Maisterin (M.Ed.) erityisopetus
Lehigh University – College of Education
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Bethlehem, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 565 dollaria luottotunnilta
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Nopeita faktoja
Kurssivaatimukset:
10 kurssia (30 op)
Tyypillinen kurssikuormitus:
Syksy (2 kurssia), kevät (2 kurssia), kesä (2 kurssia), jonka avulla ehdokkaat voivat suorittaa ohjelman kahdessa vuodessa (kaksi laskua, kaksi jousta ja yksi kesä).
Aika loppuun:
2 vuotta
Käytännön kokemuksen osa:
Kenttätyöt ovat tärkeä osa ohjelmaa. Niillä opiskelijoilla, jotka ovat jo opettajia, on mahdollisuus suorittaa kenttätyöt nykyisillä tehtävillään.
Alumni nykyiset asemat:
Valmistuneet työskentelevät opettajina sekä julkisissa että yksityisissä K-12-luokkahuoneissa.
Yleiskatsaus
Edistyminen osallistavaan luokkahuoneeseen on tarkoittanut, että kaikkien luokkien ja aineiden opettajia kehotetaan yhä enemmän työskentelemään lasten kanssa, joilla on monenlaisia kykyjä. Lehigh's M.Ed.: n tehtävä on antaa mestariehdokkaille välineet, joiden avulla jokainen lapsi voi oppia ja kasvaa. erityisopetuksessa.
Maisteri on tarkoitettu niille, joilla on erityisopetuksen kandidaatin tutkinto ja jotka haluavat laajentaa taitojaan, mutta myös niille, joilla on yleisen koulutuksen kandidaatin tutkinto ja jotka pyrkivät saamaan tehokkaita menetelmiä työskentelemään vammaisten kanssa. Monet päällikön ehdokkaista ovat jo sertifioituneet erityisopetuksessa tai ala-asteen tai toisen asteen koulutuksessa.
Niillä, jotka haluavat ansaita maisterin tutkinnon kentällä sertifikaateilla, on seuraavat vaihtoehdot:
- Erityisopetuksen maisteri
- Erityisopetuksen maisteri
- Erityisopetuksen maisteri
Lehighin erityisopetuksen tiedekunta on tunnettu asiantuntijoista sellaisilla aloilla kuin autismi, oppimisvaikeudet, akateeminen puuttuminen sekä emotionaaliset käyttäytymishäiriöt ja tuki. Master-ehdokkaat oppivat parhaat käytännöt ohjauksen suunnittelulle ja työskentelemiselle monenlaisten vammaisten opiskelijoiden kanssa.
Maisterin tutkinto ilman todistusta vaatii 30 opintopisteen tai noin 10 kurssin suorittamisen. Tunnit järjestetään myöhään iltapäivisin tai iltaisin, jotta ohjelma olisi kätevä kokopäiväisesti työskenteleville. Suurin osa maisterin ehdokkaista osallistuu Lehighiin osa-aikaisesti, ottaen noin kaksi kurssia lukukautta kohti, mukaan lukien kesät, jotta he voivat suorittaa ohjelman kahdessa vuodessa. Ne voivat alkaa mistä tahansa lukukaudesta. Pääsyä koskevat määräajat ovat 15. heinäkuuta syksyn lukukaudelle, 15. joulukuuta kevätlukukaudelle ja 15. huhtikuuta kesälle.
Hakijoiden tulee täyttää online-hakemus ja toimittaa jatko- ja (tarvittaessa) jatko-optio-oikeudet. Alemman tutkinnon suorittamiseen vaaditaan vähintään 3,0 pisteen keskiarvo. Mahdollisten opiskelijoiden tulee myös toimittaa kaksi suosituskirjettä (akateeminen tai ammattilainen), henkilökohtainen lausunto ja tunnustus yliopiston koulutuspolitiikan lupakirjoista.
Kenttätyöt ovat tärkeä osa ohjelmaa. Niillä opiskelijoilla, jotka ovat jo opettajia, on mahdollisuus suorittaa kenttätyöt nykyisillä tehtävillään.
Mahdollisuudet
Lehigh toimii kansallisesti arvostetun Centennial School -kouluna erityisopetuksen päiväkouluna, joka toimii tunnehäiriöiden lasten ja 6–12-vuotiaiden autismin kanssa autismin kanssa valmisteleen jatko-opiskelijoita tulemaan korkeasti päteviä erityisopetuksen opettajia.
Erityisopettajat työskentelevät opiskelijoiden kanssa, joilla on laaja oppimis-, psyykkinen, tunne- ja fyysinen vamma. He mukauttavat yleissivistävää opetusta ja opettavat sellaisia aineita kuten lukemista, kirjoittamista ja matematiikkaa lievän ja keskivaikean vamman opiskelijoille. Opiskelijat opettavat myös perustaidot, mukaan lukien lukutaito ja viestintätekniikka, vammaisille opiskelijoille.
Alan opettajilla on kysyntää ja tämän kehityksen odotetaan jatkuvan. Kansallisten virkojen määrän ennustetaan nousevan 8 prosenttia vuodesta 2016 vuoteen 2026, mikä lisää 33 300 uutta työpaikkaa, Yhdysvaltain työvoimatoimiston mukaan.
opetussuunnitelma
Ydinkurssityö (15 op)
Kurssin numero |
Opintoalue (3 op, on valittava jokin seuraavista; kursseja, joita ei valittu täällä, voidaan pitää valinnaisina, alla)
Kurssin numero |
Valinnaiset valinnat (12 opintopistettä; edellä opintoalueella valittua kurssia ei myöskään voida laskea valinnaisten opintopisteiden suorittamiseen)
Kurssin numero |
Muut valinnaiset neuvonantajan hyväksymät
Behavior Analyst Certification Board, Inc.® on todennut seuraavan kurssisekvenssin täyttävän kurssityön vaatimukset kelpoisuudesta suorittaa Board Certified Behavior Analyst Examination® -tapahtuma. Hakijoiden on täytettävä täydentävät vaatimukset (http://bacb.com/bcba-requirements/).
Kurssin numero |
Sovellusvaatimukset
- Valmis online-sovellus
- 65 dollaria hakemusmaksu
- GPA-vähimmäisvaatimus: 3.0 (perustutkinto)
- Jokaisesta osallistuneesta keskiasteen jälkeisestä oppilaitoksesta viralliset leikkeet
- 2 suosituskirjainta - akateeminen ja / tai ammattilainen
- Opiskelupolitiikan tunnustaminen tutkintotodistuksista
- Essee
määräajat
- Kesälukukauden 15. huhtikuuta
- Syyslukukauden alkaminen 15. heinäkuuta
- 15. joulukuuta kevätlukukauden alkamiseksi