Maisteriohjelma Pelisuunnittelussa Eurooppa

Täältä löydät Maisteriohjelmat Pelisuunnittelussa Eurooppa 2018

Pelisuunnittelu

Master-tason tutkimuksiin osallistuu erikoistunut tutkimus tutkimuksen tai alueen ammatillisen harjoittelu. Ansaita maisterin tutkinto osoittaa korkeampi hallintaa aihe. Ansaita maisterin tutkinnon voi kestää vuodesta kolmeen tai neljään vuoteen. Ennen kuin voi valmistua, sinun pitää yleensä kirjoittaa ja puolustaa opinnäytetyön, pitkä paperi, joka on huipentuma oman erikoistunut tutkimus.

Master of Game Design on ohjelma, jonka tarkoituksena on valmentaa opiskelijoita kanssa johtamistaitoja ja tietoa, jonka avulla opiskelijat ottamaan aktiivinen rooli monessa kehitysprosessia, muodostaen uuden sukupolven innovatiivisia pelaamista.

Eurooppa on kuudenneksi suurin maanosa ja sisältää 47 maassa ja valikoituja riippuvuuksia, saaret ja alueet. Se rajoittuu Välimereen etelässä, Aasiassa itään, ja Atlantin valtameri lännessä.

Täältä löydät Maisteriohjelmat Pelisuunnittelussa Eurooppa 2018

Näytä lisää

Mestari Taiteellinen Johtaja Videopeli Luomiseen

Autograf
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2018 Ranska Pariisi

Tämä Master haluaa olla hyvin konkreettisia. Se on rakennettu opiskelija videopeli hanke. Nämä on suunnitella, kehittää, julkaista ja markkinoivat peli. [+]

Maisterit Pelisuunnittelussa Eurooppa 2018. Pascal Luban, pelisuunnittelija ja luova johtaja (Ubisoft, Activision, Sony, DICE), on viittaus ammattilainen, joka vastaa koulutus- validointi tätä koulutusta. Tämä Master haluaa olla hyvin konkreettisia. Se on rakennettu opiskelija videopeli hanke. Nämä on suunnitella, kehittää, julkaista ja markkinoivat peli. Jos se tietää menestystä, he voivat jopa tuottaa tuloja. Ja jos se ei ole, se nähdä hänen nimensä liittyvän julkaistun peli on loistava käyntikortti. Ohjelma: - Advanced Academic Training: Computer Graphics, Programming, Design - Johdatus uusia taitoja: Marketing, projektinhallinta, oikeusperustat - Kehitetään pelin konsepti ja sen prototyyppi. - Game Development - valmistelu markkinointikampanja - julkaiseminen ja markkinointi peli (seuranta yhteisössä, jatkuvaa tiedotuskampanjaa, animaatio peli) - Academic Advanced koulutus valmistaa heitä perustaa oman studio: Yrittäjyys, hallinta - valmistelu toisen hankkeen (yksittäinen tai ryhmä), että opiskelijat pyrkivät kehittämään jälkeen isäntä. Koulutuksen vaatii 25 viikkoa on pakollista koulutusta työpaikalla. Training tavoite: Teollisuuden kangas videopeli teollisuus tänään muodostuu pääasiassa pienryhmiä alkaa kehittää omaa projekti. Julkaisemalla hänen peli on tullut keskeinen vakuuttaa sijoittajille tai FAJV ja avata tulevan rahoituksen. Tämän kurssin on, että opiskelija: - Suunnittelu ja kehittää videopeli - Tuo tarvittavaa asiantuntemusta laitteet - Anna mahdollisuus hieroa hartioita todellisuuteen jälkeisen julkaisu - Above tarjota ensimmäinen tilaisuus sallimalla sen kehittämiseksi, julkaista ja markkinoida pelata. Validoi kaksoistutkintoon: otsikko valtion tunnustama Taso I (Bac + 5) ja kansainvälisen diplomin. Pääsyvaatimuksena: Pidä nimike tai tutkintotodistuksen tason II (kandidaatti, Bachelor) ja suorittanut koulunkäynti kolmen vuoden korkeakoulutuksen aloilla pelaamiseen tai 3D. edellytys: Luovuus, monitieteinen tekniikan herkkyys, viestintätaidot, tietokonelukutaidon ja ohjelmistot (Photoshop, 3DS Max, pelimoottorin, ohjelmointi, ...), taidetta... [-]

Master Peli 3d Tech

LISAA Paris
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 - 2  September 2018 Ranska Paris

Tämä kurssi sallii jokaisen oppilaan kehittää taitojaan alalla videopeli suunnittelu. [+]

Tämä kurssi sallii jokaisen oppilaan kehittää taitojaan alalla videopeli suunnittelu. OHJELMA määrä alkaa IN syyskuu 2016 Lähestymistapa videopelit suunnitellut tämän kurssin lisää merkitsee sitä, että opitaan tekniikoita, joiden avulla ne voivat luoda Fyysisesti Based Rendering (PBR) käytetty AAA videopelien tuotantoja. Opiskelija edelleen taitojaan ohjata kehittäminen realisti varjostustoiminnoista ohjelmisto käyttö (Aine, Maya ...) ja Unreal moottorin, jossa yhdistyvät 2-D ja 3-D tekniikoilla, monimutkaisiin projekteihin ja optimoimalla tuotannon aikataulun. Tämä lähestymistapa johtaa syvällistä tietoa koko putki 3-D videopeli tuotanto. MASTER-vastaava pätevyys 3-D Game Tech tietenkin tapahtuu yli yhden vuoden kandidaatin tason pätevyys 2-D Video Games tai 3-D Video Games lisää. Se on avoin myös opiskelijoita muista digitaalinen animaatio kouluissa. Työpaikat 3D Animator taustaa taiteilija Taustaa suunnittelija Character Designer / Artist character rigger Concept taiteilija Tekninen johtaja pelisuunnittelija Level suunnittelija Valaistus / Renderöinti esittäjän Mallintaja / Mapper Compositing operaattori / toimittaja rekvisiitta suunnittelija Rigger WriterShader taiteilija tekninen taiteilija Videopelit testaaja / QA testaaja teksturointi taiteilija VFX taiteilija Pääsyvaatimukset & Application Voidakseen saada tämän kurssin, opiskelijoiden tulee täyttää seuraavat kriteerit: pidä tutkintotodistus lisää tai muu digitaalinen animaatio koulun VFX, 2-D animaatio, 3-D animaatio, 2-D Video Games tai 3-D Video Games (BAC + 3 vuoden lisätutkimusta); on vahva taidot piirustus, visuaalinen suunnittelu, mallinnus, perustaa, animaatio, renderöinti; on hyvä taso Englanti; ovat jo tekemässä työharjoittelun yritys animaatio teollisuuden. Palkkiot Ranskan ja EU asuvien 8 890 € / vuosi [-]

Mestari Vuorovaikutteinen Suunnittelu Ja Pelin Kehitys

SCAD - The Savannah College of Art and Design
Kampus tai online Kokopäiväinen September 2018 Hongkong Sham Shui Po Yhdysvallat Savannah Atlanta Ranska Lacoste + 4 lisää

Tällä SCAD, otamme pelejä vakavasti. Meidän vuorovaikutteinen suunnittelu ja peli kehittämisohjelma on voittanut pääpalkinnon E3 College peli kilpailu jo kahden vuoden ajan, sekä vastaanottaa kiitosta Princeton Review ja Animaatio Ura Review. [+]

Maisterit Pelisuunnittelussa Eurooppa 2018. Se ei ole vain peli - se on uran SCAD, otamme pelejä vakavasti. Meidän vuorovaikutteinen suunnittelu ja peli kehittämisohjelma on voittanut pääpalkinnon E3 College peli kilpailu jo kahden vuoden ajan, sekä vastaanottaa kiitosta Princeton Review ja Animaatio Ura Review. Osallistumisesta konferensseihin mahdollisuuksiin tehdä yhteistyötä alan jättiläisiä, meidän opiskelijoilla on kaikki mahdollisuudet hyödyntää heidän intohimonsa vuorovaikutteinen suunnittelu. Annamme top-of-the-line työkalut, erinomainen tiedekunnan ja kehittyneitä opetussuunnitelman tarvitset - juuri tuo-pelin. MA vuorovaikutteinen suunnittelu ja pelin kehitys Saatavilla osoitteessa: - Hongkong - Savannah - eLearning ITGM 502 Game Design Perspectives * ITGM 503 suunnittelutavat vuorovaikutteisuuteen * ITGM 505 Pelin taide menetelmät * Arth 701 Contemporary Art CLC 580 Yhteistyö † ITGM 705 Vuorovaikutteinen suunnittelu ja median sovellus ITGM 706 Game Design Documentation ‡ ITGM 709 Visual Interface informaatiosuunnittelu ‡ ITGM 710 Hahmon Development§ ITGM 715 Interactive Web Design§ ITGM 719 Scripting for Vuorovaikutteisuus # ITGM 721 Ympäristöt Pelit # ITGM 723 Ihmiskeskeinen Vuorovaikutteinen suunnittelu ITGM 748 Vuorovaikutteinen suunnittelu ja Game Development MA Insinöörityö - 700-tason ANIM, DWRI, FILM, ITGM, MOME, PERF, PROD, SFDM, SNDS, THED tai VSFX valittavia † - 700-tason ANIM, DWRI, FILM, ITGM, MOME, PERF, PROD, SFDM, SNDS, THED tai VSFX valinnaisia ​​Yhteensä opintojen: 45 tuntia * UM vuorovaikutteinen suunnittelu ja pelin kehitys Saatavilla osoitteessa: - Hongkong - Savannah - eLearning ITGM 502 Game Design Perspectives * ITGM 503 suunnittelutavat vuorovaikutteisuuteen * ITGM 505 Pelin taide menetelmät * Arth 701 Contemporary Art CLC 580 Yhteistyö † ITGM 705 Vuorovaikutteinen suunnittelu ja median sovellus ITGM 706 Game Design... [-]

Päällikön Erikoistuminen Muotoilun Ja Taiteen 3d-pelejä

FX ANIMATION Barcelona 3D & Film School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 13 kuukautta Avoin ilmoittautuminen Espanja Barcelona

Tavoitteena on, että opiskelija syventää tietämystä erikoistunut 3D videopeli taidetta. Se toimii mallintamiseen, teksturointia ja animointiin olentoja, kehittynyt animaatio, kasvojen animaatio ja Oculus. [+]

Seuraava puhelu: Lokakuu 2016 - Ilmoittautumisajankohta Kesto: 10 kuukautta + 3 kuukautta opinnäytetyö. Henkilöt: 10-12 Pääkonttori: Barcelona Kuvaus ja tarkoitus Tavoitteena on, että opiskelija syventää tietämystä erikoistunut 3D videopeli taidetta. Se toimii mallintamiseen, teksturointia ja animointiin olentoja, kehittynyt animaatio, kasvojen animaatio ja Oculus. Opiskelijat suorittavat opinnäytetyön ja osana muuta koulutusta luokat 3D osallistuu työpaja tuotannon. Se on suunnattu sekä kokeneita 3D ammattilaisten ja opiskelijoiden alan olla vankka tietämys 3D. Vaatimukset 3D osoitettavissa tuntemus ja kokemus alalta. On suositeltavaa olla haastattelussa opettajan ja esittämistä demo kiekon. Seminaarit ja mestarikursseilla - Koulutus todellinen tuotanto projekti: 4 tuntia päivässä kouluajan ulkopuolella. Uranäkymät Korkean tason erikoistunut videopeli suunnittelu ja 3D taidetta, interaktiivisia sovelluksia, mallinnus merkkejä, ympäristöjä ja rekvisiitta, merkki animaattori, tekninen kuviointi. Dip työelämään Tämä koulutus on tunnustettu johtava tuotannonalan tuottajien kansainvälisellä tasolla ja Kerad Moonbite pelit, mm. [-]

Hallitsemaan Erinomainen Muotoilun Ja Taiteen 3d-pelejä

FX ANIMATION Barcelona 3D & Film School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 28 kuukautta October 2018 Espanja Barcelona

Opettaa oppilaita ohjaamaan koko luova ja tekninen prosessi tuottaa 3D-peli tyhjästä työympäristöissä, hahmosuunnittelu, mallinnus, kuvanveistoa, teksturointia, riki, animaatio, visuaaliset tehosteet vietävä, työkalujen luominen tuotantoon, luominen yksityiskohta loppuun ja optimointi kaiken materiaalin käytettäväksi 3D grafiikkamoottori kehittyneitä mallinnus ja animaatio (olentoja) kasvojen animaatio ja Oculus. [+]

Maisterit Pelisuunnittelussa Eurooppa 2018. Seuraava puhelu: Lokakuu 2016 - Ilmoittautumisajankohta Kesto: 2 lukuvuotta + 4 kuukautta Insinöörityö Henkilöt: 10-12 Pääkonttori: Barcelona Kuvaus ja tarkoitus Opettaa oppilaita ohjaamaan koko luova ja tekninen prosessi tuottaa 3D-peli tyhjästä työympäristöissä, hahmosuunnittelu, mallinnus, kuvanveistoa, teksturointia, riki, animaatio, visuaaliset tehosteet vietävä, työkalujen luominen tuotantoon, luominen yksityiskohta loppuun ja optimointi kaiken materiaalin käytettäväksi 3D grafiikkamoottori kehittyneitä mallinnus ja animaatio (olentoja) kasvojen animaatio ja Oculus. Se on suunnattu kaikille, jotka haluavat työskennellä alalla 3D videopelejä, ihmisiä, jotka tulevat maailmasta 3D ohjelmointi, perinteinen ja 3D-animaatio, audiovisuaalinen, multimedia- tai tietokone. Vaatimukset Tietokoneen käyttäjä taso ja tietoa Windows-ympäristössä. 21 vuotta tai ovat tehneet uraa FX animaatio. Mestari alkaa tyhjästä; ole aikaisempaa koulutusta tarvitaan. Se on suuntautunut ja ovat etusijalla ilmoittautuminen ammattilaisille osoitettavissa työkokemusta, ihmisiä, jotka tulevat aikaisemmista koulutusta teknisistä tai taiteellisista alueilla korkeampi ammatillinen koulutus, korkeakoulututkinnoista, jatko, päälliköiden tai vastaava sääntelemätöntä yksityinen koulutuskeskus. Uranäkymät - 3D taiteilija viihteen alueilla kuten elokuva, mainonta ja televisio - Tekniset 3D teknisten seikkojen, kuten autojen suunnitteluun, tuotesuunnittelu, lavastus, arkeologia, jne. Dip työelämään Koulutus on täysin käytännöllinen ja opiskelijat alkavat ensimmäisestä päivästä toimimaan ikään kuin ne olisivat todellisessa työympäristössä, sukeltaa teknisiä, luovia prosesseja ja ohjelmistojen uusin käyttää tänään taiteilijoiden 3D Graphics teollisuuden VFX . [-]

Masters In Design Ja Taide 3d-pelejä

FX ANIMATION Barcelona 3D & Film School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 16 kuukautta October 2018 Espanja Barcelona

Tavoitteena on opettaa hallitsemaan koko luova ja tekninen prosessi tuottaa 3D-peli luomasta ympäristöjä, merkin suunnittelu, mallinnus, kuvanveistoa, takilat, teksturointia, animaatio, visuaaliset tehosteet vietävä, luoda työkaluja tuotantoon, luoda äärimmäisen yksityiskohtaisesti ja optimointi kaiken materiaalin käytettäväksi 3D-grafiikkamoottori reaaliajassa käyttämällä uusinta tekniikkaa teollisuuden alhainen poly mallinnus, takila geometria, normaali kartoitus, LOD (yksityiskohtaisuus), kevyt kartoitus ja varjostus. [+]

Seuraava puhelu: Lokakuu 2016 - Ilmoittautumisajankohta Kesto: 13 kuukautta + 3 kuukautta Insinöörityö Paikat: 10 Pääkonttori: Barcelona Kuvaus ja tarkoitus Tavoitteena on opettaa hallitsemaan koko luova ja tekninen prosessi tuottaa 3D-peli luomasta ympäristöjä, merkin suunnittelu, mallinnus, kuvanveistoa, takilat, teksturointia, animaatio, visuaaliset tehosteet vietävä, luoda työkaluja tuotantoon, luoda äärimmäisen yksityiskohtaisesti ja optimointi kaiken materiaalin käytettäväksi 3D-grafiikkamoottori reaaliajassa käyttämällä uusinta tekniikkaa teollisuuden alhainen poly mallinnus, takila geometria, normaali kartoitus, LOD (yksityiskohtaisuus), kevyt kartoitus ja varjostus. Se on suunnattu kaikille, jotka haluavat työskennellä alalla 3D Video: ihmisiä, jotka tulevat maailmasta 3D ohjelmointi, 3D-animaatio tai perinteisiä, audiovisuaalisen alan. Vaatimukset Tietokone asiantuntemus käyttäjätasolla, keskipitkällä / pitkällä. 21 vuotta tai ovat tehneet uraa FX animaatio. - Mestari aloitat tyhjästä - ennalta määritellyn vaadittavan koulutuksen Se on suuntautunut ja ovat etusijalla ilmoittautuminen: - Ammattilaiset osoitettavissa työkokemusta, jotka haluavat vaihtaa uraa tai kierrättää. - Kaikki ihmiset, jotka ovat peräisin aikaisemmilta koulutusta teknisistä tai taiteellisista alueilla korkeampi ammatillinen koulutus, korkeakoulututkinnoista, jatko, Masters, sääntelemätön yksityisen koulutuksen vastaava lukien: - Graafinen suunnittelu - Tutkinto interaktiivisen digitaalisen sisällön - Drawing - Multimedia tutkinto. - Audiovisuaalinen - koulutus sykli korkeamman tason 3D-pelejä ja vuorovaikutteisia ympäristöjä. - Fine Arts - 2D / 3D-animaatio - Tietokoneet - Ohjelmointi - Engineering - U muilla alan Uranäkymät Tekninen ammatillinen 3D-suunnittelu ja taiteen videopelejä, vuorovaikutteisia sovelluksia, mallinnus merkkejä, ympäristöjä ja rekvisiitta, merkki animaattori, texturizer. Suunnittelija ja käsite taidetta. Dip työelämään Koulutus on täysin käytännöllinen ja opiskelijat alkavat ensimmäisestä päivästä toimimaan ikään kuin todellisessa työympäristössä. Upottamalla itse teknisissä, luovia prosesseja ja uusimmat ohjelmistot käyttävät nykyään taiteilijat Graphics 3D videopeli... [-]

Maisterin Tutkinto Videopelissä Ohjelmointi

U-Tad Centro Universitario de Tecnología y Arte Digital
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 600 tuntia September 2018 Espanja Madrid

U-TAD: n maisteri Videogame Ohjelmointi kaikki olennaiset tiedon ohjelmointiin tarvittavat videopelejä, tarjoamalla opiskelijoille kaikki ne täytyy tietää sukeltaa jännittävä ammatti ... [+]

Maisterit Pelisuunnittelussa Eurooppa 2018. Maisterin tutkinto Videogame ohjelmointi U-TAD: n maisteri Videogame Ohjelmointi kaikki olennaiset tiedon ohjelmointiin tarvittavat videopelejä, tarjoamalla opiskelijoille kaikki ne täytyy tietää sukeltaa tämän jännittävän työelämästä. Tämän ohjelman avulla opiskelijat oppivat työskentelemään 3D esineitä ja ympäristöjä, kirjoittaja pelin yhteisöihin käyttäytymistä ja liikkumista vähemmän monimutkaiset ja talteenoton ja hallita merkintä tietoja soittimen kautta monenlaisia ​​käytettävissä laitteissa. On viimeistely ohjelman opiskelijat suorittavat loppu maisteri Project, jossa he käyvät läpi koko luomassa, suunnittelu ja ohjelmointi todellinen videopeli, jossa he joutuvat todistamaan kaikki hankittu tietämys ohjelmasta. Tämä End Hanke toteutetaan yhdessä muiden opiskelijoiden maisteri Game Design ja maisterin tutkinto Art & Visual Design for videopelit. Opiskelija Profiili U-TAD: n maisteri Videogame Ohjelmointi erityisesti suunnattu: Software Engineering, Industrial Engineering, matematiikan tai fysiikan Valmistuneet Itseoppinut ihmiset etukäteen tietoa ohjelmoinnista, matematiikan ja / tai fysiikka Henkilöt, joilla on kokemusta C, C ++, Java tai muita vastaavia ohjelmointikieliä intohimo videopelejä Kurssin sisältö Fundamentals of Videogame ohjelmointi Graafinen ohjelmointi I Johdatus erikoistumisalueiden I Graafinen ohjelmointi II Tekoäly I Vuorovaikutteisuus ohjelmointi Johdatus erikoistumisalueiden II Tekoäly II Vuorovaikutteisuus ohjelmointi Johdatus erikoistumisalueiden III Management Skills työpajat Gradu Insinöörityö Oppimistulokset Työ ammatillinen kehitysympäristöt yleisimpien kaupan välineitä, kuten "integroitu suunnittelu ympäristö", "versio valvontajärjestelmät" tai "de-salakuuntelun työkaluja". Työ sekä 2D ja 3D-ympäristöissä, ymmärtää matemaattinen periaatteet jokainen niistä ja eri muunnoksia tarvitaan, jotta graafista sisältöä näytölle. Työ 3D-objekteja, sekä jäykkä ja skeletized, toisto- animaatioita ja hallintaan siirtymät niiden välillä saavuttaa sulavat liikkeet. Luo audiojärjestelmät kykenevät hallitsemaan ja toistamaan ja musiikkia kysynnän toimi, niin alhaisella tasolla, ja ulkoisia kirjastoja, 3D paikannus ja vaikutuksia. Luo... [-]

Maisterin Tutkinto Pelisuunnittelu

U-Tad Centro Universitario de Tecnología y Arte Digital
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 600 tuntia September 2018 Espanja Madrid

Maisteri Game Design U-TAD on erikoistunut opiskelijoiden suunnittelemaan videopeleihin, valmistaa heitä ohjata uransa kohti jotakin ns "interaktiivisen viihteen" tieteenalojen ... [+]

Maisterin tutkinto Game Design Maisteri Game Design U-TAD on erikoistunut opiskelijoiden suunnittelemaan videopeleihin, valmistaa heitä ohjata uransa kohti jotakin ns "interaktiivisen viihteen" tieteenaloja. Sisältö maisteriohjelman perustuu perustan videopelin suunnittelussa, niiden käytännön sovelluksia sekä inhimillisten ja aineellisten resurssien hallinta, kuten viihdeteollisuuden vaatii. Plus, opiskelijat U-TAD: n maisteri Game Design oppii soveltamaan käsitettä Pelillistäminen digitaalisissa ympäristöissä ja yhteyksissä muihin kuin videopelit, ymmärrystä ongelma mekaniikka ja ratkaisuja. Mestarin Insinöörityö tehdään yhdessä muiden opiskelijoiden muodostavat muut videopelin liittyviä maisterin tutkinnot at U-TAD: maisterin tutkinto Art & Visual Design for videopelit ja maisterin tutkinto Videogame ohjelmointi. Tämä yhteishanke mahdollistaa täyden mittakaavan hanketta kehitetään hyödyntäen erilaisia ​​rooleja ja prosesseja löytyy reaalimaailman teollisuus, tuloksena täysin elinkelpoinen videopelin syntyy, on suunniteltu ja ohjelmoitu. Opiskelija Profiili U-TAD: n maisteri Game Design on suunnattu erityisesti: Ammattilaiset, jotka haluavat erikoistua videopelissä ja digitaalisen interaktiivisen viihteen Ihmiset kiinnostunut hahmottaminen videopelien tai interaktiivisen viihteen tuotteita. Ihmiset, joilla syvään juurtunut sääntöjen tuntemusta ja sisempi toimintaa videopelien käyttäjän näkökulmasta Itseoppinut peli ja videopeli suunnittelijat ja conceptualizers Kurssin sisältö Videogame Psykologia ja teoreettiset perusteet Tekninen ja graafinen perustan videopelin tuotanto Videogame suunnittelu ja suunnittelun lähtökohtia Tekninen, graafinen ja tuotannon perusteella I Dirección de arte en videojuegos Narratiivinen Suunta videopelien Tekninen, graafinen ja tuotannon perusteella II Videogame suunnittelu ja soveltava suunnittelu Pelillistäminen Videopelit ja terveys Tekninen, graafinen ja tuotannon perusteella III Management Skills työpajat Gradu Insinöörityö Oppimistulokset U-TAD: n maisteri Game Design on erikoistunut opiskelijoiden: Visualisoi, suunnittelu, suunnitella ja kehittää suunnittelun videopelin, alusta loppuun. Osoite interaktiivinen tuotesuunnittelu millä tahansa alustalla ja median interaktiivisen viihdeteollisuuden. Ohjaa tuotantoprosessin ideasta... [-]

Maisteriksi Art & Visuaalinen Suunnittelu Videopelejä

U-Tad Centro Universitario de Tecnología y Arte Digital
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 600 tuntia September 2018 Espanja Madrid

U-TAD: n maisteri Art & Visual Design for videopelit tarjoaa opiskelijoille kaikki tietoa he tarvitse sukeltaa ammattialan kuin videopelin taiteilijoiden, olevan vastuussa luomisesta, taiteen ja visuaalisen suunnittelun videopeleihin. [+]

Maisterit Pelisuunnittelussa Eurooppa 2018. Maisteri Art & Visual Design for videopelit U-TAD: n maisteri Art & Visual Design for videopelit tarjoaa opiskelijoille kaikki tietoa he tarvitse sukeltaa ammattialan kuin videopelin taiteilijoiden, olevan vastuussa luomisesta, taiteen ja visuaalisen suunnittelun videopeleihin. Opiskelija harjoittaa ja esittää loppu maisteri Project, joka menee läpi koko prosessin tarpeen luoda erilaisia ​​visuaalisia materiaaleja käyttäen kaikkia Oppimistulokset he ovat saavuttaneet maisteriohjelma ja jollei simuloitu ehtoja, kuten talousarvio, ajoitus ja resursseja. Tämä End Hanke toteutetaan yhdessä muiden opiskelijoiden muodostavat muut videopelin liittyviä maisterin tutkinnot at U-TAD: maisterin tutkinto Game Design & maisteri Videogame ohjelmointi. Opiskelija Profiili U-TAD: n maisteri Art & Visual Design for videopelit pyritään: Ylioppilaskuntien tai loppututkinnon, erityisesti taide, graafinen suunnittelu ja visuaalinen viestintä opinnot Ammattilaiset videopelimaailmaan jotka haluavat edelleen erikoistua grafiikassa Itseoppinut ihmisiä pelikokemusta tietämys, joita interesteed videopelien, uuden teknologian, taiteen ja suunnittelun Kurssin sisältö Perustukset Mallinnus ja pintakuviointi Animaatio 2D Kuvat ja rajapinnat Art Direction Ympäristö ja hahmosuunnittelu Story-lennolle & visuaalinen kerronta Management Skills työpajat Gradu Insinöörityö Oppimistulokset Tämä maisteri Art & Visual Design for videopelit erikoistunut opiskelijoille: Luo seuraavan sukupolven graafinen materiaali monenlaisia ​​luokkia huipputason laitteisto ja teknologia. Esitä realistisen kuvan hankkeiden he osallistuvat, jotta voi oikein suunnitella ja toteuttaa niitä. Sujuvaa kerrontaa, joka tekee digitaalisen viihteen hankkeen mahdollista. Määrittele ja toteuttaa graafisen osan yritystoimija ja visuaalisesti tutkia niiden immateriaalioikeuksia. Sommittele ja järjestää erilaisia ​​tarvittavat elementit tuottavat tarvittavan materiaalin videopelissä. Käsittele prosessit ja työkalut mukauttaa niitä hankkeen tarpeita. Erikoistuminen ja sovellusalueita Valmistuttuaan U-TAD: n maisteri Art & Visual Design for videopelit ohjelman opiskelijat on... [-]

Ammattilainen Masters Pelien Kehittämiseen

Abertay University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi August 2018 Yhdistynyt kuningaskunta Dundee

Koska jatko-opiskelijat, korkeasti-lahjakkaita yksilöitä työskentelevät pelien kehitys joukkueet kohti tuotannon innovatiivisia tietokonepelien ratkaisuja. Tiivistä yhteistyötä tiimin kokopäiväistä henkilökunta ovat erittäin kokeneita ... [+]

Professional Masters Pelit kehittäminen

Miksi valita tämä kurssi?

Kehittämään keskeisiä kehitystä taitoja soveltaa projektityön, tukevat kokeneet alan ammattilaisten Paranna taitoja tieteidenvälistä viestintää ja yhteistyötä kautta tiimityötä opiskelijoiden ja ammattilaisten muiden alojen pelien kehitys Levitä teknologioiden kehittäminen ja käytäntöjen omia projekteja, ja osoittaa oman työn johtavien lukuja Vaalia suhteita muiden kehittäjien, alan ammattilaisten ja yritysten kautta osoitettavissa taitoa luomiseen pelien, teollisuuden mentorships ja julkaistu tutkimus.

Skotlannin Centre for Excellence in Computer Games Education at Abertay Yliopisto tarjoaa ainutlaatuisen jatko kokemus, erityisesti suunniteltu keskustelua pelialan kumppaneita, ja tunnistaa yksi johtavista toimitusjohtajan, "Kurssi Games Industry on odottanut!". Koska jatko-opiskelijat, korkeasti-lahjakkaita yksilöitä työskentelevät pelien kehitys joukkueet kohti tuotannon innovatiivisia tietokonepelien ratkaisuja. Tiivistä yhteistyötä tiimin kokopäiväistä henkilökunta ovat erittäin kokeneita sekä pelialan ja akateemisen opetuksen ja ohjauksessa ja ohjauksen tietokonepelien teollisuuden edustajat, voit kehittää ammattitaitoa ja osaamista merkitystä tunnistaa kehityksen roolit teollisuudelle. Aikana opintojen, te lopulta on osoitettava, soveltavaa osaamista oman erikoisalan sekä ammattitaito, joustavuus, kyky sopeutua valjakkotyöskentelyssä tilanteissa, ja luovuutta ja innovaatioita kohtaan tuotekehitykseen. Mitä opiskelet Tavoitteena MProf vuonna Pelit kehittäminen on puolestaan ​​tutkinnon osaksi ammatillista kehittäjille sijoittamalla ne kehittämiseen joukkueet, joissa teollisuuden kannalta tärkeitä hankkeen tavoitteet ja suoritteet. Joukkueet nauttivat korkeatasoista itsenäisyyden, miten ne täyttävät pelisuunnittelun alushousut ja lähestymistapa kehitysprosessiin. Valvonta, ohjausta ja akateemista tukea ilme korostaa seurauksia päätöstensä ja prosesseja, jolloin opiskelijat voivat kokea orgaanista ja looginen kehittämään ja parhaita käytäntöjä. Lisäksi opiskelija kehittää tietoisuutta uusia mahdollisuuksia innovointiin ja tutkimukseen, ja kehotetaan julkaisemaan työtään. Loput ydinkohdat tietenkin pyrkiä erottamaan myyttejä todellisuudesta työskennellä pelialan, ja laajentaa opiskelijoiden tietoisuutta suunnittelun näkökohtia suhteen vertailevan merkitys... [-]