Maisteriohjelmat Viestintässa

Täältä löydät 177 Maisteriohjelmaa Viestintässa

Viestintä

Haluatko uralle, jossa rakennetaan verkostoja ja muodostetaan suhteita? Ehkä tekisit mielelläsi töitä median parissa? Maisterin tutkinto viestinnän, median tai suhdetoiminnan aloilla todennäköisesti sopii sinulle. 

Viestintä tarjoaa uran, jossa pääsee tutustumaan asiakkaan ja yrityksen välisiin suhteisiin ja jossa strategian, markkinoinnin ja tutkimuksen teoria ja käytäntö tulevat tutuiksi. Median tai viestinnän maisterin tutkinto pitää sisällään useiden akateemisten alojen soveltavia opintoja, mukaan lukien humanistiset tieteet, yhteiskuntatieteet ja media. Tutkinnon suorittaneet ymmärtävät viestinnän ja median historiaa ja sitä, kuinka historia vaikuttaa viestinnän asiantuntijoiden mahdollisuuksiin nykymaailmassa. Suhdetoiminnan (PR) tutkinto opettaa ymmärtämään yrityksen ja sen erilaisten asiakaskuntien välistä viestintää sekä pitämään yllä niin voittoa tavoittelmattomien organisaatioiden kuin poliitikkojen ja julkisuuden henkilöidenkin julkisuuskuvaa. 

Tällä sivulla on laaja lista erilaisista yliopistoissa, joissa voi suorittaa viestinnän, median tai suhdetoiminnan (PR) tutkinnon. Tutistu tutkintoihin ja lue lisää sinua kiinnostavista opinto-ohjelmista!

Näytä lisää

Maisteri Digitaalinen Kauppa

Bologna Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi December 2017 Italia Bologna

Jokainen yritys etsii johtajille osaa luoda, hallita ja seurata digitaalisia tuottoja. Master Digital Commerce tarjoaa taitoja laatimaan strategioita ja onnistuneesti saavuttaa tavoitteensa kaikenlaisissa kaupallinen kanava, tulossa erikoistunut Digital Marketing ... [+]

Maisterit Viestintässa. Jokainen yritys etsii johtajille osaa luoda, hallita ja seurata digitaalisia tuottoja. Master Digital Commerce tarjoaa taitoja laatimaan strategioita ja onnistuneesti saavuttaa tavoitteensa kaikenlaisissa kaupallinen kanava, tulossa erikoistunut Digital Marketing. Tärkeimmät tavoitteet osallistujat ovat: oppii kehittämään strategioita menestyä verkossa yhteyksissä kehittää digitaalisia-suola projekteja tietävät ja kaupallistaa erilaisia ​​kauppoja ja alustojen työskentelee ammattilainen jokaisella osa-alueella digitaalisen markkinoinnin kuten web käytettävyys, sähköposti markkinointi, markkinointi ja hakukoneoptimoinnin, web-analytiikka. Osallistumalla yritysryhmä tunnetaan ympäri maailmaa yritysjohtajia, tämä isäntä on ennennäkemätön sekoitus tieteellisen tiedon ja kansainvälisiä parhaita käytäntöjä. Se tarjoaa yhtenäisen joukon teknologisia ja johdon tietoon, keskittyen omnichannel ja digitaalisen markkinoinnin lisätä uraa vastavalmistuneille. Master Digital Commerce kesto on 12 kuukautta, ja luokat opetetaan kokonaan Englanti. Harjoittelu 600 tuntia että osallistujat tapahtuu ohjelman lopussa, antaa mahdollisuuden kohdata todellisia tilanteita, joita esiintyy päivittäin yritysympäristössä. Rakenne Master Digital Commerce odottaa 1500 yhteensä tuntia oppimisen 12 kuukauden tutkimuksessa, jaettu 360 tuntia lähiopetus, arviolta 540 tuntia henkilökohtaisen opintosuunnitelman ja 600 tuntia harjoittelun. Rakenne Master on jaettu neljään kierrosta: Ensimmäinen sykli: joulukuu 2016 Toinen sykli: tammikuu 2017 - kesäkuu 2017 Kolmas sykli: heinäkuu 2017 Stage: elokuu 2017 - marraskuu 2017 Master sisältää joukon ennalta valmennuskurssit käynnistämistä koulutusohjelmaa taajuus on noin 30 tuntia viikossa opetusta rakentuu siten pystyä kiinnittämään tilaa myös ryhmätöitä, puhumattakaan huomiota yksittäisten oppilaiden ja hallintaan ihmissuhteita. Kurssit kirjanpito Tiedonhallinta ja turvallisuus Digital Advertising Digital Customer Relationship Management Fundamentals of Economics and General Management markkinointi Markkinointitutkimus ja Analytics omnichannel Retail Management Social Media Management Vakio Alusta Työkalut Supply Chain Management Ux ja käyttöliittymä Management Web Technology Fundamentals Metodologia Koulutuksen... [-]

Master In Business And Corporate Communication

School of Continuing Education – Universitat de Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen April 2017 Espanja Barcelona

Master in Business and Corporate Communication University of Barcelona pyrkii että voit kehittää itseäsi ammatillisesti tällä alalla, jotta kehittyä vastuullisiin tehtäviin. [+]

Viestintä on kokenut merkittäviä muutoksia viime vuosina: enemmän kuin koskaan, organisaatioiden tulee ammattilaisia ​​pystyy kommunikoimaan ja tavoittaa eri kohderyhmille, sisäinen ja ulkoinen. Tätä varten niiden on käytettävä kaikkia välineitä, sekä online-ja offline-tilassa. Yritysten viestintä voi saavuttaa parempia tuloksia, rakentaa hyvää kuvaa ja parantaa institutionaalisia maine. Master in Business Communication ja Corporate Barcelonan yliopisto pyrkii että voit kehittää itseäsi ammatillisesti tällä alalla, jotta kehittyä vastuullisiin tehtäviin. Tässä mestari, opit viestintätaidot, online-ja offline-ympäristöissä, mainonta, markkinointi ja suhdetoiminta. Opit uusimpia suuntauksia viestintä. Voit valmistaa hallita viestinnän projekteja ja hankkia johtamistaitoja helpottaa ammatillista kehitystä. Kanssa opetushenkilökunnan muodostama viestinnän ammattilaiset yritysmaailmassa, virastot ja media, ja myös markkinoinnin ja konsultoinnin, tämä isäntä tarjoaa globaalin vision ja käytännön ohjeita urasi edistymistä viestinnän alalla yritys-, liike ja laitokset. vastaanottajat: Tämä Master on suunnattu ammattilaisille, jotka haluavat harjoitella ja kasvaa ammatillisesti yritysten yritysten viestintää. Pääasiassa vastaanottajat ovat korkeakoulututkinnon suorittaneet Communications, mainonta, markkinointi, Business Studies, Business Administration ja mitään kuria ihmisen, taloudelliset ja sosiaaliset tieteet. akateemista akkreditoinnin Master in Business and Corporate Communication yliopistossa Barcelona. Kolme syytä valita sen Se mukautuu uusiin tarpeisiin ja uudet tekniikat yritysviestinnän Se on suunnattu Käytännössä yritysten, oppimisen kautta tapaustutkimuksia ja täydentää alan ammattilaisten osallistuminen (master luokka) ja vierailuja yrityksiin ja organisaatioille Suunniteltu ja opettanut työskentelevät ammattilaiset, joilla on merkittävää kokemusta liiketoiminnan alalla viestintä [-]

Virallinen Mestari Luomaan Ja Kehittämään Digitaalisten Projektien

FDModa - LCI Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Espanja Barcelona

Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. [+]

Maisterit Viestintässa. Master Digital Creation ja kehittämishankkeet Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. Digitaalinen suunnittelija on nyt keskellä erilaisten perheiden ja ammattialojen, kuten Audiovisuaalisen viestinnän, graafinen suunnittelu Graphic Arts Advertising Public Relations ja vuorovaikutusta suunnittelun aloilla, ja osoittaa lisätään synergiaa usein sisältyvät alan sisällä puhelut kokemuksia ja yhä suunnattu digitaalisen median sekä korostavat eri alakohtaisia ​​tutkimuksia ja paikallisten ja valtion raportteja. Toisin kuin useimmat koulutus tarjoaa alan digitaalisen suunnittelun, tekijä, joka erottaa tämän Masters Digital Creation ja kehityshanke on muodostaa niin kutsutun Front End Designer (Front End tai Frontend Designer) on ammatti . Front End koostuu kaiken, on tekemistä sen kanssa, mitä näet ja vuorovaikutuksessa digitaalisen projekti, se on ammattilainen, joka pystyy suunnittelemaan, suunnitella ja toteuttaa kaikki kehityksen tarpeen ennen lopullista tuotantoa jotta varmistetaan toteutettavuutta, tehokkuutta ja optimoidaan suunniteltu hankkeita. Myös opiskelijat voivat halutessaan erikoistua kahdella alueella, enemmän kokeellista ja enemmän suuntautunut maailmaan luomisen, viihde- ja kulttuuri, kokea fiksu kansalainen ja älykkäät kaupungit sekä muut keskittynyt enemmän strategiasta suostuttelua, merkkituotteita sisältöä, enemmän kehittynyt ja suuntautunut tuotteiden alaa ja kuluttajapalvelut. Tavoitteet: Kouluttaa ammattilaisia ​​erikoistunut luomiseen ja kehittyneiden digitaalisten hankkeiden valinnan erikoistuminen: Hankkeet mainonnan ja strategista viestintää Opiskelija muodostua ideointiin ja prototyyppien digitaalisen viestinnän strategioita tuotemerkkejä ja organisaatioita. Mitä käytännön koulutusta, opiskelijat voivat valita web design ja mobiilisovellusten suunnittelu vuorovaikutuksen suunnittelu hankkeita avaruuteen: opiskelijalle muodostuu käsitys ja kehittämistä vuorovaikutuksen suunnittelu sovelletaan tilaa yleisesti että... [-]

Master Viestintä Ja Kulttuurin Hallinta

Zeppelin University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 - 2 vuotta August 2017 Saksa Friedrichshafen

Yhteiskunnissa tänään, kulttuurien tuntemusta ja riitauttamattomuus näissä kulttuureissa ovat haluttuja kuin koskaan. Samoin vaatimukset viestinnän käytännöt ovat lisääntyneet dramaattisesti. Tästä syystä viestintätaitoja ja kulttuurien tuntemus ovat keskeinen pätevyys 21. vuosisadalla. [+]

Yhteiskunnissa tänään, kulttuurien tuntemusta ja riitauttamattomuus näissä kulttuureissa ovat haluttuja kuin koskaan. Samoin vaatimukset viestinnän käytännöt ovat lisääntyneet dramaattisesti. Tästä syystä viestintätaitoja ja kulttuurien tuntemus ovat keskeinen pätevyys 21. vuosisadalla. Meidän Master tutkinto alalla "Viestintä & Cultural Management"Vastaa näihin haasteisiin. Täällä opiskelijat voivat valita kahdesta eri kappaleita, eli he voivat keskittyä joko "Viestinnän" tai "Culture Production". Toisaalta, valmistuneet tämän kurssin oppia ja analysoida kulttuurirahastot nykyisten yhteiskuntien, kun taas toisaalta ne ovat käytössä, kautta kommunikatiivisen käytännössä olla mukana ratkaisemisessa nykyiseen yhteiskunnallisia kysymyksiä. Yhdessä, viestintä ja kulttuuri ovat epätodennäköisiä peruskäsitteet modernin yhteiskunnan. He korostavat, mitä pidämme itsestäänselvyytenä ja, prosessissa, kutsuvat sitä kyseenalaiseksi. Joka muuttaa tilannetta. Ylempään korkeakoulututkintoon alalla "Communication & Cultural Management" tarjoaa opiskelijoille kriittinen analyysi viestinnän ja kulttuurin tieteen teorioiden ja perustetaan pitkälle ymmärtämään toimintaa ja nyky-yhteiskunnan ongelmiin. Opiskelijat opiskelevat tutkimusmenetelmät liittyvät humanististen ja yhteiskuntatieteiden, sekä toiminta yhteiskunnallisen ja kulttuurisen analyysi. Dialogi-suuntautunut ja itsenäisesti järjestetty tutkintoa edistää kognitiivinen, luova, ja ilmeikäs kykyjä. Lisäksi tutkimuksessa kokemuksen karttuessa, kun organisointikykyä ja kykyä työskennellä ryhmässä kehitetään tosielämän tutkimus-, consultancy-, ja näyttely hankkeita. Uuden sukupolven johtajien kulttuurin ja viestinnän tarvitse yhä hallinta ja strategisen osaamisen valmistaa heitä tekemään monimutkaisia ​​päätöksiä dynaamisessa ympäristössä median, kulttuurilaitokset, talous, ja yhteiskunta - niin kansallisesti ja kansainvälisesti. Yhdistä kulttuuri ja viestintä kanssa johtamistaidot Ohjelma kaikille, jotka on enemmän uskoa kulttuurin ja viestinnän kuin numeroita ja toimistoissa. Professorit pitäisi tietää tämä parhaiten: Mitkä ovat tärkeimmät kysymykset tiedekunnan Cultural laitos? Kestävä yhteiskunta ja media Kuinka vapaa on tiedonkulkua? Mitä media kommunikoida? Ja miten? Mitä muuta sinun pitäisi tietää tietoyhteiskunnassa? Cultural Management Next... [-]

Master's Programme in Marketing, Services and Communication Management

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 kuukautta September 2017 Sveitsi St.Gallen

[+]

Maisterit Viestintässa.

Tavoitteet:

Opetussuunnitelma

[-]

Konsultointi Asiantuntemusta Strategisen Suunnittelun Julkisuuskuvaa Ja Tiedotusvälineet

Universidad Galileo
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 2 vuotta July 2017 Guatemala Guatemala City + 1 lisää

Edistää muodostumista korkeasti koulutettuja ammattilaisia, jotka kehittävät kattavia ja kilpailukykyisesti alan strategisen suunnittelun ja hankkeiden toteuttaminen Public Image yksilöiden, laitosten ja yritysten kanssa syvä tuntemus käsittelystä suhdetoiminta, kuvantaminen ja media viestintä. [+]

noin Tavoitteet: Edistää muodostumista korkeasti koulutettuja ammattilaisia, jotka kehittävät kattavia ja kilpailukykyisesti alan strategisen suunnittelun ja hankkeiden toteuttaminen Public Image yksilöiden, laitosten ja yritysten kanssa syvä tuntemus käsittelystä suhdetoiminta, kuvantaminen ja media viestintä. pensum ENSIMMÄINEN VUOSI ensimmäinen sykli ANALYYSI KUULEMISET ja julkishallinnossa LAUSUNTO ILMAISU JA EI VERBAL VERBAL Body Image 2nd cycle HAASTATTELU PRESS BROADCAST POLIITTINEN IMAGE (poliittisen markkinoinnin, PROPAGANDA ja mainonta) TECHNOLOGY Media julkisuuskuvaan 3. sykli VIESTINTÄ ja yleistä järjestystä LABEL ja protokolla Tiedottaja ja viesti 4TH sykli yhteiskunnallinen TYÖPAJA yritysprojekteja ja PR POWER MEDIATIC ja mielipidetutkimukset Semiologian Kuvan väri ja psykologia TOINEN VUOSI 5TH sykli YRITTÄJYYS KUVA JA yhteiskuntapoliittisia SYSTEM GUATEMALAN Johtamiskoulutus AUDIOVISUAALIALAN JA MEDIA 6TH sykli HALLINTO ympäristöimagon TYÖPAJA: poliittinen kampanja DESIGN, strateginen johtaminen SUUNNITTELU JA MEDIA PRESS 7TH sykli GENRES SANOMALEHTIEN ja ilmoitukset ENGINEERING julkisuuskuvaan ASSEMBLY tapahtumia ja LEHDISTÖTILAISUUS 8TH sykli TYÖPAJA: Community Manager VERKKOSIVUSTOJEN KUSTANNUKSET ja varainhoidossa COMPANY Julkisuuskuvaan PROJECT JULKINEN PRESENTATIONS Opintosuoritusten Yhteensä: 78 * Ensimmäisenä vuonna tutkinto on saatu ja toisena vuonna maisteriksi saadaan. Kesto Mestari on kahden vuoden ajan, on jaettu kahdeksan neljänneksen tarjoamme sykli tammikuusta joulukuuhun. Yö: Lauantai klo 16.00 20:40 tuntia. American Cycle: avoin ilmoittautuminen amerikkalainen sykli 6-18 07 School of Public Image. Home kurssi: Heinäkuu 13 mukaisesti. Vaatimukset rekisteröinti: Täytä ilmoittautumislomake Toimittaa jäljennöksen nimi taso Degree Toimitettava oikeaksi todistettu kopio DPI Valmistuminen: Hyväksy kisassa keskiarvosana yli 70 pistettä Toimitus projektien Public Image Exit profile Jatko ammattilainen saa harjoitus, joka integroi tietoa imagologia, Public Image, journalismi, viestintä, oikeudelliset, taloudelliset, poliittiset, sosiaaliset, kulttuuriset ja historialliset jotka tarjoavat ammattitaitoinen henkilökunta tarvittavista strategisten... [-]

Master Digitaalisessa & Sosiaalisen Median Markkinoinnin

inesdi - Digital Business School
Kampus tai online Kokopäiväinen Osa-aikainen 240 - 1500 tuntia May 2017 Espanja Madrid Barcelona Espanja Online + 3 lisää

Me esittelemme Master Digital Marketing & Social Media. Sen lisäksi, että virallista nimeä Inesdi Digital Business School, saat korkeakoulututkinnon yliopiston Nebrija. [+]

Maisterit Viestintässa. Me esittelemme Master Digital Marketing & Social Media. Sen lisäksi, että virallista nimeä Inesdi Digital Business School, saat korkeakoulututkinnon yliopiston Nebrija. Internet, digitaalisten alustojen ja tietotekniikan muuttavat ympäristöämme. Yritykset tarvitsevat ammattiprofiilien sopusoinnussa uusien markkinasuuntausten ja siksi edistämme tätä University maisteriksi yliopiston kanssa Nebrija. Kun tavoitteena on juna ammattilaiset jotka voivat tarjota ratkaisuja digitaalinen muunnos jossa olemme upotettu sekä yrityksille ja yhteiskunnalle yleensä. Tämä Master tutkinto Marketing valmistunut Digital & Social Media muuttuu koskevat erikoiskoulutusta digitaalisessa taloudessa sovellettu eri liiketoiminta-alueilla organisaatioiden. Opiskelija kehittää tietoa ja sopivimmat tekniikat suunnittelu, toteutus, hallinta, analysointi ja maltillisuus on 360 Digital Marketing Plansisältäen myös Social Media Plan. Kasvot, verkossa ja monimuoto-opetusta henkilökohtaista ohjausta toteuttamisessa Final Master Project uraohjaus kautta "urasuunnitelman" yksilöllisen Kehittäminen "360 Marketing Plan" ja "Plan of Social Media" Joissa on yhteensä 37 luokkaa webinaariin (online-tilassa) maisteriohjelman Alustavia Module: periaatteet ja perusteet digitaalisen talouden Moduuli 1: Plan digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media I Moduuli 2: Verkostoituminen Moduuli 3: Plan digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media II Moduuli 4: Professional hallinta: toimet, kanavat ja välineet 2.0 Moduuli 5: ORM - Online maine markkinointi, mittaus ja valvonta Moduuli 6: Content Management: luominen, hallinta ja sisällön jakeluun Moduuli 7: Digitaalinen markkinointi suunnitelma ja sosiaalinen media III Moduuli 8: talteenotto ja muuntaminen strategiat I: Saapuva Markkinointi Moduuli 9: Paikannus hakukoneissa Moduuli 10: Strategiat vangita ja muuntaminen II: Digital Advertising Moduuli 11: Web-analytiikka ja kannattavuuden Moduuli 12: Markkinointisuunnitelma IV Digital ja sosiaalinen media Moduuli 13: Strategiat uskollisuus ja sidos digitaalisissa ympäristöissä (sitoutuminen) Moduuli 14: Mobile Marketing Moduuli 15: Sähköinen... [-]

Mestari Markkinointi

IPAG Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 lukukautta September 2017 Ranska Nice Australia Sydney Paris Yhdistynyt kuningaskunta Lontoo Edinburgh Yhdysvallat New York Cardiff + 9 lisää

Kukin Newcastlen maisteriohjelmien sisältää keskitytään erityisesti Aasian ja Tyynenmeren alueella ja niiden merkitys globaalissa liiketoimintaympäristössä. Nämä kolme Masters on suunniteltu opiskelijoille, jotka ovat valmistuneet laaja liiketoiminnan ohjelmia ja jotka haluavat päivittää ja päivittää tietojaan ja taitojaan uuden globaalin liiketoiminnan maailmassa. [+]

Esitys Tämä arvostettu kumppanuus IPAG Business School ja University of Newcastle antaa opiskelijoille mahdollisuuden harjoittaa kaksoistutkinnon yhdessä kolme aluetta: Master of Business, Master of Marketing, Master of Human Resource Management. Kukin Newcastlen maisteriohjelmien sisältää keskitytään erityisesti Aasian ja Tyynenmeren alueella ja niiden merkitys globaalissa liiketoimintaympäristössä. Nämä kolme Masters on suunniteltu opiskelijoille, jotka ovat valmistuneet laaja liiketoiminnan ohjelmia ja jotka haluavat päivittää ja päivittää tietojaan ja taitojaan uuden globaalin liiketoiminnan maailmassa. Opiskelija kehittää strategista esimiestaitojen tärkein päätöksentekoelin alueet ohjelmaansa ja tutkia uusia asioita nykyajan liiketoimintaympäristössä. Nämä ohjelmat opetetaan Englanti ja koostuu kahdesta osasta: 1. lukukausi klo IPAG Business School Nice, 2. lukukausi Newcastle University. [-]

Master Media Ja Communications Management

Macromedia University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen Osa-aikainen 3 lukukautta March 2018 Saksa München Köln Hampuri Stuttgart Berlin Alue + 5 lisää

Maisteriohjelma "Media ja viestinnän hallintaa" on suunnattu erinomainen valmistuneet liiketalous, viestintä tieteen tai niihin liittyvillä aloilla ja nuoret ammattilaiset virastot, viestintä osastot ... [+]

"Media ja viestintä - hallinta - otsikko kertoo kaiken: Opiskelija osaa tehokkaasti ja ammattimaisesti hoitaa mediatuotteita ja mediayhtiöt. Temaattinen painopiste on mitä vaaditaan mediateollisuuden tulevaisuuden. Competence in cross-media, yrittäjyys ja vastuu "

Professori Dr. Dr. Castulus Kurssin johtaja Master Media ja Communications Management

 

Media-alan, suuri kysyntä johtajien kanssa strategisia toimivalta on olemassa. Kukapa haluaa johtaa onnistuneeseen mediayhtiöt ja kehittää mediatuotteita, on oltava erittäin laaja tietämys yhteiskunnalliset suuntaukset ja kehitys, jotka hän yhdistyy liikkeenjohdon asiantuntemusta. Päätöksentekijöille tervettä harkintaa on kysyntää.... [-]


Ma Strategic Communication

University of New York in Prague (UNYP)
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 15 kuukautta September 2017 Tšekki Praha

Professional viestintätaidot ovat yksi keskeisistä näkökohdista kaikenlaisille yrityksille. Opiskelijat maisteriohjelman PBC (Professional ja liike viestintä) tutkimuksen ohjaajien peräisin Yhdysvalloissa ja Euroopassa kohtaavat haasteita, joka opettaa heitä rakentamaan ja kehittämään taitojaan ja teoreettista ymmärrystä, jota tarvitaan työskenneltäessä avainasemissa monenlaisia ​​yksityisiä ja julkisia yrityksiä ja organisaatiot. [+]

MA Strategic Communication Professional viestintätaidot ovat yksi keskeisistä näkökohdista kaikenlaisille yrityksille. Opiskelijat maisteriohjelman SS (strateginen tiedonanto) tutkimuksen ohjaajien peräisin Yhdysvalloissa ja Euroopassa kohtaavat haasteita, joka opettaa heitä rakentamaan ja kehittämään taitojaan ja teoreettista ymmärrystä, jota tarvitaan työskenneltäessä avainasemissa monenlaisia ​​yksityisiä ja julkisia yrityksiä ja organisaatioita. Elinikäisen oppimisen ohjelma, joka kestää 15 kuukautta, on suunniteltu tutkimaan viikonloppuisin (kaksi viikonloppuisin joka kuukausi) *, ja johtaa Yhdysvaltain maisteriksi, myönsi La Salle University (Philadelphia, USA, www.lasalle.edu). Sen 140-vuotisen historian ovat La Salle University on tunnettu alueellinen amerikkalaisissa yliopistoissa. * UNYP tarjoaa opiskelijoille ohjelman taukoja välipalat Koska sen monimutkaisen luonteen, tämä ohjelma kattaa tärkeimmät näkökohdat sisäisen ja ulkoisen viestinnän organisaatioissa: suostuttelu PR-kampanja Integroitu markkinointiviestintä Johdon Myynnin tuki Opiskelijat, jotka tutkivat parhaillaan tästä aiheesta, ovat peräisin yli puoli tusinaa eri maissa. Ikä edellinen opiskelijat vaihdellen 20 ja 50 vuoden ja nämä opiskelijat tulevat eri työpaikasta, kuten journalismin, markkinointi, PR, diplomatia, koulutus ja muut. [-]

Maisteri Design Management

Il Sole 24 ORE Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 10 kuukautta October 2017 Italia Milano Rooma Parma + 2 lisää

Master Design Management on innovatiivinen ja monitieteinen koulutusohjelma, joka pyrkii siirtämään johdon, talouden, johto- ja viestintä, jotka puuttuvat ne, jotka suorittivat teknisiä tutkimuksia, jotta voidaan luoda uusi ammatillinen ja täydellinen, se on pystyy - mukaisesti markkinoiden uusiin tarpeisiin - hallita "projekti" yrityksen sisällä tai tutkimuksen alkaen strategiasta ja suunnittelusta tuotteen / palvelun viestinnän ja vähittäiskaupan näkökohdat. [+]

Maisterit Viestintässa. Master Design Management on innovatiivinen ja monitieteinen koulutusohjelma, joka pyrkii siirtämään johdon, talouden, johto- ja viestintä, jotka puuttuvat ne, jotka suorittivat teknisiä tutkimuksia, jotta voidaan luoda uusi ammatillinen ja täydellinen, se on pystyy - mukaisesti markkinoiden uusiin tarpeisiin - hallita "projekti" yrityksen sisällä tai tutkimuksen alkaen strategiasta ja suunnittelusta tuotteen / palvelun viestinnän ja vähittäiskaupan näkökohdat. RAKENNE Master, koko ajan, numero kiinni ja pakollinen läsnäolo, jonka kokonaiskesto on 10 kuukauden joista 6 luokkahuoneessa ja 4 stage.PROGRAMMAIl Master rakenne on seuraava: Fundamentals hallinta: elementtejä kauppatieteiden organisaatio Design: talous ja teollisuus rakenne Projektinhallinta: hallinta suunnittelun ja innovaatiohankkeiden Innovaatiostrategioita ja liiketoiminnan kehittämiseen Luova prosessi innovaatioiden tukemiseksi suunnittelu suuntautuneita yrityksiä Markkinointi ja viestintä: erilaistua suunnittelu brändinhallinta Web ja uusi digitaalinen media: vaikutus markkinointi ja brändin hallinta Käynnistä liiketoiminnan projekti: ideasta liiketoimintasuunnitelman 2017 painos päällikön tulee rikastuttavat Project Work tilaama suoraan yritykset kuten TV, Collistar ja Milan Sopimus District. Osallistujat sitten tehdä joitakin ulkona istuntoja todellisuutta huippuosaamista tutkimus-, kehitys- ja innovaatiotoimintaa yrityksissä ja näyttelytilojen teollisuudessa. STAGE Master sisältää 4-kuukauden harjoitteluajan johtavia yrityksiä, konsulttiyritykset tai toimistoissa. TUENSAAJAT Master on osoitettu tutkinnon arkkitehtuurin, muotoilun, liiketoiminnan ja tekniikan lisäksi myös profiileja humanistinen ja asiaa, jotka ovat erittäin motivoituneita erikoistua tällä alalla. Tärkeimmät ammatillisia mahdollisuuksia lopussa Master Design management ovat: Projektinhallinta ja General Contract Marketing, Brand Management, Communication Retail: visuaalisen markkinoinnin ja tallentaa suunnittelu; pakkauksiin; Tutkimus-, kehitys- ja innovaatiotoiminta; Tilalla ja suurissa suunnittelutoimistot ja arkkitehtuuria. TIEDEKUNTA Opetus on uskottu ammattilaiset, esimiehet, konsultit ja tutkijoiden osoittautunut opetusmenetelmä, joka takaa asteittaisen ja täydellisen oppimisen aihe. Ne ovat asiantuntijoita, jotka... [-]

Master Yritysviestinnän

INSA Business, Marketing & Communication School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 10 kuukautta October 2017 Espanja Barcelona

Tämä tutkinto yhdistää markkinoinnin, mainonnan ja PR esittelee oppilaita todellisuutta ammatti läpi jännittävän työharjoittelua ohjelmaa, samalla kun se tarjoaa heille hyvän ja laajan pohjan tarpeen onnistuneesti esiintymään tulevaisuudessa ammattilaisten yritysviestinnän . [+]

Esitys Tämä tutkinto yhdistää markkinoinnin, mainonnan ja PR esittelee oppilaita todellisuutta ammatti läpi jännittävän työharjoittelua ohjelmaa, samalla kun se tarjoaa heille hyvän ja laajan pohjan tarpeen onnistuneesti esiintymään tulevaisuudessa ammattilaisten yritysviestinnän . Tavoitteet Tarjoamaan luotettavaa perusta seuraavilla aloilla: markkinointi, mainonta, suhdetoiminta, liike ja uutta viestintäteknologiaa. Kehitetään analyyttinen, päätöksenteko ja ryhmätyötaitoja jotta Viestintämarkkinalain alue korkeasti koulutettujen ammattilaisten kanssa aloitteen onnistuneesti ottamaan johtovastuuta. Tavoite a) Valmistuneet ja ammattilaisille, jotka haluavat laajentaa työllisyyttä näköaloja. b) Kokeneet ammattilaiset, jotka haluavat ottaa uusia tehtäviä ja vastuita. c) Yritykset etsivät henkilöstön koulutusta. d) Valmistuneet ammattikoulutuksessa ja Higher Education liike pyrkii käytännön valmistelusta tulevat työelämään. Ammatillisia mahdollisuuksia Tärkein ammatti poistuu mm ovat: Strategic johtaja viestintäjohtaja Hallintojohtaja osastopäällikkö INSA tarjoaa mahdollisuuden tehdä harjoittelun yritysten aikana. Tutkintovaatimukset Ohjelma Kurssin koostuu seuraavista lohkojen mainonnan hallinta neuvottelutekniikat Viestintäsuunnitelma Strateginen suunnittelu ja Account Management Markkinointi 2.0 ja Suhde Markkinointi Art Direction ja luovuus (Advertising Tuotanto) PR ja tapahtumien järjestäminen Arviointijärjestelmä Arviointijärjestelmä perustuu jatkuvaan arviointiin jokaisen lohkon tutkimuksen kautta luokan läsnäolo ja / tai tentti. Opiskelijan on läpäistävä kukin aihe itsenäisesti. Lisäksi opiskelija on ansainnut vähintään arvosanalla määrätyistä Business Plan. Läpäisseet arvioinnit ja vähimmäisläsnäolovaatimus, opiskelija saa tutkintotodistuksen Masters Business tiedonanto INSA Business, Marketing & Communication School. [-]

Kehittynyt Master Luovuuteen Ja Markkinointi

Solvay Brussels School of Economics and Management, Université Libre de Bruxelles
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 - 1 vuosi September 2017 Belgia Bryssel Vietnam Hanoi Italia Milano + 4 lisää

Advanced Master Luovuus & Marketing esittelee, keskustelee ja opettaa uusia markkinointi vaihtoehtoja Classic kysyntään perustuvia lähestymistapoja. Se on todella ainutlaatuinen lähestymistapa markkinointiin, joka keskittyy markkinoinnin tulevaisuuden sijaan että historiallista lähestymistapaa muiden ohjelmien. [+]

Maisterit Viestintässa. Advanced Mestari Luovuus ja markkinointi edistää, lahjoja, käsitellään ja opettaa uusia markkinointi vaihtoehtoja klassisen kysyntään perustuvan markkinoinnin lähestymistapoja. Liity online-tiedotustilaisuuksiin Solvay Advanced Masters ensi maaliskuussa 21-22-23, 2017! Rekisteröityä http://coms.solvay.edu/am-online-infosession Tarjoamme osallistujista syvä ymmärrys ja suora käytännön luovuuden prosessin yhteydessä strategioiden, liiketoiminnan työkaluja ja markkinointiviestintä, uusia tapoja kuvitella, edistää ja myydä tuotteita, palveluja, ideoita ja kokemuksia, suora upottamalla hyvin luova piireissä ja teollisuuden (mainonta, näytöksiä, elokuvateatteri, tapahtumien hallinta, jne.) ... [-]

Master In Brändin Hallinta Ja Viestintä

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta November 2017 Italia Milano

Master Brand Management ja viestintä tavoitteena on kouluttaa ammattilainen hahmo, joka yrityksen tai viraston pystyy hallitsemaan tuotemerkin ja määritellä brändistrategian joka yhdistää konkreettinen arvot laatua ja suorituskykyä aineeton liittyvät pääasiassa erilaistumista, merkityksellinen, itsetunto ja maine. Täydellinen ammattilainen, joka pystyy käytön komennolla sekä luovan kieli strateginen suunnittelu on valmentaja branding prosessia. [+]

Tämä ohjelma "opetetaan Italian Kenen tulisi osallistua - Master Brand Management ja viestintä on suunnattu tutkinnon viestintä, markkinointi, humanististen tai yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja tiede; tutkinnon Italian tai ulkomaisen suunnittelu koulujen luovia aloja; ammattilaisille vähintään kahden vuoden kokemus alalta. Menetelmät ja rakenne - Master Brand Management ja viestintä, nyt sen 15 vuotta, säädetään vuorottelu luentoja, harjoitukset, tapaustutkimuksia, työpajoja ja projekteja yhteistyössä teollisuuden rakenteita, yksilön ja ryhmän projekteja. Kurssi on läheinen yhteys ammatti työn kautta kehittynyt kumppaneiden ja opetushenkilöstön. Opetus katsoo eri vaiheissa: rakennuksesta brändipääomaa, jossa määritellään arvot, sijoittamiseen ja markkinointia, että toimet, joilla pyritään kasvuun ja tukea brändin, analyysin kanssa tuotemerkin strategioita ja ja taipumus kehityslinjoista. Lopussa polun, joka omistettu moduuli, se myös korostetaan erityisesti itsensä markkinoinnin keinot: tarvittavat työkalut tehdä esitys itsestään tehokkaasti, jotta julkinen esittäminen tekniikoita. Aiemmissa numeroissa hankkeissa kehitettiin yhteistyössä: Decathlon - Brand check-up ja kehittäminen tuotemerkin Italiassa; Deborah Cosmetics - uudelleenlanseeraus tuotemerkin vähittäiskaupan; Redbull - Brand venyttely ja käynnistää RedBulletin aikakauslehti; Carrefour - Kehitetään CarrefourBIO tuotemerkin; Nestlé - Brand maine; Buitoni - uudelleenlanseeraus tuotemerkin ulkomaisen tavoitteita; Milanosport - Corporate ja brändin identiteetti; Kraft - Brand uudelleensijoitus; Italia 7 Gold - Brand repositioning ja uudelleenkäynnistäminen liikkeeseenlaskijan; City of Milan - Alueellinen bränding Porta Venezia alueella; Comets - Brand tarkistaa, kohdistaminen ja brändin kehittäminen ohjeita tuotteen, kokemus, viestintä; Lierac - brändin viestintää projekti. Aikaisempien painokset Ohjelman tehtiin muun muassa seuraavat vierailevat: Google, Technogym, Campari, Adidas, Red Bull. Master järjestetään kahtena versiona, ensimmäisen marraskuussa Italian, toinen tammikuuta Englanti. [-]

Maisteriohjelman Taloustieteen Ja Viestinnän Hallintaa Ja Innovaation

Sapienza University of Rome
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Italia Rooma

Masters Economics ja viestintäministeriö Management ja innovaatio on monitieteinen ohjelma nimenomaan perustuu yritysten tarpeet ja Confindustria, tärkein Italian Association of Yrittäjät. [+]

Maisterit Viestintässa. Masters Economics and Communications Management ja Innovation on monialainen ohjelma perustuu erityisesti yritysten tarpeet ja Confindustria, tärkein Italian Association of Yrittäjät. Ohjelma perustuu yrityksen tieteen, digitaalisen viestinnän ja sovellettu tietojenkäsittelytiede. Tavoitteena on kouluttaa ammattilaisia, jotka pystyvät vastaamaan monialaista vaatimuksiin nykyaikaisen yrityksen, joka ulottuu perinteisen opetussuunnitelmiin yhden tiedekunnan ohjelmia ja laudaksi taloustieteen, tietojenkäsittelytiede ja yhteiskuntatieteet. Ohjelma antaa opiskelijoille taitoja yrityksen viestinnän, innovaatioprosessi johtamistaidot, ja yritysten strategioita ja välineitä innovatiivisen ja kansainvälisissä yhteyksissä. Masters Economics ja viestintäministeriö Management ja innovaatio on rajoitettu pääsy, tutkinto ja opiskelijoiden on läpäistävä valintaprosessi päästä sisään ohjelmaan. Aikana toisen vuoden opiskelijat osallistuvat harjoittelupaikkoja hioa taitojaan aidossa työympäristössä. Oppimistulokset Johtamistaitoja kohtaamaan yrityksen hallituksen ja hallinta; Tieto oikeasta tulkinnasta ja hallinta yrityksen kehittyminen on strategisesti, organisaation, markkinoiden ja taloudelliselta kannalta, sekä kansainvälisestä ja kulttuurien mahdollisille; Erinomainen taito Englanti kielen; Enterprise hallituksen ja johtamistaitoja innovatiivisten ja kansainvälisissä yhteyksissä, kuten yritysstrategiasta, viestintä, ja yritys-, rahoitus- ja innovaatioiden hallinta; Ymmärtäminen yrityksen yleisiin taloustieteen, oikeusjärjestelmään ja kvantitatiivinen, menetelmäkoulutusohjelma päätösten tueksi ja tulkintoja makroympäristöön; Kyky koordinoida, järjestää ja hallita suhteita ja viestintä keskuudessa yrityksen sidosryhmät; Menetelmiä ja välineitä kerätä ja tulkita tietoa tarpeista, mielipiteitä ja käyttäytymistä koskevat organisaation käyttäjät (asiakkaat, käyttäjät jne). [-]