Maisteriohjelmat Viestintässa

Täältä löydät 156 Maisteriohjelmaa Viestintässa

Viestintä

Haluatko uralle, jossa rakennetaan verkostoja ja muodostetaan suhteita? Ehkä tekisit mielelläsi töitä median parissa? Maisterin tutkinto viestinnän, median tai suhdetoiminnan aloilla todennäköisesti sopii sinulle. 

Viestintä tarjoaa uran, jossa pääsee tutustumaan asiakkaan ja yrityksen välisiin suhteisiin ja jossa strategian, markkinoinnin ja tutkimuksen teoria ja käytäntö tulevat tutuiksi. Median tai viestinnän maisterin tutkinto pitää sisällään useiden akateemisten alojen soveltavia opintoja, mukaan lukien humanistiset tieteet, yhteiskuntatieteet ja media. Tutkinnon suorittaneet ymmärtävät viestinnän ja median historiaa ja sitä, kuinka historia vaikuttaa viestinnän asiantuntijoiden mahdollisuuksiin nykymaailmassa. Suhdetoiminnan (PR) tutkinto opettaa ymmärtämään yrityksen ja sen erilaisten asiakaskuntien välistä viestintää sekä pitämään yllä niin voittoa tavoittelmattomien organisaatioiden kuin poliitikkojen ja julkisuuden henkilöidenkin julkisuuskuvaa. 

Tällä sivulla on laaja lista erilaisista yliopistoissa, joissa voi suorittaa viestinnän, median tai suhdetoiminnan (PR) tutkinnon. Tutistu tutkintoihin ja lue lisää sinua kiinnostavista opinto-ohjelmista!

Näytä lisää

MA Viestintä

EAE Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi April 2018 Espanja Madrid

Full Time Master Program in Corporate Communications on EAE Business School tarkoituksena on kouluttaa johtajia uusia viestintävälineitä .... [+]

Masters Viestintä

Viestintä on dynaaminen prosessi: media yhteiskunta on johtanut sulkea tapa järjestöjen kommunikoida kaikkien sidosryhmien kanssa, sekä sisäisiä että ulkoisia. Web 2. 0 puolestaan ​​on tullut uusia sosiaalisia tekniikoita (virtuaalisia yhteisöjä, blogit, jne.) asioista suhdetta kuluttajille ja yrityksille.

Full Time Master Program in Corporate Communications on EAE Business School on suunniteltu koulutetaan uuden median hallinta viestintävälineet, jotta niitä voitaisiin soveltaa tavoitteissaan.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija pystyy:

- Johtava yrityskuva strategiat ja organisatoriset identiteetti, jotka auttavat määrittelemään persoonallisuutta yrityksen asiakkaat, omistajat, toimittajat ja yhteiskunnassa yleensä kokevat arvot avoimuutta ja tehokkuutta. ... [-]


Master Yritysten Viestintää: Suhdetoiminta, Protokolla Ja Tapahtumat Barcelonassa

ESERP Business School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 1 vuosi October 2017 Espanja Barcelona

Muodostivat voit käsitellä median ja selvittää, miten hankkeen hyvä yrityskuva ja kuinka ulkoisten tekijöiden vaikuttaa kaikkiin päätöksiin. [+]

tutkia Master Corporate Communication: Public Relations, pöytäkirja ja tapahtumat Barcelonassa voit kehittää viestintää työskennellä liiketoimintaosaamista. Jos olet aktiivinen henkilö, ihmisten taidot ja ovat kiinnostuneita viestinnän, kiinnitä huomiota! Voit istua viestinnän alalla tahansa yritys, koska olet koulutettu käsittelemään tiedotusvälineet ja sinun päällikön PR yleensä mahdollistaen jopa voittaa sisäisen ja ulkoisen kriisin. Opit myös eri protokollia, kuten virallisia, liike ja sosiaaliset sekä järjestää joitakin tapahtumia auttamaan muita oman yrityksen nimi. Ei vain sitä, vaan myös hankkia tarvittavat toimenpiteet valmistelemaan talousarviot, joiden avulla voit onnistuneesti suorittaa nämä tapahtumat käsitteitä. Jopa, opit sanatonta, olennaista verkottuminen kun tiedonannossa ja tulkita viestejä. Tiedäthän, jos haluat työskennellä missä tahansa alalla konserniviestintä ja suhdetoiminta, tutkimus Master Corporate Communication: Public Relations, pöytäkirja ja tapahtumat Barcelonassa Se on paras vaihtoehto siirtyä paras koulutettua työvoimaa mahdollista. On tunnustamista UVic-UCC myönnät viimeistellä oman korkeakoulututkinnon, ja sponsoroi Abertis säätiö. Mitä odotat ilmoittaa? Tavoitteet Korkea organisointikykyä, johtaminen. Sopeutua muutoksiin ja teknologinen innovaatio. Kyky tarjota strategista ja operatiivista johdolle yhtiön suunnitelmia. Kriittinen analyysi ja kapasiteetin ottoon. Nopeus tunnistamiseen, analysointiin ongelmat ja niiden ratkaiseminen. Avaa sosiaalis-taloudellisen ja kulttuurisen ympäristön mentaliteetti. Kuten vanhempi, sekä henkilökohtaista ja ammatillista kehitystä niiden päivittäisiä toimia, lopulta muuttaa tuottavuus kustannukset koulutusta yrityksille ja organisaatioille kulttuurin rikastumista. Metodologia Case-tutkimus: toimintayksiköiden yhtiön käsitellään tapaustutkimusten kautta. Joista useimmat kehittämään todellisia ongelmia, joita voi esiintyä missä tahansa yrityksessä. PMO: hallintatyökalut ja tuki muuttaa projektista todellisuutta, jossa kokonaisnäkemys ja dynaamisessa ympäristössä, jossa sen vahvuudet ja heikkoudet. Inspireo Workshop / LEGO menetelmät: parantamalla liike rekrytointi, täyden potentiaalin ihmisten ympäristössä luova ja osallistuva työskentely. Levitetään työpajojen nimeltään INSPIREO Wokshop... [-]

Master Markkinointi Ja Viestintä

Université Internationale de Casablanca
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta August 2018 Marokko Casablanca

Tämä koulutus avulla opiskelija voi olla lähde ehdotuksia näillä alueilla ja varmistamaan hänelle jonkinasteisen todellista autonomiaa toiminnoista tyypin tuotepäällikkö tai markkinointipäällikkö. [+]

Maisterit Viestintässa. Tämä koulutus kestää kaksi vuotta (M1 ja M2) tai 4 lukukautta yhteensä. On opiskelijoille, jotka haluavat edelleen tietojaan maailmassa markkinoinnin ja viestinnän, tietojen markkinoiden trendit kuluttajien odotukset, mutta myös kehittää analyyttisiä, viestintä- ja vuorovaikutustaidot voidakseen suorittaa päätöksenteon organisaatiossa. Tämä koulutus avulla opiskelija voi olla lähde ehdotuksia näillä alueilla ja varmistamaan hänelle jonkinasteisen todellista autonomiaa toiminnoista tyypin tuotepäällikkö tai markkinointipäällikkö. Tunnustukset M1 Pääsy 1. vuosi Master (M1) edellyttää tason tutkintotodistuksen tutkinnon hallinnon ja talouden tai vastaava (BAC +3) aloilla johdon tai muiden vastaavien kokoonpanojen joiden merkityksellisyys arvioidaan, että opetus joukkue. Pääsyehdot Valinta seuraavasti: tiedosto tutkimus Ranskan testi: kirjallinen koe Englanti testi: UIC valmistuneet B1 CEFR taso testi Valmistuneille muiden toimielinten: B2 CEFR taso testi suullinen haastattelu yleistä tietämystä ja mahdollisuuksia opiskelijan menestyä valitsemassaan Master. MAHDOLLISUUDET Kautta aikana alan ohjelman, joka sisältää runsaasti teoreettinen vaan myös käytännön oppimista, voittajien on mahdollisuus harjoitella kaupat korkea vastuualueet: Tuotepäällikkö Tiedottaja Assistant Tuotepäällikkö Projektipäällikkönä viestintätoimisto Community Manager Myyntipäällikkö tai avustajan Manager Key Account Brand Manager (tuotepäällikkö) Konsultti markkinoinnin ja myynnin strategiaa [-]

Virallinen Maisterin Tutkinto Poliittinen Ja Institutionaalinen Viestintä (maisterin Tutkinto Markkinoinnissa, Konsultointi Ja Poliittinen Viestintä - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi May 2018 Espanja Madrid

Tämä ohjelma antaa pääsyn dual maisterin tutkintoon valtiotieteen ja yhteisöasiakkaat yliopiston viestinnän tutkimuslaitos Ortega y Gasset (IUIOG) ja Master in Marketing, Consulting ja viestintäpolitiikka yliopiston Santiago de Compostela (USC). [+]

Tämä ohjelma antaa pääsyn dual maisterin tutkintoon valtiotieteen ja yhteisöasiakkaat yliopiston viestinnän tutkimuslaitos Ortega y Gasset (IUIOG) ja Master in Marketing, Consulting ja viestintäpolitiikka yliopiston Santiago de Compostela (USC). Opettajat hyvityksiä ansainnut Master tunnistetaan automaattisesti, tarvitsematta ottaa ylimääräisiä kursseja pääsyä jatko-opintoja yliopistossa Santiago de Compostela ja Murcia avulla ohjelman kanssa nämä yliopistot. Tavoitteet Master poliittisten ja institutionaalisten Communication Se on tärkein viittaus tässä lajissa Espanjassa, joilla otettu huomioon vuosien 2012, 2013 ja 2014 paras Master of Communication, mukaan arvostetun sijoitusta Masters valmistettu vuosittain sanomalehti El Mundo. Hänen koulutus ohjelma vastaa kasvavaan kysyntään viestintä ammattilaisten järjestöjen strateginen lähestymistapa. Se tarjoaa niille, jotka haluavat erikoistua tällä alalla tarvittavat välineet, sekä teoreettisia ja erityisesti käytännöllisiä suunnitteluun ja toteuttamiseen tehokkaita strategioita ja tehokasta politiikan ja institutionaalisten viestintää. Yleiset tavoitteet: Tämä Master on ohjelma, joka on päätavoitteena kehittää tarvittavat tiedot ja taidot asianmukaisen ammatillinen suorituskyky alan markkinointi- ja poliittinen viestintä aina klo, hallinnollisen ja / tai institutionaalista. Se on tuottaa tutkinnon kokonaisvaltainen käsitys kaikilla aloilla, joilla poliittisen markkinoinnin, samaan aikaan hallussaan taitoja tavata useita tehtäviä, joissa käsitellään yrityksissä harjoittavat näillä markkina-alueilla. - Erityistavoitteet: 1. Kehittää kattava maailmanlaajuinen markkinointi poliittisen ajattelun, poliittinen viestintä erityisesti ja poliittisia konsultointia yleensä. 2. Hankkia perusteellista tietoa eri tekninen neuvonta, prosessit vaikuttavat politiikka ja poliittinen markkinointiviestinnän tekniikoita, strategioita ja täytäntöön panemiseksi tarvittavat resurssit, hallita ja parantaa markkinoinnin järjestöjen ja laitosten. 3. Hanki kattava käsitys sosiaalisten ja organisaation yhteydessä, jossa poliittisen markkinoinnin osata tunnistaa yleisöille, kumppanit, toimijoiden ja tekijöiden ja viestinnän sekä viestinnän ja markkinoinnin työkalut, joita tarvitaan vuorovaikutuksessa keskenään kehittyy. 4.... [-]

Master Markkinoinnin, Viestinnän Ja Uuden Median

Bologna Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta December 2017 Italia Bologna

Master Markkinointi, Viestintä ja New Media on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. [+]

Maisterit Viestintässa. mestari markkinoinnin, viestinnän ja uusmedian on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. Laajentamisen kautta mobiililaitteiden joka päivä, yhä useammat ihmiset ympäri maailmaa pitää yhteyttä eri sosiaalisen median: Twitter on 320 miljoonaa aktiivista käyttäjää kuukaudessa, Instagram 400 miljoonaa, Google+ 540 miljoonaa, YouTube 1 miljardi ja Facebook 1,6 miljardia. Mitä olemme todistamassa on enemmän kuin teknologinen vallankumous, se on syvä sosiaalis-kulttuurinen muutos. Yritykset ympäri maailmaa kasvaa jatkuvasti summa he sijoittavat heidän verkkomainontakanavista parantaa suhdetta kuluttajien ja liike-elämän. Yhdessä kumppaniemme kanssa IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM ja WPP, tämä maisterin tutkinto tarjoaa opiskelijoille pätevyys ja taidot aloittaa johto- tai konsultointi uran alan digitaalisen viestinnän. Tämä kansainvälinen ohjelma, jossa opiskelijat eri puolilta maailmaa ja tiedekunnan koostuu professoreiden, johtajien ja yrittäjien, tapahtuu ainutlaatuisesta tunnelmasta 16. vuosisadan huvila kukkuloilla Bologna. Kiitos harjoitustyöt, yhtiö hankkeita ja master luentoja, opiskelijat ota yhteyttä keskeisiä käsitteitä digitaalisen aikakauden: osallistuvien, luomiseen ja jakamiseen sisältö. Lopussa kurssien, Master päättyy työharjoitteluun. MASTER on investointi. KUNNIAKSI laina on TIE rahoittamiseksi. "Perte Prestito Con Lode", pitkäaikainen ja halpakorkoisten kunniaa lainaa ilman vakuuksia tarvitaan kattamaan kokonaisuudessaan lukukausimaksua. RAKENNE Maisterin tutkinto on 12 kuukauden kokopäiväinen ohjelma myös työharjoitteluun tai projektityö (kokonaispituus: 1500 työtuntia). Akateeminen osa on jaettu kahteen termejä. Te kattaa 1000 tuntia opiskelua: 400 tuntia opetukseen toiminnan ja 600 tuntia yksilön / ryhmän työtä. Ensimmäisellä aikavälillä... [-]

Maisterin Tutkinto Viestinnän Ja Poliittisen Markkinoinnin

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Espanja Madrid

Tämä ohjelma on suunnattu sekä vastavalmistuneille tai loppututkinnon aloilla opin markkinointi, journalismi, Law tai kansainväliset suhteet; ja ammattilaisille korkeakoulututkinnoista ja kokemusta politiikan maailmassa, jotka haluavat parantaa henkilökohtaista osaamista. [+]

TAVOITTEET: Opiskelijat, jotka läpäistyään tämän ohjelman: Ne parantavat omaa ammatillista profiilia alalla politiikassa. Ne saavat strategiat ja viestintätekniikoiden soveltaa niitä poliittisia ehdokkaita. Neuvonantajiksi vaalikampanjoissa tai valtion viestintä Tulevat asiantuntijat edistämisessä vaalien markkinoinnin konsultointi työnä palveluksessa poliittisen luokan. Tavoitteena on: Tämä ohjelma on suunnattu sekä vastavalmistuneille tai loppututkinnon aloilla opin markkinointi, journalismi, Law tai kansainväliset suhteet; ja ammattilaisille korkeakoulututkinnoista ja kokemusta politiikan maailmassa, jotka haluavat parantaa henkilökohtaista osaamista. METODOLODÍA CESCOMPOL on yhteisöllinen keskus yliopiston Alcala de Henares (UAH), joka on yksi Euroopan vanhimpia. Akateeminen sisältö Master rakentuu enemmän yleisiä kysymyksiä (kuten poliittinen viestintä) erityisiä moduuleja (kuten valtioneuvostolle hakemuksen, poliittisen puolueen ja ehdokkaan). Metodologia perustuu sekä teoreettisia että käytännön osia, koota kaikki hankitut tiedot ja kaikki sisältö on mukautettu sekä Espanjassa ja Latinalaisessa Amerikassa. Tiedekunta koostuu aktiivisten ammattilaisten ja asiantuntijoiden omilla moduulit, jolla on kokemusta yleisen järjestyksen, hallituksen suunnitelmia, viestintästrategiat ja kampanjoita. ARVIOINTI Hankkiminen lopullinen otsikko edellyttää voittaa kaikki Master moduulit ja kehittämistä gradu. Pätevyys SAADA MBA yliopistosta Alcala de Henares ja Mestaria CESCOMPOL OHJELMA Politiikka, kansalaisuus ja poliittinen käyttäytyminen Poliittisia skenaarioita ja vaalijärjestelmät Perusperiaatteet viestintästrategiasta Poliittiset Communication Management: institutionaalisista suhteista ja Public Affairs Viestintä offline ja online-verkot: Sosiaalinen Media Management Poliittisen markkinoinnin ja Image Management Henkilökohtaisen johtajuuden ja puhe Poliittiset Consulting: suunnittelu ja hallinta vaalikampanjoiden Pro gradu -työ INTERNATIONAL STAYS Tämä Master on ohjelma pysyy yliopistoissa Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Latinalaisessa Amerikassa. Näinä pysyy, voit tavata opettajia huipputason maailman politiikan ja hyötyvät tehokasta verkottumista kokemuksesta .Tiivistepinnoille ohjelma, joka erottaa oman ammatillisen profiilin. URA Opiskelijat voivat täyttää tehtävissä: poliittiset puolueet Consulting viestintä Toimistot... [-]

Mestari Markkinointi Ja Viestintä

Rome Business School
Kampus tai online Kokopäiväinen Osa-aikainen 1 vuosi October 2017 Italia Rooma + 1 lisää

Liity kansainvälisin liiketoiminta koulu Euroopassa! Training huippuosaamisen, maksetaan harjoittelupaikkoja, opiskelijat 140 maasta, ura palvelu, kansainvälinen verkottuminen ja monet muut edut oman ammatillisen ja henkilökohtaisen kehityksen. Opetus kaavat jokaista kysyntää. [+]

LAST hakea, NYT! Master Markkinointi ja viestintäjohtaja Rooma Business School on ihanteellinen valinta ammattikäyttöön etsivät maailmanluokan koulutusohjelma näistä aiheista, aloittaa tai vahvistaa menestyksekkään uran kansainvälisessä ympäristössä. opetuksen laatua, maksettu kansainvälisten harjoittelupaikkoja ja ura ja verkkopalvelut tarjolla kaikki myötävaikuttaa tämän ohjelman täydellisen istuvuuden niille, jotka pyrkivät menestymään työmarkkinoilla ja globaalin liiketoiminnan.

Target vastaanottajat Maisterin tutkinto on tarkoitettu kaikille niille, jotka etsivät heidän ensikosketus maailmassa markkinoinnin ja viestinnän tai, kaikille niille, jotka jo työskentelevät tässä ympäristössä, mutta pyrkivät laajentamaan tietämystään oman alansa, kaikki jäsennelty ympäristö. Opiskelijat kiinnostunut osallistumaan tämän maisterin tutkinto ovat tyypillisesti: tutkinnon tai ilman aiempaa kokemusta markkinoinnin ja viestinnän markkinoinnin ammattilaiset viestinnän ammattilaiset ammattilaiset toimivat ympäristöissä muut kuin markkinoinnin ja viestinnän, jotka haluavat hankkia syvempää tietoa tai aloittaa tällä alalla työskentelevien yrittäjät pyrkivät rakentamaan säätiöiden markkinointiviestinnän tietoa. Rakenne (1 vuosi) 6 kuukautta Roomassa: Luennot + Lisätietoa Aktiviteetit 6 kuukautta Projektityö Yritysvierailuja kulttuuriohjelmaa Opintomatkoja Euroopassa Kansainvälinen maksettu työharjoittelu: Maassa valintasi   Sisältö Markkinoinnin Yritys ja markkinointistrategia Ymmärtäminen Marketplace ja Kuluttajat Markkinointiympäristö Markkinointi Information Systems ja tutkimus Kuluttajamarkkinoiden ja kuluttajapolitiikan Ostajan käyttäytyminen Business Markkinat ja Business Ostajan Käyttäytyminen Designing Asiakaslähtöinen markkinointi Mix Segmentointi, kohdistaminen, erilaistuminen ja Paikannus Tuote, Palvelut ja tuotemerkit Uusi-tuotekehitys ja Life-Cycle strategiat Hinnoittelu: ymmärtäminen ja kaappaaminen Asiakas Value Hinnoittelu strategiat markkinointikanavat Vähittäismyynti ja tukkumyynti Integroitu markkinointiviestintä strategia Viestintä ja edistäminen Mainonta Suhdetoiminta Henkilökohtainen myyntityö Myynninedistäminen Suoramarkkinointi Event Management Online Markkinointi Verkkosivujen luominen Hakukoneoptimointi (SEO) Web Analytics Hakukonemarkkinointi (SEM) Sosiaalinen media markkinointi Email Marketing Online Advertising Kilpailevat kansainvälisesti Aikaan kilpailuetua Kansainvälinen markkinointi ja globaaleilla markkinoilla Markkinointi Etiikka ja sosiaalinen vastuu... [-]

Virallinen Mestari Luomaan Ja Kehittämään Digitaalisten Projektien

FDModa - LCI Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Espanja Barcelona

Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. [+]

Master Digital Creation ja kehittämishankkeet Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. Digitaalinen suunnittelija on nyt keskellä erilaisten perheiden ja ammattialojen, kuten Audiovisuaalisen viestinnän, graafinen suunnittelu Graphic Arts Advertising Public Relations ja vuorovaikutusta suunnittelun aloilla, ja osoittaa lisätään synergiaa usein sisältyvät alan sisällä puhelut kokemuksia ja yhä suunnattu digitaalisen median sekä korostavat eri alakohtaisia ​​tutkimuksia ja paikallisten ja valtion raportteja. Toisin kuin useimmat koulutus tarjoaa alan digitaalisen suunnittelun, tekijä, joka erottaa tämän Masters Digital Creation ja kehityshanke on muodostaa niin kutsutun Front End Designer (Front End tai Frontend Designer) on ammatti . Front End koostuu kaiken, on tekemistä sen kanssa, mitä näet ja vuorovaikutuksessa digitaalisen projekti, se on ammattilainen, joka pystyy suunnittelemaan, suunnitella ja toteuttaa kaikki kehityksen tarpeen ennen lopullista tuotantoa jotta varmistetaan toteutettavuutta, tehokkuutta ja optimoidaan suunniteltu hankkeita. Myös opiskelijat voivat halutessaan erikoistua kahdella alueella, enemmän kokeellista ja enemmän suuntautunut maailmaan luomisen, viihde- ja kulttuuri, kokea fiksu kansalainen ja älykkäät kaupungit sekä muut keskittynyt enemmän strategiasta suostuttelua, merkkituotteita sisältöä, enemmän kehittynyt ja suuntautunut tuotteiden alaa ja kuluttajapalvelut. Tavoitteet: Kouluttaa ammattilaisia ​​erikoistunut luomiseen ja kehittyneiden digitaalisten hankkeiden valinnan erikoistuminen: Hankkeet mainonnan ja strategista viestintää Opiskelija muodostua ideointiin ja prototyyppien digitaalisen viestinnän strategioita tuotemerkkejä ja organisaatioita. Mitä käytännön koulutusta, opiskelijat voivat valita web design ja mobiilisovellusten suunnittelu vuorovaikutuksen suunnittelu hankkeita avaruuteen: opiskelijalle muodostuu käsitys ja kehittämistä vuorovaikutuksen suunnittelu sovelletaan tilaa yleisesti että on, vähittäiskauppa,... [-]

Master Palvelun Suunnittelussa

Domus Academy
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta January 2018 Italia Milano

Master Service Suunnitteluohjelma on tarkoitus edistää tarinankerronta ja prototyyppien taidot, ongelmaratkaisutaulukko ja liiketoiminnan suunnittelu lähestymistapa auttaa opiskelijoita kehittämään innovatiivisia palveluja ideoita. Kautta käyttäjä havainto, opiskelijat tunnistaa tyydyttämättömiä käyttäjien tarpeet ja kehittää vakuuttava skenaarioita, fyysistä ja virtuaalista järjestelmien palvelukokemuksen tiiviissä kosketuksessa ammattilaisten, yritysten ja julkisen sektorin organisaatiot. [+]

Maisterit Viestintässa. Uusi tieto- ja viestintätekniikka tuovat on vallankumous johtaa radikaali muutos tavassa, jolla palveluja tarjotaan ja nauttia, tuottaa muuttuvat tarpeet ja toiveet, sekä julkisella että yksityisellä sektorilla. Palvelumuotoilu, kokonaisvaltaisella ja monialaista lähestymistapaa, toimii tässä yhteydessä ja jonka tehtävänä ymmärtää ja omaksua sosiaalisia muutoksia saavutettavuutta kokemuksia ja ratkaisuja arvaamaton tulevaisuuden skenaarioita. master palvelun suunnittelussa Ohjelman tarkoituksena on edistää tarinankerronta ja prototyyppien taidot, ongelmaratkaisutaulukko ja liiketoiminnan suunnittelu lähestymistapa auttaa opiskelijoita kehittämään innovatiivisia palveluja ideoita. Kautta käyttäjä havainto, opiskelijat tunnistaa tyydyttämättömiä käyttäjien tarpeet ja kehittää vakuuttava skenaarioita, fyysistä ja virtuaalista järjestelmien palvelukokemuksen tiiviissä kosketuksessa ammattilaisten, yritysten ja julkisen sektorin organisaatiot. Yleisö Ohjelma on suunnattu hakijoille, jotka ovat ensimmäisen tason asteen ja / tai ammatillinen kokemus Visual ja graafinen suunnittelu, Interaction design, arkkitehtuuri ja luova Coding. Ohjelma on avoin myös ehdokkaiden tutkintotodistus / aste tai työkokemus Business Design, Communication Science, New Media, Psychology, sosiologia, tai vastaava, jos ne motivoivat ääni tutkimus kiinnostusta ohjelman aiheita ja vahvan salkun. Tulos Valmistuneet Master in Information Design voi hakea työtä vakiintuneita yrityksiä, kuten suuret yritykset, palveluyritykset, suunnitteluneuvonta sekä kansalaisjärjestöjen, valtion virastot, tutkimuslaitokset, tai aloittaa oman konsultointiin. Mahdollisia tehtävänimikkeitä ovat: Service Designer, Experience Suunnittelija ja suunnittelu strategina. Ohjelma Master Service Suunnitteluohjelma on workshop-pohjainen tukemana luentojen ja opetusohjelmia, ja kenttätyötä. Alan ammattilaiset, kurssin johtaja, ja projekti johtajat ohjata opiskelijoita kautta valmennuksessa ja projektin ohjauksen. Ohjelma koostuu neljästä moduulit, joista jokainen sisältää kahden viikon kurssi ja kuuden viikon työpaja. Moduulit seuraa kahden kuukauden harjoittelujakson aikana ja lopullinen portfolio esitys. Modulaarinen rakenne on muokattavissa, jolloin joustavuus ja erilaisia ​​paremmin palvella opiskelijan... [-]

Maisteriohjelman Markkinointi-, Palveluiden Ja Viestinnän Hallintaa

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 kuukautta September 2018 Sveitsi St.Gallen

Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) koostuu ainutlaatuinen yhdistelmä perus johdon tieteenalojen ja markkinoita ja liiketoimintamalleja asiaa teollisuudenaloilla. Tämän käsitteen MSC ylittää klassisen käsitteet markkinointi. [+]

 

Tavoitteet:

Lisäarvo asiakkaalle - tavoitteeksi asetettua kestävää yritysjohdon

Globalisoituneessa maailmassa, kestävää yhtiön arvon voidaan syntyy vakuuttava tuotteita ja palveluja asiakkaille, jotka ovat huomion keskipisteenä. Markkinointi tämänsuuntaisia ​​keskittyy saavuttamaan mahdollisimman korkea asiakaslähtöisyys tuotteisiin ja palveluihin. Tämä integroiva näkemys, joka ylittää klassisen markkinointi, on mitä Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) on sitoutunut: ohjelma yhdistää kaikki johto tieteenaloilla, jotka suhtautuvat laakerit asiakkailta ja yhdistää niitä markkinoita ja liiketoimintamallit ajankohtaisia ​​teollisuudenaloilla. ... [-]


Executive Master In Corporate Communication

IMF Business School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 17 viikkoa Avoin ilmoittautuminen Espanja Madrid

Tämä Master on rakennettu ymmärrystä avaimet kehittää strategia innovatiivisia, tehokkaita, kustannustehokkaita ja joilla pyritään maksimoimaan asiakkaan kokemus viestinnän. kaikkein häiritsevä trendejä analysoidaan, strategioita suurempi vaikutus liiketoimintaan tutkimus, ja selitetään yksityiskohtaisesti kaikki työkalut, joiden avulla voimme toteuttaa hienostunut malli viestinnän hallintaa ottaen huomioon rinnakkaiselo maailman online-ja offline ja kiinnittäen erityistä huomiota vaikutuksiin tuloslaskelmaan liiketoiminnan. [+]

Maisterit Viestintässa. Tämä Master on rakennettu ymmärrystä avaimet kehittää strategia innovatiivisia, tehokkaita, kustannustehokkaita ja joilla pyritään maksimoimaan asiakkaan kokemus viestinnän. kaikkein häiritsevä trendejä analysoidaan, strategioita suurempi vaikutus liiketoimintaan tutkimus, ja selitetään yksityiskohtaisesti kaikki työkalut, joiden avulla voimme toteuttaa hienostunut malli viestinnän hallintaa ottaen huomioon rinnakkaiselo maailman online-ja offline ja kiinnittäen erityistä huomiota vaikutuksiin tuloslaskelmaan liiketoiminnan. Paras puhujat kattaa kautta lähinnä käytännön lähestymistapa, koko viestinnän liiketoimintaan malleihin päähenkilöt uuden liiketoiminnan paradigma. 60 op, joista 170 tuntia on kasvot järjestetty 12 moduulit ja työpajan, johon liitetään luonnos viestinnän yritys. Suurimmassa määrin käytännöllinen ja tukee tositapauksista. Tämä master mahdollistaa opiskelijoiden luoda tehokkain yritysten viestintää strategioita alalla organisaation ja johtaa tarvittavat resurssit toteutusta. TAVOITTEET Executive Master in Corporate Communication Päätavoitteena Tämän Master Executive, että osallistujat tietävät kehittää strategioita ja toimintasuunnitelmia toimintaa markkinoinnin ja viestinnän erikokoisia yrityksiä ja aloja. Lisäksi tämä master saat: Opi markkinointi ja viestintä B2B ja B2C. Ymmärtää täydentävät online-ja offline-maailmassa. Ll ymmärtää markkinoiden ymmärtämistä ja suhde uusi kuluttaja. Analysoi mittarit ja analytiikan ymmärtää suorituskykyä markkinointi ja viestintä. Kehittää ja suunnittelee häiritsevä, innovatiivisia ja luovia strategioita ja kuinka soveltaa niitä uusille markkinoille. Menetelmät ja arviointi MENETELMÄT tila: Sijainti: Campus IMF Madrid Kesto: 17 viikkoa Tuntia: Perjantai 16: 00-21: 00 ja lauantaina 09: 00-14: 00 Networking Intensive Program Tämä Master menetelmien suuri vaikutus koulutukseen, joka asettaa opiskelija keskellä kaikkien teoreettiset ja käytännön toimia työssä. Kaikki moduulit ovat kehittäneet ammattilaisia, johtajia alallaan. Nämä, henkilökohtaisesti, tehty teoreettinen esitys, Contextualizing aiheita kunkin istunnon, ja luottaa testataan työkalut toimivat falicitarán opiskelijat vakiinnuttaa tietoa. Eri istunnot täydentyy työpaja... [-]

Master Of Advanced Studies In Kulttuurienvälisen Viestinnän (mic)

USI Università della Svizzera italiana
Opetus kampuksella Osa-aikainen 14 - 18 kuukautta September 2017 Sveitsi Lugano

Osa-aika jatko ohjelma ammattilaisia ​​operatiivisten tai strategista tilanteita monikulttuurisessa ympäristössä ja hallinnassa monikulttuurisen henkilöresursseja. Vuonna 2004 perustettu MIC on ainoa akateeminen ohjelma Intercultural Communication laatuaan Euroopassa, jonka avulla voit jatkaa oman ammatillisen toiminnan opiskellessaan. [+]

Rikastuttaa ammatillinen profiili julkisella tai yksityisellä sektorilla korkean tason kulttuurituntemusta!

 

Uusi painos alkaa 02 lokakuu 2017

Master of Advanced Studies in Intercultural Communication (MIC) on osa-aikainen jatko ohjelma ammattilaisia ​​operatiivisten tai strategista tilanteita monikulttuurisessa ympäristössä ja hallinnassa monikulttuurisen henkilöresursseja.

 

Vuonna 2004 perustettu MIC on ainoa akateeminen ohjelma Intercultural Communication laatuaan Euroopassa, jonka avulla voit jatkaa oman ammatillisen toiminnan opiskellessaan.

 

Osana ohjelmaa voit: Saavutetaan suurempi ymmärtäminen oman kulttuurin ja muiden kulttuureja. Kehittää laser keskittyä analysointiin monikulttuurisissa tilanteissa; Saavat tarvittavat taidot välittävä konflikteja ja luoda tehokkaita ratkaisuja; Haasta itsesi kulttuurienvälisen strategisiin istuntoja Aasiassa, N. Afrikassa ja Euroopassa, Tehdä välittömästi vaikutus organisaation. ... [-]


Master Viestintä Ja Kulttuurin Hallinta

Zeppelin University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 - 2 vuotta August 2018 Saksa Friedrichshafen

Yhteiskunnissa tänään, kulttuurien tuntemusta ja riitauttamattomuus näissä kulttuureissa ovat haluttuja kuin koskaan. Samoin vaatimukset viestinnän käytännöt ovat lisääntyneet dramaattisesti. Tästä syystä viestintätaitoja ja kulttuurien tuntemus ovat keskeinen pätevyys 21. vuosisadalla. [+]

Maisterit Viestintässa. Yhteiskunnissa tänään, kulttuurien tuntemusta ja riitauttamattomuus näissä kulttuureissa ovat haluttuja kuin koskaan. Samoin vaatimukset viestinnän käytännöt ovat lisääntyneet dramaattisesti. Tästä syystä viestintätaitoja ja kulttuurien tuntemus ovat keskeinen pätevyys 21. vuosisadalla. Meidän Master tutkinto alalla "Viestintä & Cultural Management"Vastaa näihin haasteisiin. Täällä opiskelijat voivat valita kahdesta eri kappaleita, eli he voivat keskittyä joko "Viestinnän" tai "Culture Production". Toisaalta, valmistuneet tämän kurssin oppia ja analysoida kulttuurirahastot nykyisten yhteiskuntien, kun taas toisaalta ne ovat käytössä, kautta kommunikatiivisen käytännössä olla mukana ratkaisemisessa nykyiseen yhteiskunnallisia kysymyksiä. Yhdessä, viestintä ja kulttuuri ovat epätodennäköisiä peruskäsitteet modernin yhteiskunnan. He korostavat, mitä pidämme itsestäänselvyytenä ja, prosessissa, kutsuvat sitä kyseenalaiseksi. Joka muuttaa tilannetta. Ylempään korkeakoulututkintoon alalla "Communication & Cultural Management" tarjoaa opiskelijoille kriittinen analyysi viestinnän ja kulttuurin tieteen teorioiden ja perustetaan pitkälle ymmärtämään toimintaa ja nyky-yhteiskunnan ongelmiin. Opiskelijat opiskelevat tutkimusmenetelmät liittyvät humanististen ja yhteiskuntatieteiden, sekä toiminta yhteiskunnallisen ja kulttuurisen analyysi. Dialogi-suuntautunut ja itsenäisesti järjestetty tutkintoa edistää kognitiivinen, luova, ja ilmeikäs kykyjä. Lisäksi tutkimuksessa kokemuksen karttuessa, kun organisointikykyä ja kykyä työskennellä ryhmässä kehitetään tosielämän tutkimus-, consultancy-, ja näyttely hankkeita. Uuden sukupolven johtajien kulttuurin ja viestinnän tarvitse yhä hallinta ja strategisen osaamisen valmistaa heitä tekemään monimutkaisia ​​päätöksiä dynaamisessa ympäristössä median, kulttuurilaitokset, talous, ja yhteiskunta - niin kansallisesti ja kansainvälisesti. Yhdistä kulttuuri ja viestintä kanssa johtamistaidot Ohjelma kaikille, jotka on enemmän uskoa kulttuurin ja viestinnän kuin numeroita ja toimistoissa. Professorit pitäisi tietää tämä parhaiten: Mitkä ovat tärkeimmät kysymykset tiedekunnan Cultural laitos? Kestävä yhteiskunta ja media Kuinka vapaa on tiedonkulkua? Mitä media kommunikoida? Ja miten? Mitä muuta sinun pitäisi tietää tietoyhteiskunnassa? Cultural... [-]

Master Digitaalisessa & Sosiaalisen Median Markkinoinnin

inesdi - Digital Business School
Kampus tai online Kokopäiväinen Osa-aikainen 240 - 1500 tuntia February 2018 Espanja Madrid Barcelona Espanja Online + 3 lisää

Me esittelemme Master Digital Marketing & Social Media. Sen lisäksi, että virallista nimeä Inesdi Digital Business School, saat korkeakoulututkinnon yliopiston Nebrija. [+]

Me esittelemme Master Digital Marketing & Social Media. Sen lisäksi, että virallista nimeä Inesdi Digital Business School, saat korkeakoulututkinnon yliopiston Nebrija. Internet, digitaalisten alustojen ja tietotekniikan muuttavat ympäristöämme. Yritykset tarvitsevat ammattiprofiilien sopusoinnussa uusien markkinasuuntausten ja siksi edistämme tätä University maisteriksi yliopiston kanssa Nebrija. Kun tavoitteena on juna ammattilaiset jotka voivat tarjota ratkaisuja digitaalinen muunnos jossa olemme upotettu sekä yrityksille ja yhteiskunnalle yleensä. Tämä Master tutkinto Marketing valmistunut Digital & Social Media muuttuu koskevat erikoiskoulutusta digitaalisessa taloudessa sovellettu eri liiketoiminta-alueilla organisaatioiden. Opiskelija kehittää tietoa ja sopivimmat tekniikat suunnittelu, toteutus, hallinta, analysointi ja maltillisuus on 360 Digital Marketing Plansisältäen myös Social Media Plan. Kasvot, verkossa ja monimuoto-opetusta henkilökohtaista ohjausta toteuttamisessa Final Master Project uraohjaus kautta "urasuunnitelman" yksilöllisen Kehittäminen "360 Marketing Plan" ja "Plan of Social Media" Joissa on yhteensä 37 luokkaa webinaariin (online-tilassa) maisteriohjelman Alustavia Module: periaatteet ja perusteet digitaalisen talouden Moduuli 1: Plan digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media I Moduuli 2: Verkostoituminen Moduuli 3: Plan digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media II Moduuli 4: Professional hallinta: toimet, kanavat ja välineet 2.0 Moduuli 5: ORM - Online maine markkinointi, mittaus ja valvonta Moduuli 6: Content Management: luominen, hallinta ja sisällön jakeluun Moduuli 7: Digitaalinen markkinointi suunnitelma ja sosiaalinen media III Moduuli 8: talteenotto ja muuntaminen strategiat I: Saapuva Markkinointi Moduuli 9: Paikannus hakukoneissa Moduuli 10: Strategiat vangita ja muuntaminen II: Digital Advertising Moduuli 11: Web-analytiikka ja kannattavuuden Moduuli 12: Markkinointisuunnitelma IV Digital ja sosiaalinen media Moduuli 13: Strategiat uskollisuus ja sidos digitaalisissa ympäristöissä (sitoutuminen) Moduuli 14: Mobile Marketing Moduuli 15: Sähköinen kaupankäynti Moduuli... [-]

Maisteri Tapahtumien Hallintaan

Up Level School of Management
Opetus kampuksella Osa-aikainen 124 - 124  November 2017 Italia Milano Rooma Napoli + 2 lisää

Master in Event Management on moderni ja innovatiivista koulutusta, joka valmistaa alan ammattilaisten luomisen ja tapahtumien hallinta. Toisin kuin muut perinteisemmät kurssien Event Management pyrkii olemaan kattavampi väline: se on erityinen Master MICE sektorilla suunnittelustrategioihin ja perustekijöistä integroidun viestinnän suunniteltu sopimaan organisaation ja viestintätekniikoita. [+]

Maisterit Viestintässa. Master in Event Management on moderni ja innovatiivista koulutusta, joka valmistaa alan ammattilaisten luomisen ja tapahtumien hallinta. Toisin kuin muut perinteisemmät kurssien Event Management pyrkii olemaan kattavampi väline: se on erityinen Master MICE sektorilla suunnittelustrategioihin ja perustekijöistä integroidun viestinnän suunniteltu sopimaan organisaation ja viestintätekniikoita. Miksi valita Master in Event Management? Uusi Master Event Management Up taso valmistelee itse sovi teitä toimimaan erittäin kilpailukykyinen teollisuus koulutuksen kautta 360 astetta tapahtumissa ja MICE sektorilla. Mitä Event Manager? Master valmistelee kattavasti ammattilaiset Event Manager pystyä toimimaan tapahtumien markkinoilla "kansallisia ja kansainvälisiä", ammattilainen, joka suunnittelee ja kehittää tapahtuman, ottaa vastuun valinnasta mainosaineistoelementtejä, tekniset ja logistiikka. Hän tajuaa ja huolehtii koko tapahtuman suunnitteluun, brändin rakentamiseen, markkinointi- ja viestintästrategiaa, audio-video tuotanto, käsikirjoittaminen, logistiikka, budjetointi, neuvottelu ja globaali asiakaspalvelua. Event Management Huippuluokan ratkaisu muodostaa - tällä erityinen kurssi - ammattiroolissa joka voi pysyä markkinoiden vaatimuksiin ja jopa ennakoida niitä, kiitos ääni ja perusteellista koulutusta, joka lisäksi teoreettisia ja käytännön taitoja lähettää jokainen konkreettinen ja tehokas lähestymistapa hallintaan yritysten viestintää internetissä. Koulutus, joka takaa avaaminen innovaatiopolitiikan pidetään jatkuvasti ajan tasalla ja master tehokkaasti jokainen uusi markkinoinnin ja viestinnän tekniikkaa. (Yksityiskohtainen oppimäärä) sijainnit Milano Rooma Napoli Ammatillinen myyntipisteistä Master Event Management avaa tärkeä uravaihtoehto. Tässä muutamia mahdollisia työmahdollisuuksia joka esittelee itsensä käytyään master: Virastot tapahtumien järjestäminen (luovuutta ja tuotanto) Neuvoja tapahtumien järjestäminen Event Manager yrityksen sisällä matkailuala hotellialalla mainostoimistot PR virastojen ja lehdistöpalvelu keskimääräinen Voittoa tavoittelemattomat yhteisöt Ja yhteisissä Event Manager MICE Manager Incentive isännöitsijä PCO Manager kokous Planner opintosuunnitelma kommunikointikyvyt / asiakashallinta Markkinointi ja viestintä Pre... [-]