Maisteriohjelmat Viestintässa

Täältä löydät 166 Maisteriohjelmaa Viestintässa

Viestintä

Haluatko uralle, jossa rakennetaan verkostoja ja muodostetaan suhteita? Ehkä tekisit mielelläsi töitä median parissa? Maisterin tutkinto viestinnän, median tai suhdetoiminnan aloilla todennäköisesti sopii sinulle. 

Viestintä tarjoaa uran, jossa pääsee tutustumaan asiakkaan ja yrityksen välisiin suhteisiin ja jossa strategian, markkinoinnin ja tutkimuksen teoria ja käytäntö tulevat tutuiksi. Median tai viestinnän maisterin tutkinto pitää sisällään useiden akateemisten alojen soveltavia opintoja, mukaan lukien humanistiset tieteet, yhteiskuntatieteet ja media. Tutkinnon suorittaneet ymmärtävät viestinnän ja median historiaa ja sitä, kuinka historia vaikuttaa viestinnän asiantuntijoiden mahdollisuuksiin nykymaailmassa. Suhdetoiminnan (PR) tutkinto opettaa ymmärtämään yrityksen ja sen erilaisten asiakaskuntien välistä viestintää sekä pitämään yllä niin voittoa tavoittelmattomien organisaatioiden kuin poliitikkojen ja julkisuuden henkilöidenkin julkisuuskuvaa. 

Tällä sivulla on laaja lista erilaisista yliopistoissa, joissa voi suorittaa viestinnän, median tai suhdetoiminnan (PR) tutkinnon. Tutistu tutkintoihin ja lue lisää sinua kiinnostavista opinto-ohjelmista!

Näytä lisää

Master Markkinointi Ja Viestintä

Université Internationale de Casablanca
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta August 2017 Marokko Casablanca

Tämä koulutus avulla opiskelija voi olla lähde ehdotuksia näillä alueilla ja varmistamaan hänelle jonkinasteisen todellista autonomiaa toiminnoista tyypin tuotepäällikkö tai markkinointipäällikkö. [+]

Maisterit Viestintässa. Tämä koulutus kestää kaksi vuotta (M1 ja M2) tai 4 lukukautta yhteensä. On opiskelijoille, jotka haluavat edelleen tietojaan maailmassa markkinoinnin ja viestinnän, tietojen markkinoiden trendit kuluttajien odotukset, mutta myös kehittää analyyttisiä, viestintä- ja vuorovaikutustaidot voidakseen suorittaa päätöksenteon organisaatiossa. Tämä koulutus avulla opiskelija voi olla lähde ehdotuksia näillä alueilla ja varmistamaan hänelle jonkinasteisen todellista autonomiaa toiminnoista tyypin tuotepäällikkö tai markkinointipäällikkö. Tunnustukset M1 Pääsy 1. vuosi Master (M1) edellyttää tason tutkintotodistuksen tutkinnon hallinnon ja talouden tai vastaava (BAC +3) aloilla johdon tai muiden vastaavien kokoonpanojen joiden merkityksellisyys arvioidaan, että opetus joukkue. Pääsyehdot Valinta seuraavasti: tiedosto tutkimus Ranskan testi: kirjallinen koe Englanti testi: UIC valmistuneet B1 CEFR taso testi Valmistuneille muiden toimielinten: B2 CEFR taso testi suullinen haastattelu yleistä tietämystä ja mahdollisuuksia opiskelijan menestyä valitsemassaan Master. MAHDOLLISUUDET Kautta aikana alan ohjelman, joka sisältää runsaasti teoreettinen vaan myös käytännön oppimista, voittajien on mahdollisuus harjoitella kaupat korkea vastuualueet: Tuotepäällikkö Tiedottaja Assistant Tuotepäällikkö Projektipäällikkönä viestintätoimisto Community Manager Myyntipäällikkö tai avustajan Manager Key Account Brand Manager (tuotepäällikkö) Konsultti markkinoinnin ja myynnin strategiaa [-]

Virallinen Maisterin Tutkinto Poliittinen Ja Institutionaalinen Viestintä (maisterin Tutkinto Markkinoinnissa, Konsultointi Ja Poliittinen Viestintä - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi May 2018 Espanja Madrid

Tämä ohjelma antaa pääsyn dual maisterin tutkintoon valtiotieteen ja yhteisöasiakkaat yliopiston viestinnän tutkimuslaitos Ortega y Gasset (IUIOG) ja Master in Marketing, Consulting ja viestintäpolitiikka yliopiston Santiago de Compostela (USC). [+]

Tämä ohjelma antaa pääsyn dual maisterin tutkintoon valtiotieteen ja yhteisöasiakkaat yliopiston viestinnän tutkimuslaitos Ortega y Gasset (IUIOG) ja Master in Marketing, Consulting ja viestintäpolitiikka yliopiston Santiago de Compostela (USC). Opettajat hyvityksiä ansainnut Master tunnistetaan automaattisesti, tarvitsematta ottaa ylimääräisiä kursseja pääsyä jatko-opintoja yliopistossa Santiago de Compostela ja Murcia avulla ohjelman kanssa nämä yliopistot. Tavoitteet Master poliittisten ja institutionaalisten Communication Se on tärkein viittaus tässä lajissa Espanjassa, joilla otettu huomioon vuosien 2012, 2013 ja 2014 paras Master of Communication, mukaan arvostetun sijoitusta Masters valmistettu vuosittain sanomalehti El Mundo. Hänen koulutus ohjelma vastaa kasvavaan kysyntään viestintä ammattilaisten järjestöjen strateginen lähestymistapa. Se tarjoaa niille, jotka haluavat erikoistua tällä alalla tarvittavat välineet, sekä teoreettisia ja erityisesti käytännöllisiä suunnitteluun ja toteuttamiseen tehokkaita strategioita ja tehokasta politiikan ja institutionaalisten viestintää. Yleiset tavoitteet: Tämä Master on ohjelma, joka on päätavoitteena kehittää tarvittavat tiedot ja taidot asianmukaisen ammatillinen suorituskyky alan markkinointi- ja poliittinen viestintä aina klo, hallinnollisen ja / tai institutionaalista. Se on tuottaa tutkinnon kokonaisvaltainen käsitys kaikilla aloilla, joilla poliittisen markkinoinnin, samaan aikaan hallussaan taitoja tavata useita tehtäviä, joissa käsitellään yrityksissä harjoittavat näillä markkina-alueilla. - Erityistavoitteet: 1. Kehittää kattava maailmanlaajuinen markkinointi poliittisen ajattelun, poliittinen viestintä erityisesti ja poliittisia konsultointia yleensä. 2. Hankkia perusteellista tietoa eri tekninen neuvonta, prosessit vaikuttavat politiikka ja poliittinen markkinointiviestinnän tekniikoita, strategioita ja täytäntöön panemiseksi tarvittavat resurssit, hallita ja parantaa markkinoinnin järjestöjen ja laitosten. 3. Hanki kattava käsitys sosiaalisten ja organisaation yhteydessä, jossa poliittisen markkinoinnin osata tunnistaa yleisöille, kumppanit, toimijoiden ja tekijöiden ja viestinnän sekä viestinnän ja markkinoinnin työkalut, joita tarvitaan vuorovaikutuksessa keskenään kehittyy. 4.... [-]

Virallinen Mestari Luomaan Ja Kehittämään Digitaalisten Projektien

FDModa - LCI Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Espanja Barcelona

Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. [+]

Maisterit Viestintässa. Master Digital Creation ja kehittämishankkeet Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. Digitaalinen suunnittelija on nyt keskellä erilaisten perheiden ja ammattialojen, kuten Audiovisuaalisen viestinnän, graafinen suunnittelu Graphic Arts Advertising Public Relations ja vuorovaikutusta suunnittelun aloilla, ja osoittaa lisätään synergiaa usein sisältyvät alan sisällä puhelut kokemuksia ja yhä suunnattu digitaalisen median sekä korostavat eri alakohtaisia ​​tutkimuksia ja paikallisten ja valtion raportteja. Toisin kuin useimmat koulutus tarjoaa alan digitaalisen suunnittelun, tekijä, joka erottaa tämän Masters Digital Creation ja kehityshanke on muodostaa niin kutsutun Front End Designer (Front End tai Frontend Designer) on ammatti . Front End koostuu kaiken, on tekemistä sen kanssa, mitä näet ja vuorovaikutuksessa digitaalisen projekti, se on ammattilainen, joka pystyy suunnittelemaan, suunnitella ja toteuttaa kaikki kehityksen tarpeen ennen lopullista tuotantoa jotta varmistetaan toteutettavuutta, tehokkuutta ja optimoidaan suunniteltu hankkeita. Myös opiskelijat voivat halutessaan erikoistua kahdella alueella, enemmän kokeellista ja enemmän suuntautunut maailmaan luomisen, viihde- ja kulttuuri, kokea fiksu kansalainen ja älykkäät kaupungit sekä muut keskittynyt enemmän strategiasta suostuttelua, merkkituotteita sisältöä, enemmän kehittynyt ja suuntautunut tuotteiden alaa ja kuluttajapalvelut. Tavoitteet: Kouluttaa ammattilaisia ​​erikoistunut luomiseen ja kehittyneiden digitaalisten hankkeiden valinnan erikoistuminen: Hankkeet mainonnan ja strategista viestintää Opiskelija muodostua ideointiin ja prototyyppien digitaalisen viestinnän strategioita tuotemerkkejä ja organisaatioita. Mitä käytännön koulutusta, opiskelijat voivat valita web design ja mobiilisovellusten suunnittelu vuorovaikutuksen suunnittelu hankkeita avaruuteen: opiskelijalle muodostuu käsitys ja kehittämistä vuorovaikutuksen suunnittelu sovelletaan tilaa yleisesti että... [-]

Executive Master In Corporate Communication

IMF Business School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 17 viikkoa Avoin ilmoittautuminen Espanja Madrid

Tämä Master on rakennettu ymmärrystä avaimet kehittää strategia innovatiivisia, tehokkaita, kustannustehokkaita ja joilla pyritään maksimoimaan asiakkaan kokemus viestinnän. kaikkein häiritsevä trendejä analysoidaan, strategioita suurempi vaikutus liiketoimintaan tutkimus, ja selitetään yksityiskohtaisesti kaikki työkalut, joiden avulla voimme toteuttaa hienostunut malli viestinnän hallintaa ottaen huomioon rinnakkaiselo maailman online-ja offline ja kiinnittäen erityistä huomiota vaikutuksiin tuloslaskelmaan liiketoiminnan. [+]

Tämä Master on rakennettu ymmärrystä avaimet kehittää strategia innovatiivisia, tehokkaita, kustannustehokkaita ja joilla pyritään maksimoimaan asiakkaan kokemus viestinnän. kaikkein häiritsevä trendejä analysoidaan, strategioita suurempi vaikutus liiketoimintaan tutkimus, ja selitetään yksityiskohtaisesti kaikki työkalut, joiden avulla voimme toteuttaa hienostunut malli viestinnän hallintaa ottaen huomioon rinnakkaiselo maailman online-ja offline ja kiinnittäen erityistä huomiota vaikutuksiin tuloslaskelmaan liiketoiminnan. Paras puhujat kattaa kautta lähinnä käytännön lähestymistapa, koko viestinnän liiketoimintaan malleihin päähenkilöt uuden liiketoiminnan paradigma. 60 op, joista 170 tuntia on kasvot järjestetty 12 moduulit ja työpajan, johon liitetään luonnos viestinnän yritys. Suurimmassa määrin käytännöllinen ja tukee tositapauksista. Tämä master mahdollistaa opiskelijoiden luoda tehokkain yritysten viestintää strategioita alalla organisaation ja johtaa tarvittavat resurssit toteutusta. TAVOITTEET Executive Master in Corporate Communication Päätavoitteena Tämän Master Executive, että osallistujat tietävät kehittää strategioita ja toimintasuunnitelmia toimintaa markkinoinnin ja viestinnän erikokoisia yrityksiä ja aloja. Lisäksi tämä master saat: Opi markkinointi ja viestintä B2B ja B2C. Ymmärtää täydentävät online-ja offline-maailmassa. Ll ymmärtää markkinoiden ymmärtämistä ja suhde uusi kuluttaja. Analysoi mittarit ja analytiikan ymmärtää suorituskykyä markkinointi ja viestintä. Kehittää ja suunnittelee häiritsevä, innovatiivisia ja luovia strategioita ja kuinka soveltaa niitä uusille markkinoille. Menetelmät ja arviointi MENETELMÄT tila: Sijainti: Campus IMF Madrid Kesto: 17 viikkoa Tuntia: Perjantai 16: 00-21: 00 ja lauantaina 09: 00-14: 00 Networking Intensive Program Tämä Master menetelmien suuri vaikutus koulutukseen, joka asettaa opiskelija keskellä kaikkien teoreettiset ja käytännön toimia työssä. Kaikki moduulit ovat kehittäneet ammattilaisia, johtajia alallaan. Nämä, henkilökohtaisesti, tehty teoreettinen esitys, Contextualizing aiheita kunkin istunnon, ja luottaa testataan työkalut toimivat falicitarán opiskelijat vakiinnuttaa tietoa. Eri istunnot täydentyy työpaja käden Espido... [-]

Maisteriohjelman Markkinointi-, Palveluiden Ja Viestinnän Hallintaa

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 kuukautta September 2018 Sveitsi St.Gallen

Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) koostuu ainutlaatuinen yhdistelmä perus johdon tieteenalojen ja markkinoita ja liiketoimintamalleja asiaa teollisuudenaloilla. Tämän käsitteen MSC ylittää klassisen käsitteet markkinointi. [+]

Maisterit Viestintässa.

 

Tavoitteet:

Lisäarvo asiakkaalle - tavoitteeksi asetettua kestävää yritysjohdon

Globalisoituneessa maailmassa, kestävää yhtiön arvon voidaan syntyy vakuuttava tuotteita ja palveluja asiakkaille, jotka ovat huomion keskipisteenä. Markkinointi tämänsuuntaisia ​​keskittyy saavuttamaan mahdollisimman korkea asiakaslähtöisyys tuotteisiin ja palveluihin. Tämä integroiva näkemys, joka ylittää klassisen markkinointi, on mitä Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) on sitoutunut: ohjelma yhdistää kaikki johto tieteenaloilla, jotka suhtautuvat laakerit asiakkailta ja yhdistää niitä markkinoita ja liiketoimintamallit ajankohtaisia ​​teollisuudenaloilla. ... [-]


Päällikön Viestintä (markkinointi)

University of Canberra
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 4 lukukautta January 2018 Australia Canberra

Oletko vanhempi viestintäpäällikkö etsivät edelleen kehittää viestintätaitoja? Meidän Master of Communication on erikoistunut tutkimaan nykyajan viestintä teoriat, strateginen suunnittelu, sosiaalinen media, ja miten tehokkaasti soveltaa näitä kohti merkittävän tutkimushankkeen. Olitpa keskittyä teidän Masters strategisen viestinnän tai markkinointiviestintää, olet valmis työskentelemään tehokkaasti strategit liiketoiminnan, julkisen ja ei-voittoa aloilla. [+]

Hakemus tehdään PR Institute of Australia ja mainosalan akkreditointia. Ota askel hallita viestintätaidot Oletko vanhempi viestintäpäällikkö etsivät edelleen kehittää viestintätaitoja? Meidän Master of Communication on erikoistunut tutkimaan nykyajan viestintä teoriat, strateginen suunnittelu, sosiaalinen media, ja miten tehokkaasti soveltaa näitä kohti merkittävän tutkimushankkeen. Olitpa keskittyä teidän Masters strategisen viestinnän tai markkinointiviestintää, olet valmis työskentelemään tehokkaasti strategit liiketoiminnan, julkisen ja ei-voittoa aloilla. Opiskella Master of Communication UC ja voit: osoittavat perusteellista ymmärtämistä ihmisen viestinnän prosessien ja ympäristöissä oppii luottamaan käyttämään erilaisia ​​sosiaalisen tutkimusmenetelmiä kannalta strategisiin ja markkinointiviestinnän neuvo ylimmän johdon strategisiin viestintä- ja johtaa tiimien organisaatioissa osoittaa kriittistä ajattelua ja näkemystä tarvitaan vastaamaan pitkän aikavälin strategisen viestinnän kysymyksiä sovelletaan ymmärrystä viestinnän teorioita kohti merkittävän tutkimushankkeen erikoistua johonkin seuraavista avainalueita viestintä: Strategista viestintää erikoistunut nykyaikaiseen viestintään ja sosiaalisen teorian ja kuinka kriittisiä kysymyksiä kehittyä. Markkinointiviestintä on erikoistunut tutkimaan miten mainonta, suhdetoiminta, myynninedistäminen ja suoramarkkinointi yhdistyvät kehittämään tehokkaita markkinointiviestinnän strategioita. Uramahdollisuudet Tämä kurssi valmentaa ylimmän johdon toimia viestinnän ja markkinointiviestinnän johtajien millään alalla. Tietenkin erityistietoja Opiskelijoille, jotka haluavat suorittaa yleisemmän Master of Communication tutkinnon voi valita yksiköitä molempia virtoja, jotka sopivat heidän ammatillisia tarpeita. Suorittaminen Vaaditaan - on läpäistävä 30 opintopistettä seuraavasti 9107 - Viestintä ja tiedot Hanke PG - 6 cp, taso P 9109 - Markkinointiviestintä Periaatteet G - 3 cp, Level G 9110 - periaatteet strategisen viestinnän G - 3 cp, Level G 9111 - Social Research PG - 3 cp, taso P 9112 - Mainonta G - 3 cp, Level G 9114 - PR Practice G - 3 cp, Level G... [-]

Master In Marketing & Communication Osa Aikaa

ESCA School of Management
Opetus kampuksella Osa-aikainen 15 kuukautta August 2017 Marokko Casablanca

Juna johtajat markkinoinnin ja strategisen viestinnän vahvistettuihin teoreettisten mallien ja kriittinen suuntaus nykyisten käytäntöjen näillä aloilla. [+]

Master in Marketing & Communication Juna johtajat markkinoinnin ja strategisen viestinnän vahvistettuihin teoreettisten mallien ja kriittinen suuntaus nykyisten käytäntöjen näillä aloilla.

Kesto 15 kuukauden aikana osa-aikaisesti Pääsymaksu Application tarkastelu + haastattelu Muoto Kaksi kertaa viikossa ja lauantaisin Kaksoistutkintoon Grenoble School of Management Seuraava termi alkaa lokakuu 2013 Pääsyvaatimukset Baccalaureate tutkinto (+4 taso) Economics, Management tai muita vastaavia astetta.

Pääsyvaatimukset: Baccalaureate tutkinto (+4 taso), sovellus tarkastelu ja haastattelu. Sovellus file: Hakulomake yhdessä:

Saatekirje 2 sertifioitu jäljennökset EB todistus ja korkeamman asteen (kaksi oikeaksi todistetut jäljennökset astetta ranskaksi) 2 Viime otteita syntymätodistukseen arabiaksi ja ranskaksi 2 CV 4 passikuvaa Kopio työtodistuksen 2 sertifioitu kopioita CIN ... [-]

Maisterin Tutkinto Viestinnän, Sosiaalisen Median Ja Web-markkinointiin

Up Level School of Management
Opetus kampuksella Osa-aikainen 100 - 100 tuntia May 2018 Italia Milano Rooma Napoli + 2 lisää

Master tiedonannossa, Social Media ja Web Marketing on moderni ja innovatiivista koulutusta, joka valmistelee alan ammattilaiset Online Marketing ja verkkoviestinnän. Toisin kuin muut verkkokurssit klassinen Marketing haluaa olla kattavampi väline: se on erityinen mestari Social Media Marketing Strategies Verkkomainonta ja Web Copywriting perustukset, joiden mukaan kaikkein nykyaikaisia ​​viestintätekniikoita ja viimeisin kehitys alan. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords tulee jokapäiväistä välineitä työhösi. [+]

Master tiedonannossa, Social Media ja Web Marketing on moderni ja innovatiivista koulutusta, joka valmistelee alan ammattilaiset Online Marketing ja verkkoviestinnän. Toisin kuin muut verkkokurssit klassinen Marketing haluaa olla kattavampi väline: se on erityinen mestari Social Media Marketing Strategies Verkkomainonta ja Web Copywriting perustukset, joiden mukaan kaikkein nykyaikaisia ​​viestintätekniikoita ja viimeisin kehitys alan. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords tulee jokapäiväistä välineitä työhösi. Miksi valita Masters Viestintä, Social Media ja Online Marketing? Uusi Master Communication, Social Media ja Web Marketing Up taso muodostaa valmistaa sinua toimimaan erittäin kilpailukykyinen teollisuus koulutuksen kautta 360 astetta markkinoinnin ja viestinnän. Lopussa Master voit suunnitella, hallita ja valvoa integroituja viestintäkampanjat käyttäen vain klassista tekniikkaa edistää tuotemerkin ja tuotteiden, innovatiivisin tekniikoita Web Marketing ja viestintä sosiaalisessa mediassa. Kehitys viestintä edellyttää hallintaa uusia menetelmiä ja syvällistä tietoa kaikista niiden mahdollisuuksia. Asteittainen siirtyminen Web 2.0 Web 3.0, kasvava integraatio hakukone ja sosiaalinen media, mullistaa viestintää Internetin kautta, kehittää runsasta vuorovaikutusta, joka on nyt sosiaalinen verkosto suurimman ilme. Tästä syystä maisteriohjelman tiedonannossa, sosiaalinen media ja Web Up Level Marketing on jatkuvasti uudistetaan ja vahvistetaan kaikilla aloilla, jotka ovat yhä tärkeämpiä seuraavan sukupolven markkinointi, kuten: SEO tai optimoida verkkosivuilla asettuvat paremmin hakukoneen verrattuna kohteeseensa; Mainonta verkossa Google Adwords; Social Media Marketing luoda kontaktiverkosto ja rohkaista värväämään; Web copywriting luomaan laadukasta sisältöä, joka kannustaa muuntaminen ja uudelleen osuus; Online maine Management arvon seurannassa ja maineen niiden merkit eri web-kanavia. Laaja-alainen koulutus, joka tarjoaa täysin tietoisena koko viestinnän prosessi, suunnittelusta koordinoinnista, luovuus suorituskyky, jopa tiettyä koulutusta viestinnässä lakia. Mitä Communication Manager? Käännä... [-]

Master Viestinnässä Ja Luova Teknologia / Viestintä Ja Luovan Teollisuuden

Mykolas Romeris University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 kuukautta September 2017 Liettua Vilna

Ohjelman tavoitteena on valmistella korkeasti koulutettuja asiantuntijoita uuden median viestintä. Ne pystyvät kiinteästi käsitys nykyaikaisen verkottuneita ympäristöjä, luovasti ja teknisesti antaa merkitys heille. [+]

Maisterit Viestintässa. Miksi tämä ohjelmaan? Ohjelman tavoitteena on valmistella korkeasti koulutettuja asiantuntijoita uuden median viestintä. Ne pystyvät kiinteästi käsitys nykyaikaisen verkottuneita ympäristöjä, luovasti ja teknisesti antaa merkitys heille. Opintojen aikana heidät koulutetaan tehdä kattavia ratkaisuja haasteisiin nykyaikaisten interaktiivisten viestintätekniikkaa eri aloilla, niiden organisaatioon, johtamiseen, oikeudellisten, arvopapereita. Hän osaa soveltaa käsitteitä strategisen viestinnän muuttuvaan sosiaaliseen, taloudelliseen ja kulttuuriympäristöt, suunnittelu monimutkaisten viestintäjärjestelmien antamalla monivaiheinen innovatiivisia ratkaisuja ja tehokkaiden mediaympäristöihin. Ohjelma on suunnattu luovia yksilöitä, jotka pyrkivät olemaan taitavia nykyaikaisten viestintävälineiden ja kanavat samalla edistetään viestinnän prosessit keskuudessa asianomaisia, samoin kuin on mahdollisuus valita oikea median kanavia ja luovien teknologioiden samalla jakaa viestin eri kohderyhmille. Sisäänpääsyvaatimukset Valmistuneet yliopiston viestinnän kandidaatin opintoja tai muita tutkimus kenttään. Ehdokas ei olisikaan yliopiston viestintä kandidaatti, mutta pitämällä muut yliopistossa kandidaatti, täytyy saada lisäpisteitä aiheiden jos ei ole tutkittu aikaisemmin. Englanti kielitaito - taso on vähintään B2 (seuraavan yhteisen viitekehyksen Language hyväksymän Euroopan neuvosto). Kaukaiset Englanti kieli tason koe järjestetään niille, joilla ei ole IELTS tai TOEFL todistuksia. Kansainvälinen liikkuvuus mahdollisuuksia Opiskelija voi osallistua Erasmus + liikkuvuuden ohjelma, joka antaa mahdollisuuden opiskella yliopistossa ulkomailla 1 tai 2 lukukautta ja tehdä harjoittelun toisessa maassa. Uranäkymät Maisterin tutkinto tiedonannossa valmentaa monenlaisia ​​monipuolista uraa. Viestintä ja luova teknologiat ovat monimutkaisia ​​alueita, jotka mahdollistavat luova käyttö teknologian aloilla kuten matkailu, urheilu, sosiaalinen liike, sosiaalipalvelut, kansalaisjärjestöjen, ja sähköisen hallinnon, e-demokratia, sekä koulutus- ja tieteellisiä yritykset, mukaan lukien elinikäinen oppimista. Ne ovat erinomaisia ​​uramahdollisuuksia ja valikoima mahdollisia työnantajia on valtava poikki laajalla skaalalla eri tyyppisiä organisaatioita sekä on mahdollisuus oman yrityksen. [-]

Master Digitaalisen Viestinnän, Web Journalismi Ja Uusi Media

Grupo Tiradentes
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 368 tuntia March 2018 Brasilia Aracaju

Auton alun @ s @ s usein vasta valmistunut tulee työmarkkinoille, etsivät hyvää palkkaa. Kuitenkin yhtiö ei tarjoa korkeaa palkkaa ammattilainen, joka usein päätyvät koulutusta sisäisesti. Silloin on tarpeen päästä markkinoille jo joitakin asiantuntemusta voivat neuvotella hyvää palkkaa. [+]

tasauspyörästöt Course Auton alun @ s @ s usein vasta valmistunut tulee työmarkkinoille, etsivät hyvää palkkaa. Kuitenkin yhtiö ei tarjoa korkeaa palkkaa ammattilainen, joka usein päätyvät koulutusta sisäisesti. Silloin on tarpeen päästä markkinoille jo joitakin asiantuntemusta voivat neuvotella hyvää palkkaa. Tässä mielessä erikoistuminen kurssi Digital Communication, Web journalismi ja uusi media on kattaa tämän puutteen, lujittaa kanssa ero, että kasvot, monitieteistä ja tieteidenvälistä, teoreettista ja käytännön toimintaa, opettajat ja lääkärit opettajat ammattitoimintaan ja tutkimus keskittyi alueella. Ostamalla sertifioitu asiantuntija, monet työskentelevät ammattilaiset ovet aukeavat, kun voi toimia viestinnän konsulttiyrityksiä, mainostoimistot, digimediayritysten, sivustot ja internet-portaalit sisällönhallinnan prosesseihin ja seurantaa sosiaalisia verkostoja. Lisäksi voit ehkä toimimaan kerrointa tätä tietoa opetusalueella korkeakoulutuksen. Mitä odotat? Tilaa nyt! Luokkahuoneita multimedia, kirjasto, ja atk labs ja tietokonegrafiikan, Erityisosaamisalueinani pääsy ja muut toiminnot taatusti opettajien ja opiskelijoiden, ja materiaalin tuottaminen, voimme tarjota sinulle parhaan vertailukohdan markkinoille! Ne ovat kaikki erittäin tervetulleita uuteen vaiheeseen urasi ja oman elämän! Onnea kaikille! TAVOITTEET yleinen: Vahvistaa koulutusta ammattilaisten pystyy käsittelemään viestintä- ja tietotekniikan liittyviä uusia formaatteja digitaalisen kielen ja sosiaalinen media; tietää teoriaa ja käytäntöä verkkoviestinnän ja median lähentyminen työskennellä tutkimukseen, opetuksen ja käyttää perus- ja käytännön käsitteet vuorovaikutteinen viestintä, joka tarjoaa tiedon taso niille välttämättömiä toimia digitaalisen viestinnän toimintaa käyttäen viestinnällinen paradigmoja näkökulmasta vuorovaikutteisuus keskuudessa digitaalisen ympäristön toisiinsa internetin edistämällä käsitteellisiä ja teknisiä ja tieteellisiä päivityksiä. erityisiä: analysoida tarpeita ja / tai ongelmia, jotka edellyttävät viestintä ratkaisuja digitaalisen median ja esittää päivitetyn skenaarion digitaalisen viestinnän alueella globaaleilla ja paikallisilla markkinoilla; päivitys mittarit ja mittausvälineiden sosiaalisten verkostojen, seurantamenettelyissä, luominen mobiiliviestinnän, mobiili... [-]

Master - Strateginen Communications Management Mainontaan Ja PR

Far Eastern Federal University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2017 Venäjä Vladivostok

Ohjelma yhdistää yleinen teoreettinen ja käytännön koulutus alan strategisen viestinnän hallintaa mainonnan ja PR. [+]

Maisterit Viestintässa. ohjelman yleiskatsaus Ohjelma yhdistää yleinen teoreettinen ja käytännön koulutus alan strategisen viestinnän hallintaa mainonnan ja PR. Ohjelmassa tarkastellaan strategisia periaatteita nykyaikaisen liikkeenjohdon ja mainonta viestintä, analysoi kokemusta ja periaatteet mainontaa ja tiedotuskampanjoita Aasian-Tyynenmeren alueella. Ohjelman sisältöön keskittyy nykyajan alalla joukkoviestinnän ja median, mainonnan markkinoilla, samoin kuin seurattaessa alalla tietoa liiketoiminnasta viestinnän kehittämiseen. Ohjelman tavoitteena on kehittää käytännön taitoja arvioida tehokkuus mainonnassa ja tiedotuskampanjoita sekä innovatiivisten resurssien mainonnan ja PR-toimintaa. hankittua osaamista taidot toteuttamista tutkimushankkeita ideoita moderni mainosmarkkinoilla; valvonta luomassa mainonnan ja PR-tuotteen erilaisia ​​eri kohdemarkkinoilla ja aloilla; järjestelmällistä arviointia suorituskykyä mainosmarkkinat; työn alalla mainonnan ja suhdetoiminta mukaan lukien johdon, ohjauksen ja valvonnan toiminnot; kyky työskennellä suurissa yrityksissä (mukaan lukien kansainväliset ja pitämällä) järjestämisestä ja toiminnan suunnittelun mainonnan, markkinoinnin ja tiedotustuki toiminnasta yhtiö. Kilpailuedut päteviä opettajia, myös tunnettujen teoreettista ja käytännöllistä; läsnäolo suuri tietokanta käytäntöjen johtavia organisaatioita eri alueella; tutkimus alueellinen erityisyys Aasiassa ja Venäjän Kaukoidässä; Käytä FEFU ominaisuudessa monitieteinen monikulttuurinen tieteellinen ja koulutusalue; kyky integroida osaksi kansainvälisiä projekteja Kaukoidän Venäjän - Tooran, vapaasataman Vladivostok. Alueella ammatillisen toiminnan ja työllisyyden Tutkinnon ohjelma on laaja uramahdollisuuksia, kuten työllisyys suurissa mainos- ja PR-toimistojen, valtion virastot, yritykset, yhteisöt, poliittiset puolueet, julkiset organisaatiot, tutkimus- ja ajatushautomot, tiedotusvälineet ja sitä vastaavan profiilin rakenteiden piirin, liittovaltion ja kansainvälisellä tasolla. Arvioitu opetussuunnitelma Viestintäkäytännöt investointien houkuttelemiseksi - IR Pr kansainvälisellä yhteistyön ja ulkomaisten taloudellisen toiminnan mainonta teknologia ja PR liiketoiminnan, politiikan ja sosiaalialan Moderni Venäjän markkinoilla mainonnan ja PR Valtion ja alueellisen brändin hallinta Maineen hallinta mainonnan ja PR Nykyaikaista tieto strategia yrityksen politiikasta organisaation Strategista tiedonhallinnan... [-]

Master Viestintä Ja Kulttuurin Hallinta

Zeppelin University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 - 2 vuotta August 2017 Saksa Friedrichshafen

Yhteiskunnissa tänään, kulttuurien tuntemusta ja riitauttamattomuus näissä kulttuureissa ovat haluttuja kuin koskaan. Samoin vaatimukset viestinnän käytännöt ovat lisääntyneet dramaattisesti. Tästä syystä viestintätaitoja ja kulttuurien tuntemus ovat keskeinen pätevyys 21. vuosisadalla. [+]

Yhteiskunnissa tänään, kulttuurien tuntemusta ja riitauttamattomuus näissä kulttuureissa ovat haluttuja kuin koskaan. Samoin vaatimukset viestinnän käytännöt ovat lisääntyneet dramaattisesti. Tästä syystä viestintätaitoja ja kulttuurien tuntemus ovat keskeinen pätevyys 21. vuosisadalla. Meidän Master tutkinto alalla "Viestintä & Cultural Management"Vastaa näihin haasteisiin. Täällä opiskelijat voivat valita kahdesta eri kappaleita, eli he voivat keskittyä joko "Viestinnän" tai "Culture Production". Toisaalta, valmistuneet tämän kurssin oppia ja analysoida kulttuurirahastot nykyisten yhteiskuntien, kun taas toisaalta ne ovat käytössä, kautta kommunikatiivisen käytännössä olla mukana ratkaisemisessa nykyiseen yhteiskunnallisia kysymyksiä. Yhdessä, viestintä ja kulttuuri ovat epätodennäköisiä peruskäsitteet modernin yhteiskunnan. He korostavat, mitä pidämme itsestäänselvyytenä ja, prosessissa, kutsuvat sitä kyseenalaiseksi. Joka muuttaa tilannetta. Ylempään korkeakoulututkintoon alalla "Communication & Cultural Management" tarjoaa opiskelijoille kriittinen analyysi viestinnän ja kulttuurin tieteen teorioiden ja perustetaan pitkälle ymmärtämään toimintaa ja nyky-yhteiskunnan ongelmiin. Opiskelijat opiskelevat tutkimusmenetelmät liittyvät humanististen ja yhteiskuntatieteiden, sekä toiminta yhteiskunnallisen ja kulttuurisen analyysi. Dialogi-suuntautunut ja itsenäisesti järjestetty tutkintoa edistää kognitiivinen, luova, ja ilmeikäs kykyjä. Lisäksi tutkimuksessa kokemuksen karttuessa, kun organisointikykyä ja kykyä työskennellä ryhmässä kehitetään tosielämän tutkimus-, consultancy-, ja näyttely hankkeita. Uuden sukupolven johtajien kulttuurin ja viestinnän tarvitse yhä hallinta ja strategisen osaamisen valmistaa heitä tekemään monimutkaisia ​​päätöksiä dynaamisessa ympäristössä median, kulttuurilaitokset, talous, ja yhteiskunta - niin kansallisesti ja kansainvälisesti. Yhdistä kulttuuri ja viestintä kanssa johtamistaidot Ohjelma kaikille, jotka on enemmän uskoa kulttuurin ja viestinnän kuin numeroita ja toimistoissa. Professorit pitäisi tietää tämä parhaiten: Mitkä ovat tärkeimmät kysymykset tiedekunnan Cultural laitos? Kestävä yhteiskunta ja media Kuinka vapaa on tiedonkulkua? Mitä media kommunikoida? Ja miten? Mitä muuta sinun pitäisi tietää tietoyhteiskunnassa? Cultural Management Next... [-]

Mestari Markkinointi Ja Viestintä

Ca' Foscari University of Venice
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Italia Venetsia

Kaksoistutkinto kanssa Ecole Supérieure de Commerce de Paris-Eurooppa (Ranska). Lopussa opinto-ohjelman opiskelijat voivat palkitaan kaksoistutkintoon: Laurea Magistrale Markkinointi e Comunicazione of Università Ca 'Foscari Venezia ja Master in Management of ESCP-Euroopassa (sopimus parhaillaan uusiminen). [+]

Maisterit Viestintässa. Tämä koulutusohjelma tarjoaa mahdollisuuden saada double / yhteinen aste muiden eurooppalaisten yliopistojen. Kaksoistutkinto kanssa Ecole Supérieure de Commerce de Paris-Eurooppa (Ranska). Lopussa Tutkimuksen ohjelmoida opiskelijat voidaan palkitaan kaksoistutkintoon: "Laurea Magistrale Markkinointi e Comunicazione"Of Università Ca 'Foscari Venezia ja Master in Management of ESCP-Euroopassa (sopimus parhaillaan uusiminen). Opinto saatavilla Markkinointi ja yritysviestintä Innovaatiot ja markkinointi (täysin opetetaan Englanti) Linkki koulutusohjelman sivu Linkki soveltaa menettelyä sivu Pääsy ohjelmaan Rajoitettu. Paikkoja ovat 190 (100 myyntiluvan ja Corporate Communication opetussuunnitelman ja 90 varten Innovation ja markkinointi opetussuunnitelman). Sisäänpääsy ohjelmoida alistetaan vähimmäisvaatimusten arvioimiseksi opetussuunnitelman vaatimukset ja henkilökohtainen valmistelua. Lisäksi sertifioitu tuntemus Englanti kielen vähintään B2 tasolla on required.Specifically: - Sillä Englanti-opetti opetussuunnitelma, tuntemus Englanti kieli on saavutettava ilmoittautuminen, muuten opiskelija ei saa ilmoittautua. - Italian-opetti opetussuunnitelma, opiskelijat, jotka eivät todistavat tuntemus Englanti kielen ilmoittautuminen sallitaan ilmoittautua kanssa B1 taso, Mutta pyydetään saada B2 tasolla ennen valmistumista. Pääsyvaatimukset Otettavaksi tähän Second Cycle Degree Ohjelman opiskelijoiden on oltava asianmukainen yksilön koulutustausta ja pienin opetussuunnitelman vaatimukset. Tavoitteet & Occupational profiilit Tämä toinen Cycle Degree Ohjelman kouluttaa asiantuntijoita, jotka pystyvät pelaamaan johtotehtävissä niissä yrityksissä erikoistuneet markkinoinnin, viestinnän, ja palveluja. Tämä Degree Ohjelman kouluttaa opiskelijat voivat luoda arvoa yhteisölle tarjoamalla heille mitään riittävät välineet suunnitella ja hallita markkinoinnin ja viestinnän toimintaa (esimerkiksi tuotemerkkejä, mainonnan todellinen ja virtuaalinen maailma, PR), sekä kannattavan ja sosiaalisiin tarkoituksiin. Toisen syklin tutkinnon Markkinointi ja viestintä voidaan käyttää tuotepäälliköt, tuotemerkin haltijoiden, luokka johtajat, myynti-ja markkinointipäällikkö yritysten tavaroiden ja palvelujen tuottamiseen, Account Manager mainonnassa, markkinatutkimus ja markkinoinnin ja viestinnän konsulttiyritykset. [-]

Mestari Viestintätekniikan Ja Multimedia

University of Brescia
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Italia Brescia

Master Course in viestintäteknologia ja multimedia kouluttaa erittäin päteviä ammattilaisia, joilla on vankka tausta teoreettisen perustan tieteenalojen joiden perusteella televiestinnän [+]

Pääsyvaatimukset: Ottaa riittävät tiedot tasolla kandidaatti, sopusoinnussa tieteenalojen joita ylempään korkeakoulututkintoon kurssi. Kurssin kesto: 2 vuotta (120 opintopistettä) Koulutuksen tavoitteet: Master Course in viestintäteknologia ja multimedia kouluttaa erittäin päteviä ammattilaisia, joilla on vankka tausta teoreettisen perustan tieteenalojen joiden perusteella televiestinnän monista eri osa, syvällinen erikoistunut tietoa uusinta teknologiaa ja menetelmiä innovatiivisten tietoliikennejärjestelmissä sekä teknisiä ja ammatillisia taitoja konsultointi ja soveltaa vianmääritys eri aloilla televiestinnän. Työllistymismahdollisuuksia: Master Degree tutkinnon viestintäteknologia ja multimedia voi löytää työsuhteensa: yritykset, jotka osallistuvat suunnitteluun, valmistukseen ja käynnissä laitteet, järjestelmät ja infrastruktuurien ottaa tekemistä hankinta, siirto ja turvallisuus ja sen käyttö tietotekniikan soveltamisesta; yrityksille, jotka tarjoavat telepalveluja kaikilla tasoilla, jotka vaihtelevat kansallisten ja kansainvälisten toimijoiden paikallisilla; yritykset käyttävät signaalinkäsittelyn tekniikoita, kuten äänen ja kuvankäsittely, anturit, robotiikka, lääketieteellinen tekniikka, televalvonta, jne .; terveydenhuoltoalan elinten, hallinnointia varten biolääketieteen välineitä ja suunnittelun, toteutus ja hallinta innovatiivisten terveyspalvelujen; yleisen ja yksityisen televiestinnän ja kauko tutkimus virastojen, maalla tai avaruudessa; sääntely- ja valvontavirastot ilman, maa- ja meriliikenteen; julkisen ja yksityisen tutkimuksen ja kehityksen keskuksia, jotka työskentelevät innovatiivisilla aloilla yhteydessä ja tietoliikennetekniikka. [-]

Master Viestintäjärjestelmät

KTH Royal Institute of Technology
Opetus kampuksella Kokopäiväinen September 2017 Ruotsi Tukholma

KTH maisteriohjelman Communication Systems tarjoaa opiskelijoille vahvan perustavanlaatuinen koulutus keskeisillä osaamisen aluetta, ja tarjota laaja akateemisen kursseja ja [+]

Mestari Communication Systems KTH maisteriohjelman Communication Systems tarjoaa opiskelijoille vahvan perustavanlaatuinen koulutus keskeisillä osaamisen aluetta, ja tarjota laaja akateemisen kursseja ja erikoisalojen valita. Tämä erittäin merkittävä ala on yhä tärkeämpää, miten yhteiskunnat toimivat, ja meidän maailmanlaajuinen tietoinfrastruktuuri vaativat jatkossakin monipuolisen asiantuntijoita tulevaisuudessa. Ohjelma ääriviivat Ohjelma keskittyy integrointi Internetin ja matkapuhelinverkon teknologioiden kehittämiseksi maailmanlaajuisten viestintäjärjestelmien tuleville sukupolville. Opiskelijat työskentelevät tutkimusympäristön runsaasti kokeellista resursseja ja läheisessä yhteydessä alan - kuten johtava järjestelmä valmistajat, palvelujen kehittäjät ja tarjoajat, ja kehittyneet varhaisessa vaiheessa. Ensimmäisessä tutkimuksessa ajan koostuu pakollisia ydin kursseja, jotka tarjoavat syvällistä tietoa aloilla viestinnän järjestelmien ja verkkojen. Ohjelma jatkuu monenlaisia ​​valinnaisia ​​kursseja, antaa opiskelijoille mahdollisuuden keskittyä omiin kiinnostuksen kohteisiin riippuen uransa tavoitteita. Monet kurssit ovat ongelma suuntautunut, jossa itseohjautuvaa ja projektityön. Tutkinto hanke Tarkoituksena tutkinnon hanke on, että opiskelija osoittaa hankitut taidot ohjelman aikana, soveltamalla heitä ratkaisemaan realistisia ongelmia. Opiskelija kirjoittaa tutkielman, joka on hyväksyttävä tarkastaja jostakin tutkinnon hankkeen kursseja opetussuunnitelmaan, ja esittelee sen kritiikin; Opinnäytetyön aihe voi ehdottaa useista lähteistä - professori, ulkoinen virasto, teollisuuden yhteistyökumppani, tai opiskelija - mutta pitäisi olla merkitystä painopiste opinnoissa. Uranäkymät Internet ja matkapuhelinverkot ovat yksi tehokkaimmista tekniikoita aikamme. Tämän päivän haasteet ovat integroida ne ja tehdä niistä skaalautuva, turvallinen ja kestävä. Kaupallistaminen Näiden uusien ideoiden luovat arvoa käyttäjille, myyjät, operaattorit ja yhteiskunnassa yleensä. Näin ollen, yrittäjyyttä, tuotteen toteuttaminen ja taloustieteen liittyvät erottamattomasti viestintäjärjestelmiä.... [-]