Maisteriohjelmat Markkinointi ja viestintässa

Täältä löydät 417 Maisteriohjelmaa Markkinointi ja viestintässa

Markkinointi ja viestintä

Yksilöt, jotka haluavat edetä urallaan ja jotka ovat jo saaneet kandidaatin voi löytää saada maisteriksi olla looginen ja hyödyllinen ensi askel. Maisteriksi auttaa terävöittää yksilön keskittyminen tietyllä alalla ja myös valmistelee niitä lisätutkimuksia haluttaessa.

Mikä on Master Markkinointi ja viestintä? Se on koulutusohjelma, jolla osallistujat selvittää, miten maailma heidän ympärillään kommunikoi, sekä tehokkaimpia tapoja välittää viestin eri kohderyhmille. Ei vain opiskelijat opiskelevat nykyisen markkinoinnin ja viestinnän strategioita, mutta ne myös saada innokas analyyttisiä taitoja, liiketoiminnan tuntemusta ja ymmärrystä siitä, miten markkinointi vaikuttaa eri talouksissa. Kun hakija tämän verran valmistuneet voivat kehittää ja toteuttaa tehokkaita markkinointikampanjoita ja puheita.

On olemassa muutamia erilaisia ​​etuja valmiiksi Master Markkinointi ja viestintä.Sen tieteidenvälistä käsitteitä auttaa tutkinnon tulla monipuolista työntekijöitä. Tämä voi auttaa niitä yksilöitä säilyttämään näppäryyttä sisällä työmarkkinoilla.

On olemassa useita tekijöitä, jotka edistävät hankintakustannukset tämän verran. Tietyt tekijät, kuten keskimääräiset kustannukset toimielimen, maantieteellinen sijainti, ja onko opiskelet verkossa tai kampuksella kaikki olla mukana päättämässä lopulliset kustannukset.

Tämä tutkinto tarjoaa erilaisia ​​uran vaihtoehtoja. Tutkinnon voi päättää tulla alan markkinointi ja työtä lähes minkä tahansa liiketoiminnan. Suuryritykset, pienet yritykset, ei-voittoa, vähittäiskaupan ja ovat jatkuvasti tarvitsevat markkinoinnin ammattilaisia. Henkilöt voivat myös halutessaan liittyä markkinointiyrityksille tai perustamaan omia yrityksiä. Ne, jotka nauttivat puhuminen näkökulma voi myös harkita harjoittaa asema elokuvan ja median aloilla.

Jos sinulla on lahja markkinointi tai rakkaus yhteydenpitoon, tämä aste on harkitsemisen arvoinen. Etsi ohjelman alla ja yhteystiedot suoraan ottamista toimisto koulun valintasi täyttämällä lyijymuodossa.

Näytä lisää

Master Tapahtumien Hallintaan, Protokolla Ja Liikematkailu (hiiret)

The Ostelea - School of Tourism and Hospitality International
Opetus kampuksella Kokopäiväinen April 2017 Espanja Madrid Barcelona

Tavoitteena Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on varustaa ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisten tapahtumien (erityisesti, kokoukset, kannustimia, konferensseja ja näyttelyt (MICE), sekä kongressien, kokousten ja messut), varmistaa, että heillä on tuntea käsitteitä pöytäkirjan ja viestinnän ja PR strategioita, ja jotta ne voivat tuottaa matkailun kehittämiseen erikoistunut laadun liiketoiminnan matkailualalla. Ohjelma myös varmistaa, että osallistujilla on liiketoiminnan näkökulmasta oltava tehokas päätöksentekoprosessiin. [+]

Maisterit Markkinointi ja viestintässa. Master in Event Management, pöytäkirjan ja Liikematkailu (MICE) Tämä ohjelma käydään Englanti Madrid Tavoitteena Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on varustaa ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisten tapahtumien (erityisesti, kokoukset, kannustimia, konferensseja ja näyttelyt (MICE), sekä kongressien, kokousten ja messut), varmistaa, että heillä on tuntea käsitteitä pöytäkirjan ja viestinnän ja PR strategioita, ja jotta ne voivat tuottaa matkailun kehittämiseen erikoistunut laadun liiketoiminnan matkailualalla. Ohjelma myös varmistaa, että osallistujilla on liiketoiminnan näkökulmasta oltava tehokas päätöksentekoprosessiin. Peruste Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu (MICE): Yrityksissä Opinnäytetyö: Diplomityö perustuu todellinen yritys alalla. Espanja on kolmas johtava maa maailmassa mitattuna eniten konferensseissa. Kaksi Espanjan kaupungeissa on Top 5 kaupungeista maailmassa hosting useimmat tapahtumat: Madrid ja Barcelona. Järjestäminen tositapahtumiin: Opiskelijat otetaan Master huolehtia organisoinnista Koulu tapahtuma ja protokolla. Tavoitteet Käsityksen MICE (Meetings, Incentives, Conferencing ja näyttelyt) teollisuuden ja pöytäkirjan osaston toimielimille. Rakennus yrityksen tietopohjan matkailualan kansainvälisestä näkökulmasta ja aina executive lähestymistapaa. KESTÄVÄ innovaatiotoiminta ja johtaminen Kehittämällä kykyä luovuuden ja innovoinnin alan ja sen kestävän hoidon avulla kattavan ja erikoistumiskoulutuksen, varustaminen osallistujat ottamaan vastuullisiin tehtäviin. GLOBAL VISION Training johtajat varustettu hallita tapahtumia yrityksille, kokousten liikematkailun ja laitokset, ja jotka pystyvät saavuttamaan odotettuja tuloksia maailmanlaajuisesti. KOULUTUS JOHTO Kehittäminen Executive pätevyysvaatimuksista maailmanlaajuinen johtaja MICE yrityksiä, jotta ne voivat toimia yhteistyössä, vakuuttavasti ja participatively kaikkien jäsenten joukkue. Strategisista SUUNNITELMIEN Oppiminen avaintekijöitä laadittaessa strategista ja välittömiä toimintasuunnitelmia hiirillä asetuksista (Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt). Koulutusohjelma Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on jaettu 5... [-]

Master Of International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi August 2017 Yhdysvallat San Francisco Boston Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo Arabiemiirikunnat Dubai Kiina Shanghai New York Cambridge + 9 lisää

Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing määrin varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. [+]

Hanki varustettu markkinoinnin taitoja sinun täytyy erottua maailmanmarkkinoilla. Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing aste varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. Paikkakunnat Aloita Master of International Marketing Bostonissa tai Lontoossa, valitse tutkia muita kahdella kampuksella osana Hult ainutlaatuinen Global Campus Rotation. Your Master of International Marketing yhdellä silmäyksellä Kuka on tämä ohjelma? Hakijat, jotka ovat äskettäin valmistunut yliopistossa tai korkeakoulussa, sekä yksilöiden jopa kolmen vuoden työkokemus, jotka haluavat aloittaa uran markkinoinnissa. Mitä opit Hallitsemaan markkinointi mix on tärkeämpää kuin koskaan, kun kuluttajat ovat jatkuvasti alttiina yhä enemmän verkossa ja offline-sisältö. Master of International Marketing opiskelijat oppivat hyödyntämään digitaalisen markkinointi, sosiaalinen media, markkinointi analytiikan, ja asiakkaan sitoutumista strategioita murtaa melua ja tekevät mitattavissa olevaa vaikutusta liiketoiminnan tavoitteiden kautta markkinointi. Miksi Hult? Markkinointi muuttuu nopeasti ja liike koulu on oltava yhtä ketterä tahdissa. Hult oli yksi ensimmäisistä kauppakorkeakoulujen tarjota Master Digital Marketing, ja vaikka keskeiset osat, jotka aste on sittemmin sisällytetty Master of International Marketing ohjelma, tosiasia on, että Hult liikkuu nopeasti ja harkitusti varmistamaan sen opiskelijat saavat paras markkinointi koulutusta saatavilla. Siksi meidän professorit ovat myös asiantuntijoita sekä markkinoinnin teoriaa ja markkinointi sovellus, joitakin hallita omaa markkinointiyrityksille, ja toiset on pyörittänyt merkittäviä markkinoinnin aloitteita monikansallisten. Opetussuunnitelma Core kurssit muodostavat selkärangan Master of International Marketing opetussuunnitelman. Opiskelet niitä koko moduulia A - C luokat on huolellisesti suunniteltu ja sekvensoidaan opettaa perusteet liiketoimintastrategian sekä erikoisosaamista mainonnassa, kuluttajakäyttäytymiseen, uusien tuotteiden kehittämiseen, markkinointiin analytiikan, ja digitaalisen markkinoinnin. upotus Your Master koulutusohjelma alkaa kolmen viikon... [-]

Master Tapahtumien Järjestäminen, Protokolla Ja Liikematkailu (MICE) (Madrid)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Opetus kampuksella Osa-aikainen October 2017 Espanja Madrid Barcelona

Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailu Business Ostelea pyrkii kouluttamaan ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisia ​​tapahtumia (etenkin osakkeita Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt ja konferenssit ja yleissopimukset, messujen), hallitsee käsitteet protokolla ja viestinnän strategioita ja PR sekä luoda matkailun kehittämiseen keskittynyt segmentissä liikematkailun laatua. [+]

Maisterit Markkinointi ja viestintässa. Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu (MICE) Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailu Business Ostelea pyrkii kouluttamaan ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisia ​​tapahtumia (etenkin osakkeita Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt ja konferenssit ja yleissopimukset, messujen), hallitsee käsitteet protokolla ja viestinnän strategioita ja PR sekä luoda matkailun kehittämiseen keskittynyt segmentissä liikematkailun laatua. Miksi opiskella Master: Barcelona kuin liiketoiminnan kohde ja maailmanluokan konferensseja, kuten BTravel tai Bridal Week, jota käytetään käytännön opetukseen tiettyjen aiheiden. Tämä Master opetetaan Madrid ja Barcelona Personal Brand Management: Ohjelma sisältää taitojen kehittämistä alalla henkilökohtaisen brändin hallinta, jotka vaikuttavat oppimiseen henkilökohtainen markkinointi tekniikoita ja työllistyvyyttä, jotta voidaan tunnistaa uramahdollisuuksista Espanjassa tai muissa maissa . Laaja ohjelma vierailuja messuille, tapahtumiin ja organisaatiot: Aikana 2015/2016 Masters opiskelijat vierailivat IBTM ja elintarvikkeiden messuilla, Dali museo Figueres, ja TV3 Marathon, kanssa yhteistyössä organisaation kampanjan lihavuus. Tavoitteet Master Event Management, Matkailun ja liiketoiminnan pöytäkirja voit: tietää INDUSTRY MICE (Meetings, Incentives, Conferencing ja näyttelyt) ja pöytäkirjan alueella laitokset. Rakentaa vahvan perustan alan tuntemusta kansainvälisestä näkökulmasta ja aina johdon lähestymistapaa. YLEISKATSAUS Juna johtajat suuntautunut liikkeenjohdon matkailuyritysten voi saada odotettuja tuloksia maailmanlaajuisesti. KEHITYS strategiasuunnitelmat Esittele avaimet strategisista suunnitelmista ja niiden täytäntöönpano välittömästi toimenpiteisiin MICE (kokoukset, kannustimia, Conferencing ja näyttelyt) ympäristöissä. INNOVAATIOT JA KESTÄVÄ Kehitetään valmiuksia luovuuden ja innovoinnin alan ja sen kestävän hoidon kattavan ja erikoiskoulutusta, täyttäviä osallistujat olettaa vastuutehtävissä. johtamiskoulutusta Kehittämällä tarvittavia johtamistaitoja globaalin MICE liiketoiminnan johtaja tekemään yhteistyöhön, itsevarma ja osallistuva työskentely kaikkien tiimin jäsenten kehittää. Opintosuunnitelma Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailuelinkeinon Ostelea... [-]

Masters Marketing Research

OBS Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 12 kuukautta May 2017 Espanja Barcelona Madrid + 2 lisää

Kanssa Masters Marketing Research and Analysis OBS Asiakkaat oppivat kehittämään ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ... [+]

Masters Marketing Research Tietoyhteiskunnassa, jossa elämme, kehittämistä ja asianmukaista käyttöä laadukkaan tiedon voi edustaa keskeinen kilpailuetu verrattuna kilpailijoihin. Meidän täytyy ymmärtää, miten ne vaikuttavat sosiaaliset, kulttuuriset ja psykologiset ominaisuudet meidän kuluttajien päätöksenteossa ja ostokäyttäytymiseen. Perimmäisenä tavoitteena hallinnan ja käytön tietojen olisi sovitettava maksiimi markkinointi tavata ja täyttävät tarpeet ja toiveet käyttäjille ja kuluttajille. Tämä tarkoittaa, joiden perusteellista tietoa niiden käyttäytymisestä, heidän motivaationsa, millaisia ​​vaikutteita ovat, mieltymykset ja näkemykset. Kanssa Masters Marketing Research ja Asiakasanalyysi OBS oppivat kehittää ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ylimmän johdon, joka esittelee kokemuksia suunnittelussa ja hallinnassa tutkimushankkeiden markkinoinnin ja webinaareihin työkalun toimittajien teollisuudessa. Avoimet työpaikat Jotkut uravaihtoehtoja voit muun muassa, ovat: Tutkimusjohtaja Johtaja kuluttajatietoihin Projektipäällikkö, Account Executive Markkina analyytikko tutkimusyritykset Tilin suunnittelu mainostoimistojen strateginen suunnittelu suurissa yrityksissä Brand hallinta suuryritysten Markkinoinnin johto mediayrityksissä ja mainonta Kuluttaja oivalluksia analyytikko analyysi strategiat tutkimus konsultti Tavoitteet Master in Marketing Research ja Asiakasanalyysi Mitä tavoitteita menevät? Ymmärtäminen prosesseja markkinointitutkimus määritellä mahdollisuudet ja ongelmat kaupan tuotteita ja palveluita; auttaa ratkaisemaan hallinnan ongelmia ja siten tukea tehdessään markkinoinnin päätöksiä. Oppia suunnittelemaan ja muotoilun markkinointiin tutkimushankkeita. Kehittää kykyä toteuttaa ja hallita markkinoinnin tutkimushankkeita. Tietävät ja ymmärtävät sovellukset markkinointitutkimuksen erikoisuuksia ja erilaisia ​​analyysimenetelmiä. Soveltaa tietoja kirjoittaa ja valmistella raportteja hyvin järjestäytynyt ja vakuuttava tutkimus. Kehittää taitoja kommunikoida tutkimusehdotukset, tulokset, johtopäätökset ja suositukset selkeästi ja tehokkaasti. Saada toinen akkreditoitu maineikkaimmista kauppakorkeakoulu Espanjassa, EAE Business School, kuten sijoittui Merco (2014) ja taattu pätevyys merkittävä julkisten... [-]

Maisteri Digitaalinen Kauppa

Bologna Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi December 2017 Italia Bologna

Jokainen yritys etsii johtajille osaa luoda, hallita ja seurata digitaalisia tuottoja. Master Digital Commerce tarjoaa taitoja laatimaan strategioita ja onnistuneesti saavuttaa tavoitteensa kaikenlaisissa kaupallinen kanava, tulossa erikoistunut Digital Marketing ... [+]

Maisterit Markkinointi ja viestintässa. Jokainen yritys etsii johtajille osaa luoda, hallita ja seurata digitaalisia tuottoja. Master Digital Commerce tarjoaa taitoja laatimaan strategioita ja onnistuneesti saavuttaa tavoitteensa kaikenlaisissa kaupallinen kanava, tulossa erikoistunut Digital Marketing. Tärkeimmät tavoitteet osallistujat ovat: oppii kehittämään strategioita menestyä verkossa yhteyksissä kehittää digitaalisia-suola projekteja tietävät ja kaupallistaa erilaisia ​​kauppoja ja alustojen työskentelee ammattilainen jokaisella osa-alueella digitaalisen markkinoinnin kuten web käytettävyys, sähköposti markkinointi, markkinointi ja hakukoneoptimoinnin, web-analytiikka. Osallistumalla yritysryhmä tunnetaan ympäri maailmaa yritysjohtajia, tämä isäntä on ennennäkemätön sekoitus tieteellisen tiedon ja kansainvälisiä parhaita käytäntöjä. Se tarjoaa yhtenäisen joukon teknologisia ja johdon tietoon, keskittyen omnichannel ja digitaalisen markkinoinnin lisätä uraa vastavalmistuneille. Master Digital Commerce kesto on 12 kuukautta, ja luokat opetetaan kokonaan Englanti. Harjoittelu 600 tuntia että osallistujat tapahtuu ohjelman lopussa, antaa mahdollisuuden kohdata todellisia tilanteita, joita esiintyy päivittäin yritysympäristössä. Rakenne Master Digital Commerce odottaa 1500 yhteensä tuntia oppimisen 12 kuukauden tutkimuksessa, jaettu 360 tuntia lähiopetus, arviolta 540 tuntia henkilökohtaisen opintosuunnitelman ja 600 tuntia harjoittelun. Rakenne Master on jaettu neljään kierrosta: Ensimmäinen sykli: joulukuu 2016 Toinen sykli: tammikuu 2017 - kesäkuu 2017 Kolmas sykli: heinäkuu 2017 Stage: elokuu 2017 - marraskuu 2017 Master sisältää joukon ennalta valmennuskurssit käynnistämistä koulutusohjelmaa taajuus on noin 30 tuntia viikossa opetusta rakentuu siten pystyä kiinnittämään tilaa myös ryhmätöitä, puhumattakaan huomiota yksittäisten oppilaiden ja hallintaan ihmissuhteita. Kurssit kirjanpito Tiedonhallinta ja turvallisuus Digital Advertising Digital Customer Relationship Management Fundamentals of Economics and General Management markkinointi Markkinointitutkimus ja Analytics omnichannel Retail Management Social Media Management Vakio Alusta Työkalut Supply Chain Management Ux ja käyttöliittymä Management Web Technology Fundamentals... [-]

Master In Business And Corporate Communication

School of Continuing Education – Universitat de Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen April 2017 Espanja Barcelona

Master in Business and Corporate Communication University of Barcelona pyrkii että voit kehittää itseäsi ammatillisesti tällä alalla, jotta kehittyä vastuullisiin tehtäviin. [+]

Viestintä on kokenut merkittäviä muutoksia viime vuosina: enemmän kuin koskaan, organisaatioiden tulee ammattilaisia ​​pystyy kommunikoimaan ja tavoittaa eri kohderyhmille, sisäinen ja ulkoinen. Tätä varten niiden on käytettävä kaikkia välineitä, sekä online-ja offline-tilassa. Yritysten viestintä voi saavuttaa parempia tuloksia, rakentaa hyvää kuvaa ja parantaa institutionaalisia maine. Master in Business Communication ja Corporate Barcelonan yliopisto pyrkii että voit kehittää itseäsi ammatillisesti tällä alalla, jotta kehittyä vastuullisiin tehtäviin. Tässä mestari, opit viestintätaidot, online-ja offline-ympäristöissä, mainonta, markkinointi ja suhdetoiminta. Opit uusimpia suuntauksia viestintä. Voit valmistaa hallita viestinnän projekteja ja hankkia johtamistaitoja helpottaa ammatillista kehitystä. Kanssa opetushenkilökunnan muodostama viestinnän ammattilaiset yritysmaailmassa, virastot ja media, ja myös markkinoinnin ja konsultoinnin, tämä isäntä tarjoaa globaalin vision ja käytännön ohjeita urasi edistymistä viestinnän alalla yritys-, liike ja laitokset. vastaanottajat: Tämä Master on suunnattu ammattilaisille, jotka haluavat harjoitella ja kasvaa ammatillisesti yritysten yritysten viestintää. Pääasiassa vastaanottajat ovat korkeakoulututkinnon suorittaneet Communications, mainonta, markkinointi, Business Studies, Business Administration ja mitään kuria ihmisen, taloudelliset ja sosiaaliset tieteet. akateemista akkreditoinnin Master in Business and Corporate Communication yliopistossa Barcelona. Kolme syytä valita sen Se mukautuu uusiin tarpeisiin ja uudet tekniikat yritysviestinnän Se on suunnattu Käytännössä yritysten, oppimisen kautta tapaustutkimuksia ja täydentää alan ammattilaisten osallistuminen (master luokka) ja vierailuja yrityksiin ja organisaatioille Suunniteltu ja opettanut työskentelevät ammattilaiset, joilla on merkittävää kokemusta liiketoiminnan alalla viestintä [-]

Virallinen Mestari Luomaan Ja Kehittämään Digitaalisten Projektien

FDModa - LCI Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Espanja Barcelona

Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. [+]

Maisterit Markkinointi ja viestintässa. Master Digital Creation ja kehittämishankkeet Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. Digitaalinen suunnittelija on nyt keskellä erilaisten perheiden ja ammattialojen, kuten Audiovisuaalisen viestinnän, graafinen suunnittelu Graphic Arts Advertising Public Relations ja vuorovaikutusta suunnittelun aloilla, ja osoittaa lisätään synergiaa usein sisältyvät alan sisällä puhelut kokemuksia ja yhä suunnattu digitaalisen median sekä korostavat eri alakohtaisia ​​tutkimuksia ja paikallisten ja valtion raportteja. Toisin kuin useimmat koulutus tarjoaa alan digitaalisen suunnittelun, tekijä, joka erottaa tämän Masters Digital Creation ja kehityshanke on muodostaa niin kutsutun Front End Designer (Front End tai Frontend Designer) on ammatti . Front End koostuu kaiken, on tekemistä sen kanssa, mitä näet ja vuorovaikutuksessa digitaalisen projekti, se on ammattilainen, joka pystyy suunnittelemaan, suunnitella ja toteuttaa kaikki kehityksen tarpeen ennen lopullista tuotantoa jotta varmistetaan toteutettavuutta, tehokkuutta ja optimoidaan suunniteltu hankkeita. Myös opiskelijat voivat halutessaan erikoistua kahdella alueella, enemmän kokeellista ja enemmän suuntautunut maailmaan luomisen, viihde- ja kulttuuri, kokea fiksu kansalainen ja älykkäät kaupungit sekä muut keskittynyt enemmän strategiasta suostuttelua, merkkituotteita sisältöä, enemmän kehittynyt ja suuntautunut tuotteiden alaa ja kuluttajapalvelut. Tavoitteet: Kouluttaa ammattilaisia ​​erikoistunut luomiseen ja kehittyneiden digitaalisten hankkeiden valinnan erikoistuminen: Hankkeet mainonnan ja strategista viestintää Opiskelija muodostua ideointiin ja prototyyppien digitaalisen viestinnän strategioita tuotemerkkejä ja organisaatioita. Mitä käytännön koulutusta, opiskelijat voivat valita web design ja mobiilisovellusten suunnittelu vuorovaikutuksen suunnittelu hankkeita avaruuteen: opiskelijalle muodostuu käsitys ja kehittämistä vuorovaikutuksen suunnittelu sovelletaan tilaa... [-]

Master Brändin Hallinta

Macromedia University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 - 4 lukukautta March 2018 Saksa München Berlin Alue Stuttgart Hampuri Köln + 4 lisää

Brand Management opettaa opiskelijoille miten yhdistää hallinnan luovan suunnittelun ja valmistelee niitä johtotehtävissä ja tehtäviä brändin kehittäminen, markkinointiviestinnän ja muotoilun toiminnot. [+]

Haluatko ymmärtää todellinen liiketoiminnan arvo tuotemerkkejä? Rakenteelliset muutokset nykypäivän väestö ja digitalisointia yhteiskunnassa edellyttää uuden tuotemerkin johtamistaitoja. Digitaalinen branding muodostaa uusi ydinosaamista virastojen ja yrityksille. Brands tärkeä rooli liiketoiminnassa ja yhteiskunnassa. Opiskelijat erikoistunut brändin hallinta oppia nykyisestä brändin hallintaan liittyviä kysymyksiä ja voitto tietoisuus keskinäiset suhteet merkkien sisällä monimutkaisia ​​tuotemerkki arkkitehtuurit. Toimitusjohtaja merkit ajattelematta digitaalisessa levityksessä on käsittämätöntä tänään. Ei vain perinteisen brändin johtamisen on arvioitava, mutta erityistä huomiota on kiinnitettävä rooliin sosiaalisen median alustat ja co-creation. Luova ja strateginen suunnittelu taitoja sekä crossmedia käyttö kaikkien mediakanavien, vaaditaan kehittää ja hallinnoida tuotemerkkejä tehokkaasti. Tämä alue erikoistuminen opettaa opiskelijoille miten yhdistää hallinnan luovan suunnittelun ja valmistelee niitä johtotehtävissä ja tehtäviä brändin kehittäminen, markkinointiviestintä ja muotoilu toimintoja. Edut valita Macromedia University Top asema CHE Ranking 2014/15 Pieniä luokkia intensiivisesti, yksittäisten valvonta Maailmanlaajuisesti tunnustettu, valtion hyväksymässä astetta valtuuttaman FIBAA Kampuksilla Berlin & Munich: kaksi Top 5 "Edullisin kaupungit opiskelijoille 2015" maailmanlaajuinen Aito, käytäntö hankkeille yli 500 tunnettuja yrityksiä Erittäin pätevä professorit ja teollisuuden sisäpiiriläiset luennoitsijoita Kansainväliset opiskelijat kaikista maanosista Uranäkymiä Saksassa: 18 kuukautta viisumin jälkeen onnistuneen valmistumisen Maisteriksi yli kolmena päivänä viikossa (esim torstaista lauantaihin) Pre-ohjausjakson tietysti käytettävissä verkossa Buddy verkko kansainvälisille opiskelijoille Useat ohjelmat kokonaan Englanti Kampuspaikkakuntiensa sijaitsee aivan keskustassa Saksan teollisuuslaitosten Maailmanlaajuinen Partner Universities Maahanpääsyssä On 15-20 paikkoja kaikille maisteriksi kursseja Macromedia University, Graduate School. Hakijoiden on annettava seuraavat asiakirjat: Yliopisto / BA aste on vähintään 180 op (oikeutettuja Pre-ohjausjakson) Yliopisto / BA aste on vähintään 210 op (oikeutettuja MA-ohjelma) TOEFL (vähintään 72 pois 120 pistettä) tai IELTS (vähintään 6,0 9);... [-]

Mestari Julkisen Hallinnon Ja Julkisen Politiikan Asiantuntija

Corvinus University of Budapest, Faculty of Economics
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 4 lukukautta September 2017 Unkari Budapest

Peruskirja tutkintojen kuvauksessa: Ekonomi ja yleisen järjestyksen johtamiskurssi (Economist in Public Policy ja hallinta). jotka ovat saaneet koulutusta taloustieteen ... [+]

Peruskirja tutkintojen kuvauksessa: Ekonomi ja yleisen järjestyksen johtamiskurssi (Economist in Public Policy ja hallinta)

Kuka odottaa Public Management ja julkisen politiikan maisteriohjelmassa?

Mestari julkisen hallinnon ja julkisen politiikan asiantuntijat odottavat

• jotka ovat saaneet koulutusta taloustieteen (University College), haluaisin syventää hankittuja tietoja hallituksen ja laajemmin julkiseen sektoriin laajentaa tietämystä;

• jotka ovat muiden tieteenalojen (T & aacute; rsadalomtudományi, lääketieteelliset, oikeudelliset, jne.. ) Ansaittu kandidaatin ja maisterin tason tietoa tieteenalojen liittyvät toivovat, Master-tason julkisen politiikan hallinnasta saada tietoa; ... [-]


Projekti-insinööri Ammatillinen Master - Digitaalinen Markkinointi Erikoisuus - Vuorotellen

Euridis Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Ranska Pariisi

Koulutus toimitetaan yksinomaan vuorotellen. Kaksi oppiminen tarpeen kehittää ammatillista itsenäisyyttä ja erikoistua profiiliaan. Koulu on sitoutunut ottamaan käyttöön niin monet yritykset kuin tarpeen auttaa etsimisessä kautta: Työn vuodelta, jatka lähetykset ... [+]

Professional Master Account Manager - Digital Marketing erikoistuminen - vuorotellen Tavoitteet Advanced Master Digital Marketing monimutkainen myynti- ja digitaalisen markkinoinnin ovat erottamattomia. Ensinnäkin koska kaupalliset toiminnot kuluttavat enemmän työkaluja ja tekniikoita, jotka tulevat digitaalisen markkinoinnin houkuttelemiseksi, näkymä tai markkinoija tarjouksia. Rajat markkinointia universumi, joka kokoaa yhteen markkinointi ja viestintä 2.0 kuten sosiaalisia myynti, CRM strategioita, postituksia, markkinoinnin ratkaisuja, BtoB markkinointi. Näemme kehittyvien yhä enemmän hybridi kantoja tai digitaalisen ja monimutkaisia ​​myynti markkinoinnin taitoja tarvitaan. Mutta Digital Marketing on myös myytävä tuote sellaisenaan. Digitaalisen elin asiakkaiden esimiestehtävän, täytyy tietää ja ymmärtää haasteet digitaalisen asiakkaiden ja tietää tukea tarjoamalla oikean yhdistelmän digitaalisen markkinoinnin. Erikoistunut Master Digital Marketing: käytännön tietoa Kesto: 24 kuukautta Paluupäivämäärään: 10.30.2017 Training kustannukset: Vapaa ja maksettu (vuorotellen koulutus) Entry taso: Bac + 3 lokero 4 Tutkimus sopimukset: sopimukset oppisopimuskoulutuksen tai ammattimaisemmaksi. vuorottelevat rytmi 3 viikkoa liiketoiminta / 1 viikko koulutus Hankitut taidot aikana koulutusta Ymmärtäminen tuotemyynti kysymyksiä ja digitaalinen markkinointi ratkaisuja Master of Digital Marketing ratkaisuja Business Service Autonomia Client Portfolio Management ja monimutkainen myyntiprosessiin Hallinta projektiryhmät varmistaa myyntiä ja / tai toteuttamista ratkaisun asiakkaan Erikoistunut Master Marketing Digital vuorotellen Koulutus toimitetaan yksinomaan vuorotellen. Kaksi oppiminen tarpeen kehittää ammatillista itsenäisyyttä ja erikoistua profiiliaan. Koulu on sitoutunut ottamaan käyttöön niin monet yritykset kuin tarpeen auttaa etsimisessä kautta: Työn vuodelta, jatka lähetykset ... Ohjelma Advanced Master Digital Marketing Digital Marketing: Sosiaalinen Myynnin (saapuva markkinointi, markkinoinnin automaatio, lobbaus, verkostoituminen, ammatillinen sosiaaliset verkostot), CRM strategioita, postituksia, markkinoinnin ratkaisuja, BtoB markkinointi Digitaaliset ja digitaalinen Environment Agency: Digital Business, IT Ecosystem, Digitaaliset ratkaisut ja digitaalisen... [-]

Päällikön Suunnittelu (mdes) Suunnitteluperiaatteet

HK PolyU School of Design
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Hongkong Kowloon

Master of Design (suunnitteluperiaatteet) on käytännön, studio-pohjainen erikoisalaa suunnattu opiskelijoille, jotka haluavat syventää innovaatiokyvykkyyttään, jotka ovat uteliaita suunnittelu ja liiketoiminnan yhdentyminen, ja jotka nauttivat luova muoto haasteet objektien ja ideoita jotka parantavat ihmisten elämää. [+]

Maisterit Markkinointi ja viestintässa. Master of Design (suunnittelun käytäntöjä) on käytännön, studio-pohjainen erikoisala suunnattu opiskelijoille, jotka haluavat syventää innovaatiokyvykkyyttään, Jotka ovat uteliaita suunnittelu ja liiketoiminnan yhdentyminen, ja jotka nauttivat luova muoto haasteita tehdä esineitä ja ideoita, jotka parantavat ihmisten elämää. Suunnittelijat kanssa kandidaatin tutkinnon tuotesuunnitteluun, vaatesuunnittelu, vuorovaikutuksen suunnittelu, arkkitehtuuri, tuotekehityksen, sisustus tai viestinnän suunnittelu voi löytää malli Practices olla looginen seuraava askel ammatilliseen kehitykseen. Tavoitteet Tämä erikoisala keskittyy suunnitteluun strategisena välineenä kuluttajien talouteen. Poikkitieteellinen hankkeita omaksua liiketoimintastrategiaa ja brändin kehittäminen, tunnistaa mahdollisuuksia innovointiin ja käyttökokemusta. Tämä kokopäiväinen kansainvälinen ohjelma vastaa maailman teollisen ja teknologisen muutoksen keskittyen Kiinaan. kehittäminen korkean tason tutkimus-, analyysi-, strateginen näkemys, estetiikka, ja tekninen mestaruus kehittämiseen, valmistukseen ja kaupallistamiseen suunnittelu valmentaa johtotehtävissä. Tavoitteet Tämä erikoisalaa pyritään liittyä käytännön strategioita innovaation muotoseikkoja suunnittelun kehittäminen, tekemällä suunnittelusta: Reaalimaailman hankkeen kehittämiseen Tiimityö lähestymistapoja ongelmanratkaisuun kulttuuriset näkökohdat sekä liiketoiminnan ja teknologia asiakkaiden tarpeet ja tavoitteet suunnittelu yrittäjyyttä ja brändin luominen Pääsyvaatimuksena Kandidaatin tutkinto suunnittelussa tai vastaava liittyvät kurinalaisuutta ja ammatillinen kokemus suunnittelu on edullinen. Apurahat Apurahat Tutkinnon QS Huippumuotoilua Schools (2017) Off-set 10% tai 15% (haltija ensimmäisen luokan kandidaatin tutkinto) opetusta, riippumatta siitä, mikä mdes ohjelmien opiskelijat hyväksytään - sovellettavat valmistuneet QS maailman huippuyliopistoihin art & design - 2016. Apurahat (tarjoamia mdes kokopäiväistä erikoisalojen) Kilpailun perusteella, jotta offset 25% -50% opetusta - sovelletaan kaikkiin ei-paikallisten opiskelijoiden ja PolyU malli alumni jotka hyväksyivät ottamista tarjouksen. Pääsymaksu aikataulu syyskuu 2017 Entry Hakuaika alkaa: 22 marraskuu 2016 First Round Review: 20 tammikuu 2017 Hakuaika: 30 huhtikuu 2017 Haastattelu: Mid helmikuu-toukokuu 2017 Ilmoitus tulos: 2... [-]

Master (ma) Viestinnän Suunnittelu

Ravensbourne
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 1 - 2 vuotta August 2017 Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo + 1 lisää

Ravensbourne MA Communication Design koulutusjakso tarkastellaan taitoja strategista liiketoiminta-ajatteluun, markkinatutkimukset, luovuutta ja ongelmanratkaisukykyä ja teknologian tarjota innovatiivisia viestintään [+]

MA Communication Design

Ravensbourne MA Communication Design koulutusjakso tarkastellaan taitoja strategista liiketoiminta-ajatteluun, markkinatutkimukset, luovuutta ja ongelmanratkaisukykyä ja teknologian tarjota innovatiivisia viestintäratkaisuja.

Ravensbourne MA Communication Design koulutusjakso tarkastellaan kehittyneitä käytäntöjä nykyaikaista viestinnän suunnittelun, mistä visuaalinen identiteetti, julkaisu- ja suunnittelu laatija, markkinointiviestintään ja sosiaalista osallistumista.

Tämä laaja-alainen kurinalaisuus on kysymys paitsi kehittää viestin ja sen esteettinen, mutta myös uusien mediakanavien varmistaa viestin tavoittaa kohdeyleisönsä tehokkaasti.... [-]


Master's Programme in Marketing, Services and Communication Management

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 kuukautta September 2017 Sveitsi St.Gallen

[+]

Maisterit Markkinointi ja viestintässa.

Tavoitteet:

Opetussuunnitelma

[-]

Master In Luova Mainonta

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi October 2017 Italia Milano

Master Creative Mainonta on yhteinen aloite NABA ja median suunnittelu School Auckland, Uusi-Seelanti. Tämä yhden vuoden maisteriohjelman keskittyy innovatiivisia ja tehokkaita mainonnan tekniikoita, jotka saavat asiakkaita ajattelu, puhuminen-ja osto. Kurssilla kattaa kaikki media, jossa mainonta näkyy-printti-, radio- ja TV-verkkojen ja sosiaalinen media. [+]

5 STIPENDIT jaossa APURAHAHAKEMUS KILPAILU luova mainonta. Määräaika: 12 toukokuu Master Creative Mainonta on yhteinen aloite NABA ja Media suunnittelu School Auckland, Uusi-Seelanti. Tämä yhden vuoden maisteriohjelman keskittyy innovatiivisten ja tehokkaiden mainonnan tekniikoita jotka saavat asiakkaat ajattelu, puhuminen-ja osto. Kurssilla kattaa kaikki media, jossa mainonta näkyy-printti-, radio- ja TV-verkkojen ja sosiaalinen media. Sinun valmistautua tulla luova osastojen mainostoimistot oppimalla miten ratkaista ongelmia luovasti ja miten välittää ideoita muille tiivis ja vakuuttava tavalla. Molemmat keskeisiä elämän taitoja hyödyntää kaikilla tahansa määrän tieteenalojen, erityisesti ne, jotka liittyvät kaupalliseen luovuutta. Sen lisäksi tunnustustodistuksen Media suunnittelu School, myöntää valmistuneet saavat Academic maisterinvihkiäisissä myöntämiä NABA ja Nuova Accademia di Belle Arti, tunnustettu Italian opetusministeriön, yliopistojen ja tutkimus. Tietoja median suunnittelu School Media suunnittelu School on Uuden-Seelannin suurin palkittu yksityinen korkeakoulutuksen instituutti luovien alojen. Auckland-pohjainen koulun tarjoaa asiantuntija astetta kehittyvillä luovien alojen, kuten kandidaatin tutkinnon 3D-animaatiota, media muotoilu, visuaalinen Eeffects, peli taidetta, ja peli ohjelmointi. Media suunnittelu School alumni on mennyt työhön top yritykset kuten DreamWorks, Pixar, bbdo, ja Saatchi & Saatchi, ja he ovat työskennelleet suuria tuotantoja kuten Hobitti ja Avatar. Opetussuunnitelma Luokat ovat: mainonta, sosiologia Cultural Prosessit, Project Design, Art Direction, audiovisuaalinen Documentation Techniques, Digital Technologies and Applications, Integrated New Media. Ammatillinen Perspectives Tutkinnon Master Creative mainonta on teoreettisia ja teknisiä valmiuksia toteuttaa eri ammatti rooleja mainonta mukaan lukien taiteellinen johtaja, graafinen suunnittelija, copywriter, luova tarinankertoja, luova Account Manager, mainonta konsultti, tuote ja / tai Brand Manager, edistäminen ja PR Manager, viestintä suunnittelija. Tutkinnon voi toimia myös TV tai radioasemia, luova osastot, yritysten markkinointiin,... [-]

Master Viestintä Ja Kulttuurin Hallinta

Zeppelin University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 - 2 vuotta August 2017 Saksa Friedrichshafen

Yhteiskunnissa tänään, kulttuurien tuntemusta ja riitauttamattomuus näissä kulttuureissa ovat haluttuja kuin koskaan. Samoin vaatimukset viestinnän käytännöt ovat lisääntyneet dramaattisesti. Tästä syystä viestintätaitoja ja kulttuurien tuntemus ovat keskeinen pätevyys 21. vuosisadalla. [+]

Maisterit Markkinointi ja viestintässa. Yhteiskunnissa tänään, kulttuurien tuntemusta ja riitauttamattomuus näissä kulttuureissa ovat haluttuja kuin koskaan. Samoin vaatimukset viestinnän käytännöt ovat lisääntyneet dramaattisesti. Tästä syystä viestintätaitoja ja kulttuurien tuntemus ovat keskeinen pätevyys 21. vuosisadalla. Meidän Master tutkinto alalla "Viestintä & Cultural Management"Vastaa näihin haasteisiin. Täällä opiskelijat voivat valita kahdesta eri kappaleita, eli he voivat keskittyä joko "Viestinnän" tai "Culture Production". Toisaalta, valmistuneet tämän kurssin oppia ja analysoida kulttuurirahastot nykyisten yhteiskuntien, kun taas toisaalta ne ovat käytössä, kautta kommunikatiivisen käytännössä olla mukana ratkaisemisessa nykyiseen yhteiskunnallisia kysymyksiä. Yhdessä, viestintä ja kulttuuri ovat epätodennäköisiä peruskäsitteet modernin yhteiskunnan. He korostavat, mitä pidämme itsestäänselvyytenä ja, prosessissa, kutsuvat sitä kyseenalaiseksi. Joka muuttaa tilannetta. Ylempään korkeakoulututkintoon alalla "Communication & Cultural Management" tarjoaa opiskelijoille kriittinen analyysi viestinnän ja kulttuurin tieteen teorioiden ja perustetaan pitkälle ymmärtämään toimintaa ja nyky-yhteiskunnan ongelmiin. Opiskelijat opiskelevat tutkimusmenetelmät liittyvät humanististen ja yhteiskuntatieteiden, sekä toiminta yhteiskunnallisen ja kulttuurisen analyysi. Dialogi-suuntautunut ja itsenäisesti järjestetty tutkintoa edistää kognitiivinen, luova, ja ilmeikäs kykyjä. Lisäksi tutkimuksessa kokemuksen karttuessa, kun organisointikykyä ja kykyä työskennellä ryhmässä kehitetään tosielämän tutkimus-, consultancy-, ja näyttely hankkeita. Uuden sukupolven johtajien kulttuurin ja viestinnän tarvitse yhä hallinta ja strategisen osaamisen valmistaa heitä tekemään monimutkaisia ​​päätöksiä dynaamisessa ympäristössä median, kulttuurilaitokset, talous, ja yhteiskunta - niin kansallisesti ja kansainvälisesti. Yhdistä kulttuuri ja viestintä kanssa johtamistaidot Ohjelma kaikille, jotka on enemmän uskoa kulttuurin ja viestinnän kuin numeroita ja toimistoissa. Professorit pitäisi tietää tämä parhaiten: Mitkä ovat tärkeimmät kysymykset tiedekunnan Cultural laitos? Kestävä yhteiskunta ja media Kuinka vapaa on tiedonkulkua? Mitä media kommunikoida? Ja miten? Mitä muuta sinun pitäisi tietää... [-]