Maisteriohjelmat Markkinointissa

Täältä löydät 211 Maisteriohjelmaa Markkinointissa

Markkinointi
Ota suoraan yhteyttä oppilaitoksiin - Vertaa 211 maisterin tutkintoa Markkinointissa 2018
Näytä lisää

Master Of International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi August 2018 Yhdysvallat San Francisco Boston Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo Arabiemiirikunnat Dubai Kiina Shanghai New York Cambridge + 9 lisää

Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing määrin varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. [+]

Maisterit Markkinointissa. Hanki varustettu markkinoinnin taitoja sinun täytyy erottua maailmanmarkkinoilla. Koska yritykset odottavat eriyttää tarjontaansa maailmanlaajuisilla markkinoilla, Hult n yhden vuoden Master of International Marketing aste varustaa sinut strategisen ja executional markkinoinnin taitoja erottua. Paikkakunnat Aloita Master of International Marketing Bostonissa tai Lontoossa, valitse tutkia muita kahdella kampuksella osana Hult ainutlaatuinen Global Campus Rotation. Your Master of International Marketing yhdellä silmäyksellä Kuka on tämä ohjelma? Hakijat, jotka ovat äskettäin valmistunut yliopistossa tai korkeakoulussa, sekä yksilöiden jopa kolmen vuoden työkokemus, jotka haluavat aloittaa uran markkinoinnissa. Mitä opit Hallitsemaan markkinointi mix on tärkeämpää kuin koskaan, kun kuluttajat ovat jatkuvasti alttiina yhä enemmän verkossa ja offline-sisältö. Master of International Marketing opiskelijat oppivat hyödyntämään digitaalisen markkinointi, sosiaalinen media, markkinointi analytiikan, ja asiakkaan sitoutumista strategioita murtaa melua ja tekevät mitattavissa olevaa vaikutusta liiketoiminnan tavoitteiden kautta markkinointi. Miksi Hult? Markkinointi muuttuu nopeasti ja liike koulu on oltava yhtä ketterä tahdissa. Hult oli yksi ensimmäisistä kauppakorkeakoulujen tarjota Master Digital Marketing, ja vaikka keskeiset osat, jotka aste on sittemmin sisällytetty Master of International Marketing ohjelma, tosiasia on, että Hult liikkuu nopeasti ja harkitusti varmistamaan sen opiskelijat saavat paras markkinointi koulutusta saatavilla. Siksi meidän professorit ovat myös asiantuntijoita sekä markkinoinnin teoriaa ja markkinointi sovellus, joitakin hallita omaa markkinointiyrityksille, ja toiset on pyörittänyt merkittäviä markkinoinnin aloitteita monikansallisten. Opetussuunnitelma Core kurssit muodostavat selkärangan Master of International Marketing opetussuunnitelman. Opiskelet niitä koko moduulia A - C luokat on huolellisesti suunniteltu ja sekvensoidaan opettaa perusteet liiketoimintastrategian sekä erikoisosaamista mainonnassa, kuluttajakäyttäytymiseen, uusien tuotteiden kehittämiseen, markkinointiin analytiikan, ja digitaalisen markkinoinnin. upotus Your Master koulutusohjelma alkaa... [-]

Masters Marketing Research

OBS Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 12 kuukautta May 2018 Espanja Barcelona Madrid + 2 lisää

Kanssa Masters Marketing Research and Analysis OBS Asiakkaat oppivat kehittämään ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ... [+]

Masters Marketing Research Tietoyhteiskunnassa, jossa elämme, kehittämistä ja asianmukaista käyttöä laadukkaan tiedon voi edustaa keskeinen kilpailuetu verrattuna kilpailijoihin. Meidän täytyy ymmärtää, miten ne vaikuttavat sosiaaliset, kulttuuriset ja psykologiset ominaisuudet meidän kuluttajien päätöksenteossa ja ostokäyttäytymiseen. Perimmäisenä tavoitteena hallinnan ja käytön tietojen olisi sovitettava maksiimi markkinointi tavata ja täyttävät tarpeet ja toiveet käyttäjille ja kuluttajille. Tämä tarkoittaa, joiden perusteellista tietoa niiden käyttäytymisestä, heidän motivaationsa, millaisia ​​vaikutteita ovat, mieltymykset ja näkemykset. Kanssa Masters Marketing Research ja Asiakasanalyysi OBS oppivat kehittää ja hallita tietoa; tutkimus ymmärtää ja oppia tavata. Opi tekniikoita kerätä ja analysoida markkinoinnin tietoja tunnistamaan markkinasegmentteihin. Aikana Master Marketing Research tehdään myös erilaisia ​​online tapaamisia ylimmän johdon, joka esittelee kokemuksia suunnittelussa ja hallinnassa tutkimushankkeiden markkinoinnin ja webinaareihin työkalun toimittajien teollisuudessa. Avoimet työpaikat Jotkut uravaihtoehtoja voit muun muassa, ovat: Tutkimusjohtaja Johtaja kuluttajatietoihin Projektipäällikkö, Account Executive Markkina analyytikko tutkimusyritykset Tilin suunnittelu mainostoimistojen strateginen suunnittelu suurissa yrityksissä Brand hallinta suuryritysten Markkinoinnin johto mediayrityksissä ja mainonta Kuluttaja oivalluksia analyytikko analyysi strategiat tutkimus konsultti Tavoitteet Master in Marketing Research ja Asiakasanalyysi Mitä tavoitteita menevät? Ymmärtäminen prosesseja markkinointitutkimus määritellä mahdollisuudet ja ongelmat kaupan tuotteita ja palveluita; auttaa ratkaisemaan hallinnan ongelmia ja siten tukea tehdessään markkinoinnin päätöksiä. Oppia suunnittelemaan ja muotoilun markkinointiin tutkimushankkeita. Kehittää kykyä toteuttaa ja hallita markkinoinnin tutkimushankkeita. Tietävät ja ymmärtävät sovellukset markkinointitutkimuksen erikoisuuksia ja erilaisia ​​analyysimenetelmiä. Soveltaa tietoja kirjoittaa ja valmistella raportteja hyvin järjestäytynyt ja vakuuttava tutkimus. Kehittää taitoja kommunikoida tutkimusehdotukset, tulokset, johtopäätökset ja suositukset selkeästi ja tehokkaasti. Saada toinen akkreditoitu maineikkaimmista kauppakorkeakoulu Espanjassa, EAE Business School, kuten sijoittui Merco (2014) ja taattu pätevyys merkittävä julkisten... [-]

Master Visual Brand Design

Domus Academy
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta September 2018 Italia Milano

Master Visual Brand Design, voit saada taitoja tunnistaa yhtiön ydinliiketoimintaan. Viljellä syvä ymmärrys tuotteen ja paras tapa kommunikoida sen arvoista, sekä fyysisen ja sosiaalisen median maailmat. Jotta se kaikki yhteen johdonmukainen brändi visio, ääni, ja ympäristö. [+]

Maisterit Markkinointissa. Kuvitella. Symboloivat. Syntetisoimiseksi. Käsite brändäys on kehittynyt paljon pidemmälle yrityksen logot ja värit. Tänään, branding sisältää useita tieteenaloja, mistä visuaalinen suunnittelu Äänisuunnittelu; mistä tarinankerrontaa kuluttaja psykologia markkinointiin. Branding on luoda rikas ja houkutteleva, joka tarttuu kuluttajan huomion ja tuo hänet osaksi brändin maailma jakaa sen arvot ja tulla epävirallinen sponsori brändin. Se on ääni, ääni, integroitu visio muodostuu synergiaa tutkimus-, suunnittelu-, kerrontaa, grafiikka, musiikki, ja enemmän. vuonna Master Visual Brand Design, Voit saada taitoja tunnistaa yhtiön ydinliiketoimintaan. Viljellä syvä ymmärrys tuotteen ja paras tapa kommunikoida sen arvoista, sekä fyysisen ja sosiaalisen median maailmat. Jotta se kaikki yhteen johdonmukainen brändi visio, ääni, ja ympäristö. Yleisö Ohjelma on suunniteltu ehdokkaita ensimmäisen tason tutkinto visuaalinen ja graafinen suunnittelu, suunnittelu, viestintä, markkinointi, tai liittyvien tieteenalojen. Tulos Tänä koulutusohjelman opiskelijat: Osoitettava kykynsä luoda innovatiivisia visuaalisen branding käsitteitä, skenaarioita, ja ratkaisuja erilaisiin erilaisia ​​yritysten, toimialojen ja järjestöjen kanssa. Tehokkaasti kommunikoida käsitteitä, menetelmiä, ja muotoilu ehdotuksia läpi erilaisia ​​tekniikoita, kuten visuaalinen, sanallinen, ja prototyyppien. Ohjelma Master Visual Brand Design tavoitteena on muodostaa visuaalisen tuotemerkin suunnittelijat ja dynaaminen tuotemerkin haltijoiden, jotka ovat innovatiivisia, visionääri, monipuolinen, suora ja tehokas. Ohjelma on työpaja-pohjainen, jota tukee seminaareja, luentoja, opetusohjelmia, ja kenttätyötä. Alan ammattilaiset, kurssin johtaja, ja projekti johtajat ohjata opiskelijoita kautta valmennuksessa ja projektin ohjauksen. Ohjelma koostuu neljästä moduulit, joista jokainen sisältää kahden viikon kurssi ja kuuden viikon työpaja. Moduulit seuraa kahden kuukauden harjoittelujakson aikana ja lopullinen portfolio esitys. Modulaarinen rakenne on muokattavissa, jolloin joustavuus ja erilaisia ​​paremmin palvella opiskelijan tarpeisiin ja tavoitteisiin. Rakenne Kurssit Työselostus keskittyy: Tutkia luontoa,... [-]

Master Markkinoinnin, Matkailun Markkinointi Ja Tulojen Hallinta

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Opetus kampuksella Osa-aikainen October 2018 Espanja Barcelona Madrid

Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management on ainoa isäntä Espanjassa, joka täyttää seuraavat kaksi seikkaa. Tällä hetkellä ei ole muuta koulu joka kouluttaa opiskelijoiden johtajia ja alan tehdä niin samalla käyttämiä työkaluja useimmissa yrityksissä. Kaikki kurssit on täysin käytännön kehittämisen ja ammattimaisemmaksi keskittyi opiskelija [+]

Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management Matkailuala yleensä ja hotellin erityisesti kokevat nopea muutos alalla markkinoinnin, jakelun ja myynnin. Hallintaa uusia online-työkaluja ovat avainasemassa hallita hotelleista. Korkea kilpailukyky tällaisessa ympäristössä vaatii hahmo sähköisen liiketoiminnan johtaja ja johtaja Revenue Management kuin avainasemissa nykyisessä alalle. Master in Marketing, Matkailun markkinointi ja Revenue Management on ainoa isäntä Espanjassa, joka täyttää seuraavat kaksi seikkaa. Tällä hetkellä ei ole muuta koulu joka kouluttaa opiskelijoiden johtajia ja alan tehdä niin samalla käyttämiä työkaluja useimmissa yrityksissä. Kaikki kurssit on täysin käytännön kehittämisen ja ammattimaisemmaksi keskittyi opiskelija Miksi opiskella Master: Kaikki opettajat ovat alan johtajat tietävät omakohtaisesti todellisuuden alan ja sen luokat ovat täysin professionalizing. Pelillistäminen: aihe Revenue Management opetetaan simulaatio järjestelmän Business Game. Jotta opiskelija harjoitella suorittaa liiketoimintaa hotelli ja työskentelee ikäisensä samanlaisia ​​tilanteita, joita esiintyy todellisessa ympäristössä. Valinnainen Google Certification: Opiskelijat, jotka haluavat voivat saada sertifioitu GoogleAds ilmainen ohjelma ja toinen tapa. täysin sopusoinnussa nykyisiä tarpeita hotellialalla ohjelman. täysin professionalizing ja käytännöllinen visio: Ohjelma on suunnattu hankkiminen soveltaa taitoja ilmeisen tehostamalla työkalujen ja tilanteita aiheuttamat opettaja alan tuella todellisia tapauksia. Paljon seminaareja ja esityksiä työn työkaluja johtavia yrityksiä. Valmennus sykli: Masters opiskelijat voivat osallistua Cycle Ostelea valmennus, yhdistyvät ryhmä istuntoja eri aloilla, kuten emotionaalinen valmennusta tai perheen valmennusta. Esitykset, verkottuminen ja vierailut yritysten johtajien hotelleista, catering-yhtiöt ja kansainvälisen matkailun konsultit. Tavoitteet HENKILÖKOHTAISET KEHITTÄMISOSAAMINEN JA DIREKTIIVIT Ne ovat tarpeen edetä eri työ tasoilla. Johtamistaidot avulla opiskelijat kohtaavat ratkaisevissa vaiheissa urallaan. Johtotehtävissä sinun täytyy tietää hallita: ihmiset, laitteet, tunteita, konflikteja, neuvottelut. Vuodesta näkökulmasta opiskelijan on opittava... [-]

Mestari Markkinointi Ja Viestintä

Rome Business School
Kampus tai online Kokopäiväinen Osa-aikainen 1 vuosi March 2018 Italia Rooma + 1 lisää

Liity kansainvälisin liiketoiminta koulu Euroopassa! Erinomaista koulutusta, harjoittelua, opiskelijoita 140 maasta, urakehitys, kansainvälinen verkostoituminen ja monet muut edut ammatilliseen ja henkilökohtaiseen kehittymiseen. Opetus kaavat jokaista kysyntää. [+]

LAST hakea, NYT!

Rooman kauppakorkeakoulun markkinoinnin ja viestinnän maisteri on ihanteellinen valinta ammattilaisille, jotka etsivät maailmanluokan koulutusohjelmaa näillä aihealueilla, menestyksekkään uran aloittamista tai vahvistamista kansainvälisessä ympäristössä. Opetuksen laatu , palkatut kansainväliset harjoittelut, 2 opintomatkaa Pariisissa ja Barcelonassa sekä tarjottavat ura- ja verkostoitumispalvelut edesauttavat tämän ohjelman täydellistä sovittamista niille, jotka pyrkivät menestyäkseen työmarkkinoilla ja globaalissa liiketoiminnassa. Alkamispäivä: joka vuosi, maaliskuussa ja lokakuussa.

Kohde vastaanottajat

Master's Degree on tarkoitettu kaikille niille, jotka etsivät ensimmäistä kertaa altistumistaan ​​markkinointi- ja viestintämaailmalle tai kaikille niille, jotka työskentelevät jo tässä ympäristössä mutta haluavat laajentaa tietämystään omasta kentästämme. ympäristössä. Opiskelijat, jotka haluavat osallistua tähän maisteriohjelmaan ovat tyypillisesti:... [-]


Master in Brand Management

Macromedia University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 - 4 lukukautta March 2018 Saksa München Berlin Alue + 1 lisää

Brand Management opettaa opiskelijoille miten yhdistää hallinnan luovan suunnittelun ja valmistelee niitä johtotehtävissä ja tehtäviä brändin kehittäminen, markkinointiviestinnän ja muotoilun toiminnot. [+]

Haluatko ymmärtää todellinen liiketoiminnan arvo tuotemerkkejä? Rakenteelliset muutokset nykypäivän väestö ja digitalisointia yhteiskunnassa edellyttää uuden tuotemerkin johtamistaitoja. Digitaalinen branding muodostaa uusi ydinosaamista virastojen ja yrityksille. Brands tärkeä rooli liiketoiminnassa ja yhteiskunnassa. Opiskelijat erikoistunut brändin hallinta oppia nykyisestä brändin hallintaan liittyviä kysymyksiä ja voitto tietoisuus keskinäiset suhteet merkkien sisällä monimutkaisia ​​tuotemerkki arkkitehtuurit. [-]

Máster en Marketing y Marketing Digital

Galicia Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 9 kuukautta October 2018 Espanja Vigo

Desde la convicción de que el mejor marketing pasa por la adecuada preparación de sus profesionales, la Asociación Galega de Marketing y Galicia Business School unen sus fuerzas para desarrollar en Galicia un programa de primer nivel. Nace así nuestro Máster en marketing y Marketing Digital: un programa en el que confluyen los mejores profesionales del marketing de Galicia, junto con un elenco de especialistas de las mejores escuelas de España y la visión internacional fruto de la colaboración de Galicia Business School y el Digital Marketing Institute. [+]

Actualizado, profesional, novedoso y único

El marketing se ha convertido en el elemento diferencial para el éxito de las empresas. Por muy bien que fabriques o sirvas, el mejor producto o servicio requiere de la adecuada estrategia de marketing para lograr ventajas diferenciales y sostenibles en los mercados.

Desde la convicción de que el mejor marketing pasa por la adecuada preparación de sus profesionales, la Asociación Galega de Marketing y Galicia Business School unen sus fuerzas para desarrollar en Galicia un programa de primer nivel. Nace así nuestro Máster en marketing y Marketing Digital: un programa en el que confluyen los mejores profesionales del marketing de Galicia, junto con un elenco de especialistas de las mejores escuelas de España y la visión internacional fruto de la colaboración de Galicia Business School y el Digital Marketing Institute.... [-]


Päällikön Globaali Liikkeenjohdon Ja Master Globaalin Markkinoinnin

Victoria University of Wellington, Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta November 2017 Uusi-Seelanti Kumisaapas

Ota seuraava askel ja saada päteviä vastaamaan kysyntään ja markkinoinnin opiskelijoille, jotka ovat taidot ankkuroitua liiketoiminnan strategioita globaalissa kontekstissa. [+]

Ota seuraava askel ja saada päteviä vastaamaan kysyntään ja markkinoinnin opiskelijoille, jotka ovat taidot ankkuroitua liiketoiminnan strategioita globaalissa kontekstissa. Maisteri Global Management Master markkinoinnissa Saadakseni sinun Masters 12 kuukautta. Kaksi uutta jatko-ohjelmia Victoria Business School valmistuneiden missään määrin. Lisätietoja ja rekisteröidä kiinnostusta opiskella Kolmannes 3 2017, ota yhteyttä. [-]

Master Luksusta Hallinta, Innovaatioiden Ja Brändäys Roomassa, Italiassa

Swiss School of Management, Rome Italy
Opetus kampuksella Osa-aikainen 1 - 2 vuotta October 2018 Italia Rooma

Tämä ainutlaatuinen Master Program on ainutkertainen. Se eroaa muista Luxury Management-ohjelmia, joilla on vahva osa parctical kysymyksiä, joka käsittää paitsi hallinnoinnissa, mutta myös innovatiivinen tapa kehittää uusi käsite tuotemerkin ja arvon luomiseen. Yrityskäynnit tarkastellaan myös ohjelmassa. [+]

Master of Luxury Management, innovaatio ja brändi

Vaikka maailmanlaajuinen talouskriisi, myynti ylellisyystavaroita ovat vellova maailmanlaajuisesti. Enemmän kuin symboli, ylellisyystuotteiden osoittavat menestys, etu, etuoikeus, maku ja unelmia. Ylellinen markkinat vetoaa johtajat ymmärtää, luottamusmies, ja kasvaa tämä ainutlaatuinen alalla.

Meidän Master in Luxury Management, innovaatio ja brändi on suunniteltu erityisesti opiskelijoille pyrkivien uran ylellisyyttä hallinnan alan nykypäivän dynaaminen, globaali markkinapaikka.

Ymmärtäminen dynamiikka ja erityispiirteisiin ylellisyyttä johdon kiinnittäen erityistä huomiota tulevaisuus on keskittyä tämän Master.... [-]


Kansainvälinen Päällikkö Monikanavaisessa Markkinointijohtamisessa (im4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta September 2018 Italia Milano

Kansainvälinen Master Monikanavainen Marketing Management on ohjelma, jonka tavoitteena on tarjota vankka haasteisiin nykyajan markkinointitapa: digitaalinen markkinointi, mobiilimarkkinoinnin, kuin perinteistä markkinointia, monikanavainen viestintä, kvantitatiivisia ja (iso) data-driven markkinoinnin, yhteensovittamista brändin hallinta, luovuus ja sisältöä markkinointi ja tietojen analysointi, mallintaminen ja vastuullisuutta. [+]

International Master in Monikanavainen Marketing Management on ohjelma, joka pyrkii tarjoamaan vankka tausta haasteisiin nykyajan markkinointitapa: digitaalinen markkinointi, mobiilimarkkinoinnin, kuin perinteistä markkinointia, monikanavainen viestintä, kvantitatiivisia ja (iso) data-driven markkinoinnin, yhteensovitus välillä brändin hallinta, luovuutta ja sisältöä markkinointi ja tietojen analysointi, mallintaminen ja vastuullisuutta. Tämä master markkinoinnissa vastaa vankkaa teoreettista taustaa jatkuvilla sovelluksilla todelliseen liiketoimintaympäristöön myös maailmanluokan yhteistyökumppaneiden ansiosta, kansainvälisen perspektiivin säilyttämisen lisäksi myös Made in Italy -ominaisuuksien erityispiirteet ja ainutlaatuisuus. IBM: n, UM McCannin, ainutlaatuisen yhteistyön ansiosta Nielsenin ja Rulexin opiskelijat tulevat suorassa yhteydenpidossa yrityksen kanssa liiketoiminnan seminaareja, luentoja, työpajoja ja yrityspelejä pitkin. KURSSIN TAVOITTEET Master tavoitteena on kehittää vuonna ehdokkaat: Kyky suunnitella ja hallita arvokas asiakas kokemuksia (erityinen herkkyys johdettu jatkuva suhteita Italian ja Monikansalliset yritykset eturintamassa kokemuksellinen markkinointi); Kyky hyödyntää mahdollisuudet viestinnän, myynninedistämisen ja levityksen käytössä TVT ja iso data; Kyky kehittää markkinoinnin vastuullisuutta, jotta määrällisesti ja tehokkaasti mitata tuoton markkinointi investointeja; Kyky yhdistää johtamisen taitoja ja luovuutta, vuorovaikutuksessa toiminnan kanssa, tutkimus- ja kehitystoiminnan sekä Finance & Controlin kanssa kestävien innovaatioiden kehittämiseksi ja asiakassuhteiden jatkuvaan parantamiseen; Ymmärtää kansainvälisten markkinoiden olosuhteet, haasteet ja mahdollisuudet tulevina vuosina. Kansainvälinen Master in Multichannel Marketing Management on 12 kuukauden Master-ohjelma, jonka tarjoaa MIP Politecnico di Milano, joka pyrkii opettamaan opiskelijoita markkinoinnin johtamiseen liittyviin johtamisaiheisiin, kiinnittäen erityistä huomiota nykyisiin tärkeisiin aloihin, kuten Digital Marketing, Big Data, Customer Experience . OHJELMAN RAKENNE Opintojakso on täysin englanninkielinen, ja se kestää 12 kuukautta syyskuusta lähtien. Ohjelma on jaettu viiteen päämoduuliin: Marketing Management Advanced Marketing Experience Design & Marketing - Italian Way Valinnaisia ​​kursseja Pehmeä taito kursseja KOKEMUKSEN... [-]

Maisterin Tutkinto Viestinnän Ja Poliittisen Markkinoinnin

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2018 Espanja Madrid

Tämä ohjelma on suunnattu sekä vastavalmistuneille tai loppututkinnon aloilla opin markkinointi, journalismi, Law tai kansainväliset suhteet; ja ammattilaisille korkeakoulututkinnoista ja kokemusta politiikan maailmassa, jotka haluavat parantaa henkilökohtaista osaamista. [+]

Maisterit Markkinointissa. TAVOITTEET: Opiskelijat, jotka läpäistyään tämän ohjelman: Ne parantavat omaa ammatillista profiilia alalla politiikassa. Ne saavat strategiat ja viestintätekniikoiden soveltaa niitä poliittisia ehdokkaita. Neuvonantajiksi vaalikampanjoissa tai valtion viestintä Tulevat asiantuntijat edistämisessä vaalien markkinoinnin konsultointi työnä palveluksessa poliittisen luokan. Tavoitteena on: Tämä ohjelma on suunnattu sekä vastavalmistuneille tai loppututkinnon aloilla opin markkinointi, journalismi, Law tai kansainväliset suhteet; ja ammattilaisille korkeakoulututkinnoista ja kokemusta politiikan maailmassa, jotka haluavat parantaa henkilökohtaista osaamista. METODOLODÍA CESCOMPOL on yhteisöllinen keskus yliopiston Alcala de Henares (UAH), joka on yksi Euroopan vanhimpia. Akateeminen sisältö Master rakentuu enemmän yleisiä kysymyksiä (kuten poliittinen viestintä) erityisiä moduuleja (kuten valtioneuvostolle hakemuksen, poliittisen puolueen ja ehdokkaan). Metodologia perustuu sekä teoreettisia että käytännön osia, koota kaikki hankitut tiedot ja kaikki sisältö on mukautettu sekä Espanjassa ja Latinalaisessa Amerikassa. Tiedekunta koostuu aktiivisten ammattilaisten ja asiantuntijoiden omilla moduulit, jolla on kokemusta yleisen järjestyksen, hallituksen suunnitelmia, viestintästrategiat ja kampanjoita. ARVIOINTI Hankkiminen lopullinen otsikko edellyttää voittaa kaikki Master moduulit ja kehittämistä gradu. Pätevyys SAADA MBA yliopistosta Alcala de Henares ja Mestaria CESCOMPOL OHJELMA Politiikka, kansalaisuus ja poliittinen käyttäytyminen Poliittisia skenaarioita ja vaalijärjestelmät Perusperiaatteet viestintästrategiasta Poliittiset Communication Management: institutionaalisista suhteista ja Public Affairs Viestintä offline ja online-verkot: Sosiaalinen Media Management Poliittisen markkinoinnin ja Image Management Henkilökohtaisen johtajuuden ja puhe Poliittiset Consulting: suunnittelu ja hallinta vaalikampanjoiden Pro gradu -työ INTERNATIONAL STAYS Tämä Master on ohjelma pysyy yliopistoissa Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Latinalaisessa Amerikassa. Näinä pysyy, voit tavata opettajia huipputason maailman politiikan ja hyötyvät tehokasta verkottumista kokemuksesta .Tiivistepinnoille ohjelma, joka erottaa oman ammatillisen profiilin. URA Opiskelijat voivat täyttää tehtävissä: poliittiset puolueet Consulting... [-]

Master In Internet-markkinointi Ja Digitaalinen Strategia

Escuela de Negocios y Dirección
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi October 2018 Espanja Madrid

Master Internet-markkinointi ja digitaalinen strategia pyrkii tarjoamaan opiskelijoille keskeisiä tietoja ja taitoja kehittää menestyksekkään uran digitaalisessa ympäristössä. [+]

MASTERS hallita ENTERPRISE MARKETING 2,0 Digitaalinen talous on tekijä, jatkuva muutos ja innovaatio. Jatkuvasti uusia ympäristöjä, uusia teknologisia ratkaisuja, uusia liiketoimintamalleja, uusia tapoja kommunikoida asiakkaiden näkyviin. Tässä tilanteessa määritelmä yritysten strategioita ja markkinointi on sijoitettu keskeisenä liiketoiminnan kehittämiseen. Verkkotunnus viestintävälineiden että voimme tarjota ja Internetin, nykyinen tapoja kommunikoida asiakkaan kanssa, myynti digitaalisen median kautta, ... Ne ovat osa avaintaitoja on hallittava ammatillinen luvulle. Master Internet-markkinointi ja digitaalinen strategia pyritään annettava opiskelijoille keskeisiä tietoja ja taitoja kehittää menestyksekkään uran digitaalisessa ympäristössä. Digital Marketing Plan Rakenne digitaalisen markkinoinnin suunnitelma. Tavoitteiden määrittely ja kohderyhmä. Aikataulutus toimia. Määrittely KPI. Metrics. Kannattavuusanalyysi (ROI). I Digital Advertising: Hakukoneoptimointi - SEO Toiminta hakukoneita. Tavoitteet sivuillamme. Suunnittelu SEO kampanja. Tekijöitä paikannus SEO Budjetin. Analyysi SEO kampanja. Digitaalinen II Advertising: Hakukonemarkkinointi - SEM SEM. Hakukonemarkkinointi. perusteet. Google Adwords I. Google Adwords II. Mainonta Digital III Suunnittelu ja hankinta digitaalisen median. Saapuva markkinointi. Mainonta sosiaalisten verkostojen. E-mail markkinointi. Affiliate Marketing. Näyttö ja rikastettua mainonta. ohjelmallinen mainontaa. Uudelleenkohdistaminen. Mobiilimarkkinoinnin. Sisältöä markkinointi. Pelillistäminen ja Advergaming Landingpages tekemistä ja optimointia. Kampanjan analysointi ja kannattavuuden analyysiä. Asiakashallinta suhdemarkkinointi. Asiakaskokemus. Johdon ja Verkostoituminen strategia Facebook. Linkedin. Twitter. Youtube. Google +. graafinen sosiaalisia verkostoja. Muut. Online maine Management Sosiaaliset Branding. Johdon tuotemerkin verkossa. Online maine. Plan online maine. Online maine kriisi Mittaus- ja Analytics Social Media Mittausvälineet. Tärkeimmät mittarit sosiaalisen median ja online maine. Määrittely KPI. ROI kannattavuusanalyysin. Kojelauta. Raportointi. Tietojen raportointi. yritysten web Mikä yhtiön verkkosivuilta? Sisällön arkkitehtuuri. Suunnittelu web-käyttöliittymä. Toteuttaminen verkossa. Jälkeinen käyttöönotto tehtäviä. Verkkokaupan Liiketoimintamallien E-Commerce. Avaimet rakentaa verkkokaupasta. Tekniset ratkaisut. Maksu. Logistiikka... [-]

Maisteriohjelman Markkinointi-, Palveluiden Ja Viestinnän Hallintaa

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 kuukautta September 2018 Sveitsi St.Gallen

Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) koostuu ainutlaatuinen yhdistelmä perus johdon tieteenalojen ja markkinoita ja liiketoimintamalleja asiaa teollisuudenaloilla. Tämän käsitteen MSC ylittää klassisen käsitteet markkinointi. [+]

Maisterit Markkinointissa.

 

Tavoitteet:

Lisäarvo asiakkaalle - tavoitteeksi asetettua kestävää yritysjohdon

Globalisoituneessa maailmassa, kestävää yhtiön arvon voidaan syntyy vakuuttava tuotteita ja palveluja asiakkaille, jotka ovat huomion keskipisteenä. Markkinointi tämänsuuntaisia ​​keskittyy saavuttamaan mahdollisimman korkea asiakaslähtöisyys tuotteisiin ja palveluihin. Tämä integroiva näkemys, joka ylittää klassisen markkinointi, on mitä Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) on sitoutunut: ohjelma yhdistää kaikki johto tieteenaloilla, jotka suhtautuvat laakerit asiakkailta ja yhdistää niitä markkinoita ja liiketoimintamallit ajankohtaisia ​​teollisuudenaloilla. ... [-]


Maisterin Tutkinto Viestinnän, Sosiaalisen Median Ja Web-markkinointiin

Up Level School of Management
Opetus kampuksella Osa-aikainen 100 - 100 tuntia November 2017 Italia Milano Rooma Napoli + 2 lisää

Master tiedonannossa, Social Media ja Web Marketing on moderni ja innovatiivista koulutusta, joka valmistelee alan ammattilaiset Online Marketing ja verkkoviestinnän. Toisin kuin muut verkkokurssit klassinen Marketing haluaa olla kattavampi väline: se on erityinen mestari Social Media Marketing Strategies Verkkomainonta ja Web Copywriting perustukset, joiden mukaan kaikkein nykyaikaisia ​​viestintätekniikoita ja viimeisin kehitys alan. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords tulee jokapäiväistä välineitä työhösi. [+]

Master tiedonannossa, Social Media ja Web Marketing on moderni ja innovatiivista koulutusta, joka valmistelee alan ammattilaiset Online Marketing ja verkkoviestinnän. Toisin kuin muut verkkokurssit klassinen Marketing haluaa olla kattavampi väline: se on erityinen mestari Social Media Marketing Strategies Verkkomainonta ja Web Copywriting perustukset, joiden mukaan kaikkein nykyaikaisia ​​viestintätekniikoita ja viimeisin kehitys alan. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords tulee jokapäiväistä välineitä työhösi. Miksi valita Masters Viestintä, Social Media ja Online Marketing? Uusi Master Communication, Social Media ja Web Marketing Up taso muodostaa valmistaa sinua toimimaan erittäin kilpailukykyinen teollisuus koulutuksen kautta 360 astetta markkinoinnin ja viestinnän. Lopussa Master voit suunnitella, hallita ja valvoa integroituja viestintäkampanjat käyttäen vain klassista tekniikkaa edistää tuotemerkin ja tuotteiden, innovatiivisin tekniikoita Web Marketing ja viestintä sosiaalisessa mediassa. Kehitys viestintä edellyttää hallintaa uusia menetelmiä ja syvällistä tietoa kaikista niiden mahdollisuuksia. Asteittainen siirtyminen Web 2.0 Web 3.0, kasvava integraatio hakukone ja sosiaalinen media, mullistaa viestintää Internetin kautta, kehittää runsasta vuorovaikutusta, joka on nyt sosiaalinen verkosto suurimman ilme. Tästä syystä maisteriohjelman tiedonannossa, sosiaalinen media ja Web Up Level Marketing on jatkuvasti uudistetaan ja vahvistetaan kaikilla aloilla, jotka ovat yhä tärkeämpiä seuraavan sukupolven markkinointi, kuten: SEO tai optimoida verkkosivuilla asettuvat paremmin hakukoneen verrattuna kohteeseensa; Mainonta verkossa Google Adwords; Social Media Marketing luoda kontaktiverkosto ja rohkaista värväämään; Web copywriting luomaan laadukasta sisältöä, joka kannustaa muuntaminen ja uudelleen osuus; Online maine Management arvon seurannassa ja maineen niiden merkit eri web-kanavia. Laaja-alainen koulutus, joka tarjoaa täysin tietoisena koko viestinnän prosessi, suunnittelusta koordinoinnista, luovuus suorituskyky, jopa tiettyä koulutusta viestinnässä lakia. Mitä Communication Manager? Käännä... [-]

Master Liikkeenjohdon Ja Markkinoinnin

ESEM
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2018 Espanja Madrid

Ohjelma ammattilaisten kansainvälisesti. Suunnattu ihmisille, joilla tai kutsutaan miehittää kantoja ja toimintoja Commercial Markkinointipäälliköiden tai myynti ... [+]

Maisterit Markkinointissa. Ohjelma ammattilaisten kansainvälisesti. Suunnattu ihmisille, joilla tai kutsutaan miehittää kantoja ja toimintoja kaupallinen Marketing Director tai myynti- ESEM, 47 vuoden toiminnan ja kehityksen, on liike koulu erikoistunut liiketoiminta-alueilla Commercial and Marketing, jossa tunnustusta kansallisissa ja kansainvälisissä yrityksissä. Meidän luokkahuoneissa ja ohjelmista on ollut yli 20000 opiskelijoita viidellä mantereella. Kurssin tavoite Tarjota tarvittavat välineet liiketoiminnan kehittämiseen. Nämä työkalut toimivat kaksitoiminen myynnin ja markkinoinnin johtaminen. Teoreettisen menetelmän - ESEM käytännössä opiskelijalle edellyttäen adptación uusia teknologioita, tarpeen mukaan ja pyysi tänään post Myynti, markkinointi ja myyntijohtaja. Käytännön Ohjelman sisällöstä, uudet teknologiat, laatu opettajien ja kokemusten vaihtoa opiskelijoiden, tekee tästä ohjelmasta vastaa tavoitetta olla korkea Business Quality. "Filosofia tämä Post Grade on tekemällä oppiminen" Ohjelman rakenne Ohjelma tapahtuu yli yhden lukuvuoden ja yhteensä kuusi moduulia. Sen jälkeen, kun tekstitystä se saadaan Master in Business Management and Marketing. Arviointi Opiskelijoiden pitäisi kehittää käytännön työtä aiheista moduulien, reititys ja jäsentämiseen tutkielma. Työ kehitetty kouluajan kunkin moduulin ja arvioidaan opettajien. Tarvittaessa he saavat ohjausta muuttaa niitä näkökohtia esitellystä työstä, joita ei vaatimusten mukaisesti ja ESEM kullakin alueella. Tarkoituksena ohjelma on varmistaa, että opiskelijat ymmärtävät ja hallita käsitteitä opetetaan. Filosofia ohjelma on tekemällä oppiminen. Läsnäolo: 100% kaikkien luokkien End of Studies Thesis: Vuoden jokaisen ohjelman, koska synteesi kokemuksista ja tehdystä työstä, joukkueet kehittää markkinointi suunnitelma projektio kahteen vuoteen Markkinointisuunnitelma muodostavat väitöskirja ja ohjataan ja arvioidaan ohjaajien tätä tarkoitusta varten. General Services ESEM Paikan päällä ESEM, opiskelija lisäksi läheiset suhteet tiedekunnan ja ESEM laitteet, saatavana ilmaiseksi: Job Käytännöt yrityksissä Tietokone huoneessa tutkimus huonetta Special Services ei-EU: n... [-]