Maisteriohjelmat Viestinnän suunnittelussa

Täältä löydät 11 Maisteriohjelmaa Viestinnän suunnittelussa

Viestinnän suunnittelu

Maisteriksi viestinnän suunnittelu pyrkii antamaan olennaista tietoa opiskelijoiden Sokrates suunnittelun ja miten parhaiten kommunikoida suunnittelee omia tuotteita. Ohjelma on markkinoiden suuntautunut ja keskittyy mahdollistaa tutkinnon kohtaamaan työmarkkinoilla ja tehokkaasti kommunikoida ajatuksiaan. Koska maailmantalous on yhä kilpailukykyinen, täytyy saada yliotteen markkinoilla ei ole koskaan ollut välttämätöntä. Ei ole parempaa maisteriohjelman, joka keskittyy auttamaan yksi saavuttamiseksi yliotteen tuotemarkkinoilla kuin tämän maisteriohjelman. Master in viestinnän suunnittelu on varustettu tietoa suunnittelun sovelluksia, uusia teknologioita, teorian ja globaalin liiketoiminnan käytännössä ja miten nämä tekijät liittyvät suunnittelu teollisuus. Ohjelma keskittyy strategisiin, kriittistä ja innovatiivista ongelmanratkaisun taitoja. Se myös antaa opiskelijalle tietoa voidakseen johtaa suunnittelu teollisuus.Valmistuneet saavat valmiudet, jotta ne voivat tutkia sulautuu hallinto, suunnittelu kysymyksiä ja käsittely. Niiden odotetaan myös saada osaamista voidakseen sopeutua alati muuttuvassa maailmantaloudessa. Ohjelma hyödyttää ihmiset käsittelevät hankkeisiin, jotka vaihtelevat jotka vain edistävät, jotka onnistuvat suunnittelijat. Uramahdollisuuksia valmistuneille ovat työpaikkoja seuraavilla aloilla: suhdetoiminta, viestintä, mainonta ja julkaiseminen. Maisteriohjelman viestinnän muotoilu parantaa kilpailuetua käytännön liike-elämän tilanteita ja auttaa tukihenkilön käytännössä.

Näytä lisää

Master In Information Design

Domus Academy
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta September 2018 Italia Milano

Master Information Design on monitieteisyyttä joka yhdistää visuaalinen suunnittelu, tietojen analysointia ja luovia koodausta. Opiskelija kehittää skillset ja mielentila ymmärtää eri kulttuuriset, sosiaaliset ja taloudelliset tilanteet, kääntää monimutkainen tiedot harjoittaa visuaaliset muodot ja kerronta, jotka ovat luettavissa eri kohderyhmille, tukemaan kattavia viestintästrategioita. [+]

Tietojenkäsittelytieteen maisteriohjelma - Monipuolisen tiedon hankkiminen

"Learning by Designing" on se, miten Domus Academy vahvistaa urasi. Paitsi, että huomisen suunnittelijat voivat tuottaa ihmeitä ja yllätyksiä, se on myös paikka, jossa opiskelijat voivat löytää uusia todellisuuksia ja keksiä ammatillisia reittejä, jotka vastaavat huomisen markkinoiden vaatimuksia.

Miksi Domus Academy Kokemus Milano, maailman pääkaupunki muotia ja muotoilua Suunnittele Mastersi korkealla arvostetussa akatemiassa, joka tarjoaa maailmanlaajuisesti tunnustetun tutkinnon Parantaa tietosi ja tietotaitoasi todellisten hankkeiden ansiosta Rakenna oma monikulttuurinen ja globaali verkosto Tehosta uraasi ainutlaatuisella ammattimaisella kokemuksellamme Avoimet työpaikat ... [-]

Master In Marketing & Communication Kokoaikainen

ESCA School of Management
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta August 2018 Marokko Casablanca

• Ammatillinen viestintä • Englanti (TOIC valmiste) • Espanjan • Ranskan ja klassisen arabian (valinnainen vieras kieli ESCA vaihto-opiskelijoille). [+]

Master in Marketing & Communication 4. vuosi lukukausi 7 Kieli, kulttuuri ja viestintä 7: • Ammatillinen viestintä • Englanti (TOIC valmiste) • Espanjan • Ranskan ja klassisen arabian (valinnainen vieras kieli ESCA vaihto-opiskelijoille). Management 2: • Toimitusketjun hallinta • ostotoimintaa ja strategia • Sosiaalinen Law • geopolitiikka 1: • MENA & AFRICA • Intercultural Management. Analyysi ja hallintatyökalut 7: • Jakelu Marketing • hallinnan valvonta (aloittaminen) • päätös Investoinnit ja rahoitus • Consumer Law • Tutkimukset Kansainvälinen markkinointi. lukukausi 8 Kieli, kulttuuri ja viestintä 8: • Viestintästrategia • Business Ethics • Business Englanti 1 • Business Spanish / tai Spanish (valinnainen vieras kieli ESCA vaihto-opiskelijoille). Management 3: • geopolitiikka 2: geopolitiikka in Euro-Välimeri • Innovation Management • laatujohtaminen • Business intelligence hallinta. Markeking: • Markkinointi • Strateginen markkinointi • Customer Relationship Management • Markkinointi Intelligence. Kokemus ja ammatillinen suorituskyky: • oikea käsi Mission • Henkilökohtainen ammatillisen hankkeen • yhteisön elämää projekti. 5. vuosi lukukausi 9 Kieli, kulttuuri ja viestintä 9: • Business Englanti 1 • Business Spanish / tai Spanish (valinnainen vieras kieli ESCA vaihto-opiskelijoille) • Marokon murretta 2 (valinnainen vieras kieli ESCA vaihto-opiskelijoille) • Marokon Studies. Johto 4: • hallinta Complexity • Change Management • geopolitiikka 3: AASIAN Opportunities & Risk. Marketing Trends: • Audit markkinointi • E- Viestintä • E-markkinointi • Sector Marketing • Markkinointi Trends • markkinointisuunnitelma Toteutus. Kokemus ja työsuorituksen: • Henkilökohtainen ammatillinen projekti: Liiketoimintasuunnitelma Haaste • Henkilökohtainen ammatillisen hankkeen: Consultant prosessi ja käyttäytymiseen Personal ammatillisen hankkeen: Työllisyys Etsi Techniques • yhteisön elämää projekti. lukukausi 10... [-]


Master Valokuvauksen Viestintään

IAAD Istituto D'Arte Applicata e Design
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 9 kuukautta March 2018 Italia Torino

Päätarkoituksena Mestarin Moduuli on kehittää uuden sukupolven ammattilaisia, jotka pystyvät kuvitella, suunnittelu, rakentaa ja levittää visio kaikki tarvittavat välineet käsitellä markkinoiden joustavuutta. [+]

Maisterit Viestinnän suunnittelussa. Vaikka se on suhteellisen uusi keksintö, valokuvaus on käynyt läpi eri kehitys muuttamalla itsensä ja ympäröivän maailman. Toisella puolella, se on auttanut meitä ymmärtämään paremmin monia ilmenemismuotoja todellisuudesta. Toisaalta, valokuvaus on saranasta meidän varmuutta paljastaa metafyysinen sisäinen maailma. With kynnyksellä digitaalisen valokuvauksen, valokuvaajan työ- päässä uraauurtava Alchemy lapsenkengissä, pitkälle computing tänään - on tehty demokratisoitumisprosessi että on laajentanut perus taito pohja ja nosti tasoa odotuksia yläreunassa. Ollakseen poikkeuksellinen ammattivalokuvaaja tänään edellyttää paitsi ottaa teknistä asiantuntemusta ammunta ja painaminen, mutta myös laajempi tietämys koko luovan ja tuotantoprosesseja. Perehtyneisyys kaikki tekniset näkökohdat (ammunta, editointi, jälkituotannon, esittäminen, jakelu), eri alueet ja niihin liittyvät osapuolet eivät riitä vastaamaan markkinoiden tarpeisiin. Luovuus ja sisällön suunnittelu on eroa rooli henkilön vain tekee työn ja mahdollisen luova johtaja. Kokonaisvaltainen lähestymistapa on siis välttämätöntä luoda itseään johtava ammatillinen alalla. Sisältö ja tavoitteet Päätarkoituksena Mestarin Moduuli on kehittää uuden sukupolven ammattilaisia, jotka pystyvät kuvitella, suunnittelu, rakentaa ja levittää visio kaikki tarvittavat välineet käsitellä markkinoiden joustavuutta. Kokeneemmat valokuvaajat palkataan paitsi teknisiä asiantuntijoita, mutta yhtä todellisia luovia johtajia. Tässä valossa on selvää, että monialainen lähestymistapa on tärkein tavoite. Kyky ymmärtää ja hallita eri osa tuotannosta. Samoin tärkein Kurssin tavoitteena on kehittää luovia ammattilainen, joka pystyy ilmaisemaan visio ollessaan mukaisesti asiakkaan tarpeet, näin ratkaista kahtiajako taiteilijan ja tekninen asiantuntija. VAATIMUKSET JA maahanpääsymenettelyjä // Alustava Module Hakijat, jotka ovat hyvin motivoituneita, on jo käsitys valokuvausvälineet ja oma näkemyksensä, mutta haluavat lisätä kriittistä tietoisuutta itsestään ja tietoa valokuvaus työkaluja, voivat käyttää moduulin Alustavat. // Master moduuli Jotta pääsyn maisterin Moduuli alustavista,... [-]

Master In Viestinnän Suunnittelu

Designskolen Kolding
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2018 Tanska Kolding

Tavoitteena viestintä on vaikuttaa tiedon, käyttäytyminen ja asenteet ihmisiä. Siksi meidän murtautua kaupungin tiloihin, luomme tietokonepelien alkoholistien, me muuttaa tapaa potilaita percevie odotusaika, suunnittelemme tavalla tiedonkeruupyrkimyksensä käyttämällä ääntä, tai suunnittelemme julisteita dyslexics. [+]

Communication Design yhdistää paitsi koulun perusarvoihin (sosiaalinen osallisuus, kestävä kehitys, ja kulttuurinen monimuotoisuus), vaan myös sen tehtävänä on luoda kestäviä tulevaisuuden. Kaikki viestintä vaatii vähintään kaksi ihmistä. Perinteisessä mediassa Teoriassa kuvattu lähettäjän ja vastaanottajan. Aikana Tutkimuksen tärkeimpiä aiheita ovat: kuinka ilmoittaa objektiivisesti - parantaa viestintään strategia - tuoda tietoisuus tai muuttaa käyttäytymistä, tai miten antaa kokonaisvaltaisen palvelun tai kokemusta vuorovaikutuksesta. Ladata suunnittelu tehokkaasti arvo, ohjelma keskittyy post konseptivaihe: strategia, validointi ja kehystys. Se on tietenkin vieressä tunnettu ennalta konseptivaihe: tutkimus, analysointi / syntetisointi ja ideointi. Aikana BA Tutkimuksen voit tutkia: piirustus, luonnostelu, merkintätapa, kirjoittaminen, kuvasuunnittelua, koodaus, prototyyppien, muun muassa. Analogisen, ja digitaalinen. Perinteiset, aikaan perustuva, ja uuden median. Jos poikamies on laajentaa, master on syventää joko Social Design (mukaan lukien Welfare suunnittelu), Sustainability & Design, Play & Design, tai Management & Design (yhteistyössä University of Southern Denmark). Olemme tietoisia hämärtää väliset rajat suunnittelu tieteenalojen ja ovat rohkaisevia alojen välisen tutkimuksen. Koska Communication Design on maailmanlaajuinen yhteistyönä työpaja, asetamme te keskellä, ja kannustaa jokaista teitä profiloitua tutkimalla tiettyjä yksittäisiä toimivaltuuksia. Odotamme sinun olla utelias, empaattinen, ja viestinnällinen. [-]

Msc Viestinnän Suunnittelussa

Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2018 Venäjä Pietari

Jos olet todella kommunikaatiossa ja haluat lisätietoja oppimisen tavoista, liittyä meihin! Sinua koulutetaan saavuttamaan edistynyt taso viestinnän alalla, johon kuuluvat julkaisujen suunnittelu, web- ja mobiilisuunnittelu, brändäys, mainonta, informaation suunnittelu, ympäristönsuojelu ja muut. [+]

Jos olet todella kommunikaatiossa ja haluat lisätietoja oppimisen tavoista, liittyä meihin!

Sinua koulutetaan saavuttamaan edistynyt taso viestinnän alalla, johon kuuluvat julkaisujen suunnittelu, web- ja mobiilisuunnittelu, brändäys, mainonta, informaation suunnittelu, ympäristönsuojelu ja muut.

Opiskelijamme oppivat onnistuneen viestinnän taidetta luomalla mielekkäitä viestejä erilaisilla tavoilla ilmaista ideoita ja kehittää strategioita viestien saamiseksi yleisölle.

Avainkohdat Pietarin ammattikorkeakoulun ja Politecnico di Milovan välinen yhteistyö Italiassa; Ohjelma toimitetaan englanniksi, venäjäksi ja italiaksi. Opiskelijoita kannustetaan toteuttamaan reaalimaailman yhteistyöhankkeita ja harjoittelemaan harjoittelupaikkoja ja muita työkokemuksia Milanossa ja Pietarissa; Ohjelman jatko-opiskelijoilla on tilaisuus kasvattaa uransa mainonnan, yritysten brändäyksen, julkaisemisen, informaation visualisoinnin ja infografiikan, vuorovaikutteisen suunnittelun ja liikerakennuksen aloilla, laatia omia menestyksekkäitä suunnittelustudioita tai seurata suunnittelutyön uraa. Opettajien ja opettajien online-viestintä intranet-verkkosivustolla moodlen pohjalta; Cross-cultural studies ja extracurricular toiminta SPbPU; Apurahat ulkomailla opiskelemaan englanniksi yhdellä eurooppalaisesta kumppanuusyliopistosta (lukukausi tai kesäkoulu). [-]

Master Of Communication Design Labs

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Espanja Madrid

Master of Communication Design Labs tarjoaa avaimet hallintaan monimutkaisuus toisiinsa tieteenaloja, jotka järjestetään luovaa prosessia. Opiskelija oppii hallitsemaan kielen resursseja ja sovelluksia, ja sitten johtaa tieteidenvälistä ryhmien viestintähankkeista. [+]

Master of Communication Design Labs tarjoaa avaimet hallintaan monimutkaisuus toisiinsa tieteenaloja, jotka järjestetään luovaa prosessia. Opiskelija oppii hallitsemaan kielen resursseja ja sovelluksia, ja sitten johtaa tieteidenvälistä ryhmien viestintähankkeista. Master tavoitteena on nostaa ammatillisen profiilin opiskelija, jotta se voi myöhemmin olla osa ja ajaa uuden liiketoiminnan rakenteita, jossa käsitteet ja kieli ovat tiivistyneet. Jatkuva ja tiivis vaihtoa opiskelijoiden ja opettajien (työskentelevät ammattilaiset, joilla on pitkä historia viestinnän alalla) tehostaa innovaatioprosesseja ja tunnistamaan luovuutta tämän master. Työpaikat: luova johtaja. Account Director. Markkinointijohtaja. Brand Manager. Strategic johtaja. Käsitteellinen suunnittelija. Ad käsiteltiin Master of Communication Design Labs? Ammattilaiset ja tutkinnon tahansa erikoisuuksia, jossa se on hajanainen maailman kaupallisen viestinnän: perinteisistä vuorovaikutteinen mainonta, suhdetoiminta, markkinointi, graafinen suunnittelu ja tuotesuunnittelu. Tämä päällikkö on laadittu monitieteinen, kansainvälinen ohjelma, on välinen raja suunnittelun ja viestinnän. Mikä on Master of Communication Design Labs? Rooli luovan / kommunikaattori yhtiössä on käynnissä muutosprosessi, joka vaatii uuden ammatillisen profiilin. Yritykset kaikilla aloilla täytyy selvittää eri luova johtaja, henkilö, joka pystyy koordinoimaan ja puhua eri asiantuntijoita samassa ympäristössä ja hallitsemaan prosesseja, jotka ajavat luovuutta ja liiketoiminnan strategioita. Master of Communication Design Labs luo suotuisat saavuttaa vuoden aikana oppimisen ja kokemuksen olosuhteet seuraavat tavoitteet: - käsitteellistää, kehittää ja kommunikoida innovatiivisia ideoita. - Johtava monialaisia. - Rakenna ja kommunikoida pysyviä käsitteitä. - Suunnittelu strategiat kaukokohteisiin. - Luoda henkilökohtaisia ​​yhteyksiä monipuolinen ammattilaisten luovassa ympäristössä. - Desespecializarse ja unlearn saada laajemman näkökulman. Sisältö kattaa aikana järjestetään eri moduuleihin: - Base (kriittinen historiallinen analyysi, menetelmät, visuaalinen viestintä ...) - Specific (kielioppi ja audiovisuaalista tuotantoa, antropologia, kerronta, copywrighting, uusia... [-]

Master Käyttökokemuksen

laSalle Barcelona Postgraduate
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2018 Espanja Barcelona

Alalla käyttökokemuksen, saatavuutta ja käytettävyyttä on kasvattanut merkitystään viime vuosina, koska suuri evoluution loikkia tuotteita. Käyttäjä-laite suhde kehittyy jatkuvasti ja kehittää yritystä etsivät uusia tyylejä vuorovaikutuksen yllättää ja fidelicen sen käyttäjille. [+]

Maisterit Viestinnän suunnittelussa. Alalla käyttökokemuksen, saatavuutta ja käytettävyyttä on kasvattanut merkitystään viime vuosina, koska suuri evoluution loikkia tuotteita. Käyttäjä-laite suhde kehittyy jatkuvasti ja kehittää yritystä etsivät uusia tyylejä vuorovaikutuksen yllättää ja fidelicen sen käyttäjille. Saavuttaa tyydyttävä käyttökokemuksen teknistä laatua tuote ei riitä. Tekijöitä, jotka motivoivat ja tyydyttää käyttäjät usein riippuvaisia ​​emotionaalinen, esteettiset tai toiminnalliset näkökohdat, jotka voivat olla vaikea havaita ja erehdyksen. molemmat Master UX (käyttökokemus) kuten Graduate UX jonka päätavoitteena on muodostaa useita profiileja Kysytyimpien kehitystä avoimia työpaikkoja alan: "UX johtaja", "Team Leader in UX", "Interaction Designer", "UI / UX Designer" "Arkkitehti Designer", "UX konsultti" tai "User Experience kehittäjä". Tästä syystä tarjottavan koulutuksen on täysin professionalized ja keskittyi todellinen projekteja asiakkaille. MUX ja PUX on professionalizing luonteeltaan, joten opiskelijat suorittavat todellinen hanke käyttökokemuksen yksi yrityksistä listattu. Kun käynnistät opiskelijat järjestetään pienissä ryhmissä monialaisen työskentelyn ja sille projektin. Koulutusohjelmat on suunniteltu akateemisen suoritteet ovat todella ammattilainen, joten opiskelijat joutuvat vastaamaan samoihin hänen asiakkaalle. Voit tehdä tämän, he saavat apua erikoistuneita ohjaajia joilla on laaja kokemus tällaisten hankkeiden. Opiskelija oppiminen siis ole teknistä ja / tai akateemisen näkökohtia on rajallinen, mutta elää kokemusta suorittamalla ammatillisen hankkeen, jolla on todellista tuotetta markkinoille. Mitä valmistautua? Opiskelijat työskentelevät pisimmällä tekniikoita käytettävyys, saavutettavuus ja käyttäjäkokemuksen. He oppivat testaamalla todellisia käyttäjiä ja tunnistaa keino parantaa ja aiheuttaa evoluution loikkia tuotteiden pistettä. Pääkohdat Master UX Koulutus ja hallinta joukkueiden UX. Koulutusta Agile UX. Training budjetoinnissa. UX hankesuunnittelu. Tieto verkkoanalyysikokemuksesta. Generation tiedotustilaisuuksia ja työpapereita projektin alkua. Koko ohjelman seuranta hankkeen avulla Agile UX pidetään. Avainkohtia Master Graduate UX... [-]

Viestinnän Suunnittelu Labs

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 11 kuukautta January 2018 Espanja Madrid

Master of Communication Design Labs tarjoaa avaimet hallintaan monimutkaisuus toisiinsa tieteenaloja, jotka tutkitaan aikana luova prosessi. Opiskelija oppii hallitsemaan kielellisiä resursseja ja sovelluksia, johtaa tieteidenvälistä joukkuetta viestintähankkeista. Master tavoitteena on nostaa ammatillisen profiilin opiskelijoille, jotta ne voivat olla osa uutta liiketoimintaa rakenteita, jossa käsitteet ja kieli ovat tiivistyneet. Lähellä jatkuva välinen opiskelijoiden ja opettajien (aktiivinen ammattilaisten laaja kokemus viestinnän) parantaa prosesseja innovoinnin ja luovuuden, jotka luonnehtivat tätä isäntä. [+]

Tämä ohjelma opetetaan ENGLANTI Mikä on Master of Communication Design Labs? Luovan / kommunikaattori yrityksessä on meneillään muutosprosessi, joka vaatii uuden profiilin. Yritykset kaikilla aloilla alkavat tarvitsevat erilaisia ​​luova johtaja, henkilö, joka pystyy koordinoimaan ja käsitellä useiden asiantuntijoiden samassa ympäristössä ja hallita prosesseja, jotka ajavat luovuutta ja liiketoiminnan strategioita. Master of Communication Design Labs luo edellytyksiä saavuttaa, yli vuoden oppimisen ja kokemuksen seuraavat tavoitteet: - käsitteellistää, kehittää ja kommunikoida innovatiivisia ideoita. - Lead monialaisia. - Rakenna ja kommunikoida ajaton käsitteitä. - Luoda henkilökohtaisia ​​yhteyksiä erilaisia ​​ammattilaisia ​​luovan ympäristön. - "De-erikoistuneet" ja oppia pois saada laajemman näkökulman. Sisältö kattaa aikana on järjestetty moduuleihin: - Foundation (kriittinen historiallinen analyysi, menetelmät, kestävyys, visuaalinen viestintä ...) - Specific (audiovisuaalinen kieli ja tuotanto, antropologia, kerronta, copywriting, uusia viestintästrategioita, tiedotukset, mainonta copywriting , branding, globaalit trendit, sisältöä markkinointi strategiat, kaupallinen viestintä hankkeet ...) - Transverse (suunnittelu kulttuuri, sovelletaan luovuus, tiimin rakentaminen, suunnittelu tutkimus, suunnittelu ajattelu, työharjoittelua ...) - Thesis / tutkimusprojekti (käsite, idea, kehitys-, tuotanto- , prototyyppien näyttö ...) Miksi tutkia Master of Communication Design Labs? - Koska me opimme tekemällä: vasta sitten on mahdollista todella oppia. - Koska me edistää tutkimusta ja kaivaa rajan suunnittelu, strategia ja viestintä. - Koska monikulttuurisessa ympäristössä opiskelijoiden ja ammattilaisten eri paikoista rikastuttaa heidän henkilökohtainen kokemus. - Koska tarjoamme mahdollisuuden verkostoitua yritysten ja ammattilaisten sekä kansallisten ja kansainvälistä mainetta. - Koska ohjelma perustuu innovatiivisen ja poikittainen oppimisen menetelmiä. - Koska matka ja vierailuja rikastuttaa osaamisalueita. - Koska kulttuuritoiminta aikana on intensiivinen ja auttaa täydentämään kokemusta. - Koska se tapahtuu Madridissa,... [-]

Master Muotoilu Labs

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 11 kuukautta January 2018 Espanja Madrid

Master strategisen suunnittelun Labs muodossa ammattilaisia ​​muuttaa visioihin hankkeisiin ja liiketoimintamahdollisuuksia. Opiskelija oppii kehittää liiketoimintamalli harkitsee osallistumista asiakkaita ja markkinoita, tieto- ja viestintätekniikan ja kestävyyttä. Aikana Masters, opiskelijat saavat työkaluja kuunnella asiakasta, suunnitteluratkaisujen ja toimittaa tuotteita ja palveluita, joiden sisältö ja vaikutus yhteiskuntaan. [+]

Maisterit Viestinnän suunnittelussa. Ohjelma opetetaan IN ENGLANTI Mikä on Master strategisen suunnittelun Labs? Nykyinen tilanne on täynnä mahdollisuuksia kaikille niille ihmisille, jotka ovat uusia arvoja, jotka yhteiskunta tarvitsee. Niistä korostamme innovaatio maailmanlaajuisena arvo ja uusi tapa tehdä, suhteuttaa, lähestyä ongelmia ja ratkaisuja, voisimme kutsua poikittainen tietoa. Muotoilu on mahdollista luoda uusi konteksti luoda lisäarvoa ja uusia liiketoimintamalleja, joissa keskeinen väline menestys on innovaatio. Ei ole olemassa yhtä ainoaa tapaa innovoida, ja on monissa yhteyksissä, jotka vaativat erilaisia ​​lähestymistapoja ja menetelmiä, joten Master strategisen suunnittelun Labs edistää uteliaisuutta ja luovuutta, jotta näyttää opiskelijat oikea polku innovaatioita. Master suotuisa saavuttaa vuoden aikana oppimisen ja kokemuksen seuraavat edellytykset syntyy tavoitteet: - Yhtenäistää yrittäjyyden ja luovan vision. - Hallitse ja koordinoida moniammatillisessa tiimissä. - Vahvistaa identiteettiään luovien alojen ammattilaisille. - Build trendi kartat liiketoiminnan visio. - Advance ja tulkita tulevaisuuden skenaarioita. - Luoda henkilökohtaisia ​​yhteyksiä eri ammattilaisia. - Käsitteellistää, kehittää ja kommunikoida innovatiivisia ideoita. Sisältö kattaa aikana järjestetään eri moduuleihin: - Base (kriittinen historiallinen analyysi menetelmien, kestävyys, visuaalinen viestintä ...) - Specific (User Experience, taloudellista tietoa, markkinointi ja hakukoneoptimoinnin, prosessi lanseeraus, Open Innovation , New Technology Business hanke, käynnistyy strategiat, sosiaalinen yrittäjyys, digitaalinen alustoja, sisältöä markkinointi strategiat, yleisiä suuntauksia, projektit Startups ...) - Poikkialaiset (suunnittelu kulttuuri, sovelletaan luovuus, tiimin rakentaminen, suunnittelu tutkimus, suunnittelu ajattelu, työharjoittelua ...) - thesis / tutkimusprojekti (käsite, idea, kehitys-, tuotanto-, prototyyppien, näyttely ...) Miksi tutkimus Master strategisen suunnittelun Labs? - Koska me oppia tekemällä: vain näin oppia todella. - Koska ne edistävät tutkimusta ja syventää raja suunnittelu, strategia ja viestintä.... [-]

Maailmanlaajuinen Suunnittelu / Palvelumuotoilun

LISAA Paris
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2018 Ranska Paris

Tämä kurssi antaa suunnittelijoille monenlaisia ​​aloilla - tuotteiden tai ympäristössä - erikoistua palvelujen suunnittelun ja lähestyä muotoilun monialainen kulma, jotta löydettäisiin innovatiivisia ratkaisuja. [+]

Tämä kurssi antaa suunnittelijoille monenlaisia ​​aloilla - tuotteiden tai ympäristössä - erikoistua palvelujen suunnittelun ja lähestyä muotoilun monialainen kulma, jotta löydettäisiin innovatiivisia ratkaisuja. OHJELMA AVATAAN syyskuu 2016 Kiitos lukuisia kumppanuuksia alan yritysten ja opetushenkilöstön koostuu arkkitehtuurin ja muotoilun ammattilaiset, lisää on laajalti tunnettu, erityisesti kulttuuriministeriö ja viestintä sekä myös UNAID (French National Union of sisustusarkkitehtuurin Suunnittelijat). MASTER-vastaava pätevyys Kurssin Global Suunnittelu / palvelumuotoilu tapahtuu yli yhden vuoden Sisustusarkkitehtuurin - Environmental Design kurssi tai vastaava pätevyys. Edut Course Luokat keskittyvät todellinen projekteja, jotta opiskelijat voivat hankkia käsitteellisiä ja teknisiä taitoja Projektioppiminen ja masterointi digitaalisten työkalujen Laaja verkosto alumnien ja yritysten, joilla on tärkeä asema niiden kehittämisessä uraa valmistuneiden Opetushenkilökunnan koostuu alan ammattilaisille, jotka ovat ajan tasalla nykyisten teknologisten muutosten jatkuvasti kehittyvällä alalla Pysyvä yhteyksiä todellisuuden ammatin seminaarein ja yhteistyöyritykset auttaminen upotuskorkeus valmistuneiden Yhteyksiä eri tieteenalojen, jotta opiskelija ymmärtää täydentävät toisiaan skillsets Työpaikat Palvelun suunnittelija Global suunnittelija Pääsyvaatimukset & Application Tämä ohjelma on saatavilla poikamies opiskelijoille taideteollisuuden (suunnittelu, sisustusarkkitehtuurin, muoti, graafinen suunnittelu). [-]

Digitaalinen Strategisen Viestinnän

ISCSP - Instituto Superior de Ciências Sociais e Políticas
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 12 - 30 kuukautta October 2018 Portugali Lisboa + 1 lisää

Taajuus Digital Strateginen Viestintä Graduate on yleisenä tavoitteena on tarjota opiskelijoille teoreettisia ja käytännön taitoja, jotka edistävät ja tukea kotoutumiseen digitaalisen viestinnän ja tiedotusvälineiden on strategista johtamista organisaation, brändi, tuote, ihminen tai palvelun. [+]

Maisterit Viestinnän suunnittelussa. TUENSAAJAT Viestinnän ammattilaiset (konsultteja, tiedottajia, konsultit, suhdetoiminta, markkinoijat); vastavalmistuneet pelloilta viestinnän ja vastaavat; henkilöstöpäälliköiden; ammatti tietotekniikka; kouluttajien; ja kiinnostuneet digitaalinen viestintä yleensä. TAVOITTEET Taajuus Digitaalinen Strateginen Viestintä Graduate Siinä on yleisenä tavoitteena on tarjota opiskelijoille teoreettisia ja käytännön taitoja, jotka edistävät ja tukea kotoutumiseen digitaalisen viestinnän ja tiedotusvälineiden on strategista johtamista organisaation, brändi, tuote, ihminen tai palvelun. Erityisesti tavoitteita ovat: . Tunnustamasta digitaalisen viestinnän työkalujen strategisesti; B Suunnittelu organisaation viestinnän prosessit digitaalisessa ympäristössä; C Määritä ja tunnustavat, taktiikka, jotka lisäävät vaikutusta viestinnän sanomien digitaalisessa ympäristössä; D Toimitusjohtaja online läsnäolo muutoksenhallinnalla toimien, kriisinhallinnan ja maineen hallinta; E seurannan ja arvioinnin tulosten online läsnäolo ja viestintä (ROI); F Optimoi ja suoraa viestintää tuloksia, kanavointi ne voittaa tavoitteet: merkitys, vaikutus, aitous ja vastuullisuutta. EHDOT Vähimmäiskoulutuksensa Valmistuminen Muita mahdollisia skenaarioita arvioida sääntelyn kurssin. Määrä paikkoja Minimi 12, enintään 30 opiskelijaa Tekijät 60 op Kurssin rakenteeltaan hyvittämällä maisterikoulutusohjelma PÄTEVYYS Muut tilanteet (ks sääntely tietenkin). INVESTOINTIEN Hakemusmaksu: € 100.00 kokonaisuudessaan Fee: € 2,000.00 [-]