Maisteriohjelmat Markkinointissa

Täältä löydät 244 Maisteriohjelmaa Markkinointissa

Markkinointi
Ota suoraan yhteyttä oppilaitoksiin - Vertaa 244 maisterin tutkintoa Markkinointissa 2017/2018
Näytä lisää

Master Markkinointi Ja Viestintä

Université Internationale de Casablanca
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta August 2018 Marokko Casablanca

Tämä koulutus avulla opiskelija voi olla lähde ehdotuksia näillä alueilla ja varmistamaan hänelle jonkinasteisen todellista autonomiaa toiminnoista tyypin tuotepäällikkö tai markkinointipäällikkö. [+]

Maisterit Markkinointissa. Tämä koulutus kestää kaksi vuotta (M1 ja M2) tai 4 lukukautta yhteensä. On opiskelijoille, jotka haluavat edelleen tietojaan maailmassa markkinoinnin ja viestinnän, tietojen markkinoiden trendit kuluttajien odotukset, mutta myös kehittää analyyttisiä, viestintä- ja vuorovaikutustaidot voidakseen suorittaa päätöksenteon organisaatiossa. Tämä koulutus avulla opiskelija voi olla lähde ehdotuksia näillä alueilla ja varmistamaan hänelle jonkinasteisen todellista autonomiaa toiminnoista tyypin tuotepäällikkö tai markkinointipäällikkö. Tunnustukset M1 Pääsy 1. vuosi Master (M1) edellyttää tason tutkintotodistuksen tutkinnon hallinnon ja talouden tai vastaava (BAC +3) aloilla johdon tai muiden vastaavien kokoonpanojen joiden merkityksellisyys arvioidaan, että opetus joukkue. Pääsyehdot Valinta seuraavasti: tiedosto tutkimus Ranskan testi: kirjallinen koe Englanti testi: UIC valmistuneet B1 CEFR taso testi Valmistuneille muiden toimielinten: B2 CEFR taso testi suullinen haastattelu yleistä tietämystä ja mahdollisuuksia opiskelijan menestyä valitsemassaan Master. MAHDOLLISUUDET Kautta aikana alan ohjelman, joka sisältää runsaasti teoreettinen vaan myös käytännön oppimista, voittajien on mahdollisuus harjoitella kaupat korkea vastuualueet: Tuotepäällikkö Tiedottaja Assistant Tuotepäällikkö Projektipäällikkönä viestintätoimisto Community Manager Myyntipäällikkö tai avustajan Manager Key Account Brand Manager (tuotepäällikkö) Konsultti markkinoinnin ja myynnin strategiaa [-]

Maisteriksi Mainonnassa

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta September 2017 Italia Milano

Kymmenen ylimääräinen kuukautta. Kymmenen huipputason virastojen luokkahuoneessa, yksi kuukaudessa, niiden tunnuslukuja. Kymmenen ainutlaatuisia mahdollisuuksia oppia suoraan toimijoita. Master Raffles Milano. Lopulta joku on ajatellut sitä. Monoliitti murenee. Mainonnan etsii uusia tapoja tavoittaa ihmisiä, jotka ovat entistä täsmällisempiä ja valmis kuin aikaisemmin. Kun siellä oli paljon rahaa ja vähän resursseja. Tänään on juuri päinvastoin, ja umpirunko sääntöjen ja menetelmien menneisyyden on Siirry nopeasti mainos, joka tekee nestettä sovittaa kaikilla rintamilla saataville tekniikkaa. [+]

Kymmenen ylimääräinen kuukautta. Kymmenen huipputason virastojen luokkahuoneessa, yksi kuukaudessa, niiden tunnuslukuja. Kymmenen ainutlaatuisia mahdollisuuksia oppia suoraan toimijoita. Master Raffles Milano. Lopulta joku on ajatellut sitä. Miksi? Monoliitti murenee. Mainonnan etsii uusia tapoja tavoittaa ihmisiä, jotka ovat entistä täsmällisempiä ja valmis kuin aikaisemmin. Kun siellä oli paljon rahaa ja vähän resursseja. Tänään on juuri päinvastoin, ja umpirunko sääntöjen ja menetelmien menneisyyden on Siirry nopeasti mainos, joka tekee nestettä sovittaa kaikilla rintamilla saataville tekniikkaa. ammatillisia mahdollisuuksia Emme Valmistamme esiintyjät teoreettisen polkuja rakennetaan muualla ja muut, mutta aktiivinen tulkkeja, tehokas, vastuullinen, voivat ottaa kaikissa kehitysvaiheissa idean, lyhykäisistä lavalle myöntämiseksi ja kerätä palautetta. Lopussa kurssin opiskelijat työskentelevät suurissa kansainvälisissä ja kansallisissa ryhmissä, palveluyritykset, konsulttiyritykset, ja myös kansalaisjärjestöt ja tutkimuslaitokset. Niin miten he ottamaan haasteen ja oman yrityksen. Kuka Kurssi on tarkoitettu opiskelijoille, joilla on kandidaatin tutkinto ja / tai ammatillinen kokemus liittyviä asioita suunnittelu, mainontaa, viestintää ja markkinointia, ja yleensäkin kaikille niille, jotka ajattelevat, että viestintä on pätevä ammatinvalinta ja vahva itsensä kehittämisen välineenä. Osallistujat ovat kopio kirjailija, art director ja tilin huomisen virastot, mutta myös tulevaisuudessa viestinnän yritysjohtajat. ohjelma Jos haluat tulla päähenkilö, oppii päähenkilöt. Opiskelijoilla on mahdollisuus saada kattava näkemys uuden rakennuksen järjestelmien tuotemerkki, työskentelevät rinta rinnan ammattilaisia, jotka ajavat markkinoilla tänään. Niistä tekniikoita viestinnän tueksi brändi, me myös analysoida harvinainen - mutta tärkeä - kuten kriisinhallinta ja menetelmiä puolustuslinja väärennettyjä brandering. Lopussa Mestarin opiskelijat ovat selkeä käsitys valtion mainonnan. aiheista Formulaatio lyhyt. Analyysi tuotteen ominaisuuksia. Tekniikat kannustin ideoita. Kopioi kirjoittaminen. Art suuntaan. Layout ja kuvakäsikirjoituksia. Esitys. Kuten videon nopea leviäminen idea... [-]

Master Of International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi August 2018 Yhdysvallat San Francisco Boston Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo Arabiemiirikunnat Dubai Kiina Shanghai New York Cambridge + 9 lisää

Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing määrin varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. [+]

Maisterit Markkinointissa. Hanki varustettu markkinoinnin taitoja sinun täytyy erottua maailmanmarkkinoilla. Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing aste varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. Paikkakunnat Aloita Master of International Marketing Bostonissa tai Lontoossa, valitse tutkia muita kahdella kampuksella osana Hult ainutlaatuinen Global Campus Rotation. Your Master of International Marketing yhdellä silmäyksellä Kuka on tämä ohjelma? Hakijat, jotka ovat äskettäin valmistunut yliopistossa tai korkeakoulussa, sekä yksilöiden jopa kolmen vuoden työkokemus, jotka haluavat aloittaa uran markkinoinnissa. Mitä opit Hallitsemaan markkinointi mix on tärkeämpää kuin koskaan, kun kuluttajat ovat jatkuvasti alttiina yhä enemmän verkossa ja offline-sisältö. Master of International Marketing opiskelijat oppivat hyödyntämään digitaalisen markkinointi, sosiaalinen media, markkinointi analytiikan, ja asiakkaan sitoutumista strategioita murtaa melua ja tekevät mitattavissa olevaa vaikutusta liiketoiminnan tavoitteiden kautta markkinointi. Miksi Hult? Markkinointi muuttuu nopeasti ja liike koulu on oltava yhtä ketterä tahdissa. Hult oli yksi ensimmäisistä kauppakorkeakoulujen tarjota Master Digital Marketing, ja vaikka keskeiset osat, jotka aste on sittemmin sisällytetty Master of International Marketing ohjelma, tosiasia on, että Hult liikkuu nopeasti ja harkitusti varmistamaan sen opiskelijat saavat paras markkinointi koulutusta saatavilla. Siksi meidän professorit ovat myös asiantuntijoita sekä markkinoinnin teoriaa ja markkinointi sovellus, joitakin hallita omaa markkinointiyrityksille, ja toiset on pyörittänyt merkittäviä markkinoinnin aloitteita monikansallisten. Opetussuunnitelma Core kurssit muodostavat selkärangan Master of International Marketing opetussuunnitelman. Opiskelet niitä koko moduulia A - C luokat on huolellisesti suunniteltu ja sekvensoidaan opettaa perusteet liiketoimintastrategian sekä erikoisosaamista mainonnassa, kuluttajakäyttäytymiseen, uusien tuotteiden kehittämiseen, markkinointiin analytiikan, ja digitaalisen markkinoinnin. upotus Your Master koulutusohjelma alkaa... [-]

Master Digitaalisen Markkinoinnin Ja Asiakaskokemus Madridissa

ESERP Business School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 1 vuosi October 2017 Espanja Madrid

Kasvatuksellisen sisällön Masters on sovitettu vaatimuksiin eurooppalaisen korkeakoulutusalueen, joka tarjoaa 60 opintopistettä, jolloin pyritty parantamaan jatkuvasti johtamistaitoja ja kehittää optimaalisesti asenteiden, kuten aloitekyvyn, tiimityö varmistaa tai kriittisyys. Tulet saamaan päivitetty voit soveltaa tekniikoita ja innovatiivisin työkaluihin dynaaminen ja aktiivinen opetustaito. [+]

Koulutuksen sisältö Masters on sovitettu vaatimuksiin eurooppalaisen korkeakoulutusalueen, joka tarjoaa 60 opintopistettä, jolloin jatkuvasti ponnisteluja on taattu parantaa johtamistaitoja ja optimaalinen kehitys asenteiden kuten aloitteesta, tiimityö tai kriittisiä kapasiteetin. Masters of ESERP painotetaan erityisesti osaamisen kehittämiseen, perustuu aina ajantasaista tietoaJonka avulla opiskelijat voivat harjoitella soveltamalla tekniikoita ja uusimpia työkaluja strategisesti. Tämän saavuttamiseksi olemme riippuvaisia ​​yhdiste tiedekunnan mukaan ammatilliset asiantuntijat käyttöön todelliset ongelmat nykyisen yrityksen organisaatio luokkahuoneessa. Integroimiseksi opiskelijat liikemaailmassa samoin kuin päätöksentekoprosessissa, se soveltaa dynaaminen opetusjärjestelmä ja aktiivinen, Käytetyt opetusvälineenä, muun muassa case ja simulointi. Tavoitteet Korkea organisointikykyä, johtaminen. Sopeutua muutoksiin ja teknologinen innovaatio. Kyky tarjota strategista ja operatiivista johdolle yhtiön suunnitelmia. Kriittinen analyysi ja kapasiteetin ottoon. Nopeus tunnistamiseen, analysointiin ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Avaa sosiaalis-taloudellisen ja kulttuurisen ympäristön mentaliteetti. Kuten vanhempi, sekä henkilökohtaista ja ammatillista kehitystä niiden päivittäisiä toimia, lopulta muuttaa tuottavuus kustannukset koulutusta yrityksille ja organisaatioille kulttuurin rikastumista. Metodologia ASE-tutkimus: toimintayksiköiden yhtiön käsitellään tapaustutkimusten kautta. Joista useimmat kehittämään todellisia ongelmia, joita voi esiintyä missä tahansa yrityksessä. PMO: hallintatyökalut ja tuki muuttaa projektista todellisuutta, jossa kokonaisnäkemys ja dynaamisessa ympäristössä, jossa sen vahvuudet ja heikkoudet. Inspireo Workshop / LEGO menetelmät: parantamalla liike rekrytointi, täyden potentiaalin ihmisten ympäristössä luova ja osallistuva työskentely. Levitetään työpajojen nimeltään INSPIREO Wokshop oma. Balanced Scorecard (suunnittelu strategioita liikkeenjohdon): Johtamismalli perustuu tavoitteesta, jonka toteuttaminen mitataan liiketoiminnan mittareita. Team Building: Opiskelijat jaetaan pieniin työryhmiin. Ryhmätyöskentely on keskeinen osa valmistelua ammatillisen futuurit kantoja. opetussuunnitelma Marketing Management Liiketoiminta-alue Moduuli 1: markkinointi ja liiketoiminnan. Markkinointi teollisuus- ja palveluyrityksille. Yhtiömuoto ja ympäristöön. Markkinointiosasto: rakenne ja laitteet. Uusia tarpeita, uuden globaalin markkinoinnin. Moduuli... [-]

Master Markkinoinnin, Matkailun Markkinointi Ja Tulojen Hallinta

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Opetus kampuksella Osa-aikainen October 2017 Espanja Barcelona Madrid

Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management on ainoa isäntä Espanjassa, joka täyttää seuraavat kaksi seikkaa. Tällä hetkellä ei ole muuta koulu joka kouluttaa opiskelijoiden johtajia ja alan tehdä niin samalla käyttämiä työkaluja useimmissa yrityksissä. Kaikki kurssit on täysin käytännön kehittämisen ja ammattimaisemmaksi keskittyi opiskelija [+]

Maisterit Markkinointissa. Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management Matkailuala yleensä ja hotellin erityisesti kokevat nopea muutos alalla markkinoinnin, jakelun ja myynnin. Hallintaa uusia online-työkaluja ovat avainasemassa hallita hotelleista. Korkea kilpailukyky tällaisessa ympäristössä vaatii hahmo sähköisen liiketoiminnan johtaja ja johtaja Revenue Management kuin avainasemissa nykyisessä alalle. Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management on ainoa isäntä Espanjassa, joka täyttää seuraavat kaksi seikkaa. Tällä hetkellä ei ole muuta koulu joka kouluttaa opiskelijoiden johtajia ja alan tehdä niin samalla käyttämiä työkaluja useimmissa yrityksissä. Kaikki kurssit on täysin käytännön kehittämisen ja ammattimaisemmaksi keskittyi opiskelija Miksi opiskella Master: Kaikki opettajat ovat alan johtajat tietävät omakohtaisesti todellisuuden alan ja sen luokat ovat täysin professionalizing. Pelillistäminen: aihe Revenue Management opetetaan simulaatio järjestelmän Business Game. Jotta opiskelija harjoitella suorittaa liiketoimintaa hotelli ja työskentelee ikäisensä samanlaisia ​​tilanteita, joita esiintyy todellisessa ympäristössä. Valinnainen Google Certification: Opiskelijat, jotka haluavat voivat saada sertifioitu GoogleAds ilmainen ohjelma ja toinen tapa. täysin sopusoinnussa nykyisiä tarpeita hotellialalla ohjelman. täysin professionalizing ja käytännöllinen visio: Ohjelma on suunnattu hankkiminen soveltaa taitoja ilmeisen tehostamalla työkalujen ja tilanteita aiheuttamat opettaja alan tuella todellisia tapauksia. Paljon seminaareja ja esityksiä työn työkaluja johtavia yrityksiä. Valmennus sykli: Masters opiskelijat voivat osallistua Cycle Ostelea valmennus, yhdistyvät ryhmä istuntoja eri aloilla, kuten emotionaalinen valmennusta tai perheen valmennusta. Esitykset, verkottuminen ja vierailut yritysten johtajien hotelleista, catering-yhtiöt ja kansainvälisen matkailun konsultit. Tavoitteet HENKILÖKOHTAISET KEHITTÄMISOSAAMINEN JA DIREKTIIVIT Ne ovat tarpeen edetä eri työ tasoilla. Johtamistaidot avulla opiskelijat kohtaavat ratkaisevissa vaiheissa urallaan. Johtotehtävissä sinun täytyy tietää hallita: ihmiset, laitteet, tunteita, konflikteja, neuvottelut. Vuodesta näkökulmasta opiskelijan... [-]

Master Markkinoinnin Ja Myynti

EAE Business School International
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta April 2018 Espanja Barcelona

Kun EAE: n Master in Marketing & Sales Espanjassa, tarjoamme avain yritysten huippuosaamista ammattilaisille suorassa yhteydessä asiakkaisiin, heille tarjotaan osaamista, jota markkinat. [+]

Master in Marketing & Sales Tämä ohjelma käydään Englanti. Kun EAE: n Master in Marketing & Sales Espanjassa, tarjoamme avain yritysten huippuosaamista ammattilaisille suorassa yhteydessä asiakkaisiin, heille tarjotaan osaamista, jota markkinat. Koko ohjelman ammattilaiset saavat ehtoja muuttaa. Osallistujat ohjelmassa kokee kokemusta ja muutosprosessi. Syitä tehdä EAE: n Master in Marketing & Sales Espanjassa: AME ja ADIGITAALIÄÄNILÄHTÖB EAE on jäsenenä kaksi tärkeintä yhdistysten Marketing ja Digital Espanjan talous: AME ja ADIGITAALIÄÄNILÄHTÖB. Marketing Association of Spain on järjestö, jonka tavoitteena on valorization ja tunnustamista ammatin ja toiminnan markkinointi. ADIGITAALIÄÄNILÄHTÖB on suurin usean sektorin kumppanuus Digital Economy. Markkinointisuunnitelma Making markkinointisuunnitelma aikana isäntä on avaintekijä, koska se auttaa osallistujia kehittämään hankittu osaaminen ohjelman aikana. Lisäksi me hankkimiseksi tarkempaa tietoa tämän hallinnan työkalu, joka on keskeistä strategista kehittämistä yrityksen. Todistus Google Ads EAE antaa osallistujille mahdollisuus ottaa erikoistumisohjelmia maksutta. 'Ohjelma osaamiskeskus Google Ads ", joiden pätevyys EAE ja sertifioinnin Googlelta. Todistus IBM'S SPSS EAE antaa osallistujille mahdollisuus ottaa erikoistumisohjelmia maksutta. The "Program Quantitative Market tutkimusmenetelmät ja erikoistuminen SPSS" IBM pätevyystodistus EAE. Yksi parhaista Master alueella Master Markkinointi ja myynti on yksi parhaista mukaan sijoitusta El Mundo. Se seisoo toiseksi paras Masters of Marketing Espanjasta. Ranking on merkittävä, koska 100% opetetaan Englanti. Lisäksi arvostaa korkean työllistettävyyttä sen tutkinnon. Toinen maineikkaan School of Spain EAE Business School on nimetty yhdeksi parhaista kauppakorkeakouluissa maailmassa mukaan Merco Ranking. Myös America Economia sijoitusta korostetaan EAE joukossa 15 kansainvälisesti. Tavoitteet Master in Marketing & Sales pyritään seuraaviin tavoitteisiin: KEHITYS. Tieto taidot ja asenteet markkinointiosastolle. Kurssilla: a) ymmärtäminen ja soveltaminen markkinoinnin perusteet... [-]

Master Markkinointi Ja Myynti

EAE Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen October 2017 Espanja Barcelona

Globalisaatio, uusi tietotekniikka ja uudet jakelukanavat muuttuvan markkinoinnin näkökulmasta.Myös kuluttajat ovat yhä vaativampia ja enemmän [+]

Master Marketing & Sales

Globalisaatio, uusi tietotekniikka ja uudet jakelukanavat muuttuvan markkinoinnin näkökulmasta. Myös kuluttajat ovat yhä vaativampia ja enemmän tietoa, joten ne ovat täysin tietoisia siitä, mitä he haluavat ja tarvitsevat.

Kaikki yritykset tarvitsevat ammattilaisia ​​markkinoinnin alalla, joka pystyy menestyksekkäästi oikea yhdistelmä kolmesta osa tarjoaman Master Degree: vankka markkinoinnin koulutusta ja tietoa, taidot osata vastata markkinoiden nykyisiä ja ympäristö sekä kyky kääntää nykyiset teknologiat kilpailuetua.

Tästä syystä mukana Full Time Master tutkinto Markkinoinnin ja kaupallisen hallinnon tarjoamme keskeinen ammatillisen huippuosaamisen ammattilaisten suorassa yhteydessä asiakkaisiin: tulossa ihmisiä lahjakas toimivallan vaatimia markkinoilla.... [-]


Master Markkinoinnin, Viestinnän Ja Uuden Median

Bologna Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta December 2017 Italia Bologna

Master Markkinointi, Viestintä ja New Media on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. [+]

mestari markkinoinnin, viestinnän ja uusmedian on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. Laajentamisen kautta mobiililaitteiden joka päivä, yhä useammat ihmiset ympäri maailmaa pitää yhteyttä eri sosiaalisen median: Twitter on 320 miljoonaa aktiivista käyttäjää kuukaudessa, Instagram 400 miljoonaa, Google+ 540 miljoonaa, YouTube 1 miljardi ja Facebook 1,6 miljardia. Mitä olemme todistamassa on enemmän kuin teknologinen vallankumous, se on syvä sosiaalis-kulttuurinen muutos. Yritykset ympäri maailmaa kasvaa jatkuvasti summa he sijoittavat heidän verkkomainontakanavista parantaa suhdetta kuluttajien ja liike-elämän. Yhdessä kumppaniemme kanssa IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM ja WPP, tämä maisterin tutkinto tarjoaa opiskelijoille pätevyys ja taidot aloittaa johto- tai konsultointi uran alan digitaalisen viestinnän. Tämä kansainvälinen ohjelma, jossa opiskelijat eri puolilta maailmaa ja tiedekunnan koostuu professoreiden, johtajien ja yrittäjien, tapahtuu ainutlaatuisesta tunnelmasta 16. vuosisadan huvila kukkuloilla Bologna. Kiitos harjoitustyöt, yhtiö hankkeita ja master luentoja, opiskelijat ota yhteyttä keskeisiä käsitteitä digitaalisen aikakauden: osallistuvien, luomiseen ja jakamiseen sisältö. Lopussa kurssien, Master päättyy työharjoitteluun. MASTER on investointi. KUNNIAKSI laina on TIE rahoittamiseksi. "Perte Prestito Con Lode", pitkäaikainen ja halpakorkoisten kunniaa lainaa ilman vakuuksia tarvitaan kattamaan kokonaisuudessaan lukukausimaksua. RAKENNE Maisterin tutkinto on 12 kuukauden kokopäiväinen ohjelma myös työharjoitteluun tai projektityö (kokonaispituus: 1500 työtuntia). Akateeminen osa on jaettu kahteen termejä. Te kattaa 1000 tuntia opiskelua: 400 tuntia opetukseen toiminnan ja 600 tuntia yksilön / ryhmän työtä. Ensimmäisellä aikavälillä voit tutkia... [-]

Mestari Poliittisen Markkinoinnin

Rome Business School
Kampus tai online Osa-aikainen 12 kuukautta October 2017 Italia Rooma

Liity kansainvälisin liiketoiminta koulu Euroopassa! Maisteri poliittisen markkinoinnin tarkoituksena on tarjota tietoja ja taitoja tarvitaan tehokkaasti ja ammattimaisesti hoitaa viestinnän ja markkinoinnin prosesseja, jotka tukevat poliittisten kampanjoiden ja toimintaan. [+]

LAST hakea, NYT! Työskentely politiikassa ei ole koskaan tarvita niin paljon ammattitaito kuten tässä historiallisen ajan. Pelaaminen aktiivisesti vaalikampanjaan päälle elämässä puolue, vaan myös kirjallisesti politiikasta päivittäin, ovat toimintoja, joita ilman erityiskoulutusta ja ilman hallintaa parhaiten ajan tasalla tekniikoita, riski on tuottamatonta .

Maisteri poliittisen markkinoinnin tarkoituksena on tarjota tietoja ja taitoja tarvitaan tehokkaasti ja ammattimaisesti hoitaa viestinnän ja markkinoinnin prosesseja, jotka tukevat poliittisten kampanjoiden ja toimintaan. Poliittiset vaaleja Markkinointi - Strategia - Markkinatutkimus politiikassa - segmentointi, kohdistaminen ja asemointi politiikassa - Poliittinen vaalien markkinointi mix - Markkinointi 2.0 ja 3.0 politiikassa Web ja sosiaalinen media politiikassa - Web ja sosiaalinen media kampanja suunnittelu, toteutus ja ohjaus politiikka - Käyttämällä Facebook, Twitter, LinkedIn ja Google+ poliittinen viestintä - Poliittinen bloggaaminen - Sähköpostituksen tekniikat Julkinen puhuminen - Sanallinen ja sanaton viestintä - Palaute tehokkuus - Aktiivinen kuuntelu - Vaiheet tehokas julkinen esittäminen Poliittinen lehdistöpalvelu - Poliittinen journalismi - lehdistöpalvelusta - toiminnan suunnittelua - toimien täytäntöönpanosta ja seurannan tuloksista. Tapahtumien järjestäminen - Valinta ja ideointi sopivin tapahtuma päästäkseen tavoitteisiin - Hankkeen määrittely - Talousarvio määritelmä läpi arvioinnin taloudelliset näkökohdat - Promotion: online sosiaalisen median kautta ja offline kautta perinteisen median - Käytännön tapahtuman järjestämiseen. Vaalijärjestelmä ja sen erityispiirteet - Monimuotoisuus järjestelmät - Suurin järjestelmät - Suhteellinen järjestelmät - Mixed järjestelmät Johtajuus politiikassa - Ihmissuhteet vaikutus - johtamistapoja - tekniikat Spin Kaavarointisuositukset - Rooli ja toiminnan kehittyminen - Strategiat ja tekniikat - ylhäisyytensä tapauksissa Varainhankinta politiikassa - Varainhankinta tekniikat ja taktiikat - Varainhankinta kuvioita - hallinta suhde rahoittajien - Budjetointi ja henkilöstön... [-]

Masters Marketing Research

OBS Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 12 kuukautta May 2018 Espanja Barcelona Madrid + 2 lisää

Kanssa Masters Marketing Research and Analysis OBS Asiakkaat oppivat kehittämään ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ... [+]

Masters Marketing Research Tietoyhteiskunnassa, jossa elämme, kehittämistä ja asianmukaista käyttöä laadukkaan tiedon voi edustaa keskeinen kilpailuetu verrattuna kilpailijoihin. Meidän täytyy ymmärtää, miten ne vaikuttavat sosiaaliset, kulttuuriset ja psykologiset ominaisuudet meidän kuluttajien päätöksenteossa ja ostokäyttäytymiseen. Perimmäisenä tavoitteena hallinnan ja käytön tietojen olisi sovitettava maksiimi markkinointi tavata ja täyttävät tarpeet ja toiveet käyttäjille ja kuluttajille. Tämä tarkoittaa, joiden perusteellista tietoa niiden käyttäytymisestä, heidän motivaationsa, millaisia ​​vaikutteita ovat, mieltymykset ja näkemykset. Kanssa Masters Marketing Research ja Asiakasanalyysi OBS oppivat kehittää ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ylimmän johdon, joka esittelee kokemuksia suunnittelussa ja hallinnassa tutkimushankkeiden markkinoinnin ja webinaareihin työkalun toimittajien teollisuudessa. Avoimet työpaikat Jotkut uravaihtoehtoja voit muun muassa, ovat: Tutkimusjohtaja Johtaja kuluttajatietoihin Projektipäällikkö, Account Executive Markkina analyytikko tutkimusyritykset Tilin suunnittelu mainostoimistojen strateginen suunnittelu suurissa yrityksissä Brand hallinta suuryritysten Markkinoinnin johto mediayrityksissä ja mainonta Kuluttaja oivalluksia analyytikko analyysi strategiat tutkimus konsultti Tavoitteet Master in Marketing Research ja Asiakasanalyysi Mitä tavoitteita menevät? Ymmärtäminen prosesseja markkinointitutkimus määritellä mahdollisuudet ja ongelmat kaupan tuotteita ja palveluita; auttaa ratkaisemaan hallinnan ongelmia ja siten tukea tehdessään markkinoinnin päätöksiä. Oppia suunnittelemaan ja muotoilun markkinointiin tutkimushankkeita. Kehittää kykyä toteuttaa ja hallita markkinoinnin tutkimushankkeita. Tietävät ja ymmärtävät sovellukset markkinointitutkimuksen erikoisuuksia ja erilaisia ​​analyysimenetelmiä. Soveltaa tietoja kirjoittaa ja valmistella raportteja hyvin järjestäytynyt ja vakuuttava tutkimus. Kehittää taitoja kommunikoida tutkimusehdotukset, tulokset, johtopäätökset ja suositukset selkeästi ja tehokkaasti. Saada toinen akkreditoitu maineikkaimmista kauppakorkeakoulu Espanjassa, EAE Business School, kuten sijoittui Merco (2014) ja taattu pätevyys merkittävä julkisten... [-]

Master Visual Brand Design

Domus Academy
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta January 2018 Italia Milano

Master Visual Brand Design, voit saada taitoja tunnistaa yhtiön ydinliiketoimintaan. Viljellä syvä ymmärrys tuotteen ja paras tapa kommunikoida sen arvoista, sekä fyysisen ja sosiaalisen median maailmat. Jotta se kaikki yhteen johdonmukainen brändi visio, ääni, ja ympäristö. [+]

Maisterit Markkinointissa. Kuvitella. Symboloivat. Syntetisoimiseksi. Käsite brändäys on kehittynyt paljon pidemmälle yrityksen logot ja värit. Tänään, branding sisältää useita tieteenaloja, mistä visuaalinen suunnittelu Äänisuunnittelu; mistä tarinankerrontaa kuluttaja psykologia markkinointiin. Branding on luoda rikas ja houkutteleva, joka tarttuu kuluttajan huomion ja tuo hänet osaksi brändin maailma jakaa sen arvot ja tulla epävirallinen sponsori brändin. Se on ääni, ääni, integroitu visio muodostuu synergiaa tutkimus-, suunnittelu-, kerrontaa, grafiikka, musiikki, ja enemmän. vuonna Master Visual Brand Design, Voit saada taitoja tunnistaa yhtiön ydinliiketoimintaan. Viljellä syvä ymmärrys tuotteen ja paras tapa kommunikoida sen arvoista, sekä fyysisen ja sosiaalisen median maailmat. Jotta se kaikki yhteen johdonmukainen brändi visio, ääni, ja ympäristö. Yleisö Ohjelma on suunniteltu ehdokkaita ensimmäisen tason tutkinto visuaalinen ja graafinen suunnittelu, suunnittelu, viestintä, markkinointi, tai liittyvien tieteenalojen. Tulos Tänä koulutusohjelman opiskelijat: Osoitettava kykynsä luoda innovatiivisia visuaalisen branding käsitteitä, skenaarioita, ja ratkaisuja erilaisiin erilaisia ​​yritysten, toimialojen ja järjestöjen kanssa. Tehokkaasti kommunikoida käsitteitä, menetelmiä, ja muotoilu ehdotuksia läpi erilaisia ​​tekniikoita, kuten visuaalinen, sanallinen, ja prototyyppien. Ohjelma Master Visual Brand Design tavoitteena on muodostaa visuaalisen tuotemerkin suunnittelijat ja dynaaminen tuotemerkin haltijoiden, jotka ovat innovatiivisia, visionääri, monipuolinen, suora ja tehokas. Ohjelma on työpaja-pohjainen, jota tukee seminaareja, luentoja, opetusohjelmia, ja kenttätyötä. Alan ammattilaiset, kurssin johtaja, ja projekti johtajat ohjata opiskelijoita kautta valmennuksessa ja projektin ohjauksen. Ohjelma koostuu neljästä moduulit, joista jokainen sisältää kahden viikon kurssi ja kuuden viikon työpaja. Moduulit seuraa kahden kuukauden harjoittelujakson aikana ja lopullinen portfolio esitys. Modulaarinen rakenne on muokattavissa, jolloin joustavuus ja erilaisia ​​paremmin palvella opiskelijan tarpeisiin ja tavoitteisiin. Rakenne Kurssit Työselostus keskittyy: Tutkia luontoa,... [-]

Master Of Arts (MA) Markkinoinnissa

Webster Vienna Private University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 1.5 - 2 vuotta October 2017 Itävalta Wien + 1 lisää

Tavoitteena markkinoinnin ydin on tarjota mahdollisuus opiskelija selvittää dynamiikkaa ihmisen käyttäytymiseen vaikuttavat markkinoinnin päätöksiin ... [+]

Master of Arts (MA) Markkinoinnin

Tavoitteena markkinoinnin ydin on tarjota mahdollisuus opiskelija selvittää dynamiikkaa ihmisen käyttäytymiseen vaikuttavat markkinoinnin päätöksiin. Mukana tässä analyysissä on tarkastelu tehokkaan markkinoinnin käytäntöjä ja menettelyjä ja analyyttiset tekniikat, ennen markkinoinnin perusvaatimuksista päätöksiä.

Opetussuunnitelmassa

36 luotto tuntia vaaditaan Master of Arts (MA) tai 48 luotto tuntia vaaditaan Master of Business Administration (MBA ) On sisällettävä seuraavat kurssit merkittävä / painotetaan markkinointi:

Mrkt 5000 Markkinointi (Vaadittava kurssi) Mrkt 5800 Myynnin johto tai Mrkt 5890 Markkinointi tilastot Mrkt 5920 markkinointikanavan hallinta Mrkt 5940 Markkinointi Management Mrkt 5960 Markkinoinnin johtaminen Mrkt 5970 Markkinointitutkimus Mrkt 5980 Kansainvälinen markkinointi Mrkt 6000 Integroidut opinnot Marketing, tai MR KT 6250 Opinnäytetyö ... [-]

Master Brändin Hallinta

Macromedia University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 - 4 lukukautta March 2018 Saksa München Berlin Alue + 1 lisää

Brand Management opettaa opiskelijoille miten yhdistää hallinnan luovan suunnittelun ja valmistelee niitä johtotehtävissä ja tehtäviä brändin kehittäminen, markkinointiviestinnän ja muotoilun toiminnot. [+]

Maisterit Markkinointissa. Haluatko ymmärtää todellinen liiketoiminnan arvo tuotemerkkejä? Rakenteelliset muutokset nykypäivän väestö ja digitalisointia yhteiskunnassa edellyttää uuden tuotemerkin johtamistaitoja. Digitaalinen branding muodostaa uusi ydinosaamista virastojen ja yrityksille. Brands tärkeä rooli liiketoiminnassa ja yhteiskunnassa. Opiskelijat erikoistunut brändin hallinta oppia nykyisestä brändin hallintaan liittyviä kysymyksiä ja voitto tietoisuus keskinäiset suhteet merkkien sisällä monimutkaisia ​​tuotemerkki arkkitehtuurit. Toimitusjohtaja merkit ajattelematta digitaalisessa levityksessä on käsittämätöntä tänään. Ei vain perinteisen brändin johtamisen on arvioitava, mutta erityistä huomiota on kiinnitettävä rooliin sosiaalisen median alustat ja co-creation. Luova ja strateginen suunnittelu taitoja sekä crossmedia käyttö kaikkien mediakanavien, vaaditaan kehittää ja hallinnoida tuotemerkkejä tehokkaasti. Tämä alue erikoistuminen opettaa opiskelijoille miten yhdistää hallinnan luovan suunnittelun ja valmistelee niitä johtotehtävissä ja tehtäviä brändin kehittäminen, markkinointiviestintä ja muotoilu toimintoja. Edut valita Macromedia University Top asema CHE Ranking 2014/15 Pieniä luokkia intensiivisesti, yksittäisten valvonta Maailmanlaajuisesti tunnustettu, valtion hyväksymässä astetta valtuuttaman FIBAA Kampuksilla Berlin & Munich: kaksi Top 5 "Edullisin kaupungit opiskelijoille 2015" maailmanlaajuinen Aito, käytäntö hankkeille yli 500 tunnettuja yrityksiä Erittäin pätevä professorit ja teollisuuden sisäpiiriläiset luennoitsijoita Kansainväliset opiskelijat kaikista maanosista Uranäkymiä Saksassa: 18 kuukautta viisumin jälkeen onnistuneen valmistumisen Maisteriksi yli kolmena päivänä viikossa (esim torstaista lauantaihin) Pre-ohjausjakson tietysti käytettävissä verkossa Buddy verkko kansainvälisille opiskelijoille Useat ohjelmat kokonaan Englanti Kampuspaikkakuntiensa sijaitsee aivan keskustassa Saksan teollisuuslaitosten Maailmanlaajuinen Partner Universities Maahanpääsyssä On 15-20 paikkoja kaikille maisteriksi kursseja Macromedia University, Graduate School. Hakijoiden on annettava seuraavat asiakirjat: Yliopisto / BA aste on vähintään 180 op (oikeutettuja Pre-ohjausjakson) Yliopisto / BA aste on vähintään 210 op (oikeutettuja MA-ohjelma) TOEFL (vähintään 72 pois 120 pistettä) tai IELTS (vähintään... [-]

Master N Markkinoinnissa Ja Brändin Hallinta

NHH Norwegian School of Economics
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta August 2018 Norja Bergen

Tutkinto: MSc Economics and Business Administration [+]

Tutkinto: MSc Economics and Business Administration Op: 120 Kesto: Kaksi vuotta rakentaminen ja johtaminen vahvoja tuotemerkkejä on avain kilpailuedun saavuttamista ja pitkän aikavälin kannattavuuden tuotteita, palveluita, yrityksiä ja organisaatioita. Markkinointi ja Brand Management-ohjelma tarjoaa opiskelijoille syvällinen ja tutkimukseen perustuvaa tietoa markkinointi, kuluttajakäyttäytyminen, innovaation ja brändin hallinta. Ymmärtäminen kuluttajien ja kilpailija käyttäytyminen on välttämätöntä jokaisen yrityksen ja organisaation. Asiakas ja kilpailija oivalluksia antaa perustan kehittää äänen strategioita sekä optimaalinen markkina-aseman ja tehokas markkinointi taktiikkaa. Ohjelma yhdistää teoriaa ja käytännön sovelluksia strategiasta ja markkinoinnin auttaa opiskelijoita kehittämään vahvoja tuotemerkkejä ja missä tulevaisuuden markkinoiden päätöksiä. Keski kysymykset ovat: Miten mukauttaa tuotteita, viestintä ja jakelujärjestelmät asiakkaiden tarpeisiin - ja käyttäytymistä? Miten kanta tuotemerkin tehokkaasti kilpailluilla markkinoilla? ... [-]

Master In Internet-markkinointi Ja Digitaalinen Strategia

Escuela de Negocios y Dirección
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Espanja Madrid

Master Internet-markkinointi ja digitaalinen strategia pyrkii tarjoamaan opiskelijoille keskeisiä tietoja ja taitoja kehittää menestyksekkään uran digitaalisessa ympäristössä. [+]

Maisterit Markkinointissa. MASTERS hallita ENTERPRISE MARKETING 2,0 Digitaalinen talous on tekijä, jatkuva muutos ja innovaatio. Jatkuvasti uusia ympäristöjä, uusia teknologisia ratkaisuja, uusia liiketoimintamalleja, uusia tapoja kommunikoida asiakkaiden näkyviin. Tässä tilanteessa määritelmä yritysten strategioita ja markkinointi on sijoitettu keskeisenä liiketoiminnan kehittämiseen. Verkkotunnus viestintävälineiden että voimme tarjota ja Internetin, nykyinen tapoja kommunikoida asiakkaan kanssa, myynti digitaalisen median kautta, ... Ne ovat osa avaintaitoja on hallittava ammatillinen luvulle. Master Internet-markkinointi ja digitaalinen strategia pyritään annettava opiskelijoille keskeisiä tietoja ja taitoja kehittää menestyksekkään uran digitaalisessa ympäristössä. Digital Marketing Plan Rakenne digitaalisen markkinoinnin suunnitelma. Tavoitteiden määrittely ja kohderyhmä. Aikataulutus toimia. Määrittely KPI. Metrics. Kannattavuusanalyysi (ROI). I Digital Advertising: Hakukoneoptimointi - SEO Toiminta hakukoneita. Tavoitteet sivuillamme. Suunnittelu SEO kampanja. Tekijöitä paikannus SEO Budjetin. Analyysi SEO kampanja. Digitaalinen II Advertising: Hakukonemarkkinointi - SEM SEM. Hakukonemarkkinointi. perusteet. Google Adwords I. Google Adwords II. Mainonta Digital III Suunnittelu ja hankinta digitaalisen median. Saapuva markkinointi. Mainonta sosiaalisten verkostojen. E-mail markkinointi. Affiliate Marketing. Näyttö ja rikastettua mainonta. ohjelmallinen mainontaa. Uudelleenkohdistaminen. Mobiilimarkkinoinnin. Sisältöä markkinointi. Pelillistäminen ja Advergaming Landingpages tekemistä ja optimointia. Kampanjan analysointi ja kannattavuuden analyysiä. Asiakashallinta suhdemarkkinointi. Asiakaskokemus. Johdon ja Verkostoituminen strategia Facebook. Linkedin. Twitter. Youtube. Google +. graafinen sosiaalisia verkostoja. Muut. Online maine Management Sosiaaliset Branding. Johdon tuotemerkin verkossa. Online maine. Plan online maine. Online maine kriisi Mittaus- ja Analytics Social Media Mittausvälineet. Tärkeimmät mittarit sosiaalisen median ja online maine. Määrittely KPI. ROI kannattavuusanalyysin. Kojelauta. Raportointi. Tietojen raportointi. yritysten web Mikä yhtiön verkkosivuilta? Sisällön arkkitehtuuri. Suunnittelu web-käyttöliittymä. Toteuttaminen verkossa. Jälkeinen käyttöönotto tehtäviä. Verkkokaupan Liiketoimintamallien E-Commerce. Avaimet rakentaa verkkokaupasta. Tekniset ratkaisut.... [-]