojen ja sosiaalinen media. Sinun valmistautua tulla luova osastojen mainostoimistot oppimalla miten ratkaista ongelmia luovasti ja miten välittää ideoita muille tiivis ja vakuuttava tavalla. Molemmat keskeisiä elämän taitoja hyödyntää kaikilla tahansa määrän tieteenalojen, erityisesti ne, jotka liittyvät kaupalliseen luovuutta. Sen lisäksi tunnustustodistuksen Media suunnittelu School, myöntää valmistuneet saavat Academic maisterinvihkiäisissä myöntämiä NABA ja Nuova Accademia di Belle Arti, tunnustettu Italian opetusministeriön, yliopistojen ja tutkimus. Tietoja median suunnittelu School Media suunnittelu School on Uuden-Seelannin suurin palkittu yksityinen korkeakoulutuksen instituutti luovien alojen. Auckland-pohjainen koulun tarjoaa asiantuntija astetta kehittyvillä luovien alojen, kuten kandidaatin tutkinnon 3D-animaatiota, media muotoilu, visuaalinen Eeffects, peli taidetta, ja peli ohjelmointi. Media suunnittelu School alumni on mennyt työhön top yritykset kuten DreamWorks, Pixar, bbdo, ja Saatchi & Saatchi, ja he ovat työskennelleet suuria tuotantoja kuten Hobitti ja Avatar. Opetussuunnitelma Luokat ovat: mainonta, sosiologia Cultural Prosessit, Project Design, Art Direction, audiovisuaalinen Documentation Techniques, Digital Technologies and Applications, Integrated New Media. Ammatillinen Perspectives Tutkinnon Master Creative mainonta on teoreettisia ja teknisiä valmiuksia toteuttaa eri ammatti rooleja mainonta mukaan lukien taiteellinen johtaja, graafinen suunnittelija, copywriter, luova tarinankertoja, luova Account Manager, mainonta konsultti, tuote ja / tai Brand Manager, edistäminen ja PR Manager, viestintä suunnittelija. Tutkinnon voi toimia myös TV tai radioasemia, luova osastot, yritysten markkinointiin,... [-]

Maisterin Tutkinto Viestinnän Ja Poliittisen Markkinoinnin

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2018 Espanja Madrid

Tämä ohjelma on suunnattu sekä vastavalmistuneille tai loppututkinnon aloilla opin markkinointi, journalismi, Law tai kansainväliset suhteet; ja ammattilaisille korkeakoulututkinnoista ja kokemusta politiikan maailmassa, jotka haluavat parantaa henkilökohtaista osaamista. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. TAVOITTEET: Opiskelijat, jotka läpäistyään tämän ohjelman: Ne parantavat omaa ammatillista profiilia alalla politiikassa. Ne saavat strategiat ja viestintätekniikoiden soveltaa niitä poliittisia ehdokkaita. Neuvonantajiksi vaalikampanjoissa tai valtion viestintä Tulevat asiantuntijat edistämisessä vaalien markkinoinnin konsultointi työnä palveluksessa poliittisen luokan. Tavoitteena on: Tämä ohjelma on suunnattu sekä vastavalmistuneille tai loppututkinnon aloilla opin markkinointi, journalismi, Law tai kansainväliset suhteet; ja ammattilaisille korkeakoulututkinnoista ja kokemusta politiikan maailmassa, jotka haluavat parantaa henkilökohtaista osaamista. METODOLODÍA CESCOMPOL on yhteisöllinen keskus yliopiston Alcala de Henares (UAH), joka on yksi Euroopan vanhimpia. Akateeminen sisältö Master rakentuu enemmän yleisiä kysymyksiä (kuten poliittinen viestintä) erityisiä moduuleja (kuten valtioneuvostolle hakemuksen, poliittisen puolueen ja ehdokkaan). Metodologia perustuu sekä teoreettisia että käytännön osia, koota kaikki hankitut tiedot ja kaikki sisältö on mukautettu sekä Espanjassa ja Latinalaisessa Amerikassa. Tiedekunta koostuu aktiivisten ammattilaisten ja asiantuntijoiden omilla moduulit, jolla on kokemusta yleisen järjestyksen, hallituksen suunnitelmia, viestintästrategiat ja kampanjoita. ARVIOINTI Hankkiminen lopullinen otsikko edellyttää voittaa kaikki Master moduulit ja kehittämistä gradu. Pätevyys SAADA MBA yliopistosta Alcala de Henares ja Mestaria CESCOMPOL OHJELMA Politiikka, kansalaisuus ja poliittinen käyttäytyminen Poliittisia skenaarioita ja vaalijärjestelmät Perusperiaatteet viestintästrategiasta Poliittiset Communication Management: institutionaalisista suhteista ja Public Affairs Viestintä offline ja online-verkot: Sosiaalinen Media Management Poliittisen markkinoinnin ja Image Management Henkilökohtaisen johtajuuden ja puhe Poliittiset Consulting: suunnittelu ja hallinta vaalikampanjoiden Pro gradu -työ INTERNATIONAL STAYS Tämä Master on ohjelma pysyy yliopistoissa Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Latinalaisessa Amerikassa. Näinä pysyy, voit tavata opettajia huipputason maailman politiikan ja hyötyvät tehokasta verkottumista kokemuksesta .Tiivistepinnoille ohjelma, joka erottaa oman ammatillisen profiilin. URA Opiskelijat voivat täyttää tehtävissä: poliittiset puolueet... [-]

Master Luksusta Hallinta, Innovaatioiden Ja Brändäys Roomassa, Italiassa

Swiss School of Management, Rome Italy
Opetus kampuksella Osa-aikainen 1 - 2 vuotta October 2017 Italia Rooma

Tämä ainutlaatuinen Master Program on ainutkertainen. Se eroaa muista Luxury Management-ohjelmia, joilla on vahva osa parctical kysymyksiä, joka käsittää paitsi hallinnoinnissa, mutta myös innovatiivinen tapa kehittää uusi käsite tuotemerkin ja arvon luomiseen. Yrityskäynnit tarkastellaan myös ohjelmassa. [+]

Master of Luxury Management, innovaatio ja brändi

Vaikka maailmanlaajuinen talouskriisi, myynti ylellisyystavaroita ovat vellova maailmanlaajuisesti. Enemmän kuin symboli, ylellisyystuotteiden osoittavat menestys, etu, etuoikeus, maku ja unelmia. Ylellinen markkinat vetoaa johtajat ymmärtää, luottamusmies, ja kasvaa tämä ainutlaatuinen alalla.

Meidän Master in Luxury Management, innovaatio ja brändi on suunniteltu erityisesti opiskelijoille pyrkivien uran ylellisyyttä hallinnan alan nykypäivän dynaaminen, globaali markkinapaikka.

Ymmärtäminen dynamiikka ja erityispiirteisiin ylellisyyttä johdon kiinnittäen erityistä huomiota tulevaisuus on keskittyä tämän Master.... [-]


Maisteriohjelman Markkinointi-, Palveluiden Ja Viestinnän Hallintaa

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 kuukautta September 2018 Sveitsi St.Gallen

Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) koostuu ainutlaatuinen yhdistelmä perus johdon tieteenalojen ja markkinoita ja liiketoimintamalleja asiaa teollisuudenaloilla. Tämän käsitteen MSC ylittää klassisen käsitteet markkinointi. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa.

 

Tavoitteet:

Lisäarvo asiakkaalle - tavoitteeksi asetettua kestävää yritysjohdon

Globalisoituneessa maailmassa, kestävää yhtiön arvon voidaan syntyy vakuuttava tuotteita ja palveluja asiakkaille, jotka ovat huomion keskipisteenä. Markkinointi tämänsuuntaisia ​​keskittyy saavuttamaan mahdollisimman korkea asiakaslähtöisyys tuotteisiin ja palveluihin. Tämä integroiva näkemys, joka ylittää klassisen markkinointi, on mitä Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) on sitoutunut: ohjelma yhdistää kaikki johto tieteenaloilla, jotka suhtautuvat laakerit asiakkailta ja yhdistää niitä markkinoita ja liiketoimintamallit ajankohtaisia ​​teollisuudenaloilla. ... [-]


Master In Internet-markkinointi Ja Digitaalinen Strategia

Escuela de Negocios y Dirección
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2018 Espanja Madrid

Master Internet-markkinointi ja digitaalinen strategia pyrkii tarjoamaan opiskelijoille keskeisiä tietoja ja taitoja kehittää menestyksekkään uran digitaalisessa ympäristössä. [+]

MASTERS hallita ENTERPRISE MARKETING 2,0 Digitaalinen talous on tekijä, jatkuva muutos ja innovaatio. Jatkuvasti uusia ympäristöjä, uusia teknologisia ratkaisuja, uusia liiketoimintamalleja, uusia tapoja kommunikoida asiakkaiden näkyviin. Tässä tilanteessa määritelmä yritysten strategioita ja markkinointi on sijoitettu keskeisenä liiketoiminnan kehittämiseen. Verkkotunnus viestintävälineiden että voimme tarjota ja Internetin, nykyinen tapoja kommunikoida asiakkaan kanssa, myynti digitaalisen median kautta, ... Ne ovat osa avaintaitoja on hallittava ammatillinen luvulle. Master Internet-markkinointi ja digitaalinen strategia pyritään annettava opiskelijoille keskeisiä tietoja ja taitoja kehittää menestyksekkään uran digitaalisessa ympäristössä. Digital Marketing Plan Rakenne digitaalisen markkinoinnin suunnitelma. Tavoitteiden määrittely ja kohderyhmä. Aikataulutus toimia. Määrittely KPI. Metrics. Kannattavuusanalyysi (ROI). I Digital Advertising: Hakukoneoptimointi - SEO Toiminta hakukoneita. Tavoitteet sivuillamme. Suunnittelu SEO kampanja. Tekijöitä paikannus SEO Budjetin. Analyysi SEO kampanja. Digitaalinen II Advertising: Hakukonemarkkinointi - SEM SEM. Hakukonemarkkinointi. perusteet. Google Adwords I. Google Adwords II. Mainonta Digital III Suunnittelu ja hankinta digitaalisen median. Saapuva markkinointi. Mainonta sosiaalisten verkostojen. E-mail markkinointi. Affiliate Marketing. Näyttö ja rikastettua mainonta. ohjelmallinen mainontaa. Uudelleenkohdistaminen. Mobiilimarkkinoinnin. Sisältöä markkinointi. Pelillistäminen ja Advergaming Landingpages tekemistä ja optimointia. Kampanjan analysointi ja kannattavuuden analyysiä. Asiakashallinta suhdemarkkinointi. Asiakaskokemus. Johdon ja Verkostoituminen strategia Facebook. Linkedin. Twitter. Youtube. Google +. graafinen sosiaalisia verkostoja. Muut. Online maine Management Sosiaaliset Branding. Johdon tuotemerkin verkossa. Online maine. Plan online maine. Online maine kriisi Mittaus- ja Analytics Social Media Mittausvälineet. Tärkeimmät mittarit sosiaalisen median ja online maine. Määrittely KPI. ROI kannattavuusanalyysin. Kojelauta. Raportointi. Tietojen raportointi. yritysten web Mikä yhtiön verkkosivuilta? Sisällön arkkitehtuuri. Suunnittelu web-käyttöliittymä. Toteuttaminen verkossa. Jälkeinen käyttöönotto tehtäviä. Verkkokaupan Liiketoimintamallien E-Commerce. Avaimet rakentaa verkkokaupasta. Tekniset ratkaisut. Maksu. Logistiikka... [-]

Master Digitaalisen Markkinoinnin Ja SEO / Sem

inesdi - Digital Business School
Kampus tai online Kokopäiväinen Osa-aikainen 240 - 1500 tuntia February 2018 Espanja Madrid Barcelona Espanja Online + 3 lisää

Me esittelemme Master Digital & SEO / SEM markkinointi. Sen lisäksi, että virallista nimeä Inesdi Digital Business School, saat korkeakoulututkinnon yliopiston Nebrija. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. Me esittelemme Master Digital & SEO / SEM markkinointi. Sen lisäksi, että virallista nimeä Inesdi Digital Business School, saat korkeakoulututkinnon yliopiston Nebrija. Internet, digitaalisten alustojen ja tietotekniikan muuttavat ympäristöämme. Yritykset tarvitsevat ammattiprofiilien sopusoinnussa uusien markkinasuuntausten ja siksi edistämme tätä University maisteriksi yliopistosta Nebrija. Kun tavoitteena on juna ammattilaiset jotka voivat tarjota ratkaisuja digitaalinen muunnos jossa olemme upotettu sekä yrityksille ja yhteiskunnalle yleensä. Tämä Master tutkinto Marketing valmistunut Digital & SEO / SEM tulee koskevat erikoiskoulutusta digitaalisessa taloudessa sovellettu eri liiketoiminta-alueilla organisaatioiden. Opiskelija kehittää tietoa ja sopivimmat tekniikat suunnittelu, toteutus, hallinta, analysointi ja maltillisuus on 360 Digital Marketing Plansisältäen myös Hakukonemarkkinointi Plan. Luokkahuone, verkossa ja monimuoto-opetusta henkilökohtaista ohjausta toteuttamisessa Final Master Project Uraohjaus kautta "urasuunnitelman" yksilöllisen Kehittäminen "markkinointisuunnitelma 360" ja "Search Engine Marketing Plan" Joissa on yhteensä 37 luokkaa webinaariin (online-tilassa) maisteriohjelman Alustavia Module: periaatteet ja perusteet digitaalisen talouden Moduuli 1: Digital Marketing Plan I Moduuli 2: Social Media Marketing Moduuli 3: Digital Marketing Plan II Moduuli 4: Strategiat vangita ja muuntaminen I: Saapuva Markkinointi Moduuli 5: Strategies vangita ja muuntaminen II: Digital Advertising Moduuli 6: Digital Marketing Plan III Moduuli 7: Mobile Marketing Moduuli 8: yhdistelymenetelmiä ja Loyalty digitaalisissa ympäristöissä Moduuli 9: Web Analytics ja KPI - Miten on mitata ja optimoida web Moduuli 10: Yrittäjyys digitaalista taloutta Moduuli 11: Digital Marketing Plan V Moduuli 12: Johdatus Hakukoneoptimointi Moduuli 13: Creating WordPress-sivusto Moduuli 14: SEO sivulla Moduuli 15: Web-analytiikka suuntautunut SEO Moduuli 16: Excel ja Taulukkolaskenta Moduuli 17: Hakusanat Tutkimus, käytännöllisiä hakusanan Moduuli 18: SEO työkaluja Moduuli... [-]