Maisteriohjelmat Suhdetoiminta / PRssa

Täältä löydät 14 Maisteriohjelmaa Suhdetoiminta / PRssa

Suhdetoiminta / PR

Tuntuuko sinusta, että kommunikoida ihmisten kanssa ja järjestää asiat ovat sinulle vahvin pistettä? Niin ehkä kannattaa harkita maisteriksi suhdetoiminta, täydellinen ja käyttää näitä taitoja oman paras etu! Jatkaa uraansa Suhdetoiminta antaa sinulle mahdollisuuden aina tavata uusia ihmisiä ja auttaa ihmisiä ja työyhteisöjä yhdistää keskenään.

Kun opiskelu Master in Public Relations-ohjelma, opit taloudellinen suhdetoiminta, kriisiviestintä, kuluttaja-PR, sisäinen viestintä, valtion suhteita ja paljon muuta. Sinun täytyy omistaa itse tutkimukseen politiikan, talouden, markkinoinnin, yhteiskuntaoppi ja etiikka. PR voi olla myös kansainvälisissä yhteyksissä, tietäen tai oppimisen eri kielillä on suuri etu jatkaa tulevaa uraa.

Tutustu ja yliopistojen ja ohjelmien esitetty alla.Voit ottaa yhteyttä yliopistojen suoraan tästä ja kysy lisätietoja. Tee irti kyky yhdistää ihmisiä ja ottaa Master in Public Relations!

Näytä lisää

Master Yritysten Viestintää: Suhdetoiminta, Protokolla Ja Tapahtumat Barcelonassa

ESERP Business School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 1 vuosi October 2017 Espanja Barcelona

Muodostivat voit käsitellä median ja selvittää, miten hankkeen hyvä yrityskuva ja kuinka ulkoisten tekijöiden vaikuttaa kaikkiin päätöksiin. [+]

Maisterit Suhdetoiminta / PRssa. tutkia Master Corporate Communication: Public Relations, pöytäkirja ja tapahtumat Barcelonassa voit kehittää viestintää työskennellä liiketoimintaosaamista. Jos olet aktiivinen henkilö, ihmisten taidot ja ovat kiinnostuneita viestinnän, kiinnitä huomiota! Voit istua viestinnän alalla tahansa yritys, koska olet koulutettu käsittelemään tiedotusvälineet ja sinun päällikön PR yleensä mahdollistaen jopa voittaa sisäisen ja ulkoisen kriisin. Opit myös eri protokollia, kuten virallisia, liike ja sosiaaliset sekä järjestää joitakin tapahtumia auttamaan muita oman yrityksen nimi. Ei vain sitä, vaan myös hankkia tarvittavat toimenpiteet valmistelemaan talousarviot, joiden avulla voit onnistuneesti suorittaa nämä tapahtumat käsitteitä. Jopa, opit sanatonta, olennaista verkottuminen kun tiedonannossa ja tulkita viestejä. Tiedäthän, jos haluat työskennellä missä tahansa alalla konserniviestintä ja suhdetoiminta, tutkimus Master Corporate Communication: Public Relations, pöytäkirja ja tapahtumat Barcelonassa Se on paras vaihtoehto siirtyä paras koulutettua työvoimaa mahdollista. On tunnustamista UVic-UCC myönnät viimeistellä oman korkeakoulututkinnon, ja sponsoroi Abertis säätiö. Mitä odotat ilmoittaa? Tavoitteet Korkea organisointikykyä, johtaminen. Sopeutua muutoksiin ja teknologinen innovaatio. Kyky tarjota strategista ja operatiivista johdolle yhtiön suunnitelmia. Kriittinen analyysi ja kapasiteetin ottoon. Nopeus tunnistamiseen, analysointiin ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Avaa sosiaalis-taloudellisen ja kulttuurisen ympäristön mentaliteetti. Kuten vanhempi, sekä henkilökohtaista ja ammatillista kehitystä niiden päivittäisiä toimia, lopulta muuttaa tuottavuus kustannukset koulutusta yrityksille ja organisaatioille kulttuurin rikastumista. Metodologia Case-tutkimus: toimintayksiköiden yhtiön käsitellään tapaustutkimusten kautta. Joista useimmat kehittämään todellisia ongelmia, joita voi esiintyä missä tahansa yrityksessä. PMO: hallintatyökalut ja tuki muuttaa projektista todellisuutta, jossa kokonaisnäkemys ja dynaamisessa ympäristössä, jossa sen vahvuudet ja heikkoudet. Inspireo Workshop / LEGO menetelmät: parantamalla liike rekrytointi, täyden potentiaalin ihmisten ympäristössä luova ja osallistuva työskentely. Levitetään... [-]

Master Tapahtumien Hallintaan, Protokolla Ja Liikematkailu (hiiret)

The Ostelea - School of Tourism and Hospitality International
Opetus kampuksella Kokopäiväinen October 2017 Espanja Madrid Barcelona

Tavoitteena Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on varustaa ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisten tapahtumien (erityisesti, kokoukset, kannustimia, konferensseja ja näyttelyt (MICE), sekä kongressien, kokousten ja messut), varmistaa, että heillä on tuntea käsitteitä pöytäkirjan ja viestinnän ja PR strategioita, ja jotta ne voivat tuottaa matkailun kehittämiseen erikoistunut laadun liiketoiminnan matkailualalla. Ohjelma myös varmistaa, että osallistujilla on liiketoiminnan näkökulmasta oltava tehokas päätöksentekoprosessiin. [+]

Master in Event Management, pöytäkirjan ja Liikematkailu (MICE) Tämä ohjelma käydään Englanti Madrid Tavoitteena Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on varustaa ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisten tapahtumien (erityisesti, kokoukset, kannustimia, konferensseja ja näyttelyt (MICE), sekä kongressien, kokousten ja messut), varmistaa, että heillä on tuntea käsitteitä pöytäkirjan ja viestinnän ja PR strategioita, ja jotta ne voivat tuottaa matkailun kehittämiseen erikoistunut laadun liiketoiminnan matkailualalla. Ohjelma myös varmistaa, että osallistujilla on liiketoiminnan näkökulmasta oltava tehokas päätöksentekoprosessiin. Peruste Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu (MICE): Yrityksissä Opinnäytetyö: Diplomityö perustuu todellinen yritys alalla. Espanja on kolmas johtava maa maailmassa mitattuna eniten konferensseissa. Kaksi Espanjan kaupungeissa on Top 5 kaupungeista maailmassa hosting useimmat tapahtumat: Madrid ja Barcelona. Järjestäminen tositapahtumiin: Opiskelijat otetaan Master huolehtia organisoinnista Koulu tapahtuma ja protokolla. Tavoitteet Käsityksen MICE (Meetings, Incentives, Conferencing ja näyttelyt) teollisuuden ja pöytäkirjan osaston toimielimille. Rakennus yrityksen tietopohjan matkailualan kansainvälisestä näkökulmasta ja aina executive lähestymistapaa. KESTÄVÄ innovaatiotoiminta ja johtaminen Kehittämällä kykyä luovuuden ja innovoinnin alan ja sen kestävän hoidon avulla kattavan ja erikoistumiskoulutuksen, varustaminen osallistujat ottamaan vastuullisiin tehtäviin. GLOBAL VISION Training johtajat varustettu hallita tapahtumia yrityksille, kokousten liikematkailun ja laitokset, ja jotka pystyvät saavuttamaan odotettuja tuloksia maailmanlaajuisesti. KOULUTUS JOHTO Kehittäminen Executive pätevyysvaatimuksista maailmanlaajuinen johtaja MICE yrityksiä, jotta ne voivat toimia yhteistyössä, vakuuttavasti ja participatively kaikkien jäsenten joukkue. Strategisista SUUNNITELMIEN Oppiminen avaintekijöitä laadittaessa strategista ja välittömiä toimintasuunnitelmia hiirillä asetuksista (Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt). Koulutusohjelma Ostelea Master in Tapahtumat Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu on jaettu 5 moduulia: Rakenne ja rahoitus... [-]

Master Tapahtumien Järjestäminen, Protokolla Ja Liikematkailu (MICE) (Madrid)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Opetus kampuksella Osa-aikainen October 2017 Espanja Madrid Barcelona

Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailu Business Ostelea pyrkii kouluttamaan ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisia ​​tapahtumia (etenkin osakkeita Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt ja konferenssit ja yleissopimukset, messujen), hallitsee käsitteet protokolla ja viestinnän strategioita ja PR sekä luoda matkailun kehittämiseen keskittynyt segmentissä liikematkailun laatua. [+]

Maisterit Suhdetoiminta / PRssa. Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu (MICE) Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailu Business Ostelea pyrkii kouluttamaan ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisia ​​tapahtumia (etenkin osakkeita Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt ja konferenssit ja yleissopimukset, messujen), hallitsee käsitteet protokolla ja viestinnän strategioita ja PR sekä luoda matkailun kehittämiseen keskittynyt segmentissä liikematkailun laatua. Miksi opiskella Master: Barcelona kuin liiketoiminnan kohde ja maailmanluokan konferensseja, kuten BTravel tai Bridal Week, jota käytetään käytännön opetukseen tiettyjen aiheiden. Tämä Master opetetaan Madrid ja Barcelona Personal Brand Management: Ohjelma sisältää taitojen kehittämistä alalla henkilökohtaisen brändin hallinta, jotka vaikuttavat oppimiseen henkilökohtainen markkinointi tekniikoita ja työllistyvyyttä, jotta voidaan tunnistaa uramahdollisuuksista Espanjassa tai muissa maissa . Laaja ohjelma vierailuja messuille, tapahtumiin ja organisaatiot: Aikana 2015/2016 Masters opiskelijat vierailivat IBTM ja elintarvikkeiden messuilla, Dali museo Figueres, ja TV3 Marathon, kanssa yhteistyössä organisaation kampanjan lihavuus. Tavoitteet Master Event Management, Matkailun ja liiketoiminnan pöytäkirja voit: tietää INDUSTRY MICE (Meetings, Incentives, Conferencing ja näyttelyt) ja pöytäkirjan alueella laitokset. Rakentaa vahvan perustan alan tuntemusta kansainvälisestä näkökulmasta ja aina johdon lähestymistapaa. YLEISKATSAUS Juna johtajat suuntautunut liikkeenjohdon matkailuyritysten voi saada odotettuja tuloksia maailmanlaajuisesti. KEHITYS strategiasuunnitelmat Esittele avaimet strategisista suunnitelmista ja niiden täytäntöönpano välittömästi toimenpiteisiin MICE (kokoukset, kannustimia, Conferencing ja näyttelyt) ympäristöissä. INNOVAATIOT JA KESTÄVÄ Kehitetään valmiuksia luovuuden ja innovoinnin alan ja sen kestävän hoidon kattavan ja erikoiskoulutusta, täyttäviä osallistujat olettaa vastuutehtävissä. johtamiskoulutusta Kehittämällä tarvittavia johtamistaitoja globaalin MICE liiketoiminnan johtaja tekemään yhteistyöhön, itsevarma ja osallistuva työskentely kaikkien tiimin jäsenten kehittää. Opintosuunnitelma Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailuelinkeinon Ostelea... [-]

Master Tapahtumien Järjestäminen, Protokolla Ja Liikematkailu (hiiret) (Barcelona / Osa-aikainen)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Opetus kampuksella Osa-aikainen October 2017 Espanja Barcelona Madrid

Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailu Business Ostelea pyrkii kouluttamaan ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisia ​​tapahtumia (etenkin osakkeita Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt ja konferenssit ja yleissopimukset, messujen), hallitsee käsitteet protokolla ja viestinnän strategioita ja PR sekä luoda matkailun kehittämiseen keskittynyt segmentissä liikematkailun laatua. [+]

Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu (hiiret) Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailu Business Ostelea pyrkii kouluttamaan ammattilaisia ​​ja avainhenkilöt johtamaan liiketoimintaa keskittyviä hankkeita suunnittelu ja hallinta erilaisia ​​tapahtumia (etenkin osakkeita Kokoukset, kannustimet, konferenssit ja näyttelyt ja konferenssit ja yleissopimukset, messujen), hallitsee käsitteet protokolla ja viestinnän strategioita ja PR sekä luoda matkailun kehittämiseen keskittynyt segmentissä liikematkailun laatua. Miksi opiskella Master: Barcelona kuin liiketoiminnan kohde ja maailmanluokan konferensseja, kuten BTravel tai Bridal Week, jota käytetään käytännön opetukseen tiettyjen aiheiden. Tämä Master opetetaan Madrid ja Barcelona Personal Brand Management: Ohjelma sisältää taitojen kehittämistä alalla henkilökohtaisen brändin hallinta, jotka vaikuttavat oppimiseen henkilökohtainen markkinointi tekniikoita ja työllistyvyyttä, jotta voidaan tunnistaa uramahdollisuuksista Espanjassa tai muissa maissa . Laaja ohjelma vierailuja messuille, tapahtumiin ja organisaatiot: Aikana 2015/2016 Masters opiskelijat vierailivat IBTM ja elintarvikkeiden messuilla, Dali museo Figueres, ja TV3 Marathon, kanssa yhteistyössä organisaation kampanjan lihavuus. Tavoitteet Master Event Management, Matkailun ja liiketoiminnan pöytäkirja voit: tietää INDUSTRY MICE (Meetings, Incentives, Conferencing ja näyttelyt) ja pöytäkirjan alueella laitokset. Rakentaa vahvan perustan alan tuntemusta kansainvälisestä näkökulmasta ja aina johdon lähestymistapaa. YLEISKATSAUS Juna johtajat suuntautunut liikkeenjohdon matkailuyritysten voi saada odotettuja tuloksia maailmanlaajuisesti. KEHITYS strategiasuunnitelmat Esittele avaimet strategisista suunnitelmista ja niiden täytäntöönpano välittömästi toimenpiteisiin MICE (kokoukset, kannustimia, Conferencing ja näyttelyt) ympäristöissä. INNOVAATIOT JA KESTÄVÄ Kehitetään valmiuksia luovuuden ja innovoinnin alan ja sen kestävän hoidon kattavan ja erikoiskoulutusta, täyttäviä osallistujat olettaa vastuutehtävissä. johtamiskoulutusta Kehittämällä tarvittavia johtamistaitoja globaalin MICE liiketoiminnan johtaja tekemään yhteistyöhön, itsevarma ja osallistuva työskentely kaikkien tiimin jäsenten kehittää. Opintosuunnitelma Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailuelinkeinon Ostelea luokitellaan 5 moduulia: Rakenne... [-]

Master Tapahtumien Järjestäminen, Protokolla Ja Liikematkailu (hiiret) (Barcelona)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Opetus kampuksella Kokopäiväinen October 2017 Espanja Barcelona Madrid

Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailualalla Ostelea pyritään kouluttaa ammattilaisia ​​ja johtajia, jotka johtavat keskittyviä hankkeita liiketoiminnan suunnittelua ja hallintaa erilaisia ​​tapahtumia (etenkin osakkeet kokouksia, kannustimia, konferensseja ja näyttelyt ja konferenssit ja yleissopimusten, näyttelyt), hallita käsitteet protokolla ja viestinnän strategioita ja suhdetoiminta ja luo matkailun kehittämiseen keskittynyt segmentin liikematkailun tarvittavan laadun ja liiketoiminnan näkökulmasta olevan tehokas tekemään päätöksenteossa. [+]

Maisterit Suhdetoiminta / PRssa. Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja Liikematkailu (hiiret) Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailualalla Ostelea pyritään kouluttaa ammattilaisia ​​ja johtajia, jotka johtavat keskittyviä hankkeita liiketoiminnan suunnittelua ja hallintaa erilaisia ​​tapahtumia (etenkin osakkeet kokouksia, kannustimia, konferensseja ja näyttelyt ja konferenssit ja yleissopimusten, näyttelyt), hallita käsitteet protokolla ja viestinnän strategioita ja suhdetoiminta ja luo matkailun kehittämiseen keskittynyt segmentin liikematkailun tarvittavan laadun ja liiketoiminnan näkökulmasta olevan tehokas tekemään päätöksenteossa. Miksi tutkimus Master Ostelea: Barcelona kuin liiketoiminnan kohde ja maailmanluokan konferensseja, kuten BTravel tai Bridal Week, jota käytetään käytännön opetukseen tiettyjen aiheiden. Personal Brand Management: Ohjelma sisältää taitojen kehittämistä alalla henkilökohtaisen brändin hallinta, jotka vaikuttavat oppimiseen henkilökohtainen markkinointi tekniikoita ja työllistyvyyttä, jotta voidaan tunnistaa uramahdollisuuksista Espanjassa tai muissa maissa . Laajan ohjelman vierailuja messuille, tapahtumiin ja organisaatiot: aikana 2015/2016 Masters opiskelijat vierailivat IBTM ja elintarvikkeiden messut, Dali Museum Figueres, Port Aventura huvipuisto, ja maraton TV3, jotka ovat osallistuneet järjestämiseen kampanjan lihavuutta vastaan. Tavoitteet Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja matkailualalla voit: tietää TEOLLISUUDEN Hiiret (kokouksia, kannustimia, Conferencing ja näyttelyt) sekä alueen pöytäkirjan instituutioiden rakentaa vahva perusta alan tuntemusta kansainvälisestä näkökulmasta aina johdon lähestymistapaa. YLEISKATSAUS Juna johtajat suuntautunut liikkeenjohdon matkailuyritysten voi saada odotettuja tuloksia maailmanlaajuisesti. KEHITYS strategiasuunnitelmat Esittele avaimet strategisista suunnitelmista ja niiden täytäntöönpano välittömästi toimenpiteisiin MICE (kokoukset, kannustimia, Conferencing ja näyttelyt) ympäristöissä. INNOVAATIOT JA KESTÄVÄ Kehitetään valmiuksia luovuuden ja innovoinnin alan ja sen kestävän hoidon kattavan ja erikoiskoulutusta, täyttäviä osallistujat olettaa vastuutehtävissä. johtamiskoulutusta Kehittämällä tarvittavia johtamistaitoja globaalin MICE liiketoiminnan johtaja tekemään yhteistyöhön, itsevarma ja osallistuva työskentely kaikkien tiimin jäsenten kehittää. Opintosuunnitelma Master... [-]

Maisteriksi Kansainvälisessä Viestinnässä (mic)

International University of Languages and Media
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 kuukautta October 2017 Italia Milano Yhdistynyt kuningaskunta Leeds Liettua Vilna Alankomaat Groningen + 6 lisää

Maisterin tutkinto International Communication on kansainvälinen maisteriksi tarjoama IULM yliopiston yhteistyössä kolmen arvostetun eurooppalaisten yliopistojen erikoistunut PR ja viestintä. MIC tarjoaa mahdollisuuden tutkia eri yliopistoissa ja hankkia erikoistuminen suunnattu maailmanlaajuinen viestintä. [+]

Maisterin tutkinto International Communication on kansainvälinen maisteriksi tarjoama IULM yliopiston yhteistyössä kolmen arvostetun eurooppalaisten yliopistojen erikoistunut PR ja viestintä. MIC tarjoaa mahdollisuuden tutkia eri yliopistoissa ja hankkia erikoistuminen suunnattu maailmanlaajuinen viestintä. Maisterin tutkinto International Communication (MIC) on jatko-ohjelma kokonaan Englanti kestävän 18 kuukautta ja joilla pyritään valmistuneiden tiedonannossa tieteenalojen tai liittyvistä aiheista. Osallistumalla MIC maisterin tutkintoa voit opiskella eri yliopistoissa ympäri Eurooppaa ja näin saada dual tunnustamista. MIC on kokopäiväinen kestävät 3 lukukautta. Ensimmäinen lukukausi (ammattimaistamaan Communication) on opetussuunnitelman, jossa saat koulutusta perusvälineet viestintä, ja tapahtuu yksi kolmesta kumppanin yliopistoissa. Toisella puoliskolla (Communication Professional kontekstissa) on suunnattu erikoistumista ja pidetään toinen kumppani yliopistojen. Erikoistuminen riippuu ohjelman tarjoamia yliopiston valittu toisella puoliskolla. Kolmas lukukausi sisältää tutkielman, yhteisessä ohjauksessa kahden kumppanin yliopistojen. Sertifikaatti myönnetään päätyttyä Tutkimuksen polku koostuu kahden tunnustus: maisteriksi kustakin kahdesta kumppanin yliopistojen ja yleinen todistus konsortio. Kolme eurooppalaiset yliopistot, jotka, jossa IULM, osallistua Hofsteden Geert Consortium ovat: Metropolitan University (Leeds); Universitas Vilnensis (Vilna); Hanze University Groningen. MIC kouluttaa kansainvälistä viestintää ammattilaisia, jotka ovat työkykyisiä monikulttuurisessa ympäristössä ja ennakoida maailmanlaajuisia muutoksia. Asiantuntijat ja konsultit Corporate Communication, International Media Relations, Public Relations, Intercultural Relations ja European Public Affairs. Core-ohjelma Ensimmäinen lukukausi esittelee koko laajuuden ammatin. Voit tutkia ensimmäisen lukukauden joko Leedsin Beckett University, Vilnan yliopiston tai Hanze ammattikorkeakoulu, jossa voit seurata ytimen moduulit master. erikoistuminen ohjelma Kukin konsortion yliopistojen on tietty näkökulma International Communication aihe, ja erikoistunut tietyillä alueilla. Voit valita yliopisto, joka sopii parhaiten ammatillisia ja henkilökohtaisia ​​tavoitteita. Hanze ammattikorkeakoulu Kysymykset Manager: tehokas hallinta julkisten asioiden muotoilee yleisen järjestyksen, yleisön... [-]

Masters Tapahtumien Järjestäminen, Protokolla Ja Institutionaalisten Suhteiden

Instituto Mediterráneo Estudios de Protocolo
Kampus tai online Kokopäiväinen Osa-aikainen 1 vuosi October 2017 Espanja Alicante Espanja Online + 2 lisää

Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja institutionaalisten suhteiden (MST) tarjoama IMEP, on virallinen jatko-ohjelma, jonka tavoitteena on tieteellisen ja ammattialan, joka pyrkii lisäämään corpus ja osaamista käyttää ammattilaisten ja tutkijoiden järjestö Tapahtumat, pöytäkirja ja institutionaalisten suhteiden. [+]

Maisterit Suhdetoiminta / PRssa. Master Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja institutionaalisten suhteiden (MST)Hän opetti IMEP, on virallinen jatko-ohjelma, jonka tavoitteena on tieteellisen ja ammattialan, joka pyrkii lisäämään corpus ja osaamista käyttää ammattilaisten ja tutkijoiden tapahtumien järjestäminen, pöytäkirjan ja institutionaalisten suhteiden. MST opiskelijat voivat valita opintojen joka parhaiten sopii tarpeisiisi, etänä tai henkilökohtaisesti. Molemmissa tiloissa noudattavat samaa opetussuunnitelmaa ja samoja päämääriä, jotka tarjoavat opiskelija on samat valtuudet. Ohjelmiemme teoreettista ja käytännön koulutusta, joiden tavoitteena on kehittää tarvittavat edellytykset ammattilaisille Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja institutionaalisten suhteiden luojia arvoa julkisten laitosten ja yksityisten yritysten osaamista. Sen lisäksi, että teoreettisen tiedon, niille jotka valitsevat ammattialan, MST tarjoaa mahdollisuuksia ammatilliseen käytäntöjä, jotka täydentävät koulutus opiskelijoiden kokemuksellisesti, jotta he tietävät omakohtaisesti mitä valtuuksia toimiston . Kenelle se on tarkoitettu? Tämä jatko-ohjelma on suunnattu sekä opiskelijoille ja ammattilaisille: opiskelijoille: Opiskelijat, jotka ovat suorittaneet virallisia tutkimuksia alueilla viestinnän ja markkinoinnin ja haluavat jatkaa opintojaan ja erikoistua alalla Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja institutionaalisten suhteiden. Opiskelijat uran mainonta ja PR, konserniviestintä, markkinointi, matkailu ... ovat keskeinen profiili tähän Masters. Opiskelijat virallisen tutkinto Tapauksessa Organisaatio, pöytäkirja ja institutionaalisten suhteiden täydentää opintojaan mahdollisuus tutkimuksen haara, jossa hankkimaan taitoja ja välineitä, joita tarvitaan dokumentointia ja levittämistä tutkimusta. MST, sen monitieteinen luonne, on myös suunniteltu opiskelijoille, jotka haluavat täydentää koulutustaan ​​alalla institutionaalisten suhteiden. Se on täydellinen lisä asteeseen kuten laki, valtio-oppi, antropologia ... ammattilainen Järjestön Tapahtuman Consultores Viestintä ja PR ammattilaisten diplomatia, teknikot julkisten laitosten avustajat ja hallintohenkilöstön yritysten toimitusjohtajien ... ja ammattilaisille kiinnostuneita ymmärtämään prosessien järjestämisestä ja toteuttamisesta minkäänlaisia tapahtuma ja sen pöytäkirjan ja... [-]

Master - Strateginen Communications Management Mainontaan Ja PR

Far Eastern Federal University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2017 Venäjä Vladivostok

Ohjelma yhdistää yleinen teoreettinen ja käytännön koulutus alan strategisen viestinnän hallintaa mainonnan ja PR. [+]

ohjelman yleiskatsaus Ohjelma yhdistää yleinen teoreettinen ja käytännön koulutus alan strategisen viestinnän hallintaa mainonnan ja PR. Ohjelmassa tarkastellaan strategisia periaatteita nykyaikaisen liikkeenjohdon ja mainonta viestintä, analysoi kokemusta ja periaatteet mainontaa ja tiedotuskampanjoita Aasian-Tyynenmeren alueella. Ohjelman sisältöön keskittyy nykyajan alalla joukkoviestinnän ja median, mainonnan markkinoilla, samoin kuin seurattaessa alalla tietoa liiketoiminnasta viestinnän kehittämiseen. Ohjelman tavoitteena on kehittää käytännön taitoja arvioida tehokkuus mainonnassa ja tiedotuskampanjoita sekä innovatiivisten resurssien mainonnan ja PR-toimintaa. hankittua osaamista taidot toteuttamista tutkimushankkeita ideoita moderni mainosmarkkinoilla; valvonta luomassa mainonnan ja PR-tuotteen erilaisia ​​eri kohdemarkkinoilla ja aloilla; järjestelmällistä arviointia suorituskykyä mainosmarkkinat; työn alalla mainonnan ja suhdetoiminta mukaan lukien johdon, ohjauksen ja valvonnan toiminnot; kyky työskennellä suurissa yrityksissä (mukaan lukien kansainväliset ja pitämällä) järjestämisestä ja toiminnan suunnittelun mainonnan, markkinoinnin ja tiedotustuki toiminnasta yhtiö. Kilpailuedut päteviä opettajia, myös tunnettujen teoreettista ja käytännöllistä; läsnäolo suuri tietokanta käytäntöjen johtavia organisaatioita eri alueella; tutkimus alueellinen erityisyys Aasiassa ja Venäjän Kaukoidässä; Käytä FEFU ominaisuudessa monitieteinen monikulttuurinen tieteellinen ja koulutusalue; kyky integroida osaksi kansainvälisiä projekteja Kaukoidän Venäjän - Tooran, vapaasataman Vladivostok. Alueella ammatillisen toiminnan ja työllisyyden Tutkinnon ohjelma on laaja uramahdollisuuksia, kuten työllisyys suurissa mainos- ja PR-toimistojen, valtion virastot, yritykset, yhteisöt, poliittiset puolueet, julkiset organisaatiot, tutkimus- ja ajatushautomot, tiedotusvälineet ja sitä vastaavan profiilin rakenteiden piirin, liittovaltion ja kansainvälisellä tasolla. Arvioitu opetussuunnitelma Viestintäkäytännöt investointien houkuttelemiseksi - IR Pr kansainvälisellä yhteistyön ja ulkomaisten taloudellisen toiminnan mainonta teknologia ja PR liiketoiminnan, politiikan ja sosiaalialan Moderni Venäjän markkinoilla mainonnan ja PR Valtion ja alueellisen brändin hallinta Maineen hallinta mainonnan ja PR Nykyaikaista tieto strategia yrityksen politiikasta organisaation Strategista tiedonhallinnan kriisi Mediatalous... [-]

Mestari Sosiaalisessa Mediassa Ja Digitaalisessa Pr

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta November 2017 Italia Milano

Sosiaaliset työkalut ja digitaalinen PR ovat yhä enemmän mukana markkinointi- ja viestintästrategioissa, vaikka he vaativat erityisiä taitoja. Siksi ammattilaiset, jotka pystyvät käsittelemään niin laajaa, jatkuvasti muuttuvaa kontekstia, vaativat yhä enemmän. [+]

Maisterit Suhdetoiminta / PRssa. Sosiaaliset työkalut ja digitaalinen PR ovat yhä enemmän mukana markkinointi- ja viestintästrategioissa, vaikka he vaativat erityisiä taitoja. Siksi ammattilaiset, jotka pystyvät käsittelemään niin laajaa, jatkuvasti muuttuvaa kontekstia, vaativat yhä enemmän. Sen jälkeen, kun intensiteetti 7 kuukautta oli luokkaa - plus 3 harjoittelua - osallistujat menivät sosiaalisen median, yritysten tai virastojen työmarkkinoille. Lisäksi he kohtaavat digitaalisia ja verkko-ominaisuuksia koskevia aiheita kohti asiakkaita, kumppaneita ja vaikuttajia. Ammatillisia mahdollisuuksia - Mestari tarjoaa erittäin pätevää tietotaitoa: Social Media Manager, sosiaalisen median asiantuntija, yhteisöpäällikkö, digitaalinen PR-johtaja, digitaalinen konsultti, digitaalisen sisällön strategi. Tavoite - valmistuu taiteellisista tai humanistisista aloista joko teknisesti tai taloudellisesti; Alan ammattilaiset, joilla on vähintään kaksi vuotta kokemusta. Menetelmät ja rakenne - sosiaalinen media on markkinoinnin avaintekijä, radikaali muutos yritysten ja kuluttajien välisen viestinnän tasapainottamiseen. Kuten aikaisemmissa yrityksissä käytetään viestin lähettämiseen perinteisten medioiden kautta, ja kuluttajat, jotka ovat reagoineet kyseisten tuotteiden ostamiseen, nykyinen skenaario pitää kuluttajia suhteessa yrityksiin, jotka voivat puhua heille ja heidän kanssaan. Siksi sosiaalinen - yleisesti ottaen digitaalinen maailma - on tullut keskeiseksi yrityksiksi tukemaan tätä hedelmällistä vaihtoa. Master kouluttaa ammattilaisia, jotka pystyvät tulkitsemaan brändin identiteettiä, luomaan ja hallitsemaan asianmukaisen strategian. Tutkinnon suorittajat tunnistavat ja koordinoivat erilaisia ​​ammatillisia profiileja, pitäen painopisteen sosiaalisessa mediassa ja digitaalisessa PR: ssä Didaktiikka jakautuu kolmeen osaan: Tekniset ja työkalut - perustietämys, joko teoriasta tai työkalujen teknisestä käytöstä. Suunnittelualue - strateginen päättely digitaaliseen - tarkoitti joko laajaa käsitystä tai keskittynyt sosiaaliseen mediaan ja digitaaliseen PR-muotoon. Suorituskyvyn arvioinnin teema on tämän alueen loppuunsaattaminen. Menetelmäalue - kunkin työkalun erityisosaaminen; Kyky tuottaa, hallita ja käsitellä... [-]

Master Kansainvälisissä Asioissa Ja Julkisen Politiikan

Nankai University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2017 Kiina Tianjin

IAPP on kansainvälisten suhteiden ohjelma, joka keskittyy ymmärtämään Kiinan ulkopolitiikassa ja strategista ajattelua. [+]

Kansainväliset asiat ja Public Policy on tutkimus, miten maat suhteita ja olla vuorovaikutuksessa toistensa kanssa. Kiinan ulkopolitiikka ja strategista ajattelua on erittäin vaikutusvaltainen, joten opiskelu tämä aihe Kiinassa itsessään tarjoaa kiehtovia oivalluksia. Tämä ohjelma on tarkoitus valmistella tutkinnon laaja valikoima uran kansainvälisten suhteiden alalla. Se antaa sinulle akateemisia ja analyyttisiä taitoja tarpeen ymmärtää nykymaailmassa ja nopeasti muuttuvassa ympäristössä, jossa kansainvälisten suhteiden ja ulkomaisten diplomatian tehdään. Tämä ohjelma antaa myös sinulle mahdollisuuden ottaa käyttöön strateginen ennakointi ja kannustaa voit osallistua hengessä rakentavaa vuoropuhelua ja keskinäistä ymmärrystä. Sekä kehittää akateemisen ja ongelmanratkaisun valmiuksia, ohjelma varustaa sinulle työkalut järkeä monimutkaisessa maailmassa ympärillämme, ajatella jalat ja pohtimaan kansainvälisiä asioita ja tapahtumia globaalista näkökulmasta. Miksi tutkimus kansainvälisten suhteiden NANKAI? Zhou Enlai School of hallituksen, joka tarjoaa ohjelma on sijalla 1 Kiinassa. Yhtenä arvostetuimmista kouluista Kiinassa, Zhou Enlai kauppakorkeakoulun hallitus on eliitti keskus tutkimuksen ja opetuksen politiikan, valtio-oppi, kansainväliset suhteet ja Kiinan ulko-diplomatia. Koulu on saanut nimensä pääministeri Zhou Enlai, yksi Kiinan arvostettuihin johtajat 20. vuosisadan, jolla asema Kiinan pääministerin. Mitä opiskelen? Moduulit ovat: - Contemporary Kiinan tutkimuksen - International Political Studies - teoriat kansainvälisten suhteiden - Kiinan ulkopolitiikka - Johdatus kansainväliset suhteet - kehitys maailmanpolitiikan - Kiinan kielen KEY KURSSI TOSISEIKAT Start Date: syyskuu 2017 Kurssin pituus 2 vuotta Englanti Kieli Pääsyvaatimuksena: IELTS: 6.0 tai vastaava. Academic Edellytys: - Kandidaatin tutkinto tai vastaava HAKEMINEN: - Täytetty hakulomake, allekirjoittavat opiskelija. - Henkilökohtainen julkilausuma - kopio (t) asiaa akateeminen todistusten ja transkriptien Englanti. - Copy (t) Englanti kieli todistuksia Englanti. - Kopio passista. [-]

Konsultointi Asiantuntemusta Strategisen Suunnittelun Julkisuuskuvaa Ja Tiedotusvälineet

Universidad Galileo
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 2 vuotta July 2018 Guatemala Guatemala City + 1 lisää

Edistää muodostumista korkeasti koulutettuja ammattilaisia, jotka kehittävät kattavia ja kilpailukykyisesti alan strategisen suunnittelun ja hankkeiden toteuttaminen Public Image yksilöiden, laitosten ja yritysten kanssa syvä tuntemus käsittelystä suhdetoiminta, kuvantaminen ja media viestintä. [+]

Maisterit Suhdetoiminta / PRssa. noin Tavoitteet: Edistää muodostumista korkeasti koulutettuja ammattilaisia, jotka kehittävät kattavia ja kilpailukykyisesti alan strategisen suunnittelun ja hankkeiden toteuttaminen Public Image yksilöiden, laitosten ja yritysten kanssa syvä tuntemus käsittelystä suhdetoiminta, kuvantaminen ja media viestintä. pensum ENSIMMÄINEN VUOSI ensimmäinen sykli ANALYYSI KUULEMISET ja julkishallinnossa LAUSUNTO ILMAISU JA EI VERBAL VERBAL Body Image 2nd cycle HAASTATTELU PRESS BROADCAST POLIITTINEN IMAGE (poliittisen markkinoinnin, PROPAGANDA ja mainonta) TECHNOLOGY Media julkisuuskuvaan 3. sykli VIESTINTÄ ja yleistä järjestystä LABEL ja protokolla Tiedottaja ja viesti 4TH sykli yhteiskunnallinen TYÖPAJA yritysprojekteja ja PR POWER MEDIATIC ja mielipidetutkimukset Semiologian Kuvan väri ja psykologia TOINEN VUOSI 5TH sykli YRITTÄJYYS KUVA JA yhteiskuntapoliittisia SYSTEM GUATEMALAN Johtamiskoulutus AUDIOVISUAALIALAN JA MEDIA 6TH sykli HALLINTO ympäristöimagon TYÖPAJA: poliittinen kampanja DESIGN, strateginen johtaminen SUUNNITTELU JA MEDIA PRESS 7TH sykli GENRES SANOMALEHTIEN ja ilmoitukset ENGINEERING julkisuuskuvaan ASSEMBLY tapahtumia ja LEHDISTÖTILAISUUS 8TH sykli TYÖPAJA: Community Manager VERKKOSIVUSTOJEN KUSTANNUKSET ja varainhoidossa COMPANY Julkisuuskuvaan PROJECT JULKINEN PRESENTATIONS Opintosuoritusten Yhteensä: 78 * Ensimmäisenä vuonna tutkinto on saatu ja toisena vuonna maisteriksi saadaan. Kesto Mestari on kahden vuoden ajan, on jaettu kahdeksan neljänneksen tarjoamme sykli tammikuusta joulukuuhun. Yö: Lauantai klo 16.00 20:40 tuntia. American Cycle: avoin ilmoittautuminen amerikkalainen sykli 6-18 07 School of Public Image. Home kurssi: Heinäkuu 13 mukaisesti. Vaatimukset rekisteröinti: Täytä ilmoittautumislomake Toimittaa jäljennöksen nimi taso Degree Toimitettava oikeaksi todistettu kopio DPI Valmistuminen: Hyväksy kisassa keskiarvosana yli 70 pistettä Toimitus projektien Public Image Exit profile Jatko ammattilainen saa harjoitus, joka integroi tietoa imagologia, Public Image, journalismi, viestintä, oikeudelliset, taloudelliset, poliittiset, sosiaaliset, kulttuuriset ja historialliset jotka tarjoavat... [-]

Master Markkinointiviestinnässä Ja Suhdetoiminta

Izmir University of Economics
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2017 Turkki Balçova

Markkinointiviestintä ja PR MA-ohjelma on suunniteltu sisältämään tieteenalojen markkinointiviestinnän ja suhdetoiminta yhteen; jonka tavoitteena on jatko asiantuntijoiden ja viestinnän ammattilaisille, jotka keskittyvät markkinointiviestinnän ja PR ja voi edelleen pohtia perusoikeuksien alojen, kuten mainonta, yritysten viestintä, suhdetoiminta ja brändin viestintää yhdennetyn näkökulman. Tutkinnon tämä ohjelma on saanut innovatiivista koulutusta, joka laajasti käsitellään nykyajan viestintä dynamiikkaa. [+]

Markkinointiviestintä ja PR MA-ohjelma on suunniteltu sisältämään tieteenalojen markkinointiviestinnän ja suhdetoiminta yhteen; jonka tavoitteena on jatko asiantuntijoiden ja viestinnän ammattilaisille, jotka keskittyvät markkinointiviestinnän ja PR ja voi edelleen pohtia perusoikeuksien alojen, kuten mainonta, yritysten viestintä, suhdetoiminta ja brändin viestintää yhdennetyn näkökulman. Tutkinnon tämä ohjelma on saanut innovatiivista koulutusta, joka laajasti käsitellään nykyajan viestintä dynamiikkaa. Kurssit MCPR 566 IMC periaatteet ja käytännöt MCPR 569 PR Theory and Practice BA 564 Marketing Research MCPR 595 Seminar MCPR 599 Master Thesis Valinnaisia ​​kursseja MCPR 551 Brand Communication MCPR 561 Special Topics in PR MCPR 562 Valitut Issues in IMC MCPR 570 Global Consumer Culture and Identities MCPR 571 Luova ajattelu MCS 501 tutkimusmenetelmät Communication Studies MCS 507 Crossroads in Communication Studies Hakemus Vaatimukset International Students Kuka voi hakea? Ulkomaalaisen Sinisen kortin haltijoita (Turkin kansalaisten syntyjään, mutta vapautuu kansalaisuutta ministeriön sisäasiain, ja jotka voivat todistaa, että heidän pienet lapset, jotka on rekisteröity kyseisessä luvassa ovat oikeutettuja oikeuksia totesi laki nro 5203) Ulkomaalaisille, jotka tuli Turkin kansalainen jälkeenpäin / dual kansalaisten samassa tila Turkin kansalaiset, jotka ovat suorittaneet kolmen viime vuoden toisen asteen (lukio) vieraassa maassa ilman Turkin Pohjois-Kyproksen tasavalta, (mukaan lukien ne, jotka ovat suorittaneet koko toisen asteen koulutuksen (lukio) vaihto Turkin kouluissa läsnäollessa Ministry of National Education vieraassa maassa ilman Turkin Pohjois-Kyproksen tasavalta) ennen 01 helmikuu 2013. Turkin kansalaiset, jotka ovat suorittaneet koko toisen asteen koulutuksen (lukio) vieraassa maassa ilman Turkin Pohjois-Kyproksen tasavalta, (mukaan lukien ne, jotka ovat suorittaneet koko toisen asteen koulutuksen (lukio) vaihto Turkin kouluissa läsnäollessa opetus- vieraassa maa ilman Turkin... [-]

Maailmanlaajuinen Urheilu Laki Kumppani Aste

Instituto Superior de Derecho y Economía (ISDE) Madrid
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 16 - 18 kuukautta September 2017 Espanja Madrid Barcelona Espanja Online Yhdysvallat New York Yhdistynyt kuningaskunta Cambridge Sveitsi Lausanne + 8 lisää

Tämä kumppani ohjelma on ainoa tarjontaa markkinoilla luotu ulkopuolisen teollisuuden näkökulmasta. Koska ohjelma on kehitetty, johtava urheiluvälineyhtiö ammattilaisten ja asianajotoimistojen kuultiin selvittääkseen ja taitoja että opiskelijat tarvitsisivat parhaan sijoittua työllisyyden Valmistuttuaan. Pätevä opiskelijat ansaitsevat kaksi ammatillista astetta - Columbian markkinoiden johtava Master of Science (MSc) in Sports Management ja ISDE innovatiivisen Master Global Sports Law - aikana 12 kuukauden intensiivisen kielenopiskeluun New Yorkissa, ja toinen neljä-kuusi kuukauden käytännön harjoittelun kokemus johtava urheilu järjestö Yhdysvalloissa, Euroopassa tai muualla. (Pidempi työharjoittelu voi joissakin tapauksissa olla mahdollista suostumuksella opiskelijan ja isäntäorganisaatio.) [+]

Maisterit Suhdetoiminta / PRssa. ISDE ja Columbia University on ilo ilmoittaa käynnistää uuden kumppani koulutusohjelma kansainvälisesti suuntautunut urheilu ammattilaista. Tämä kumppani ohjelma on ainoa tarjontaa markkinoilla luotu ulkopuolisen teollisuuden näkökulmasta. Koska ohjelma on kehitetty, johtava urheiluvälineyhtiö ammattilaisten ja asianajotoimistojen kuultiin selvittääkseen ja taitoja että opiskelijat tarvitsisivat parhaan sijoittua työllisyyden Valmistuttuaan. Pätevä opiskelijat ansaitsevat kaksi ammatillista astetta - Columbian markkinoiden johtava Master of Science (MSc) in Sports Management ja ISDE innovatiivisen Master Global Sports Law - aikana 12 kuukauden intensiivisen kielenopiskeluun New Yorkissa, ja toinen neljä-kuusi kuukauden käytännön harjoittelun kokemus johtava urheilu järjestö Yhdysvalloissa, Euroopassa tai muualla. (Pidempi työharjoittelu voi joissakin tapauksissa olla mahdollista suostumuksella opiskelijan ja vastaanottava organisaatio.) Kurssit tarjoavat perustavaa opetusta urheilun alalla sekä erityinen koulutus urheilussa (laskentatoimi, rahoitus, markkinointi, henkilöstöhallinto, ja analytiikka) ja laki (Immateriaalioikeus ja vaihtoehtoisia riidanratkaisumenettelyjä). Columbia / ISDE Companion Tutkinto-opiskelijat samat akateemista ja hallinnollisia etuja kuin muutkin kokopäiväinen Columbia opiskelijoille. Samalla, he hyötyvät myös erityinen akateemisen sisällön ja todistettu sijoittelun tarjoamia ISDE. Ohjelman arvostetun tiedekunnan edustavat monia maailman top urheilujärjestöjen, mukaan lukien: NCAA National Football League kansallinen Koripalloliitto FIFA CAS Major League Soccer Kansainvälinen olympiakomitea Lisäksi vierailevia luennoitsijoita ovat maailman urheiluliike arvostetuimmista asianajajat, agentit ja johtajat. Verkostoitumistapahtumat ja käytännön työpajoja järjestetään johtavien asianajotoimistojen ja urheilujärjestöjen New Yorkissa täydentää kursseista. Sen lisäksi, että akateemisesti tiukka opetussuunnitelma, ohjelma tarjoaa opiskelijoille erinomaisen verkostoitumismahdollisuuksia vertaistensa Columbian ja ISDE ja kollegat kaikkialta Ivy League ja urheilun alalla. Yhdessä nämä mahdollisuudet valmistella tutkinnon menestyä seuraavissa vaiheissa uransa. Columbia / ISDE Companion Degree Program on avoin korkeasti motivoituneita ammattilaisia, joilla on jo... [-]

Master Pr

University of Dubrovnik
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Kroatia Dubrovnik

Jatko tutkimus PR kestää kaksi vuotta eli. neljä lukukautta (120 op). Päätyttyä opiskeluun, opiskelijat hankkivat akateemisen aste Master in Public Relations. [+]

Julkiset suhteet

Jatko tutkimus PR kestää kaksi vuotta eli. neljä lukukautta (120 op). Päätyttyä opiskeluun, opiskelijat hankkivat akateemisen aste Master in Public Relations.

Tämä insinöörityö Kaksi vuotta kestävän, harjaannuttaa itsenäiseen tieteellisen tutkimuksen ja erittäin ammattitaitoinen työ PR palvelut, julkiset ja kansalaisjärjestöt, PR virastojen ja kaupalliset yritykset. Lisäksi valmistuneet voivat soveltaa teoreettista tietoa käytännön työssä ja organisointi kykyä, ja pystyy seuraamaan trendejä PR ja yhteiskunnan ja niiden vastaavuus.  

Viiden viime vuoden aikana Kroatia on ollut kasvava kysyntä viestinnän tai PR johtajia, joka tekee opiskelusta ensimmäinen kroatialainen PR insinöörityö ihanteellinen valinta.... [-]