Maisteriohjelmat Viestinnän suunnittelussa

Täältä löydät 11 Maisteriohjelmaa Viestinnän suunnittelussa

Viestinnän suunnittelu

Maisteriksi viestinnän suunnittelu pyrkii antamaan olennaista tietoa opiskelijoiden Sokrates suunnittelun ja miten parhaiten kommunikoida suunnittelee omia tuotteita. Ohjelma on markkinoiden suuntautunut ja keskittyy mahdollistaa tutkinnon kohtaamaan työmarkkinoilla ja tehokkaasti kommunikoida ajatuksiaan. Koska maailmantalous on yhä kilpailukykyinen, täytyy saada yliotteen markkinoilla ei ole koskaan ollut välttämätöntä. Ei ole parempaa maisteriohjelman, joka keskittyy auttamaan yksi saavuttamiseksi yliotteen tuotemarkkinoilla kuin tämän maisteriohjelman. Master in viestinnän suunnittelu on varustettu tietoa suunnittelun sovelluksia, uusia teknologioita, teorian ja globaalin liiketoiminnan käytännössä ja miten nämä tekijät liittyvät suunnittelu teollisuus. Ohjelma keskittyy strategisiin, kriittistä ja innovatiivista ongelmanratkaisun taitoja. Se myös antaa opiskelijalle tietoa voidakseen johtaa suunnittelu teollisuus.Valmistuneet saavat valmiudet, jotta ne voivat tutkia sulautuu hallinto, suunnittelu kysymyksiä ja käsittely. Niiden odotetaan myös saada osaamista voidakseen sopeutua alati muuttuvassa maailmantaloudessa. Ohjelma hyödyttää ihmiset käsittelevät hankkeisiin, jotka vaihtelevat jotka vain edistävät, jotka onnistuvat suunnittelijat. Uramahdollisuuksia valmistuneille ovat työpaikkoja seuraavilla aloilla: suhdetoiminta, viestintä, mainonta ja julkaiseminen. Maisteriohjelman viestinnän muotoilu parantaa kilpailuetua käytännön liike-elämän tilanteita ja auttaa tukihenkilön käytännössä.

Näytä lisää

Master In Information Design

Domus Academy
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta September 2018 Italia Milano

Master Information Design on monitieteisyyttä joka yhdistää visuaalinen suunnittelu, tietojen analysointia ja luovia koodausta. Opiskelija kehittää skillset ja mielentila ymmärtää eri kulttuuriset, sosiaaliset ja taloudelliset tilanteet, kääntää monimutkainen tiedot harjoittaa visuaaliset muodot ja kerronta, jotka ovat luettavissa eri kohderyhmille, tukemaan kattavia viestintästrategioita. [+]

Tietojenkäsittelytieteen maisteriohjelma - Monipuolisen tiedon hankkiminen

"Learning by Designing" on se, miten Domus Academy vahvistaa urasi. Paitsi, että huomisen suunnittelijat voivat tuottaa ihmeitä ja yllätyksiä, se on myös paikka, jossa opiskelijat voivat löytää uusia todellisuuksia ja keksiä ammatillisia reittejä, jotka vastaavat huomisen markkinoiden vaatimuksia.

Miksi Domus Academy Kokemus Milano, maailman pääkaupunki muotia ja muotoilua Suunnittele Mastersi korkealla arvostetussa akatemiassa, joka tarjoaa maailmanlaajuisesti tunnustetun tutkinnon Parantaa tietosi ja tietotaitoasi todellisten hankkeiden ansiosta Rakenna oma monikulttuurinen ja globaali verkosto Tehosta uraasi ainutlaatuisella ammattimaisella kokemuksellamme Avoimet työpaikat ... [-]

M.Des. Information Arts Ja Information Design Practice

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta July 2018 Intia Bangalore

The Information Arts ja Information Design Course Srishti tutkii ajatusta, että kaikki tiedot on kerronnan. Tiedot on kerronta, mutta tarkoituksenmukaisuuden. Tarinat veneet identiteettiämme, he parantua, ilmoittaa, haastaa ja ovat sitä mitä elämämme on valmistettu. [+]

M.Des. Informaatiotieteiden ja informaation suunnittelutyössä

Me säilyttää ja välittää kulttuurin, kielen ja kaikki historialliset kirjaa, onko myytti vai todellinen, käyttävät valtaa kerronnan. Kerronta tai tarinoita, jotka eivät ole pelkästään suullista ja kirjallista, mutta taiteessa, tanssissa, musiikin ja draaman, käsittää filosofia, historia, politiikka, ympäristö ja yhteiskuntatieteissä. The Information Arts ja Information Design Course Srishti tutkii ajatusta, että kaikki tiedot on kerronnan. Tiedot on kerronta, mutta tarkoituksenmukaisuuden. Tarinat käsittelevät identiteettimme, he parantavat, ilmoittavat, haastavat ja ovat ne tavarat, joista elämästämme on tehty. Perinteiset rajat kerronnan jatkuvasti rikki rajapinnat maailmanlaajuisen ja paikallisen, perinteinen ja nykyaikainen. Tiedonsaanti on tehdä maailman fyysiset rajat läpäisemättömäksi. Kun useita näyttöjä, vakio yhteydet, sosiaalisia ja joukkotiedotusvälineet on saanut täysin uuden muodon. Kerronta on tullut kaikki läpitunkeva, olipa se monimutkaisia ​​tietoja, jotka on tehokkaasti levitettävä erilaisten yleisöjen käyttäen erilaisia ​​media, tai sitä voidaan käyttää välineenä tutkimuksen yhteisöihin muutostilassa. Within Spaces "on runollinen matka Andamanien maalauksellisen maiseman läpi. Chaitali Pai on käyttänyt vesivärejä veden virtaavuuden kuvaamiseen ja vahamaalaukset paljastavat hiekkaa ja vettä vuoroveden aikana. Tietopohjaisesta yhteiskunnasta haasteena on siirtyä viisaudenkeskeiseen yhteiskuntaan. Tätä varten pyrimme löytämään keinoja saumattomasti lukea ydin ja henki narri, Bardin ja vaeltava laulajat nyky asuissa. Siitä, että tiedot Arts and Information Design ohjelma on noin askartelu itsestä tarinankertoja, joka on behroopiya, joiden tarinat ovat muotoillun läpi sakon linssien aikaa ja tilaa, kulttuureja ja yhteyksissä, tiedon, osaamisen ja louhinta viisaus. Anukriti Kedian kirjasta kertova kuva, joka kertoo Bylakuppen Intiasta asuvien tiibetiläisten pakolaisten elämästä.... [-]


Master In Viestinnän Suunnittelu

Designskolen Kolding
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2018 Tanska Kolding

Tavoitteena viestintä on vaikuttaa tiedon, käyttäytyminen ja asenteet ihmisiä. Siksi meidän murtautua kaupungin tiloihin, luomme tietokonepelien alkoholistien, me muuttaa tapaa potilaita percevie odotusaika, suunnittelemme tavalla tiedonkeruupyrkimyksensä käyttämällä ääntä, tai suunnittelemme julisteita dyslexics. [+]

Communication Design yhdistää paitsi koulun perusarvoihin (sosiaalinen osallisuus, kestävä kehitys, ja kulttuurinen monimuotoisuus), vaan myös sen tehtävänä on luoda kestäviä tulevaisuuden. Kaikki viestintä vaatii vähintään kaksi ihmistä. Perinteisessä mediassa Teoriassa kuvattu lähettäjän ja vastaanottajan.

Aikana Tutkimuksen tärkeimpiä aiheita ovat: kuinka ilmoittaa objektiivisesti - parantaa viestintään strategia - tuoda tietoisuus tai muuttaa käyttäytymistä, tai miten antaa kokonaisvaltaisen palvelun tai kokemusta vuorovaikutuksesta.

Ladata suunnittelu tehokkaasti arvo, ohjelma keskittyy post konseptivaihe: strategia, validointi ja kehystys. Se on tietenkin vieressä tunnettu ennalta konseptivaihe: tutkimus, analysointi / syntetisointi ja ideointi.... [-]


Msc Viestinnän Suunnittelussa

Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2018 Venäjä Pietari

Jos olet todella kommunikaatiossa ja haluat lisätietoja oppimisen tavoista, liittyä meihin! Sinua koulutetaan saavuttamaan edistynyt taso viestinnän alalla, johon kuuluvat julkaisujen suunnittelu, web- ja mobiilisuunnittelu, brändäys, mainonta, informaation suunnittelu, ympäristönsuojelu ja muut. [+]

Jos olet todella kommunikaatiossa ja haluat lisätietoja oppimisen tavoista, liittyä meihin!

Sinua koulutetaan saavuttamaan edistynyt taso viestinnän alalla, johon kuuluvat julkaisujen suunnittelu, web- ja mobiilisuunnittelu, brändäys, mainonta, informaation suunnittelu, ympäristönsuojelu ja muut.

Opiskelijamme oppivat onnistuneen viestinnän taidetta luomalla mielekkäitä viestejä erilaisilla tavoilla ilmaista ideoita ja kehittää strategioita viestien saamiseksi yleisölle.

Avainkohdat Pietarin ammattikorkeakoulun ja Politecnico di Milovan välinen yhteistyö Italiassa; Ohjelma toimitetaan englanniksi, venäjäksi ja italiaksi. Opiskelijoita kannustetaan toteuttamaan reaalimaailman yhteistyöhankkeita ja harjoittelemaan harjoittelupaikkoja ja muita työkokemuksia Milanossa ja Pietarissa; Ohjelman jatko-opiskelijoilla on tilaisuus kasvattaa uransa mainonnan, yritysten brändäyksen, julkaisemisen, informaation visualisoinnin ja infografiikan, vuorovaikutteisen suunnittelun ja liikerakennuksen aloilla, laatia omia menestyksekkäitä suunnittelustudioita tai seurata suunnittelutyön uraa. Opettajien ja opettajien online-viestintä intranet-verkkosivustolla moodlen pohjalta; Cross-cultural studies ja extracurricular toiminta SPbPU; Apurahat ulkomailla opiskelemaan englanniksi yhdellä eurooppalaisesta kumppanuusyliopistosta (lukukausi tai kesäkoulu). [-]

Master Of Communication Design Labs

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Espanja Madrid

Master of Communication Design Labs tarjoaa avaimet hallintaan monimutkaisuus toisiinsa tieteenaloja, jotka järjestetään luovaa prosessia. Opiskelija oppii hallitsemaan kielen resursseja ja sovelluksia, ja sitten johtaa tieteidenvälistä ryhmien viestintähankkeista. [+]

Master of Communication Design Labs tarjoaa avaimet hallintaan monimutkaisuus toisiinsa tieteenaloja, jotka järjestetään luovaa prosessia. Opiskelija oppii hallitsemaan kielen resursseja ja sovelluksia, ja sitten johtaa tieteidenvälistä ryhmien viestintähankkeista.

Master tavoitteena on nostaa ammatillisen profiilin opiskelija, jotta se voi myöhemmin olla osa ja ajaa uuden liiketoiminnan rakenteita, jossa käsitteet ja kieli ovat tiivistyneet. Jatkuva ja tiivis vaihtoa opiskelijoiden ja opettajien (työskentelevät ammattilaiset, joilla on pitkä historia viestinnän alalla) tehostaa innovaatioprosesseja ja tunnistamaan luovuutta tämän master.

Työpaikat: luova johtaja. Account Director. Markkinointijohtaja. Brand Manager. Strategic johtaja. Käsitteellinen suunnittelija.... [-]


Viestinnän Suunnittelu Labs

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 11 kuukautta January 2018 Espanja Madrid

Master of Communication Design Labs tarjoaa avaimet hallintaan monimutkaisuus toisiinsa tieteenaloja, jotka tutkitaan aikana luova prosessi. Opiskelija oppii hallitsemaan kielellisiä resursseja ja sovelluksia, johtaa tieteidenvälistä joukkuetta viestintähankkeista. Master tavoitteena on nostaa ammatillisen profiilin opiskelijoille, jotta ne voivat olla osa uutta liiketoimintaa rakenteita, jossa käsitteet ja kieli ovat tiivistyneet. Lähellä jatkuva välinen opiskelijoiden ja opettajien (aktiivinen ammattilaisten laaja kokemus viestinnän) parantaa prosesseja innovoinnin ja luovuuden, jotka luonnehtivat tätä isäntä. [+]

Tämä ohjelma opetetaan ENGLANTI

Mikä on Master of Communication Design Labs?

Luovan / kommunikaattori yrityksessä on meneillään muutosprosessi, joka vaatii uuden profiilin. Yritykset kaikilla aloilla alkavat tarvitsevat erilaisia ​​luova johtaja, henkilö, joka pystyy koordinoimaan ja käsitellä useiden asiantuntijoiden samassa ympäristössä ja hallita prosesseja, jotka ajavat luovuutta ja liiketoiminnan strategioita.

Master of Communication Design Labs luo edellytyksiä saavuttaa, yli vuoden oppimisen ja kokemuksen seuraavat tavoitteet: - käsitteellistää, kehittää ja kommunikoida innovatiivisia ideoita.

Lead monialaisia. Rakenna ja kommunikoida ajaton käsitteitä. Luoda henkilökohtaisia ​​yhteyksiä erilaisia ​​ammattilaisia ​​luovan ympäristön. "De-erikoistuneet" ja oppia pois saada laajemman näkökulman. ... [-]

Master Valokuvauksen Viestintään

IAAD Istituto D'Arte Applicata e Design
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 9 kuukautta March 2018 Italia Torino

Päätarkoituksena Mestarin Moduuli on kehittää uuden sukupolven ammattilaisia, jotka pystyvät kuvitella, suunnittelu, rakentaa ja levittää visio kaikki tarvittavat välineet käsitellä markkinoiden joustavuutta. [+]

Vaikka se on suhteellisen uusi keksintö, valokuvaus on käynyt läpi eri kehitys muuttamalla itsensä ja ympäröivän maailman. Toisella puolella, se on auttanut meitä ymmärtämään paremmin monia ilmenemismuotoja todellisuudesta. Toisaalta, valokuvaus on saranasta meidän varmuutta paljastaa metafyysinen sisäinen maailma.

With kynnyksellä digitaalisen valokuvauksen, valokuvaajan työ- päässä uraauurtava Alchemy lapsenkengissä, pitkälle computing tänään - on tehty demokratisoitumisprosessi että on laajentanut perus taito pohja ja nosti tasoa odotuksia yläreunassa. Ollakseen poikkeuksellinen ammattivalokuvaaja tänään edellyttää paitsi ottaa teknistä asiantuntemusta ammunta ja painaminen, mutta myös laajempi tietämys koko luovan ja tuotantoprosesseja. Perehtyneisyys kaikki tekniset näkökohdat (ammunta, editointi, jälkituotannon, esittäminen, jakelu), eri alueet ja niihin liittyvät osapuolet eivät riitä vastaamaan markkinoiden tarpeisiin. Luovuus ja sisällön suunnittelu on eroa rooli henkilön vain tekee työn ja mahdollisen luova johtaja. Kokonaisvaltainen lähestymistapa on siis välttämätöntä luoda itseään johtava ammatillinen alalla.... [-]


Master Muotoilu Labs

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 11 kuukautta January 2018 Espanja Madrid

Master strategisen suunnittelun Labs muodossa ammattilaisia ​​muuttaa visioihin hankkeisiin ja liiketoimintamahdollisuuksia. Opiskelija oppii kehittää liiketoimintamalli harkitsee osallistumista asiakkaita ja markkinoita, tieto- ja viestintätekniikan ja kestävyyttä. Aikana Masters, opiskelijat saavat työkaluja kuunnella asiakasta, suunnitteluratkaisujen ja toimittaa tuotteita ja palveluita, joiden sisältö ja vaikutus yhteiskuntaan. [+]

Ohjelma opetetaan IN ENGLANTI

Mikä on Master strategisen suunnittelun Labs?

Nykyinen tilanne on täynnä mahdollisuuksia kaikille niille ihmisille, jotka ovat uusia arvoja, jotka yhteiskunta tarvitsee. Niistä korostamme innovaatio maailmanlaajuisena arvo ja uusi tapa tehdä, suhteuttaa, lähestyä ongelmia ja ratkaisuja, voisimme kutsua poikittainen tietoa.

Muotoilu on mahdollista luoda uusi konteksti luoda lisäarvoa ja uusia liiketoimintamalleja, joissa keskeinen väline menestys on innovaatio.

Ei ole olemassa yhtä ainoaa tapaa innovoida, ja on monissa yhteyksissä, jotka vaativat erilaisia ​​lähestymistapoja ja menetelmiä, joten Master strategisen suunnittelun Labs edistää uteliaisuutta ja luovuutta, jotta näyttää opiskelijat oikea polku innovaatioita.... [-]


Master In Marketing & Communication Kokoaikainen

ESCA School of Management
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta August 2018 Marokko Casablanca

• Ammatillinen viestintä • Englanti (TOIC valmiste) • Espanjan • Ranskan ja klassisen arabian (valinnainen vieras kieli ESCA vaihto-opiskelijoille). [+]

Master in Marketing & Communication 4. vuosi lukukausi 7 Kieli, kulttuuri ja viestintä 7: • Ammatillinen viestintä • Englanti (TOIC valmiste) • Espanjan • Ranskan ja klassisen arabian (valinnainen vieras kieli ESCA vaihto-opiskelijoille). Management 2: • Toimitusketjun hallinta • ostotoimintaa ja strategia • Sosiaalinen Law • geopolitiikka 1: • MENA & AFRICA • Intercultural Management. Analyysi ja hallintatyökalut 7: • Jakelu Marketing • hallinnan valvonta (aloittaminen) • päätös Investoinnit ja rahoitus • Consumer Law • Tutkimukset Kansainvälinen markkinointi. lukukausi 8 Kieli, kulttuuri ja viestintä 8: • Viestintästrategia • Business Ethics • Business Englanti 1 • Business Spanish / tai Spanish (valinnainen vieras kieli ESCA vaihto-opiskelijoille). Management 3: • geopolitiikka 2: geopolitiikka in Euro-Välimeri • Innovation Management • laatujohtaminen • Business intelligence hallinta. Markeking: • Markkinointi • Strateginen markkinointi • Customer Relationship Management • Markkinointi Intelligence. Kokemus ja ammatillinen suorituskyky: • oikea käsi Mission • Henkilökohtainen ammatillisen hankkeen • yhteisön elämää projekti. 5. vuosi lukukausi 9 Kieli, kulttuuri ja viestintä 9: • Business Englanti 1 • Business Spanish / tai Spanish (valinnainen vieras kieli ESCA vaihto-opiskelijoille) • Marokon murretta 2 (valinnainen vieras kieli ESCA vaihto-opiskelijoille) • Marokon Studies. Johto 4: • hallinta Complexity • Change Management • geopolitiikka 3: AASIAN Opportunities & Risk. Marketing Trends: • Audit markkinointi • E- Viestintä • E-markkinointi • Sector Marketing • Markkinointi Trends • markkinointisuunnitelma Toteutus. Kokemus ja työsuorituksen: • Henkilökohtainen ammatillinen projekti: Liiketoimintasuunnitelma Haaste • Henkilökohtainen ammatillisen hankkeen: Consultant prosessi ja käyttäytymiseen Personal ammatillisen hankkeen: Työllisyys Etsi Techniques • yhteisön elämää projekti. lukukausi 10... [-]


Maailmanlaajuinen Suunnittelu / Palvelumuotoilun

LISAA Paris
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2018 Ranska Paris

Tämä kurssi antaa suunnittelijoille monenlaisia ​​aloilla - tuotteiden tai ympäristössä - erikoistua palvelujen suunnittelun ja lähestyä muotoilun monialainen kulma, jotta löydettäisiin innovatiivisia ratkaisuja. [+]

Tämä kurssi antaa suunnittelijoille monenlaisia ​​aloilla - tuotteiden tai ympäristössä - erikoistua palvelujen suunnittelun ja lähestyä muotoilun monialainen kulma, jotta löydettäisiin innovatiivisia ratkaisuja. OHJELMA AVATAAN syyskuu 2016

Kiitos lukuisia kumppanuuksia alan yritysten ja opetushenkilöstön koostuu arkkitehtuurin ja muotoilun ammattilaiset, lisää on laajalti tunnettu, erityisesti kulttuuriministeriö ja viestintä sekä myös UNAID (French National Union of sisustusarkkitehtuurin Suunnittelijat).

MASTER-vastaava pätevyys

Kurssin Global Suunnittelu / palvelumuotoilu tapahtuu yli yhden vuoden Sisustusarkkitehtuurin - Environmental Design kurssi tai vastaava pätevyys.... [-]


Digitaalinen Strategisen Viestinnän

ISCSP - Instituto Superior de Ciências Sociais e Políticas
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 12 - 30 kuukautta October 2018 Portugali Lisboa + 1 lisää

Taajuus Digital Strateginen Viestintä Graduate on yleisenä tavoitteena on tarjota opiskelijoille teoreettisia ja käytännön taitoja, jotka edistävät ja tukea kotoutumiseen digitaalisen viestinnän ja tiedotusvälineiden on strategista johtamista organisaation, brändi, tuote, ihminen tai palvelun. [+]

TUENSAAJAT

Viestinnän ammattilaiset (konsultteja, tiedottajia, konsultit, suhdetoiminta, markkinoijat); vastavalmistuneet pelloilta viestinnän ja vastaavat; henkilöstöpäälliköiden; ammatti tietotekniikka; kouluttajien; ja kiinnostuneet digitaalinen viestintä yleensä.

TAVOITTEET

Taajuus Digitaalinen Strateginen Viestintä Graduate Siinä on yleisenä tavoitteena on tarjota opiskelijoille teoreettisia ja käytännön taitoja, jotka edistävät ja tukea kotoutumiseen digitaalisen viestinnän ja tiedotusvälineiden on strategista johtamista organisaation, brändi, tuote, ihminen tai palvelun.

Erityisesti tavoitteita ovat:

. Tunnustamasta digitaalisen viestinnän työkalujen strategisesti; B Suunnittelu organisaation viestinnän prosessit digitaalisessa ympäristössä; C Määritä ja tunnustavat, taktiikka, jotka lisäävät vaikutusta viestinnän sanomien digitaalisessa ympäristössä; D Toimitusjohtaja online läsnäolo muutoksenhallinnalla toimien, kriisinhallinnan ja maineen hallinta; E seurannan ja arvioinnin tulosten online läsnäolo ja viestintä (ROI); F Optimoi ja suoraa viestintää tuloksia, kanavointi ne voittaa tavoitteet: merkitys, vaikutus, aitous ja vastuullisuutta.... [-]