Maisteriohjelmat Viestintässa

Täältä löydät 115 Maisteriohjelmaa Viestintässa

Viestintä

Haluatko uralle, jossa rakennetaan verkostoja ja muodostetaan suhteita? Ehkä tekisit mielelläsi töitä median parissa? Maisterin tutkinto viestinnän, median tai suhdetoiminnan aloilla todennäköisesti sopii sinulle. 

Viestintä tarjoaa uran, jossa pääsee tutustumaan asiakkaan ja yrityksen välisiin suhteisiin ja jossa strategian, markkinoinnin ja tutkimuksen teoria ja käytäntö tulevat tutuiksi. Median tai viestinnän maisterin tutkinto pitää sisällään useiden akateemisten alojen soveltavia opintoja, mukaan lukien humanistiset tieteet, yhteiskuntatieteet ja media. Tutkinnon suorittaneet ymmärtävät viestinnän ja median historiaa ja sitä, kuinka historia vaikuttaa viestinnän asiantuntijoiden mahdollisuuksiin nykymaailmassa. Suhdetoiminnan (PR) tutkinto opettaa ymmärtämään yrityksen ja sen erilaisten asiakaskuntien välistä viestintää sekä pitämään yllä niin voittoa tavoittelmattomien organisaatioiden kuin poliitikkojen ja julkisuuden henkilöidenkin julkisuuskuvaa. 

Tällä sivulla on laaja lista erilaisista yliopistoissa, joissa voi suorittaa viestinnän, median tai suhdetoiminnan (PR) tutkinnon. Tutistu tutkintoihin ja lue lisää sinua kiinnostavista opinto-ohjelmista!

Näytä lisää

Master Markkinoinnin, Viestinnän Ja Uuden Median

Bologna Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta December 2017 Italia Bologna

Master Markkinointi, Viestintä ja New Media on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. [+]

Maisterit Viestintässa. mestari markkinoinnin, viestinnän ja uusmedian on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. Laajentamisen kautta mobiililaitteiden joka päivä, yhä useammat ihmiset ympäri maailmaa pitää yhteyttä eri sosiaalisen median: Twitter on 320 miljoonaa aktiivista käyttäjää kuukaudessa, Instagram 400 miljoonaa, Google+ 540 miljoonaa, YouTube 1 miljardi ja Facebook 1,6 miljardia. Mitä olemme todistamassa on enemmän kuin teknologinen vallankumous, se on syvä sosiaalis-kulttuurinen muutos. Yritykset ympäri maailmaa kasvaa jatkuvasti summa he sijoittavat heidän verkkomainontakanavista parantaa suhdetta kuluttajien ja liike-elämän. Yhdessä kumppaniemme kanssa IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM ja WPP, tämä maisterin tutkinto tarjoaa opiskelijoille pätevyys ja taidot aloittaa johto- tai konsultointi uran alan digitaalisen viestinnän. Tämä kansainvälinen ohjelma, jossa opiskelijat eri puolilta maailmaa ja tiedekunnan koostuu professoreiden, johtajien ja yrittäjien, tapahtuu ainutlaatuisesta tunnelmasta 16. vuosisadan huvila kukkuloilla Bologna. Kiitos harjoitustyöt, yhtiö hankkeita ja master luentoja, opiskelijat ota yhteyttä keskeisiä käsitteitä digitaalisen aikakauden: osallistuvien, luomiseen ja jakamiseen sisältö. Lopussa kurssien, Master päättyy työharjoitteluun. MASTER on investointi. KUNNIAKSI laina on TIE rahoittamiseksi. "Perte Prestito Con Lode", pitkäaikainen ja halpakorkoisten kunniaa lainaa ilman vakuuksia tarvitaan kattamaan kokonaisuudessaan lukukausimaksua. RAKENNE Maisterin tutkinto on 12 kuukauden kokopäiväinen ohjelma myös työharjoitteluun tai projektityö (kokonaispituus: 1500 työtuntia). Akateeminen osa on jaettu kahteen termejä. Te kattaa 1000 tuntia opiskelua: 400 tuntia opetukseen toiminnan ja 600 tuntia yksilön / ryhmän työtä. Ensimmäisellä aikavälillä... [-]

Maisteriksi Markkinointi Ja Viestintä - Semipresencial

Universidad Católica de Murcia
Sekä onlineopetusta että kontaktiopetusta Kokopäiväinen 1 vuosi October 2018 Espanja Murcia

Markkinointi alue sijaitsee nykyisin yhtenä tärkeimmistä yritysmaailmassa. Jokainen yritys, koosta riippumatta, tulisi kiinnittää huomiota suhteita asiakkaisiin, luoda tai myydä tavaroita ja palveluja, joiden avulla he voivat erottua kilpailijoistaan, [+]

yleiskatsaus Modality: Monimuoto Alku: Lokakuu Kesto: 1 lukuvuosi Op: 60 Ohjaus: Maria Concepcion Parra Meroño Presentación Markkinointi alue sijaitsee nykyisin yhtenä tärkeimmistä yritysmaailmassa. Jokainen yritys, koosta riippumatta, tulisi kiinnittää huomiota suhteita asiakkaisiin, luoda tai myydä tavaroita ja palveluja, joiden avulla he voivat erottua kilpailijoistaan, jotta ne ovat kuluttajien ja käyttäjien missä he tarvitsevat niitä, mahdollisimman lyhyessä ajassa. Lisäksi sinun täytyy kommunikoida hyödyistä ja tarvitsee täytä palvelun ja tuote saatetaan markkinoille sekä identiteetin ja erilaistumista yritys, joka tukee sitä. Nämä ehdot ovat, joissa Mestari syntyi markkinointi ja viestintä, kiinnittäen erityistä huomiota uuden median ja viestinnän muodot. Akateemisen näkökulmasta Master Marketing & Communication keskittyy Management and Marketing Management, ominaisuuksien kanssa myyntiluvan muuttujista, mutta painotetaan erityisesti viestintää yrityksen sisällä, niin piste tarkastella viestinnän liiketoiminta ja uuden digitaalisen median ja monikanavajakelun, jotka ovat yleistymässä kiihtyvällä nyky-yhteiskunnassa, sekä kuluttajille ja liike rytmi. Tavoitteet Tarkoituksena Master Markkinointi ja viestintä on, että opiskelijat voivat hankkia tietämystä tarpeen kehittää analyyttisiä ja johtamistaitoja tarvitaan tässä uudessa ympäristössä, tunnistaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia, pääsyä kehittyville markkinoille ja innovoida asiakaspalveluun. vastaanottajat Tämä mestari on tarkoitettu kaikille niille, korkeakoulututkinnon suorittaneet, jotka haluavat laajentaa osaamistaan ​​tällä alalla, ja ammattilaisille, jotka hoitavat tehtävänsä hallinnon ammattiliitoissa, kansalaisjärjestöt, säätiöt ja muut yksiköt osallistuvat alueen markkinoinnin ja viestinnän. liittyvän astetta: lakimiehiä Economics valmistuneet ADE valmistuneet matkailu valmistuneet Tutkinnon Labor Relations Jatko Political Science sosiologian valmistuneet Julkinen Viestintä valmistuneet journalismi valmistuneet Tutkinnon Audiovisuaalisen viestinnän Tutkinnon Mainonta ja PR Uranäkymät Jatko Master Markkinointi ja viestintä kerran hankittu jatkokoulutusta tarjontaa erikoistunut ja monialainen on mahdollista mukauttaa ammatillista kaupallisen liikkeenjohdon asiantuntemusta, helpottaa suunnittelua,... [-]

MA Viestintä

EAE Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi April 2018 Espanja Madrid

Full Time Master Program in Corporate Communications on EAE Business School tarkoituksena on kouluttaa johtajia uusia viestintävälineitä .... [+]

Masters Viestintä

Viestintä on dynaaminen prosessi: media yhteiskunta on johtanut sulkea tapa järjestöjen kommunikoida kaikkien sidosryhmien kanssa, sekä sisäisiä että ulkoisia. Web 2. 0 puolestaan ​​on tullut uusia sosiaalisia tekniikoita (virtuaalisia yhteisöjä, blogit, jne.) asioista suhdetta kuluttajille ja yrityksille.

Full Time Master Program in Corporate Communications on EAE Business School on suunniteltu koulutetaan uuden median hallinta viestintävälineet, jotta niitä voitaisiin soveltaa tavoitteissaan.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija pystyy:

- Johtava yrityskuva strategiat ja organisatoriset identiteetti, jotka auttavat määrittelemään persoonallisuutta yrityksen asiakkaat, omistajat, toimittajat ja yhteiskunnassa yleensä kokevat arvot avoimuutta ja tehokkuutta. ... [-]


Mestari Markkinointi Ja Viestintä

Rome Business School
Kampus tai online Kokopäiväinen Osa-aikainen 1 vuosi March 2018 Italia Rooma + 1 lisää

Liity kansainvälisin liiketoiminta koulu Euroopassa! Erinomaista koulutusta, harjoittelua, opiskelijoita 140 maasta, urakehitys, kansainvälinen verkostoituminen ja monet muut edut ammatilliseen ja henkilökohtaiseen kehittymiseen. Opetus kaavat jokaista kysyntää. [+]

LAST hakea, NYT!

Rooman kauppakorkeakoulun markkinoinnin ja viestinnän maisteri on ihanteellinen valinta ammattilaisille, jotka etsivät maailmanluokan koulutusohjelmaa näillä aihealueilla, menestyksekkään uran aloittamista tai vahvistamista kansainvälisessä ympäristössä. Opetuksen laatu , palkatut kansainväliset harjoittelut, 2 opintomatkaa Pariisissa ja Barcelonassa sekä tarjottavat ura- ja verkostoitumispalvelut edesauttavat tämän ohjelman täydellistä sovittamista niille, jotka pyrkivät menestyäkseen työmarkkinoilla ja globaalissa liiketoiminnassa. Alkamispäivä: joka vuosi, maaliskuussa ja lokakuussa.

Kohde vastaanottajat

Master's Degree on tarkoitettu kaikille niille, jotka etsivät ensimmäistä kertaa altistumistaan ​​markkinointi- ja viestintämaailmalle tai kaikille niille, jotka työskentelevät jo tässä ympäristössä mutta haluavat laajentaa tietämystään omasta kentästämme. ympäristössä. Opiskelijat, jotka haluavat osallistua tähän maisteriohjelmaan ovat tyypillisesti:... [-]


Mestari Viestintätekniikan (MTC)

CESTE Business School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 2 lukukautta October 2018 Espanja Zaragoza Bolivia Cochabamba La Paz Santa Cruz Oruro + 5 lisää

Master tavoitteena on valmistaa ammattilaisia, joilla on korkea hallintaa liittyviä taitoja tietotekniikan asiantuntijoiden huipputekniikkaa markkinoilla, mutta samalla pystyy mukautumaan helposti muihin tekniikan ja toimittajia. Nämä ammattilaiset pitäisi pystyä ottamaan vastuu suunnittelutehtäviin ja hankkeiden suunnitteluun ja ongelmanratkaisuun. [+]

Maisterit Viestintässa. Master tavoitteena on valmistaa ammattilaisia, joilla on korkea hallintaa liittyviä taitoja tietotekniikan asiantuntijoiden huipputekniikkaa markkinoilla, mutta samalla pystyy mukautumaan helposti muihin tekniikan ja toimittajia. Nämä ammattilaiset pitäisi pystyä ottamaan vastuu suunnittelutehtäviin ja hankkeiden suunnitteluun ja ongelmanratkaisuun. Ohjelma Kuvaus Master viestintätekniikan (LVM) Joka on suuntautunut Master pyritään tutkinnon yliopistojen ja kauppakorkeakoulujen, varsinkin liittyviltä aloilta tietojenkäsittelytieteen (matematiikka, fysiikka, tilastot, insinööri, kemia ...). Ihmisiä, jotka eivät ole college ja niille, jotka haluavat saada ammattitutkintoihin pätevyys on mahdollista saada, jos ne osoittavat työkokemusta välitasolla yrityksessäsi, vähintään 2-3 vuotta alalla tietotekniikan. Tavoitteet Master tavoitteena on valmistaa ammattilaisia, joilla on korkea hallintaa liittyviä taitoja tietotekniikan asiantuntijoiden huipputekniikkaa markkinoilla, mutta samalla pystyy mukautumaan helposti muihin tekniikan ja toimittajia. Nämä ammattilaiset pitäisi pystyä ottamaan vastuu suunnittelutehtäviin ja hankkeiden suunnitteluun ja ongelmanratkaisuun. Näiden ominaisuuksien opiskelijoille laaditaan teknikot ja vastuullinen asemaan, jossa he kehittävät joitakin seuraavista rooleista: Tarveanalyysi ja parannusehdotuksia, jotka viestintätekniikka voi tuoda yrityksille. Suunnittelu ratkaisuja liiketoiminnan tarpeisiin. Täytäntöönpano viestintäratkaisujen yritysympäristöissä. kriittisen viestintä- ja / tai monimutkaisissa ympäristöissä. Sisältö Master Ohjelma viestintätekniikka on jaettu 5 moduulia sekä laatimiseen opinnäytetyön. Ensimmäiset neljä moduulia keskittyy kehittämään teknistä osaamista eri aloilla viestinnän ja kehittää suunnittelun taitoja ja ongelmanratkaisu liittyvät teknologiat tutkittu. Viides moduuli on suunniteltu annettava opiskelijoille perustyökaluja käsitellä tutkimushankkeita. Opinnäytetyö on suuri merkitys. Siinä opiskelijan on osoitettava hankittu ja kehitetty koko ohjelman valmiuksia tutkimuksen ja kehityksen avulla. Sisältö Eri moduulit ovat yhteensopivia joidenkin kaikkein tunnustettu maailman viestinnän ammattilainen sertifikaatit. Se kannustaa ja ohjata oppilaita hankkimaan joitakin näistä sertifikaatit. British koulutusmallin Vuonna CESTE me seuraamme British koulutusmallinStandardien ja QAA (UK... [-]

Päällikkö Brändinhallinnassa Ja Viestinnässä (yhteistyössä Landorin Kanssa)

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi January 2018 Italia Milano

Master Brand Management ja viestintä muodostaa ammattilaiset voivat luoda, kehittää ja johtaa brändin tietoisuutta kaikki työkalut markkinoinnin ja viestinnän. [+]

Nykyään Brand Manager on keskeinen hahmo yrityksen, ja sen pitäisi olla tuntija tuotemerkin, uudistaja valmis ja pätevä ja taitava taktikko. Master Brand Management ja viestintä muodostaa ammattilaiset voivat luoda, kehittää ja johtaa brändin tietoisuutta kaikki työkalut markkinoinnin ja viestinnän. Opiskelija oppii salaisuuksia brändistrategian (aineelliset arvot laatua ja suorituskykyä sekä aineeton liittyvät arvot, maineesta, näkyvyys ja maine) varmistaakseen menestyksen tuotteen, luoda liiketoimintaa ja kehittää liiketoimintaa pääomaa. Master järjestetään kahtena versiona, ensimmäisen marraskuussa Italian, toinen helmikuussa Englanti. Uramahdollisuudet - Päällikön päätyttyä opiskelija voi työskennellä yrityksissä brändinpäällikkönä, markkinointipäällikkönä, tuotepäällikkönä ja konsultteihin projektipäällikkönä, asiakaspäällikkönä, strategina, tuotekonsulttina. Muita mahdollisuuksia ovat mainos- ja viestintäorganisaatiot kuten strateginen suunnittelija, tilivastaava. Sisäänpääsyvaatimukset - Markkinoinnin ja viestinnän päällikkö suhtautuu myönteisesti viestinnän, markkinoinnin, humanististen tieteiden tai yhteiskuntatieteiden, talouden ja tieteen alojen tutkinnon suorittaneisiin; Valmistuneet itävaltalaiset tai ulkomaiset muotoilukoulut luovan alan oppilaitoksissa; Ammattilaiset, joilla on vähintään kaksi vuotta alan kokemusta. Menetelmät ja rakenne - Markkinoinnin johtamisen ja viestinnän päällikkö, nyt 15. vuosineljänneksellä, tarjoaa luennoille, opetusohjelmiin, tapaustutkimuksiin, työpajoihin ja projekteihin vuorovaikutuksen yritysten, yksittäisten tai ryhmäkumppanuuksien kanssa. Kurssilla on läheinen yhteys ammatilliseen maailmaan kumppanien ja opetushenkilöstön välisellä työllä, joka koostuu suuryritysten, virastojen ja konsulttiyritysten ammattilaisista. Opetus menetelmät katsoo eri vaiheissa: alkaen rakentaminen brändipääomaa, jossa määritellään arvot, sijoittamiseen ja markkinointia, että toimet, joilla pyritään kasvuun ja tukea brändin, analyysin kanssa tuotemerkin strategioita ja suuntauksia ja kehitystä. Osallistujat tutkia eri aloilla rakennushankkeen ja strategisen viestinnän tuotemerkin, tutkimalla taitoja eri toiminnot: Brand Manager, Account, strateginen suunnittelija, Media Research Planner, Kopioi ja Art. Lopussa polkua, joka omistettu yksikkö, kurssi tutkii toimia itse markkinointi: tools tarpeen tehdä itsensä esittely... [-]

Maisterin Tutkinto Viestinnän Ja Poliittisen Markkinoinnin

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2018 Espanja Madrid

Tämä ohjelma on suunnattu sekä vastavalmistuneille tai loppututkinnon aloilla opin markkinointi, journalismi, Law tai kansainväliset suhteet; ja ammattilaisille korkeakoulututkinnoista ja kokemusta politiikan maailmassa, jotka haluavat parantaa henkilökohtaista osaamista. [+]

Maisterit Viestintässa. TAVOITTEET: Opiskelijat, jotka läpäistyään tämän ohjelman: Ne parantavat omaa ammatillista profiilia alalla politiikassa. Ne saavat strategiat ja viestintätekniikoiden soveltaa niitä poliittisia ehdokkaita. Neuvonantajiksi vaalikampanjoissa tai valtion viestintä Tulevat asiantuntijat edistämisessä vaalien markkinoinnin konsultointi työnä palveluksessa poliittisen luokan. Tavoitteena on: Tämä ohjelma on suunnattu sekä vastavalmistuneille tai loppututkinnon aloilla opin markkinointi, journalismi, Law tai kansainväliset suhteet; ja ammattilaisille korkeakoulututkinnoista ja kokemusta politiikan maailmassa, jotka haluavat parantaa henkilökohtaista osaamista. METODOLODÍA CESCOMPOL on yhteisöllinen keskus yliopiston Alcala de Henares (UAH), joka on yksi Euroopan vanhimpia. Akateeminen sisältö Master rakentuu enemmän yleisiä kysymyksiä (kuten poliittinen viestintä) erityisiä moduuleja (kuten valtioneuvostolle hakemuksen, poliittisen puolueen ja ehdokkaan). Metodologia perustuu sekä teoreettisia että käytännön osia, koota kaikki hankitut tiedot ja kaikki sisältö on mukautettu sekä Espanjassa ja Latinalaisessa Amerikassa. Tiedekunta koostuu aktiivisten ammattilaisten ja asiantuntijoiden omilla moduulit, jolla on kokemusta yleisen järjestyksen, hallituksen suunnitelmia, viestintästrategiat ja kampanjoita. ARVIOINTI Hankkiminen lopullinen otsikko edellyttää voittaa kaikki Master moduulit ja kehittämistä gradu. Pätevyys SAADA MBA yliopistosta Alcala de Henares ja Mestaria CESCOMPOL OHJELMA Politiikka, kansalaisuus ja poliittinen käyttäytyminen Poliittisia skenaarioita ja vaalijärjestelmät Perusperiaatteet viestintästrategiasta Poliittiset Communication Management: institutionaalisista suhteista ja Public Affairs Viestintä offline ja online-verkot: Sosiaalinen Media Management Poliittisen markkinoinnin ja Image Management Henkilökohtaisen johtajuuden ja puhe Poliittiset Consulting: suunnittelu ja hallinta vaalikampanjoiden Pro gradu -työ INTERNATIONAL STAYS Tämä Master on ohjelma pysyy yliopistoissa Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Latinalaisessa Amerikassa. Näinä pysyy, voit tavata opettajia huipputason maailman politiikan ja hyötyvät tehokasta verkottumista kokemuksesta .Tiivistepinnoille ohjelma, joka erottaa oman ammatillisen profiilin. URA Opiskelijat voivat täyttää tehtävissä: poliittiset puolueet Consulting... [-]

Maisteriohjelman Markkinointi-, Palveluiden Ja Viestinnän Hallintaa

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 kuukautta September 2018 Sveitsi St.Gallen

Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) koostuu ainutlaatuinen yhdistelmä perus johdon tieteenalojen ja markkinoita ja liiketoimintamalleja asiaa teollisuudenaloilla. Tämän käsitteen MSC ylittää klassisen käsitteet markkinointi. [+]

 

Tavoitteet:

Lisäarvo asiakkaalle - tavoitteeksi asetettua kestävää yritysjohdon

Globalisoituneessa maailmassa, kestävää yhtiön arvon voidaan syntyy vakuuttava tuotteita ja palveluja asiakkaille, jotka ovat huomion keskipisteenä. Markkinointi tämänsuuntaisia ​​keskittyy saavuttamaan mahdollisimman korkea asiakaslähtöisyys tuotteisiin ja palveluihin. Tämä integroiva näkemys, joka ylittää klassisen markkinointi, on mitä Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) on sitoutunut: ohjelma yhdistää kaikki johto tieteenaloilla, jotka suhtautuvat laakerit asiakkailta ja yhdistää niitä markkinoita ja liiketoimintamallit ajankohtaisia ​​teollisuudenaloilla. ... [-]


Master in Luxury Goods Communication Management

Accademia del Lusso
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 9 kuukautta February 2018 Italia Milano

[+]

Kurssin tavoitteena

Mestarin Course in Luxury Tavarat Communication Management harjaannuttaa tulla johtajia muoti viestintä ammattilaistasolla.

Opiskelija osaa työskennellä hallinnan lukuisia muoti viestinnän aloilla kuten tyyli ja kuva konsultointi, PR, tapahtumien järjestäminen ja muoti viestintään. Uranäkymät kuuluvat viestintäpäällikkö, Tapahtumat Järjestäjä, PR-päällikkö, Press Office Manager, Editor, stylisti, Research Consultant, Image konsultti.

Työharjoittelu mahdollisuus

On onnistuneesti päätökseen maisterin Kurssilla on mahdollisuus päättää toteuttaa työharjoittelun järjestämä valtuutetut elimet, jotka tunnustetaan oikeudellisesti ja sopi Placement Office Accademia del Lusso. ... [-]


Masters Tulojen Hallinnassa, Markkinointi Ja Matkailu Viestintä

CESAE Business & Tourism School
Sekä onlineopetusta että kontaktiopetusta Kokopäiväinen Osa-aikainen 1500 tuntia March 2018 Espanja Madrid + 1 lisää

Master Revenue Management, markkinointi ja matkailu Communication (MRCT) on innovatiivinen koulutusohjelma yli kymmenen vuotta evoluution ja hienostuneisuutta hyvin keskittynyt käytännön näkökulmasta, jotta nuoret hallitsevat kaikilla tuloja johtaja täytyy hallita optimoida hallintaan. [+]

Tulot Master in Management, markkinointi ja matkailu Communication Tulot Master in Management, markkinointi ja matkailu Communication (MRCT) on innovatiivinen koulutusohjelma yli kymmenen vuotta evoluution ja hienostuneisuutta hyvin keskittynyt opiskelija käytännön näkökulmasta hallita kaikilla tuloja johtaja täytyy hallita optimoida hallintaan. Kokemukset suurten tulojen ammattilaisten tyt Master in Revenue Management MRCT suunnittelu alkoi perusteellisen analyysin koulutusohjelmien Revenue Management tarjoamia joitakin parhaista kansainvälisten yliopistojen matkailualan koulutus. Tähän liittyy laaja työkokemus meidän opettajien ja yhteistyö tulot johtajien suuria kansallisia ja kansainvälistä arvostusta. Tapaa opettajien ja yritysten yhteistyötä kanssamme. Tämän seurauksena ohjelma MRCT mukautuu tarpeisiin ja muuttuvien markkinoiden kysynnän vastuulla Revenue Manager ja hotellialalla. Viime vuosikymmenen aikana käynyt läpi CESAE Business & Tourism School yli 7500 opiskelijaa. Tulot johto tutkimukset CESAE kaikkein innovatiivisia teknisiä apuvälineitä Tämä ohjelma on suunnattu opiskelijoille käytännön näkökulmasta, jossa voit käyttää kaikkia teknisiä välineitä käytetään päivittäin, sekä yhteistyö johtavista alan toiminta Revenue Manager: Availpro, Bookassist, Ota Insight, STR Global, Ormos, BeonPrice, Rate Tiger ja HostSTATS. Ja joukko tekniikoita ja välttämättömiä strategioita hotelli hallinta. Hotellin yritykset tarvitsevat tulot johtajat voivat hyödyntää hotelleja. Tullut yksi heistä MRCT on ohjelma, että opiskelija, joka haluaa hoitaa kannattavuuden matkailukohteeksi tarvitsee käyttää ja pysyä työmarkkinoilla, joilla on suuri kysyntä ammattitaitoisia. Kenen tulisi osallistua Master in Revenue Management, markkinointi ja matkailu Communication Kun MRCT opiskelija oppii kaupallistaa turisti perustaminen soveltamalla tekniikoita ja strategioita tulojen hallinta. Näin on toiminnallisesti pystyy koordinoimaan kaikenlaisia ​​matkailuyritysten: hotellit maaseutumajoituksen, hyvinvointi ja spa, golfkentät jne Lopussa Master saavat hyvin otsikko Francisco de Vitoria University Master Revenue Management, markkinointi ja matkailu Communication tavoitteena on: Professional... [-]

Maisterin Tutkinto Viestinnän, Sosiaalisen Median Ja Web-markkinointiin

Up Level School of Management
Opetus kampuksella Osa-aikainen 100 - 100 tuntia November 2017 Italia Milano Rooma Napoli + 2 lisää

Master tiedonannossa, Social Media ja Web Marketing on moderni ja innovatiivista koulutusta, joka valmistelee alan ammattilaiset Online Marketing ja verkkoviestinnän. Toisin kuin muut verkkokurssit klassinen Marketing haluaa olla kattavampi väline: se on erityinen mestari Social Media Marketing Strategies Verkkomainonta ja Web Copywriting perustukset, joiden mukaan kaikkein nykyaikaisia ​​viestintätekniikoita ja viimeisin kehitys alan. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords tulee jokapäiväistä välineitä työhösi. [+]

Maisterit Viestintässa. Master tiedonannossa, Social Media ja Web Marketing on moderni ja innovatiivista koulutusta, joka valmistelee alan ammattilaiset Online Marketing ja verkkoviestinnän. Toisin kuin muut verkkokurssit klassinen Marketing haluaa olla kattavampi väline: se on erityinen mestari Social Media Marketing Strategies Verkkomainonta ja Web Copywriting perustukset, joiden mukaan kaikkein nykyaikaisia ​​viestintätekniikoita ja viimeisin kehitys alan. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords tulee jokapäiväistä välineitä työhösi. Miksi valita Masters Viestintä, Social Media ja Online Marketing? Uusi Master Communication, Social Media ja Web Marketing Up taso muodostaa valmistaa sinua toimimaan erittäin kilpailukykyinen teollisuus koulutuksen kautta 360 astetta markkinoinnin ja viestinnän. Lopussa Master voit suunnitella, hallita ja valvoa integroituja viestintäkampanjat käyttäen vain klassista tekniikkaa edistää tuotemerkin ja tuotteiden, innovatiivisin tekniikoita Web Marketing ja viestintä sosiaalisessa mediassa. Kehitys viestintä edellyttää hallintaa uusia menetelmiä ja syvällistä tietoa kaikista niiden mahdollisuuksia. Asteittainen siirtyminen Web 2.0 Web 3.0, kasvava integraatio hakukone ja sosiaalinen media, mullistaa viestintää Internetin kautta, kehittää runsasta vuorovaikutusta, joka on nyt sosiaalinen verkosto suurimman ilme. Tästä syystä maisteriohjelman tiedonannossa, sosiaalinen media ja Web Up Level Marketing on jatkuvasti uudistetaan ja vahvistetaan kaikilla aloilla, jotka ovat yhä tärkeämpiä seuraavan sukupolven markkinointi, kuten: SEO tai optimoida verkkosivuilla asettuvat paremmin hakukoneen verrattuna kohteeseensa; Mainonta verkossa Google Adwords; Social Media Marketing luoda kontaktiverkosto ja rohkaista värväämään; Web copywriting luomaan laadukasta sisältöä, joka kannustaa muuntaminen ja uudelleen osuus; Online maine Management arvon seurannassa ja maineen niiden merkit eri web-kanavia. Laaja-alainen koulutus, joka tarjoaa täysin tietoisena koko viestinnän prosessi, suunnittelusta koordinoinnista, luovuus suorituskyky, jopa tiettyä koulutusta viestinnässä lakia. Mitä Communication... [-]

Päällikön Viestintä (ammatti)

Bond University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 92 viikkoa January 2018 Australia Robina

Master of Communication (Professional) avulla opiskelijat voivat edetä urallaan Viestinnän antamalla heille sopivan yhdistelmän teoriaa ja käytäntöä soveltuvat teollisuuden, joka huipentui ammatillinen segmentti käsittää ammatillinen portfolio, alan projektin ja alan hankkeen raportti. [+]

Ammattimainen ohjelma noudattaa samaa rakennetta kuin Master of Communication ohjelman vielä 20 viikon Professional Portfolio komponentti. Professional Portfolio on 45 luotto kohta edellyttää käytettävissä maisterin (Professional) opiskelijat tiedekunnan Society & Design. Tämä aihe on vahvasti kokemuksellisesti suuntautunut ja kannustaa opiskelijoita kehittämään ammattitaitoaan todellisessa ympäristössä. Kohteena varmistetaan, että opiskelijat yhdistävät itseanalyysiin ja heijastava oppimisen taitoja ammattimaisen menetelmiä, jotta laajentaa analyyttinen ja strategista ajattelua valmiuksia. Se antaa käytännön kokemusta opiskelijoiden kehittää taitojaan ammatin merkitystä isäntänsä erikoistumista. Kaikki opiskelijat suorittavat 2,000 sana rajausasiakirjan, ja joko suorittaa työharjoittelua Australiassa 210 tuntia (joka sisältää työnantajan raportti) ja heijastava lehden (jopa 5000 sanaa) tai valmiiksi tutkimusyhteistyöprojektin yhteensä jopa 15000 sanaa. Kaikki opiskelijat toimittaa lopullisen ammatillinen portfolio kokoelma asiakirjoja, korostamalla niiden käytännön ja teoreettista osaamista ammatissaan valinta. Professional Portfolio Aihetta ei voida aloittaa ennen kuin opiskelija on suorittanut kaikki 12 aiheista päällikön komponentti asteesta. [-]

Master In International Communication Management (micm) - Osa-aikaiset

The Hague University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Osa-aikainen 24 kuukautta August 2018 Alankomaat Haag

Haemme ammatillinen miehiä ja naisia, jotka uskomme on se mitä onnistuneesti päätökseen MICM ja jotka edistävät rikkautta luokkahuoneessa [+]

Maisterit Viestintässa. MICM houkuttelee opiskelijoita eri puolilta maailmaa, jotka omistavat laajan kirjon ammatillisia etuja ja kokemusta. Monet opiskelijat jo työskentelevät aloilla, kuten yritysten viestintää ja suhdetoimintaa, kun taas toiset tulevat meille liittyvillä aloilla, kuten markkinoinnin, brändin hallinta, journalismi, televisio, radio ja sosiaalinen media. Samaan aikaan olemme tyytyväisiä myös ammattilaisia ​​eri aloilla, jotka etsivät uran muutos. Haemme ammatillinen miehiä ja naisia, jotka uskomme on se mitä onnistuneesti päätökseen MICM ja jotka edistävät rikkautta luokkahuoneen kokemus. Googlen filosofia Uskomme, että viestinnän ammattilainen huomisen on paremmat valmiudet käsitellä laaja kirjo asioita ja haasteita kuin koskaan ennen. Samoin, viestinnän funktio on yhä useammin yhtenä strateginen merkitys useimmille suurille organisaatioille. Tavoitteenamme on tuoda käytännön keskittyä asiaan ja huippuluokan teoria niin, että tutkinnon oltava valmis kantamaan väyliä johtajuutta huippuosaamista viestinnän alalla heidän valintansa. Meidän luokkahuoneen kokemus MICM opetussuunnitelma tarkistetaan vuosittain niin, että kurssit kuvastavat suuntauksia markkinapaikka, jossa meidän opiskelijoiden ja tutkinnon toimii. Kursseja on tarjolla eri aloilla, kuten yritysten maineen, Media Relations, sosiaalinen media, sisäinen viestintä ja Brand Management. Lopussa ohjelman jokainen opiskelija toimii konsulttina asiakkaan organisaation täyttämällä tutkielma, joka esittelee ratkaisu reaalimaailman ongelma. Ei keskustelua MICM luokkahuoneen kokemus olisi täydellinen ilman mainintaa kansainvälisyys osallistuvien opiskelijoiden. Nykyiset opiskelijat ovat kaikilla mantereilla maapallolla ja niin tuo moninaisuuden näkökulmista keskusteltu lainkaan. Tämä monimuotoisuus tarkoittaa myös sitä, että MICM valmistuneet ovat verkottuneet ikäisensä ympäri maailmaa. FAKTA: - Opetuskieli: Englanti - Pääsyvaatimukset: Kandidaatin tutkinto ja vähintään kahden vuoden työkokemus - Alku dat: September, 2017 - Kesto: 24 kuukautta - Luento: ti 9,00-16,00 tuntia. - Aika sijoitus: 20 tuntia viikossa (kuten... [-]

Master Yritysten Viestintää: Suhdetoiminta, Protokolla Ja Tapahtumat Barcelonassa

ESERP Business School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 1 vuosi October 2018 Espanja Barcelona

Muodostivat voit käsitellä median ja selvittää, miten hankkeen hyvä yrityskuva ja kuinka ulkoisten tekijöiden vaikuttaa kaikkiin päätöksiin. [+]

tutkia Master Corporate Communication: Public Relations, pöytäkirja ja tapahtumat Barcelonassa voit kehittää viestintää työskennellä liiketoimintaosaamista. Jos olet aktiivinen henkilö, ihmisten taidot ja ovat kiinnostuneita viestinnän, kiinnitä huomiota! Voit istua viestinnän alalla tahansa yritys, koska olet koulutettu käsittelemään tiedotusvälineet ja sinun päällikön PR yleensä mahdollistaen jopa voittaa sisäisen ja ulkoisen kriisin. Opit myös eri protokollia, kuten virallisia, liike ja sosiaaliset sekä järjestää joitakin tapahtumia auttamaan muita oman yrityksen nimi. Ei vain sitä, vaan myös hankkia tarvittavat toimenpiteet valmistelemaan talousarviot, joiden avulla voit onnistuneesti suorittaa nämä tapahtumat käsitteitä. Jopa, opit sanatonta, olennaista verkottuminen kun tiedonannossa ja tulkita viestejä. Tiedäthän, jos haluat työskennellä missä tahansa alalla konserniviestintä ja suhdetoiminta, tutkimus Master Corporate Communication: Public Relations, pöytäkirja ja tapahtumat Barcelonassa Se on paras vaihtoehto siirtyä paras koulutettua työvoimaa mahdollista. On tunnustamista UVic-UCC myönnät viimeistellä oman korkeakoulututkinnon, ja sponsoroi Abertis säätiö. Mitä odotat ilmoittaa? Tavoitteet Korkea organisointikykyä, johtaminen. Sopeutua muutoksiin ja teknologinen innovaatio. Kyky tarjota strategista ja operatiivista johdolle yhtiön suunnitelmia. Kriittinen analyysi ja kapasiteetin ottoon. Nopeus tunnistamiseen, analysointiin ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Avaa sosiaalis-taloudellisen ja kulttuurisen ympäristön mentaliteetti. Kuten vanhempi, sekä henkilökohtaista ja ammatillista kehitystä niiden päivittäisiä toimia, lopulta muuttaa tuottavuus kustannukset koulutusta yrityksille ja organisaatioille kulttuurin rikastumista. Metodologia Case-tutkimus: toimintayksiköiden yhtiön käsitellään tapaustutkimusten kautta. Joista useimmat kehittämään todellisia ongelmia, joita voi esiintyä missä tahansa yrityksessä. PMO: hallintatyökalut ja tuki muuttaa projektista todellisuutta, jossa kokonaisnäkemys ja dynaamisessa ympäristössä, jossa sen vahvuudet ja heikkoudet. Inspireo Workshop / LEGO menetelmät: parantamalla liike rekrytointi, täyden potentiaalin ihmisten ympäristössä luova ja osallistuva työskentely. Levitetään työpajojen nimeltään INSPIREO Wokshop... [-]

Masters Media Ja Viestinnän Hallintaa

Macromedia University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 3 - 4 lukukautta March 2018 Saksa München Köln Hampuri Stuttgart Berlin Alue + 5 lisää

Opiskelijat saavat tarvittavat tiedot ja taidot, joiden avulla ne voivat tehokkaasti ja ammattimaisesti työskentelevät mediatuotteita ja mediayhtiöt. [+]

Maisteriohjelma "Media Management ja viestinnän hallintaa"

-AMMATTIKORKEAKOULU ALAN Viestintäyksikkö MACROMEDIA (MHMK)

 

"Media Management ja viestinnän hallintaa - se kaikki sanoivat otsikossa. Opiskelijat saavat tarvittavat tiedot ja taidot, joiden avulla ne voivat tehokkaasti ja ammattimaisesti työskentelevät mediatuotteita ja mediayhtiöt. Tarvitsee jatkuvasti kehittyvä mediateollisuuden sanella opetussuunnitelmaan - tieto tieteidenvälistä median lähestymistapoja, yrittäjätaidot, vastuu. "

- Prof. Kastulus Kolo (Castulus Kolo) Kuraattori ohjelma "Media Management ja viestinnän hallintaa" Media-alan on suuri kysyntä johtajien kanssa strategista ajattelua. Siksi onnistuneen hallinnan tahansa mediayhtiö sekä kehittämään tahansa median tuote, sinun täytyy olla uskomattoman laaja tietämys kehityssuuntaukset ja tapoja sen kehitystä, joka yhdistäisi laatua tietämyksen liikkeenjohdon. Ihmiset, jotka pystyvät tekemään päätöksiä ja raitis arviointi nykytilanteesta, se on hyvin suosittu. Maisteriohjelma "Media Management ja viestinnän hallintaa" on suunnattu tutkinnon kanssa pätevyys liiketalouden, televiestintä ja niihin liittyvillä aloilla sekä nuoria ammattilaisia, joilla on kokemusta virastojen, suhdetoiminta osastojen, markkinointi ja mediayhtiöt, jotka haluavat ottaa korkean teknisiä tai johtavassa asemassa. Kurssi on monitieteinen suunnan median, kehittää yrittäjähenkisyyttä. Kaikki kurssit strategisiin ja käytännön hallinta, joka perustuu vankka pohja liikkeenjohdon ja perusteellinen tuntemus menetelmiä käytännön soveltamista nykyisten taitoja. Opiskelijoilla on mahdollisuus vilauksen kehitysprosessia mediaympäristössä yhteydessä käynnissä olevien yhteiskunnallisten muutosten. Valmistuneet tehdään paitsi ymmärrystä mediaympäristössä he myös hankkia tarvittavia tietoja sen suunnitteluun ja kehittämiseen. Alussa lukukauden: May 1st toukokuu erikoistuminen  Brand Management  Konserniviestintä  kulttuurin ja luovien elinkeinojen... [-]