Maisteriohjelmat Markkinointissa

Täältä löydät 217 Maisteriohjelmaa Markkinointissa

Markkinointi
Ota suoraan yhteyttä oppilaitoksiin - Vertaa 217 maisterin tutkintoa Markkinointissa 2018
Näytä lisää

Master In Digital Marketing

ESEI International Business School Barcelona
Sekä onlineopetusta että kontaktiopetusta Kokopäiväinen 1 vuosi October 2018 Espanja Barcelona

ESEI: n Master in Digital Marketing -ohjelma tarjoaa sinulle käytännön taitoja ja tietoja, joita yritykset ja yritykset tarvitsevat kaikkialla maailmassa. Täydellinen tulossuuntautuneille ja luoville ammattilaisille, tämä pätevyys valmistelee sinua menestymisestä erittäin kilpailukykyisellä verkkomarkkinoinnilla. [+]

Tule asiantuntijaasi kaikilla digitaalisen markkinointistrategian osa-alueilla ja muokata liiketoiminnan tulevaisuutta

ESEI: n Master in Digital Marketing -ohjelma tarjoaa sinulle käytännön taitoja ja tietoja, joita yritykset ja yritykset tarvitsevat kaikkialla maailmassa. Täydellinen tulossuuntautuneille ja luoville ammattilaisille , tämä pätevyys valmistelee sinua menestymisestä erittäin kilpailukykyisellä verkkomarkkinoinnilla .

ESEI: n Master in Digital Marketing -ohjelma toteutetaan Barcelonassa , maailmankuulu älykkäässä kaupungissa ja eurooppalaisessa 5 huippupisteessä, yhteistyössä Click360formacionin, virallisen Googlen kumppanin kanssa . Se tarjoaa tutoreita, joilla on yrittäjyysosaamista ja reaalimaailman alan näkemyksiä .... [-]


MS Markkinointi

Baruch College, Zicklin School of Business
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 3 - 4 lukukautta September 2018 Yhdysvallat New York + 1 lisää

Master's in Marketing tarjoaa kattavan katsauksen kuluttajien päätöksentekoon ja strategisiin prosesseihin, jotka valmistautuvat menestyksekkääseen uraan markkinoinnissa. Digitaalisen markkinoinnin, kansainvälisen liiketoiminnan, markkinointi-analyysin ja markkinoinnin johtamisen erikoistuneet pitoisuutemme ansiosta voit räätälöidä opintojasi ammatillisiin tavoitteisiisi. [+]

Master's in Marketing tarjoaa kattavan katsauksen kuluttajien päätöksentekoon ja strategisiin prosesseihin, jotka valmistautuvat menestyksekkääseen uraan markkinoinnissa. Digitaalisen markkinoinnin, kansainvälisen liiketoiminnan, markkinointi-analyysin ja markkinoinnin johtamisen erikoistuneet pitoisuutemme ansiosta voit räätälöidä opintojasi ammatillisiin tavoitteisiisi.

Ohjelman kohokohdat30 laajuusKeskimääräinen suoritustaso 3 - 4 lukukauttaErikoistunut keskittyminen digitaaliseen markkinointiin, kansainväliseen liiketoimintaan, markkinointianalyysiin ja markkinoinnin hallintaanMarkkinoinnin johtamisen keskittyminen

Markkinoinnin johtamisen keskittyminen mahdollistaa opiskelijoiden mukauttamisen ohjelmaan valitsemalla valinnaisia ​​kursseja kaikista 9000-tason kursseista Allen G. Aaronsonin markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan osastolla . Opiskelijat voivat myös valita tiettyjä kursseja tilastoista ja tietojärjestelmistä, mikä saattaa edellyttää lisäkursseja, jotka voidaan luopua aikaisemmista työsuunnitelmista.... [-]


Master-ohjelma Markkinoinnissa, Palveluissa Ja Viestinnässä

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 kuukautta September 2019 Sveitsi St. Gallen

Master's Programme Markkinointi, Palvelut ja Viestintä Hallinta (MSC) koostuu ainutlaatuinen yhdistelmä perustieteen johtotehtäviä ja markkinoita ja liiketoimintamalleja alan teollisuuden. Tämän käsitteen avulla MSC ylittää klassiset käsitykset markkinoinnista. Perusteellisen teoreettisen tiedon yhdistämisen ja käytännön ja tutkimuksen yhteistyökumppaneiden ansiosta opiskelijoille opetetaan kokonaisvaltaista ymmärrystä sekä yrityksen johtamisesta asiakkaan näkökulmasta että asiakkaiden arvon luomisesta. [+]

Maisterit Markkinointissa. tavoitteet:Asiakasarvo - kestävän yritysjohdon tavoiteGlobaalistuneessa maailmassa kestävä yritysarvo voidaan luoda vain vakuuttavilla tuotteilla ja palveluilla asiakkaille, jotka ovat huomion keskipiste. Näiden markkinoiden keskittyminen keskittyy korkeimman mahdollisen asiakaslähtöisyyden saavuttamiseen tuotteiden ja palveluiden kanssa. Tämä integraalinen näkemys, joka ylittää klassisen markkinoinnin, on se, mitä Master's Program in Marketing, Services and Communication Management (MSC) on sitoutunut: Ohjelma yhdistää kaikki hallintotieteet, jotka ottavat laakerit asiakkailta ja yhdistää ne markkinoihin ja liiketoimintamalleihin ajankohtaisia ​​teollisuudenaloja.opetussuunnitelmaMarkkinointi, palvelunhallinta ja viestintä sekä niiden sovellusalueet:MSC opetetaan saksaksi ja englanniksi. Toisaalta se perustuu markkinoinnin, markkinatutkimuksen, palvelunhallinnan ja viestinnän tehtäviin, ja toisaalta se tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden tutustua lukuisiin ajantasaisiin sovellusalueisiin, kuten interaktiiviseen markkinointiin , Automotive Marketing tai Luxury Brand Management. Näiden sovellusalueiden valinta jatkuvasti päivitetään ja niillä pyritään tarjoamaan opiskelijoille perusteltu pääsy tiettyihin markkinoihin. Toinen keskeinen elementti on kumppanuudet ja projektiyritys yritysten kanssa. Esimerkiksi sovelletussa tutkimushankkeessa opiskelijat käsittelevät todellisen ongelman samoilla harjoittelukumppaneilla kolmella lukukaudella. Lisäksi perusopinnot koostuvat riippumattomista valinnaisista ja diplomityöstä, ja niitä täydentää kontekstuaaliset opinnot (erityisesti sosiologiassa, psykologiassa, viestinnässä ja kielissä).kumppanitMSC rohkaisee opiskelijoiden, instituutioiden ja käytännön vaihtoa. Sovellushankkeissa opiskelijat työskentelevät pienissä ryhmissä yrityksen tai laitoksen asettamiin todellisiin tehtäviin. Hankekumppani pysyy samana koko kolmivuotisen hankekauden ajan. Tämä varhainen ja kestävä yhteydenpito käytännön kumppaneiden kanssa opettaa opiskelijoille ammattitaitoista tiimityötä liikekumppaneiden kanssa ja johtaa usein jatkoyhteistyöhön opiskelijoiden kanssa master-diplomityöhön, yksittäisiin projekteihin tai työpaikkatarjouksiin.Kansainväliset vaihto-ohjelmatMSC: n avulla opiskelijat voivat käyttää vaihtokursseja yli n. 200 kumppaniyliopistoa. Lisäksi on mahdollista täydentää CEMS MIM tai DM2 kaksoistutkinto. Lisätietoja: www.exchange.unisg.chUrakehitysMSC-tutkinnon suorittaneilla on laaja tutkinto-osa ja ne on valmisteltu houkuttelevista toiminnoista ja ammattikentistä, kuten:johtamiseen ja erikoistumiseen liittyvät tehtävät,... [-]

Päällikön Globaali Liikkeenjohdon Ja Master Globaalin Markkinoinnin

Victoria University of Wellington, Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta November 2018 Uusi-Seelanti Wellington

Ota seuraava askel ja saada päteviä vastaamaan kysyntään ja markkinoinnin opiskelijoille, jotka ovat taidot ankkuroitua liiketoiminnan strategioita globaalissa kontekstissa. [+]

Ota seuraava askel ja saada päteviä vastaamaan kysyntään ja markkinoinnin opiskelijoille, jotka ovat taidot ankkuroitua liiketoiminnan strategioita globaalissa kontekstissa.

Maisteri Global Management Master markkinoinnissa

Saadakseni sinun Masters 12 kuukautta. Kaksi uutta jatko-ohjelmia Victoria Business School valmistuneiden missään määrin.

Lisätietoja ja rekisteröidä kiinnostusta opiskella Kolmannes 3 2017, ota yhteyttä.

[-]

Master Markkinoinnissa Ja Liiketoimintatiedon

Avicenne Private Business School (APBS)
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 4 lukukautta September 2018 Tunisia Tunis

Tämä ohjelma on suunniteltu niille, jotka haluavat hankkia markkinoinnin ja johtamistaidot, joita tarvitaan kehittämään teknisen myynnin ja kilpailuvakoilusta liiketoiminnan ja teollisuuden kansainvälisessä ympäristössä. [+]

Tämä ohjelma on suunniteltu niille, jotka haluavat hankkia markkinoinnin ja johtamistaidot, joita tarvitaan kehittämään teknisen myynnin ja kilpailuvakoilusta liiketoiminnan ja teollisuuden kansainvälisessä ympäristössä. Se on suunniteltu ihmisille, jotka ovat saaneet kandidaatin astetta akkreditoidut oppilaitokset, markkinointi, hallinto ja siihen liittyvillä aloilla.

Pääsyvaatimukset

Lisenssin alalla tai vastaava; Läpäise järjestämässä APBS.

hankitut taidot

Koulutetut opiskelijat kehittää taitojaan päätöksenteossa ratkaista markkinoinnin ongelmia, mallintaminen kuluttajakäyttäytyminen, ja pystyvät kehittämään tuotteita tai strategioita liiketoimintaa.... [-]


Master Of International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi August 2018 Yhdysvallat San Francisco Boston Yhdistynyt kuningaskunta London Arabiemiirikunnat Dubai Kiina Shanghai New York Cambridge + 9 lisää

Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing määrin varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. [+]

Hanki varustettu markkinoinnin taitoja sinun täytyy erottua maailmanmarkkinoilla.

Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing aste varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua.

Paikkakunnat

Aloita Master of International Marketing Bostonissa tai Lontoossa, valitse tutkia muita kahdella kampuksella osana Hult ainutlaatuinen Global Campus Rotation.

Your Master of International Marketing yhdellä silmäyksellä

Kuka on tämä ohjelma?

Hakijat, jotka ovat äskettäin valmistunut yliopistossa tai korkeakoulussa, sekä yksilöiden jopa kolmen vuoden työkokemus, jotka haluavat aloittaa uran markkinoinnissa.... [-]


Master Markkinoinnissa

EU Business School
Online Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi October 2018 Espanja Barcelona Sveitsi Switzerland Online + 3 lisää

Sosiaalisen median markkinoinnin tehokkaasta käytöstä kohdeyleisön ymmärtämiseksi tämä ohjelma tutkii nykyaikaisia ​​markkinointimenetelmiä ja -teorioita eri näkökulmista ja antaa sinulle tietoa siitä, miten markkinointipäätökset liittyvät liiketoiminnan analyyttisiin, strategisiin ja operatiivisiin aloihin. [+]

Markkinat muuttuvat jatkuvasti, yhä kehittyneemmillä kuluttajilla. Nyt yritykset tarvitsevat entistä enemmän innovatiivisia, päteviä markkinoinnin asiantuntijoita toteuttamaan luovaa muutosta.

Sosiaalisen median markkinoinnin tehokkaasta käytöstä kohdeyleisön ymmärtämiseksi tämä ohjelma tutkii nykyaikaisia ​​markkinointimenetelmiä ja -teorioita eri näkökulmista ja antaa sinulle tietoa siitä, miten markkinointipäätökset liittyvät liiketoiminnan analyyttisiin, strategisiin ja operatiivisiin aloihin.

Miten sait varmenteesi

Markkinoinnin Master (60 op) on yhden vuoden ohjelma jaettuna kolmeksi seminaariksi. Jokaiseen opintojaksoon kuuluu neljä kurssia (4 op) ja yksi seminaari (2 op). Koko vuoden opiskelija altistuu myös todellisille tapaustutkimuksille, peleille ja yrityssimulaatioille. Valmistautuakseen osallistujien on myös täytettävä liiketoimintasuunnitelma (6 op).... [-]


WSB Torun - Hallinta Ja Oikeustiede: Kansainvälinen Markkinointi Ja Johtaminen

WSB Torun
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 2 vuotta October 2018 Puola Torun + 1 lisää

Toisen asteen koulutusohjelmamme avulla voit kehittää taitojasi ja osaamista edelleen. Monet opiskelijoistamme jatkavat toisen syklin ohjelmia alalla, joka ei ole suoraan yhteydessä aiempaan koulutukseen. Näin he voivat merkittävästi laajentaa ammattitaitoaan. [+]

WSB-YLIOPISTO TORUŃ: ssa

Verkkosivusto: http://www.wsb.pl/english/program-offerings/torun/masters-programs/majors-and-specializations/management-and-law

Opettanut englanniksiTäysaikainenOsa-aikainenToissijainen tutkinto (Master's) -ohjelmat

Toisen asteen koulutusohjelmamme avulla voit kehittää taitojasi ja osaamista edelleen. Monet opiskelijoistamme jatkavat toisen syklin ohjelmia alalla, joka ei ole suoraan yhteydessä aiempaan koulutukseen. Näin he voivat merkittävästi laajentaa ammattitaitoaan.

Se on opintojen ala, joka on toisen vaiheen tutkimusohjelma. Se yhdistää tietämyksen sekä johtamisen että lain alalta. Nämä kaksi aluetta näyttävät olevan välttämätön osa nykyaikaisen johtajan työtä. Opintojen aikana opit muun muassa nykytilanteesta liiketoiminnan johtamiseen, strategisen päätöksenteon periaatteista ja niiden vaikutuksesta liiketoimintayksiköiden toimintaan, hallinnollisiin ja siviiliprosesseihin sekä liiketoiminnan johtamisperiaatteisiin. Lisäksi Kansainvälisen johtamisen ja markkinoinnin erikoistumisessa saat tietoa ja taitoja seuraavilla aloilla:... [-]


Markkinointi (MSC)

Hochschule Bonn-Rhein-Sieg
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 lukukautta October 2018 Saksa Sankt Augustin

Tavoitteena maisteriohjelman on antaa opiskelijoille syvempää ymmärrystä markkinoinnin suunnitteluun pohjalta terve markkinointi liittyvää koulutusta. [+]

Tavoitteena maisteriohjelman on antaa opiskelijoille syvempää ymmärrystä markkinoinnin suunnitteluun pohjalta terve markkinointi liittyvää koulutusta. Erityisesti eri teknologian kehitys ja tulevaisuuden suuntauksia otetaan huomioon markkinoiden kehittymistä. Tämä varmistaa, että opiskelijat ovat valmiita tulevaisuuden markkinoiden vaatimuksiin ja ovat erittäin houkuttelevia potentiaalinen työnantaja. Luokat käydään niin on Campus Rheinbach ja Campus Sankt Augustin.

Yhdellä silmäyksellä

Tutkinto: Maisterintutkintoa Campus: Sankt Augustin, Saksa Standard opintojakson: 3 lukukautta, yhteensä 90 opintopistettä Akkreditointi: vielä kesken

Edellytykset:

Jotta voitaisi ottaa maisteriohjelmaan, hakijoiden on esitettävä näyttö, joka on hankkinut ensimmäisen asteen oikeutettujen ammattiin (e. g. Kandidaatin tai jonkin verran yhtä suuri tai korkeampi) in Economic Sciences, Business Information Systems, Business Engineering tai Business Psychology. Tutkintoon tulee olla myönnetty vähintään lopullinen arvosana 2,7 ja vähintään 210 opintopistettä (op). Siinä tapauksessa, että vaatimukset täyttyvät, opiskelupaikkaa tulot siirretään mukaisesti paikallisen valintamenettelyn (NC). Jos ammatillinen tutkinto on myönnetty vähemmän kuin 210 opintopistettä, mutta vähintään 180 opintopistettä, käytännöllinen termi on suoritettu. Virallinen hakemus talvilukukausi käydään 15.05. ja 15.07. Loppututkinto varmenteet, jotka sisältävät keskiarvo voidaan jättää vasta 22 heinäkuu (tämä koskee hakijoille todistukset ulkopuolelta EU).... [-]


Päällikön Markkinointi (mmktg)

University of Auckland Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 kuukautta September 2018 Uusi-Seelanti Auckland

Master of Marketing on 18 kuukauden työselostus maisteriksi ohjelman tarkoituksena on auttaa sinua kehittämään tietoja ja taitoja, joita tarvitaan uran markkinoinnin. Valmistuneet saavat arvostusta [+]

Master of Marketing on 18 kuukauden työselostus maisteriksi ohjelman tarkoituksena on auttaa sinua kehittämään tietoja ja taitoja, joita tarvitaan uran markkinoinnin. Valmistuneet saavat arvostusta nykyajan markkinointi globaalissa kontekstissa ja kyky tunnistaa markkinoiden mahdollisuudet ja kehittämään asianmukaisen markkinoinnin strategioita.

Uranäkymät

Master of Marketing, valmistuneet on varustettu tietoja ja taitoja tarvitaan uran markkinoinnin ja viestinnän alalla. Opiskelijat voivat jatkaa uraansa yritysten, konsultointi-tai markkina-analyysi muun vaihtoehtoja.

Tutkintorakenne

Master of Marketing on 18-kuukauden, 240 pisteen Ohjelmassa tutkittiin yli kuusi vuosineljännestä. Opiskelet ydinliiketoimintaan kursseja, ennen kuin siirryt joukko erikoistuneita markkinoinnin kursseja, jotka keskittyvät nykyajan markkinointi käytännössä, markkina-analyysi, brändäys ja strategia sekä hallinta.... [-]


Master Markkinoinnissa

Interregional Academy Of Personnel Management
Kokopäiväinen Osa-aikainen 18 - 36 kuukautta November 2018 Ukraina Kyiv

Master markkinoinnissa [+]

Harjoittelujakso riippuu läsnäolotilasta (sisäinen / ulkoinen), tietyn hakijan peruskoulutus:

- päällikön taso sisäisellä osallistumisajanjaksolla valitun erikoistumisen mukaan - koulutusjakso on 1,5 - 2 vuotta; samoin ulkoisella osallistumisajanjaksolla riippuen valitusta erikoistumisesta - harjoittelujakso on 2-3 vuotta.

hakemus

Akatemialle pääsy sisäiseen / ulkoiseen tilaan (kandidaatin ohjelmaan / päällikön ohjelmaan) sisältää seuraavat vaiheet:

1. Ura-alueelta hankkimisen tarve Ukrainassa (opinto-ohjelman kustannukset eivät sisälly koulutusmaksuun, ja se on 1 000 UAH (tuhat hryvnias) maille, jotka ylläpitävät Ukrainan viisumijärjestelmää ja UAH 300 (kolmesataa hryvniaksia) maille, jotka saavat viisumivapaata järjestelmää Ukrainan kanssa).... [-]


Master Luksusta Hallinta, Innovaatioiden Ja Brändäys Roomassa, Italiassa

Swiss School of Management, Rome Italy
Opetus kampuksella Osa-aikainen 1 - 2 vuotta October 2018 Italia Rome

Tämä ainutlaatuinen Master Program on ainutkertainen. Se eroaa muista Luxury Management-ohjelmia, joilla on vahva osa parctical kysymyksiä, joka käsittää paitsi hallinnoinnissa, mutta myös innovatiivinen tapa kehittää uusi käsite tuotemerkin ja arvon luomiseen. Yrityskäynnit tarkastellaan myös ohjelmassa. [+]

Master of Luxury Management, innovaatio ja brändi

Vaikka maailmanlaajuinen talouskriisi, myynti ylellisyystavaroita ovat vellova maailmanlaajuisesti. Enemmän kuin symboli, ylellisyystuotteiden osoittavat menestys, etu, etuoikeus, maku ja unelmia. Ylellinen markkinat vetoaa johtajat ymmärtää, luottamusmies, ja kasvaa tämä ainutlaatuinen alalla.

Meidän Master in Luxury Management, innovaatio ja brändi on suunniteltu erityisesti opiskelijoille pyrkivien uran ylellisyyttä hallinnan alan nykypäivän dynaaminen, globaali markkinapaikka.

Ymmärtäminen dynamiikka ja erityispiirteisiin ylellisyyttä johdon kiinnittäen erityistä huomiota tulevaisuus on keskittyä tämän Master.... [-]


Master Liikkeenjohdon Ja Markkinoinnin

ESEM
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2018 Espanja Madrid

Ohjelma ammattilaisten kansainvälisesti. Suunnattu ihmisille, joilla tai kutsutaan miehittää kantoja ja toimintoja Commercial Markkinointipäälliköiden tai myynti ... [+]

Ohjelma ammattilaisten kansainvälisesti. Suunnattu ihmisille, joilla tai kutsutaan miehittää kantoja ja toimintoja kaupallinen Marketing Director tai myynti-

ESEM, 47 vuoden toiminnan ja kehityksen, on liike koulu erikoistunut liiketoiminta-alueilla Commercial and Marketing, jossa tunnustusta kansallisissa ja kansainvälisissä yrityksissä.

Meidän luokkahuoneissa ja ohjelmista on ollut yli 20000 opiskelijoita viidellä mantereella.

Kurssin tavoite

Tarjota tarvittavat välineet liiketoiminnan kehittämiseen. Nämä työkalut toimivat kaksitoiminen myynnin ja markkinoinnin johtaminen.

Teoreettisen menetelmän - ESEM käytännössä opiskelijalle edellyttäen adptación uusia teknologioita, tarpeen mukaan ja pyysi tänään post Myynti, markkinointi ja myyntijohtaja.... [-]


Digitaalisen Muuntamisen Markkinointi

Il Sole 24 ORE Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta October 2018 Italia Milan

Kansainvälinen markkinoinnin markkinoinnin master, digitaalinen transformaatio [+]

Kansainvälinen markkinoinnin markkinoinnin master, digitaalinen transformaatio

Se tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden oppia tunnustetuista ja kokeneista johtajista ja ammattilaisista sekä harjoittelua tärkeissä yrityksissä ja kehittää kestävä verkosto kentällä.

Yrityksen edellämainitut espanjalaiset painokset takaavat konsernin kokemuksen ja suhteet globaaleihin brändeihin.

Kurssin päätyttyä pääkohdat ovat monikansalliset yhtiöt, verkkoviestintäyritykset, mediakeskukset, konsulttiyritykset.

KESTO JA RAKENNE

Ohjelma on järjestetty kahdessa vaiheessa:

Teoria ja käytäntö kuuden kuukauden ajaksi luokkahuoneessa, työpaja- ja yritysvierailuissa (luokat pidetään maanantaista perjantaihin):... [-]


Mestari Edistynyt Markkinointi

University of Deusto: Deusto Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta September 2018 Espanja Bilbao

Tämä Master opetti espanjaa pyrkii tarjoamaan johtajia, jotka vastuun kantamiseksi alan markkinointi kehittyneiden tietojen ja taitojen tarkka maailmanlaajuista ja toisiinsa markkinoilla. [+]

Ohjelman kuvaus

Tämä Master pyrkii tarjoamaan johtajia, jotka vastuun kantamiseksi alalla markkinoinnin kehittynyttä osaamista ja taitoja tarkka yhä maailmanlaajuinen ja toisiinsa markkinoilla.

Sen tavoitteena on kouluttaa ammattilaisia ​​pystyy asetus strategioiden suhteet asiakkaisiin ja kuluttajiin, jakelu politiikkaa ja viestintä, brändin hallinta valossa uudet haasteet ja mahdollisuudet tarjoamia tieto- ja viestintätekniikan ja ottaen huomioon erityispiirteet eri markkinoilla ja maissa; johtajat, jotka pystyvät tunnistamaan ja ehdottaa sopivin liiketoimintamalleja kussakin ympäristössä, suunnitella ja toteuttaa kestävän ja vastuullisen strategioita.

Maisteri Advanced Markkinointi opetetaan liikkuvan välissä kampuksella San Sebastian ja Bilbao: ... [-]