Maisteriohjelmat Markkinoinnin opinnotssa

Täältä löydät 351 Maisteriohjelmaa Markkinoinnin opinnotssa

Markkinoinnin opinnot

Yksilöt, jotka haluavat edetä urallaan ja jotka ovat jo saaneet kandidaatin voi löytää saada maisteriksi olla looginen ja hyödyllinen ensi askel. Maisteriksi auttaa terävöittää yksilön keskittyminen tietyllä alalla ja myös valmistelee niitä lisätutkimuksia haluttaessa.

Mikä on Master Markkinointi ja viestintä? Se on koulutusohjelma, jolla osallistujat selvittää, miten maailma heidän ympärillään kommunikoi, sekä tehokkaimpia tapoja välittää viestin eri kohderyhmille. Ei vain opiskelijat opiskelevat nykyisen markkinoinnin ja viestinnän strategioita, mutta ne myös saada innokas analyyttisiä taitoja, liiketoiminnan tuntemusta ja ymmärrystä siitä, miten markkinointi vaikuttaa eri talouksissa. Kun hakija tämän verran valmistuneet voivat kehittää ja toteuttaa tehokkaita markkinointikampanjoita ja puheita.

On olemassa muutamia erilaisia ​​etuja valmiiksi Master Markkinointi ja viestintä.Sen tieteidenvälistä käsitteitä auttaa tutkinnon tulla monipuolista työntekijöitä. Tämä voi auttaa niitä yksilöitä säilyttämään näppäryyttä sisällä työmarkkinoilla.

On olemassa useita tekijöitä, jotka edistävät hankintakustannukset tämän verran. Tietyt tekijät, kuten keskimääräiset kustannukset toimielimen, maantieteellinen sijainti, ja onko opiskelet verkossa tai kampuksella kaikki olla mukana päättämässä lopulliset kustannukset.

Tämä tutkinto tarjoaa erilaisia ​​uran vaihtoehtoja. Tutkinnon voi päättää tulla alan markkinointi ja työtä lähes minkä tahansa liiketoiminnan. Suuryritykset, pienet yritykset, ei-voittoa, vähittäiskaupan ja ovat jatkuvasti tarvitsevat markkinoinnin ammattilaisia. Henkilöt voivat myös halutessaan liittyä markkinointiyrityksille tai perustamaan omia yrityksiä. Ne, jotka nauttivat puhuminen näkökulma voi myös harkita harjoittaa asema elokuvan ja median aloilla.

Jos sinulla on lahja markkinointi tai rakkaus yhteydenpitoon, tämä aste on harkitsemisen arvoinen. Etsi ohjelman alla ja yhteystiedot suoraan ottamista toimisto koulun valintasi täyttämällä lyijymuodossa.

Näytä lisää

Maisterin Tutkinto Markkinoinnin Johtamisen Ja Liikkeenjohdon

EAE Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi April 2018 Espanja Barcelona Madrid + 1 lisää

Full Time Master Program Markkinoinnin ja kaupallisen hallinnon EAE Business School tarjoaa asiantuntemusta ja johtamistaitoja ... [+]

Master Markkinointi ja myynti johto

Kaupan tuotteita ja palveluja on edessään yhä vaativampia kuluttajien ja uusien jakelukanavien. Uusi tietotekniikka tarmoa kaikille markkinatoimijoille hallitsevat pyritään esittämään kilpailukykyinen vastaus globaalissa ympäristössä ja paikallista aikaa.

Full Time Master Program Markkinoinnin ja kaupallisen hallinnon EAE Business School tarjoaa asiantuntemusta ja johtamistaitoja kehitetään markkinointia koskevien politiikkojen voivat ohjata mahdolliset skenaariot.

 

Kehittämällä ohjelmalla pyritään saavuttamaan rahaston tavoitteiden amental seuraavasti:

- Kouluttaa osallistujille tietoa ja tekniikoita voidaan kehittää tarvittavat taidot tunnistaa mahdollisuuksia, uhkia ja muutokset kilpailuympäristössä yhtiö ja ohjaavat yhtiön strategian kannalta mahdollista skenaariota. ... [-]


Maisteriksi Mainonnassa

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta September 2017 Italia Milano

Kymmenen ylimääräinen kuukautta. Kymmenen huipputason virastojen luokkahuoneessa, yksi kuukaudessa, niiden tunnuslukuja. Kymmenen ainutlaatuisia mahdollisuuksia oppia suoraan toimijoita. Master Raffles Milano. Lopulta joku on ajatellut sitä. Monoliitti murenee. Mainonnan etsii uusia tapoja tavoittaa ihmisiä, jotka ovat entistä täsmällisempiä ja valmis kuin aikaisemmin. Kun siellä oli paljon rahaa ja vähän resursseja. Tänään on juuri päinvastoin, ja umpirunko sääntöjen ja menetelmien menneisyyden on Siirry nopeasti mainos, joka tekee nestettä sovittaa kaikilla rintamilla saataville tekniikkaa. [+]

Kymmenen ylimääräinen kuukautta. Kymmenen huipputason virastojen luokkahuoneessa, yksi kuukaudessa, niiden tunnuslukuja. Kymmenen ainutlaatuisia mahdollisuuksia oppia suoraan toimijoita. Master Raffles Milano. Lopulta joku on ajatellut sitä. Miksi? Monoliitti murenee. Mainonnan etsii uusia tapoja tavoittaa ihmisiä, jotka ovat entistä täsmällisempiä ja valmis kuin aikaisemmin. Kun siellä oli paljon rahaa ja vähän resursseja. Tänään on juuri päinvastoin, ja umpirunko sääntöjen ja menetelmien menneisyyden on Siirry nopeasti mainos, joka tekee nestettä sovittaa kaikilla rintamilla saataville tekniikkaa. ammatillisia mahdollisuuksia Emme Valmistamme esiintyjät teoreettisen polkuja rakennetaan muualla ja muut, mutta aktiivinen tulkkeja, tehokas, vastuullinen, voivat ottaa kaikissa kehitysvaiheissa idean, lyhykäisistä lavalle myöntämiseksi ja kerätä palautetta. Lopussa kurssin opiskelijat työskentelevät suurissa kansainvälisissä ja kansallisissa ryhmissä, palveluyritykset, konsulttiyritykset, ja myös kansalaisjärjestöt ja tutkimuslaitokset. Niin miten he ottamaan haasteen ja oman yrityksen. Kuka Kurssi on tarkoitettu opiskelijoille, joilla on kandidaatin tutkinto ja / tai ammatillinen kokemus liittyviä asioita suunnittelu, mainontaa, viestintää ja markkinointia, ja yleensäkin kaikille niille, jotka ajattelevat, että viestintä on pätevä ammatinvalinta ja vahva itsensä kehittämisen välineenä. Osallistujat ovat kopio kirjailija, art director ja tilin huomisen virastot, mutta myös tulevaisuudessa viestinnän yritysjohtajat. ohjelma Jos haluat tulla päähenkilö, oppii päähenkilöt. Opiskelijoilla on mahdollisuus saada kattava näkemys uuden rakennuksen järjestelmien tuotemerkki, työskentelevät rinta rinnan ammattilaisia, jotka ajavat markkinoilla tänään. Niistä tekniikoita viestinnän tueksi brändi, me myös analysoida harvinainen - mutta tärkeä - kuten kriisinhallinta ja menetelmiä puolustuslinja väärennettyjä brandering. Lopussa Mestarin opiskelijat ovat selkeä käsitys valtion mainonnan. aiheista Formulaatio lyhyt. Analyysi tuotteen ominaisuuksia. Tekniikat kannustin ideoita. Kopioi kirjoittaminen. Art suuntaan. Layout ja kuvakäsikirjoituksia. Esitys. Kuten videon nopea leviäminen idea... [-]

Master Of International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi August 2018 Yhdysvallat San Francisco Boston Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo Arabiemiirikunnat Dubai Kiina Shanghai New York Cambridge + 9 lisää

Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing määrin varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. Hanki varustettu markkinoinnin taitoja sinun täytyy erottua maailmanmarkkinoilla. Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing aste varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. Paikkakunnat Aloita Master of International Marketing Bostonissa tai Lontoossa, valitse tutkia muita kahdella kampuksella osana Hult ainutlaatuinen Global Campus Rotation. Your Master of International Marketing yhdellä silmäyksellä Kuka on tämä ohjelma? Hakijat, jotka ovat äskettäin valmistunut yliopistossa tai korkeakoulussa, sekä yksilöiden jopa kolmen vuoden työkokemus, jotka haluavat aloittaa uran markkinoinnissa. Mitä opit Hallitsemaan markkinointi mix on tärkeämpää kuin koskaan, kun kuluttajat ovat jatkuvasti alttiina yhä enemmän verkossa ja offline-sisältö. Master of International Marketing opiskelijat oppivat hyödyntämään digitaalisen markkinointi, sosiaalinen media, markkinointi analytiikan, ja asiakkaan sitoutumista strategioita murtaa melua ja tekevät mitattavissa olevaa vaikutusta liiketoiminnan tavoitteiden kautta markkinointi. Miksi Hult? Markkinointi muuttuu nopeasti ja liike koulu on oltava yhtä ketterä tahdissa. Hult oli yksi ensimmäisistä kauppakorkeakoulujen tarjota Master Digital Marketing, ja vaikka keskeiset osat, jotka aste on sittemmin sisällytetty Master of International Marketing ohjelma, tosiasia on, että Hult liikkuu nopeasti ja harkitusti varmistamaan sen opiskelijat saavat paras markkinointi koulutusta saatavilla. Siksi meidän professorit ovat myös asiantuntijoita sekä markkinoinnin teoriaa ja markkinointi sovellus, joitakin hallita omaa markkinointiyrityksille, ja toiset on pyörittänyt merkittäviä markkinoinnin aloitteita monikansallisten. Opetussuunnitelma Core kurssit muodostavat selkärangan Master of International Marketing opetussuunnitelman. Opiskelet niitä koko moduulia A - C luokat on huolellisesti suunniteltu ja sekvensoidaan opettaa perusteet liiketoimintastrategian sekä erikoisosaamista mainonnassa, kuluttajakäyttäytymiseen, uusien tuotteiden kehittämiseen, markkinointiin analytiikan, ja digitaalisen markkinoinnin. upotus Your Master koulutusohjelma... [-]

Master Tapahtumien Hallintaan, Protokolla Ja Liikematkailu (hiiret)

The Ostelea - School of Tourism and Hospitality International
Opetus kampuksella Kokopäiväinen October 2017 Espanja Madrid Barcelona

Tavoitteena Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on varustaa ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisten tapahtumien (erityisesti, kokoukset, kannustimia, konferensseja ja näyttelyt (MICE), sekä kongressien, kokousten ja messut), varmistaa, että heillä on tuntea käsitteitä pöytäkirjan ja viestinnän ja PR strategioita, ja jotta ne voivat tuottaa matkailun kehittämiseen erikoistunut laadun liiketoiminnan matkailualalla. Ohjelma myös varmistaa, että osallistujilla on liiketoiminnan näkökulmasta oltava tehokas päätöksentekoprosessiin. [+]

Master in Event Management, pöytäkirjan ja Liikematkailu (MICE) Tämä ohjelma käydään Englanti Madrid Tavoitteena Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on varustaa ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisten tapahtumien (erityisesti, kokoukset, kannustimia, konferensseja ja näyttelyt (MICE), sekä kongressien, kokousten ja messut), varmistaa, että heillä on tuntea käsitteitä pöytäkirjan ja viestinnän ja PR strategioita, ja jotta ne voivat tuottaa matkailun kehittämiseen erikoistunut laadun liiketoiminnan matkailualalla. Ohjelma myös varmistaa, että osallistujilla on liiketoiminnan näkökulmasta oltava tehokas päätöksentekoprosessiin. Peruste Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu (MICE): Yrityksissä Opinnäytetyö: Diplomityö perustuu todellinen yritys alalla. Espanja on kolmas johtava maa maailmassa mitattuna eniten konferensseissa. Kaksi Espanjan kaupungeissa on Top 5 kaupungeista maailmassa hosting useimmat tapahtumat: Madrid ja Barcelona. Järjestäminen tositapahtumiin: Opiskelijat otetaan Master huolehtia organisoinnista Koulu tapahtuma ja protokolla. Tavoitteet Käsityksen MICE (Meetings, Incentives, Conferencing ja näyttelyt) teollisuuden ja pöytäkirjan osaston toimielimille. Rakennus yrityksen tietopohjan matkailualan kansainvälisestä näkökulmasta ja aina executive lähestymistapaa. KESTÄVÄ innovaatiotoiminta ja johtaminen Kehittämällä kykyä luovuuden ja innovoinnin alan ja sen kestävän hoidon avulla kattavan ja erikoistumiskoulutuksen, varustaminen osallistujat ottamaan vastuullisiin tehtäviin. GLOBAL VISION Training johtajat varustettu hallita tapahtumia yrityksille, kokousten liikematkailun ja laitokset, ja jotka pystyvät saavuttamaan odotettuja tuloksia maailmanlaajuisesti. KOULUTUS JOHTO Kehittäminen Executive pätevyysvaatimuksista maailmanlaajuinen johtaja MICE yrityksiä, jotta ne voivat toimia yhteistyössä, vakuuttavasti ja participatively kaikkien jäsenten joukkue. Strategisista SUUNNITELMIEN Oppiminen avaintekijöitä laadittaessa strategista ja välittömiä toimintasuunnitelmia hiirillä asetuksista (Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt). Koulutusohjelma Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on jaettu 5 moduulia: Rakenne ja rahoitus... [-]

Master Markkinointi Ja Viestintä

Université Internationale de Casablanca
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta August 2018 Marokko Casablanca

Tämä koulutus avulla opiskelija voi olla lähde ehdotuksia näillä alueilla ja varmistamaan hänelle jonkinasteisen todellista autonomiaa toiminnoista tyypin tuotepäällikkö tai markkinointipäällikkö. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. Tämä koulutus kestää kaksi vuotta (M1 ja M2) tai 4 lukukautta yhteensä. On opiskelijoille, jotka haluavat edelleen tietojaan maailmassa markkinoinnin ja viestinnän, tietojen markkinoiden trendit kuluttajien odotukset, mutta myös kehittää analyyttisiä, viestintä- ja vuorovaikutustaidot voidakseen suorittaa päätöksenteon organisaatiossa. Tämä koulutus avulla opiskelija voi olla lähde ehdotuksia näillä alueilla ja varmistamaan hänelle jonkinasteisen todellista autonomiaa toiminnoista tyypin tuotepäällikkö tai markkinointipäällikkö. Tunnustukset M1 Pääsy 1. vuosi Master (M1) edellyttää tason tutkintotodistuksen tutkinnon hallinnon ja talouden tai vastaava (BAC +3) aloilla johdon tai muiden vastaavien kokoonpanojen joiden merkityksellisyys arvioidaan, että opetus joukkue. Pääsyehdot Valinta seuraavasti: tiedosto tutkimus Ranskan testi: kirjallinen koe Englanti testi: UIC valmistuneet B1 CEFR taso testi Valmistuneille muiden toimielinten: B2 CEFR taso testi suullinen haastattelu yleistä tietämystä ja mahdollisuuksia opiskelijan menestyä valitsemassaan Master. MAHDOLLISUUDET Kautta aikana alan ohjelman, joka sisältää runsaasti teoreettinen vaan myös käytännön oppimista, voittajien on mahdollisuus harjoitella kaupat korkea vastuualueet: Tuotepäällikkö Tiedottaja Assistant Tuotepäällikkö Projektipäällikkönä viestintätoimisto Community Manager Myyntipäällikkö tai avustajan Manager Key Account Brand Manager (tuotepäällikkö) Konsultti markkinoinnin ja myynnin strategiaa [-]

Master Markkinoinnin Ja Myynti

EAE Business School International
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta April 2018 Espanja Barcelona

Kun EAE: n Master in Marketing & Sales Espanjassa, tarjoamme avain yritysten huippuosaamista ammattilaisille suorassa yhteydessä asiakkaisiin, heille tarjotaan osaamista, jota markkinat. [+]

Master in Marketing & Sales Tämä ohjelma käydään Englanti. Kun EAE: n Master in Marketing & Sales Espanjassa, tarjoamme avain yritysten huippuosaamista ammattilaisille suorassa yhteydessä asiakkaisiin, heille tarjotaan osaamista, jota markkinat. Koko ohjelman ammattilaiset saavat ehtoja muuttaa. Osallistujat ohjelmassa kokee kokemusta ja muutosprosessi. Syitä tehdä EAE: n Master in Marketing & Sales Espanjassa: AME ja ADIGITAALIÄÄNILÄHTÖB EAE on jäsenenä kaksi tärkeintä yhdistysten Marketing ja Digital Espanjan talous: AME ja ADIGITAALIÄÄNILÄHTÖB. Marketing Association of Spain on järjestö, jonka tavoitteena on valorization ja tunnustamista ammatin ja toiminnan markkinointi. ADIGITAALIÄÄNILÄHTÖB on suurin usean sektorin kumppanuus Digital Economy. Markkinointisuunnitelma Making markkinointisuunnitelma aikana isäntä on avaintekijä, koska se auttaa osallistujia kehittämään hankittu osaaminen ohjelman aikana. Lisäksi me hankkimiseksi tarkempaa tietoa tämän hallinnan työkalu, joka on keskeistä strategista kehittämistä yrityksen. Todistus Google Ads EAE antaa osallistujille mahdollisuus ottaa erikoistumisohjelmia maksutta. 'Ohjelma osaamiskeskus Google Ads ", joiden pätevyys EAE ja sertifioinnin Googlelta. Todistus IBM'S SPSS EAE antaa osallistujille mahdollisuus ottaa erikoistumisohjelmia maksutta. The "Program Quantitative Market tutkimusmenetelmät ja erikoistuminen SPSS" IBM pätevyystodistus EAE. Yksi parhaista Master alueella Master Markkinointi ja myynti on yksi parhaista mukaan sijoitusta El Mundo. Se seisoo toiseksi paras Masters of Marketing Espanjasta. Ranking on merkittävä, koska 100% opetetaan Englanti. Lisäksi arvostaa korkean työllistettävyyttä sen tutkinnon. Toinen maineikkaan School of Spain EAE Business School on nimetty yhdeksi parhaista kauppakorkeakouluissa maailmassa mukaan Merco Ranking. Myös America Economia sijoitusta korostetaan EAE joukossa 15 kansainvälisesti. Tavoitteet Master in Marketing & Sales pyritään seuraaviin tavoitteisiin: KEHITYS. Tieto taidot ja asenteet markkinointiosastolle. Kurssilla: a) ymmärtäminen ja soveltaminen markkinoinnin perusteet... [-]

Master Digitaalisen Markkinoinnin Ja Asiakaskokemus Madridissa

ESERP Business School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 1 vuosi October 2017 Espanja Madrid

Kasvatuksellisen sisällön Masters on sovitettu vaatimuksiin eurooppalaisen korkeakoulutusalueen, joka tarjoaa 60 opintopistettä, jolloin pyritty parantamaan jatkuvasti johtamistaitoja ja kehittää optimaalisesti asenteiden, kuten aloitekyvyn, tiimityö varmistaa tai kriittisyys. Tulet saamaan päivitetty voit soveltaa tekniikoita ja innovatiivisin työkaluihin dynaaminen ja aktiivinen opetustaito. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. Koulutuksen sisältö Masters on sovitettu vaatimuksiin eurooppalaisen korkeakoulutusalueen, joka tarjoaa 60 opintopistettä, jolloin jatkuvasti ponnisteluja on taattu parantaa johtamistaitoja ja optimaalinen kehitys asenteiden kuten aloitteesta, tiimityö tai kriittisiä kapasiteetin. Masters of ESERP painotetaan erityisesti osaamisen kehittämiseen, perustuu aina ajantasaista tietoaJonka avulla opiskelijat voivat harjoitella soveltamalla tekniikoita ja uusimpia työkaluja strategisesti. Tämän saavuttamiseksi olemme riippuvaisia ​​yhdiste tiedekunnan mukaan ammatilliset asiantuntijat käyttöön todelliset ongelmat nykyisen yrityksen organisaatio luokkahuoneessa. Integroimiseksi opiskelijat liikemaailmassa samoin kuin päätöksentekoprosessissa, se soveltaa dynaaminen opetusjärjestelmä ja aktiivinen, Käytetyt opetusvälineenä, muun muassa case ja simulointi. Tavoitteet Korkea organisointikykyä, johtaminen. Sopeutua muutoksiin ja teknologinen innovaatio. Kyky tarjota strategista ja operatiivista johdolle yhtiön suunnitelmia. Kriittinen analyysi ja kapasiteetin ottoon. Nopeus tunnistamiseen, analysointiin ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Avaa sosiaalis-taloudellisen ja kulttuurisen ympäristön mentaliteetti. Kuten vanhempi, sekä henkilökohtaista ja ammatillista kehitystä niiden päivittäisiä toimia, lopulta muuttaa tuottavuus kustannukset koulutusta yrityksille ja organisaatioille kulttuurin rikastumista. Metodologia ASE-tutkimus: toimintayksiköiden yhtiön käsitellään tapaustutkimusten kautta. Joista useimmat kehittämään todellisia ongelmia, joita voi esiintyä missä tahansa yrityksessä. PMO: hallintatyökalut ja tuki muuttaa projektista todellisuutta, jossa kokonaisnäkemys ja dynaamisessa ympäristössä, jossa sen vahvuudet ja heikkoudet. Inspireo Workshop / LEGO menetelmät: parantamalla liike rekrytointi, täyden potentiaalin ihmisten ympäristössä luova ja osallistuva työskentely. Levitetään työpajojen nimeltään INSPIREO Wokshop oma. Balanced Scorecard (suunnittelu strategioita liikkeenjohdon): Johtamismalli perustuu tavoitteesta, jonka toteuttaminen mitataan liiketoiminnan mittareita. Team Building: Opiskelijat jaetaan pieniin työryhmiin. Ryhmätyöskentely on keskeinen osa valmistelua ammatillisen futuurit kantoja. opetussuunnitelma Marketing Management Liiketoiminta-alue Moduuli 1: markkinointi ja liiketoiminnan. Markkinointi teollisuus- ja palveluyrityksille. Yhtiömuoto ja ympäristöön. Markkinointiosasto: rakenne ja laitteet. Uusia tarpeita, uuden... [-]

Master Tapahtumien Järjestäminen, Protokolla Ja Liikematkailu (hiiret) (Barcelona / Osa-aikainen)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Opetus kampuksella Osa-aikainen October 2017 Espanja Barcelona Madrid

Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailu Business Ostelea pyrkii kouluttamaan ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisia ​​tapahtumia (etenkin osakkeita Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt ja konferenssit ja yleissopimukset, messujen), hallitsee käsitteet protokolla ja viestinnän strategioita ja PR sekä luoda matkailun kehittämiseen keskittynyt segmentissä liikematkailun laatua. [+]

Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu (hiiret) Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailu Business Ostelea pyrkii kouluttamaan ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisia ​​tapahtumia (etenkin osakkeita Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt ja konferenssit ja yleissopimukset, messujen), hallitsee käsitteet protokolla ja viestinnän strategioita ja PR sekä luoda matkailun kehittämiseen keskittynyt segmentissä liikematkailun laatua. Miksi opiskella Master: Barcelona kuin liiketoiminnan kohde ja maailmanluokan konferensseja, kuten BTravel tai Bridal Week, jota käytetään käytännön opetukseen tiettyjen aiheiden. Tämä Master opetetaan Madrid ja Barcelona Personal Brand Management: Ohjelma sisältää taitojen kehittämistä alalla henkilökohtaisen brändin hallinta, jotka vaikuttavat oppimiseen henkilökohtainen markkinointi tekniikoita ja työllistyvyyttä, jotta voidaan tunnistaa uramahdollisuuksista Espanjassa tai muissa maissa . Laaja ohjelma vierailuja messuille, tapahtumiin ja organisaatiot: Aikana 2015/2016 Masters opiskelijat vierailivat IBTM ja elintarvikkeiden messuilla, Dali museo Figueres, ja TV3 Marathon, kanssa yhteistyössä organisaation kampanjan lihavuus. Tavoitteet Master Event Management, Matkailun ja liiketoiminnan pöytäkirja voit: tietää INDUSTRY MICE (Meetings, Incentives, Conferencing ja näyttelyt) ja pöytäkirjan alueella laitokset. Rakentaa vahvan perustan alan tuntemusta kansainvälisestä näkökulmasta ja aina johdon lähestymistapaa. YLEISKATSAUS Juna johtajat suuntautunut liikkeenjohdon matkailuyritysten voi saada odotettuja tuloksia maailmanlaajuisesti. KEHITYS strategiasuunnitelmat Esittele avaimet strategisista suunnitelmista ja niiden täytäntöönpano välittömästi toimenpiteisiin MICE (kokoukset, kannustimia, Conferencing ja näyttelyt) ympäristöissä. INNOVAATIOT JA KESTÄVÄ Kehitetään valmiuksia luovuuden ja innovoinnin alan ja sen kestävän hoidon kattavan ja erikoiskoulutusta, täyttäviä osallistujat olettaa vastuutehtävissä. johtamiskoulutusta Kehittämällä tarvittavia johtamistaitoja globaalin MICE liiketoiminnan johtaja tekemään yhteistyöhön, itsevarma ja osallistuva työskentely kaikkien tiimin jäsenten kehittää. Opintosuunnitelma Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailuelinkeinon Ostelea luokitellaan 5 moduulia: Rakenne... [-]

Virallinen Maisterin Tutkinto Nykyajan Kulttuurin, Kirjallisuuden, Taiteen Ja Kulttuuristen Viestintä

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi May 2018 Espanja Madrid

Tämä ohjelma johtaa otsikko yliopiston maisteri kansainvälisen yhteistyön ja Public Policy Management, ohjelmien ja hankkeiden kehittämiseen International University Menéndez Pelayo, järjestetään yhteistyössä yliopiston Institute Ortega y Gasset Research. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. Tämä ohjelma johtaa otsikko yliopiston maisteri kansainvälisen yhteistyön ja Public Policy Management, ohjelmien ja hankkeiden kehittämiseen International University Menéndez Pelayo, järjestetään yhteistyössä yliopiston Institute Ortega y Gasset Research. Hankittujen hyvitysten Master tunnistetaan automaattisesti pääsyä tohtoriopintoihin missään yliopistossa eurooppalaisen korkeakoulutusalueen. Tavoitteet Master in International yhteistyön ja Public Policy Management, ohjelmat ja projektit Development Se pyrkii vastaamaan kysyntään teknisten asiantuntijoiden kansainvälisen yhteistyön aiheuttama olemassa kasvava määrä toimijoita, jotka tuovat resursseja tällä alalla. Ensinnäkin, vaikka taantuman yhteydessä, kuten hetkellä kehittyneet maat jakavat huomattavia rahasummia kannalta julkinen kehitysapu (ODA) kanavoidaan toimijoita eri kuten monenvälisten laitosten, kehittäminen kansalaisjärjestöjen, virastot valtion yhteistyötä, alueellisten ja paikallisten tai useita ministeriöiden. Toiseksi, yhä useammat kehitysmaat ajavat poliittista voimaa Etelä-etelä-yhteistyö, on yksi kaikkein transformative tapahtumista nykyisen tukijärjestelmän. Näistä toimijoiden etelän yhteistyö, Latinalaisen Amerikan maat ovat johtavassa asemassa, koska he ovat onnistuneet kansainvälistymään vertailuarvot tämän alan ponnistelujen kautta systematisointi käytäntöjään ja uudelleen hahmottaminen yhteistyön he tekevät. Lopuksi se kasvaa myös yritysten sitoutuminen eri organisaatioiden kanssa yhteistyöohjelmien täytäntöönpanosta niissä maissa, joissa ne on asennettu, edistää Yhteiskuntavastuu politiikkaa, jolla pyritään kohdakkain kehitysohjelmaan. Master in International yhteistyön ja Public Policy Management, ohjelmat ja projektit Development vastaa tarpeeseen kouluttaa asiantuntijoita tekemään yhteistyötä interventioita, jotka tarjoavat kehitystuloksia ja tietää ja innovatiivisia reagoivat tehokkaasti vaatimuksiin tuomiin nykyinen yhteistyö muotoa. Tässä suhteessa on huomattava, että oletus kansainvälisten sitoumusten kuten vuosituhannen kehitystavoitteet (2000) ja Pariisin julistuksen avun tehokkuudesta (2005), uusien kehitys lähestymistavat perustuvat oikeudet ihmisen tai merkitys ovat saamassa uuden johdon työkaluja, kuten budjettituen, suuria haasteita suunnittelun strategioista ja toteuttamalla ohjelmia, jotka ovat laajasti toiminut opetusten... [-]

Maisterin Tutkinto Viestinnän Ja Poliittisen Markkinoinnin

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Espanja Madrid

Tämä ohjelma on suunnattu sekä vastavalmistuneille tai loppututkinnon aloilla opin markkinointi, journalismi, Law tai kansainväliset suhteet; ja ammattilaisille korkeakoulututkinnoista ja kokemusta politiikan maailmassa, jotka haluavat parantaa henkilökohtaista osaamista. [+]

TAVOITTEET: Opiskelijat, jotka läpäistyään tämän ohjelman: Ne parantavat omaa ammatillista profiilia alalla politiikassa. Ne saavat strategiat ja viestintätekniikoiden soveltaa niitä poliittisia ehdokkaita. Neuvonantajiksi vaalikampanjoissa tai valtion viestintä Tulevat asiantuntijat edistämisessä vaalien markkinoinnin konsultointi työnä palveluksessa poliittisen luokan. Tavoitteena on: Tämä ohjelma on suunnattu sekä vastavalmistuneille tai loppututkinnon aloilla opin markkinointi, journalismi, Law tai kansainväliset suhteet; ja ammattilaisille korkeakoulututkinnoista ja kokemusta politiikan maailmassa, jotka haluavat parantaa henkilökohtaista osaamista. METODOLODÍA CESCOMPOL on yhteisöllinen keskus yliopiston Alcala de Henares (UAH), joka on yksi Euroopan vanhimpia. Akateeminen sisältö Master rakentuu enemmän yleisiä kysymyksiä (kuten poliittinen viestintä) erityisiä moduuleja (kuten valtioneuvostolle hakemuksen, poliittisen puolueen ja ehdokkaan). Metodologia perustuu sekä teoreettisia että käytännön osia, koota kaikki hankitut tiedot ja kaikki sisältö on mukautettu sekä Espanjassa ja Latinalaisessa Amerikassa. Tiedekunta koostuu aktiivisten ammattilaisten ja asiantuntijoiden omilla moduulit, jolla on kokemusta yleisen järjestyksen, hallituksen suunnitelmia, viestintästrategiat ja kampanjoita. ARVIOINTI Hankkiminen lopullinen otsikko edellyttää voittaa kaikki Master moduulit ja kehittämistä gradu. Pätevyys SAADA MBA yliopistosta Alcala de Henares ja Mestaria CESCOMPOL OHJELMA Politiikka, kansalaisuus ja poliittinen käyttäytyminen Poliittisia skenaarioita ja vaalijärjestelmät Perusperiaatteet viestintästrategiasta Poliittiset Communication Management: institutionaalisista suhteista ja Public Affairs Viestintä offline ja online-verkot: Sosiaalinen Media Management Poliittisen markkinoinnin ja Image Management Henkilökohtaisen johtajuuden ja puhe Poliittiset Consulting: suunnittelu ja hallinta vaalikampanjoiden Pro gradu -työ INTERNATIONAL STAYS Tämä Master on ohjelma pysyy yliopistoissa Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Latinalaisessa Amerikassa. Näinä pysyy, voit tavata opettajia huipputason maailman politiikan ja hyötyvät tehokasta verkottumista kokemuksesta .Tiivistepinnoille ohjelma, joka erottaa oman ammatillisen profiilin. URA Opiskelijat voivat täyttää tehtävissä: poliittiset puolueet Consulting viestintä Toimistot... [-]

Master Markkinoinnin, Viestinnän Ja Uuden Median

Bologna Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta December 2017 Italia Bologna

Master Markkinointi, Viestintä ja New Media on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. mestari markkinoinnin, viestinnän ja uusmedian on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. Laajentamisen kautta mobiililaitteiden joka päivä, yhä useammat ihmiset ympäri maailmaa pitää yhteyttä eri sosiaalisen median: Twitter on 320 miljoonaa aktiivista käyttäjää kuukaudessa, Instagram 400 miljoonaa, Google+ 540 miljoonaa, YouTube 1 miljardi ja Facebook 1,6 miljardia. Mitä olemme todistamassa on enemmän kuin teknologinen vallankumous, se on syvä sosiaalis-kulttuurinen muutos. Yritykset ympäri maailmaa kasvaa jatkuvasti summa he sijoittavat heidän verkkomainontakanavista parantaa suhdetta kuluttajien ja liike-elämän. Yhdessä kumppaniemme kanssa IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM ja WPP, tämä maisterin tutkinto tarjoaa opiskelijoille pätevyys ja taidot aloittaa johto- tai konsultointi uran alan digitaalisen viestinnän. Tämä kansainvälinen ohjelma, jossa opiskelijat eri puolilta maailmaa ja tiedekunnan koostuu professoreiden, johtajien ja yrittäjien, tapahtuu ainutlaatuisesta tunnelmasta 16. vuosisadan huvila kukkuloilla Bologna. Kiitos harjoitustyöt, yhtiö hankkeita ja master luentoja, opiskelijat ota yhteyttä keskeisiä käsitteitä digitaalisen aikakauden: osallistuvien, luomiseen ja jakamiseen sisältö. Lopussa kurssien, Master päättyy työharjoitteluun. MASTER on investointi. KUNNIAKSI laina on TIE rahoittamiseksi. "Perte Prestito Con Lode", pitkäaikainen ja halpakorkoisten kunniaa lainaa ilman vakuuksia tarvitaan kattamaan kokonaisuudessaan lukukausimaksua. RAKENNE Maisterin tutkinto on 12 kuukauden kokopäiväinen ohjelma myös työharjoitteluun tai projektityö (kokonaispituus: 1500 työtuntia). Akateeminen osa on jaettu kahteen termejä. Te kattaa 1000 tuntia opiskelua: 400 tuntia opetukseen toiminnan ja 600 tuntia yksilön / ryhmän työtä. Ensimmäisellä... [-]

Virallinen Mestari Luomaan Ja Kehittämään Digitaalisten Projektien

FDModa - LCI Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Espanja Barcelona

Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. [+]

Master Digital Creation ja kehittämishankkeet Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. Digitaalinen suunnittelija on nyt keskellä erilaisten perheiden ja ammattialojen, kuten Audiovisuaalisen viestinnän, graafinen suunnittelu Graphic Arts Advertising Public Relations ja vuorovaikutusta suunnittelun aloilla, ja osoittaa lisätään synergiaa usein sisältyvät alan sisällä puhelut kokemuksia ja yhä suunnattu digitaalisen median sekä korostavat eri alakohtaisia ​​tutkimuksia ja paikallisten ja valtion raportteja. Toisin kuin useimmat koulutus tarjoaa alan digitaalisen suunnittelun, tekijä, joka erottaa tämän Masters Digital Creation ja kehityshanke on muodostaa niin kutsutun Front End Designer (Front End tai Frontend Designer) on ammatti . Front End koostuu kaiken, on tekemistä sen kanssa, mitä näet ja vuorovaikutuksessa digitaalisen projekti, se on ammattilainen, joka pystyy suunnittelemaan, suunnitella ja toteuttaa kaikki kehityksen tarpeen ennen lopullista tuotantoa jotta varmistetaan toteutettavuutta, tehokkuutta ja optimoidaan suunniteltu hankkeita. Myös opiskelijat voivat halutessaan erikoistua kahdella alueella, enemmän kokeellista ja enemmän suuntautunut maailmaan luomisen, viihde- ja kulttuuri, kokea fiksu kansalainen ja älykkäät kaupungit sekä muut keskittynyt enemmän strategiasta suostuttelua, merkkituotteita sisältöä, enemmän kehittynyt ja suuntautunut tuotteiden alaa ja kuluttajapalvelut. Tavoitteet: Kouluttaa ammattilaisia ​​erikoistunut luomiseen ja kehittyneiden digitaalisten hankkeiden valinnan erikoistuminen: Hankkeet mainonnan ja strategista viestintää Opiskelija muodostua ideointiin ja prototyyppien digitaalisen viestinnän strategioita tuotemerkkejä ja organisaatioita. Mitä käytännön koulutusta, opiskelijat voivat valita web design ja mobiilisovellusten suunnittelu vuorovaikutuksen suunnittelu hankkeita avaruuteen: opiskelijalle muodostuu käsitys ja kehittämistä vuorovaikutuksen suunnittelu sovelletaan tilaa yleisesti että on, vähittäiskauppa,... [-]

Master Visual Brand Design

Domus Academy
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta January 2018 Italia Milano

Master Visual Brand Design, voit saada taitoja tunnistaa yhtiön ydinliiketoimintaan. Viljellä syvä ymmärrys tuotteen ja paras tapa kommunikoida sen arvoista, sekä fyysisen ja sosiaalisen median maailmat. Jotta se kaikki yhteen johdonmukainen brändi visio, ääni, ja ympäristö. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. Kuvitella. Symboloivat. Syntetisoimiseksi. Käsite brändäys on kehittynyt paljon pidemmälle yrityksen logot ja värit. Tänään, branding sisältää useita tieteenaloja, mistä visuaalinen suunnittelu Äänisuunnittelu; mistä tarinankerrontaa kuluttaja psykologia markkinointiin. Branding on luoda rikas ja houkutteleva, joka tarttuu kuluttajan huomion ja tuo hänet osaksi brändin maailma jakaa sen arvot ja tulla epävirallinen sponsori brändin. Se on ääni, ääni, integroitu visio muodostuu synergiaa tutkimus-, suunnittelu-, kerrontaa, grafiikka, musiikki, ja enemmän. vuonna Master Visual Brand Design, Voit saada taitoja tunnistaa yhtiön ydinliiketoimintaan. Viljellä syvä ymmärrys tuotteen ja paras tapa kommunikoida sen arvoista, sekä fyysisen ja sosiaalisen median maailmat. Jotta se kaikki yhteen johdonmukainen brändi visio, ääni, ja ympäristö. Yleisö Ohjelma on suunniteltu ehdokkaita ensimmäisen tason tutkinto visuaalinen ja graafinen suunnittelu, suunnittelu, viestintä, markkinointi, tai liittyvien tieteenalojen. Tulos Tänä koulutusohjelman opiskelijat: Osoitettava kykynsä luoda innovatiivisia visuaalisen branding käsitteitä, skenaarioita, ja ratkaisuja erilaisiin erilaisia ​​yritysten, toimialojen ja järjestöjen kanssa. Tehokkaasti kommunikoida käsitteitä, menetelmiä, ja muotoilu ehdotuksia läpi erilaisia ​​tekniikoita, kuten visuaalinen, sanallinen, ja prototyyppien. Ohjelma Master Visual Brand Design tavoitteena on muodostaa visuaalisen tuotemerkin suunnittelijat ja dynaaminen tuotemerkin haltijoiden, jotka ovat innovatiivisia, visionääri, monipuolinen, suora ja tehokas. Ohjelma on työpaja-pohjainen, jota tukee seminaareja, luentoja, opetusohjelmia, ja kenttätyötä. Alan ammattilaiset, kurssin johtaja, ja projekti johtajat ohjata opiskelijoita kautta valmennuksessa ja projektin ohjauksen. Ohjelma koostuu neljästä moduulit, joista jokainen sisältää kahden viikon kurssi ja kuuden viikon työpaja. Moduulit seuraa kahden kuukauden harjoittelujakson aikana ja lopullinen portfolio esitys. Modulaarinen rakenne on muokattavissa, jolloin joustavuus ja erilaisia ​​paremmin palvella opiskelijan tarpeisiin ja tavoitteisiin. Rakenne Kurssit Työselostus keskittyy: Tutkia... [-]

Mestari Julkisen Hallinnon Ja Julkisen Politiikan Asiantuntija

Corvinus University of Budapest, Faculty of Economics
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 4 lukukautta September 2017 Unkari Budapest

Peruskirja tutkintojen kuvauksessa: Ekonomi ja yleisen järjestyksen johtamiskurssi (Economist in Public Policy ja hallinta). jotka ovat saaneet koulutusta taloustieteen ... [+]

Peruskirja tutkintojen kuvauksessa: Ekonomi ja yleisen järjestyksen johtamiskurssi (Economist in Public Policy ja hallinta)

Kuka odottaa Public Management ja julkisen politiikan maisteriohjelmassa?

Mestari julkisen hallinnon ja julkisen politiikan asiantuntijat odottavat

• jotka ovat saaneet koulutusta taloustieteen (University College), haluaisin syventää hankittuja tietoja hallituksen ja laajemmin julkiseen sektoriin laajentaa tietämystä;

• jotka ovat muiden tieteenalojen (T & aacute; rsadalomtudományi, lääketieteelliset, oikeudelliset, jne.. ) Ansaittu kandidaatin ja maisterin tason tietoa tieteenalojen liittyvät toivovat, Master-tason julkisen politiikan hallinnasta saada tietoa; ... [-]


Master Brändin Hallinta

Macromedia University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 - 4 lukukautta March 2018 Saksa München Berlin Alue + 1 lisää

Brand Management opettaa opiskelijoille miten yhdistää hallinnan luovan suunnittelun ja valmistelee niitä johtotehtävissä ja tehtäviä brändin kehittäminen, markkinointiviestinnän ja muotoilun toiminnot. [+]

Maisterit Markkinoinnin opinnotssa. Haluatko ymmärtää todellinen liiketoiminnan arvo tuotemerkkejä? Rakenteelliset muutokset nykypäivän väestö ja digitalisointia yhteiskunnassa edellyttää uuden tuotemerkin johtamistaitoja. Digitaalinen branding muodostaa uusi ydinosaamista virastojen ja yrityksille. Brands tärkeä rooli liiketoiminnassa ja yhteiskunnassa. Opiskelijat erikoistunut brändin hallinta oppia nykyisestä brändin hallintaan liittyviä kysymyksiä ja voitto tietoisuus keskinäiset suhteet merkkien sisällä monimutkaisia ​​tuotemerkki arkkitehtuurit. Toimitusjohtaja merkit ajattelematta digitaalisessa levityksessä on käsittämätöntä tänään. Ei vain perinteisen brändin johtamisen on arvioitava, mutta erityistä huomiota on kiinnitettävä rooliin sosiaalisen median alustat ja co-creation. Luova ja strateginen suunnittelu taitoja sekä crossmedia käyttö kaikkien mediakanavien, vaaditaan kehittää ja hallinnoida tuotemerkkejä tehokkaasti. Tämä alue erikoistuminen opettaa opiskelijoille miten yhdistää hallinnan luovan suunnittelun ja valmistelee niitä johtotehtävissä ja tehtäviä brändin kehittäminen, markkinointiviestintä ja muotoilu toimintoja. Edut valita Macromedia University Top asema CHE Ranking 2014/15 Pieniä luokkia intensiivisesti, yksittäisten valvonta Maailmanlaajuisesti tunnustettu, valtion hyväksymässä astetta valtuuttaman FIBAA Kampuksilla Berlin & Munich: kaksi Top 5 "Edullisin kaupungit opiskelijoille 2015" maailmanlaajuinen Aito, käytäntö hankkeille yli 500 tunnettuja yrityksiä Erittäin pätevä professorit ja teollisuuden sisäpiiriläiset luennoitsijoita Kansainväliset opiskelijat kaikista maanosista Uranäkymiä Saksassa: 18 kuukautta viisumin jälkeen onnistuneen valmistumisen Maisteriksi yli kolmena päivänä viikossa (esim torstaista lauantaihin) Pre-ohjausjakson tietysti käytettävissä verkossa Buddy verkko kansainvälisille opiskelijoille Useat ohjelmat kokonaan Englanti Kampuspaikkakuntiensa sijaitsee aivan keskustassa Saksan teollisuuslaitosten Maailmanlaajuinen Partner Universities Maahanpääsyssä On 15-20 paikkoja kaikille maisteriksi kursseja Macromedia University, Graduate School. Hakijoiden on annettava seuraavat asiakirjat: Yliopisto / BA aste on vähintään 180 op (oikeutettuja Pre-ohjausjakson) Yliopisto / BA aste on vähintään 210 op (oikeutettuja MA-ohjelma) TOEFL (vähintään 72 pois 120 pistettä) tai IELTS... [-]