Maisterin ja liiketoiminnan johtamisen maisteri
LCI Barcelona
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Barcelona, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Tätä maisterintutkintoa tukevat Felicidad Ducen, LCI Barcelona muotikoulun , sekä Barcelonan yliopiston kauppatieteiden tiedekunnan kansainvälinen taso, jonka kanssa he ovat työskennelleet tiiviisti. ohjelman, mikä takaa jäsennellyn opetussuunnitelman asiantuntevien professorien kanssa sekä tuotealueen että talouteen ja liikkeenjohtoon liittyvien tieteenalojen sisällöistä. Siksi mestari tarjoaa kaksoistutkinnon .
On myös syytä mainita MODACC - Clúster Català de la Modan osallistuminen , jonka yhteistyö on mahdollistanut tekstiiliteollisuuden tarpeisiin ja toimintaan mukautetun ammatillisen opinto-ohjelman kehittämisen. Tämän akateemisen ohjelman avulla kehitetään kokonaisvaltaista koulutusta, joka on suunnattu eri toimialoille ja merkityksellisille asemille eri muotialan eri osastoissa.
TAVOITTEET
• Tarjota tarvittavat välineet yrityksen tehokkaaseen hallintaan tekstiili- ja muotialalla.
• Tunne oikeudelliset, taloudelliset ja organisatoriset puitteet, jotka säätelevät alan yrityksiä.
• Osaa analysoida yritystä sen mukauttamiseksi nykyisiin tarpeisiin.
• Tarjota tarvittavat luovat valmiudet uusien johtamisresurssien ja yritysjohtajuuden edistämiseksi.
Johon se suuntaa
• Valmistuneet, valmistuneet tai valmistuneet, jotka haluavat suuntautua ammattimaisesti tekstiili- ja muotialan eri alojen johtamiseen ja johtamiseen.
• Ammattilaiset ja yritysten johtajat, jotka ovat kiinnostuneita kehittämään vastuualueita yrityksissä tällä alalla.
• Ammattilaiset, jotka haluavat laajentaa ja parantaa tietämystään johtotehtäviin ja johtotehtäviin tekstiiliteollisuuden yrityksissä.
TOIMIVALTA
• On maailmanlaajuista ja kokonaistuntemusta, joka yhdistää muodin taiteen maailmaan ja päinvastoin, jotta saataisiin synteettinen, analyyttinen ja kriittinen näkemys johtamisen luovissa ja tuottavissa prosesseissa.
• Tunne ja soveltaa eri tuotteiden välistä tieteidenvälisyyttä ja tarkista, miten ne täydentävät ja liittyvät, jotta voidaan muodostaa maailmanlaajuisesti luova ja / tai kilpailuprosessi muotialan maailmassa.
• saada mahdollisimman sujuvasti muotimaailmaan liittyvä graafisen median tuntemus sekä sen suunnittelu- ja viestintätoiminto.
• Hanki kaikki tarvittavat käsitteet voidaksesi luokitella ja arvioida graafisen kielen tarpeita, jotka liittyvät luovien prosessien suunnitteluun vaatteiden suunnittelussa, sen johtamisessa ja ohjauksessa.
• Osaa käyttää kaikkia tarvittavia käsitteellisiä ja teknisiä resursseja sen varmistamiseksi, että graafisen, muovisen ja informatiivisen luonteen luova kieli on asianmukaisesti sisällytetty muotialan johtamiseen ja johtamiseen.
• Onko sinulla maailmanlaajuinen visio muotimaailmasta ja yrityksen toiminnasta, sen prosesseista ja niiden välisestä vuorovaikutuksesta.
• Tiedä, mikä päätöksentekoprosessi liittyy mihinkään direktiivin toimintaan.
• Hallitse taidot vuoropuheluun muun yrityksen johtajien kanssa sekä ulkoisten tahojen kanssa, joista se riippuu.
• Tiedä, miten ohjata yrityksen strategiaa, joka avaa tien tavoitteiden saavuttamiseksi.
• Onko tarvittava tieto ja kypsyys pettää ja ohjata yrityksen arvokkainta omaisuutta, joka on sen ihmisen tiimi.
RAKENNE
Kurssi on rakennettu 7 moduuliin. Kukin heistä sisältää aiheita, jotka liittyvät tiettyyn sisältöön ja tiettyihin aihekohtaisiin lohkoihin, opettajille ja ammattilaisille, jotka ovat muodin asiantuntijoita.
Opiskelija suorittaa lopullisen maisterin tutkintohankkeen, jossa hänen on kehitettävä liiketoiminta-ehdotus tuotteen perustamisesta sen toteuttamiseen markkinoilla.
PROFESSIONAL DEPARTURES
• Tuotepäällikkö
• Projektipäällikkö
• Kehitys- ja tuotantopäällikkö
• Ostopäällikkö
• Markkinointipäällikkö
• Viestintäpäällikkö
• Brändijohtaja
• Vähittäiskaupan johtaja
• Hallintopäällikkö
• Muotialan yritysten organisoinnin ja johtamisen konsultti
• HR Manager
TUTKIMUSOHJELMA
→ MODULIT
MODUULI I (4 op)
Muodin antropologia
AIHEET
> Historiallinen muotiympäristö
> Sosiologinen muotiympäristö
> Tekstiilien valmistusympäristö
TAVOITTEET
• Analysoi värejä näyttämöpuvuissa ja mukauta se tiettyyn luonteeseen ehdotetun argumentin mukaan.
• Tunne vaatteiden, viihde- ja audiovisuaalisen historian sekä taiteellisten liikkeiden historia, jotta osaat soveltaa niitä tiettyihin esityksiin.
• Hallitse vaatekaapin tilojen mallintamisen ja soveltamisen tekniikoita kaikenlaisten vaatteiden luomiseksi ja mukauttamiseksi.
MODUULI II (10 op)
Luova suunta
AIHEET
› Työkalut ja muotitrendit
> Keräyssuunnitelma
TAVOITTEET
• Tunne sopivat työkalut kokoelmien luomisessa ja kehittämisessä.
• Valmentaa ja määrittele tekstiili- ja muotialan tuotteita koskevat ehdotukset, määrittelemällä tyylit, trendit ja sopivimmat materiaalit jokaiselle kaudelle.
MODUULI III (8 op)
Tuotannon hallinta
AIHEET
> Tuotteen rakenne ja kehitys
> Ekologinen suunnittelu ja kestävyys
TAVOITTEET
• Tunne ja tunnista prosessit, joita käytetään tekstiili- ja muotialan eri tuotteiden kehittämisessä.
• Herkkää ekologisen suunnittelun ja kestävyyden merkitys tuotemerkin lisäarvona ja yrityksen sosiaalisena vastuuna.
MODUULI IV (14 op)
Kaupallinen ja viestinnän hallinta
AIHEET
> Brändin hallinta
> Viestinnän hallinta
> Mainonnan hallinta
> Vähittäiskaupan hallinta
TAVOITTEET
• Kouluttaa määrittelemään tavoitteet, suunnittelustrategiat ja suunnittele viestintä- ja markkinointitoimet alan markkinointisuunnitelman mukaisesti.
• Anna tarvittavat tiedot ja taidot viestinnän ja markkinoinnin alojen ohjaamiseksi ja koordinoimiseksi muiden tekstiili- ja muotiteollisuuden yksiköiden kanssa.
MODUULI V (9 op)
Yrityksen osoite
AIHEET
> Liiketoimintaympäristö
> Hallintatekniikat
> Ihmisen tekijä
TAVOITTEET
• Hanki liiketoimintajohtamisen tuntemus.
• Osaa laatia liiketoimintasuunnitelma.
MODUULI VI (10 op)
Sisäinen liiketoiminnan hallinta
AIHEET
> Taloushallinto
> Tuotannon ja logistiikan hallinta
TAVOITTEET
• Hanki yrityksen perustiedot ja taloudelliset tiedot.
• Hanki maailmanlaajuinen visio logistiikan toiminnasta yrityksessä.
• Tiedä taloudelliset parametrit, jotka vaikuttavat tuotteen tuotantoprosessiin.
MODUULI VII (5 op)
Päällikön loppuprojekti
Liiketoiminta-ehdotuksen kehittäminen ajatuksesta ja tuotteen luomisesta sen toteuttamiseen nykyisillä markkinoilla.
YRITYKSEN KÄYTÄNNÖT
Maisteriohjelmaan osallistuvat opiskelijat voivat suorittaa ammatillisia harjoittelupaikkoja Job Bank -palvelumme kautta, joka on suunniteltu helpottamaan heidän pääsyään työelämään. LCI Barcelona on sidoksissa lukuisiin yrityksiin ja instituutioihin muotoilun maailmassa, mikä mahdollistaa opiskelijoiden harjoittelun näissä yrityksissä testatakseen hankittuja taitoja ja tietoja todellisessa ammatillisessa kontekstissa.
PORTAFOLIO
Tämän LCI Education -verkoston tarjoaman työkalun ansiosta Job Bank on kansainvälinen. Se on kaikkien verkoston opiskelijoiden jakama online-alusta, jonka avulla LCI Barcelona opiskelijat ja valmistuneet voivat jakaa portfolionsa ja hakea työtarjouksia ja harjoittelupaikkoja yrityksiltä, jotka sijaitsevat kaikissa maissa, joissa verkostolla on kampus ja joissa tarvitaan nuoria kykyjä.