Maisteriohjelmat Suhdetoiminta / PRssa

Täältä löydät 11 Maisteriohjelmaa Suhdetoiminta / PRssa

Suhdetoiminta / PR

Tuntuuko sinusta, että kommunikoida ihmisten kanssa ja järjestää asiat ovat sinulle vahvin pistettä? Niin ehkä kannattaa harkita maisteriksi suhdetoiminta, täydellinen ja käyttää näitä taitoja oman paras etu! Jatkaa uraansa Suhdetoiminta antaa sinulle mahdollisuuden aina tavata uusia ihmisiä ja auttaa ihmisiä ja työyhteisöjä yhdistää keskenään.

Kun opiskelu Master in Public Relations-ohjelma, opit taloudellinen suhdetoiminta, kriisiviestintä, kuluttaja-PR, sisäinen viestintä, valtion suhteita ja paljon muuta. Sinun täytyy omistaa itse tutkimukseen politiikan, talouden, markkinoinnin, yhteiskuntaoppi ja etiikka. PR voi olla myös kansainvälisissä yhteyksissä, tietäen tai oppimisen eri kielillä on suuri etu jatkaa tulevaa uraa.

Tutustu ja yliopistojen ja ohjelmien esitetty alla.Voit ottaa yhteyttä yliopistojen suoraan tästä ja kysy lisätietoja. Tee irti kyky yhdistää ihmisiä ja ottaa Master in Public Relations!

Näytä lisää

Mestari Sosiaalisessa Mediassa Ja Digitaalisessa Pr

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta November 2017 Italia Milano

Sosiaaliset työkalut ja digitaalinen PR ovat yhä enemmän mukana markkinointi- ja viestintästrategioissa, vaikka he vaativat erityisiä taitoja. Siksi ammattilaiset, jotka pystyvät käsittelemään niin laajaa, jatkuvasti muuttuvaa kontekstia, vaativat yhä enemmän. [+]

Maisterit Suhdetoiminta / PRssa. Sosiaaliset työkalut ja digitaalinen PR ovat yhä enemmän mukana markkinointi- ja viestintästrategioissa, vaikka he vaativat erityisiä taitoja. Siksi ammattilaiset, jotka pystyvät käsittelemään niin laajaa, jatkuvasti muuttuvaa kontekstia, vaativat yhä enemmän. Sen jälkeen, kun intensiteetti 7 kuukautta oli luokkaa - plus 3 harjoittelua - osallistujat menivät sosiaalisen median, yritysten tai virastojen työmarkkinoille. Lisäksi he kohtaavat digitaalisia ja verkko-ominaisuuksia koskevia aiheita kohti asiakkaita, kumppaneita ja vaikuttajia. Ammatillisia mahdollisuuksia - Mestari tarjoaa erittäin pätevää tietotaitoa: Social Media Manager, sosiaalisen median asiantuntija, yhteisöpäällikkö, digitaalinen PR-johtaja, digitaalinen konsultti, digitaalisen sisällön strategi. Tavoite - valmistuu taiteellisista tai humanistisista aloista joko teknisesti tai taloudellisesti; Alan ammattilaiset, joilla on vähintään kaksi vuotta kokemusta. Menetelmät ja rakenne - sosiaalinen media on markkinoinnin avaintekijä, radikaali muutos yritysten ja kuluttajien välisen viestinnän tasapainottamiseen. Kuten aikaisemmissa yrityksissä käytetään viestin lähettämiseen perinteisten medioiden kautta, ja kuluttajat, jotka ovat reagoineet kyseisten tuotteiden ostamiseen, nykyinen skenaario pitää kuluttajia suhteessa yrityksiin, jotka voivat puhua heille ja heidän kanssaan. Siksi sosiaalinen - yleisesti ottaen digitaalinen maailma - on tullut keskeiseksi yrityksiksi tukemaan tätä hedelmällistä vaihtoa. Master kouluttaa ammattilaisia, jotka pystyvät tulkitsemaan brändin identiteettiä, luomaan ja hallitsemaan asianmukaisen strategian. Tutkinnon suorittajat tunnistavat ja koordinoivat erilaisia ​​ammatillisia profiileja, pitäen painopisteen sosiaalisessa mediassa ja digitaalisessa PR: ssä Didaktiikka jakautuu kolmeen osaan: Tekniset ja työkalut - perustietämys, joko teoriasta tai työkalujen teknisestä käytöstä. Suunnittelualue - strateginen päättely digitaaliseen - tarkoitti joko laajaa käsitystä tai keskittynyt sosiaaliseen mediaan ja digitaaliseen PR-muotoon. Suorituskyvyn arvioinnin teema on tämän alueen loppuunsaattaminen. Menetelmäalue - kunkin työkalun erityisosaaminen; Kyky tuottaa, hallita ja käsitellä... [-]

Master Yritysten Viestintää: Suhdetoiminta, Protokolla Ja Tapahtumat Barcelonassa

ESERP Business School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 1 vuosi October 2018 Espanja Barcelona

Muodostivat voit käsitellä median ja selvittää, miten hankkeen hyvä yrityskuva ja kuinka ulkoisten tekijöiden vaikuttaa kaikkiin päätöksiin. [+]

tutkia Master Corporate Communication: Public Relations, pöytäkirja ja tapahtumat Barcelonassa voit kehittää viestintää työskennellä liiketoimintaosaamista. Jos olet aktiivinen henkilö, ihmisten taidot ja ovat kiinnostuneita viestinnän, kiinnitä huomiota! Voit istua viestinnän alalla tahansa yritys, koska olet koulutettu käsittelemään tiedotusvälineet ja sinun päällikön PR yleensä mahdollistaen jopa voittaa sisäisen ja ulkoisen kriisin. Opit myös eri protokollia, kuten virallisia, liike ja sosiaaliset sekä järjestää joitakin tapahtumia auttamaan muita oman yrityksen nimi. Ei vain sitä, vaan myös hankkia tarvittavat toimenpiteet valmistelemaan talousarviot, joiden avulla voit onnistuneesti suorittaa nämä tapahtumat käsitteitä. Jopa, opit sanatonta, olennaista verkottuminen kun tiedonannossa ja tulkita viestejä. Tiedäthän, jos haluat työskennellä missä tahansa alalla konserniviestintä ja suhdetoiminta, tutkimus Master Corporate Communication: Public Relations, pöytäkirja ja tapahtumat Barcelonassa Se on paras vaihtoehto siirtyä paras koulutettua työvoimaa mahdollista. On tunnustamista UVic-UCC myönnät viimeistellä oman korkeakoulututkinnon, ja sponsoroi Abertis säätiö. Mitä odotat ilmoittaa? Tavoitteet Korkea organisointikykyä, johtaminen. Sopeutua muutoksiin ja teknologinen innovaatio. Kyky tarjota strategista ja operatiivista johdolle yhtiön suunnitelmia. Kriittinen analyysi ja kapasiteetin ottoon. Nopeus tunnistamiseen, analysointiin ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Avaa sosiaalis-taloudellisen ja kulttuurisen ympäristön mentaliteetti. Kuten vanhempi, sekä henkilökohtaista ja ammatillista kehitystä niiden päivittäisiä toimia, lopulta muuttaa tuottavuus kustannukset koulutusta yrityksille ja organisaatioille kulttuurin rikastumista. Metodologia Case-tutkimus: toimintayksiköiden yhtiön käsitellään tapaustutkimusten kautta. Joista useimmat kehittämään todellisia ongelmia, joita voi esiintyä missä tahansa yrityksessä. PMO: hallintatyökalut ja tuki muuttaa projektista todellisuutta, jossa kokonaisnäkemys ja dynaamisessa ympäristössä, jossa sen vahvuudet ja heikkoudet. Inspireo Workshop / LEGO menetelmät: parantamalla liike rekrytointi, täyden potentiaalin ihmisten ympäristössä luova ja osallistuva työskentely. Levitetään työpajojen nimeltään INSPIREO Wokshop... [-]

Master Pr

Syracuse University - S.I. Newhouse School of Public Communications
Opetus kampuksella 1 vuosi July 2018 Yhdysvallat Syracuse

Kansainvälisesti tunnustettu PR-ohjelma on yksi harvoista Yhdysvalloissa, joka tarjoaa jatko-, jatko- ja keskiasteen koulutusta. Tyypillisesti tulevat jatko-opiskelijat ovat äskettäin valmistuneita korkeakouluopiskelijoita, jotka suunnittelevat suhdetoiminta-alalle pääsemistä. [+]

Maisterit Suhdetoiminta / PRssa.

Organisaatiot tarvitsevat kokeneita kommunikaattoreita viestien tehokkaaseen viestintään. Opettamme oppilaita tekemään viestintää ja toimittamaan viestintää on tehtävämme ydin.

Kansainvälisesti tunnustettu PR-ohjelma on yksi harvoista Yhdysvalloissa, joka tarjoaa jatko-, jatko- ja keskiasteen koulutusta. Tyypillisesti tulevat jatko-opiskelijat ovat äskettäin valmistuneita korkeakouluopiskelijoita, jotka suunnittelevat suhdetoiminta-alalle pääsemistä.

Valmistaudu ammattiin

13 kuukauden ohjelmassamme tutkitaan PR-teoriaa, käsitteitä, prosesseja ja käytäntöjä. Aloitussivun PR-kurssisi haastaa sinut käsittelemään, suunnittelemaan ja toteuttamaan tyypillisiä PR-toimintoja, kuten asiakastilaisuuksia ja lehdistötilaisuuksia. Sieltä vietät vuotta kehittämällä kriittistä ja strategista ajattelua sekä oppiaksesi tehokkaimmin vuorovaikutuksessa sekä asiakkaiden että tiedotusvälineiden kanssa.... [-]


Master - Strateginen Communications Management Mainontaan Ja PR

Far Eastern Federal University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2018 Venäjä Vladivostok

Ohjelma yhdistää yleinen teoreettinen ja käytännön koulutus alan strategisen viestinnän hallintaa mainonnan ja PR. [+]

ohjelman yleiskatsaus Ohjelma yhdistää yleinen teoreettinen ja käytännön koulutus alan strategisen viestinnän hallintaa mainonnan ja PR. Ohjelmassa tarkastellaan strategisia periaatteita nykyaikaisen liikkeenjohdon ja mainonta viestintä, analysoi kokemusta ja periaatteet mainontaa ja tiedotuskampanjoita Aasian-Tyynenmeren alueella. Ohjelman sisältöön keskittyy nykyajan alalla joukkoviestinnän ja median, mainonnan markkinoilla, samoin kuin seurattaessa alalla tietoa liiketoiminnasta viestinnän kehittämiseen. Ohjelman tavoitteena on kehittää käytännön taitoja arvioida tehokkuus mainonnassa ja tiedotuskampanjoita sekä innovatiivisten resurssien mainonnan ja PR-toimintaa. hankittua osaamista taidot toteuttamista tutkimushankkeita ideoita moderni mainosmarkkinoilla; valvonta luomassa mainonnan ja PR-tuotteen erilaisia ​​eri kohdemarkkinoilla ja aloilla; järjestelmällistä arviointia suorituskykyä mainosmarkkinat; työn alalla mainonnan ja suhdetoiminta mukaan lukien johdon, ohjauksen ja valvonnan toiminnot; kyky työskennellä suurissa yrityksissä (mukaan lukien kansainväliset ja pitämällä) järjestämisestä ja toiminnan suunnittelun mainonnan, markkinoinnin ja tiedotustuki toiminnasta yhtiö. Kilpailuedut päteviä opettajia, myös tunnettujen teoreettista ja käytännöllistä; läsnäolo suuri tietokanta käytäntöjen johtavia organisaatioita eri alueella; tutkimus alueellinen erityisyys Aasiassa ja Venäjän Kaukoidässä; Käytä FEFU ominaisuudessa monitieteinen monikulttuurinen tieteellinen ja koulutusalue; kyky integroida osaksi kansainvälisiä projekteja Kaukoidän Venäjän - Tooran, vapaasataman Vladivostok. Alueella ammatillisen toiminnan ja työllisyyden Tutkinnon ohjelma on laaja uramahdollisuuksia, kuten työllisyys suurissa mainos- ja PR-toimistojen, valtion virastot, yritykset, yhteisöt, poliittiset puolueet, julkiset organisaatiot, tutkimus- ja ajatushautomot, tiedotusvälineet ja sitä vastaavan profiilin rakenteiden piirin, liittovaltion ja kansainvälisellä tasolla. Arvioitu opetussuunnitelma Viestintäkäytännöt investointien houkuttelemiseksi - IR Pr kansainvälisellä yhteistyön ja ulkomaisten taloudellisen toiminnan mainonta teknologia ja PR liiketoiminnan, politiikan ja sosiaalialan Moderni Venäjän markkinoilla mainonnan ja PR Valtion ja alueellisen brändin hallinta Maineen hallinta mainonnan ja PR Nykyaikaista tieto strategia yrityksen politiikasta organisaation Strategista tiedonhallinnan kriisi Mediatalous... [-]

Master Viestinnän Hallinta - Kuva Viestintä (mainonta, PR, Branding)

University of Wroclaw
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 2 vuotta October 2018 Puola Wrocław + 1 lisää

Communication Management tutkimukset tarjoavat kattavan lähestymistavan ulkoisen ja sisäisen viestinnän tuotemerkkejä, organisaatioiden ja niiden kuvan avulla nykyisten viestintäjärjestelmien. Tutkinnon ohjelma on hankkinut teoreettisen tiedon ja käytännön osaamista aloilla erityisiä näkökohtia viestinnän organisaatioiden ja niiden sisäinen ja ulkoinen kuva (mainonta, julkinen ... [+]

Maisterit Suhdetoiminta / PRssa. Communication Management tutkimukset tarjoavat kattavan lähestymistavan ulkoisen ja sisäisen viestinnän tuotemerkkejä, organisaatioiden ja niiden kuvan avulla nykyisten viestintäjärjestelmien. Tutkinnon ohjelma on hankkinut teoreettisen tiedon ja käytännön osaamista aloilla erityisiä näkökohtia viestinnän organisaatioiden ja niiden sisäinen ja ulkoinen kuva (mainonta, PR, branding). He myös hankkinut yksityiskohtaista tietoa eri työtä ja osaamista eri yksiköiden organisaatioiden ja yritysten luovaa teollisuutta. Koulutus- Ohjelman tavoitteena on rakentaa osaamista liittyy suunnitteluun (myös graafinen), pidetään tärkeänä osana organisaation ja imago. Keskeiset ominaisuudet Communication Management Studies on keskittyä rakentamaan monenlaista osaamista alalla viestintä, talous, markkinointi ja markkinoiden prosesseja sekä tietoa median valmistuneet. Lähitulevaisuudessa erittäin vaihteleva markkinoilla ja mediaympäristössä johtaa voimakas tarve olla suunnattu innovatiivisuuteen ja luovuuteen viestinnän sekä tavoite johtamisen. Siksi nämä osaamisen avulla tutkinnon rakentaa vahva asema työmarkkinoilla ja jatkuvasti mukautumaan sen tarpeisiin. Koulutus- tavoitteena Communication Management tutkimuksissa on opettaa opiskelijoille tekniikoita ja menetelmiä sopivien, vaikuttavan ja tehokkaan viestinnän ja yritysten johtamiseen, organisaatioiden ja laitosten. Valmistuneet myös hankkinut taidon diagnosointiin häiriöiden viestintä, sekä ennakoida kriisejä ja niiden hallintaan. Communication Management valmistuneet voivat työskennellä seuraavilla ammatillisilla aloilla: Yhteistyö ulkopuolisten asiakkaiden: neuvonta, viestinnän hallintaa koulutus (freelancerina), avaamalla oman yrityksen (mainonta, PR ja / tai tuotemerkin virasto). Työskentely markkinoinnin, PR tai viestinnän osastolta vuonna yritys tai laitos Työskentely yrityksissä, yritysten tai organisaatioiden, hallintaan asiakassuhteita prosessi. Toimitusjohtaja viestintä monikulttuurisessa organisaatiossa. Suunnittelu sisäinen ja ulkoinen viestintä; suunnittelemalla ja toteuttamalla visuaalisen viestinnän järjestelmiä. Brändäys ja brändin hallinta. Luovan teollisuuden laajassa merkityksessä (mainonta ja vuorovaikutteinen virastot, sosiaalinen media, PR virastot, mediatalojen tuotantostudioihin jne) Jatko on valmis pitämään seuraavat toiminnot: Viestintä... [-]

Mestari Viestinnän Ja Kansainvälisen Suhdetoiminnan

National University of Science and Technology MISiS
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2018 Venäjä Moskova

Viestintämarkkinalaissa ja kansainvälinen PR-ohjelma, professorit opettaa interaktiivinen luokat, päälliköt viestinnän virastojen jakaa omakohtaista kokemusta, ja opiskelijat hyötyvät monikulttuurista keskusteluista ja haastava projekti työtä. Tämä on kahden vuoden kokopäiväinen maisteriohjelmaan. [+]

Viestintämarkkinalaissa ja kansainvälinen PR-ohjelma, professorit opettaa interaktiivinen luokat, päälliköt viestinnän virastojen jakaa omakohtaista kokemusta, ja opiskelijat hyötyvät monikulttuurista keskusteluista ja haastava projekti työtä. Tämä kahden vuoden kokopäiväinen maisterin tutkinto-ohjelma keskittyy edistämään tieteen innovaatioita, tuotteita tai teknologioita kautta   vuorovaikutus yritysten, valtion, ja kansainvälisten järjestöjen kanssa. Kurssit toimitetaan Englanti tutkijoiden ja ammattilaisten käyttämällä innovatiivisia koulutus-teknologiaa.

Jos olet kandidaatin tutkinnon haltija hallitsee Englanti ja pyrkii olemaan suhdetoiminnan ja viestinnän ammattilainen, tämä ohjelma on suunniteltu sinulle.... [-]


Master Kulttuurin Ja Median, Journalismin Ja PR

John Naisbitt University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi October 2018 Serbia Belgrad

Päätavoitteena maisteriohjelman Graduate akateemisia tutkimuksia hallinnan kulttuurin ja median, journalismin ja PR tiedekunnan Kulttuurin ja median on saada ehdokkaita vastaamaan asiantuntevasti ja sujuvasti uusiin, monimutkaisia ​​ja uudelleen vaatimusten kulttuurilaitosten ja median, PR virastojen ja PR palvelut, toimittaja toimituksellisen levyt ja joukkoviestintäyhtiöihin, säädettiin maailmanlaajuinen organisaatio ja sosiaalinen nopeasti muuttuvassa prosesseja. [+]

Maisterit Suhdetoiminta / PRssa. Päätavoitteena maisteriohjelman Graduate akateemisia tutkimuksia hallinnan kulttuurin ja median, journalismin ja PR tiedekunnan Kulttuurin ja median on saada ehdokkaita vastaamaan asiantuntevasti ja sujuvasti uusiin, monimutkaisia ​​ja uudelleen vaatimusten kulttuurilaitosten ja median, PR virastojen ja PR palvelut, toimittaja toimituksellisen levyt ja joukkoviestintäyhtiöihin, säädettiin maailmanlaajuinen organisaatio ja sosiaalinen nopeasti muuttuvassa prosesseja. Tutkinto (tutkintonimikettään) Master valmistui kulttuurintutkija Ilmoittautuminen Ehdokkaat voivat hakea päällikön tutkimusten on oltava tutkinto liittyvältä alalta. Opiskelijoiden pitäisi vahvistaa tietoa liiketoiminnan Englanti esittämällä voimassa oleva todistus tai ottamaan kokeen ennen komitean. Komitea koostuu kolmesta Englanti kielen opettaa työskentelevä John Naisbitt yliopistossa. Komitea voi perusteella todistus kulunut tentit Englanti avulla opiskelija ei kokeen suorittamiseen. Opiskelijan tulee esittää lyhyen jatkaa. Opiskelijoiden määrä, jotka ilmoittautua tähän ohjelmaan on linjassa opetushenkilökunnan, fyysisiä, teknisiä ja teknologisia valmiuksia Graduate School. *Ohjelma vaatii Serbian kieli pre-kurssi, jonka järjestävät Center for urakehitykseen, consueling ja elinikäistä oppimista University.The kurssi kestää kaksi kuukautta elokuun lopussa lokakuuhun, ja se maksaa 350EUR. Kurssit ja moduulit Tutkimusohjelma kuuluu kaksi lukukautta teoreettista ja ammatillista perusopintojen laajennuksen tiedekunnan kuljettaa saman osaston joilla pyritään parannettu ymmärtäminen ja parantaminen lukuisia viestinnän muodot käytäntö alalla taiteelliset, poliittiset, markkinointi ja julkista viestintää. Ohjelma on päättynyt yli kolme valinnaista moduulia, mikä tekee siitä ainutlaatuisen maassamme. Pakollista koetta Kaikkien moduulien: - Kulttuuri ja kulttuurien toiminta; - Tieteellinen tutkimus metodologia; - Media järjestelmä Serbiassa; - Viestintästrategiat; Kulttuuri ja media moduuli aiheita: - Kulttuuri ja uuden median; - Globalisaatio ja kulttuuri Journalismi moduuli aiheita: - Journalismi konfliktien ja kriisitilanteissa; - Valinnainen lohko: a) Graafinen viestintäkulttuuri b) geopolitiikka ja media PR... [-]

Konsultointi Asiantuntemusta Strategisen Suunnittelun Julkisuuskuvaa Ja Tiedotusvälineet

Universidad Galileo
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 2 vuotta July 2018 Guatemala Guatemala City + 1 lisää

Edistää muodostumista korkeasti koulutettuja ammattilaisia, jotka kehittävät kattavia ja kilpailukykyisesti alan strategisen suunnittelun ja hankkeiden toteuttaminen Public Image yksilöiden, laitosten ja yritysten kanssa syvä tuntemus käsittelystä suhdetoiminta, kuvantaminen ja media viestintä. [+]

noin Tavoitteet: Edistää muodostumista korkeasti koulutettuja ammattilaisia, jotka kehittävät kattavia ja kilpailukykyisesti alan strategisen suunnittelun ja hankkeiden toteuttaminen Public Image yksilöiden, laitosten ja yritysten kanssa syvä tuntemus käsittelystä suhdetoiminta, kuvantaminen ja media viestintä. pensum ENSIMMÄINEN VUOSI ensimmäinen sykli ANALYYSI KUULEMISET ja julkishallinnossa LAUSUNTO ILMAISU JA EI VERBAL VERBAL Body Image 2nd cycle HAASTATTELU PRESS BROADCAST POLIITTINEN IMAGE (poliittisen markkinoinnin, PROPAGANDA ja mainonta) TECHNOLOGY Media julkisuuskuvaan 3. sykli VIESTINTÄ ja yleistä järjestystä LABEL ja protokolla Tiedottaja ja viesti 4TH sykli yhteiskunnallinen TYÖPAJA yritysprojekteja ja PR POWER MEDIATIC ja mielipidetutkimukset Semiologian Kuvan väri ja psykologia TOINEN VUOSI 5TH sykli YRITTÄJYYS KUVA JA yhteiskuntapoliittisia SYSTEM GUATEMALAN Johtamiskoulutus AUDIOVISUAALIALAN JA MEDIA 6TH sykli HALLINTO ympäristöimagon TYÖPAJA: poliittinen kampanja DESIGN, strateginen johtaminen SUUNNITTELU JA MEDIA PRESS 7TH sykli GENRES SANOMALEHTIEN ja ilmoitukset ENGINEERING julkisuuskuvaan ASSEMBLY tapahtumia ja LEHDISTÖTILAISUUS 8TH sykli TYÖPAJA: Community Manager VERKKOSIVUSTOJEN KUSTANNUKSET ja varainhoidossa COMPANY Julkisuuskuvaan PROJECT JULKINEN PRESENTATIONS Opintosuoritusten Yhteensä: 78 * Ensimmäisenä vuonna tutkinto on saatu ja toisena vuonna maisteriksi saadaan. Kesto Mestari on kahden vuoden ajan, on jaettu kahdeksan neljänneksen tarjoamme sykli tammikuusta joulukuuhun. Yö: Lauantai klo 16.00 20:40 tuntia. American Cycle: avoin ilmoittautuminen amerikkalainen sykli 6-18 07 School of Public Image. Home kurssi: Heinäkuu 13 mukaisesti. Vaatimukset rekisteröinti: Täytä ilmoittautumislomake Toimittaa jäljennöksen nimi taso Degree Toimitettava oikeaksi todistettu kopio DPI Valmistuminen: Hyväksy kisassa keskiarvosana yli 70 pistettä Toimitus projektien Public Image Exit profile Jatko ammattilainen saa harjoitus, joka integroi tietoa imagologia, Public Image, journalismi, viestintä, oikeudelliset, taloudelliset, poliittiset, sosiaaliset, kulttuuriset ja historialliset jotka tarjoavat ammattitaitoinen henkilökunta tarvittavista strategisten... [-]

Master Markkinointiviestinnässä Ja Suhdetoiminta

Izmir University of Economics
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2018 Turkki Balçova

Markkinointiviestintä ja PR MA-ohjelma on suunniteltu sisältämään tieteenalojen markkinointiviestinnän ja suhdetoiminta yhteen; jonka tavoitteena on jatko asiantuntijoiden ja viestinnän ammattilaisille, jotka keskittyvät markkinointiviestinnän ja PR ja voi edelleen pohtia perusoikeuksien alojen, kuten mainonta, yritysten viestintä, suhdetoiminta ja brändin viestintää yhdennetyn näkökulman. Tutkinnon tämä ohjelma on saanut innovatiivista koulutusta, joka laajasti käsitellään nykyajan viestintä dynamiikkaa. [+]

Maisterit Suhdetoiminta / PRssa. Markkinointiviestintä ja PR MA-ohjelma on suunniteltu sisältämään tieteenalojen markkinointiviestinnän ja suhdetoiminta yhteen; jonka tavoitteena on jatko asiantuntijoiden ja viestinnän ammattilaisille, jotka keskittyvät markkinointiviestinnän ja PR ja voi edelleen pohtia perusoikeuksien alojen, kuten mainonta, yritysten viestintä, suhdetoiminta ja brändin viestintää yhdennetyn näkökulman. Tutkinnon tämä ohjelma on saanut innovatiivista koulutusta, joka laajasti käsitellään nykyajan viestintä dynamiikkaa. Kurssit MCPR 566 IMC periaatteet ja käytännöt MCPR 569 PR Theory and Practice BA 564 Marketing Research MCPR 595 Seminar MCPR 599 Master Thesis Valinnaisia ​​kursseja MCPR 551 Brand Communication MCPR 561 Special Topics in PR MCPR 562 Valitut Issues in IMC MCPR 570 Global Consumer Culture and Identities MCPR 571 Luova ajattelu MCS 501 tutkimusmenetelmät Communication Studies MCS 507 Crossroads in Communication Studies Hakemus Vaatimukset International Students Kuka voi hakea? Ulkomaalaisen Sinisen kortin haltijoita (Turkin kansalaisten syntyjään, mutta vapautuu kansalaisuutta ministeriön sisäasiain, ja jotka voivat todistaa, että heidän pienet lapset, jotka on rekisteröity kyseisessä luvassa ovat oikeutettuja oikeuksia totesi laki nro 5203) Ulkomaalaisille, jotka tuli Turkin kansalainen jälkeenpäin / dual kansalaisten samassa tila Turkin kansalaiset, jotka ovat suorittaneet kolmen viime vuoden toisen asteen (lukio) vieraassa maassa ilman Turkin Pohjois-Kyproksen tasavalta, (mukaan lukien ne, jotka ovat suorittaneet koko toisen asteen koulutuksen (lukio) vaihto Turkin kouluissa läsnäollessa Ministry of National Education vieraassa maassa ilman Turkin Pohjois-Kyproksen tasavalta) ennen 01 helmikuu 2013. Turkin kansalaiset, jotka ovat suorittaneet koko toisen asteen koulutuksen (lukio) vieraassa maassa ilman Turkin Pohjois-Kyproksen tasavalta, (mukaan lukien ne, jotka ovat suorittaneet koko toisen asteen koulutuksen (lukio) vaihto Turkin kouluissa läsnäollessa opetus-... [-]

Master Pr

University of Dubrovnik
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2018 Kroatia Dubrovnik

Jatko tutkimus PR kestää kaksi vuotta eli. neljä lukukautta (120 op). Päätyttyä opiskeluun, opiskelijat hankkivat akateemisen aste Master in Public Relations. [+]

Julkiset suhteet

Jatko tutkimus PR kestää kaksi vuotta eli. neljä lukukautta (120 op). Päätyttyä opiskeluun, opiskelijat hankkivat akateemisen aste Master in Public Relations.

Tämä insinöörityö Kaksi vuotta kestävän, harjaannuttaa itsenäiseen tieteellisen tutkimuksen ja erittäin ammattitaitoinen työ PR palvelut, julkiset ja kansalaisjärjestöt, PR virastojen ja kaupalliset yritykset. Lisäksi valmistuneet voivat soveltaa teoreettista tietoa käytännön työssä ja organisointi kykyä, ja pystyy seuraamaan trendejä PR ja yhteiskunnan ja niiden vastaavuus.  

Viiden viime vuoden aikana Kroatia on ollut kasvava kysyntä viestinnän tai PR johtajia, joka tekee opiskelusta ensimmäinen kroatialainen PR insinöörityö ihanteellinen valinta.... [-]


Päällikkö Julkishallinnon

Park University
Kampus tai online 36 tuntia September 2018 Yhdysvallat Kansas City Parkville

MPA Ohjelman avulla voidaan mukauttaa oman uran, ymmärtää ja valmistautua monialayhtiö ja eri alojen todellisuutta, ja johtaa onnistuneeseen omassa muuttuvassa ympäristössä.Koska [+]

Master of Public Administration

MPA Ohjelman avulla voidaan mukauttaa oman uran, ymmärtää ja valmistautua monialayhtiö ja eri alojen todellisuutta, ja johtaa onnistuneeseen omassa muuttuvassa ympäristössä. Koska MPA on arvoihin perustuva ohjelma, et ei keskity pelkästään tehdä asiat oikein, mutta rohkeutta tehdä oikeita asioita.

Valmistaudu ennalta valmistamaton tulevaisuutta

Monialaista, liberaali-taiteen perusta MPA tutkinto on tarkoitettu niille, navigointiin muuttuvan ja dynaamisen työympäristön 21. vuosisadalla.

Opi laajalti julkaistu, erittäin kokenut ja pätevä tiedekunta

Sinun kurssit johdolla maustetaan akateemikot ja Ph.D. tutkijoita.Lisäksi Puisto Yliopisto on houkutellut tunnettuja johtajia tiedekunta. Kurssit ovat opettaneet johtaja-tutkijoita, jotka ovat entiset kaupunginjohtajat kaupungin johtajat, johtajien voittoa järjestöjen, valtion ja paikallishallinnon virkamiehet ja johtajat kansallisten kansainvälisiä ammatillisia järjestöjä. Tämä yhdistelmä tiedekunnan tuo valtavasti elinvoimaa ja reaalimaailman valuuttaa luokkahuoneeseen sekä online-ja face-to-face. ... [-]