Maisteriohjelmat Markkinointissa

Täältä löydät 264 Maisteriohjelmaa Markkinointissa

Markkinointi
Ota suoraan yhteyttä oppilaitoksiin - Vertaa 264 maisterin tutkintoa Markkinointissa 2017
Näytä lisää

Master Of International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi August 2017 Yhdysvallat San Francisco Boston Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo Arabiemiirikunnat Dubai Kiina Shanghai New York Cambridge + 9 lisää

Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing määrin varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. [+]

Maisterit Markkinointissa. Hanki varustettu markkinoinnin taitoja sinun täytyy erottua maailmanmarkkinoilla. Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing aste varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. Paikkakunnat Aloita Master of International Marketing Bostonissa tai Lontoossa, valitse tutkia muita kahdella kampuksella osana Hult ainutlaatuinen Global Campus Rotation. Your Master of International Marketing yhdellä silmäyksellä Kuka on tämä ohjelma? Hakijat, jotka ovat äskettäin valmistunut yliopistossa tai korkeakoulussa, sekä yksilöiden jopa kolmen vuoden työkokemus, jotka haluavat aloittaa uran markkinoinnissa. Mitä opit Hallitsemaan markkinointi mix on tärkeämpää kuin koskaan, kun kuluttajat ovat jatkuvasti alttiina yhä enemmän verkossa ja offline-sisältö. Master of International Marketing opiskelijat oppivat hyödyntämään digitaalisen markkinointi, sosiaalinen media, markkinointi analytiikan, ja asiakkaan sitoutumista strategioita murtaa melua ja tekevät mitattavissa olevaa vaikutusta liiketoiminnan tavoitteiden kautta markkinointi. Miksi Hult? Markkinointi muuttuu nopeasti ja liike koulu on oltava yhtä ketterä tahdissa. Hult oli yksi ensimmäisistä kauppakorkeakoulujen tarjota Master Digital Marketing, ja vaikka keskeiset osat, jotka aste on sittemmin sisällytetty Master of International Marketing ohjelma, tosiasia on, että Hult liikkuu nopeasti ja harkitusti varmistamaan sen opiskelijat saavat paras markkinointi koulutusta saatavilla. Siksi meidän professorit ovat myös asiantuntijoita sekä markkinoinnin teoriaa ja markkinointi sovellus, joitakin hallita omaa markkinointiyrityksille, ja toiset on pyörittänyt merkittäviä markkinoinnin aloitteita monikansallisten. Opetussuunnitelma Core kurssit muodostavat selkärangan Master of International Marketing opetussuunnitelman. Opiskelet niitä koko moduulia A - C luokat on huolellisesti suunniteltu ja sekvensoidaan opettaa perusteet liiketoimintastrategian sekä erikoisosaamista mainonnassa, kuluttajakäyttäytymiseen, uusien tuotteiden kehittämiseen, markkinointiin analytiikan, ja digitaalisen markkinoinnin. upotus Your Master koulutusohjelma alkaa... [-]

Master Markkinoinnin, Matkailun Markkinointi Ja Tulojen Hallinta

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Opetus kampuksella Osa-aikainen October 2017 Espanja Barcelona Madrid

Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management on ainoa isäntä Espanjassa, joka täyttää seuraavat kaksi seikkaa. Tällä hetkellä ei ole muuta koulu joka kouluttaa opiskelijoiden johtajia ja alan tehdä niin samalla käyttämiä työkaluja useimmissa yrityksissä. Kaikki kurssit on täysin käytännön kehittämisen ja ammattimaisemmaksi keskittyi opiskelija [+]

Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management Matkailuala yleensä ja hotellin erityisesti kokevat nopea muutos alalla markkinoinnin, jakelun ja myynnin. Hallintaa uusia online-työkaluja ovat avainasemassa hallita hotelleista. Korkea kilpailukyky tällaisessa ympäristössä vaatii hahmo sähköisen liiketoiminnan johtaja ja johtaja Revenue Management kuin avainasemissa nykyisessä alalle. Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management on ainoa isäntä Espanjassa, joka täyttää seuraavat kaksi seikkaa. Tällä hetkellä ei ole muuta koulu joka kouluttaa opiskelijoiden johtajia ja alan tehdä niin samalla käyttämiä työkaluja useimmissa yrityksissä. Kaikki kurssit on täysin käytännön kehittämisen ja ammattimaisemmaksi keskittyi opiskelija Miksi opiskella Master: Kaikki opettajat ovat alan johtajat tietävät omakohtaisesti todellisuuden alan ja sen luokat ovat täysin professionalizing. Pelillistäminen: aihe Revenue Management opetetaan simulaatio järjestelmän Business Game. Jotta opiskelija harjoitella suorittaa liiketoimintaa hotelli ja työskentelee ikäisensä samanlaisia ​​tilanteita, joita esiintyy todellisessa ympäristössä. Valinnainen Google Certification: Opiskelijat, jotka haluavat voivat saada sertifioitu GoogleAds ilmainen ohjelma ja toinen tapa. täysin sopusoinnussa nykyisiä tarpeita hotellialalla ohjelman. täysin professionalizing ja käytännöllinen visio: Ohjelma on suunnattu hankkiminen soveltaa taitoja ilmeisen tehostamalla työkalujen ja tilanteita aiheuttamat opettaja alan tuella todellisia tapauksia. Paljon seminaareja ja esityksiä työn työkaluja johtavia yrityksiä. Valmennus sykli: Masters opiskelijat voivat osallistua Cycle Ostelea valmennus, yhdistyvät ryhmä istuntoja eri aloilla, kuten emotionaalinen valmennusta tai perheen valmennusta. Esitykset, verkottuminen ja vierailut yritysten johtajien hotelleista, catering-yhtiöt ja kansainvälisen matkailun konsultit. Tavoitteet HENKILÖKOHTAISET KEHITTÄMISOSAAMINEN JA DIREKTIIVIT Ne ovat tarpeen edetä eri työ tasoilla. Johtamistaidot avulla opiskelijat kohtaavat ratkaisevissa vaiheissa urallaan. Johtotehtävissä sinun täytyy tietää hallita: ihmiset, laitteet, tunteita, konflikteja, neuvottelut. Vuodesta näkökulmasta opiskelijan on opittava... [-]

Masters Marketing Research

OBS Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 12 kuukautta May 2017 Espanja Barcelona Madrid + 2 lisää

Kanssa Masters Marketing Research and Analysis OBS Asiakkaat oppivat kehittämään ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ... [+]

Maisterit Markkinointissa. Masters Marketing Research Tietoyhteiskunnassa, jossa elämme, kehittämistä ja asianmukaista käyttöä laadukkaan tiedon voi edustaa keskeinen kilpailuetu verrattuna kilpailijoihin. Meidän täytyy ymmärtää, miten ne vaikuttavat sosiaaliset, kulttuuriset ja psykologiset ominaisuudet meidän kuluttajien päätöksenteossa ja ostokäyttäytymiseen. Perimmäisenä tavoitteena hallinnan ja käytön tietojen olisi sovitettava maksiimi markkinointi tavata ja täyttävät tarpeet ja toiveet käyttäjille ja kuluttajille. Tämä tarkoittaa, joiden perusteellista tietoa niiden käyttäytymisestä, heidän motivaationsa, millaisia ​​vaikutteita ovat, mieltymykset ja näkemykset. Kanssa Masters Marketing Research ja Asiakasanalyysi OBS oppivat kehittää ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ylimmän johdon, joka esittelee kokemuksia suunnittelussa ja hallinnassa tutkimushankkeiden markkinoinnin ja webinaareihin työkalun toimittajien teollisuudessa. Avoimet työpaikat Jotkut uravaihtoehtoja voit muun muassa, ovat: Tutkimusjohtaja Johtaja kuluttajatietoihin Projektipäällikkö, Account Executive Markkina analyytikko tutkimusyritykset Tilin suunnittelu mainostoimistojen strateginen suunnittelu suurissa yrityksissä Brand hallinta suuryritysten Markkinoinnin johto mediayrityksissä ja mainonta Kuluttaja oivalluksia analyytikko analyysi strategiat tutkimus konsultti Tavoitteet Master in Marketing Research ja Asiakasanalyysi Mitä tavoitteita menevät? Ymmärtäminen prosesseja markkinointitutkimus määritellä mahdollisuudet ja ongelmat kaupan tuotteita ja palveluita; auttaa ratkaisemaan hallinnan ongelmia ja siten tukea tehdessään markkinoinnin päätöksiä. Oppia suunnittelemaan ja muotoilun markkinointiin tutkimushankkeita. Kehittää kykyä toteuttaa ja hallita markkinoinnin tutkimushankkeita. Tietävät ja ymmärtävät sovellukset markkinointitutkimuksen erikoisuuksia ja erilaisia ​​analyysimenetelmiä. Soveltaa tietoja kirjoittaa ja valmistella raportteja hyvin järjestäytynyt ja vakuuttava tutkimus. Kehittää taitoja kommunikoida tutkimusehdotukset, tulokset, johtopäätökset ja suositukset selkeästi ja tehokkaasti. Saada toinen akkreditoitu maineikkaimmista kauppakorkeakoulu Espanjassa, EAE Business School, kuten sijoittui Merco (2014) ja taattu pätevyys... [-]

Master Markkinoinnin, Viestinnän Ja Uuden Median

Bologna Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta December 2017 Italia Bologna

Master Markkinointi, Viestintä ja New Media on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. [+]

mestari markkinoinnin, viestinnän ja uusmedian on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. Laajentamisen kautta mobiililaitteiden joka päivä, yhä useammat ihmiset ympäri maailmaa pitää yhteyttä eri sosiaalisen median: Twitter on 320 miljoonaa aktiivista käyttäjää kuukaudessa, Instagram 400 miljoonaa, Google+ 540 miljoonaa, YouTube 1 miljardi ja Facebook 1,6 miljardia. Mitä olemme todistamassa on enemmän kuin teknologinen vallankumous, se on syvä sosiaalis-kulttuurinen muutos. Yritykset ympäri maailmaa kasvaa jatkuvasti summa he sijoittavat heidän verkkomainontakanavista parantaa suhdetta kuluttajien ja liike-elämän. Yhdessä kumppaniemme kanssa IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM ja WPP, tämä maisterin tutkinto tarjoaa opiskelijoille pätevyys ja taidot aloittaa johto- tai konsultointi uran alan digitaalisen viestinnän. Tämä kansainvälinen ohjelma, jossa opiskelijat eri puolilta maailmaa ja tiedekunnan koostuu professoreiden, johtajien ja yrittäjien, tapahtuu ainutlaatuisesta tunnelmasta 16. vuosisadan huvila kukkuloilla Bologna. Kiitos harjoitustyöt, yhtiö hankkeita ja master luentoja, opiskelijat ota yhteyttä keskeisiä käsitteitä digitaalisen aikakauden: osallistuvien, luomiseen ja jakamiseen sisältö. Lopussa kurssien, Master päättyy työharjoitteluun. MASTER on investointi. KUNNIAKSI laina on TIE rahoittamiseksi. "Perte Prestito Con Lode", pitkäaikainen ja halpakorkoisten kunniaa lainaa ilman vakuuksia tarvitaan kattamaan kokonaisuudessaan lukukausimaksua. RAKENNE Maisterin tutkinto on 12 kuukauden kokopäiväinen ohjelma myös työharjoitteluun tai projektityö (kokonaispituus: 1500 työtuntia). Akateeminen osa on jaettu kahteen termejä. Te kattaa 1000 tuntia opiskelua: 400 tuntia opetukseen toiminnan ja 600 tuntia yksilön / ryhmän työtä. Ensimmäisellä aikavälillä voit tutkia... [-]

Master Brändin Hallinta

Macromedia University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 - 4 lukukautta March 2018 Saksa München Berlin Alue Stuttgart Hampuri Köln + 4 lisää

Brand Management opettaa opiskelijoille miten yhdistää hallinnan luovan suunnittelun ja valmistelee niitä johtotehtävissä ja tehtäviä brändin kehittäminen, markkinointiviestinnän ja muotoilun toiminnot. [+]

Maisterit Markkinointissa. Haluatko ymmärtää todellinen liiketoiminnan arvo tuotemerkkejä? Rakenteelliset muutokset nykypäivän väestö ja digitalisointia yhteiskunnassa edellyttää uuden tuotemerkin johtamistaitoja. Digitaalinen branding muodostaa uusi ydinosaamista virastojen ja yrityksille. Brands tärkeä rooli liiketoiminnassa ja yhteiskunnassa. Opiskelijat erikoistunut brändin hallinta oppia nykyisestä brändin hallintaan liittyviä kysymyksiä ja voitto tietoisuus keskinäiset suhteet merkkien sisällä monimutkaisia ​​tuotemerkki arkkitehtuurit. Toimitusjohtaja merkit ajattelematta digitaalisessa levityksessä on käsittämätöntä tänään. Ei vain perinteisen brändin johtamisen on arvioitava, mutta erityistä huomiota on kiinnitettävä rooliin sosiaalisen median alustat ja co-creation. Luova ja strateginen suunnittelu taitoja sekä crossmedia käyttö kaikkien mediakanavien, vaaditaan kehittää ja hallinnoida tuotemerkkejä tehokkaasti. Tämä alue erikoistuminen opettaa opiskelijoille miten yhdistää hallinnan luovan suunnittelun ja valmistelee niitä johtotehtävissä ja tehtäviä brändin kehittäminen, markkinointiviestintä ja muotoilu toimintoja. Edut valita Macromedia University Top asema CHE Ranking 2014/15 Pieniä luokkia intensiivisesti, yksittäisten valvonta Maailmanlaajuisesti tunnustettu, valtion hyväksymässä astetta valtuuttaman FIBAA Kampuksilla Berlin & Munich: kaksi Top 5 "Edullisin kaupungit opiskelijoille 2015" maailmanlaajuinen Aito, käytäntö hankkeille yli 500 tunnettuja yrityksiä Erittäin pätevä professorit ja teollisuuden sisäpiiriläiset luennoitsijoita Kansainväliset opiskelijat kaikista maanosista Uranäkymiä Saksassa: 18 kuukautta viisumin jälkeen onnistuneen valmistumisen Maisteriksi yli kolmena päivänä viikossa (esim torstaista lauantaihin) Pre-ohjausjakson tietysti käytettävissä verkossa Buddy verkko kansainvälisille opiskelijoille Useat ohjelmat kokonaan Englanti Kampuspaikkakuntiensa sijaitsee aivan keskustassa Saksan teollisuuslaitosten Maailmanlaajuinen Partner Universities Maahanpääsyssä On 15-20 paikkoja kaikille maisteriksi kursseja Macromedia University, Graduate School. Hakijoiden on annettava seuraavat asiakirjat: Yliopisto / BA aste on vähintään 180 op (oikeutettuja Pre-ohjausjakson) Yliopisto / BA aste on vähintään 210 op (oikeutettuja MA-ohjelma) TOEFL (vähintään 72 pois 120 pistettä) tai IELTS (vähintään... [-]

Master (ma) Viestinnän Suunnittelu

Ravensbourne
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 1 - 2 vuotta August 2017 Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo + 1 lisää

Ravensbourne MA Communication Design koulutusjakso tarkastellaan taitoja strategista liiketoiminta-ajatteluun, markkinatutkimukset, luovuutta ja ongelmanratkaisukykyä ja teknologian tarjota innovatiivisia viestintään [+]

MA Communication Design

Ravensbourne MA Communication Design koulutusjakso tarkastellaan taitoja strategista liiketoiminta-ajatteluun, markkinatutkimukset, luovuutta ja ongelmanratkaisukykyä ja teknologian tarjota innovatiivisia viestintäratkaisuja.

Ravensbourne MA Communication Design koulutusjakso tarkastellaan kehittyneitä käytäntöjä nykyaikaista viestinnän suunnittelun, mistä visuaalinen identiteetti, julkaisu- ja suunnittelu laatija, markkinointiviestintään ja sosiaalista osallistumista.

Tämä laaja-alainen kurinalaisuus on kysymys paitsi kehittää viestin ja sen esteettinen, mutta myös uusien mediakanavien varmistaa viestin tavoittaa kohdeyleisönsä tehokkaasti.... [-]


Päällikön Suunnittelu (mdes) Suunnitteluperiaatteet

HK PolyU School of Design
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Hongkong Kowloon

Master of Design (suunnitteluperiaatteet) on käytännön, studio-pohjainen erikoisalaa suunnattu opiskelijoille, jotka haluavat syventää innovaatiokyvykkyyttään, jotka ovat uteliaita suunnittelu ja liiketoiminnan yhdentyminen, ja jotka nauttivat luova muoto haasteet objektien ja ideoita jotka parantavat ihmisten elämää. [+]

Maisterit Markkinointissa. Master of Design (suunnittelun käytäntöjä) on käytännön, studio-pohjainen erikoisala suunnattu opiskelijoille, jotka haluavat syventää innovaatiokyvykkyyttään, Jotka ovat uteliaita suunnittelu ja liiketoiminnan yhdentyminen, ja jotka nauttivat luova muoto haasteita tehdä esineitä ja ideoita, jotka parantavat ihmisten elämää. Suunnittelijat kanssa kandidaatin tutkinnon tuotesuunnitteluun, vaatesuunnittelu, vuorovaikutuksen suunnittelu, arkkitehtuuri, tuotekehityksen, sisustus tai viestinnän suunnittelu voi löytää malli Practices olla looginen seuraava askel ammatilliseen kehitykseen. Tavoitteet Tämä erikoisala keskittyy suunnitteluun strategisena välineenä kuluttajien talouteen. Poikkitieteellinen hankkeita omaksua liiketoimintastrategiaa ja brändin kehittäminen, tunnistaa mahdollisuuksia innovointiin ja käyttökokemusta. Tämä kokopäiväinen kansainvälinen ohjelma vastaa maailman teollisen ja teknologisen muutoksen keskittyen Kiinaan. kehittäminen korkean tason tutkimus-, analyysi-, strateginen näkemys, estetiikka, ja tekninen mestaruus kehittämiseen, valmistukseen ja kaupallistamiseen suunnittelu valmentaa johtotehtävissä. Tavoitteet Tämä erikoisalaa pyritään liittyä käytännön strategioita innovaation muotoseikkoja suunnittelun kehittäminen, tekemällä suunnittelusta: Reaalimaailman hankkeen kehittämiseen Tiimityö lähestymistapoja ongelmanratkaisuun kulttuuriset näkökohdat sekä liiketoiminnan ja teknologia asiakkaiden tarpeet ja tavoitteet suunnittelu yrittäjyyttä ja brändin luominen Pääsyvaatimuksena Kandidaatin tutkinto suunnittelussa tai vastaava liittyvät kurinalaisuutta ja ammatillinen kokemus suunnittelu on edullinen. Apurahat Apurahat Tutkinnon QS Huippumuotoilua Schools (2017) Off-set 10% tai 15% (haltija ensimmäisen luokan kandidaatin tutkinto) opetusta, riippumatta siitä, mikä mdes ohjelmien opiskelijat hyväksytään - sovellettavat valmistuneet QS maailman huippuyliopistoihin art & design - 2016. Apurahat (tarjoamia mdes kokopäiväistä erikoisalojen) Kilpailun perusteella, jotta offset 25% -50% opetusta - sovelletaan kaikkiin ei-paikallisten opiskelijoiden ja PolyU malli alumni jotka hyväksyivät ottamista tarjouksen. Pääsymaksu aikataulu syyskuu 2017 Entry Hakuaika alkaa: 22 marraskuu 2016 First Round Review: 20 tammikuu 2017 Hakuaika: 30 huhtikuu 2017 Haastattelu: Mid helmikuu-toukokuu 2017 Ilmoitus tulos: 2 viikon kuluttua... [-]

International Master In Monikanavaisen Markkinoinnin Johto (IM4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta September 2017 Italia Milano

Kansainvälinen Master Monikanavainen Marketing Management on ohjelma, jonka tavoitteena on tarjota vankka haasteisiin nykyajan markkinointitapa: digitaalinen markkinointi, mobiilimarkkinoinnin, kuin perinteistä markkinointia, monikanavainen viestintä, kvantitatiivisia ja (iso) data-driven markkinoinnin, yhteensovittamista brändin hallinta, luovuus ja sisältöä markkinointi ja tietojen analysointi, mallintaminen ja vastuullisuutta. IM4 vastaa vankka teoreettinen tausta jatkuvan sovelluksia tosissaan tilannetta myös ansiosta maailmanluokan kumppanit, pitää kansainvälisestä näkökulmasta, mutta myös käyttöön erityispiirteet ja ainutlaatuisuus Made in Italy. [+]

Aloituspäivämäärä: Syyskuu Kesto:12 kuukautta Formaatti: Kokopäiväinen Kurssimaksu: € 14.000 Opetus kieli:Englanti Sijainti: Milano Vaadittu pätevyys: 3 tai 4-vuoden kandidaatin tutkinto Accredited Toimielimet International Master in Monikanavainen Marketing Management on ohjelma, joka pyrkii tarjoamaan vankka tausta haasteisiin nykyajan markkinointitapa: digitaalinen markkinointi, mobiilimarkkinoinnin, kuin perinteistä markkinointia, monikanavainen viestintä, kvantitatiivisia ja (iso) data-driven markkinoinnin, yhteensovitus välillä brändin hallinta, luovuutta ja sisältöä markkinointi ja tietojen analysointi, mallintaminen ja vastuullisuutta. IM4 vastaa vankka teoreettinen tausta jatkuva sovelluksia tosissaan tilanteeseen Myös kiitos maailmanluokan kumppanitPitäminen kansainvälisestä näkökulmasta, mutta myös käyttöön erityispiirteet ja ainutlaatuisuus Made in Italy. Ainutlaatuisen yhteistyössä IBM, UM McCann, Nielsen ja OTB opiskelijat tulevat suoraan kosketukseen yhtiön kautta Business Seminaarit, Luennot, työpajat ja liiketoiminnan pelejä. Kurssin tavoitteet Master tavoitteena on kehittää vuonna ehdokkaat: Kyky suunnitella ja hallita arvokas asiakas kokemuksia (erityinen herkkyys johdettu jatkuva suhteita Italian ja Monikansalliset yritykset eturintamassa kokemuksellinen markkinointi); Kyky hyödyntää mahdollisuudet viestinnän, myynninedistämisen ja levityksen käytössä TVT ja iso data; Kyky kehittää markkinoinnin vastuullisuutta, jotta määrällisesti ja tehokkaasti mitata tuoton markkinointi investointeja; Kyky yhdistää johtamistaitoja ja luovuutta, vuorovaikutuksessa toimintaa, T & K ja talousjohtaja kehittää kestäviä innovaatioita ja jatkuvaan parantamiseen asiakassuhteita. Kansainvälinen Master Monikanavainen Marketing Management on 12 kuukautta Maisteriohjelma tarjoamia MIP Politecnico di Milano, joka pyrkii opettaa opiskelijoille johdon kannalta olennaisia ​​asioita Marketing Management kiinnittäen erityistä huomiota nykypäivän tärkeillä aloilla kuten Digital Marketing, Big Data, Customer Experience. Useimpien kansainvälinen erikoistunut Masters, MIP tarjoaa intensiivisen Italian kielen kurssi ensimmäisellä viikolla luokkia. Opiskelijoilla on sitten mahdollisuus osallistua standardin Italian kielen kurssi (jopa 40 tuntia) pitkin lukukausi. Ohjelman rakenne Ohjelma on jaettu kuuteen... [-]

Projekti-insinööri Ammatillinen Master - Digitaalinen Markkinointi Erikoisuus - Vuorotellen

Euridis Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Ranska Pariisi

Koulutus toimitetaan yksinomaan vuorotellen. Kaksi oppiminen tarpeen kehittää ammatillista itsenäisyyttä ja erikoistua profiiliaan. Koulu on sitoutunut ottamaan käyttöön niin monet yritykset kuin tarpeen auttaa etsimisessä kautta: Työn vuodelta, jatka lähetykset ... [+]

Maisterit Markkinointissa. Professional Master Account Manager - Digital Marketing erikoistuminen - vuorotellen Tavoitteet Advanced Master Digital Marketing monimutkainen myynti- ja digitaalisen markkinoinnin ovat erottamattomia. Ensinnäkin koska kaupalliset toiminnot kuluttavat enemmän työkaluja ja tekniikoita, jotka tulevat digitaalisen markkinoinnin houkuttelemiseksi, näkymä tai markkinoija tarjouksia. Rajat markkinointia universumi, joka kokoaa yhteen markkinointi ja viestintä 2.0 kuten sosiaalisia myynti, CRM strategioita, postituksia, markkinoinnin ratkaisuja, BtoB markkinointi. Näemme kehittyvien yhä enemmän hybridi kantoja tai digitaalisen ja monimutkaisia ​​myynti markkinoinnin taitoja tarvitaan. Mutta Digital Marketing on myös myytävä tuote sellaisenaan. Digitaalisen elin asiakkaiden esimiestehtävän, täytyy tietää ja ymmärtää haasteet digitaalisen asiakkaiden ja tietää tukea tarjoamalla oikean yhdistelmän digitaalisen markkinoinnin. Erikoistunut Master Digital Marketing: käytännön tietoa Kesto: 24 kuukautta Paluupäivämäärään: 10.30.2017 Training kustannukset: Vapaa ja maksettu (vuorotellen koulutus) Entry taso: Bac + 3 lokero 4 Tutkimus sopimukset: sopimukset oppisopimuskoulutuksen tai ammattimaisemmaksi. vuorottelevat rytmi 3 viikkoa liiketoiminta / 1 viikko koulutus Hankitut taidot aikana koulutusta Ymmärtäminen tuotemyynti kysymyksiä ja digitaalinen markkinointi ratkaisuja Master of Digital Marketing ratkaisuja Business Service Autonomia Client Portfolio Management ja monimutkainen myyntiprosessiin Hallinta projektiryhmät varmistaa myyntiä ja / tai toteuttamista ratkaisun asiakkaan Erikoistunut Master Marketing Digital vuorotellen Koulutus toimitetaan yksinomaan vuorotellen. Kaksi oppiminen tarpeen kehittää ammatillista itsenäisyyttä ja erikoistua profiiliaan. Koulu on sitoutunut ottamaan käyttöön niin monet yritykset kuin tarpeen auttaa etsimisessä kautta: Työn vuodelta, jatka lähetykset ... Ohjelma Advanced Master Digital Marketing Digital Marketing: Sosiaalinen Myynnin (saapuva markkinointi, markkinoinnin automaatio, lobbaus, verkostoituminen, ammatillinen sosiaaliset verkostot), CRM strategioita, postituksia, markkinoinnin ratkaisuja, BtoB markkinointi Digitaaliset ja digitaalinen Environment Agency: Digital Business, IT Ecosystem, Digitaaliset ratkaisut... [-]

MA Sosiaalisen Median & SEO Ja Sem

inesdi - Digital Business School
Kampus tai online Kokopäiväinen Osa-aikainen 240 - 750  April 2017 Espanja Madrid Barcelona Espanja Online + 3 lisää

Esitämme 1. painos Master Social Media & SEO ja SEM, jolla opit saadaan todellista käsittelee digitaalisen transformaatio yritysratkaisuja. Koska luvulle organisaatiot tarvitsevat ammattiprofiilit vastaamaan uutta markkinoiden kehityksestä. Koko tämän kurssin voit hankkia asianmukaiset tiedot ja taidot suunnitella, hallinnoimiseksi, analysointi ja mittaaminen Social Media Plan 360o, sisältäen myös Hakukonemarkkinointi Plan. Samoin opit SEO ja optimointi. [+]

Esitämme 1. painos Master Social Media & SEO ja SEM, jolla opit saadaan todellista käsittelee digitaalisen transformaatio yritysratkaisuja. Koska luvulle organisaatiot tarvitsevat ammattiprofiilit vastaamaan uutta markkinoiden kehityksestä. Koko tämän kurssin voit hankkia asianmukaiset tiedot ja taidot suunnitella, hallinnoimiseksi, analysointi ja mittaaminen Social Media Plan 360o, sisältäen myös Hakukonemarkkinointi Plan. Samoin opit SEO ja optimointi. Sen lisäksi, että virallista nimeä Inesdi Digital Business School, saat korkeakoulututkinto yliopistosta Nebrija. Mahdollisuutta tehdä Graduate henkilökohtaisesti, verkossa tai sulautettu opetus. harjoitella ja opettaa todellisia liiketoiminnan tapauksissa. yksilöllinen ohjaus toteutumista projektin loppu Course. uraohjausta kautta yksilöllisen "urasuunnitelman". Kehittäminen "Digital Communication Plan" ja "SEO & SEM Audit". Ohjelma Moduuli 1: Social Media Marketing Plan Project Prom Mikä se on ja miten kehittää Social Media Marketing Plan Vastuunjako Sosiaalinen media Miten toimittaa suunnitelma Social Media Marketing Moduuli 2: Verkostoituminen Facebook viserrys LinkedIn Instagram ja Pinterest Moduuli 3: Professional hallinta: toimet, kanavat ja välineet 2.0 Taktinen ja toiminnassa Social Media: päivittäiseen johtamiseen, levitys 2.0, rekrytointi ja sitoutuminen Saapuva Marketing: houkutella kohdeyleisöä Mittaus Social Media: KIP, raportit ja raportointi Tietokannan hallinta ja uutiskirje Moduuli 4: Content Management: luominen, hallinta ja sisällön jakeluun Sisältö strategia. 2.0 Viestintä: suunnittelu, kirjoittaminen ja paranemista Blogging alustat: WordPress video markkinointi Moduuli 5: OMR, mittaus ja valvonta seuranta verkossa yrityksen maineen, vaikutus ja "ilmapiiri"; päätöslauselman kriisi Sosiaalinen media Moduuli 6: Analyyttinen ja mittaus Web Analytics: Google Analytics Moduuli 7: Johdatus paikannus Määrittely SEO: vahvuudet ja heikkoudet SEO on online-markkinoinnin mix Miten hakukone Moduuli 8: Creating sivusto WordPress CSM Käyttö: Asennus ja konfigurointi Oikeat merkinnät post WordPress... [-]

Master In Hallinta - Strateginen Tiedustelu Ja Markkinointi

HEC Management School - University of Liège
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2017 Belgia Liege

Kehittää nykyaikainen näkemys markkinointi ja strategia, jossa otetaan huomioon tietotekniikan vallankumouksen. [+]

Maisterit Markkinointissa. Tavoitteet kehittää nykyaikainen näkemys markkinointi ja strategia, jossa otetaan huomioon tietotekniikan vallankumouksen luoda mukautettu strategioita ennakoimalla ja ymmärrystä monimutkainen kansainvälinen ympäristö, jossa yritykset toimivat. Kohderyhmät Tämä ohjelma on tarkoitettu opiskelijoille, jotka haluavat muuttaa uusia suuntauksia liiketoimintamahdollisuuksiksi; opiskelijoille, jotka arvostavat analyysin lukujen tueksi päätöksentekoprosesseja. "Myynnin ja Strategic Intelligence" moduuli on opettanut kokonaan Englanti. Hankkimien taitojen päätyttyä erikoistumisen Opiskelija pystyy: kerääminen, analysointi ja yhteenveto tietojen avustamaan päätöksentekoprosessia; luoda ja ylläpitää comptetive etu; ennakoimalla ja muuttamassa uusia suuntauksia liiketoimintamahdollisuuksiksi; kehittämällä sähköisen markkinoinnin ja sähköisen liiketoiminnan strategioita; tunnistaminen, kommunikoida ja vaikuttavat keskeiset toimijat; treenata globaali strategioita tuotteita ja palveluja. Diploma ja erityisiä tulostavoitteita Päätyttyä tämän erikoistuminen, opiskelijat myönnetään tutkintotodistus "Master in Management Science, Erikoistunut markkinointi". Uravaihtoehdosta asiantuntija tiedonhankintastrategiaa; asiantuntija tiedonhallinnan ja suoja; tutkimus upseeri (ennustaminen järjestöjen ja tutkimus toimistot) seuraavilla aloilla: kaupalliset viestit markkinointi viestit liittyvät seurantatoimet (teknologia, markkinat ja kilpailu). [-]

Mestari Markkinointi

IPAG Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 lukukautta September 2017 Ranska Nice Australia Sydney Paris Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo Edinburgh Yhdysvallat New York Cardiff + 9 lisää

Kukin Newcastlen maisteriohjelmien sisältää keskitytään erityisesti Aasian ja Tyynenmeren alueella ja niiden merkitys globaalissa liiketoimintaympäristössä. Nämä kolme Masters on suunniteltu opiskelijoille, jotka ovat valmistuneet laaja liiketoiminnan ohjelmia ja jotka haluavat päivittää ja päivittää tietojaan ja taitojaan uuden globaalin liiketoiminnan maailmassa. [+]

Esitys Tämä arvostettu kumppanuus IPAG Business School ja University of Newcastle antaa opiskelijoille mahdollisuuden harjoittaa kaksoistutkinnon yhdessä kolme aluetta: Master of Business, Master of Marketing, Master of Human Resource Management. Kukin Newcastlen maisteriohjelmien sisältää keskitytään erityisesti Aasian ja Tyynenmeren alueella ja niiden merkitys globaalissa liiketoimintaympäristössä. Nämä kolme Masters on suunniteltu opiskelijoille, jotka ovat valmistuneet laaja liiketoiminnan ohjelmia ja jotka haluavat päivittää ja päivittää tietojaan ja taitojaan uuden globaalin liiketoiminnan maailmassa. Opiskelija kehittää strategista esimiestaitojen tärkein päätöksentekoelin alueet ohjelmaansa ja tutkia uusia asioita nykyajan liiketoimintaympäristössä. Nämä ohjelmat opetetaan Englanti ja koostuu kahdesta osasta: 1. lukukausi klo IPAG Business School Nice, 2. lukukausi Newcastle University. [-]

Mestari Edistynyt Markkinointi

University of Deusto: Deusto Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta September 2017 Espanja Bilbao San Sebastian Madrid Ranska Nantes Yhdistynyt kuningaskunta Bradford Cambridge Italia Firenze + 9 lisää

Tämä Master opetti espanjaa pyrkii tarjoamaan johtajia, jotka vastuun kantamiseksi alan markkinointi kehittyneiden tietojen ja taitojen tarkka maailmanlaajuista ja toisiinsa markkinoilla. [+]

Maisterit Markkinointissa. Ohjelman kuvaus Tämä Master pyrkii tarjoamaan johtajia, jotka vastuun kantamiseksi alalla markkinoinnin kehittynyttä osaamista ja taitoja tarkka yhä maailmanlaajuinen ja toisiinsa markkinoilla. Sen tavoitteena on kouluttaa ammattilaisia ​​pystyy asetus strategioiden suhteet asiakkaisiin ja kuluttajiin, jakelu politiikkaa ja viestintä, brändin hallinta valossa uudet haasteet ja mahdollisuudet tarjoamia tieto- ja viestintätekniikan ja ottaen huomioon erityispiirteet eri markkinoilla ja maissa; johtajat, jotka pystyvät tunnistamaan ja ehdottaa sopivin liiketoimintamalleja kussakin ympäristössä, suunnitella ja toteuttaa kestävän ja vastuullisen strategioita. Maisteri Advanced Markkinointi opetetaan liikkuvan välissä kampuksella San Sebastian ja Bilbao: Kurssin seuraava painos 2016/17: Campus Bilbao Ohjelma on suunnattu Tutkinnon Business Administration (tai vastaava) tai muiden tieteenalojen jotka ovat suorittaneet vähintään 12 op alalla markkinoinnin, kuten mainonta ja suhdetoiminta, viestinnän, matkailun, journalismi, psykologia ... Ohjelma ) Pakollinen aiheita: alkaen syyskuu-tammikuu Strateginen markkinointi Area Alue Strateginen Brand Management Suhde Markkinointi Area B2B ja Channel Management Area Integrated Viestintä Kestävä kehitys ja innovaatioalueen Manager verkostoituneessa maailmassa B) Valinnaiset aineet: Helmikuu -syyskuu Optative aiheita Business käytäntö Pro gradu-työ Pääsyvaatimukset Academic vaatimukset Virallinen korkeakoulututkinnon (tai vastaava). Ihmiset, jotka ovat viimeisen vuoden college voivat hakea maahanpääsyä, jolloin lopullinen maahanpääsyn edellytyksenä on opintojen ennen Masters. On suorittanut vähintään 12 op (tai vastaava) alalla markkinoinnin. Jos et ole suorittanut hyvitysten määrän, sillä on oltava ammatillista kokemusta alan markkinointi todistetaan perustiedot alueen. Ne voivat myös pyytää saada Master jotka ovat viimeisen vuoden uran, jolloin lopullinen maahanpääsyn edellytyksenä on opintojen. Kielet: Pakollinen aineita opetetaan espanjaksi (85%) ja valittavien Englanti (15%), niin että hakijat ovat velvollisia vastaava taso C1 molemmilla kielillä. Todiste Englanti... [-]

Kehittynyt Master Markkinoinnin & Data Analytiikan (opetetaan Ranskaksi)

NEOMA Business School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 12 kuukautta September 2017 Ranska Rouen

Edessä kasvava digitalisoinnin liiketoiminnan ja moninkertaistuminen kanavia vuorovaikutusta kuluttajien ja merkkien, kilpailuetu on enemmän kuin koskaan kykyä ymmärtää monimutkaisia ​​markkinoiden ja ennakoida niiden kehitystä. [+]

MERKITTY TRAINING RNCP - TASO I osaston (BAC +5) Edessä kasvava digitalisoinnin liiketoiminnan ja moninkertaistuminen kanavia vuorovaikutusta kuluttajien ja merkkien, kilpailuetu on enemmän kuin koskaan kykyä ymmärtää monimutkaisia ​​markkinoiden ja ennakoida niiden kehitystä. Näin suuret data ilmiö edustaa nykyään ainutlaatuisen tilaisuuden merkkien miettimään uudelleen innovaatio, viestintä, jakelu- ja palvelut paremman asiakaskokemuksen. Joten yritykset tarvitsevat enemmän kuin koskaan markkinointi henkilökunta analyyttinen ja ennakoiva taitoja tunnistaa paremmin ongelmat ja hyödyntää optimaalisesti päätöksiä ROI näkökulmasta. MS Markkinointi ja Data Analytics tapahtuu risteyksessä markkinointi, teknologia ja ennakoivan lähestymistapoja, jotta paremmin markkinoinnin tehokkuutta. TAVOITTEET Hahmottaa haasteet ja mahdollisuudet markkinointipäättäjien yhteydessä big data Ymmärtää ankkuri ja systeemisen ja organisaation monimutkaisuutta yhteydessä digitaalinen muutosta tuotemerkkejä Anna menetelmät ja pisimmällä teknisten materiaalien toimintaan big data Ennakoiva analyyttinen liikkeelle päätöksentekoa ja brändimarkkinointia suorituskykyä VAHVUUDET Edeltäjä ja täydellinen istuvuus paikannus juoksevien asioiden tarpeita Mahdollisuuden kehittää tai vahvistaa analyyttistä ulottuvuutta markkinointi päättäjiä Asianmukainen opetussisältöjen ja yhdistää akateemisen opetuksen ja johdon suosittelut Didaktista pedagogiikka ja kokemuksellinen liikkeelle kollektiivista älykkyyttä läpi eri muodoissa: projekteja, haasteet, simulointi ja tilannekohtaista ... Animaation suunniteltu tiiviissä yhteistyössä eniten yritykset ja edistysaskeleet iso tietojen hyödyntämiseen markkinointi. OHJELMA OHJAUS ANALYYSILAITTEIDEN TIETOJEN BIG tapa parantaa päätöksen ja markkinoinninoptimointitagit kuningas PERUSPERIAATTEET markkinointipäättäjien: Strategia Markkinointi - Kuluttajat ja ostaja - Brand Management - Markkinointi ja digitaalinen viestintä - monikanavajakelu - Customer Relationship Management (CRM) - Marketing Services - Käynnistetään Uudet tuotteet ja Open Innovation - Kansainvälinen markkinointi. Organisaatio ja TECHNOLOGY SYSTEMS: Digital Transformation - Uudet liiketoimintamallit ja jakaminen Economy - Organisaatiokäyttäytyminen, päätöksen tulos - Projektinhallinta ja IT - Management Information Systems -... [-]

Maisteriohjelman Markkinoinnissa

Umeå University, Umeå School of Business and Economics
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2017 Ruotsi Umeå Yhdistynyt kuningaskunta Edinburgh Italia Milano + 4 lisää

Ohjelman tavoitteena on antaa opiskelijalle syvällistä ymmärrystä kuluttajien käyttäytymisestä, tiedon työkaluja ja tekniikoita he voivat käyttää kerätä ja analysoida tietoa kuluttajille ja kilpailijoille, ja kokemusta, jotta johtotason päätöksiä. [+]

Maisteriohjelma Markkinoinnin, 120 op

Tämä ohjelma on antanut Umeå School of Business and Economics. Tämän ohjelman tavoitteena on antaa opiskelijalle syvällistä ymmärrystä kuluttajien käyttäytymisestä, tiedon työkaluja ja tekniikoita he voivat käyttää kerätä ja analysoida tietoa kuluttajille ja kilpailijoille, ja kokemusta, jotta johtotason päätöksiä alueen markkinointi hallinta. Ohjelma korostaa sovellettu käyttöä [analyyttisten] tekniikoita ja käytännön kokemusta suunnittelussa ja toteutuksessa markkinoinnin strategiat kilpailuolosuhteiden kautta tasapuolinen käyttö tapauksissa, online-simulaatio, tilastollisia ohjelmistopaketteja, ja varsinainen kenttätyö kokemus. Tämä on houkutteleva työnantajille, jotka tarvitsevat ehdokkaita [analyyttinen ja johdon] kapasiteettia nykyisillä kilpailluilla markkinoilla. Ohjelma soveltuu myös työn pohjana toimintojen korkeammalla tasolla organisaatiossa, yritysten ja kansalaisjärjestöjen sekä kansalaisjärjestöjen instituutioiden.... [-]