Maisteriohjelmat Markkinointissa

Täältä löydät 408 Maisteriohjelmaa Markkinointissa

Markkinointi

Yksilöt, jotka haluavat edetä urallaan ja jotka ovat jo saaneet kandidaatin voi löytää saada maisteriksi olla looginen ja hyödyllinen ensi askel. Maisteriksi auttaa terävöittää yksilön keskittyminen tietyllä alalla ja myös valmistelee niitä lisätutkimuksia haluttaessa.

Mikä on Master Markkinointi ja viestintä? Se on koulutusohjelma, jolla osallistujat selvittää, miten maailma heidän ympärillään kommunikoi, sekä tehokkaimpia tapoja välittää viestin eri kohderyhmille. Ei vain opiskelijat opiskelevat nykyisen markkinoinnin ja viestinnän strategioita, mutta ne myös saada innokas analyyttisiä taitoja, liiketoiminnan tuntemusta ja ymmärrystä siitä, miten markkinointi vaikuttaa eri talouksissa. Kun hakija tämän verran valmistuneet voivat kehittää ja toteuttaa tehokkaita markkinointikampanjoita ja puheita.

On olemassa muutamia erilaisia ​​etuja valmiiksi Master Markkinointi ja viestintä.Sen tieteidenvälistä käsitteitä auttaa tutkinnon tulla monipuolista työntekijöitä. Tämä voi auttaa niitä yksilöitä säilyttämään näppäryyttä sisällä työmarkkinoilla.

On olemassa useita tekijöitä, jotka edistävät hankintakustannukset tämän verran. Tietyt tekijät, kuten keskimääräiset kustannukset toimielimen, maantieteellinen sijainti, ja onko opiskelet verkossa tai kampuksella kaikki olla mukana päättämässä lopulliset kustannukset.

Tämä tutkinto tarjoaa erilaisia ​​uran vaihtoehtoja. Tutkinnon voi päättää tulla alan markkinointi ja työtä lähes minkä tahansa liiketoiminnan. Suuryritykset, pienet yritykset, ei-voittoa, vähittäiskaupan ja ovat jatkuvasti tarvitsevat markkinoinnin ammattilaisia. Henkilöt voivat myös halutessaan liittyä markkinointiyrityksille tai perustamaan omia yrityksiä. Ne, jotka nauttivat puhuminen näkökulma voi myös harkita harjoittaa asema elokuvan ja median aloilla.

Jos sinulla on lahja markkinointi tai rakkaus yhteydenpitoon, tämä aste on harkitsemisen arvoinen. Etsi ohjelman alla ja yhteystiedot suoraan ottamista toimisto koulun valintasi täyttämällä lyijymuodossa.

Näytä lisää

Master Of International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi August 2017 Yhdysvallat San Francisco Boston Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo Arabiemiirikunnat Dubai Kiina Shanghai New York Cambridge + 9 lisää

Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing määrin varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. [+]

Maisterit Markkinointissa. Hanki varustettu markkinoinnin taitoja sinun täytyy erottua maailmanmarkkinoilla. Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing aste varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. Paikkakunnat Aloita Master of International Marketing Bostonissa tai Lontoossa, valitse tutkia muita kahdella kampuksella osana Hult ainutlaatuinen Global Campus Rotation. Your Master of International Marketing yhdellä silmäyksellä Kuka on tämä ohjelma? Hakijat, jotka ovat äskettäin valmistunut yliopistossa tai korkeakoulussa, sekä yksilöiden jopa kolmen vuoden työkokemus, jotka haluavat aloittaa uran markkinoinnissa. Mitä opit Hallitsemaan markkinointi mix on tärkeämpää kuin koskaan, kun kuluttajat ovat jatkuvasti alttiina yhä enemmän verkossa ja offline-sisältö. Master of International Marketing opiskelijat oppivat hyödyntämään digitaalisen markkinointi, sosiaalinen media, markkinointi analytiikan, ja asiakkaan sitoutumista strategioita murtaa melua ja tekevät mitattavissa olevaa vaikutusta liiketoiminnan tavoitteiden kautta markkinointi. Miksi Hult? Markkinointi muuttuu nopeasti ja liike koulu on oltava yhtä ketterä tahdissa. Hult oli yksi ensimmäisistä kauppakorkeakoulujen tarjota Master Digital Marketing, ja vaikka keskeiset osat, jotka aste on sittemmin sisällytetty Master of International Marketing ohjelma, tosiasia on, että Hult liikkuu nopeasti ja harkitusti varmistamaan sen opiskelijat saavat paras markkinointi koulutusta saatavilla. Siksi meidän professorit ovat myös asiantuntijoita sekä markkinoinnin teoriaa ja markkinointi sovellus, joitakin hallita omaa markkinointiyrityksille, ja toiset on pyörittänyt merkittäviä markkinoinnin aloitteita monikansallisten. Opetussuunnitelma Core kurssit muodostavat selkärangan Master of International Marketing opetussuunnitelman. Opiskelet niitä koko moduulia A - C luokat on huolellisesti suunniteltu ja sekvensoidaan opettaa perusteet liiketoimintastrategian sekä erikoisosaamista mainonnassa, kuluttajakäyttäytymiseen, uusien tuotteiden kehittämiseen, markkinointiin analytiikan, ja digitaalisen markkinoinnin. upotus Your Master koulutusohjelma alkaa... [-]

Master Tapahtumien Hallintaan, Protokolla Ja Liikematkailu (hiiret)

The Ostelea - School of Tourism and Hospitality International
Opetus kampuksella Kokopäiväinen October 2017 Espanja Madrid Barcelona

Tavoitteena Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on varustaa ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisten tapahtumien (erityisesti, kokoukset, kannustimia, konferensseja ja näyttelyt (MICE), sekä kongressien, kokousten ja messut), varmistaa, että heillä on tuntea käsitteitä pöytäkirjan ja viestinnän ja PR strategioita, ja jotta ne voivat tuottaa matkailun kehittämiseen erikoistunut laadun liiketoiminnan matkailualalla. Ohjelma myös varmistaa, että osallistujilla on liiketoiminnan näkökulmasta oltava tehokas päätöksentekoprosessiin. [+]

Master in Event Management, pöytäkirjan ja Liikematkailu (MICE) Tämä ohjelma käydään Englanti Madrid Tavoitteena Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on varustaa ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisten tapahtumien (erityisesti, kokoukset, kannustimia, konferensseja ja näyttelyt (MICE), sekä kongressien, kokousten ja messut), varmistaa, että heillä on tuntea käsitteitä pöytäkirjan ja viestinnän ja PR strategioita, ja jotta ne voivat tuottaa matkailun kehittämiseen erikoistunut laadun liiketoiminnan matkailualalla. Ohjelma myös varmistaa, että osallistujilla on liiketoiminnan näkökulmasta oltava tehokas päätöksentekoprosessiin. Peruste Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu (MICE): Yrityksissä Opinnäytetyö: Diplomityö perustuu todellinen yritys alalla. Espanja on kolmas johtava maa maailmassa mitattuna eniten konferensseissa. Kaksi Espanjan kaupungeissa on Top 5 kaupungeista maailmassa hosting useimmat tapahtumat: Madrid ja Barcelona. Järjestäminen tositapahtumiin: Opiskelijat otetaan Master huolehtia organisoinnista Koulu tapahtuma ja protokolla. Tavoitteet Käsityksen MICE (Meetings, Incentives, Conferencing ja näyttelyt) teollisuuden ja pöytäkirjan osaston toimielimille. Rakennus yrityksen tietopohjan matkailualan kansainvälisestä näkökulmasta ja aina executive lähestymistapaa. KESTÄVÄ innovaatiotoiminta ja johtaminen Kehittämällä kykyä luovuuden ja innovoinnin alan ja sen kestävän hoidon avulla kattavan ja erikoistumiskoulutuksen, varustaminen osallistujat ottamaan vastuullisiin tehtäviin. GLOBAL VISION Training johtajat varustettu hallita tapahtumia yrityksille, kokousten liikematkailun ja laitokset, ja jotka pystyvät saavuttamaan odotettuja tuloksia maailmanlaajuisesti. KOULUTUS JOHTO Kehittäminen Executive pätevyysvaatimuksista maailmanlaajuinen johtaja MICE yrityksiä, jotta ne voivat toimia yhteistyössä, vakuuttavasti ja participatively kaikkien jäsenten joukkue. Strategisista SUUNNITELMIEN Oppiminen avaintekijöitä laadittaessa strategista ja välittömiä toimintasuunnitelmia hiirillä asetuksista (Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt). Koulutusohjelma Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on jaettu 5 moduulia: Rakenne ja rahoitus... [-]

Masters Marketing Research

OBS Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 12 kuukautta May 2017 Espanja Barcelona Madrid + 2 lisää

Kanssa Masters Marketing Research and Analysis OBS Asiakkaat oppivat kehittämään ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ... [+]

Maisterit Markkinointissa. Masters Marketing Research Tietoyhteiskunnassa, jossa elämme, kehittämistä ja asianmukaista käyttöä laadukkaan tiedon voi edustaa keskeinen kilpailuetu verrattuna kilpailijoihin. Meidän täytyy ymmärtää, miten ne vaikuttavat sosiaaliset, kulttuuriset ja psykologiset ominaisuudet meidän kuluttajien päätöksenteossa ja ostokäyttäytymiseen. Perimmäisenä tavoitteena hallinnan ja käytön tietojen olisi sovitettava maksiimi markkinointi tavata ja täyttävät tarpeet ja toiveet käyttäjille ja kuluttajille. Tämä tarkoittaa, joiden perusteellista tietoa niiden käyttäytymisestä, heidän motivaationsa, millaisia ​​vaikutteita ovat, mieltymykset ja näkemykset. Kanssa Masters Marketing Research ja Asiakasanalyysi OBS oppivat kehittää ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ylimmän johdon, joka esittelee kokemuksia suunnittelussa ja hallinnassa tutkimushankkeiden markkinoinnin ja webinaareihin työkalun toimittajien teollisuudessa. Avoimet työpaikat Jotkut uravaihtoehtoja voit muun muassa, ovat: Tutkimusjohtaja Johtaja kuluttajatietoihin Projektipäällikkö, Account Executive Markkina analyytikko tutkimusyritykset Tilin suunnittelu mainostoimistojen strateginen suunnittelu suurissa yrityksissä Brand hallinta suuryritysten Markkinoinnin johto mediayrityksissä ja mainonta Kuluttaja oivalluksia analyytikko analyysi strategiat tutkimus konsultti Tavoitteet Master in Marketing Research ja Asiakasanalyysi Mitä tavoitteita menevät? Ymmärtäminen prosesseja markkinointitutkimus määritellä mahdollisuudet ja ongelmat kaupan tuotteita ja palveluita; auttaa ratkaisemaan hallinnan ongelmia ja siten tukea tehdessään markkinoinnin päätöksiä. Oppia suunnittelemaan ja muotoilun markkinointiin tutkimushankkeita. Kehittää kykyä toteuttaa ja hallita markkinoinnin tutkimushankkeita. Tietävät ja ymmärtävät sovellukset markkinointitutkimuksen erikoisuuksia ja erilaisia ​​analyysimenetelmiä. Soveltaa tietoja kirjoittaa ja valmistella raportteja hyvin järjestäytynyt ja vakuuttava tutkimus. Kehittää taitoja kommunikoida tutkimusehdotukset, tulokset, johtopäätökset ja suositukset selkeästi ja tehokkaasti. Saada toinen akkreditoitu maineikkaimmista kauppakorkeakoulu Espanjassa, EAE Business School, kuten sijoittui Merco (2014) ja taattu pätevyys... [-]

Master Tapahtumien Järjestäminen, Protokolla Ja Liikematkailu (MICE) (Madrid)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Opetus kampuksella Osa-aikainen October 2017 Espanja Madrid Barcelona

Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailu Business Ostelea pyrkii kouluttamaan ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisia ​​tapahtumia (etenkin osakkeita Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt ja konferenssit ja yleissopimukset, messujen), hallitsee käsitteet protokolla ja viestinnän strategioita ja PR sekä luoda matkailun kehittämiseen keskittynyt segmentissä liikematkailun laatua. [+]

Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu (MICE) Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailu Business Ostelea pyrkii kouluttamaan ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisia ​​tapahtumia (etenkin osakkeita Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt ja konferenssit ja yleissopimukset, messujen), hallitsee käsitteet protokolla ja viestinnän strategioita ja PR sekä luoda matkailun kehittämiseen keskittynyt segmentissä liikematkailun laatua. Miksi opiskella Master: Barcelona kuin liiketoiminnan kohde ja maailmanluokan konferensseja, kuten BTravel tai Bridal Week, jota käytetään käytännön opetukseen tiettyjen aiheiden. Tämä Master opetetaan Madrid ja Barcelona Personal Brand Management: Ohjelma sisältää taitojen kehittämistä alalla henkilökohtaisen brändin hallinta, jotka vaikuttavat oppimiseen henkilökohtainen markkinointi tekniikoita ja työllistyvyyttä, jotta voidaan tunnistaa uramahdollisuuksista Espanjassa tai muissa maissa . Laaja ohjelma vierailuja messuille, tapahtumiin ja organisaatiot: Aikana 2015/2016 Masters opiskelijat vierailivat IBTM ja elintarvikkeiden messuilla, Dali museo Figueres, ja TV3 Marathon, kanssa yhteistyössä organisaation kampanjan lihavuus. Tavoitteet Master Event Management, Matkailun ja liiketoiminnan pöytäkirja voit: tietää INDUSTRY MICE (Meetings, Incentives, Conferencing ja näyttelyt) ja pöytäkirjan alueella laitokset. Rakentaa vahvan perustan alan tuntemusta kansainvälisestä näkökulmasta ja aina johdon lähestymistapaa. YLEISKATSAUS Juna johtajat suuntautunut liikkeenjohdon matkailuyritysten voi saada odotettuja tuloksia maailmanlaajuisesti. KEHITYS strategiasuunnitelmat Esittele avaimet strategisista suunnitelmista ja niiden täytäntöönpano välittömästi toimenpiteisiin MICE (kokoukset, kannustimia, Conferencing ja näyttelyt) ympäristöissä. INNOVAATIOT JA KESTÄVÄ Kehitetään valmiuksia luovuuden ja innovoinnin alan ja sen kestävän hoidon kattavan ja erikoiskoulutusta, täyttäviä osallistujat olettaa vastuutehtävissä. johtamiskoulutusta Kehittämällä tarvittavia johtamistaitoja globaalin MICE liiketoiminnan johtaja tekemään yhteistyöhön, itsevarma ja osallistuva työskentely kaikkien tiimin jäsenten kehittää. Opintosuunnitelma Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailuelinkeinon Ostelea luokitellaan 5 moduulia: Rakenne... [-]

MAESTRIA En Markkinointi Y Direccion Comercial

OBS Business School - Latinoamérica
Opetus kampuksella Osa-aikainen 12 kuukautta May 2017 Ecuador Quito Kolumbia Bogotá + 2 lisää

La MAESTRIA en Markkinointi y Dirección Comercial tiene como objetivo desarrollar los conocimientos Técnicos, estratégicos y Habilidades Henkilön para formar directivos innovadores, con una amplia Visión de la empresa y capaces de afrontar los retos que plantean las direcciones de Marketing y Comercial todellinen. [+]

Maisterit Markkinointissa. MAESTRIA que muestra las Claves para atraer, vender, satisfacer y fidelizar Presentación del programa en Markkinointi y Dirección Comercial En la Actualidad, el entorno de negocios está cambiando Gran velocidad. El Impacto de los avances tecnológicos, la globalización de los Mercados, el cambio en el tasapaino de poder en hyväksi de los consumidores, el entorno competitivo y la cada vez menor lealtad a las marcas Entre otras tendencias, están modificando las estrategias de markkinointi y la forma en que se distribuyen y comercializan Productos y Servicios. Los consumidores poika cada vez más exigentes y disponen de Más información, por lo que tienen muy claro lo que quieren y donde obtenerlo. El exceso de oferta y la dificultad para diferenciarse dibujan un panoraama muy competitivo y acrecientan la necesidad de centrarse en el cliente. En este entorno, las organizaciones necesitan Profesionales del markkinointi y del área Comercial capaces de liderar con Exito la correcta combinación de tres elementos: una SOLIDA Formación y conocimientos de markkinointi y Comercial, Habilidades necesarias para säilä Dar Respuesta al entorno y al mercado todellinen, y Capacidad para conectar con los clientes y estructurar una punainen de ventas eficaz. La MAESTRIA en Markkinointi y Dirección Comercial tiene como objetivo desarrollar los conocimientos Técnicos, estratégicos y Habilidades Henkilön para formar directivos innovadores, con una amplia Visión de la empresa y capaces de afrontar los retos que plantean las direcciones de Marketing y Comercial todellinen. Todo ello desde dos puntos de vista: Una Dirección de Marketing capaz... [-]

Master Markkinoinnin, Viestinnän Ja Uuden Median

Bologna Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta December 2017 Italia Bologna

Master Markkinointi, Viestintä ja New Media on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. [+]

mestari markkinoinnin, viestinnän ja uusmedian on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. Laajentamisen kautta mobiililaitteiden joka päivä, yhä useammat ihmiset ympäri maailmaa pitää yhteyttä eri sosiaalisen median: Twitter on 320 miljoonaa aktiivista käyttäjää kuukaudessa, Instagram 400 miljoonaa, Google+ 540 miljoonaa, YouTube 1 miljardi ja Facebook 1,6 miljardia. Mitä olemme todistamassa on enemmän kuin teknologinen vallankumous, se on syvä sosiaalis-kulttuurinen muutos. Yritykset ympäri maailmaa kasvaa jatkuvasti summa he sijoittavat heidän verkkomainontakanavista parantaa suhdetta kuluttajien ja liike-elämän. Yhdessä kumppaniemme kanssa IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM ja WPP, tämä maisterin tutkinto tarjoaa opiskelijoille pätevyys ja taidot aloittaa johto- tai konsultointi uran alan digitaalisen viestinnän. Tämä kansainvälinen ohjelma, jossa opiskelijat eri puolilta maailmaa ja tiedekunnan koostuu professoreiden, johtajien ja yrittäjien, tapahtuu ainutlaatuisesta tunnelmasta 16. vuosisadan huvila kukkuloilla Bologna. Kiitos harjoitustyöt, yhtiö hankkeita ja master luentoja, opiskelijat ota yhteyttä keskeisiä käsitteitä digitaalisen aikakauden: osallistuvien, luomiseen ja jakamiseen sisältö. Lopussa kurssien, Master päättyy työharjoitteluun. MASTER on investointi. KUNNIAKSI laina on TIE rahoittamiseksi. "Perte Prestito Con Lode", pitkäaikainen ja halpakorkoisten kunniaa lainaa ilman vakuuksia tarvitaan kattamaan kokonaisuudessaan lukukausimaksua. RAKENNE Maisterin tutkinto on 12 kuukauden kokopäiväinen ohjelma myös työharjoitteluun tai projektityö (kokonaispituus: 1500 työtuntia). Akateeminen osa on jaettu kahteen termejä. Te kattaa 1000 tuntia opiskelua: 400 tuntia opetukseen toiminnan ja 600 tuntia yksilön / ryhmän työtä. Ensimmäisellä aikavälillä voit tutkia... [-]

Mestari Poliittisen Markkinoinnin

Rome Business School
Kampus tai online Osa-aikainen 12 kuukautta October 2017 Italia Rooma

Liity kansainvälisin liiketoiminta koulu Euroopassa! Maisteri poliittisen markkinoinnin tarkoituksena on tarjota tietoja ja taitoja tarvitaan tehokkaasti ja ammattimaisesti hoitaa viestinnän ja markkinoinnin prosesseja, jotka tukevat poliittisten kampanjoiden ja toimintaan. [+]

LAST hakea, NYT! Työskentely politiikassa ei ole koskaan tarvita niin paljon ammattitaito kuten tässä historiallisen ajan. Pelaaminen aktiivisesti vaalikampanjaan päälle elämässä puolue, vaan myös kirjallisesti politiikasta päivittäin, ovat toimintoja, joita ilman erityiskoulutusta ja ilman hallintaa parhaiten ajan tasalla tekniikoita, riski on tuottamatonta .

Maisteri poliittisen markkinoinnin tarkoituksena on tarjota tietoja ja taitoja tarvitaan tehokkaasti ja ammattimaisesti hoitaa viestinnän ja markkinoinnin prosesseja, jotka tukevat poliittisten kampanjoiden ja toimintaan. Poliittiset vaaleja Markkinointi - Strategia - Markkinatutkimus politiikassa - segmentointi, kohdistaminen ja asemointi politiikassa - Poliittinen vaalien markkinointi mix - Markkinointi 2.0 ja 3.0 politiikassa Web ja sosiaalinen media politiikassa - Web ja sosiaalinen media kampanja suunnittelu, toteutus ja ohjaus politiikka - Käyttämällä Facebook, Twitter, LinkedIn ja Google+ poliittinen viestintä - Poliittinen bloggaaminen - Sähköpostituksen tekniikat Julkinen puhuminen - Sanallinen ja sanaton viestintä - Palaute tehokkuus - Aktiivinen kuuntelu - Vaiheet tehokas julkinen esittäminen Poliittinen lehdistöpalvelu - Poliittinen journalismi - lehdistöpalvelusta - toiminnan suunnittelua - toimien täytäntöönpanosta ja seurannan tuloksista. Tapahtumien järjestäminen - Valinta ja ideointi sopivin tapahtuma päästäkseen tavoitteisiin - Hankkeen määrittely - Talousarvio määritelmä läpi arvioinnin taloudelliset näkökohdat - Promotion: online sosiaalisen median kautta ja offline kautta perinteisen median - Käytännön tapahtuman järjestämiseen. Vaalijärjestelmä ja sen erityispiirteet - Monimuotoisuus järjestelmät - Suurin järjestelmät - Suhteellinen järjestelmät - Mixed järjestelmät Johtajuus politiikassa - Ihmissuhteet vaikutus - johtamistapoja - tekniikat Spin Kaavarointisuositukset - Rooli ja toiminnan kehittyminen - Strategiat ja tekniikat - ylhäisyytensä tapauksissa Varainhankinta politiikassa - Varainhankinta tekniikat ja taktiikat - Varainhankinta kuvioita - hallinta suhde rahoittajien - Budjetointi ja henkilöstön... [-]

Master Maailmanpolitiikassa Ja Viestintä

University of Helsinki
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta August 2017 Suomi Helsinki

Global Politiikka ja viestintä on monitieteinen ja innovatiivinen maisteriohjelma että tarkastellaan tärkeimpiä haasteita globalisaation näkökulmasta median ja viestinnän tutkimukset, organisaatiotutkimus ja globaalin poliittisen talouden. Ohjelma korostaa kehität kriittistä ajattelua, välttämätön taito monissa uraa. [+]

Global Politiikka ja viestintä on monitieteinen ja innovatiivinen maisteriohjelma että tarkastellaan tärkeimpiä haasteita globalisaation näkökulmasta median ja viestinnän tutkimukset, organisaatiotutkimus ja globaalin poliittisen talouden. Ohjelma korostaa kehität kriittistä ajattelua, välttämätön taito monissa uraa. Erityiset tavoitteet Ohjelman ovat: Tarjota sinulle tunnettava globaalin poliittisen talouden, suhteita median ja demokratian kehittämistä, ja yhteyksiä hallinnon, järjestöjen ja viestintä Itsenäistä voit arvioida, miten politiikka ja media liittyvät voimat globalisaation Varustaminen sinulle käsitteellisen ymmärtämisen ja teoreettisen ja metodologisen taitoja suorittamiseen ja liittyy tutkimus keskeisiin yhteiskunnallisiin kysymyksiin Valmistellaan voit osallistua julkista keskustelua ja kehittää kriittistä päättelyä ja argumentointitaitoja jotka ovat yhtä tärkeitä akateemisen, julkiset organisaatiot ja yksityisen sektorin Helsingin yliopisto ottaa käyttöön vuosittain lukukausimaksuja vieraskielisten maisteriohjelmien alkaen 01 elokuu 2017 tai myöhemmin. Maksu on 13 000 euroa. Kansalaiset ulkopuolisten EU / ETA-maiden, joilla ei ole pysyvää asuinpaikkaa alueella, saattavat nämä palkkiot. Voit tarkistaa FAQ klo Studyinfo verkkosivuilla vai et vaaditaan maksamaan lukukausimaksuja. Tiedot opetuskielet Työkieli Global Politics and Communication ohjelma on Englanti. Tutkintoon voi olla enintään 30 opintopistettä (op) tutkimuksia muilla kielillä, kuten Suomen tai ruotsin tai kurssien aikana valmistui kansainvälisen vaihdon tai vaihto toisessa yliopistossa Suomessa. Diploma Supplement annetaan valmistuttuaan mukaan tutkinto on suoritettu Englanti. ohjelman sisältö Miten globaali muunnokset vaikuttaa demokraattisen politiikan? Mikä rooli median muutosta nykyajan demokratiat? Miksi taloudellinen toiminta aiheuttaa maailmanlaajuisia ja kansallisia rahoituskriisejä ja epätasa sijasta vakauden ja demokratisoitumisen? Miten hallinto vaikuttaa organisaatioiden ja viestintä, ja miten hallinto ja organisaatioiden rakenne viestintä sekä poliittinen ja taloudellinen toiminta? Maailmanlaajuinen politiikka ja Communication ohjelma tarjoaa huippuluokan yhdistelmä valtiotiede, viestintä tutkimukset ja globaalin poliittisen talouden.... [-]

Master Hallintotieteisiin

Rezekne University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2017 Latvia Rēzekne

Tutkimukset edistää vaatiman osaamisen johtamisessa ja liiketoiminnan kehittämisessä pienten ja keskisuurten yritysten, erityisesti niiden kansainvälistä liiketoimintaa. Uudet strategista ajattelua, uusia liiketoimintakonsepteja, erinomainen verkottumista ja johtamistaidot ovat suuren kysynnän globaalissa liiketoimintaympäristössä. [+]

Maisterit Markkinointissa. Tutkimukset edistää vaatiman osaamisen johtamisessa ja liiketoiminnan kehittämisessä pienten ja keskisuurten yritysten, erityisesti niiden kansainvälistä liiketoimintaa. Uudet strategista ajattelua, uusia liiketoimintakonsepteja, erinomainen verkottumista ja johtamistaidot ovat suuren kysynnän globaalissa liiketoimintaympäristössä. Koulutus edistää myös kansainvälisen verkottumisen ja tiiviissä yhteistyössä Rezeknen Special Economic Zone. Syventäviin ammattiopintoihin kuuluvat esimerkiksi strategisen markkinoinnin johtaminen sekä muutoksen johtaminen. Vierailevat professorit kumppanin yliopistojen on mukana opettajina ja neuvonantajina ohjelmassa. Opiskelijoilla on mahdollisuus osallistua Erasmus liikkuvuus opiskelua ja työharjoittelu. Opetuskielenä on Englanti. Tutkinnon: Yhteiskuntatieteiden maisteri Management. Kaksinkertainen tutkintotodistus tilaisuus yhteistyössä Worms ammattikorkeakoulun. Pääsyvaatimukset: Kandidaatin tutkinnon taloustieteessä tai Yhteiskunta. Opiskeluaika: 2 vuoden päätoimista opiskelua. Tutkimuksen ohjelma koostuu 2 osasta: Osa A - pakolliset kurssit (yleinen) Osa B - valinnaisia ​​kursseja (erikoistuminen) Osa C - valikoiva kursseja. Täydentää koulutusohjelman opiskelija on hankkia 80 CP (120 op). Pääsy jatko-opintoihin: Jatko-opinnot. Lopullinen testi, jos sellainen on: Pro gradu tutkielma. Opintomaksu: 2900 euroa vuodessa. Jos olet kiinnostunut opiskelusta Rezeknen ammattikorkeakoulun täytä hakulomake osoitteessa: http://www.rta.lv/online_application_procedure. [-]

Master Of Arts (MA) Markkinoinnissa

Webster Vienna Private University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen October 2017 Itävalta Wien

Tavoitteena markkinoinnin ydin on tarjota mahdollisuus opiskelija selvittää dynamiikkaa ihmisen käyttäytymiseen vaikuttavat markkinoinnin päätöksiin ... [+]

Master of Arts (MA) Markkinoinnin

Tavoitteena markkinoinnin ydin on tarjota mahdollisuus opiskelija selvittää dynamiikkaa ihmisen käyttäytymiseen vaikuttavat markkinoinnin päätöksiin. Mukana tässä analyysissä on tarkastelu tehokkaan markkinoinnin käytäntöjä ja menettelyjä ja analyyttiset tekniikat, ennen markkinoinnin perusvaatimuksista päätöksiä.

Opetussuunnitelmassa

36 luotto tuntia vaaditaan Master of Arts (MA) tai 48 luotto tuntia vaaditaan Master of Business Administration (MBA ) On sisällettävä seuraavat kurssit merkittävä / painotetaan markkinointi:

Mrkt 5000 Markkinointi (Vaadittava kurssi) Mrkt 5800 Myynnin johto tai Mrkt 5890 Markkinointi tilastot Mrkt 5920 markkinointikanavan hallinta Mrkt 5940 Markkinointi Management Mrkt 5960 Markkinoinnin johtaminen Mrkt 5970 Markkinointitutkimus Mrkt 5980 Kansainvälinen markkinointi Mrkt 6000 Integroidut opinnot Marketing, tai MR KT 6250 Opinnäytetyö ... [-]

Virallinen Mestari Luomaan Ja Kehittämään Digitaalisten Projektien

FDModa - LCI Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Espanja Barcelona

Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. [+]

Maisterit Markkinointissa. Master Digital Creation ja kehittämishankkeet Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. Digitaalinen suunnittelija on nyt keskellä erilaisten perheiden ja ammattialojen, kuten Audiovisuaalisen viestinnän, graafinen suunnittelu Graphic Arts Advertising Public Relations ja vuorovaikutusta suunnittelun aloilla, ja osoittaa lisätään synergiaa usein sisältyvät alan sisällä puhelut kokemuksia ja yhä suunnattu digitaalisen median sekä korostavat eri alakohtaisia ​​tutkimuksia ja paikallisten ja valtion raportteja. Toisin kuin useimmat koulutus tarjoaa alan digitaalisen suunnittelun, tekijä, joka erottaa tämän Masters Digital Creation ja kehityshanke on muodostaa niin kutsutun Front End Designer (Front End tai Frontend Designer) on ammatti . Front End koostuu kaiken, on tekemistä sen kanssa, mitä näet ja vuorovaikutuksessa digitaalisen projekti, se on ammattilainen, joka pystyy suunnittelemaan, suunnitella ja toteuttaa kaikki kehityksen tarpeen ennen lopullista tuotantoa jotta varmistetaan toteutettavuutta, tehokkuutta ja optimoidaan suunniteltu hankkeita. Myös opiskelijat voivat halutessaan erikoistua kahdella alueella, enemmän kokeellista ja enemmän suuntautunut maailmaan luomisen, viihde- ja kulttuuri, kokea fiksu kansalainen ja älykkäät kaupungit sekä muut keskittynyt enemmän strategiasta suostuttelua, merkkituotteita sisältöä, enemmän kehittynyt ja suuntautunut tuotteiden alaa ja kuluttajapalvelut. Tavoitteet: Kouluttaa ammattilaisia ​​erikoistunut luomiseen ja kehittyneiden digitaalisten hankkeiden valinnan erikoistuminen: Hankkeet mainonnan ja strategista viestintää Opiskelija muodostua ideointiin ja prototyyppien digitaalisen viestinnän strategioita tuotemerkkejä ja organisaatioita. Mitä käytännön koulutusta, opiskelijat voivat valita web design ja mobiilisovellusten suunnittelu vuorovaikutuksen suunnittelu hankkeita avaruuteen: opiskelijalle muodostuu käsitys ja kehittämistä vuorovaikutuksen suunnittelu sovelletaan tilaa yleisesti että... [-]

Master Ylellisyyttä Brändin Hallinta

Domus Academy
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta September 2017 Italia Milano

Jos kuvitella itsesi työskennellyt maailman ylellisyyttä-hienoa, erottuva tuotteita ja kokemuksia-Master Luxury Brand Management voi olla ohjelman. Se on ohjelma, joka muuttaa osallistujat innoittamana johtajien ja markkinoijat sisällä erittäin kilpailluilla aloilla ylellisyyttä muoti, korut, kosmetiikka, vieraanvaraisuus, gastronomia, kauneus, tai taidetta. [+]

Kokemus. Elevate. Excel. Jos kuvitella itsesi työskentelevät ylelliset-hienoa, erottuva tuotteita ja kokemuksia-the Master Luxury Brand Management voi olla ohjelman. Se on ohjelma, joka muuttaa osallistujat innoittamana johtajien ja markkinoijat sisällä erittäin kilpailluilla aloilla ylellisyyttä muoti, korut, kosmetiikka, vieraanvaraisuus, gastronomia, kauneus, tai taidetta. Sinun lähestyä ylellisyystavaroita ja palveluita useista näkökulmista: luova, organisaation, johdon. Tulet tutkia markkinointi, brändäys, ja viestinnän tämän ainutlaatuisen markkinoille sekä taloudellista ja joukkueen johto. Sinun tutkia miten luoda tyylikäs tuotteita ja kohonnut kokemuksia asentajan asiakkaille, pysyen herkkä kulttuurisia tekijöitä, jotka ympäröivät käsite ylellisyyttä. Opit ottamaan innovatiivisia tuotemerkin strategioita ideasta toteutukseen, kuten raakatimanttien jotka on leikattu ja kiillotettu hankkia niiden täydestä arvosta. Voit kehittää oman henkilökohtaisen analyyttistä lähestymistapaa ja kielen ilmaisun. Ja aikana kouluttautuminen, joka yhdistää teorian ja tutkimuksen ja käytännön, voit osallistua palkitsevaa, yhteistyössä vuoropuhelua alan ammattilaisten ja konsultteja, jotka ohjata kehitystä. Yleisö Ohjelma on suunniteltu ehdokkaita ensimmäisen tason tutkinto luovia aloja, jotka haluavat hankkia taitoja markkinoinnin ja liikkeenjohdon varten ylellisyyttä teollisuudelle. Se on tarkoitettu myös tutkinnon kanssa astetta yhteiskuntatieteissä tai taloudellinen / johto tieteenalojen, jotka haluavat syventää tietojaan alan ylellisyystuotteiden, palvelut, ja kokemuksia. Tulos Tänä koulutusohjelman opiskelijat: Kehitetään hankkeita ylellisyyteen markkinoille perustuu syvällinen tuntemus alan Saada kokemusta yhteistyötä luova tiimi Käytäntö ylellisyyttä tuotemerkin viestintästrategioita, perinteisistä median (mainonta, PR, tapahtumat) digitaalisen ja sosiaalisen median Ohjelma Ohjelma on työpaja-pohjainen, jota tukee seminaareja, luentoja, opetusohjelmia, ja kenttätyötä. Alan ammattilaiset, kurssin johtaja, ja projekti johtajat ohjata opiskelijoita kautta valmennuksessa ja projektin ohjauksen. Ohjelma koostuu neljästä moduulit, joista jokainen sisältää kahden viikon kurssi ja kuuden viikon työpaja. Moduulit seuraa kahden kuukauden harjoittelujakson... [-]

Msc Globaali Markkinointi

Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo

MSc Global Marketing on suunniteltu tarjoamaan sinulle integroitu tuntemus teorioita ja käytäntöjä hyödynnetään teollisuudessa. Tulet saamaan työkaluja ja tekniikoita tarpeen rakentaa onnistuneen markkinoinnin uran sisällä kasvavaa globaalia toimintaympäristöä. Voit kehittää osaamista keskeisillä aloilla, kuten kuluttajien käyttäytyminen, markkinoinnin suunnittelu, brändäys ja digitaalitekniikan käyttöä. [+]

Maisterit Markkinointissa. Suunnittelussa tämä ohjelma, yliopisto on rakennettu vuosikymmenten sekä akateemisen lääkärin kokemus alalla markkinoinnin, tuottaa määrin joka heijastaa yhä globaalimmaksi dynamiikan nykyaikaisen liiketoiminnan. MSc Global Marketing on suunniteltu tarjoamaan sinulle integroitu tuntemus teorioita ja käytäntöjä hyödynnetään teollisuudessa. Tulet saamaan työkaluja ja tekniikoita tarpeen rakentaa onnistuneen markkinoinnin uran sisällä kasvavaa globaalia toimintaympäristöä. Voit kehittää osaamista keskeisillä aloilla, kuten kuluttajien käyttäytyminen, markkinoinnin suunnittelu, brändäys ja digitaalitekniikan käyttöä. Saat myös kattava käsitys monikulttuurisen haasteisiin kansainvälisen liiketoiminnan ja voit kehittää tietoja, markkinoinnin osaamista ja henkilökohtaisia ​​taitoja ratkaiseva sisällä maailmanlaajuista markkinointia. MSc Global Marketing-ohjelman tavoitteena on antaa opiskelijalle kokonaisvaltainen käsitys kehittyvien teemoja ja nykyaikaista haasteita markkinoijat toimivat globaalissa ympäristössä ja strategioiden, politiikan ja käytäntöjen avain näihin haasteisiin. Tulet parantaa opiskelijan työllistyvyyttä osallistumalla laaja-opetuksen ja oppimisen kokemuksia kuten integroiva tapaustutkimuksia, ryhmä hankkeita ja esityksiä sekä teollisuuden kaiuttimet. [-]

Virallinen Maisterin Tutkinto Poliittinen Ja Institutionaalinen Viestintä (maisterin Tutkinto Markkinoinnissa, Konsultointi Ja Poliittinen Viestintä - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi May 2017 Espanja Madrid

Tämä ohjelma antaa pääsyn dual maisterin tutkintoon valtiotieteen ja yhteisöasiakkaat yliopiston viestinnän tutkimuslaitos Ortega y Gasset (IUIOG) ja Master in Marketing, Consulting ja viestintäpolitiikka yliopiston Santiago de Compostela (USC). [+]

Tämä ohjelma antaa pääsyn dual maisterin tutkintoon valtiotieteen ja yhteisöasiakkaat yliopiston viestinnän tutkimuslaitos Ortega y Gasset (IUIOG) ja Master in Marketing, Consulting ja viestintäpolitiikka yliopiston Santiago de Compostela (USC). Opettajat hyvityksiä ansainnut Master tunnistetaan automaattisesti, tarvitsematta ottaa ylimääräisiä kursseja pääsyä jatko-opintoja yliopistossa Santiago de Compostela ja Murcia avulla ohjelman kanssa nämä yliopistot. Tavoitteet Master poliittisten ja institutionaalisten Communication Se on tärkein viittaus tässä lajissa Espanjassa, joilla otettu huomioon vuosien 2012, 2013 ja 2014 paras Master of Communication, mukaan arvostetun sijoitusta Masters valmistettu vuosittain sanomalehti El Mundo. Hänen koulutus ohjelma vastaa kasvavaan kysyntään viestintä ammattilaisten järjestöjen strateginen lähestymistapa. Se tarjoaa niille, jotka haluavat erikoistua tällä alalla tarvittavat välineet, sekä teoreettisia ja erityisesti käytännöllisiä suunnitteluun ja toteuttamiseen tehokkaita strategioita ja tehokasta politiikan ja institutionaalisten viestintää. Yleiset tavoitteet: Tämä Master on ohjelma, joka on päätavoitteena kehittää tarvittavat tiedot ja taidot asianmukaisen ammatillinen suorituskyky alan markkinointi- ja poliittinen viestintä aina klo, hallinnollisen ja / tai institutionaalista. Se on tuottaa tutkinnon kokonaisvaltainen käsitys kaikilla aloilla, joilla poliittisen markkinoinnin, samaan aikaan hallussaan taitoja tavata useita tehtäviä, joissa käsitellään yrityksissä harjoittavat näillä markkina-alueilla. - Erityistavoitteet: 1. Kehittää kattava maailmanlaajuinen markkinointi poliittisen ajattelun, poliittinen viestintä erityisesti ja poliittisia konsultointia yleensä. 2. Hankkia perusteellista tietoa eri tekninen neuvonta, prosessit vaikuttavat politiikka ja poliittinen markkinointiviestinnän tekniikoita, strategioita ja täytäntöön panemiseksi tarvittavat resurssit, hallita ja parantaa markkinoinnin järjestöjen ja laitosten. 3. Hanki kattava käsitys sosiaalisten ja organisaation yhteydessä, jossa poliittisen markkinoinnin osata tunnistaa yleisöille, kumppanit, toimijoiden ja tekijöiden ja viestinnän sekä viestinnän ja markkinoinnin työkalut, joita tarvitaan vuorovaikutuksessa keskenään kehittyy. 4.... [-]

Master Brändin Hallinta

Macromedia University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 - 4 lukukautta March 2018 Saksa München Berlin Alue + 1 lisää

Brand Management opettaa opiskelijoille miten yhdistää hallinnan luovan suunnittelun ja valmistelee niitä johtotehtävissä ja tehtäviä brändin kehittäminen, markkinointiviestinnän ja muotoilun toiminnot. [+]

Maisterit Markkinointissa. Haluatko ymmärtää todellinen liiketoiminnan arvo tuotemerkkejä? Rakenteelliset muutokset nykypäivän väestö ja digitalisointia yhteiskunnassa edellyttää uuden tuotemerkin johtamistaitoja. Digitaalinen branding muodostaa uusi ydinosaamista virastojen ja yrityksille. Brands tärkeä rooli liiketoiminnassa ja yhteiskunnassa. Opiskelijat erikoistunut brändin hallinta oppia nykyisestä brändin hallintaan liittyviä kysymyksiä ja voitto tietoisuus keskinäiset suhteet merkkien sisällä monimutkaisia ​​tuotemerkki arkkitehtuurit. Toimitusjohtaja merkit ajattelematta digitaalisessa levityksessä on käsittämätöntä tänään. Ei vain perinteisen brändin johtamisen on arvioitava, mutta erityistä huomiota on kiinnitettävä rooliin sosiaalisen median alustat ja co-creation. Luova ja strateginen suunnittelu taitoja sekä crossmedia käyttö kaikkien mediakanavien, vaaditaan kehittää ja hallinnoida tuotemerkkejä tehokkaasti. Tämä alue erikoistuminen opettaa opiskelijoille miten yhdistää hallinnan luovan suunnittelun ja valmistelee niitä johtotehtävissä ja tehtäviä brändin kehittäminen, markkinointiviestintä ja muotoilu toimintoja. Edut valita Macromedia University Top asema CHE Ranking 2014/15 Pieniä luokkia intensiivisesti, yksittäisten valvonta Maailmanlaajuisesti tunnustettu, valtion hyväksymässä astetta valtuuttaman FIBAA Kampuksilla Berlin & Munich: kaksi Top 5 "Edullisin kaupungit opiskelijoille 2015" maailmanlaajuinen Aito, käytäntö hankkeille yli 500 tunnettuja yrityksiä Erittäin pätevä professorit ja teollisuuden sisäpiiriläiset luennoitsijoita Kansainväliset opiskelijat kaikista maanosista Uranäkymiä Saksassa: 18 kuukautta viisumin jälkeen onnistuneen valmistumisen Maisteriksi yli kolmena päivänä viikossa (esim torstaista lauantaihin) Pre-ohjausjakson tietysti käytettävissä verkossa Buddy verkko kansainvälisille opiskelijoille Useat ohjelmat kokonaan Englanti Kampuspaikkakuntiensa sijaitsee aivan keskustassa Saksan teollisuuslaitosten Maailmanlaajuinen Partner Universities Maahanpääsyssä On 15-20 paikkoja kaikille maisteriksi kursseja Macromedia University, Graduate School. Hakijoiden on annettava seuraavat asiakirjat: Yliopisto / BA aste on vähintään 180 op (oikeutettuja Pre-ohjausjakson) Yliopisto / BA aste on vähintään 210 op (oikeutettuja MA-ohjelma) TOEFL (vähintään 72 pois 120 pistettä) tai IELTS (vähintään... [-]