Maisteriohjelmat Viestintässa

Täältä löydät 168 Maisteriohjelmaa Viestintässa

Viestintä

Haluatko uralle, jossa rakennetaan verkostoja ja muodostetaan suhteita? Ehkä tekisit mielelläsi töitä median parissa? Maisterin tutkinto viestinnän, median tai suhdetoiminnan aloilla todennäköisesti sopii sinulle. 

Viestintä tarjoaa uran, jossa pääsee tutustumaan asiakkaan ja yrityksen välisiin suhteisiin ja jossa strategian, markkinoinnin ja tutkimuksen teoria ja käytäntö tulevat tutuiksi. Median tai viestinnän maisterin tutkinto pitää sisällään useiden akateemisten alojen soveltavia opintoja, mukaan lukien humanistiset tieteet, yhteiskuntatieteet ja media. Tutkinnon suorittaneet ymmärtävät viestinnän ja median historiaa ja sitä, kuinka historia vaikuttaa viestinnän asiantuntijoiden mahdollisuuksiin nykymaailmassa. Suhdetoiminnan (PR) tutkinto opettaa ymmärtämään yrityksen ja sen erilaisten asiakaskuntien välistä viestintää sekä pitämään yllä niin voittoa tavoittelmattomien organisaatioiden kuin poliitikkojen ja julkisuuden henkilöidenkin julkisuuskuvaa. 

Tällä sivulla on laaja lista erilaisista yliopistoissa, joissa voi suorittaa viestinnän, median tai suhdetoiminnan (PR) tutkinnon. Tutistu tutkintoihin ja lue lisää sinua kiinnostavista opinto-ohjelmista!

Näytä lisää

Master Markkinoinnin, Viestinnän Ja Uuden Median

Bologna Business School
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta December 2017 Italia Bologna

Master Markkinointi, Viestintä ja New Media on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. [+]

Maisterit Viestintässa. mestari markkinoinnin, viestinnän ja uusmedian on kokopäiväinen ohjelma opetetaan kokonaan Englanti, joiden tarkoituksena on valmistella tutkinnon mitään kuria hallita menetelmiä ja tekniikoita sekä perinteisen ja digitaalisen median alan parhaillaan jatkuva vallankumous. Alumni Tämän Master on sijoitteluun oli 96% 6 kuukauden kuluessa. Laajentamisen kautta mobiililaitteiden joka päivä, yhä useammat ihmiset ympäri maailmaa pitää yhteyttä eri sosiaalisen median: Twitter on 320 miljoonaa aktiivista käyttäjää kuukaudessa, Instagram 400 miljoonaa, Google+ 540 miljoonaa, YouTube 1 miljardi ja Facebook 1,6 miljardia. Mitä olemme todistamassa on enemmän kuin teknologinen vallankumous, se on syvä sosiaalis-kulttuurinen muutos. Yritykset ympäri maailmaa kasvaa jatkuvasti summa he sijoittavat heidän verkkomainontakanavista parantaa suhdetta kuluttajien ja liike-elämän. Yhdessä kumppaniemme kanssa IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM ja WPP, tämä maisterin tutkinto tarjoaa opiskelijoille pätevyys ja taidot aloittaa johto- tai konsultointi uran alan digitaalisen viestinnän. Tämä kansainvälinen ohjelma, jossa opiskelijat eri puolilta maailmaa ja tiedekunnan koostuu professoreiden, johtajien ja yrittäjien, tapahtuu ainutlaatuisesta tunnelmasta 16. vuosisadan huvila kukkuloilla Bologna. Kiitos harjoitustyöt, yhtiö hankkeita ja master luentoja, opiskelijat ota yhteyttä keskeisiä käsitteitä digitaalisen aikakauden: osallistuvien, luomiseen ja jakamiseen sisältö. Lopussa kurssien, Master päättyy työharjoitteluun. MASTER on investointi. KUNNIAKSI laina on TIE rahoittamiseksi. "Perte Prestito Con Lode", pitkäaikainen ja halpakorkoisten kunniaa lainaa ilman vakuuksia tarvitaan kattamaan kokonaisuudessaan lukukausimaksua. RAKENNE Maisterin tutkinto on 12 kuukauden kokopäiväinen ohjelma myös työharjoitteluun tai projektityö (kokonaispituus: 1500 työtuntia). Akateeminen osa on jaettu kahteen termejä. Te kattaa 1000 tuntia opiskelua: 400 tuntia opetukseen toiminnan ja 600 tuntia yksilön / ryhmän työtä. Ensimmäisellä aikavälillä... [-]

Máster en tecnologías de comunicación (MTC)

CESTE Business School
Opetus kampuksella Osa-aikainen 2 lukukautta October 2017 Espanja Zaragoza Bolivia Cochabamba La Paz Santa Cruz Oruro + 5 lisää

El Máster pretende preparar profesionales con un alto dominio de las competencias asociadas a las tecnologías de la información, expertos en las tecnologías de vanguardia en el mercado, pero al mismo tiempo, capaces de adaptarse fácilmente a otros tipos de tecnología y proveedores. Estos profesionales deberían ser capaces de asumir responsabilidades en la planificación de tareas y proyectos, el diseño y la resolución de problemas. [+]

El Máster pretende preparar profesionales con un alto dominio de las competencias asociadas a las tecnologías de la información, expertos en las tecnologías de vanguardia en el mercado, pero al mismo tiempo, capaces de adaptarse fácilmente a otros tipos de tecnología y proveedores. Estos profesionales deberían ser capaces de asumir responsabilidades en la planificación de tareas y proyectos, el diseño y la resolución de problemas. Descripción del programa Máster en tecnologías de comunicación (MTC) A quién está orientado El Máster está dirigido a titulados en Universidades y Escuelas de Negocios, especialmente en disciplinas relacionadas con la informática (Matemáticas, Física, Estadística, Ingeniería, Química…). En el caso de personas que no posean una titulación universitaria y para quienes quieran conseguir una certificación profesional, existe la posibilidad de acceso si certifican una experiencia profesional a nivel intermedio dentro de su empresa, de un mínimo de 2 a 3 años, en el área de Tecnologías de la Información. Objetivos El Máster pretende preparar profesionales con un alto dominio de las competencias asociadas a las tecnologías de la información, expertos en las tecnologías de vanguardia en el mercado, pero al mismo tiempo, capaces de adaptarse fácilmente a otros tipos de tecnología y proveedores. Estos profesionales deberían ser capaces de asumir responsabilidades en la planificación de tareas y proyectos, el diseño y la resolución de problemas. Con estas características los alumnos estarán preparados para puestos técnicos y de responsabilidad donde desarrollar algunos de los siguientes roles: Análisis de las necesidades y sugerencia de mejoras que las... [-]

Virallinen Mestari Luomaan Ja Kehittämään Digitaalisten Projektien

FDModa - LCI Barcelona
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi September 2017 Espanja Barcelona

Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. [+]

Maisterit Viestintässa. Master Digital Creation ja kehittämishankkeet Päätavoitteena Master luomisessa ja kehittämisessä digitaalisten hankkeiden on tarjota syventävää koulutusta ja erityisen luonteen, joka valmistaa opiskelijat kilpailukykyisesti tarjoamaan innovatiivisia ratkaisuja ja uusia arvolupauksia markkinatalouteen, että teknologisesta näkökulmasta Se on eksponentiaalisesti aktiivinen ja kukoistaa. Digitaalinen suunnittelija on nyt keskellä erilaisten perheiden ja ammattialojen, kuten Audiovisuaalisen viestinnän, graafinen suunnittelu Graphic Arts Advertising Public Relations ja vuorovaikutusta suunnittelun aloilla, ja osoittaa lisätään synergiaa usein sisältyvät alan sisällä puhelut kokemuksia ja yhä suunnattu digitaalisen median sekä korostavat eri alakohtaisia ​​tutkimuksia ja paikallisten ja valtion raportteja. Toisin kuin useimmat koulutus tarjoaa alan digitaalisen suunnittelun, tekijä, joka erottaa tämän Masters Digital Creation ja kehityshanke on muodostaa niin kutsutun Front End Designer (Front End tai Frontend Designer) on ammatti . Front End koostuu kaiken, on tekemistä sen kanssa, mitä näet ja vuorovaikutuksessa digitaalisen projekti, se on ammattilainen, joka pystyy suunnittelemaan, suunnitella ja toteuttaa kaikki kehityksen tarpeen ennen lopullista tuotantoa jotta varmistetaan toteutettavuutta, tehokkuutta ja optimoidaan suunniteltu hankkeita. Myös opiskelijat voivat halutessaan erikoistua kahdella alueella, enemmän kokeellista ja enemmän suuntautunut maailmaan luomisen, viihde- ja kulttuuri, kokea fiksu kansalainen ja älykkäät kaupungit sekä muut keskittynyt enemmän strategiasta suostuttelua, merkkituotteita sisältöä, enemmän kehittynyt ja suuntautunut tuotteiden alaa ja kuluttajapalvelut. Tavoitteet: Kouluttaa ammattilaisia ​​erikoistunut luomiseen ja kehittyneiden digitaalisten hankkeiden valinnan erikoistuminen: Hankkeet mainonnan ja strategista viestintää Opiskelija muodostua ideointiin ja prototyyppien digitaalisen viestinnän strategioita tuotemerkkejä ja organisaatioita. Mitä käytännön koulutusta, opiskelijat voivat valita web design ja mobiilisovellusten suunnittelu vuorovaikutuksen suunnittelu hankkeita avaruuteen: opiskelijalle muodostuu käsitys ja kehittämistä vuorovaikutuksen suunnittelu sovelletaan tilaa yleisesti että... [-]

Master In Design Management (MPS)

University of Bridgeport
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2017 Yhdysvallat Bridgeport

Kattaa kursseja muotoiluajattelua ja liikkeenjohdon, Master of Professional Studies in Design Management (MPS) tutkinto Shintaro Akatsu School of Design (SASD) valmistelee suunnittelupäälliköt johtaa luovat ryhmät eri suunnittelu-teollisuus. Erinomainen tiedekunta - sekä asuva ja vierailevat - auttaa kehittämään häiritsevää ajattelua käyttäen suunnittelun tukipiste asiakkaiden kasvavien iloksi. [+]

Master Design Management (MPS) Kattaa kursseja muotoiluajattelua ja liikkeenjohdon, Master of Professional Studies in Design Management (MPS) tutkinto Shintaro Akatsu School of Design (SASD) valmistelee suunnittelupäälliköt johtaa luovat ryhmät eri suunnittelu-teollisuus. Erinomainen tiedekunta - sekä asuva ja vierailevat - auttaa kehittämään häiritsevää ajattelua käyttäen suunnittelun tukipiste asiakkaiden kasvavien iloksi. Suunnittelu on arvokas strateginen voimavara - työkalut ja prosessit ongelmien ratkaisemiseksi ja innovoida. Johto kyseisen hyödykkeen, kykyä ymmärtää, optimoida, ja ohjaa että energia on tulossa elintärkeää organisaation sisäinen ja ulkoinen menestys. Luokka-johtavia yrityksiä, kuten Apple, GE, Johnson & Johnson, Bose, ja Schick tietävät tämän olevan myyntikelpoisia totuus. MPS Design Management ohjelman SASD on kaksivuotinen intensiivinen ohjelma suunnittelun ammattilaisille kaikkien tieteenalojen. Kurssit erityisesti räätälöity reaalimaailman ongelmiin suunnittelijat ja opetetaan johtavat suunnittelun ammattilaista. Tiimipohjainen toimeksiannot keskittyä käytännön ja käytännöllisiä ongelmanratkaisu, valmentaa opiskelijoita välittömästi käyttää tietoja ja taitoja he oppivat. Suunnittelupäälliköt valmistuneille SASD saanut ydin taitoja ja välineitä käyttämään muotoilua ajattelun ratkaista kiireellisimmät liiketoiminnan kysymyksiin aikamme: kestävyys, sosiaalinen vastuu, ja kannattavuus. Design Management käyttää oikean aivopuoliskon prosessit ratkaisemiseksi vasemmalle aivojen ongelmia. Tämä on näytön napata alkuun tulokset verkossa Hae "design management." On enemmän raportin kaltaisia ​​asiakirjoja kuin aika malleja, mikä viittaa tulos Design Management hanke on raportin sijaan objektia. Design Management sisältää muotoiluajattelua, palvelumuotoilu, ja kestävyys. Se tuottaa ja hallinnoi tietoja, palveluita ja kokemuksia. DM kannattaa ja edistää muotoilun keskeisenä erottava ja veturi organisaation menestykseen. Design Management sisältää muotoiluajattelua, palvelumuotoilu, ja kestävyys. Se tuottaa ja hallinnoi tietoja, palveluita ja kokemuksia. DM kannattaa ja edistää muotoilun keskeisenä erottava ja veturi organisaation menestykseen. DM linkit suunnittelu,... [-]

Master International Communication

Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 lukukautta September 2017 Alankomaat Groningen Yhdistynyt kuningaskunta Leeds Liettua Vilna + 4 lisää

[+]

Maisterit Viestintässa. Yhteenliittymä tarjoaa ainutlaatuisen yhteisen maisteriohjelmaan International Communication (MIC). Ohjelma on täysipäiväistä opiskelua kolmen lukukauden (90 EY). [-]

Master Matkailualan

Mid Sweden University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta September 2017 Ruotsi Östersund

Kahden vuoden maisteriohjelman on kehitetty yhteistyössä ETOUR, johtava matkailualan tutkimuskeskuksen Pohjois-Euroopassa. Meillä opiskelijat saavat ainutlaatuisen mahdollisuuden saada laadukkaan koulutuksen avulla eturivin kursseja, jotka viittaavat ajan tasalla tutkimuksen nykyajan käytännöt matkailun alalla ja ihmismaantiede. [+]

Kahden vuoden maisteriohjelman tarjoamia Matkailu Studies ja maantieteen on kehitetty yhteistyössä ETOUR, johtava matkailualan tutkimuskeskuksen Pohjois-Euroopassa. Meillä opiskelijat saavat ainutlaatuisen mahdollisuuden saada laadukkaan koulutuksen avulla eturivin kursseja, jotka viittaavat ajan tasalla tutkimuksen nykyajan käytännöt matkailun alalla ja ihmismaantiede. Yksityiskohtaisemmin, tämä ongelma-pohjainen ja projekti-suuntautunut ohjelma pyrkii kehittämään opiskelijoiden peräti ammattilaisten antajana, jolla ymmärtämiseen teoreettisia, metodologisia ja käytännön lähestymistapoja tarpeen ymmärtää ja torjua ydin, nykyaikainen ja kehittyvien liittyviä kysymyksiä monimutkaisia ​​maailmanlaajuisia ilmiöitä ja niiden vaikutuksia paikallisen kestävän kehityksen, päätöksentekoa, ja päätöksentekoprosesseihin liittyvät matkailuun sekä matkailullisen kehittämisen, suunnittelun ja hallinnon. Ehdokkaiden on mahdollisuus joko saada tutkinto Matkailu Studies tai Kulttuurimaantiede. Täällä ne osallistuvat mielenkiintoinen yhdistelmä Englanti opettanut, riippumatonta tutkimusta ja opintokäyntejä, antaa opiskelijoille mahdollisuuden hyödyntää etuja maantieteellisen sijainnin ja että kyseiseen, integroida reaalimaailman sovellus ja akateemista teoriaa. Lisäksi meidän kursseja korostavat kollektivismia peräti individualismi samalla usein tarjoavat mahdollisuuksia tavata ja tiiviisti työtä yhdessä huippututkijoita ja ammattilaisille eri puolilta maailmaa. Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, voit saada lisää tietoa risteyksessä yhteiskunnan, kulttuurin, luonnon sekä tuotannon ja kulutuksen prosesseja, jotka ilmoitetaan nojalla tietotekniikan yhteydessä matkailun harjoittamalla joko työharjoitteluun yritys, organisaatio tai instituutio, valinnan kautta tai opiskella ulkomailla yksi monista kumppani yliopistoissa eri puolilla maailmaa. Kaikkiaan tämä varmistaa meidän opiskelijat saavat syvällistä osaamista analysointi, suunnittelu sekä arvioida matkailun ja siihen liittyviä ilmiöitä eri mittakaavoissa ja lopullisena tavoitteena on parhaiten valmistautua kaikille akateemista ja ammatillista uraa jälkeenpäin. Kokoukset Luennot, keskusteluryhmät, retkiä, seminaareja, ja opetusohjelmia. Sisäänpääsyvaatimukset Ammattikorkeakoulututkinnon (vähintään 180 op), jossa on vähintään 90 Laajuus sisällä pääasialliseen Kulttuurimaantiede, Tourism Studies tai vastaava, ja Englanti kurssi 6 / Englanti tietenkin... [-]

Master Viestintä Ja Kulttuurin Hallinta

Zeppelin University
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 - 2 vuotta August 2017 Saksa Friedrichshafen

Yhteiskunnissa tänään, kulttuurien tuntemusta ja riitauttamattomuus näissä kulttuureissa ovat haluttuja kuin koskaan. Samoin vaatimukset viestinnän käytännöt ovat lisääntyneet dramaattisesti. Tästä syystä viestintätaitoja ja kulttuurien tuntemus ovat keskeinen pätevyys 21. vuosisadalla. [+]

Maisterit Viestintässa. Yhteiskunnissa tänään, kulttuurien tuntemusta ja riitauttamattomuus näissä kulttuureissa ovat haluttuja kuin koskaan. Samoin vaatimukset viestinnän käytännöt ovat lisääntyneet dramaattisesti. Tästä syystä viestintätaitoja ja kulttuurien tuntemus ovat keskeinen pätevyys 21. vuosisadalla. Meidän Master tutkinto alalla "Viestintä & Cultural Management"Vastaa näihin haasteisiin. Täällä opiskelijat voivat valita kahdesta eri kappaleita, eli he voivat keskittyä joko "Viestinnän" tai "Culture Production". Toisaalta, valmistuneet tämän kurssin oppia ja analysoida kulttuurirahastot nykyisten yhteiskuntien, kun taas toisaalta ne ovat käytössä, kautta kommunikatiivisen käytännössä olla mukana ratkaisemisessa nykyiseen yhteiskunnallisia kysymyksiä. Yhdessä, viestintä ja kulttuuri ovat epätodennäköisiä peruskäsitteet modernin yhteiskunnan. He korostavat, mitä pidämme itsestäänselvyytenä ja, prosessissa, kutsuvat sitä kyseenalaiseksi. Joka muuttaa tilannetta. Ylempään korkeakoulututkintoon alalla "Communication & Cultural Management" tarjoaa opiskelijoille kriittinen analyysi viestinnän ja kulttuurin tieteen teorioiden ja perustetaan pitkälle ymmärtämään toimintaa ja nyky-yhteiskunnan ongelmiin. Opiskelijat opiskelevat tutkimusmenetelmät liittyvät humanististen ja yhteiskuntatieteiden, sekä toiminta yhteiskunnallisen ja kulttuurisen analyysi. Dialogi-suuntautunut ja itsenäisesti järjestetty tutkintoa edistää kognitiivinen, luova, ja ilmeikäs kykyjä. Lisäksi tutkimuksessa kokemuksen karttuessa, kun organisointikykyä ja kykyä työskennellä ryhmässä kehitetään tosielämän tutkimus-, consultancy-, ja näyttely hankkeita. Uuden sukupolven johtajien kulttuurin ja viestinnän tarvitse yhä hallinta ja strategisen osaamisen valmistaa heitä tekemään monimutkaisia ​​päätöksiä dynaamisessa ympäristössä median, kulttuurilaitokset, talous, ja yhteiskunta - niin kansallisesti ja kansainvälisesti. Yhdistä kulttuuri ja viestintä kanssa johtamistaidot Ohjelma kaikille, jotka on enemmän uskoa kulttuurin ja viestinnän kuin numeroita ja toimistoissa. Professorit pitäisi tietää tämä parhaiten: Mitkä ovat tärkeimmät kysymykset tiedekunnan Cultural laitos? Kestävä yhteiskunta ja media Kuinka vapaa on tiedonkulkua? Mitä media kommunikoida? Ja miten? Mitä muuta sinun pitäisi tietää tietoyhteiskunnassa? Cultural... [-]

Maisteriohjelman Markkinointi-, Palveluiden Ja Viestinnän Hallintaa

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 18 kuukautta September 2018 Sveitsi St.Gallen

Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) koostuu ainutlaatuinen yhdistelmä perus johdon tieteenalojen ja markkinoita ja liiketoimintamalleja asiaa teollisuudenaloilla. Tämän käsitteen MSC ylittää klassisen käsitteet markkinointi. [+]

 

Tavoitteet:

Lisäarvo asiakkaalle - tavoitteeksi asetettua kestävää yritysjohdon

Globalisoituneessa maailmassa, kestävää yhtiön arvon voidaan syntyy vakuuttava tuotteita ja palveluja asiakkaille, jotka ovat huomion keskipisteenä. Markkinointi tämänsuuntaisia ​​keskittyy saavuttamaan mahdollisimman korkea asiakaslähtöisyys tuotteisiin ja palveluihin. Tämä integroiva näkemys, joka ylittää klassisen markkinointi, on mitä Maisteriohjelma Markkinoinnin, palvelut ja viestinnän hallintaa (MSC) on sitoutunut: ohjelma yhdistää kaikki johto tieteenaloilla, jotka suhtautuvat laakerit asiakkailta ja yhdistää niitä markkinoita ja liiketoimintamallit ajankohtaisia ​​teollisuudenaloilla. ... [-]


Master Digitaalisessa & Sosiaalisen Median Markkinoinnin

inesdi - Digital Business School
Kampus tai online Kokopäiväinen Osa-aikainen 240 - 1500 tuntia February 2018 Espanja Madrid Barcelona Espanja Online + 3 lisää

Me esittelemme Master Digital Marketing & Social Media. Sen lisäksi, että virallista nimeä Inesdi Digital Business School, saat korkeakoulututkinnon yliopiston Nebrija. [+]

Maisterit Viestintässa. Me esittelemme Master Digital Marketing & Social Media. Sen lisäksi, että virallista nimeä Inesdi Digital Business School, saat korkeakoulututkinnon yliopiston Nebrija. Internet, digitaalisten alustojen ja tietotekniikan muuttavat ympäristöämme. Yritykset tarvitsevat ammattiprofiilien sopusoinnussa uusien markkinasuuntausten ja siksi edistämme tätä University maisteriksi yliopiston kanssa Nebrija. Kun tavoitteena on juna ammattilaiset jotka voivat tarjota ratkaisuja digitaalinen muunnos jossa olemme upotettu sekä yrityksille ja yhteiskunnalle yleensä. Tämä Master tutkinto Marketing valmistunut Digital & Social Media muuttuu koskevat erikoiskoulutusta digitaalisessa taloudessa sovellettu eri liiketoiminta-alueilla organisaatioiden. Opiskelija kehittää tietoa ja sopivimmat tekniikat suunnittelu, toteutus, hallinta, analysointi ja maltillisuus on 360 Digital Marketing Plansisältäen myös Social Media Plan. Kasvot, verkossa ja monimuoto-opetusta henkilökohtaista ohjausta toteuttamisessa Final Master Project uraohjaus kautta "urasuunnitelman" yksilöllisen Kehittäminen "360 Marketing Plan" ja "Plan of Social Media" Joissa on yhteensä 37 luokkaa webinaariin (online-tilassa) maisteriohjelman Alustavia Module: periaatteet ja perusteet digitaalisen talouden Moduuli 1: Plan digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media I Moduuli 2: Verkostoituminen Moduuli 3: Plan digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media II Moduuli 4: Professional hallinta: toimet, kanavat ja välineet 2.0 Moduuli 5: ORM - Online maine markkinointi, mittaus ja valvonta Moduuli 6: Content Management: luominen, hallinta ja sisällön jakeluun Moduuli 7: Digitaalinen markkinointi suunnitelma ja sosiaalinen media III Moduuli 8: talteenotto ja muuntaminen strategiat I: Saapuva Markkinointi Moduuli 9: Paikannus hakukoneissa Moduuli 10: Strategiat vangita ja muuntaminen II: Digital Advertising Moduuli 11: Web-analytiikka ja kannattavuuden Moduuli 12: Markkinointisuunnitelma IV Digital ja sosiaalinen media Moduuli 13: Strategiat uskollisuus ja sidos digitaalisissa ympäristöissä (sitoutuminen) Moduuli 14: Mobile Marketing Moduuli 15: Sähköinen... [-]

Master In Museology Uuden Median Ja Museo Viestintä

International University of Languages and Media
Sekä onlineopetusta että kontaktiopetusta Osa-aikainen 1 lukukausi January 2018 Italia Milano

Meidän Master Course on ainutlaatuinen lähestymistapa museologiaan sen kaikkein innovatiivisia suuntauksia etenkin Euroopan tasolla. Niitä harjoittaa alaisuudessa Euroopan museon Academy Foundation (NL), jotka edistävät sen asiantuntijoiden ja opetusmateriaalipaketin. Online moduulit tarjoavat mahdollisuuden osallistua tähän Course myös opiskelijoille ulkomaille tarkkaavainen Tutorship. [+]

Master tavoite Meidän Master Course on ainutlaatuinen lähestymistapa museologiaan sen kaikkein innovatiivisia suuntauksia etenkin Euroopan tasolla. Niitä harjoittaa alaisuudessa Euroopan museon Academy Foundation (NL), jotka edistävät sen asiantuntijoiden ja opetusmateriaalipaketin. Online moduulit tarjoavat mahdollisuuden osallistua tähän Course myös opiskelijoille ulkomaille tarkkaavainen Tutorship. Summer School järjestetään vuonna IULM Campus Milanossa, maailmanlaajuinen pääoman suunnittelun ja muodin ja vilkkaimmalla italialainen kaupunki. Seminaarit suunnitellaan Milanossa sekä muissa Euroopan paikoissa. Tämä Master kurssi on suunniteltu niille kiinnostuneita hankkimaan asiantuntemusta nykyajan museology ja välistä yhteyttä museon ja kulttuuriperinnön sekä uuden median ja museo viestintää. Valmistuneet kurssin on valmis hakeutumaan museoissa ja vaalivien laitosten, kulttuurijärjestöt, koulutus virastojen toimintaan kulttuuriperintöön. Master-ohjelma Tutkimus Ohjelma koostuu: Yksi seminaari 5 päivää Milan avaamista Course; 4-line moduulit, johon osallistuu asiantuntijoiden ja käytännön dokumentoitua kansainvälistä kokemusta; 6 päivää Summer School ja tutkintotodistusten jako Milano joista yksi päiväretki Venetsiaan; Free läsnäolo valinnainen kansainvälisissä kokouksissa yhdessä järjestämän Euroopan museon Academy lukukauden aikana. Tämä ohjelma edellyttää pieniä muutoksia johtuen organisaation olosuhteista. Aiheet Milan Seminar Kehitys museon Definition museot Management Total Quality Management in Museums näyttely suunnittelu Museot ja Heritage Multimedia Museot Opintovierailu Milano On-line moduulit Luvulle Museum käyttäjät Analysis Elinikäinen oppiminen Museums Museot ja Web Kesäkoulu Uudet suuntaukset Museums Digitaalinen tulkinta Workshop Sosiaalinen media ja museot Workshop Lapset Museums Tutustumisvierailu Venetsia Pääsyvaatimukset Tämä Master Course on avoin hakijoille, joilla on korkeakoulututkinto (MA tai PhD) tai BA mukana dokumentoitu kokemus alalla museoissa ja / tai perintöä. Kurssi on avoin myös hakijoille jo tällä alalla työskenteleville ja halukas parantaa tai päivittää tietonsa ansiosta pääsy state-of-art didaktisiin sisältö. Hakuprosessi... [-]

Maisteri Integroitu Brändin Viestinnän

Universidad Pontificia De Salamanca
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi October 2017 Espanja Madrid

Tämä on ensimmäinen virallinen maisteri tiedonannossa Brand (Brand Communications) maisemassa korkeakoulutuksen Espanjassa. [+]

Maisterit Viestintässa. Ohjelma Kuvaus Tämä on ensimmäinen virallinen maisteri tiedonannossa Brand (Brand Communications) maisemassa korkeakoulutuksen Espanjassa. Se on keskittynyt hankkia tietoja ja taitoja kehittää integroituja viestinnän strategioita merkkejä, sekä mainostajille ja brändin ja tuotemerkin konsulttiyrityksiä, mainostoimistot ja mediatoimistojen tai markkinointiin. Dial professionalizing luonne, isäntä pidetään Madridissa alle blended learning menetelmien (blended-oppiminen). Se on kehitetty yhteistyössä Media Arena, media of Havas Group, sitä kautta asiantuntemustaan ​​kehittämisen koulutusohjelman, ja raskaalla kuormalla toimintaa, työpajoja, tapaustutkimuksia ja luokat tärkeitä ammattilaisten viestinnän alalla tuotemerkkejä . Ja on, että nykyään on olemassa vahva kysyntä mainonnan koulutuksen suunnittelijoiden ja siihen liittyviin ammatteihin liittyvät brändin viestinnän mediatoimistojen, mainostoimistot, konsultteja ja mainostajille. Master tarjoaa todellisia käytäntöjä asianomaisten virastojen ja konsulttiyritykset, jotka kehittävät tunneilla (Interbrand, Summa Communication, Shackleton, JWT, Publicis, Corporate Excellence, Morillas, Arena mm).   Tavoitteet Yleisenä tavoitteena on kouluttaa ammattilaisia ​​hallintaan brändin viestintää korkeatasoisen osaamisen tehokkaista ja yhtenäisten viestinnän. Erityiset tavoitteet ovat: Se tarjoaa innovatiivisen ja erikoistuneiden näkemys strategisen suunnittelun brändin viestintää, joka tarjoaa työkaluja ja tekniikoita optimoimiseksi. Keskittyy tiedon hankkimista, osaamista ja taitoja suunnitella, hallita ja valvoa eri toimien strategisesti viestinnän merkkejä eri alueilla keskustelun, kaikki integroitu ja tehokas. Kattavasta ja ammatillinen koulutus, mahdollistaa hankkeiden hallintaa maailmanlaajuisen brändin ja sen käännöksen kokemuksiaan yleisönsä kautta konkreettisia toimintasuunnitelmia. Osallistujat suunnittelee tutkimushankkeita ja analysointi tehokkuutta viestinnän ja paluu tällaisten toimien luoda arvoa ottaen huomioon ympäristömuuttujat. ammattiprofiilien Brand strateginen suunnittelijat: suunnittelijat mainostoimistojen, mediatoimistojen ja muut mainostoimistot vastuussa suunnittelusta strategioiden ja viestintäkampanjoiden merkeille. Strateginen merkki tutkimus: tutkimus ammattilaista markkinoilla ja konsultointi menetelmiä, välineitä ja mittareita, jotka liittyvät tehokkuutta viestinnän ja arvostus tuotemerkkejä. Tili... [-]

Master Luovan Suuntaan

Macromedia University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 3 - 4 lukukautta March 2018 Saksa München

Tutkimus ohjelma voi valmistaa opiskelijoita ottamaan johtotehtäviä antamalla heille tietoa suunnittelu tieteenalojen sekä syvällisesti ymmärtämään ja viestintäjärjestelmiä. [+]

Haluatko aktiivista roolia rajapinnassa tuotteen ja kehitysprosessin? Luova johtaja työt suunnittelussa ja viihdeteollisuuden, esimerkiksi mainonnassa, viestinnässä, live viestintä tai pelien, elokuvien, musiikin, muodin tai tapahtuma teollisuuden, ja on tärkeä rooli rajapinnassa tuotteen ja sen kehitysprosessia. Muita ammattinimikkeet sisältävät art director tai pääsuunnittelija. Hän on vastuussa johtava viestinnän ja vuorovaikutuksen suunnitteluprosessin sekä muihin suunnittelutehtäviin. Luova johtaja on myös ryhmänjohtajan asiantuntemusta graafisen tai yleinen suunnittelu, liike grafiikkaa ja muita liittyvillä aloilla. Tämä rooli edellyttää monimutkaista joukko taitoja, joita ei vain hankittu tutkimuksessa ohjelman lisäksi kehitettävä kautta ammatillinen työkokemus asiaankuuluvilla aloilla. Kuitenkin tämän tutkimuksen ohjelma voi valmistaa opiskelijoita ottamaan johtotehtäviä antamalla heille tietoa suunnittelu tieteenalojen sekä syvällisesti ymmärtämään ja viestintäjärjestelmiä. Saada kokemusta suurten ryhmien ja projekteja on tärkeää, koska luova johtaja on valvoa ja hallita projekteja, tehdä päätöksiä ja ottamaan vastuuta niin määräaikoja ja budjetit voidaan täyttää. Creative johtajien täytyy ottaa joukkueet ne johtavat keksiä paras ja luovia ideoita. Voidakseen tehdä tämän, hän tarvitsee oppia nopeasti ja sisällyttää tiimin jäsenten ajatusten ja strategiat hankeratkaisuja. Macromedia on ainoa yliopisto Saksassa tarjota tällaisen kattavan ohjelman yhdistetään hallinta, johtaminen ja suunnittelu. Kaikki luennoitsijat ovat erittäin pätevä ja kokenut asiaa toimialoilla. Edut valita Macromedia University Top asema CHE Ranking 2014/15 Pieniä luokkia intensiivisesti, yksittäisten valvonta Maailmanlaajuisesti tunnustettu, valtion hyväksymässä astetta valtuuttaman FIBAA Kampuksilla Berlin & Munich: kaksi Top 5 "Edullisin kaupungit opiskelijoille 2015" maailmanlaajuinen Aito, käytäntö hankkeille yli 500 tunnettuja yrityksiä Erittäin pätevä professorit ja teollisuuden sisäpiiriläiset luennoitsijoita Kansainväliset opiskelijat kaikista maanosista Uranäkymiä Saksassa: 18 kuukautta viisumin jälkeen onnistuneen valmistumisen Maisteriksi yli kolmena päivänä viikossa (esim torstaista... [-]

Master In International Communication Management (micm) - Koko Ajan

The Hague University of Applied Sciences
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 12 kuukautta August 2017 Alankomaat Haag

MICM houkuttelee opiskelijoita eri puolilta maailmaa, jotka omistavat laajan kirjon ammatillisia etuja ja kokemusta. Monet opiskelijat jo työskentelevät [+]

Maisterit Viestintässa. MIC-kongressikeskusta vastapäätä Ohjelma houkuttelee opiskelijoita eri puolilta maailmaa, joilla on laaja kirjo ammatillisia etuja ja kokemusta. Monet opiskelijat jo työskentelevät sellaisilla aloilla kuin yritys- viestintä ja suhdetoiminta, kun taas toiset tulevat meille liittyvillä aloilla kuten markkinoinnin, brändin hallinta, journalismi, televisio, radio, ja sosiaalinen media. Samaan aikaan olemme tyytyväisiä myös ammattilaisia ​​eri aloilla, jotka etsivät uran muutos. Haemme ammatillinen miesten ja naisten, jotka ovat mitä se tekee läpäistyään MIC-kongressikeskusta vastapäätä ohjelma ja jotka edistävät rikkautta luokkahuoneen kokemus. Googlen filosofia Uskomme, että viestinnän ammattilaiset huomisen on paremmat valmiudet käsitellä laaja kirjo asioita ja haasteita kuin koskaan ennen. Lisäksi tietoliikennetoiminta nähdään yhä yksi strategisesti tärkeä useimmille suurille organisaatioille. Tavoitteenamme on tuoda käytännön keskittyä asiaan ja huippuluokan teoria valmistautuu valmistuneista johtajuutta huippuosaamista viestinnän alalla heidän valintansa. Meidän luokkahuoneen kokemus MICM opetussuunnitelma tarkistetaan vuosittain niin, että kurssit kuvastavat suuntauksia markkinapaikka, jossa meidän opiskelijoiden ja tutkinnon toimii. Kursseja on tarjolla eri aloilla, kuten yritysten maineen, Media Relations, sosiaalinen media, sisäinen viestintä ja Brand Management. Lopussa ohjelman jokainen opiskelija toimii konsulttina asiakkaan organisaation täyttämällä tutkielma, joka esittelee ratkaisu reaalimaailman ongelma. Ei keskustelua MICM luokkahuoneen kokemus olisi täydellinen ilman mainintaa kansainvälisyys osallistuvien opiskelijoiden. Nykyiset opiskelijat ovat kaikilla mantereilla maapallolla ja niin tuo moninaisuuden näkökulmista keskusteltu lainkaan. Tämä monimuotoisuus tarkoittaa myös sitä, että MICM valmistuneet ovat verkottuneet ikäisensä ympäri maailmaa. Faktat - Opetuskieli: Englanti - Pääsyvaatimukset: Kandidaatin tutkinto ja vähintään kahden vuoden työkokemus - Ajankohta: syyskuu 2017 - Kesto: 12 kk - Luento tuntia: tiistai ja perjantai 9.00-16.00 tuntia. - Aika investointi: 40 tuntia viikossa (kuten luentoja)... [-]

Mestari Markkinointi Ja Viestintä

Ca' Foscari University of Venice
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 2 vuotta October 2017 Italia Venetsia

Kaksoistutkinto kanssa Ecole Supérieure de Commerce de Paris-Eurooppa (Ranska). Lopussa opinto-ohjelman opiskelijat voivat palkitaan kaksoistutkintoon: Laurea Magistrale Markkinointi e Comunicazione of Università Ca 'Foscari Venezia ja Master in Management of ESCP-Euroopassa (sopimus parhaillaan uusiminen). [+]

Tämä koulutusohjelma tarjoaa mahdollisuuden saada double / yhteinen aste muiden eurooppalaisten yliopistojen. Kaksoistutkinto kanssa Ecole Supérieure de Commerce de Paris-Eurooppa (Ranska). Lopussa Tutkimuksen ohjelmoida opiskelijat voidaan palkitaan kaksoistutkintoon: "Laurea Magistrale Markkinointi e Comunicazione"Of Università Ca 'Foscari Venezia ja Master in Management of ESCP-Euroopassa (sopimus parhaillaan uusiminen). Opinto saatavilla Markkinointi ja yritysviestintä Innovaatiot ja markkinointi (täysin opetetaan Englanti) Linkki koulutusohjelman sivu Linkki soveltaa menettelyä sivu Pääsy ohjelmaan Rajoitettu. Paikkoja ovat 190 (100 myyntiluvan ja Corporate Communication opetussuunnitelman ja 90 varten Innovation ja markkinointi opetussuunnitelman). Sisäänpääsy ohjelmoida alistetaan vähimmäisvaatimusten arvioimiseksi opetussuunnitelman vaatimukset ja henkilökohtainen valmistelua. Lisäksi sertifioitu tuntemus Englanti kielen vähintään B2 tasolla on required.Specifically: - Sillä Englanti-opetti opetussuunnitelma, tuntemus Englanti kieli on saavutettava ilmoittautuminen, muuten opiskelija ei saa ilmoittautua. - Italian-opetti opetussuunnitelma, opiskelijat, jotka eivät todistavat tuntemus Englanti kielen ilmoittautuminen sallitaan ilmoittautua kanssa B1 taso, Mutta pyydetään saada B2 tasolla ennen valmistumista. Pääsyvaatimukset Otettavaksi tähän Second Cycle Degree Ohjelman opiskelijoiden on oltava asianmukainen yksilön koulutustausta ja pienin opetussuunnitelman vaatimukset. Tavoitteet & Occupational profiilit Tämä toinen Cycle Degree Ohjelman kouluttaa asiantuntijoita, jotka pystyvät pelaamaan johtotehtävissä niissä yrityksissä erikoistuneet markkinoinnin, viestinnän, ja palveluja. Tämä Degree Ohjelman kouluttaa opiskelijat voivat luoda arvoa yhteisölle tarjoamalla heille mitään riittävät välineet suunnitella ja hallita markkinoinnin ja viestinnän toimintaa (esimerkiksi tuotemerkkejä, mainonnan todellinen ja virtuaalinen maailma, PR), sekä kannattavan ja sosiaalisiin tarkoituksiin. Toisen syklin tutkinnon Markkinointi ja viestintä voidaan käyttää tuotepäälliköt, tuotemerkin haltijoiden, luokka johtajat, myynti-ja markkinointipäällikkö yritysten tavaroiden ja palvelujen tuottamiseen, Account Manager mainonnassa, markkinatutkimus ja markkinoinnin ja viestinnän konsulttiyritykset. [-]

Virallinen Maisterin Tutkinto Poliittinen Ja Institutionaalinen Viestintä (maisterin Tutkinto Markkinoinnissa, Konsultointi Ja Poliittinen Viestintä - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Opetus kampuksella Kokopäiväinen 1 vuosi May 2017 Espanja Madrid

Tämä ohjelma antaa pääsyn dual maisterin tutkintoon valtiotieteen ja yhteisöasiakkaat yliopiston viestinnän tutkimuslaitos Ortega y Gasset (IUIOG) ja Master in Marketing, Consulting ja viestintäpolitiikka yliopiston Santiago de Compostela (USC). [+]

Maisterit Viestintässa. Tämä ohjelma antaa pääsyn dual maisterin tutkintoon valtiotieteen ja yhteisöasiakkaat yliopiston viestinnän tutkimuslaitos Ortega y Gasset (IUIOG) ja Master in Marketing, Consulting ja viestintäpolitiikka yliopiston Santiago de Compostela (USC). Opettajat hyvityksiä ansainnut Master tunnistetaan automaattisesti, tarvitsematta ottaa ylimääräisiä kursseja pääsyä jatko-opintoja yliopistossa Santiago de Compostela ja Murcia avulla ohjelman kanssa nämä yliopistot. Tavoitteet Master poliittisten ja institutionaalisten Communication Se on tärkein viittaus tässä lajissa Espanjassa, joilla otettu huomioon vuosien 2012, 2013 ja 2014 paras Master of Communication, mukaan arvostetun sijoitusta Masters valmistettu vuosittain sanomalehti El Mundo. Hänen koulutus ohjelma vastaa kasvavaan kysyntään viestintä ammattilaisten järjestöjen strateginen lähestymistapa. Se tarjoaa niille, jotka haluavat erikoistua tällä alalla tarvittavat välineet, sekä teoreettisia ja erityisesti käytännöllisiä suunnitteluun ja toteuttamiseen tehokkaita strategioita ja tehokasta politiikan ja institutionaalisten viestintää. Yleiset tavoitteet: Tämä Master on ohjelma, joka on päätavoitteena kehittää tarvittavat tiedot ja taidot asianmukaisen ammatillinen suorituskyky alan markkinointi- ja poliittinen viestintä aina klo, hallinnollisen ja / tai institutionaalista. Se on tuottaa tutkinnon kokonaisvaltainen käsitys kaikilla aloilla, joilla poliittisen markkinoinnin, samaan aikaan hallussaan taitoja tavata useita tehtäviä, joissa käsitellään yrityksissä harjoittavat näillä markkina-alueilla. - Erityistavoitteet: 1. Kehittää kattava maailmanlaajuinen markkinointi poliittisen ajattelun, poliittinen viestintä erityisesti ja poliittisia konsultointia yleensä. 2. Hankkia perusteellista tietoa eri tekninen neuvonta, prosessit vaikuttavat politiikka ja poliittinen markkinointiviestinnän tekniikoita, strategioita ja täytäntöön panemiseksi tarvittavat resurssit, hallita ja parantaa markkinoinnin järjestöjen ja laitosten. 3. Hanki kattava käsitys sosiaalisten ja organisaation yhteydessä, jossa poliittisen markkinoinnin osata tunnistaa yleisöille, kumppanit, toimijoiden ja tekijöiden ja viestinnän sekä viestinnän ja markkinoinnin työkalut, joita tarvitaan vuorovaikutuksessa keskenään... [-]