Maisteriohjelmat Markkinointissa

Täältä löydät 394 Maisteriohjelmaa Markkinointissa

Markkinointi

Yksilöt, jotka haluavat edetä urallaan ja jotka ovat jo saaneet kandidaatin voi löytää saada maisteriksi olla looginen ja hyödyllinen ensi askel. Maisteriksi auttaa terävöittää yksilön keskittyminen tietyllä alalla ja myös valmistelee niitä lisätutkimuksia haluttaessa.

Mikä on Master Markkinointi ja viestintä? Se on koulutusohjelma, jolla osallistujat selvittää, miten maailma heidän ympärillään kommunikoi, sekä tehokkaimpia tapoja välittää viestin eri kohderyhmille. Ei vain opiskelijat opiskelevat nykyisen markkinoinnin ja viestinnän strategioita, mutta ne myös saada innokas analyyttisiä taitoja, liiketoiminnan tuntemusta ja ymmärrystä siitä, miten markkinointi vaikuttaa eri talouksissa. Kun hakija tämän verran valmistuneet voivat kehittää ja toteuttaa tehokkaita markkinointikampanjoita ja puheita.

On olemassa muutamia erilaisia ​​etuja valmiiksi Master Markkinointi ja viestintä.Sen tieteidenvälistä käsitteitä auttaa tutkinnon tulla monipuolista työntekijöitä. Tämä voi auttaa niitä yksilöitä säilyttämään näppäryyttä sisällä työmarkkinoilla.

On olemassa useita tekijöitä, jotka edistävät hankintakustannukset tämän verran. Tietyt tekijät, kuten keskimääräiset kustannukset toimielimen, maantieteellinen sijainti, ja onko opiskelet verkossa tai kampuksella kaikki olla mukana päättämässä lopulliset kustannukset.

Tämä tutkinto tarjoaa erilaisia ​​uran vaihtoehtoja. Tutkinnon voi päättää tulla alan markkinointi ja työtä lähes minkä tahansa liiketoiminnan. Suuryritykset, pienet yritykset, ei-voittoa, vähittäiskaupan ja ovat jatkuvasti tarvitsevat markkinoinnin ammattilaisia. Henkilöt voivat myös halutessaan liittyä markkinointiyrityksille tai perustamaan omia yrityksiä. Ne, jotka nauttivat puhuminen näkökulma voi myös harkita harjoittaa asema elokuvan ja median aloilla.

Jos sinulla on lahja markkinointi tai rakkaus yhteydenpitoon, tämä aste on harkitsemisen arvoinen. Etsi ohjelman alla ja yhteystiedot suoraan ottamista toimisto koulun valintasi täyttämällä lyijymuodossa.

Näytä lisää

Master Of International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi August 2017 Yhdysvallat San Francisco Boston Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo Arabiemiirikunnat Dubai Kiina Shanghai New York Cambridge + 9 lisää

Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing määrin varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. [+]

Maisterit Markkinointissa. Hanki varustettu markkinoinnin taitoja sinun täytyy erottua maailmanmarkkinoilla. Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing aste varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. Paikkakunnat Aloita Master of International Marketing Bostonissa tai Lontoossa, valitse tutkia muita kahdella kampuksella osana Hult ainutlaatuinen Global Campus Rotation. Your Master of International Marketing yhdellä silmäyksellä Kuka on tämä ohjelma? Hakijat, jotka ovat äskettäin valmistunut yliopistossa tai korkeakoulussa, sekä yksilöiden jopa kolmen vuoden työkokemus, jotka haluavat aloittaa uran markkinoinnissa. Mitä opit Hallitsemaan markkinointi mix on tärkeämpää kuin koskaan, kun kuluttajat ovat jatkuvasti alttiina yhä enemmän verkossa ja offline-sisältö. Master of International Marketing opiskelijat oppivat hyödyntämään digitaalisen markkinointi, sosiaalinen media, markkinointi analytiikan, ja asiakkaan sitoutumista strategioita murtaa melua ja tekevät mitattavissa olevaa vaikutusta liiketoiminnan tavoitteiden kautta markkinointi. Miksi Hult? Markkinointi muuttuu nopeasti ja liike koulu on oltava yhtä ketterä tahdissa. Hult oli yksi ensimmäisistä kauppakorkeakoulujen tarjota Master Digital Marketing, ja vaikka keskeiset osat, jotka aste on sittemmin sisällytetty Master of International Marketing ohjelma, tosiasia on, että Hult liikkuu nopeasti ja harkitusti varmistamaan sen opiskelijat saavat paras markkinointi koulutusta saatavilla. Siksi meidän professorit ovat myös asiantuntijoita sekä markkinoinnin teoriaa ja markkinointi sovellus, joitakin hallita omaa markkinointiyrityksille, ja toiset on pyörittänyt merkittäviä markkinoinnin aloitteita monikansallisten. Opetussuunnitelma Core kurssit muodostavat selkärangan Master of International Marketing opetussuunnitelman. Opiskelet niitä koko moduulia A - C luokat on huolellisesti suunniteltu ja sekvensoidaan opettaa perusteet liiketoimintastrategian sekä erikoisosaamista mainonnassa, kuluttajakäyttäytymiseen, uusien tuotteiden kehittämiseen, markkinointiin analytiikan, ja digitaalisen markkinoinnin. upotus Your Master koulutusohjelma alkaa... [-]

Master Tapahtumien Hallintaan, Protokolla Ja Liikematkailu (hiiret)

The Ostelea - School of Tourism and Hospitality International
Opetus kampuksella Kokopäiväinen October 2017 Espanja Madrid Barcelona

Tavoitteena Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on varustaa ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisten tapahtumien (erityisesti, kokoukset, kannustimia, konferensseja ja näyttelyt (MICE), sekä kongressien, kokousten ja messut), varmistaa, että heillä on tuntea käsitteitä pöytäkirjan ja viestinnän ja PR strategioita, ja jotta ne voivat tuottaa matkailun kehittämiseen erikoistunut laadun liiketoiminnan matkailualalla. Ohjelma myös varmistaa, että osallistujilla on liiketoiminnan näkökulmasta oltava tehokas päätöksentekoprosessiin. [+]

Master in Event Management, pöytäkirjan ja Liikematkailu (MICE) Tämä ohjelma käydään Englanti Madrid Tavoitteena Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on varustaa ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisten tapahtumien (erityisesti, kokoukset, kannustimia, konferensseja ja näyttelyt (MICE), sekä kongressien, kokousten ja messut), varmistaa, että heillä on tuntea käsitteitä pöytäkirjan ja viestinnän ja PR strategioita, ja jotta ne voivat tuottaa matkailun kehittämiseen erikoistunut laadun liiketoiminnan matkailualalla. Ohjelma myös varmistaa, että osallistujilla on liiketoiminnan näkökulmasta oltava tehokas päätöksentekoprosessiin. Peruste Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu (MICE): Yrityksissä Opinnäytetyö: Diplomityö perustuu todellinen yritys alalla. Espanja on kolmas johtava maa maailmassa mitattuna eniten konferensseissa. Kaksi Espanjan kaupungeissa on Top 5 kaupungeista maailmassa hosting useimmat tapahtumat: Madrid ja Barcelona. Järjestäminen tositapahtumiin: Opiskelijat otetaan Master huolehtia organisoinnista Koulu tapahtuma ja protokolla. Tavoitteet Käsityksen MICE (Meetings, Incentives, Conferencing ja näyttelyt) teollisuuden ja pöytäkirjan osaston toimielimille. Rakennus yrityksen tietopohjan matkailualan kansainvälisestä näkökulmasta ja aina executive lähestymistapaa. KESTÄVÄ innovaatiotoiminta ja johtaminen Kehittämällä kykyä luovuuden ja innovoinnin alan ja sen kestävän hoidon avulla kattavan ja erikoistumiskoulutuksen, varustaminen osallistujat ottamaan vastuullisiin tehtäviin. GLOBAL VISION Training johtajat varustettu hallita tapahtumia yrityksille, kokousten liikematkailun ja laitokset, ja jotka pystyvät saavuttamaan odotettuja tuloksia maailmanlaajuisesti. KOULUTUS JOHTO Kehittäminen Executive pätevyysvaatimuksista maailmanlaajuinen johtaja MICE yrityksiä, jotta ne voivat toimia yhteistyössä, vakuuttavasti ja participatively kaikkien jäsenten joukkue. Strategisista SUUNNITELMIEN Oppiminen avaintekijöitä laadittaessa strategista ja välittömiä toimintasuunnitelmia hiirillä asetuksista (Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt). Koulutusohjelma Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on jaettu 5 moduulia: Rakenne ja rahoitus... [-]

Maisteriksi Mainonnassa

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta September 2017 Italia Milano

Kymmenen ylimääräinen kuukautta. Kymmenen huipputason virastojen luokkahuoneessa, yksi kuukaudessa, niiden tunnuslukuja. Kymmenen ainutlaatuisia mahdollisuuksia oppia suoraan toimijoita. Master Raffles Milano. Lopulta joku on ajatellut sitä. Monoliitti murenee. Mainonnan etsii uusia tapoja tavoittaa ihmisiä, jotka ovat entistä täsmällisempiä ja valmis kuin aikaisemmin. Kun siellä oli paljon rahaa ja vähän resursseja. Tänään on juuri päinvastoin, ja umpirunko sääntöjen ja menetelmien menneisyyden on Siirry nopeasti mainos, joka tekee nestettä sovittaa kaikilla rintamilla saataville tekniikkaa. [+]

Maisterit Markkinointissa. Kymmenen ylimääräinen kuukautta. Kymmenen huipputason virastojen luokkahuoneessa, yksi kuukaudessa, niiden tunnuslukuja. Kymmenen ainutlaatuisia mahdollisuuksia oppia suoraan toimijoita. Master Raffles Milano. Lopulta joku on ajatellut sitä. Miksi? Monoliitti murenee. Mainonnan etsii uusia tapoja tavoittaa ihmisiä, jotka ovat entistä täsmällisempiä ja valmis kuin aikaisemmin. Kun siellä oli paljon rahaa ja vähän resursseja. Tänään on juuri päinvastoin, ja umpirunko sääntöjen ja menetelmien menneisyyden on Siirry nopeasti mainos, joka tekee nestettä sovittaa kaikilla rintamilla saataville tekniikkaa. ammatillisia mahdollisuuksia Emme Valmistamme esiintyjät teoreettisen polkuja rakennetaan muualla ja muut, mutta aktiivinen tulkkeja, tehokas, vastuullinen, voivat ottaa kaikissa kehitysvaiheissa idean, lyhykäisistä lavalle myöntämiseksi ja kerätä palautetta. Lopussa kurssin opiskelijat työskentelevät suurissa kansainvälisissä ja kansallisissa ryhmissä, palveluyritykset, konsulttiyritykset, ja myös kansalaisjärjestöt ja tutkimuslaitokset. Niin miten he ottamaan haasteen ja oman yrityksen. Kuka Kurssi on tarkoitettu opiskelijoille, joilla on kandidaatin tutkinto ja / tai ammatillinen kokemus liittyviä asioita suunnittelu, mainontaa, viestintää ja markkinointia, ja yleensäkin kaikille niille, jotka ajattelevat, että viestintä on pätevä ammatinvalinta ja vahva itsensä kehittämisen välineenä. Osallistujat ovat kopio kirjailija, art director ja tilin huomisen virastot, mutta myös tulevaisuudessa viestinnän yritysjohtajat. ohjelma Jos haluat tulla päähenkilö, oppii päähenkilöt. Opiskelijoilla on mahdollisuus saada kattava näkemys uuden rakennuksen järjestelmien tuotemerkki, työskentelevät rinta rinnan ammattilaisia, jotka ajavat markkinoilla tänään. Niistä tekniikoita viestinnän tueksi brändi, me myös analysoida harvinainen - mutta tärkeä - kuten kriisinhallinta ja menetelmiä puolustuslinja väärennettyjä brandering. Lopussa Mestarin opiskelijat ovat selkeä käsitys valtion mainonnan. aiheista Formulaatio lyhyt. Analyysi tuotteen ominaisuuksia. Tekniikat kannustin ideoita. Kopioi kirjoittaminen. Art suuntaan. Layout ja kuvakäsikirjoituksia. Esitys. Kuten videon nopea... [-]

Master Markkinointi Ja Viestintä

Université Internationale de Casablanca
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta August 2017 Marokko Casablanca

Tämä koulutus avulla opiskelija voi olla lähde ehdotuksia näillä alueilla ja varmistamaan hänelle jonkinasteisen todellista autonomiaa toiminnoista tyypin tuotepäällikkö tai markkinointipäällikkö. [+]

Tämä koulutus kestää kaksi vuotta (M1 ja M2) tai 4 lukukautta yhteensä. On opiskelijoille, jotka haluavat edelleen tietojaan maailmassa markkinoinnin ja viestinnän, tietojen markkinoiden trendit kuluttajien odotukset, mutta myös kehittää analyyttisiä, viestintä- ja vuorovaikutustaidot voidakseen suorittaa päätöksenteon organisaatiossa. Tämä koulutus avulla opiskelija voi olla lähde ehdotuksia näillä alueilla ja varmistamaan hänelle jonkinasteisen todellista autonomiaa toiminnoista tyypin tuotepäällikkö tai markkinointipäällikkö. Tunnustukset M1 Pääsy 1. vuosi Master (M1) edellyttää tason tutkintotodistuksen tutkinnon hallinnon ja talouden tai vastaava (BAC +3) aloilla johdon tai muiden vastaavien kokoonpanojen joiden merkityksellisyys arvioidaan, että opetus joukkue. Pääsyehdot Valinta seuraavasti: tiedosto tutkimus Ranskan testi: kirjallinen koe Englanti testi: UIC valmistuneet B1 CEFR taso testi Valmistuneille muiden toimielinten: B2 CEFR taso testi suullinen haastattelu yleistä tietämystä ja mahdollisuuksia opiskelijan menestyä valitsemassaan Master. MAHDOLLISUUDET Kautta aikana alan ohjelman, joka sisältää runsaasti teoreettinen vaan myös käytännön oppimista, voittajien on mahdollisuus harjoitella kaupat korkea vastuualueet: Tuotepäällikkö Tiedottaja Assistant Tuotepäällikkö Projektipäällikkönä viestintätoimisto Community Manager Myyntipäällikkö tai avustajan Manager Key Account Brand Manager (tuotepäällikkö) Konsultti markkinoinnin ja myynnin strategiaa [-]

Master Tapahtumien Järjestäminen, Protokolla Ja Liikematkailu (hiiret) (Barcelona)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Opetus kampuksella Kokopäiväinen October 2017 Espanja Barcelona Madrid

Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailualalla Ostelea pyritään kouluttaa ammattilaisia ​​ja johtajia, jotka johtavat keskittyviä hankkeita liiketoiminnan suunnittelua ja hallintaa erilaisia ​​tapahtumia (etenkin osakkeet kokouksia, kannustimia, konferensseja ja näyttelyt ja konferenssit ja yleissopimusten, näyttelyt), hallita käsitteet protokolla ja viestinnän strategioita ja suhdetoiminta ja luo matkailun kehittämiseen keskittynyt segmentin liikematkailun tarvittavan laadun ja liiketoiminnan näkökulmasta olevan tehokas tekemään päätöksenteossa. [+]

Maisterit Markkinointissa. Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu (hiiret) Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailualalla Ostelea pyritään kouluttaa ammattilaisia ​​ja johtajia, jotka johtavat keskittyviä hankkeita liiketoiminnan suunnittelua ja hallintaa erilaisia ​​tapahtumia (etenkin osakkeet kokouksia, kannustimia, konferensseja ja näyttelyt ja konferenssit ja yleissopimusten, näyttelyt), hallita käsitteet protokolla ja viestinnän strategioita ja suhdetoiminta ja luo matkailun kehittämiseen keskittynyt segmentin liikematkailun tarvittavan laadun ja liiketoiminnan näkökulmasta olevan tehokas tekemään päätöksenteossa. Miksi tutkimus Master Ostelea: Barcelona kuin liiketoiminnan kohde ja maailmanluokan konferensseja, kuten BTravel tai Bridal Week, jota käytetään käytännön opetukseen tiettyjen aiheiden. Personal Brand Management: Ohjelma sisältää taitojen kehittämistä alalla henkilökohtaisen brändin hallinta, jotka vaikuttavat oppimiseen henkilökohtainen markkinointi tekniikoita ja työllistyvyyttä, jotta voidaan tunnistaa uramahdollisuuksista Espanjassa tai muissa maissa . Laajan ohjelman vierailuja messuille, tapahtumiin ja organisaatiot: aikana 2015/2016 Masters opiskelijat vierailivat IBTM ja elintarvikkeiden messut, Dali Museum Figueres, Port Aventura huvipuisto, ja maraton TV3, jotka ovat osallistuneet järjestämiseen kampanjan lihavuutta vastaan. Tavoitteet Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailualalla voit: tietää TEOLLISUUDEN Hiiret (kokouksia, kannustimia, Conferencing ja näyttelyt) sekä alueen pöytäkirjan instituutioiden rakentaa vahva perusta alan tuntemusta kansainvälisestä näkökulmasta aina johdon lähestymistapaa. YLEISKATSAUS Juna johtajat suuntautunut liikkeenjohdon matkailuyritysten voi saada odotettuja tuloksia maailmanlaajuisesti. KEHITYS strategiasuunnitelmat Esittele avaimet strategisista suunnitelmista ja niiden täytäntöönpano välittömästi toimenpiteisiin MICE (kokoukset, kannustimia, Conferencing ja näyttelyt) ympäristöissä. INNOVAATIOT JA KESTÄVÄ Kehitetään valmiuksia luovuuden ja innovoinnin alan ja sen kestävän hoidon kattavan ja erikoiskoulutusta, täyttäviä osallistujat olettaa vastuutehtävissä. johtamiskoulutusta Kehittämällä tarvittavia johtamistaitoja globaalin MICE liiketoiminnan johtaja tekemään yhteistyöhön, itsevarma ja osallistuva työskentely kaikkien tiimin jäsenten kehittää. Opintosuunnitelma Master Tapauksessa Organisaatio,... [-]

Virallinen Maisterin Tutkinto Poliittinen Ja Institutionaalinen Viestintä (maisterin Tutkinto Markkinoinnissa, Konsultointi Ja Poliittinen Viestintä - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi May 2018 Espanja Madrid

Tämä ohjelma antaa pääsyn dual maisterin tutkintoon valtiotieteen ja yhteisöasiakkaat yliopiston viestinnän tutkimuslaitos Ortega y Gasset (IUIOG) ja Master in Marketing, Consulting ja viestintäpolitiikka yliopiston Santiago de Compostela (USC). [+]

Tämä ohjelma antaa pääsyn dual maisterin tutkintoon valtiotieteen ja yhteisöasiakkaat yliopiston viestinnän tutkimuslaitos Ortega y Gasset (IUIOG) ja Master in Marketing, Consulting ja viestintäpolitiikka yliopiston Santiago de Compostela (USC). Opettajat hyvityksiä ansainnut Master tunnistetaan automaattisesti, tarvitsematta ottaa ylimääräisiä kursseja pääsyä jatko-opintoja yliopistossa Santiago de Compostela ja Murcia avulla ohjelman kanssa nämä yliopistot. Tavoitteet Master poliittisten ja institutionaalisten Communication Se on tärkein viittaus tässä lajissa Espanjassa, joilla otettu huomioon vuosien 2012, 2013 ja 2014 paras Master of Communication, mukaan arvostetun sijoitusta Masters valmistettu vuosittain sanomalehti El Mundo. Hänen koulutus ohjelma vastaa kasvavaan kysyntään viestintä ammattilaisten järjestöjen strateginen lähestymistapa. Se tarjoaa niille, jotka haluavat erikoistua tällä alalla tarvittavat välineet, sekä teoreettisia ja erityisesti käytännöllisiä suunnitteluun ja toteuttamiseen tehokkaita strategioita ja tehokasta politiikan ja institutionaalisten viestintää. Yleiset tavoitteet: Tämä Master on ohjelma, joka on päätavoitteena kehittää tarvittavat tiedot ja taidot asianmukaisen ammatillinen suorituskyky alan markkinointi- ja poliittinen viestintä aina klo, hallinnollisen ja / tai institutionaalista. Se on tuottaa tutkinnon kokonaisvaltainen käsitys kaikilla aloilla, joilla poliittisen markkinoinnin, samaan aikaan hallussaan taitoja tavata useita tehtäviä, joissa käsitellään yrityksissä harjoittavat näillä markkina-alueilla. - Erityistavoitteet: 1. Kehittää kattava maailmanlaajuinen markkinointi poliittisen ajattelun, poliittinen viestintä erityisesti ja poliittisia konsultointia yleensä. 2. Hankkia perusteellista tietoa eri tekninen neuvonta, prosessit vaikuttavat politiikka ja poliittinen markkinointiviestinnän tekniikoita, strategioita ja täytäntöön panemiseksi tarvittavat resurssit, hallita ja parantaa markkinoinnin järjestöjen ja laitosten. 3. Hanki kattava käsitys sosiaalisten ja organisaation yhteydessä, jossa poliittisen markkinoinnin osata tunnistaa yleisöille, kumppanit, toimijoiden ja tekijöiden ja viestinnän sekä viestinnän ja markkinoinnin työkalut, joita tarvitaan vuorovaikutuksessa keskenään kehittyy. 4.... [-]

Masters Marketing Research

OBS Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 12 kuukautta May 2018 Espanja Barcelona Madrid + 2 lisää

Kanssa Masters Marketing Research and Analysis OBS Asiakkaat oppivat kehittämään ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ... [+]

Maisterit Markkinointissa. Masters Marketing Research Tietoyhteiskunnassa, jossa elämme, kehittämistä ja asianmukaista käyttöä laadukkaan tiedon voi edustaa keskeinen kilpailuetu verrattuna kilpailijoihin. Meidän täytyy ymmärtää, miten ne vaikuttavat sosiaaliset, kulttuuriset ja psykologiset ominaisuudet meidän kuluttajien päätöksenteossa ja ostokäyttäytymiseen. Perimmäisenä tavoitteena hallinnan ja käytön tietojen olisi sovitettava maksiimi markkinointi tavata ja täyttävät tarpeet ja toiveet käyttäjille ja kuluttajille. Tämä tarkoittaa, joiden perusteellista tietoa niiden käyttäytymisestä, heidän motivaationsa, millaisia ​​vaikutteita ovat, mieltymykset ja näkemykset. Kanssa Masters Marketing Research ja Asiakasanalyysi OBS oppivat kehittää ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ylimmän johdon, joka esittelee kokemuksia suunnittelussa ja hallinnassa tutkimushankkeiden markkinoinnin ja webinaareihin työkalun toimittajien teollisuudessa. Avoimet työpaikat Jotkut uravaihtoehtoja voit muun muassa, ovat: Tutkimusjohtaja Johtaja kuluttajatietoihin Projektipäällikkö, Account Executive Markkina analyytikko tutkimusyritykset Tilin suunnittelu mainostoimistojen strateginen suunnittelu suurissa yrityksissä Brand hallinta suuryritysten Markkinoinnin johto mediayrityksissä ja mainonta Kuluttaja oivalluksia analyytikko analyysi strategiat tutkimus konsultti Tavoitteet Master in Marketing Research ja Asiakasanalyysi Mitä tavoitteita menevät? Ymmärtäminen prosesseja markkinointitutkimus määritellä mahdollisuudet ja ongelmat kaupan tuotteita ja palveluita; auttaa ratkaisemaan hallinnan ongelmia ja siten tukea tehdessään markkinoinnin päätöksiä. Oppia suunnittelemaan ja muotoilun markkinointiin tutkimushankkeita. Kehittää kykyä toteuttaa ja hallita markkinoinnin tutkimushankkeita. Tietävät ja ymmärtävät sovellukset markkinointitutkimuksen erikoisuuksia ja erilaisia ​​analyysimenetelmiä. Soveltaa tietoja kirjoittaa ja valmistella raportteja hyvin järjestäytynyt ja vakuuttava tutkimus. Kehittää taitoja kommunikoida tutkimusehdotukset, tulokset, johtopäätökset ja suositukset selkeästi ja tehokkaasti. Saada toinen akkreditoitu maineikkaimmista kauppakorkeakoulu Espanjassa, EAE Business School, kuten sijoittui Merco (2014) ja taattu pätevyys... [-]

Maisterin Tutkinto Markkinoinnin Johtamisen Ja Liikkeenjohdon

EAE Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi April 2018 Espanja Barcelona Madrid + 1 lisää

Full Time Master Program Markkinoinnin ja kaupallisen hallinnon EAE Business School tarjoaa asiantuntemusta ja johtamistaitoja ... [+]

Master Markkinointi ja myynti johto

Kaupan tuotteita ja palveluja on edessään yhä vaativampia kuluttajien ja uusien jakelukanavien. Uusi tietotekniikka tarmoa kaikille markkinatoimijoille hallitsevat pyritään esittämään kilpailukykyinen vastaus globaalissa ympäristössä ja paikallista aikaa.

Full Time Master Program Markkinoinnin ja kaupallisen hallinnon EAE Business School tarjoaa asiantuntemusta ja johtamistaitoja kehitetään markkinointia koskevien politiikkojen voivat ohjata mahdolliset skenaariot.

 

Kehittämällä ohjelmalla pyritään saavuttamaan rahaston tavoitteiden amental seuraavasti:

- Kouluttaa osallistujille tietoa ja tekniikoita voidaan kehittää tarvittavat taidot tunnistaa mahdollisuuksia, uhkia ja muutokset kilpailuympäristössä yhtiö ja ohjaavat yhtiön strategian kannalta mahdollista skenaariota. ... [-]


Master Markkinoinnin Ja Myynti

EAE Business School International
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta April 2018 Espanja Barcelona

Kun EAE: n Master in Marketing & Sales Espanjassa, tarjoamme avain yritysten huippuosaamista ammattilaisille suorassa yhteydessä asiakkaisiin, heille tarjotaan osaamista, jota markkinat. [+]

Maisterit Markkinointissa. Master in Marketing & Sales Tämä ohjelma käydään Englanti. Kun EAE: n Master in Marketing & Sales Espanjassa, tarjoamme avain yritysten huippuosaamista ammattilaisille suorassa yhteydessä asiakkaisiin, heille tarjotaan osaamista, jota markkinat. Koko ohjelman ammattilaiset saavat ehtoja muuttaa. Osallistujat ohjelmassa kokee kokemusta ja muutosprosessi. Syitä tehdä EAE: n Master in Marketing & Sales Espanjassa: AME ja ADIGITAALIÄÄNILÄHTÖB EAE on jäsenenä kaksi tärkeintä yhdistysten Marketing ja Digital Espanjan talous: AME ja ADIGITAALIÄÄNILÄHTÖB. Marketing Association of Spain on järjestö, jonka tavoitteena on valorization ja tunnustamista ammatin ja toiminnan markkinointi. ADIGITAALIÄÄNILÄHTÖB on suurin usean sektorin kumppanuus Digital Economy. Markkinointisuunnitelma Making markkinointisuunnitelma aikana isäntä on avaintekijä, koska se auttaa osallistujia kehittämään hankittu osaaminen ohjelman aikana. Lisäksi me hankkimiseksi tarkempaa tietoa tämän hallinnan työkalu, joka on keskeistä strategista kehittämistä yrityksen. Todistus Google Ads EAE antaa osallistujille mahdollisuus ottaa erikoistumisohjelmia maksutta. 'Ohjelma osaamiskeskus Google Ads ", joiden pätevyys EAE ja sertifioinnin Googlelta. Todistus IBM'S SPSS EAE antaa osallistujille mahdollisuus ottaa erikoistumisohjelmia maksutta. The "Program Quantitative Market tutkimusmenetelmät ja erikoistuminen SPSS" IBM pätevyystodistus EAE. Yksi parhaista Master alueella Master Markkinointi ja myynti on yksi parhaista mukaan sijoitusta El Mundo. Se seisoo toiseksi paras Masters of Marketing Espanjasta. Ranking on merkittävä, koska 100% opetetaan Englanti. Lisäksi arvostaa korkean työllistettävyyttä sen tutkinnon. Toinen maineikkaan School of Spain EAE Business School on nimetty yhdeksi parhaista kauppakorkeakouluissa maailmassa mukaan Merco Ranking. Myös America Economia sijoitusta korostetaan EAE joukossa 15 kansainvälisesti. Tavoitteet Master in Marketing & Sales pyritään seuraaviin tavoitteisiin: KEHITYS. Tieto taidot ja asenteet markkinointiosastolle. Kurssilla: a) ymmärtäminen ja soveltaminen... [-]

Virallinen Mestari Luomaan Ja Kehittämään Digitaalisten Projektien

FDModa - LCI Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Espanja Barcelona

Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. [+]

Master Digital Creation ja kehittämishankkeet Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. Digitaalinen suunnittelija on nyt keskellä erilaisten perheiden ja ammattialojen, kuten Audiovisuaalisen viestinnän, graafinen suunnittelu Graphic Arts Advertising Public Relations ja vuorovaikutusta suunnittelun aloilla, ja osoittaa lisätään synergiaa usein sisältyvät alan sisällä puhelut kokemuksia ja yhä suunnattu digitaalisen median sekä korostavat eri alakohtaisia ​​tutkimuksia ja paikallisten ja valtion raportteja. Toisin kuin useimmat koulutus tarjoaa alan digitaalisen suunnittelun, tekijä, joka erottaa tämän Masters Digital Creation ja kehityshanke on muodostaa niin kutsutun Front End Designer (Front End tai Frontend Designer) on ammatti . Front End koostuu kaiken, on tekemistä sen kanssa, mitä näet ja vuorovaikutuksessa digitaalisen projekti, se on ammattilainen, joka pystyy suunnittelemaan, suunnitella ja toteuttaa kaikki kehityksen tarpeen ennen lopullista tuotantoa jotta varmistetaan toteutettavuutta, tehokkuutta ja optimoidaan suunniteltu hankkeita. Myös opiskelijat voivat halutessaan erikoistua kahdella alueella, enemmän kokeellista ja enemmän suuntautunut maailmaan luomisen, viihde- ja kulttuuri, kokea fiksu kansalainen ja älykkäät kaupungit sekä muut keskittynyt enemmän strategiasta suostuttelua, merkkituotteita sisältöä, enemmän kehittynyt ja suuntautunut tuotteiden alaa ja kuluttajapalvelut. Tavoitteet: Kouluttaa ammattilaisia ​​erikoistunut luomiseen ja kehittyneiden digitaalisten hankkeiden valinnan erikoistuminen: Hankkeet mainonnan ja strategista viestintää Opiskelija muodostua ideointiin ja prototyyppien digitaalisen viestinnän strategioita tuotemerkkejä ja organisaatioita. Mitä käytännön koulutusta, opiskelijat voivat valita web design ja mobiilisovellusten suunnittelu vuorovaikutuksen suunnittelu hankkeita avaruuteen: opiskelijalle muodostuu käsitys ja kehittämistä vuorovaikutuksen suunnittelu sovelletaan tilaa yleisesti että on, vähittäiskauppa,... [-]

Master (ma) Viestinnän Suunnittelu

Ravensbourne
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 1 - 2 vuotta August 2017 Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo + 1 lisää

Ravensbourne MA Communication Design koulutusjakso tarkastellaan taitoja strategista liiketoiminta-ajatteluun, markkinatutkimukset, luovuutta ja ongelmanratkaisukykyä ja teknologian tarjota innovatiivisia viestintään [+]

MA Communication Design

Ravensbourne MA Communication Design koulutusjakso tarkastellaan taitoja strategista liiketoiminta-ajatteluun, markkinatutkimukset, luovuutta ja ongelmanratkaisukykyä ja teknologian tarjota innovatiivisia viestintäratkaisuja.

Ravensbourne MA Communication Design koulutusjakso tarkastellaan kehittyneitä käytäntöjä nykyaikaista viestinnän suunnittelun, mistä visuaalinen identiteetti, julkaisu- ja suunnittelu laatija, markkinointiviestintään ja sosiaalista osallistumista.

Tämä laaja-alainen kurinalaisuus on kysymys paitsi kehittää viestin ja sen esteettinen, mutta myös uusien mediakanavien varmistaa viestin tavoittaa kohdeyleisönsä tehokkaasti.... [-]


Maisteri Hallinta

Universidade de Évora
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Portugali Évora

Tämä kurssi on sen tärkein tavoite, tarjota opiskelijoille riittävästi ja vankka tieteellinen tausta; parantaa ongelmanratkaisutaitoja; kehittää päättelykyky. [+]

ESITTELY Tämä kurssi on sen tärkein tavoite, tarjota opiskelijoille riittävästi ja vankka tieteellinen tausta; parantaa ongelmanratkaisutaitoja; kehittämällä argumentti kapasiteettia; Auttaa perustamaan itsenäisen ammatinharjoittamisen; tukea tieteidenvälistä ajattelua; kehittää tieteellistä tutkimusta valmiuksia; kehittää kykyä toteuttaa ja käyttöä tietohallinnon johtamisen tuki; kehittää taitoja itseohjautuvaa tai yksipuolisten tilassa oppimista. Diponíveisl on seuraavat erikoisalansa (vuosittain osoitetaan mitkä toimivat): rahoitus, markkinointi, taloushallinto, organisaatio ja tietojärjestelmät, yrittäjyyden ja innovoinnin, julkisyhteisörekisterin henkilöstöjohtaja. Työpaikat Suunta Mid kantoja, johdon tehtäviä, Yrittäjät, erikoistunut tekninen neuvonantajina, Public Management toiminnot, saadakseen op päästä OTOC. [-]

MA Sosiaalisen Median & SEO Ja Sem

inesdi - Digital Business School
Kampus tai online Kokopäiväinen Osa-aikainen 240 - 750  April 2018 Espanja Madrid Barcelona Espanja Online + 3 lisää

Esitämme 1. painos Master Social Media & SEO ja SEM, jolla opit saadaan todellista käsittelee digitaalisen transformaatio yritysratkaisuja. Koska luvulle organisaatiot tarvitsevat ammattiprofiilit vastaamaan uutta markkinoiden kehityksestä. Koko tämän kurssin voit hankkia asianmukaiset tiedot ja taidot suunnitella, hallinnoimiseksi, analysointi ja mittaaminen Social Media Plan 360o, sisältäen myös Hakukonemarkkinointi Plan. Samoin opit SEO ja optimointi. [+]

Maisterit Markkinointissa. Esitämme 1. painos Master Social Media & SEO ja SEM, jolla opit saadaan todellista käsittelee digitaalisen transformaatio yritysratkaisuja. Koska luvulle organisaatiot tarvitsevat ammattiprofiilit vastaamaan uutta markkinoiden kehityksestä. Koko tämän kurssin voit hankkia asianmukaiset tiedot ja taidot suunnitella, hallinnoimiseksi, analysointi ja mittaaminen Social Media Plan 360o, sisältäen myös Hakukonemarkkinointi Plan. Samoin opit SEO ja optimointi. Sen lisäksi, että virallista nimeä Inesdi Digital Business School, saat korkeakoulututkinto yliopistosta Nebrija. Mahdollisuutta tehdä Graduate henkilökohtaisesti, verkossa tai sulautettu opetus. harjoitella ja opettaa todellisia liiketoiminnan tapauksissa. yksilöllinen ohjaus toteutumista projektin loppu Course. uraohjausta kautta yksilöllisen "urasuunnitelman". Kehittäminen "Digital Communication Plan" ja "SEO & SEM Audit". Ohjelma Moduuli 1: Social Media Marketing Plan Project Prom Mikä se on ja miten kehittää Social Media Marketing Plan Vastuunjako Sosiaalinen media Miten toimittaa suunnitelma Social Media Marketing Moduuli 2: Verkostoituminen Facebook viserrys LinkedIn Instagram ja Pinterest Moduuli 3: Professional hallinta: toimet, kanavat ja välineet 2.0 Taktinen ja toiminnassa Social Media: päivittäiseen johtamiseen, levitys 2.0, rekrytointi ja sitoutuminen Saapuva Marketing: houkutella kohdeyleisöä Mittaus Social Media: KIP, raportit ja raportointi Tietokannan hallinta ja uutiskirje Moduuli 4: Content Management: luominen, hallinta ja sisällön jakeluun Sisältö strategia. 2.0 Viestintä: suunnittelu, kirjoittaminen ja paranemista Blogging alustat: WordPress video markkinointi Moduuli 5: OMR, mittaus ja valvonta seuranta verkossa yrityksen maineen, vaikutus ja "ilmapiiri"; päätöslauselman kriisi Sosiaalinen media Moduuli 6: Analyyttinen ja mittaus Web Analytics: Google Analytics Moduuli 7: Johdatus paikannus Määrittely SEO: vahvuudet ja heikkoudet SEO on online-markkinoinnin mix Miten hakukone Moduuli 8: Creating sivusto WordPress CSM Käyttö: Asennus ja konfigurointi Oikeat merkinnät... [-]

Markkinoinnin Johtamisen Maisteri

Takming University Of Science And Technology
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2017 Taiwan Taipei

Department of Marketing Management perustettiin vuonna 2004 ja johtuu lisääntyneestä liiketoiminnan messuilla ja yleissopimukset ympäri maailmaa viime vuosina, Division of kansainvälisen yleissopimuksen, näyttely ja Matkailun Management perustettiin vuonna 2009. [+]

Markkinoinnin johtamisen maisteri Käyttöönotto Department of Marketing Management perustettiin vuonna 2004 ja johtuu lisääntyneestä liiketoiminnan messuilla ja yleissopimukset ympäri maailmaa viime vuosina, Division of kansainvälisen yleissopimuksen, näyttely ja Matkailun Management perustettiin vuonna 2009. Graduate School of Services ja käytön hallinta, joka perustettiin vuonna 2007 yhteinen Department of Marketing Management vuonna 2011. Nykyisin laitoksella on kaksi maisteriohjelmaa. GOAL Tavoitteena Tämän osasto on tarjota ja vahvistaa opiskelijoiden ammattitaito ja valmiudet markkinoinnin ja kansainvälisen markkinoinnin hallintaa kenttään. Tavoitteet ja Opetussuunnitelma Tavoitteena osasto on kasvattaa opiskelijoita ammattimaisen markkinoinnin osaamista ja valmiuksia. Opiskelijoiden odotetaan hallita markkinointia liittyvät B2C ja B2B. Opetussuunnitelma sisältää perus johtamiskoulutus ja ammatillisia kursseja, kuluttajakäyttäytyminen moduuli ja yritysten markkinointi-moduuli. Lisäksi osasto tarjoaa kursseja kuten vieras kieli, tietojärjestelmä ja apua valmistelu ammattikäyttöön varmenteita. Harjoittelujaksot kesätauon tai sisällä lukukauden on yksi ytimien osastolle. Näihin kuuluvat ovat harjoittelijana yritysten, vierailevat yritykset ja työskentelevät alan yhteistyöhankkeita. Viimeisenä vuonna, jotta yhdistää teorian ja käytännön oppimiseen, opiskelijoiden täytyy myös suorittaa valmistuvia projekti. Mahdollisuuksia jälkeen opiskelijaa Jatko-ohjelma: Perustuen opiskelijoiden etua tai urasuunnitteluun, he eivät voi valita joko jatkaa maisteriohjelman laitoksen tarjoamat tai muiden yliopistojen kanssa. Työllisyys: Julkisen palvelun virkamiehet, projektinhallinta henkilöstö ja markkinoinnin johtajia, markkinointi esikunnat ja jne Jako kansainvälisen yleissopimuksen, näyttely ja Matkailun liikkeenjohdon, laitos Marketing Management Vahvuudet Standardin liiketoiminnan suuntaus kansainvälisissä näyttelyissä olemme suunnitelleet opetussuunnitelma on vahvistaa opiskelijoiden kykyä suunniteltaessa ja kansainvälisissä näyttelyissä sekä ammatillista koulutusta toteutettiin näkökulmasta käynnissä matkailu- ja vapaa-ajan liiketoimintaa. Tavoitteenamme on viljellä toiminnan ja markkinoinnin johtotehtävissä kykyjä niillä kansainvälisen yleissopimuksen ja näyttelykeskus, matkailu- ja vapaa opiskelijoita. Tavoitteet ja Opetussuunnitelma Sen lisäksi, että perus-... [-]

Master Marketing Management

ISTUD Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 9 kuukautta October 2017 Italia Stresa VB

Master Marketing Management on erikoistunut Master akkreditoitu ASFOR ajatellut niille, jotka tulevat eri tiedekuntien, haluaa rikastuttaa tietonsa, kehittää toimintakykyä kokeillaan konkreettisia työtilanteita ja hankkia työkaluja ja tekniikoita, joka valmistaa häntä liittymään yhtiön ja luoda perusta menestyksekkään uran ja toteuttamaan ammatillista toiveita. [+]

Maisterit Markkinointissa. Master Marketing Management ISTUD tarjoaa kunnianhimoinen ja jännittävä polku syöttää kuin päähenkilö maailmassa markkinoinnin, viestinnän ja digitaalinen. Master Marketing Management on erikoistunut Master akkreditoitu ASFOR ajatellut niille, jotka tulevat eri tiedekuntien, haluaa rikastuttaa tietonsa, kehittää toimintakykyä kokeillaan konkreettisia työtilanteita ja hankkia työkaluja ja tekniikoita, joka valmistaa häntä liittymään yhtiön ja luoda perusta menestyksekkään uran ja toteuttamaan ammatillista toiveita. Master-3 vaihetta Luokkahuone vaihe ISTUD oppituntia opettajien, asiantuntijoiden, johtamiskonsultit Todisteet yritysjohtajat ja yritysvierailuja Työpajat ja Oppaat Suunta ja uravalmennukseen ja ryhmätyön Laboratories, digitaalisen kerronnan, Englanti ja Excel Projektityö Haastatteluja teollisuuden Manager Kysymysten analysointiin ja nousevien kysymysten hallinta Tilaamassa työssä yritykset puuttua suunnitteluun tai toteutukseen yritysprojekteja liittyvät teemat Master työharjoittelu Vähintään kolmen kuukauden ammatillista kokemusta, Italiassa tai ulkomailla, kulukorvaukset, vuonna: Yritykset ja kansalliset monikansalliset konsulttiyritys yritykset Partner Liikekumppanit ovat avainasemassa vuonna päivittäminen ja jatkuva parantaminen Master. Vertailu johtaja antaa meille mahdollisuuden kohdistaa koulutusohjelman uusiin haasteisiin työmarkkinoiden ja tapahtuvat muutokset organisaatioissa ja markkinoinnin ja viestinnän aloilla. - Accenture - Angelini - Antal International Italia - Ariston Thermo Group - Arval - Auchan - Bosch - Ruskea Julkaisija - Business Competence - Cameo - Cellars Settesoli - Cloetta Italia - DPV - Potkuri - GroupM - Loccioni - Henkel Italia - H3G - IHC - Italia Hospitality Collection - CPM Invent - Immergas - Ipsos - Leroy Merlin - LEVONI - LG Electronics Italia - Malcom Tyler Italia - Metro Italian noutotukku - Monforte - Nissan Italia - ei sanoja - Novamont - Piano Group (Carpisa, Yamamay, Jaked) - PLASTIPAK pakkaukset - Rhiag... [-]