Maisteriohjelmat Muotissa

Täältä löydät 146 Maisteriohjelmaa Muotissa

Muoti

Muoti on sekä niille, jotka tahtovat pukeutua kauniisiin vaatteisiin, että niille, jotka tahtovat käyttää mielikuvitustaan ja osaamistaan kauniiden mekkojen, hattujen, jalkineiden ja muiden asusteiden luomiseen. Muotiin liittyy useita käsitteitä, kuten tyyli, muotisuunnittelu, kokoelmat, vaateteollisuus ja muotijournalismi.

Muoti käsitteenä on tuhansia vuosia vanha. Muotisuunnittelijan ja stylistin arvostetuissa ammateissa tarvitaan valtavasti osaamista eri aloilta. Esimerkiksi muotisuunnitelija, muotitoimittaja ja kuka tahansa muu muodin parissa työskentelevä tarvitsee toisaalta tietoa taiteesta, kulttuuriperinnöstä, historiasta ja esteettisistä teorioista, ja toisaalta luovuutta ja kykyä synnyttää ainutlaatuisia ja haastavia ideoita ja konsepteja.

Jos haluat luoda omintakeisia muotiluomuksia tai olla osa muotiteollisuutta, lue alla olevien maisterin tutkintojen kuvaukset ja ota yhteyttä sinulle parhaiten sopivaan jo tänään!

Näytä lisää

Maisterin Tutkinto Business Administration Ja Hallinta Muoti

FDModa - LCI Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 lukukausi September 2017 Espanja Barcelona

Master in Management ja Business of Fashion tukee laaja opetuskokemus alalla muotia, joka on School of Design Felicidad Duce - LCI Barcelona, ​​ja yhtiö kansainvälisesti, Taloustieteiden tiedekunta Barcelonan yliopisto, jonka kanssa hän on työskennellyt tiiviisti ohjelman suunnittelussa, mikä takaa opetuksen jäsennelty suunnitelma ja maailmanlaajuisesti tunnustettu pätevyys. [+]

Maisterit Muotissa. Opetuskieli: espanja Master in Management ja Business of Fashion tukee laaja opetuskokemus alalla muotia, joka on School of Design Felicidad Duce - LCI Barcelona, ​​ja yhtiö kansainvälisesti, Taloustieteiden tiedekunta Barcelonan yliopisto, jonka kanssa hän on työskennellyt tiiviisti ohjelman suunnittelussa, mikä takaa opetuksen jäsennelty suunnitelma ja maailmanlaajuisesti tunnustettu pätevyys. Merkillepantavaa on myös osallistuminen Tekstiili Cluster Fashion ACTM Catalunya, jonka panos on mahdollistanut kehittää ohjelma ammattiopinnot ja tarpeita ja toimintaa yrityssektorin tekstiili-ja muoti, joka tarjoaa syvä ja laaja tuntemus osallistujia asia. Tämä Master on suunniteltu mukaan ehdotetut uudistukset Bolognan prosessi ja perustuu periaatteisiin laadun, monipuolisuuden ja kilpailukykyä. Yleiset tavoitteet On tarvittavat luovuutta edistetään uusien voimavarojen hallintaa ja johtajuutta. Osaa analysoida yrityksen sopeutuminen nykyisiin tarpeisiin. Tietää oikeudelliset, taloudelliset ja organisatoriset kehys tekstiili-ja muotialan. Hankkia tarvittavat välineet tehokkaasti hallita yrityksen tekstiili-ja muotialalla. Kompetenssit Koko kurssin hankitaan seuraavat taidot: Osattava globaalin ja totes tavalla yhdistää taidemaailman ja päinvastoin. Miten ne liittyvät ja hoivata toisiaan, tarjoavat synteettinen, analyyttinen ja kriittinen luova ja tuotantoprosessien hallinta. Tietää ja soveltaa monitieteisyyttä eri tuotteita. Näytä täydentävät ja liittyvät, jotta täydellinen luova maailmanlaajuisesti ja / tai kilpailukykyisiä maailman muodista yrityksen prosessi. Ottaa korkea sujuvasti ymmärtämään painetun median liittyy muodin, sekä niiden hankkeen ja viestinnällinen funktio. Saada kaikki tarvittavat käsitteet luokitella ja arvioida tarpeita graafisen liittyvää kieltä luovia prosesseja vaatesuunnittelua, johto ja suunta. Tietäen kuinka käyttää kaikkia resursseja käsitteellisiä ja teknisiä, jotta suuntaan ja hallinta muodin yritysten, luova kieli graafinen, muovi ja informatiivinen otetaan riittävästi huomioon. Ottaa yleiskatsaus muotimaailman ja yhtiön toimintaan, sen prosessit ja vuorovaikutukset. Tiedä päätöksentekoprosessi, johon kaikki... [-]

Master Of Muoti Hallinta

LUISS Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi October 2017 Italia Rooma

LUISS Business School Master of Fashion Management muuttaa luokissa kohtaamispaikat välillä suuri ammattilaisten tämän alan ja opiskelijoille. Menevä luennoitsijoiden takaa Didaktista tuote koostuu korkealaatuisten työkokemukset, tekninen käsitteet ja vakuuttava tapaustutkimuksia innostua alkaen. [+]

LUISS Business School Master of Fashion Management muuttaa luokissa kohtaamispaikat välillä suuri ammattilaisten tämän alan ja opiskelijoille. Menevä luennoitsijoiden takaa Didaktista tuote koostuu korkealaatuisten työkokemukset, tekninen käsitteitä, ja asialla tutkimuksia innoittamana. Opiskelija annetaan 360 ° visio liiketoiminnan kohtaus muodin ja kaikkien työmahdollisuuksia kuvataan, jotta innostaa, kannustin ja suora ehdokkaita ammattiala paremmin heidän taipumuksia ja kapasiteettia. Kaikki nämä tekijät tekevät tästä Master täydellinen valinta tulevaisuuden muotialalla. OHJELMOIDA Opintosuunnitelma koostuu 13 keskeisiä kursseja, jaettu luova ja johdon kursseja. Yhdessä keskeisiä kursseja, opiskelijat osallistuvat laboratoriot ja valittavien, joka voidaan valita joukosta ne, tarjoamia LUISS Creative Business keskus. Core Kurssit: Opiskelija ymmärtää toimintamekanismeja muodin yritysten ja muotialalla kokonaisuutena, ymmärtää yrityksen ja liiketoiminnan strategioissa, tutkia, miten hallita tuotevalikoiman oppia analysoimaan vähittäiskaupan kautta, löytää modernin avainroolit toimivat muotiteollisuus tulee taitavia viestintä ja kuvan työkaluja ja tekniikoita. Brändäys liiketoimintamallit Liiketoiminnan suunnittelu Business tukitoiminnot ja tuki järjestelmien Viestintä ja markkinointi Jakelu rahoittaa muodin historia Muoti laki Muoti strategia Operations & Toimitusketjun hallinta Tuotestrategia & Merchandising Talent Management & Organisation projektityö Opiskelija testata valmiste suorittamalla ryhmähanke. Ohjauksessa tutor, he tarttua todelliseen muoti tapauksessa valitsema kumppanimme, ja esittämään päätelmänsä asiantuntijakomitean. URA SERVICE Career Service edistää tapaamisia opiskelijoiden ja yritysten Yksilöllinen ohjaus Arviointi ja valintaprosessi workshop Sijoitus CV editointi ja eCareer kirja Pääsyvaatimukset - Perustutkintoa astetta mitään kuria - Admission testi (pakollinen) - Osaamista Englanti kielellä [-]

Master (ma) Fashion

Ravensbourne
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 1 - 2 vuotta August 2017 Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo + 1 lisää

Ravensbourne n MA Fashion on innovaatio sen sydämessä, haastava rajat perinteisen vaatesuunnittelua, käytäntö ja valmistus; ja on kehitetty vastauksena markkinavoimille [+]

MA Fashion

Ravensbourne n MA Fashion on innovaatio sen sydämessä, haastava rajat perinteisen vaatesuunnittelua, käytäntö ja valmistus; ja on kehitetty vastauksena markkinavoimille muotoiluun muotialan tänään, jossa tyylikäs sisustus käytäntö on tasapainossa kehittyneitä kaupalliseen strategiaan.

Tämä on luova, projekti-pohjainen kurssi keskittyy dynaaminen luovuuden, teknologian ja liiketoiminnan tietoisuutta. Kurssi kehittää kriittinen ja luova, sekä teknisiä ja ammatillisia taitoja tarvitaan edetä käytännössä ja edistävät innovointia muotialalla.

Kuten MA Fashion opiskelija, voit tutkia rajoja luovan vaatesuunnittelun ja kehittää digitaalisia taitoja hyödyntäen erilaisia ​​prototyyppien tekniikoita. Kurssi haastaa sinut tutkimaan uudelleen perustana menetelmiä ja toimintatapoja, jotka luonnehtivat luova käytäntö muodin. Sinut kannustetaan haastaa rajoja perinteisen vaatesuunnittelua, käytäntö ja valmistus, sekä tutkia luovan teknologian tarjoamia mahdollisuuksia ja uusia työtapoja.... [-]


Perikuva Maker

Scuola di Moda Vitali
Opetus kampuksella Osa-aikainen 480 tuntia September 2017 Italia Ferrara

Oppiaineet: Basis ja fancy kaavoitukseen. Arvostelu. Leikkaa ja manifacturing tekniikoita, Lectra CAD Suite [+]

Kesto: 160 oppituntia 480 tuntia Aloittaa: Syyskuu Läsnäolo: Tiistaista perjantaihin 9,00-12,00, tiistai 14,30-17,30 ilmoittautuminen: Kesäkuuhun. Rajoitettu määrä. AIHEET: Perusta ja fancy kaavoitukseen. Arvostelu. Leikkaa ja manifacturing tekniikoita, Lectra CAD Suite. Ammatillinen myyntipisteistä: Yritykset tuottavat vaatteet, muoti työpajoja, itsensä työllistämistä. Ohjelma kaavoitukseen - Basic hame - 12 fancy helmat luonnoksia ja muoti kuvat - Basic housut - 6 paria hienoja housuja luonnoksista ja muoti kuvat - paita ja puseron räätälöityä hihat ja hienoja kaulukset - 6 kuviot paitapuserot (raglan, Kimono hihat jne) - semi-väljiä mekko rinta tikan. 8 fancy mekkoja luonnoksista -ja muoti kuvia. - Anatomisesti suunniteltu top rintasyöpää tikka ja räätälöityjä hihat. 24 fancy muunnokset. - Anatomisesti suunniteltu toppi raglanhihat, pudota hihat, kimono -sleeves jossa vahvike jne - Basic Miehen takki rento käänne ja kaksiosaiset hihat. - Naisen takki rintojen tikan. 6 fancy takit luonnoksista ja -fashion kuvia. - Basic raskas raglanjakku hihat. Coat miehille. - 6 fancy takit ja raskas takit luonnoksista ja muoti kuvia. - Pattern asettelu luonnoksia ja kuvia illalla ja morsiuspuvun. Arvostelu Teollistuminen rakenteessa: ero elementtejä, kankaat, ja liimat Esitellessään ompelu figures.Grading 4 malleja hame Luokittelu 2 malleja housut Luokittelu 3 kuviot puseron eri hihat ja pannat Luokittelu 3 malleja mekko Luokittelu 4 anatomisesti suunniteltu fancy topit Arvostelu 4 takit ja hihat Luokittelu 3 kerrosta ja raskas takit CAD Lectra Peruskäsitteet tietotekniikan tutkimus laitteisto- ja ohjelmistokomponentteja, CAD - CAM Lectra (Modaris, diamino, Vigiprint) kuvaohjelmien ja Windows-käyttöjärjestelmän. Luominen Pattern digitointi valmiin mallin. Muokkaaminen kuvio käyttämällä edellistä digitoinnin. Luominen ja kodifioidaan rakenteessa ja sen kokoa. Analysointi paperissa: selitetään... [-]

Master Suunnittelu (muodin Ja Tekstiilit)

Pearl Academy
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta July 2017 Intia Noida New Delhi + 1 lisää

Tämä MA tarjoaa yleiset suunnittelu ja elämäntapaan liittyviä panoksia, jotka on järjestetty tuottamaan ja edistävät suunnittelu perustuvien sovellusten opiskelijan valittu alue. [+]

Maisterit Muotissa. Tämä MA tarjoaa yleiset suunnittelu ja elämäntapaan liittyviä panoksia, jotka on järjestetty tuottamaan ja edistävät suunnittelu perustuvien sovellusten opiskelijan valittu alue. Tavoitteet MA ovat: Kouluttaa yksilöiden tarvittava pätevyys taustat toimineen korkeampi johtajat ja asiantuntijat dynaaminen muotialan Intiassa ja ulkomailla. Hioa luovuutta, aloitteellisuutta, innovaatioita ja tuomio sekä henkisiä harkintakyky yhteensopiva muotialalla. Teroittaa tutkinnon kykyä kriittiseen ammatillista sitoutumista ja tutkiva asenne muodin liiketoiminnan yhteydessä. Kehittää ja parantaa jatko n elinikäisen oppimisen taitoja ja henkilökohtaista kehitystä niin, että se pystyy toimimaan itseohjautuvuutta, ammattitaito ja omaperäinen joka on välttämätöntä edistää yritysten ja koko yhteiskunnan läpi verkkotunnuksen muodin. Kesto: 2 vuotta Kelpoisuus: Graduate tutkinto Fashion Design tai Textile suunnittelu tai Graduate Diploma in Fashion Design tai Textile Design vähintään 2 vuoden työkokemus muoti / Tekstiiliteollisuus tai valmistuminen 3 vuoden työkokemus muoti / Tekstiiliteollisuus Sijainti: Delhi NCR (West) Certification: Vaatteet Made-ups & Koti Sisustus Sector Taito neuvosto (AMHFSSC) TU akkreditointi Kurssikatsaus Master tasolla ohjelma Fashion Marketing tarjoaa kokonaisvaltaisen ja laaja kokemus muuttaa opiskelijoista mielipidejohtajien kanssa strategisen lähestymistavan. Tämä polku ohjelma helpottaa opiskelijoiden oppimista ratkaisemaan monimutkaisia ​​ja haastavia ongelmia muodin liiketoiminnan yhteydessä. Tämä ohjelma tarkastellaan kehittää yksilöitä toimimaan johtajia ja asiantuntijoita dynaaminen muotialan Intiassa ja ulkomailla ja samalla parantaa niiden kykyä työskennellä itseohjautuvuutta, ammattitaitoa ja omaperäisyys toimialueen muodin. Ohjelmalla on kaksoisrakenne, jonka avulla pääsy ehdokkaiden edelliseen muoti pätevyys tai vastaavalla tavalla alan kokemusta (luokka A) tai muulla tavoin, (B-luokka). Tämä kokopäiväinen ohjelma on suunniteltu toimitetaan yli kuuden kuukauden silta lukukauden, ja kolme lukukautta kontaktiopetusta, itse valittiin oppiminen ja alan urakointiin ja tapaustutkimuksia. Urapolkuja Stylistit /... [-]

Päällikön Nykyajan Muoti Taidetta

IFA Paris
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 15 - 15 kuukautta September 2017 Ranska Paris

Nimittämisestä nuorten suunnittelijoiden taiteellisena johtajana Luxury Homes, (JW Anderson Loewe) tai diffuusio tuotemerkkejä (Anne-Valerie Hash Comptoir des Cotonniers), hankinta suuri ryhmä pääkaupungissa syntymässä merkkejä (Kering ja Christopher Kane) tai perustamalla LVMH palkinnon nuorille muotisuunnittelijoiden, kuvaavat, kuinka luominen on ytimessä strategian suuria ryhmiä. [+]

IFA Pariisi maisteri akkreditoitu "International Master" by IDEL KESTO 15 kuukautta Englanti Campus: Paris, Firenze (Istituto Lorenzo de Medici) Formaatti: Pariisi / Firenze / Pariisi TAKAISIN: syyskuu 2017 OV op: 120 Varausmaksut: 150 € TUITION: € 12800 Enintään 20 opiskelijaa per luokka "Laajenna kokoelman Pariisissa Atelier IFA" ESITTELY Nimittämisestä nuorten suunnittelijoiden taiteellisena johtajana Luxury Homes, (JW Anderson Loewe) tai diffuusio tuotemerkkejä (Anne-Valerie Hash Comptoir des Cotonniers), hankinta suuri ryhmä pääkaupungissa syntymässä merkkejä (Kering ja Christopher Kane) tai perustamalla LVMH palkinnon nuorille muotisuunnittelijoiden, kuvaavat, kuinka luominen on ytimessä strategian suuria ryhmiä. Uraa "vaatesuunnittelua" ovat muuttuneet huomattavasti, ja se ei ole enää pelkästään tänään kuvitella vaatteiden intuitiivisesti. Kokoelma johtaja tai taiteellinen johtaja on paitsi osata ennakoida sosiaalisen ja esteettisen muutoksia, mutta myös ymmärtää strategisista kysymyksistä tuotemerkin, joissa he työskentelevät - tai sitten hän itse luonut. Sen pitäisi samalla pystyä hallitsemaan monimutkaisia ​​nykyaikaisen viestinnän muodot. Master of Arts Contemporary tila on suunniteltu erityisesti vastaamaan tätä suuntausta. Sen tarkoituksena on vaatesuunnittelua valmistuneet halukkaita menemään pidemmälle ainoa tutkimus tuotesuunnitteluun, nuoria ammattilaisia ​​jo aktiivisen tilan ja tekijöistä, joiden lyhyellä tai keskipitkällä aikavälillä hanke luoda oman tuotemerkin. Ohjelma pyörii kolme keskeistä tavoitetta: - Muoti rikastuskasvatuksen ja luomisen moduulit on suunniteltu erityisesti tätä ohjelmaa - kuten "muoti cross kulttuuri" luotu yhteistyössä museon Taideteollisuusmuseon, ja joiden kurssit järjestetään museossa (riippumatta siitä, että opiskelijat etuoikeutettu pääsy kokoelmiin); tai "Fashion Tuote semiologian", joka perustuu Semioottiselta tapa purkaa vaate, tulkita merkityksiä estetiikan ja käsitys. - Kehitetään luovuutta moduulien "luova prosessi", joka johtaa opiskelijat tiedostamaan oman "luovaa ohjelmistoja" ja siten lisätä niiden luovaa... [-]

Master Of Business Muoti

Rutgers Business School - Newark and New Brunswick
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2017 Yhdysvallat Newmarket

Rutgers Business School Master of Science in Business of Fashion on huippuluokan ohjelma, joka auttaa valmistautumaan jännittävä liiketoimintaa uran muotialalla. Kaventamalla kuilua luova intohimo ja liiketoimintaosaamista, meidän ohjelma antaa sinulle tietoa sinun täytyy kantaa itse olla keskeinen toimija alan kaikki paikkaan, joka on vain muutaman minuutin päässä muodin maailman keskipiste, New Yorkissa. [+]

Maisterit Muotissa. Rutgers Business School Master of Science in Business of Fashion on huippuluokan ohjelma, joka auttaa valmistautumaan jännittävä liiketoimintaa uran muotialalla. Kaventamalla kuilua luova intohimo ja liiketoimintaosaamista, meidän ohjelma antaa sinulle tietoa sinun täytyy kantaa itse olla keskeinen toimija alan kaikki paikkaan, joka on vain muutaman minuutin päässä muodin maailman keskipiste, New Yorkissa. Koska opiskelija ohjelmamme, voit harjoittaa tiukkaa ja asianmukaista opetussuunnitelma ja saada tunnettu, maailmanluokan tiedekunnan ja alan ammattilaisille. Olitpa valmis rikkomaan osaksi liiketoimintaa uran teollisuudessa, ovat luova suunnittelu yrittäjä, tai alan veteraani, Master of Science in Business of Fashion valmistaa sinua olemaan johtava alan. [-]

Master Muodin Markkinoinnin Ja Viestinnän

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 9 kuukautta July 2017 Italia Firenze

Fashion Markkinointi ja viestintä on analyyttinen ohjelma luoda master suunnittelija. Tämä on henkilö, joka kerää tietoja eri lähteistä, kirjoittaa markkinointisuunnitelma ja ehdotetaan käytännön toimia maksimoimiseksi yrityksen näkyvyyttä. Muoti on täydellisin ilmentymä yhteiskunnan, ja ymmärtää sen monimutkaisuus on ratkaisevan tärkeää sen markkinointia. [+]

Fashion Markkinointi ja viestintä on analyyttinen ohjelma luoda master suunnittelija. Tämä on henkilö, joka kerää tietoja eri lähteistä, kirjoittaa markkinointisuunnitelma ja ehdotetaan käytännön toimia maksimoimiseksi yrityksen näkyvyyttä. Muoti on täydellisin ilmentymä yhteiskunnan, ja ymmärtää sen monimutkaisuus on ratkaisevan tärkeää sen markkinointia. Tämä kurssi täydellisesti integroi kolme sanaa sisältyvät sen otsikossa, muoti, markkinointi ja viestintä osaksi opetusta alueille. Yläpuolella ja alapuolelle, tavanomaista tai epäsovinnainen, verkossa tai käyttäen kuvia, numeroita tai sanoja; yleinen tarkoitus on ainutlaatuisesti välittää viestejä, jotka ovat selkeitä ja tehokkaita. Opettanut opettajat teollisuudesta ja jossa kansainvälinen vierailevia luennoitsijoita, muoti Markkinointi & Kommunikaatio on käytännöllinen kahden hankkeen kanssa valmis esittämään henkilökohtainen portfolio; käynnistämisen lehden ja markkinoinnin yrityksen. Kurssi suoritetaan kahdella kokemuksellista hetkiä; käynti Pitti Uomo ja Milanon muotiviikoilla, ja mahdollisuuksia työharjoitteluun. 9 kuukautta lukuvuosi joka menee tammikuusta lokakuuhun tai kesäkuu-helmikuu, yhteensä 700 opetustuntia, ja on arvokas 80 op. Englanti kielitaitoa ja läsnäoloa tarvitaan. Ehdokkaat valitaan jälkeen ilmoittautuminen kyselylomakkeen ja haastattelun aikana johtava opettaja. Opintosuunnitelma Ne kolme aluetta, muoti, markkinointi ja viestintä ottaa konkretisoitunut seuraavat moduulit: Contemporary Muoti; Sosiologian Imaginary; Muoti Trend ennustaminen; Bisnesvaisto; Muoti Markkinointi; Digital Marketing & Communications; Muotistailaus; Digital Muotoilu; Strateginen suunnittelu & copywriting; Tilin hallinta; Tapahtumat, PR & lehdistöpalvelu; Media ostaminen ja suunnittelu; Mainonta. Fashion Markkinointi ja viestintä on myös laajan ohjelman seminaareja ja vierailuluentoja kuten: Muoti Kirjoittaminen & Journalism; Pääkirjoitus Content Management; Muoti Blogging; Web Content Curation; Valokuvaus ja Video tekeminen; Visual Display; Pakkaus; Julkinen puhuminen Techniques. Avoimet työpaikat Ura kuten markkinointi- ja viestintäpäällikkö, onko yrityksessä, online tai paperi julkaisu tai mainostoimisto, edellyttää loogista luonne ja... [-]

Master Fashion Design

Domus Academy
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta September 2017 Italia Milano

Master Fashion Design-ohjelma tuo opiskelijoita suoraan kosketukseen vaatesuunnittelua teollisuudelle Italiassa ja ulkomailla. Sinulla on harvinainen ja jännittävä tilaisuus kehittää omaa alkuperäistä, pakottavia vaatemalliston ohjauksessa alan ammattilaisia. [+]

Maisterit Muotissa. Unelma. Express. Tee. Master Fashion Design Ohjelma tuo opiskelijat suoraan kosketukseen vaatesuunnittelua teollisuudelle Italiassa ja ulkomailla. Sinulla on harvinainen ja jännittävä tilaisuus kehittää omaa alkuperäistä, pakottavia vaatemalliston ohjauksessa alan ammattilaisia. Sekä teoreettisten opintojen ja projekti kokemuksia, voit kehittää yksittäisen moodin ilmaisun, tutkia kulttuurisia tekijöitä, jotka vaikuttavat muotivirtaukset, oppia perinpohjin tuotannon, ja luoda innovatiivisia ratkaisuja. Lisäksi hoonaus "ongelmanratkaisu" taidot, että jokainen muotisuunnittelija tarvitsee, voit myös kehittää "ongelma määritellään" lähestymistapa: mahdollisuuksia määrittää todellisen parametrien jokaisen haaste. Kun opit seurata intuitioon ja mainostaa esteettinen näkemys näissä parametrit, voit viljellä enemmän tietoisuutta syitä oma muoti suunnittelu valintoja, ja toisten. Yleisö Ohjelma on suunniteltu ehdokkaita ensimmäisen tason tutkinto vaatesuunnittelua, tarvikkeet suunnittelu, tai muiden siihen liittyvien tieteenalojen, jotka haluavat kehittää ammattitaitoaan ja yhteyksien sisällä muotialalla. Tulos Tänä koulutusohjelman opiskelijat: Täydellinen itsestään ajettu tutkimushankkeen vaatesuunnittelua, oman ammatillisen tason menetelmiä ja viestintätekniikoita Kehitetään innovatiivisia malleja vaatteita ja luoda vaatemalliston, rakennettu tekniikoiden tuntemus ja materiaalien Ohjelma Ohjelma on työpaja-pohjainen, jota tukee seminaareja, luentoja, opetusohjelmia, ja kenttätyötä. Alan ammattilaiset, kurssin johtaja, ja projekti johtajat ohjata opiskelijoita kautta valmennuksessa ja projektin ohjauksen. Ohjelma koostuu neljästä moduulit, joista jokainen sisältää kahden viikon kurssi ja kuuden viikon työpaja. Moduulit seuraa kahden kuukauden harjoittelujakson aikana ja lopullinen portfolio esitys. Modulaarinen rakenne on muokattavissa, jolloin joustavuus ja erilaisia ​​paremmin palvella opiskelijan tarpeisiin ja tavoitteisiin. Rakenne Kurssit Työselostus keskittyy: Exploring historiallinen, nykyaikainen, psykologinen, antropologisia ja sosiologisia näkökohtia muoti-ilmiö Oppiminen ja markkinoinnin strategioita muoti ja ylellisyystavaroita yritykset Löytää uusia 3D-työkaluja mallinnus vaatteita Tutkitaan menetelmiä ja välineitä muodin tutkimus ja suunnittelu Exploring tekijät, jotka määräävät taloudellista... [-]

Master Tapahtumien Järjestäminen (Madrid)

ESODE Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen November 2017 Espanja Madrid

Hallitsee kaikkia näkökohtia kattava organisaatio tapahtuman: suunnittelun, arviointi, strategia, toteutus, tuotanto, toteutus, budjetin optimointi, logistiikka, jälkituotanto ja projektin sulkemiseen. [+]

taattu ja maksettu harjoittelupaikkoja Tämä ohjelma kouluttaa opiskelijoita hallita kaikkia näkökohtia kattavan järjestäminen tapahtuman suunnittelusta arviointi käyttämällä strategiaa, täytäntöönpanoon, tuotanto, toteutus, budjetti, optimointi, logistiikka , post-production ja projektin sulkemiseen. TAVOITTEET Analysoi strateginen merkitys elävän viestinnän organisaation sisällä keinona paikannus ja suhde yleisöön. Tarjota asiantuntemusta hoitaa tapahtuman, kuten yrityskuva, mediasuhteet, mainonta, verkkoviestinnän, PR, mm. Antaa opiskelijalle tarvittavat välineet suunnitella viestintäsuunnitelma sovellettu kiinteä järjestämiseen tapahtuman taitoja. Kehittää uusia tekniikoita ja työkaluja sovelletaan tapahtumien järjestämiseen. AUDIENCE Opiskelijat, joilla on korkeakoulututkinto tai työkokemusta, jotka haluavat täydentää koulutustaan ​​ja parantaa uransa. vastavalmistuneet, valmistuneet ja opiskelijat etsivät uran erikoistumista lisätään. Ammattilaisten markkinoinnin, viestinnän, mainonnan, PR ja matkailualalla, jotka tarvitsevat erityistä ajantasaista tietoa ja koulutusta järjestämällä tapahtumia. * Kun tutkinto ei tarvitse todistaa heillä on kolme vuoden työkokemus. MODUULIT ESITYSLISTA 1. Tapahtumat: tyypit, rakenne, markkinat 2. CSR - Corporate Social Responsibility 3. Yrityksen organisaatio huhtikuussa. Markkinointi tapahtumia toukokuussa. 6 liikennetapahtuma. Henkilökohtaiset taidot 7. Uudet teknologiat sovelletaan tapahtumaan 8. Tapahtuma välineenä yrityskuvan 9. Luovuus Tapahtumat 10. 11 Liiketoiminta ja virallinen protokolla. Valmennus, ammattietiikka ja deontology. 12 Event Management Tools 13. Suunnittelu, tuotanto ja toteutus tapahtumia Menetelmät ja MENETELMÄ ESODE tarjoaa tämän Masters degree CLASSROOM. Teoreettinen ja käytännön luokat johdolla ammattilaista. LUENNOT. VIERAILUT TOIMIPISTEET kiinnostuksen kohteisiin. Opiskelija suorittaa tutkimukset, yksilön ja ryhmän työ ja opinnäytetyö. Opinnäytetyön. Opiskelija on osoitettava oikeudessa kaikki tieto hän on hankkinut. TOIMINTA Tämä master on maksanut ja taattu opetussuunnitelman käytännöt johtavat maan yhtiöille. Näin opiskelija tämän Masters suorittaa neljän kuukauden käytännön suosii taitojen hankkiminen helpottaa heidän työllistymistään. * Opiskelijat, jotka työskentelevät yritykset voivat vahvistaa käytäntöjään.... [-]

Master Muodin Markkinoinnin, Suunnittelu Ja Brändin Strategioita

INSEEC Paris
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2017 Ranska Paris

Tämä ohjelma kouluttaa johtajia johtamisen ja markkinoinnin sovelletaan aloilla muoti ja design, on kansallinen ja kansainvälinen näkökulma [+]

Master Fashion Markkinointi, Design & Brand Strategies

Tämä ohjelma kouluttaa johtajia johtamisen ja markkinoinnin sovelletaan aloilla muoti ja design, on kansallinen ja kansainvälinen näkökulma. Se on tyytyväinen opiskelijat yliopiston Business School tai taiteellinen koulutuksia. Muotialan on kovassa muutoksessa ja kehittyvät uudet pelaajat näkyvät maailmanlaajuisesti. Tulevien johtajien on koulutettava kaikissa oikeat tekniikat ja olla tietoinen kuluttajien vaatimuksiin. Seuraavat ovat eri kantoja, meidän valmistuneet koulutetaan: Tuotepäällikkö, projektipäällikkö, viestintäpäällikkö, ostaja, tuotemyynti johtaja, tuotepäällikkö, näyttelytila ​​johtaja, Collection Manager ...... [-]


Master In Väri Design & Teknologia

POLI.design, founded by Politecnico di Milano
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi March 2018 Italia Milano

Erikoistunut Master Color Design and Technology pyrkii tarjoamaan kehittyneitä koulutusta ammattilaisille, jotta he voivat ymmärtää ja hallita useita teknisiä ja suunnitteluun liittyviä asioita, usein monilla aloille, tyypillinen kaikille niille ammatti ja tutkimusta aloilla, joilla käyttö ja hallinta ovat keskeisessä asemassa. [+]

Erikoistunut Master Color Design and Technology tavoitteena on tarjota jatkokoulutusta alan ammattilaisille, jotta he voivat ymmärtää ja hallita useita teknisiä ja suunnitteluun liittyviä asioita, usein monilla aloille, tyypillinen kaikille niille ammatti ja tutkimusta aloilla, joilla käyttöön ja hallintaan ovat keskeisessä asemassa. Esimerkkejä tällaisista tuotantoalueet ovat teollisuuden tuotesuunnittelussa, sisustusarkkitehtuurin, viestintä, muodin, viihteen ja kaupunkisuunnittelu. Erityistä huomiota kiinnitetään analysoimalla ja tiivistämällä hyödyntäminen, ohjaus, ajatukset, organisointi ja suunnittelu käyttämällä väriä. Niinpä väri ei käsitellä yksinkertaisen ominaisuuden esineitä tai pintoja, vaan keinona ilmaisun ja suunnittelun taustalla käsitys ja vuorovaikutus todellisuuden. Erikoistunut Master koostuu kahdesta vaiheesta. Teoria ja tekniikka perustuu vaiheen tavoitteena on kouluttaa opiskelijoita teknisten näkökohtien mittaus-, ohjaus- digitaaliseen kappaleen ja vertailu liittyvien alojen, kuten fysiikan, optiikka, kolorimetrisesti, kemia, psykologia ja käsitys. Toisessa vaiheessa keskitytään menetelmistä oppinut, joka contextualized ja kokeiltu eri väriä sovelluksesta ja esimerkiksi sisustus, kaupunkitilan, teollisuustuotteet, muoti ja viestintä. Professional Tulokset Erikoistunut Master tavoitteena on tuottaa innovatiivinen ammattilainen hahmo, laajalti kysyntää markkinoilla, edistynyttä teknistä ja osaamista Väriä koskevat käyttöä ja valvontaa sekä väri muotoilun tutkimukseen ja useilla aloilla, kuten sisustus, kaupunkisuunnittelu, teollinen tuotesuunnittelu, vaatesuunnittelua ja viestintä. Lopussa Opiskelija pystyy ammatillisesti hallitsemaan monialaiset näkökohdat liittyvät tutkimuksen ja hallintaa väriä ja pystyy toimimaan erilaisissa yhtiöistä aloilla sisustus, kaupunkisuunnittelu, teollisuustuotteita, muoti, viestintä, maalit ja väriaineet. tutkinto Suoritettuaan kurssin ja kulkee tentti, 1. tasolla Erikoistunut Master "Color Design & Technology" sertifiointi annetaan. Erikoistunut Master myöntää 60 pmy, joka vastaa 60 opintopistettä. Didaktiikka Kymmenen didaktisiin yksiköiden ja harjoittelun säveltää didaktisiin suunnitelma. Ensimmäiset neljä sitoutuneet tarjoamaan käsityksen historiallinen, tekniikkaan, kulttuuriin ja teoreettisen tiedon käyttöön liittyvistä, mittaus- ja... [-]

Masters Tutkinto Mainonta Valokuvaus, Muoti Ja Taiteen Suuntaan

Seeway - Barcelona
Opetus kampuksella Osa-aikainen 9 kuukautta October 2017 Espanja Barcelona

Master Professional valokuvaus ja mainonta erikoistuminen muoti ja elämäntapa esittelee ihanteellinen tuottaa ammatillista viittauksia ja pystyy tuottamaan trendejä omasta luova persoonallisuus ympäristössä. [+]

Maisterit Muotissa. Master Professional valokuvaus ja Mainonta niiden erikoistuminen muoti ja elämäntapa esittelee ihanteellinen tuottaa ammatillista viittauksia ja pystyy tuottamaan trendejä omasta luova persoonallisuus ympäristössä. Henki Master, joka ylittää puhtaan valokuvauksen ja kattaa laajan valikoiman osaamista muiden alojen ja tieteiden maailmaan vaatesuunnittelua ja viestintä syntyy halu yhdistää vaatimuksiin työmarkkinoiden jatkuvasti uudelleenmäärittelyä yksittäisten pyrkimysten ja visioita kullekin osallistujalle. Sen akseli erikoistumista on valokuvaus muoti ja elämäntapa sen yhtymäkohdassa ja leikkaa Art Direction. Ohjelma, suuntautunut luovuutta ja innovointia, jotka kattavat kaikki olennaiset näkökohdat käsittelyyn tarvittavan hahmottaminen, kehittäminen ja toteuttaminen visuaalisen hankkeiden kaupallista, mainonta ja täydelliset, ammattimaista ja vahva leima kirjailija. yhteenveto Arviointi: Master Degree Laajuus: 40 op Tuntia: tiistaisin ja torstaisin klo 18.30 21: 30h Mode: Barcelona Lukukausi: lokakuu-kesäkuu. havainnot: lähiopetusta. 100% käytännön ohjeita. Pienet ryhmät. Tavoitteet Koulutustaso Tavoitteena Master on kouluttaa osallistujat johtavana ammattilaisille aloitteen ja tyyli, joka tarjoaa tietotaitoa, välineitä, prosesseja ja menetelmiä teknisellä, esteettisiä ja johto-, aina suosii eniten laajentamisen omien taipumustensa ja taitoja. Voit hallita koko luomisprosessi ja tuotanto ja voit postularte kuten kirjailija ja luoja trendejä. Opintosuunnitelma Master of Professional ja mainontavalokuvaus erikoistuminen muodin ja elämäntapojen rakentuu kahdesta moduulista: ensimmäinen pureutuu olennainen tieto valokuvaus- ja mainonnan käytäntöjä, sekä taiteen suuntaan; Toisessa laajempi, kaikki toiminta keskittyy erikoistuminen alalla muodin ja elämäntavan. 01 Fundamentals Työkalut ja tekniikat kuvan-. Kamerat ja optiikka. Capture Software. Studio valaistus. Ulkovalaistus. Työkalut ja tekniikat kuvankäsittelyä. Paljasti. Korjailu ja digitaalinen kuvayhdistelmä. 2D- ja 3D-integraatio. Organisaatio työnkulkuja. Tekninen ja valokuvaus kieli. nykyajan visuaalisen kulttuurin. Art suuntaan ja muotoilu. Ideasta tuotantoon. Ja -menetelmien taiteen suuntaan. luova suuntaan.... [-]

Mestari Muoti Markkinointi, Muotoilu Ja Brändi Strategiat

INSEEC Bordeaux
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2017 Ranska Bordeaux

Tämä ohjelma kouluttaa johtajia johtamisen ja markkinoinnin sovelletaan aloilla muoti ja design, on kansallinen ja kansainvälinen näkökulma [+]

Master Fashion Markkinointi, Design & Brand Strategies

Tämä ohjelma kouluttaa johtajia johtamisen ja markkinoinnin sovelletaan aloilla muoti ja design, on kansallinen ja kansainvälinen näkökulma. Se on tyytyväinen opiskelijat yliopiston Business School tai taiteellinen koulutuksia. Muotialan on kovassa muutoksessa ja kehittyvät uudet pelaajat näkyvät maailmanlaajuisesti. Tulevien johtajien on koulutettava kaikissa oikeat tekniikat ja olla tietoinen kuluttajien vaatimuksiin. Seuraavat ovat eri kantoja, meidän valmistuneet koulutetaan: Tuotepäällikkö, projektipäällikkö, viestintäpäällikkö, ostaja, tuotemyynti johtaja, tuotepäällikkö, näyttelytila ​​johtaja, Collection Manager ...... [-]


Luksusbrandien Suunnittelu Mini-master

BAU International Academy of Rome
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 4 - 10 viikkoa October 2017 Italia Rooma

Tämä mini-maisteriohjelman antaa osallistujille valvonnassa Anna Fendi ja tiimimme omistautuneita asiantuntijoita visuaalisen kerronnan ja virusmarkkinointi mahdollisuus suorittaa kokeellinen soveltaminen kaikki uusimmat tärkeimmät suuntaukset ja löytöjä tuotemerkin strategioita monenlaisia ​​ylellisyyttä kenttiä, muodista ruokaan ja ravintolatoimintaa muotoilu. [+]

Maisterit Muotissa. Oli aika, että ylellisyyttä oli synonyymi etuoikeus, huomaamaton, salainen, harvinainen ja ainutlaatuinen. Nykyään on hyvin vaikea määritellä, mikä on ylellisyyttä ja mikä ei; liiketoiminnan luksusta ovat vaurioittaneet ylellisyyttä tarina, monet yritykset ovat tehneet brändilaajennukset käytettävissä massa halvemmalla ja ylellisyyttä on tullut kaiken etiketti, ei ainetta. ”Deluxe, kuinka ylellinen menettänyt kiilto”, on mielenkiintoinen kirja, jossa kirjoittaja selittää, kuinka ylellinen vilkkuu nyt sijasta kuiskaten. Mutta hitaasti, ihmiset ovat siirtymässä pois karkealla loppuun ylellisyyttä ja palaamassa juurilleen, sen on vaikea päästä, ainutlaatuista juurtunut erinomainen laatu ja ammattitaito. Tällainen asiakas on hienostunut, on tutkimusmatkailija, etsii kokemuksia, sillä yhteyden tuottajien ja niiden arvot, sillä sellainen harvinaisuus, että mukana ei etiketti. Jos haluat aloittaa liiketoiminnan elämäntapa teollisuuden ja tehdä ero, tämä on lisäarvo, jonka voit oppia valmistettu Italiassa tuotemerkin, erityisesti kokemuksesta yksi sen tärkeimmistä suurlähettiläät aktiivinen Rooma: Anna Fendi ( lue lisää hänen >>>), italialainen muotisuunnittelija ja yrittäjä, joka teki sisarustensa Fendi brändin kuuluisa ympäri maailmaa, ja sen jälkeen kun LVMH hankinnan on aloittanut uuden yrityshankettaan elämäntapa, elintarvike- ja ravintola-alalle. "Living in Rome on ollut etuoikeus, mutta joku saattaisi pitää sitä haitta: miten voit ajatella jotain uutta kaupunki, joka on jo kaikkea? No, kauneus voi vain tuottaa muita kauneutta." - Anna Fendi Tämä mini-maisteriohjelman antaa osallistujille valvonnassa Anna Fendi ja tiimimme omistautuneita asiantuntijoita visuaalisen kerronnan ja virusmarkkinointi mahdollisuus suorittaa kokeellinen soveltaminen kaikki uusimmat tärkeimmät suuntaukset ja löytöjä Brändäysstrategiat laajaan ylellisistä aloilla muodista ruokaa ja ravintola-suunnittelu. osallistujat Opi suunnitella luksusmallisto ja ilmoittaa sen kohdeyleisölle Työskentelevät suunnitteluprojekti, joka integroi opiskelijat eri tieteenalojen Kokemus ajattelua, keskustella ja... [-]