Maisteriohjelmat Markkinoinnin opinnotssa

Täältä löydät 262 Maisteriohjelmaa Markkinoinnin opinnotssa

Markkinoinnin opinnot
Ota suoraan yhteyttä oppilaitoksiin - Vertaa 262 maisterin tutkintoa Markkinoinnin opinnotssa 2017
Näytä lisää

Master Of International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi August 2017 Yhdysvallat San Francisco Boston Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo Arabiemiirikunnat Dubai Kiina Shanghai New York Cambridge + 9 lisää

Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing määrin varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. Hanki varustettu markkinoinnin taitoja sinun täytyy erottua maailmanmarkkinoilla. Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing aste varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. Paikkakunnat Aloita Master of International Marketing Bostonissa tai Lontoossa, valitse tutkia muita kahdella kampuksella osana Hult ainutlaatuinen Global Campus Rotation. Your Master of International Marketing yhdellä silmäyksellä Kuka on tämä ohjelma? Hakijat, jotka ovat äskettäin valmistunut yliopistossa tai korkeakoulussa, sekä yksilöiden jopa kolmen vuoden työkokemus, jotka haluavat aloittaa uran markkinoinnissa. Mitä opit Hallitsemaan markkinointi mix on tärkeämpää kuin koskaan, kun kuluttajat ovat jatkuvasti alttiina yhä enemmän verkossa ja offline-sisältö. Master of International Marketing opiskelijat oppivat hyödyntämään digitaalisen markkinointi, sosiaalinen media, markkinointi analytiikan, ja asiakkaan sitoutumista strategioita murtaa melua ja tekevät mitattavissa olevaa vaikutusta liiketoiminnan tavoitteiden kautta markkinointi. Miksi Hult? Markkinointi muuttuu nopeasti ja liike koulu on oltava yhtä ketterä tahdissa. Hult oli yksi ensimmäisistä kauppakorkeakoulujen tarjota Master Digital Marketing, ja vaikka keskeiset osat, jotka aste on sittemmin sisällytetty Master of International Marketing ohjelma, tosiasia on, että Hult liikkuu nopeasti ja harkitusti varmistamaan sen opiskelijat saavat paras markkinointi koulutusta saatavilla. Siksi meidän professorit ovat myös asiantuntijoita sekä markkinoinnin teoriaa ja markkinointi sovellus, joitakin hallita omaa markkinointiyrityksille, ja toiset on pyörittänyt merkittäviä markkinoinnin aloitteita monikansallisten. Opetussuunnitelma Core kurssit muodostavat selkärangan Master of International Marketing opetussuunnitelman. Opiskelet niitä koko moduulia A - C luokat on huolellisesti suunniteltu ja sekvensoidaan opettaa perusteet liiketoimintastrategian sekä erikoisosaamista mainonnassa, kuluttajakäyttäytymiseen, uusien tuotteiden kehittämiseen, markkinointiin analytiikan, ja digitaalisen markkinoinnin. upotus Your Master koulutusohjelma... [-]

Masters Marketing Research

OBS Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 12 kuukautta May 2017 Espanja Barcelona Madrid + 2 lisää

Kanssa Masters Marketing Research and Analysis OBS Asiakkaat oppivat kehittämään ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ... [+]

Masters Marketing Research Tietoyhteiskunnassa, jossa elämme, kehittämistä ja asianmukaista käyttöä laadukkaan tiedon voi edustaa keskeinen kilpailuetu verrattuna kilpailijoihin. Meidän täytyy ymmärtää, miten ne vaikuttavat sosiaaliset, kulttuuriset ja psykologiset ominaisuudet meidän kuluttajien päätöksenteossa ja ostokäyttäytymiseen. Perimmäisenä tavoitteena hallinnan ja käytön tietojen olisi sovitettava maksiimi markkinointi tavata ja täyttävät tarpeet ja toiveet käyttäjille ja kuluttajille. Tämä tarkoittaa, joiden perusteellista tietoa niiden käyttäytymisestä, heidän motivaationsa, millaisia ​​vaikutteita ovat, mieltymykset ja näkemykset. Kanssa Masters Marketing Research ja Asiakasanalyysi OBS oppivat kehittää ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ylimmän johdon, joka esittelee kokemuksia suunnittelussa ja hallinnassa tutkimushankkeiden markkinoinnin ja webinaareihin työkalun toimittajien teollisuudessa. Avoimet työpaikat Jotkut uravaihtoehtoja voit muun muassa, ovat: Tutkimusjohtaja Johtaja kuluttajatietoihin Projektipäällikkö, Account Executive Markkina analyytikko tutkimusyritykset Tilin suunnittelu mainostoimistojen strateginen suunnittelu suurissa yrityksissä Brand hallinta suuryritysten Markkinoinnin johto mediayrityksissä ja mainonta Kuluttaja oivalluksia analyytikko analyysi strategiat tutkimus konsultti Tavoitteet Master in Marketing Research ja Asiakasanalyysi Mitä tavoitteita menevät? Ymmärtäminen prosesseja markkinointitutkimus määritellä mahdollisuudet ja ongelmat kaupan tuotteita ja palveluita; auttaa ratkaisemaan hallinnan ongelmia ja siten tukea tehdessään markkinoinnin päätöksiä. Oppia suunnittelemaan ja muotoilun markkinointiin tutkimushankkeita. Kehittää kykyä toteuttaa ja hallita markkinoinnin tutkimushankkeita. Tietävät ja ymmärtävät sovellukset markkinointitutkimuksen erikoisuuksia ja erilaisia ​​analyysimenetelmiä. Soveltaa tietoja kirjoittaa ja valmistella raportteja hyvin järjestäytynyt ja vakuuttava tutkimus. Kehittää taitoja kommunikoida tutkimusehdotukset, tulokset, johtopäätökset ja suositukset selkeästi ja tehokkaasti. Saada toinen akkreditoitu maineikkaimmista kauppakorkeakoulu Espanjassa, EAE Business School, kuten sijoittui Merco (2014) ja taattu pätevyys merkittävä julkisten... [-]

Master Markkinoinnin, Matkailun Markkinointi Ja Tulojen Hallinta

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Opetus kampuksella Osa-aikainen October 2017 Espanja Barcelona Madrid

Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management on ainoa isäntä Espanjassa, joka täyttää seuraavat kaksi seikkaa. Tällä hetkellä ei ole muuta koulu joka kouluttaa opiskelijoiden johtajia ja alan tehdä niin samalla käyttämiä työkaluja useimmissa yrityksissä. Kaikki kurssit on täysin käytännön kehittämisen ja ammattimaisemmaksi keskittyi opiskelija [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management Matkailuala yleensä ja hotellin erityisesti kokevat nopea muutos alalla markkinoinnin, jakelun ja myynnin. Hallintaa uusia online-työkaluja ovat avainasemassa hallita hotelleista. Korkea kilpailukyky tällaisessa ympäristössä vaatii hahmo sähköisen liiketoiminnan johtaja ja johtaja Revenue Management kuin avainasemissa nykyisessä alalle. Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management on ainoa isäntä Espanjassa, joka täyttää seuraavat kaksi seikkaa. Tällä hetkellä ei ole muuta koulu joka kouluttaa opiskelijoiden johtajia ja alan tehdä niin samalla käyttämiä työkaluja useimmissa yrityksissä. Kaikki kurssit on täysin käytännön kehittämisen ja ammattimaisemmaksi keskittyi opiskelija Miksi opiskella Master: Kaikki opettajat ovat alan johtajat tietävät omakohtaisesti todellisuuden alan ja sen luokat ovat täysin professionalizing. Pelillistäminen: aihe Revenue Management opetetaan simulaatio järjestelmän Business Game. Jotta opiskelija harjoitella suorittaa liiketoimintaa hotelli ja työskentelee ikäisensä samanlaisia ​​tilanteita, joita esiintyy todellisessa ympäristössä. Valinnainen Google Certification: Opiskelijat, jotka haluavat voivat saada sertifioitu GoogleAds ilmainen ohjelma ja toinen tapa. täysin sopusoinnussa nykyisiä tarpeita hotellialalla ohjelman. täysin professionalizing ja käytännöllinen visio: Ohjelma on suunnattu hankkiminen soveltaa taitoja ilmeisen tehostamalla työkalujen ja tilanteita aiheuttamat opettaja alan tuella todellisia tapauksia. Paljon seminaareja ja esityksiä työn työkaluja johtavia yrityksiä. Valmennus sykli: Masters opiskelijat voivat osallistua Cycle Ostelea valmennus, yhdistyvät ryhmä istuntoja eri aloilla, kuten emotionaalinen valmennusta tai perheen valmennusta. Esitykset, verkottuminen ja vierailut yritysten johtajien hotelleista, catering-yhtiöt ja kansainvälisen matkailun konsultit. Tavoitteet HENKILÖKOHTAISET KEHITTÄMISOSAAMINEN JA DIREKTIIVIT Ne ovat tarpeen edetä eri työ tasoilla. Johtamistaidot avulla opiskelijat kohtaavat ratkaisevissa vaiheissa urallaan. Johtotehtävissä sinun täytyy tietää hallita: ihmiset, laitteet, tunteita, konflikteja, neuvottelut. Vuodesta näkökulmasta... [-]

MAESTRIA En Markkinointi Y Direccion Comercial

OBS Business School - Latinoamérica
Opetus kampuksella Osa-aikainen 12 kuukautta May 2017 Ecuador Quito Kolumbia Bogotá + 2 lisää

La MAESTRIA en Markkinointi y Dirección Comercial tiene como objetivo desarrollar los conocimientos Técnicos, estratégicos y Habilidades Henkilön para formar directivos innovadores, con una amplia Visión de la empresa y capaces de afrontar los retos que plantean las direcciones de Marketing y Comercial todellinen. [+]

MAESTRIA que muestra las Claves para atraer, vender, satisfacer y fidelizar Presentación del programa en Markkinointi y Dirección Comercial En la Actualidad, el entorno de negocios está cambiando Gran velocidad. El Impacto de los avances tecnológicos, la globalización de los Mercados, el cambio en el tasapaino de poder en hyväksi de los consumidores, el entorno competitivo y la cada vez menor lealtad a las marcas Entre otras tendencias, están modificando las estrategias de markkinointi y la forma en que se distribuyen y comercializan Productos y Servicios. Los consumidores poika cada vez más exigentes y disponen de Más información, por lo que tienen muy claro lo que quieren y donde obtenerlo. El exceso de oferta y la dificultad para diferenciarse dibujan un panoraama muy competitivo y acrecientan la necesidad de centrarse en el cliente. En este entorno, las organizaciones necesitan Profesionales del markkinointi y del área Comercial capaces de liderar con Exito la correcta combinación de tres elementos: una SOLIDA Formación y conocimientos de markkinointi y Comercial, Habilidades necesarias para säilä Dar Respuesta al entorno y al mercado todellinen, y Capacidad para conectar con los clientes y estructurar una punainen de ventas eficaz. La MAESTRIA en Markkinointi y Dirección Comercial tiene como objetivo desarrollar los conocimientos Técnicos, estratégicos y Habilidades Henkilön para formar directivos innovadores, con una amplia Visión de la empresa y capaces de afrontar los retos que plantean las direcciones de Marketing y Comercial todellinen. Todo ello desde dos puntos de vista: Una Dirección de Marketing capaz de comunicarse... [-]

Master Markkinoinnin, Viestinnän Ja Uuden Median

Bologna Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta December 2017 Italia Bologna

Master Markkinointi, Viestintä ja New Media on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. mestari markkinoinnin, viestinnän ja uusmedian on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. Laajentamisen kautta mobiililaitteiden joka päivä, yhä useammat ihmiset ympäri maailmaa pitää yhteyttä eri sosiaalisen median: Twitter on 320 miljoonaa aktiivista käyttäjää kuukaudessa, Instagram 400 miljoonaa, Google+ 540 miljoonaa, YouTube 1 miljardi ja Facebook 1,6 miljardia. Mitä olemme todistamassa on enemmän kuin teknologinen vallankumous, se on syvä sosiaalis-kulttuurinen muutos. Yritykset ympäri maailmaa kasvaa jatkuvasti summa he sijoittavat heidän verkkomainontakanavista parantaa suhdetta kuluttajien ja liike-elämän. Yhdessä kumppaniemme kanssa IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM ja WPP, tämä maisterin tutkinto tarjoaa opiskelijoille pätevyys ja taidot aloittaa johto- tai konsultointi uran alan digitaalisen viestinnän. Tämä kansainvälinen ohjelma, jossa opiskelijat eri puolilta maailmaa ja tiedekunnan koostuu professoreiden, johtajien ja yrittäjien, tapahtuu ainutlaatuisesta tunnelmasta 16. vuosisadan huvila kukkuloilla Bologna. Kiitos harjoitustyöt, yhtiö hankkeita ja master luentoja, opiskelijat ota yhteyttä keskeisiä käsitteitä digitaalisen aikakauden: osallistuvien, luomiseen ja jakamiseen sisältö. Lopussa kurssien, Master päättyy työharjoitteluun. MASTER on investointi. KUNNIAKSI laina on TIE rahoittamiseksi. "Perte Prestito Con Lode", pitkäaikainen ja halpakorkoisten kunniaa lainaa ilman vakuuksia tarvitaan kattamaan kokonaisuudessaan lukukausimaksua. RAKENNE Maisterin tutkinto on 12 kuukauden kokopäiväinen ohjelma myös työharjoitteluun tai projektityö (kokonaispituus: 1500 työtuntia). Akateeminen osa on jaettu kahteen termejä. Te kattaa 1000 tuntia opiskelua: 400 tuntia opetukseen toiminnan ja 600 tuntia yksilön / ryhmän työtä. Ensimmäisellä... [-]

Master Brändin Hallinta

Macromedia University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 - 4 lukukautta March 2018 Saksa München Berlin Alue + 1 lisää

Brand Management opettaa opiskelijoille miten yhdistää hallinnan luovan suunnittelun ja valmistelee niitä johtotehtävissä ja tehtäviä brändin kehittäminen, markkinointiviestinnän ja muotoilun toiminnot. [+]

Haluatko ymmärtää todellinen liiketoiminnan arvo tuotemerkkejä? Rakenteelliset muutokset nykypäivän väestö ja digitalisointia yhteiskunnassa edellyttää uuden tuotemerkin johtamistaitoja. Digitaalinen branding muodostaa uusi ydinosaamista virastojen ja yrityksille. Brands tärkeä rooli liiketoiminnassa ja yhteiskunnassa. Opiskelijat erikoistunut brändin hallinta oppia nykyisestä brändin hallintaan liittyviä kysymyksiä ja voitto tietoisuus keskinäiset suhteet merkkien sisällä monimutkaisia ​​tuotemerkki arkkitehtuurit. Toimitusjohtaja merkit ajattelematta digitaalisessa levityksessä on käsittämätöntä tänään. Ei vain perinteisen brändin johtamisen on arvioitava, mutta erityistä huomiota on kiinnitettävä rooliin sosiaalisen median alustat ja co-creation. Luova ja strateginen suunnittelu taitoja sekä crossmedia käyttö kaikkien mediakanavien, vaaditaan kehittää ja hallinnoida tuotemerkkejä tehokkaasti. Tämä alue erikoistuminen opettaa opiskelijoille miten yhdistää hallinnan luovan suunnittelun ja valmistelee niitä johtotehtävissä ja tehtäviä brändin kehittäminen, markkinointiviestintä ja muotoilu toimintoja. Edut valita Macromedia University Top asema CHE Ranking 2014/15 Pieniä luokkia intensiivisesti, yksittäisten valvonta Maailmanlaajuisesti tunnustettu, valtion hyväksymässä astetta valtuuttaman FIBAA Kampuksilla Berlin & Munich: kaksi Top 5 "Edullisin kaupungit opiskelijoille 2015" maailmanlaajuinen Aito, käytäntö hankkeille yli 500 tunnettuja yrityksiä Erittäin pätevä professorit ja teollisuuden sisäpiiriläiset luennoitsijoita Kansainväliset opiskelijat kaikista maanosista Uranäkymiä Saksassa: 18 kuukautta viisumin jälkeen onnistuneen valmistumisen Maisteriksi yli kolmena päivänä viikossa (esim torstaista lauantaihin) Pre-ohjausjakson tietysti käytettävissä verkossa Buddy verkko kansainvälisille opiskelijoille Useat ohjelmat kokonaan Englanti Kampuspaikkakuntiensa sijaitsee aivan keskustassa Saksan teollisuuslaitosten Maailmanlaajuinen Partner Universities Maahanpääsyssä On 15-20 paikkoja kaikille maisteriksi kursseja Macromedia University, Graduate School. Hakijoiden on annettava seuraavat asiakirjat: Yliopisto / BA aste on vähintään 180 op (oikeutettuja Pre-ohjausjakson) Yliopisto / BA aste on vähintään 210 op (oikeutettuja MA-ohjelma) TOEFL (vähintään 72 pois 120 pistettä) tai IELTS (vähintään 6,0 9);... [-]

Master (ma) Viestinnän Suunnittelu

Ravensbourne
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 1 - 2 vuotta August 2017 Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo + 1 lisää

Ravensbourne MA Communication Design koulutusjakso tarkastellaan taitoja strategista liiketoiminta-ajatteluun, markkinatutkimukset, luovuutta ja ongelmanratkaisukykyä ja teknologian tarjota innovatiivisia viestintään [+]

MA Communication Design

Ravensbourne MA Communication Design koulutusjakso tarkastellaan taitoja strategista liiketoiminta-ajatteluun, markkinatutkimukset, luovuutta ja ongelmanratkaisukykyä ja teknologian tarjota innovatiivisia viestintäratkaisuja.

Ravensbourne MA Communication Design koulutusjakso tarkastellaan kehittyneitä käytäntöjä nykyaikaista viestinnän suunnittelun, mistä visuaalinen identiteetti, julkaisu- ja suunnittelu laatija, markkinointiviestintään ja sosiaalista osallistumista.

Tämä laaja-alainen kurinalaisuus on kysymys paitsi kehittää viestin ja sen esteettinen, mutta myös uusien mediakanavien varmistaa viestin tavoittaa kohdeyleisönsä tehokkaasti.... [-]


Master N Markkinoinnissa Ja Brändin Hallinta

NHH Norwegian School of Economics
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta August 2018 Norja Bergen

Tutkinto: MSc Economics and Business Administration [+]

Tutkinto: MSc Economics and Business Administration Op: 120 Kesto: Kaksi vuotta rakentaminen ja johtaminen vahvoja tuotemerkkejä on avain kilpailuedun saavuttamista ja pitkän aikavälin kannattavuuden tuotteita, palveluita, yrityksiä ja organisaatioita. Markkinointi ja Brand Management-ohjelma tarjoaa opiskelijoille syvällinen ja tutkimukseen perustuvaa tietoa markkinointi, kuluttajakäyttäytyminen, innovaation ja brändin hallinta. Ymmärtäminen kuluttajien ja kilpailija käyttäytyminen on välttämätöntä jokaisen yrityksen ja organisaation. Asiakas ja kilpailija oivalluksia antaa perustan kehittää äänen strategioita sekä optimaalinen markkina-aseman ja tehokas markkinointi taktiikkaa. Ohjelma yhdistää teoriaa ja käytännön sovelluksia strategiasta ja markkinoinnin auttaa opiskelijoita kehittämään vahvoja tuotemerkkejä ja missä tulevaisuuden markkinoiden päätöksiä. Keski kysymykset ovat: Miten mukauttaa tuotteita, viestintä ja jakelujärjestelmät asiakkaiden tarpeisiin - ja käyttäytymistä? Miten kanta tuotemerkin tehokkaasti kilpailluilla markkinoilla? ... [-]

Mabda - Mestari Iso Tietojen Analytics

LUISS Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen March 2018 Italia Rooma

LUISS Business School Master Big Data Analytics, kehitetty yhteistyössä Oraclen, tarjoaa nuorille ammattilaisille taidot eturintamassa modernin Business Analytics tekniikka ja tulla accomplished [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. LUISS Business School Master Big Data Management tarjoaa nuorille ammattilaisille taidot eturintamassa modernin Business Analytics tekniikka ja tulla taitava Data Scientist. Digitalisoituminen maailmantalous on tietojen asettaminen saataville ennennäkemättömän nopeasti. Yritykset ja yhteisöt ympäri maailmaa pyrkivät tekemään tietojen olennainen osa niiden liiketoimintamallia. Keskeinen ainesosa resepti onnistuneen datakeskeinen päätös lähestymistapa liiketoiminta on "data tiedemies". Tämä uusi ammattilaistaitoluistelijat on erittäin vaativat koska yritykset käyttävät yhä valjastamalla tiedot käytettävissään. Useat tutkimukset tehty Euroopassa ja Yhdysvalloissa osoittavat, että "data tiedemies" on yksi Halutuimmat ammattilainen lukuja. Master Big Data Management on erinomainen tilaisuus kaikille niille, jotka etsivät uran kiehtova ja nopeasti kasvava maailmassa tietojen pätevä data tiedemies. OHJELMOIDA Opiskelijat alkavat Valmistelevat ja Yleisjohto kursseja ja sitten keskittyä valittavien ja eri laboratorio toimintaa, jotta taataan asteittain ammatillisen ja henkilökohtaisen kasvun jokaiselle opiskelijalle. Vuoden viimeisinä kuukausina ohjelman Field Project avulla opiskelijat laittaa tietonsa käytäntöön. Ohjelma kestää 12 kuukautta koostuu 8 kuukautta luentoja perustuu seurasi 4 kuukauden ajan Field Project. valmennuskurssit Information Management Concepts Johdatus Big Data Infrastructure Johdatus Tiedonhallinta Introduction Big-aineiston Tilastotieteen Data Scientist Erikoistuneet kurssit IT Kurssit Tietojen kerääminen ja Transformation Technology Access Työkalut Advanced visualisaatioita Advanced Programming Big Data Methodological Courses Tilastotiedot Ekonometrian Taloudellinen ennustaminen Machine Learning Business Kurssit Corporate and Business Strategy Markkinointi Analytics Financial Economics ja Analytics Tarjoama koulutus Ohjelman opetussuunnitelma on suunniteltu opettaa miten valjastaa ja käsitellä valtavia määriä tietoja, suunnittelu analyyttisiä malleja ja tulkita niitä auttaa suunniteltaessa markkinointikampanjoita, ymmärtää asiakkaiden käyttäytymistä ja optimoida liiketoimintaprosesseja. Pääsyvaatimukset - BACHELOR TAI maisteriksi taloustieteiden, tilastotieteen, tekniikan, tietojärjestelmät, matematiikan tai siihen liittyvillä aloilla -... [-]

Päällikön Suunnittelu (mdes) Suunnitteluperiaatteet

HK PolyU School of Design
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Hongkong Kowloon

Master of Design (suunnitteluperiaatteet) on käytännön, studio-pohjainen erikoisalaa suunnattu opiskelijoille, jotka haluavat syventää innovaatiokyvykkyyttään, jotka ovat uteliaita suunnittelu ja liiketoiminnan yhdentyminen, ja jotka nauttivat luova muoto haasteet objektien ja ideoita jotka parantavat ihmisten elämää. [+]

Master of Design (suunnittelun käytäntöjä) on käytännön, studio-pohjainen erikoisala suunnattu opiskelijoille, jotka haluavat syventää innovaatiokyvykkyyttään, Jotka ovat uteliaita suunnittelu ja liiketoiminnan yhdentyminen, ja jotka nauttivat luova muoto haasteita tehdä esineitä ja ideoita, jotka parantavat ihmisten elämää. Suunnittelijat kanssa kandidaatin tutkinnon tuotesuunnitteluun, vaatesuunnittelu, vuorovaikutuksen suunnittelu, arkkitehtuuri, tuotekehityksen, sisustus tai viestinnän suunnittelu voi löytää malli Practices olla looginen seuraava askel ammatilliseen kehitykseen. Tavoitteet Tämä erikoisala keskittyy suunnitteluun strategisena välineenä kuluttajien talouteen. Poikkitieteellinen hankkeita omaksua liiketoimintastrategiaa ja brändin kehittäminen, tunnistaa mahdollisuuksia innovointiin ja käyttökokemusta. Tämä kokopäiväinen kansainvälinen ohjelma vastaa maailman teollisen ja teknologisen muutoksen keskittyen Kiinaan. kehittäminen korkean tason tutkimus-, analyysi-, strateginen näkemys, estetiikka, ja tekninen mestaruus kehittämiseen, valmistukseen ja kaupallistamiseen suunnittelu valmentaa johtotehtävissä. Tavoitteet Tämä erikoisalaa pyritään liittyä käytännön strategioita innovaation muotoseikkoja suunnittelun kehittäminen, tekemällä suunnittelusta: Reaalimaailman hankkeen kehittämiseen Tiimityö lähestymistapoja ongelmanratkaisuun kulttuuriset näkökohdat sekä liiketoiminnan ja teknologia asiakkaiden tarpeet ja tavoitteet suunnittelu yrittäjyyttä ja brändin luominen Pääsyvaatimuksena Kandidaatin tutkinto suunnittelussa tai vastaava liittyvät kurinalaisuutta ja ammatillinen kokemus suunnittelu on edullinen. Apurahat Apurahat Tutkinnon QS Huippumuotoilua Schools (2017) Off-set 10% tai 15% (haltija ensimmäisen luokan kandidaatin tutkinto) opetusta, riippumatta siitä, mikä mdes ohjelmien opiskelijat hyväksytään - sovellettavat valmistuneet QS maailman huippuyliopistoihin art & design - 2016. Apurahat (tarjoamia mdes kokopäiväistä erikoisalojen) Kilpailun perusteella, jotta offset 25% -50% opetusta - sovelletaan kaikkiin ei-paikallisten opiskelijoiden ja PolyU malli alumni jotka hyväksyivät ottamista tarjouksen. Pääsymaksu aikataulu syyskuu 2017 Entry Hakuaika alkaa: 22 marraskuu 2016 First Round Review: 20 tammikuu 2017 Hakuaika: 30 huhtikuu 2017 Haastattelu: Mid helmikuu-toukokuu 2017 Ilmoitus tulos: 2 viikon kuluttua haastattelun [-]

International Master In Monikanavaisen Markkinoinnin Johto (IM4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta September 2017 Italia Milano

Kansainvälinen Master Monikanavainen Marketing Management on ohjelma, jonka tavoitteena on tarjota vankka haasteisiin nykyajan markkinointitapa: digitaalinen markkinointi, mobiilimarkkinoinnin, kuin perinteistä markkinointia, monikanavainen viestintä, kvantitatiivisia ja (iso) data-driven markkinoinnin, yhteensovittamista brändin hallinta, luovuus ja sisältöä markkinointi ja tietojen analysointi, mallintaminen ja vastuullisuutta. IM4 vastaa vankka teoreettinen tausta jatkuvan sovelluksia tosissaan tilannetta myös ansiosta maailmanluokan kumppanit, pitää kansainvälisestä näkökulmasta, mutta myös käyttöön erityispiirteet ja ainutlaatuisuus Made in Italy. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. Aloituspäivämäärä: Syyskuu Kesto:12 kuukautta Formaatti: Kokopäiväinen Kurssimaksu: € 14.000 Opetus kieli:Englanti Sijainti: Milano Vaadittu pätevyys: 3 tai 4-vuoden kandidaatin tutkinto Accredited Toimielimet International Master in Monikanavainen Marketing Management on ohjelma, joka pyrkii tarjoamaan vankka tausta haasteisiin nykyajan markkinointitapa: digitaalinen markkinointi, mobiilimarkkinoinnin, kuin perinteistä markkinointia, monikanavainen viestintä, kvantitatiivisia ja (iso) data-driven markkinoinnin, yhteensovitus välillä brändin hallinta, luovuutta ja sisältöä markkinointi ja tietojen analysointi, mallintaminen ja vastuullisuutta. IM4 vastaa vankka teoreettinen tausta jatkuva sovelluksia tosissaan tilanteeseen Myös kiitos maailmanluokan kumppanitPitäminen kansainvälisestä näkökulmasta, mutta myös käyttöön erityispiirteet ja ainutlaatuisuus Made in Italy. Ainutlaatuisen yhteistyössä IBM, UM McCann, Nielsen ja OTB opiskelijat tulevat suoraan kosketukseen yhtiön kautta Business Seminaarit, Luennot, työpajat ja liiketoiminnan pelejä. Kurssin tavoitteet Master tavoitteena on kehittää vuonna ehdokkaat: Kyky suunnitella ja hallita arvokas asiakas kokemuksia (erityinen herkkyys johdettu jatkuva suhteita Italian ja Monikansalliset yritykset eturintamassa kokemuksellinen markkinointi); Kyky hyödyntää mahdollisuudet viestinnän, myynninedistämisen ja levityksen käytössä TVT ja iso data; Kyky kehittää markkinoinnin vastuullisuutta, jotta määrällisesti ja tehokkaasti mitata tuoton markkinointi investointeja; Kyky yhdistää johtamistaitoja ja luovuutta, vuorovaikutuksessa toimintaa, T & K ja talousjohtaja kehittää kestäviä innovaatioita ja jatkuvaan parantamiseen asiakassuhteita. Kansainvälinen Master Monikanavainen Marketing Management on 12 kuukautta Maisteriohjelma tarjoamia MIP Politecnico di Milano, joka pyrkii opettaa opiskelijoille johdon kannalta olennaisia ​​asioita Marketing Management kiinnittäen erityistä huomiota nykypäivän tärkeillä aloilla kuten Digital Marketing, Big Data, Customer Experience. Useimpien kansainvälinen erikoistunut Masters, MIP tarjoaa intensiivisen Italian kielen kurssi ensimmäisellä viikolla luokkia. Opiskelijoilla on sitten mahdollisuus osallistua standardin Italian kielen kurssi (jopa 40 tuntia) pitkin lukukausi. Ohjelman rakenne Ohjelma... [-]

Master Strategiseen Suunnitteluun

POLI.design, founded by Politecnico di Milano
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 15 kuukautta October 2017 Italia Milano

Erikoistunut Master muotoilu. Rakennus uusien yritysten ja strategioita kautta suunnittelu, on ensimmäinen taso Erikoistunut Master of Politecnico di Milano, suunnitellut ja hoitaa POLI.design perustama Politecnico di Milano, yhteistyössä MIP, Politecnico di Milano Graduate School of Business. [+]

Erikoistunut Master muotoilu. Rakennus uusien yritysten ja strategioita kautta suunnittelu, on ensimmäinen taso Erikoistunut Master of Politecnico di Milano, suunnitellut ja hoitaa POLI.design perustama Politecnico di Milano, yhteistyössä MIP, Politecnico di Milano Graduate School of Business. Strateginen suunnittelu on suunnittelun toimintaa, joka koskee Product Service System eli integroitu runko tuotteiden, palveluiden ja viestinnän strategioita, jotka joko näyttelijä tai verkon toimijoiden (yritykset, laitokset, voittoa tavoittelemattomat järjestöt jne) tuottaa ja kehittää luoda arvo. Usein väitetään, että teknologiset innovaatiot, kulttuuriin ja taloudellinen globalisaatio, ja siirtyminen ympäristön kestävyyden tuottaa ongelmia ja mahdollisuuksia. On myös toistuvasti todennut, että mahdollisuus välttää entisten ja hyödyntää jälkimmäinen vaatii kehittämistä kolme keskeistä osaamista: visioinnista, tunnistava innovaatio, luo ratkaisuja upotettu uusia liiketoimintamalleja. Se vaatii kykyä suunnitella tuotteita ja palveluja, joiden menestys tänään ennakoi, mitä voi tai olla, normi huomenna. Sosiaalinen tilaus uuden sukupolven tuotteiden ja palveluiden, johdonmukainen nykyinen sosiokulttuurisia muutoksia, ja niiden kestävä kehitys tulee mahdollisuus yrityksille, jotka toimivat tässä uudessa suunnittelun ajattelutapa. Tämä ainutlaatuinen kokous suunnittelu ja yrityksen strategia: strateginen suunnittelu. AJOITUS Alkamispäivä: lokakuu 2017. Päättymispäivä: tammikuu 2019. Tavoitteet Ohjelman tavoitteena on rakentaa perustan erityinen ja asiantuntija osaamista liittyvät liittyviä kysymyksiä strateginen suunnittelu sekä innovaation ja muotoilun tuotteen-järjestelmä. Erikoistunut Master tavoitteena on tuottaa asiantuntijoita ja konsultteja pystyvät toteuttamaan suunnittelu ja hallinta rooli innovaatioprosessissa tuotteen-järjestelmä. Erityisesti ohjelmassa ehdotetaan koulutusta integrointi tuotteiden, palveluiden ja viestinnän komponenttien ja kehittää erityisiä taitoja, joilla pyritään parantamaan koko prosessin laatu (eli tuotantomenetelmien ja yhteyksissä), ja että tulosten (eli että todellisen ja koettu laatu), jotka asettavat kulttuurista identiteettiä ominaisuuksia, sensoriality kestävyysvaje on suunniteltu ratkaisuja. Nämä ratkaisu... [-]

Master Of Marketing Management

Takming University Of Science And Technology
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2017 Taiwan Taipei

Opetussuunnitelman suunnittelu keskittyä "markkinoinnin ammattilainen", "myynnin syvyys" pystyakseli "teollisuuden erikoisuuksia" opetussuunnitelma opettaa vaaka-akselin, markkinointikäytännöistä ja tapaus keskustelua, joka perustuu työpaikkakäytäntöjen parannetaan opiskelijoiden ammatillisia tietoja ja taitoja alan. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. Perinteinen kiinalainen versio: Master of Marketing Management Marketing Management lämmin ilmoittautuminen! Master Program Master Program cum Ensinnäkin tämän luokan ominaisuuksia Opetussuunnitelman suunnittelu keskittyä "markkinoinnin ammattilainen", "myynnin syvyys" pystyakseli "teollisuuden erikoisuuksia" opetussuunnitelma opettaa vaaka-akselin, markkinointikäytännöistä ja tapaus keskustelua, joka perustuu työpaikkakäytäntöjen parannetaan opiskelijoiden ammatillisia tietoja ja taitoja alan. Toiseksi, tutkimus Edistää pienten ja keskisuurten yritysten, markkinoinnin ammattilaisia, lähinnä korkean asteen, vähittäiskaupan, yleissopimuksen ja näyttely, matkailu- ja vapaa-ominaisuutena karan, ja voidaan keskityttiin vahvistamaan syvyys ammatillisia kursseja, opiskelijat ovat itsenäistä ajattelua, kykyä käsitellä ongelmaa, voi viljellä tarpeeksi anna asiantuntijapalvelut teollisuudelle. Kolmanneksi opetuksen tavoitteet Kehitä keskittyminen korkeamman asteen markkinointi lahjakkuutta kehittämiseen vähittäiskaupan palvelut, markkinointipalvelut ja ominaisuuksia näyttely matkailun ja vapaa-ajan palveluja karan. Neljänneksi kurssi ominaisuudet ammatillisia kursseja: Basic tutkimusohjelmien ja markkinointikäytäntöjä tapaustutkimuksia Harjoituskentällä:Opettajat johtaa opiskelijat suorittaa yrityksen yliopistojen ja yritysten yhteistyön ohjelmia, liikematkat, työharjoittelu markkinointikäytäntöjä, teemaseminaaria järjestämä teollisuuden V. näkymiä valmistumisen jälkeen tutkimukset:Commerce opiskella ulkomailla hallintaan, matkailu- ja vapaa liittyvillä aloilla tohtorin yliopistoissa. työllisyys:Koska johtajien yksityisten laitosten tai harjoittaa markkinointia (kuten markkinoinnin suunnittelun, johtamisen ja käytännön) sekä kansainvälinen näyttely sekä matkailu- ja vapaa liittyvää työtä (kuten kansainvälisen yleissopimuksen ja näyttelykeskus suunnitteluun tai toteuttamiseen henkilöstöä, matkailu- ja vapaa-markkinoijien) ja soveltaa asiaa virkamiehiä. Yksinkertaistettu kiina versio: Master of Marketing Management Marketing Management lämmin ilmoittautuminen! Master Program Master Program cum Ensinnäkin tämän luokan ominaisuuksia Opetussuunnitelman suunnittelu keskittyä "markkinoinnin ammattilainen", "myynnin syvyys" pystyakseli "teollisuuden erikoisuuksia" opetussuunnitelma opettaa vaaka-akselin, markkinointikäytännöistä ja tapaus keskustelua, joka perustuu työpaikkakäytäntöjen parannetaan opiskelijoiden ammatillisia tietoja ja taitoja alan. Toiseksi, tutkimus Edistää pienten ja keskisuurten yritysten, markkinoinnin ammattilaisia, lähinnä korkean asteen, vähittäiskaupan,... [-]

Master Digitaalisen Markkinoinnin Ja Web-analytiikan

inesdi - Digital Business School
Kampus tai online Kokopäiväinen Osa-aikainen 240 - 1500 tuntia February 2018 Espanja Madrid Barcelona Espanja Online + 3 lisää

Me esittelemme Master Digital Marketing & Web Analytics. Sen lisäksi, että virallista nimeä Inesdi Digital Business School, saat korkeakoulututkinnon yliopiston Nebrija. [+]

Me esittelemme Master Digital Marketing & Web Analytics. Sen lisäksi, että virallista nimeä Inesdi Digital Business School, saat korkeakoulututkinnon yliopiston Nebrija. Internet, digitaalisten alustojen ja tietotekniikan muuttavat ympäristöämme. Yritykset tarvitsevat ammattiprofiilien sopusoinnussa uusien markkinasuuntausten ja siksi edistämme tätä maisterinvihkiäisissä tietynasteinen Nebrija yliopistosta. Kun tavoitteena on juna ammattilaiset jotka voivat tarjota ratkaisuja digitaalinen muunnos jossa olemme upotettu sekä yrityksille ja yhteiskunnalle yleensä. Tämä Master korkeakoulututkinto Digital Marketing & Web Analytics tulee koskevat erikoiskoulutusta digitaalisessa taloudessa sovellettu eri liiketoiminta-alueilla organisaatioiden. Opiskelija kehittää tietoa ja sopivimmat tekniikat suunnittelu, toteutus, hallinta, analysointi ja maltillisuus on 360 Digital Marketing Plansisältäen myös strategiasuunnitelmassa mittaus verkkosivuilla. Kasvot, verkossa ja monimuoto-opetusta henkilökohtaista ohjausta toteuttamisessa Final Master Project Uraohjaus kautta "urasuunnitelman" yksilöllisen Kehittäminen "360 Marketing Plan" ja "Plan Web Analytics" Joissa on yhteensä 37 luokkaa webinaariin (online-tilassa) maisteriohjelman Alustavia Module: periaatteet ja perusteet digitaalisen talouden Moduuli 1: Digital Marketing Plan I Moduuli 2: Social Media Marketing Moduuli 3: Digital Marketing Plan II Moduuli 4: Strategiat vangita ja muuntaminen I: Saapuva Markkinointi Moduuli 5: Strategies vangita ja muuntaminen II: Digital Advertising Moduuli 6: Digital Marketing Plan III Moduuli 7: Mobile Marketing Moduuli 8: Strategies uskollisuus ja sidos digitaalisissa ympäristöissä Moduuli 9: Web Analytics ja KPI - Miten on mitata ja optimoida web Moduuli 10: Yrittäjyys digitaalista taloutta Moduuli 11: Digital Marketing Plan IV Moduuli 12: Johdatus Web Analytics Moduuli 13: Perusteet Web Analytics Moduuli 14: Plan Web Analytics I Moduuli 15: Google Analytics Moduuli 16: Plan Web Analytics II Moduuli 17: Creating Kojelauta Moduuli 18: laskeminen ROI Web Analytics Moduuli... [-]

Maisteri Hallinta

Universidade de Évora
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Portugali Évora

Tämä kurssi on sen tärkein tavoite, tarjota opiskelijoille riittävästi ja vankka tieteellinen tausta; parantaa ongelmanratkaisutaitoja; kehittää päättelykyky. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. ESITTELY Tämä kurssi on sen tärkein tavoite, tarjota opiskelijoille riittävästi ja vankka tieteellinen tausta; parantaa ongelmanratkaisutaitoja; kehittämällä argumentti kapasiteettia; Auttaa perustamaan itsenäisen ammatinharjoittamisen; tukea tieteidenvälistä ajattelua; kehittää tieteellistä tutkimusta valmiuksia; kehittää kykyä toteuttaa ja käyttöä tietohallinnon johtamisen tuki; kehittää taitoja itseohjautuvaa tai yksipuolisten tilassa oppimista. Diponíveisl on seuraavat erikoisalansa (vuosittain osoitetaan mitkä toimivat): rahoitus, markkinointi, taloushallinto, organisaatio ja tietojärjestelmät, yrittäjyyden ja innovoinnin, julkisyhteisörekisterin henkilöstöjohtaja. Työpaikat Suunta Mid kantoja, johdon tehtäviä, Yrittäjät, erikoistunut tekninen neuvonantajina, Public Management toiminnot, saadakseen op päästä OTOC. [-]