Filter
Maisterin tutkinnot

Täältä löydät 213 Maisteriohjelmaa Markkinoinnin opinnotssa

Yksilöt, jotka haluavat edetä urallaan ja jotka ovat jo saaneet kandidaatin voi löytää saada maisteriksi olla looginen ja hyödyllinen ensi askel. Maisteriksi auttaa terävöittää yksilön keskittyminen tietyllä alalla ja myös valmistelee niitä lisätutkimuksia haluttaessa.

Mikä on Master Markkinointi ja viestintä? Se on koulutusohjelma, jolla osallistujat selvittää, miten maailma heidän ympärillään kommunikoi, sekä tehokkaimpia tapoja välittää viestin eri kohderyhmille. Ei vain opiskelijat opiskelevat nykyisen markkinoinnin ja viestinnän strategioita, mutta ne myös saada innokas analyyttisiä taitoja, liiketoiminnan tuntemusta ja ymmärrystä siitä, miten markkinointi vaikuttaa eri talouksissa. Kun hakija tämän verran valmistuneet voivat kehittää ja toteuttaa tehokkaita markkinointikampanjoita ja puheita.

On olemassa muutamia erilaisia ​​etuja valmiiksi Master Markkinointi ja viestintä.Sen tieteidenvälistä käsitteitä auttaa tutkinnon tulla monipuolista työntekijöitä. Tämä voi auttaa niitä yksilöitä säilyttämään näppäryyttä sisällä työmarkkinoilla.

On olemassa useita tekijöitä, jotka edistävät hankintakustannukset tämän verran. Tietyt tekijät, kuten keskimääräiset kustannukset toimielimen, maantieteellinen sijainti, ja onko opiskelet verkossa tai kampuksella kaikki olla mukana päättämässä lopulliset kustannukset.

Tämä tutkinto tarjoaa erilaisia ​​uran vaihtoehtoja. Tutkinnon voi päättää tulla alan markkinointi ja työtä lähes minkä tahansa liiketoiminnan. Suuryritykset, pienet yritykset, ei-voittoa, vähittäiskaupan ja ovat jatkuvasti tarvitsevat markkinoinnin ammattilaisia. Henkilöt voivat myös halutessaan liittyä markkinointiyrityksille tai perustamaan omia yrityksiä. Ne, jotka nauttivat puhuminen näkökulma voi myös harkita harjoittaa asema elokuvan ja median aloilla.

Jos sinulla on lahja markkinointi tai rakkaus yhteydenpitoon, tämä aste on harkitsemisen arvoinen. Etsi ohjelman alla ja yhteystiedot suoraan ottamista toimisto koulun valintasi täyttämällä lyijymuodossa.

Read More Read Less

213 tulosta kohteessa Markkinoinnin opinnot

University of St. Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs

Master's Program in Marketing Management (MiMM) kouluttaa opiskelijoita, jotka ovat kiinnostuneita asiakkaista ja suunnittelusta tulee heijastavia, päteviä ja yrittäjä pe ... [+]

tavoitteet:Tavoite

MiMM valmistuneita ...

... tunnistaa haasteet ja tarve toimia asiakkaiden ja markkinoiden näkökulmasta ja pystyvät ottamaan käyttöön muita yrittäjyyteen liittyviä näkökulmia. ... tuntevat markkinatutkimuksen ja kuluttajakäyttäytymisen menetelmät ja välineet, koska ne ovat soveltaneet niitä käytännön esimerkkeihin ja harjoittaneet niitä. ... toteaa strategisten strategioiden ja kampanjoiden tehokkuuden ja vaikuttavuuden pohjalta markkinasuuntautuneen yritysjohdon (markkinoinnin hallinta) yhteydessä. ... ovat päteviä välineiden markkinoihin suuntautuneen käytön käsitteellistämisessä ja kykenevät innovoimaan strategioita dynaamisessa ympäristössä. ... ovat hyvin perehtyneitä digitaalisen median käsittelemiseen. ... yhdistää laadullisia ja kvantitatiivisia analyysi- ja käsitteellisiä menetelmiä nykyisten ja tulevien ongelmien ratkaisemiseksi. ... arvioida yrittäjyysstrategioiden ja -suunnitelmien vaikutusta markkinoihin, yhteiskuntaan ja ympäristöön realistisella tavalla. ... ovat oppineet käsittelemään uusia asioita henkilökohtaisen vastuun hengessä. ... muodostavat selkeät seuraukset.... [-]

Sveitsi St. Gallen
Syyskuu 2019
Englanti,Saksan kieli
Full-time
18 kuukautta
Kampus
Lue lisää suomeksi
IED – Istituto Europeo di Design Florence

Branding-tekniikoista palveluiden suunnitteluun, tuotemerkin suunnittelun ja hallinnon maisterikurssin tavoite: ruoka, viini ja matkailu on auttaa opiskelijoita ja nuoria ... [+]

TÄMÄ KURSSI MAHDOLLISESTI SUOMALAINEN KIELI.

Mitä tarkoittaa tuotemerkin luominen ja hallinta elintarviketeollisuudessa? Miten markkinoida viiniyritystä ja työskennellä sen identiteetin? Miten matkailun sisällyttäminen siihen kaikesta?

Branding-tekniikoista palveluiden suunnitteluun, tuotemerkin suunnittelun ja hallinnon maisterikurssin tavoite: ruoka, viini ja matkailu on auttaa opiskelijoita ja nuoria ammattilaisia kehittämään taitojaan tulevaisuuden johtajina, integroimalla elintarvikkeiden viiniä ja matkailua elämäntapojen tarjoukset.

Firenzessä ja Barcelonassa järjestetty kurssi tarjoaa laaja-alaisia ​​taitoja vieraanvaraisuuden ja matkailun palvelumallissa, keskittyen erityisesti Barcelonan ravintolaan ja Firenzen viinialan vertikaaliseen tutkimiseen.... [-]

Italia Florence
Helmikuu 2020
Englanti
Full-time
11 kuukautta
Kampus
Lue lisää suomeksi
Hult International Business School

Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing määrin varustaa sinut strategisen ... [+]

Hanki varustettu markkinoinnin taitoja sinun täytyy erottua maailmanmarkkinoilla.

Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing aste varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua.

Paikkakunnat

Aloita Master of International Marketing Bostonissa tai Lontoossa, valitse tutkia muita kahdella kampuksella osana Hult ainutlaatuinen Global Campus Rotation.

Your Master of International Marketing yhdellä silmäyksellä

Kuka on tämä ohjelma?

Hakijat, jotka ovat äskettäin valmistunut yliopistossa tai korkeakoulussa, sekä yksilöiden jopa kolmen vuoden työkokemus, jotka haluavat aloittaa uran markkinoinnissa.... [-]

Yhdysvallat San Francisco Boston Yhdistynyt kuningaskunta London Arabiemiirikunnat Dubai Kiina Shanghai New York Cambridge  + 7 More
Elokuu 2019
Englanti
Full-time
1 vuosi
Kampus
Lue lisää suomeksi
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Voimmeko puhua Fashion 2.0: sta tänään? Onko muoti tullut ennen "olemaan muodissa"? Ovatko suuntaukset verkkoissa ja digitaalisessa mediassa verkkokauppojen sijaan? Kaikk ... [+]

Voimmeko puhua Fashion 2.0: sta tänään? Onko muoti tullut ennen "olemaan muodissa"? Ovatko suuntaukset verkkoissa ja digitaalisessa mediassa verkkokauppojen sijaan? Kaikki nämä kysymykset ovat piileviä ja läsnä nykyisessä todellisuudessa. Yhteiskunnalliset muutokset, uudet teknologiat, sosiaaliset verkostot, kuluttajien kehittyminen ja muodon demokratisointi ovat johtaneet merkkeihin kyseenalaistamaan strategioiden uudelleenarvioinnin.

Monille merkkituotteille tämä "uusi digitaalinen aikakausi" on ollut tilaisuus tehdä itsensä tunnetuksi, asemoida itsensä tai edes uusiutua. Brändin identiteetti on ensisijainen tekijä globaalin ja johdonmukaisen strategian määrittelemisessä paitsi kokoelman suunnittelussa, myös liiketoimintamallissa, tuotteiden tyypissä, kohdeyleisössä jne.... [-]

Espanja Madrid
Helmikuu 2020
Espanjalainen,Spanish (Spain)
Full-time
10 löydä juris doctor ‑tutkinto
Kampuksella ja verkossa
Lue lisää suomeksi
University of Auckland Business School

Master of Marketing on 18 kuukauden työselostus maisteriksi ohjelman tarkoituksena on auttaa sinua kehittämään tietoja ja taitoja, joita tarvitaan uran markkinoinnin. Val ... [+]

Master of Marketing on 18 kuukauden työselostus maisteriksi ohjelman tarkoituksena on auttaa sinua kehittämään tietoja ja taitoja, joita tarvitaan uran markkinoinnin. Valmistuneet saavat arvostusta nykyajan markkinointi globaalissa kontekstissa ja kyky tunnistaa markkinoiden mahdollisuudet ja kehittämään asianmukaisen markkinoinnin strategioita.

Uranäkymät

Master of Marketing, valmistuneet on varustettu tietoja ja taitoja tarvitaan uran markkinoinnin ja viestinnän alalla. Opiskelijat voivat jatkaa uraansa yritysten, konsultointi-tai markkina-analyysi muun vaihtoehtoja.

Tutkintorakenne

Master of Marketing on 18-kuukauden, 240 pisteen Ohjelmassa tutkittiin yli kuusi vuosineljännestä. Opiskelet ydinliiketoimintaan kursseja, ennen kuin siirryt joukko erikoistuneita markkinoinnin kursseja, jotka keskittyvät nykyajan markkinointi käytännössä, markkina-analyysi, brändäys ja strategia sekä hallinta.... [-]

Uusi-Seelanti Auckland
Request Info
Englanti
Full-time
18 kuukautta
Kampus
Lue lisää suomeksi
Ghent University - Faculty of Economics and Business Administration

Master of Marketing Analysis on yhden vuoden kokopäiväinen opiskelu (tai kaksivuotinen osa-aikainen opiskelu) analyyttisistä asiakassuhdehallinnoista (Business CRM) / Bus ... [+]

Master of Marketing Analysis on yhden vuoden kokopäiväinen opiskelu (tai kaksivuotinen osa-aikainen opiskelu) analyyttisistä asiakassuhdehallinnoista (Business CRM) / Business Intelligence -aiheista englanniksi, joka kattaa tietojenkäsittelymenetelmät. Tarkemmin sanoen tutkimuksessa keskitytään lähinnä seuraaviin seikkoihin: Analytical Customer Relationship Management / asiakastieto (eli tietojenkäsittelymenetelmät tietokantojen tietämyksen paljastamiseksi) sekä markkinoiden / markkinoinnin tutkimus.

Gentin yliopisto on tarjonnut tätä korkean tason jatkokoulutusta lokakuussa 1999.

Valmistuneet kaikki saivat merkittäviä tehtäviä suurissa ja keskisuurissa yrityksissä ympäri maailmaa (Brysselistä Lontooseen asti)... [-]

Belgia Ghent
Syyskuu 2019
Englanti
Full-time
Part-time
1 vuosi
Kampus
Lue lisää suomeksi
Schellhammer Business School

Moduulien sarja, seminaarit ja työpajat, joissa käsitellään seuraavia aiheita: Markkinointi 21, Etiikka ... [+]

Moduulien sarja, seminaarit ja työpajat, joissa käsitellään seuraavia aiheita:

Markkinointi 21EtiikkaTeollinen käyntiMaailmanlaajuiset neuvottelustrategiatKuluttajakäyttäytyminenhenkilöstöhallintoLiiketoiminnan kestävyysjohtoharhaluulotIhmiskunnan tilaa ja planeettaaPalvelut MarkkinointiArjen arkkitehtuuriKäsitteellinenOrganisaatiokäyttäytyminenHenkilökohtaisen kehityksen käsitteetLoppututkimus

Tarjottuja kieliluokkia: (espanja, ranska, saksa, italia, kiina mandariini, japani, venäjä ja englanti).

Huomaa, että tarjotut aiheet voivat vaihdella julkaistusta luettelosta ja niitä tarkistetaan säännöllisesti, jotta varmistetaan mahdollisimman suuri merkitys alan teollisuudelle ja liike-elämälle. Kielikurssit perustuvat kysyntään (vähintään viisi opiskelijaa) per taso ja ne on valittava ennen lukukauden alkua.... [-]

Espanja Marbella
Lokakuu 2019
Englanti
Full-time
1 vuosi
Kampus
Lue lisää suomeksi
National University of Science and Technology MISiS

Viestintä- ja kansainvälisissä PR-ohjelmissa yliopiston professorit opettavat vuorovaikutteisia luokkia, viestintätoimistojen johtajat jakavat ensikäden kokemusta, ja opi ... [+]

Viestintä- ja kansainvälisissä PR- ohjelmissa yliopiston professorit opettavat vuorovaikutteisia luokkia, viestintätoimistojen johtajat jakavat ensikäden kokemusta, ja opiskelijat hyötyvät monikulttuurisista keskusteluista ja haastavasta projektityöstä. Tämän ohjelman suorittaminen kestää kaksi vuotta kokopäiväistä opiskelua.

Osana tätä ohjelmaa vietät kaksi hienoa vuotta oppimisen viestinnän teoriaa ja käytäntöä kansainvälisessä opiskelijoiden ryhmässä eri puolilta maailmaa. Ohjelman monitieteinen piirre on mahdollistanut eri alojen, kuten viestinnän, taloustieteen, journalismin ja johtamisen, yhdistämisen. Koska sijainti yhdellä Venäjän johtavista teknologiayliopistoista antaa ohjelmalle erityistä huomiota tiedonvälityksen ja teknologia-alojen viestinnässä.... [-]

Venäjä Moscow
Request Info
Full-time
2 vuotta
Kampus
Lue lisää suomeksi
EU Business School

Markkinat muuttuvat jatkuvasti, yhä kehittyneemmillä kuluttajilla. Nyt yritykset tarvitsevat entistä enemmän innovatiivisia, päteviä markkinoinnin asiantuntijoita toteutt ... [+]

Markkinat muuttuvat jatkuvasti, yhä kehittyneemmillä kuluttajilla. Nyt yritykset tarvitsevat entistä enemmän innovatiivisia, päteviä markkinoinnin asiantuntijoita toteuttamaan luovaa muutosta. Sosiaalisen median kanavien tehokasta käyttöä kohdeyleisön ymmärtämiseksi tämä ohjelma tutkii nykyaikaisia ​​markkinointimenetelmiä ja -teorioita eri näkökulmista, antaen sinulle tietoa siitä, miten markkinointipäätökset liittyvät liiketoiminnan analyyttisiin, strategisiin ja operatiivisiin alueisiin.

Kesto: Kolme ehtoa / vuosi (60 op)

Paikat: Barcelona, ​​Geneve, Montreux, Online

Opetuskieli: englanti

Lähtöpäivät: lokakuu / tammikuu / maaliskuu... [-]

Espanja Barcelona Sveitsi Geneva Montreux Switzerland Online  + 2 More
Lokakuu 2019
Englanti
Full-time
1 vuosi
Kampus
Online
Kampuksella ja verkossa
Lue lisää suomeksi
Munich Business School

Master of International Marketing ja Brand Management opinto-ohjelma tarjoaa kehittynyttä liiketoimintaa, markkinointia ja tuotemerkin hallinnan tietämystä, ja antaa sinu ... [+]

Master International Marketing ja Brand Management opinto-ohjelma tarjoaa kehittynyttä liiketoimintaa, markkinointia ja tuotemerkin hallintaa koskevia tietoja ja antaa sinulle asianmukaiset taidot ja työkalut menestyksekkäästi soveltaa innovatiivisia ideoita käytäntöön.

Lisäksi ainutlaatuinen muoto ja kokonaisvaltainen, monitieteinen lähestymistapa opinto-ohjelmassa antavat sinulle mahdollisuuden tutustua uusiin horisontteihin ja erittäin ajankohtaisiin aiheisiin, jotka tekevät Master International Marketing and Brand Managementista todella ainutlaatuisen kokemuksen.

Näin kehittyy vastuulliseksi markkinointi- ja tuotemerkinhallinnan asiantuntijaksi, jolla on laaja kulttuurinen ymmärrys ja vahva persoonallisuus.... [-]

Saksa Munich
Syyskuu 2019
Englanti
Full-time
18 - 24 kuukautta
Kampus
Lue lisää suomeksi
ESDES Lyon Business School

Tavoitteet: Hankkia asiaankuuluvia pätevyyksiä uran harjoittamiseen B2B- ja B2C-yrityksissä kansainvälisessä ympäristössä. ... [+]

Opettanut englanniksi

TavoitteetHankkia asiaankuuluvia pätevyyksiä uran harjoittamiseen B2B- ja B2C-yrityksissä kansainvälisessä ympäristössä.Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän työkalut.Ymmärrä liiketoimintatietojen digitaalinen muutos ja kehittyvät markkinapaikat.kohokohtiaKaikki kurssit ovat englanniksi.'Oppiminen' pedagogisesti.Markkinoinnin ammattilaisten joukko B2B- ja B2C-alan toimintoja.Mahdollisuus osallistua yrityskoulun kilpailuihin, kuten SEB Academy -haastatteluun, l'Oreal Brandstorm, Decathlon.Hankkeet, jotka sisältävät taitoja ja teoriaa useista kursseista.Kaksi 6 kuukauden harjoittelua.Kaksoispätevyysvaihtoehdot.UramahdollisuudetTuotepäällikköDigitaalistrategiaTuotepäällikköDigitaalinen markkinointipäällikköAvainasiakas päällikköMediasuunnitteluLuokkahallintaTapahtuman järjestäjäWeb-analyytikkoMediasuunnitteluMainontajohtajaSEO / SEM ManagerEsimerkkejä kurssistaDigitaaliset viestintistrategiatTuotemarkkinointiWeb-suunnitteluMobile MarketingMyynnin hallintaExcel-analyysi ja raportointiWeb-optimointi ja analytiikkaB2B-myynti ja markkinointiFocus: Digitaalisen tapahtuman ajaminen... [-]
Ranska Lyon
Syyskuu 2019
Englanti
Full-time
2 vuotta
Kampus
Lue lisää suomeksi
University of Deusto: Deusto Business School

Tämä Master opetti espanjaa pyrkii tarjoamaan johtajia, jotka vastuun kantamiseksi alan markkinointi kehittyneiden tietojen ja taitojen tarkka maailmanlaajuista ja toisii ... [+]

Ohjelman kuvaus

Tämä Master pyrkii tarjoamaan johtajia, jotka vastuun kantamiseksi alalla markkinoinnin kehittynyttä osaamista ja taitoja tarkka yhä maailmanlaajuinen ja toisiinsa markkinoilla.

Sen tavoitteena on kouluttaa ammattilaisia ​​pystyy asetus strategioiden suhteet asiakkaisiin ja kuluttajiin, jakelu politiikkaa ja viestintä, brändin hallinta valossa uudet haasteet ja mahdollisuudet tarjoamia tieto- ja viestintätekniikan ja ottaen huomioon erityispiirteet eri markkinoilla ja maissa; johtajat, jotka pystyvät tunnistamaan ja ehdottaa sopivin liiketoimintamalleja kussakin ympäristössä, suunnitella ja toteuttaa kestävän ja vastuullisen strategioita.

Maisteri Advanced Markkinointi opetetaan liikkuvan välissä kampuksella San Sebastian ja Bilbao: ... [-]

Espanja Bilbao
Request Info
Englanti,Espanjalainen,Ranskalainen
Full-time
12 kuukautta
Kampus
Lue lisää suomeksi
IED – Istituto Europeo di Design Milan

Painos - Muotimarkkinoinnin maisteri - Strategiasta brändiin kouluttaa ammattilaisia, jotka pystyvät kohtaamaan maailman uudet haasteet nopeasti ja jatkuvasti. Kurssilla ... [+]

TÄMÄ KURSSI MAHDOLLISESTI SUOMALAINEN KIELI.

Muotimarkkinoinnin maisteri - strategiasta brändiin kouluttaa ammattilaisia, jotka pystyvät kohtaamaan maailman uudet haasteet nopeasti ja jatkuvasti. Kurssilla käsitellään erityisesti muodin markkinoinnin johtamisen tärkeimpiä näkökulmia, viestintätekniikoita, jotka keskittyvät paikannusstrategioiden ja brändinhallinnan näkökohtiin, identiteetin ja kuluttajien tarpeisiin, mutta eivät anna digitaalisen median analyysia.

Kurssi perustuu luovaan lähestymistapaan kehittää innovatiivista ajattelua ja kokeilla uusia strategioita alueella.

Uramahdollisuudet - Jatko-opiskelijat voivat lähestyä erilaisia ​​muotisegmenttejä: Brand Management, yritysmarkkinointi, liiketoiminnan kehittäminen, jakelu ja vähittäismyynti sekä neuvonta- ja viestintäelimet.... [-]

Italia Milan
Tammikuu 2020
Englanti
Full-time
1 vuosi
Kampus
Lue lisää suomeksi
ESA Business School - Ecole Supérieure des Affaires

Kouluttaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia ​​hallitsemaan ja syventää tietojaan tarvittavia teorioita ja työkaluja evoluution hoitamiseksi. ... [+]

MSM: erikoistunut markkinoinnin master

Erikoistunut opetussuunnitelma markkinoinnissa Tavoite: Mestarin tutkinto Vähimmäiskokemus: 2 vuotta Kieli: ranska

Tavoite

Kouluttaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia ​​hallitsemaan ja syventää tietojaan tarvittavia teorioita ja työkaluja evoluution hoitamiseksi.

Kaksi kansainvälistä tutkintotodistukset Erikoistunut Master Markkinointi ja viestintä ESAn Erikoistunut Master Markkinointi ja viestintä ESCP Euroopassa Kurssin rakenne

Kesto: 18 kuukautta Kurssit järjestetään viikossa joka kolmas, tiistaista perjantaihin klo 16.00-20.30 ja lauantaina klo 9.00-13.30

Palkkiot

Opetus: 18600 USD

[-]
Libanon Beirut Yhdistynyt kuningaskunta London
Lokakuu 2019
Ranskalainen
Full-time
18 kuukautta
Kampus
Lue lisää suomeksi
Swiss School of Management, Rome Italy

Tämä ainutlaatuinen Master Program on ainutkertainen. Se eroaa muista Luxury Management-ohjelmia, joilla on vahva osa parctical kysymyksiä, joka käsittää paitsi hallinnoi ... [+]

Master of Luxury Management, innovaatio ja brändi

Vaikka maailmanlaajuinen talouskriisi, myynti ylellisyystavaroita ovat vellova maailmanlaajuisesti. Enemmän kuin symboli, ylellisyystuotteiden osoittavat menestys, etu, etuoikeus, maku ja unelmia. Ylellinen markkinat vetoaa johtajat ymmärtää, luottamusmies, ja kasvaa tämä ainutlaatuinen alalla.

Meidän Master in Luxury Management, innovaatio ja brändi on suunniteltu erityisesti opiskelijoille pyrkivien uran ylellisyyttä hallinnan alan nykypäivän dynaaminen, globaali markkinapaikka.

Ymmärtäminen dynamiikka ja erityispiirteisiin ylellisyyttä johdon kiinnittäen erityistä huomiota tulevaisuus on keskittyä tämän Master.... [-]

Italia Rome
Lokakuu 2019
Englanti
Part-time
1 - 2 vuotta
Kampus
Lue lisää suomeksi