Maisterin tutkinto digitaalisessa ja analyyttisessä markkinoinnissa
Universidad de Murcia
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Murcia, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 - 2 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 37 / per credit *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Hinta luottoa kohti: ensimmäisessä rekisteröinnissä: 37,11 euroa, toisessa rekisteröinnissä: 60,32 euroa, kolmannessa rekisteröinnissä: 69,59 euroa, 4. tai seuraavissa: 69,59 euroa.
Johdanto
Päällikön tiedosto
Keskusta: | Kauppatieteellinen tiedekunta |
Opetuksen tyyppi: | Kasvokkain |
Kieli: | Espanja |
Kesto: | 1 ja puoli vuotta |
ECTS: | 90 |
Uudet sisäänpääsypaikat: | 35 |
Hinta luotolla: |
|
Digitaalisen ja Analyyttisen Markkinoinnin Master tarjoaa edistynyttä koulutusta kahdella markkinoinnin nopeimmin kasvavalla alueella: Digitaalinen markkinointi ja Analyyttinen markkinointi. Toisaalta digitaalisen markkinoinnin erikoisuutta opiskelevilla opiskelijoilla on syvät tiedot Internet-pohjaisista tietotekniikoista ja he pystyvät tekemään kaikki nämä markkinointipäätökset yrityksen digitaalisessa ympäristössä. Toisaalta analyyttisen markkinoinnin erikoisuus antaa opiskelijalle kyvyn analysoida kaikki yrityksen digitaalisessa ympäristössä syntyvät tiedot kiinnittäen erityistä kiinnostusta näiden tietojen hyödyntämiseen ja tilastollisten ohjelmien, kuten ilmaisten ohjelmistojen, soveltamiseen. R analyysiisi.
oikeutus
Yhteiskunnan kiinnostus on kiistaton, jos osallistumme muutokseen, jota tekniikka tuottaa kaikilla aloilla, jolloin syntyy yhdistynyt yhteiskunta, jossa sosiaaliset verkostot yhdistävät ihmiset ja yritykset erilaisten mobiililaitteiden kautta aiheuttaen digitalisoinnin kaikista ihmistoiminnan näkökohdista, mukaan lukien tuotteiden ostaminen ja kulutus. Erityisesti Espanjassa havaitaan, että sähköisen kaupan tai verkkokaupan painoarvo on kasvussa. Siten kansallisen kilpailumarkkinakomitean (CNMC) viimeisimmän raportin, joka on saatavilla verkkosivustollaan: http://www.cnmc.es/ 1, sähköisen kaupan liikevaihto kasvoi vasta vuoden 2016 toisella neljänneksellä, 20,3% vuotta aiemmasta (5 948 miljoonaa euroa) ja 33,4%, jos tarkastellaan tapahtumien määrää (92 miljoonaa toteutettua transaktiota).
toimivaltaa
- CB6 - Hallitse ja ymmärrä tietoa, joka tarjoaa perustan tai mahdollisuuden olla alkuperäisiä ideoiden kehittämisessä ja / tai soveltamisessa, usein tutkimuksen yhteydessä
- CB7 - Opiskelija osaa soveltaa hankittuja tietoja ja niiden kykyä ratkaista uusia tai tuntemattomia ympäristöjä laajemmissa (tai monitieteisissä) yhteyksissä, jotka liittyvät heidän opiskelualueeseensa
- CB8 - Opiskelijat kykenevät integroimaan tietämyksen ja kohtaamaan monimutkaisten päätösten tekemisen, joka perustuu tietoon, joka on epätäydellinen tai rajallinen ja sisältää pohdintaa heidän tietämyksensä ja arviointiensa soveltamiseen liittyvistä sosiaalisista ja eettisistä vastuista.
- CB9 - Opiskelija osaa selittää selkeästi ja yksiselitteisesti johtopäätöksensä ja tietonsa ja lopulliset syyt, jotka tukevat niitä erikoistuneille ja ei-erikoistuneille yleisöille
- CB10 - Opiskelijoilla on sellaiset oppimistaidot, joiden avulla he voivat jatkaa opiskelua tavalla, joka on pitkälti itsesuuntaista tai itsenäistä.
- CG1 - Toimi aktiivisesti etsiessäsi tehokkainta ratkaisua digitaalisen markkinoinnin hallinnan aiheuttamiin ongelmiin, tekemällä tehokkaita päätöksiä ja tulosten arviointia myöhemmin tietoanalyysin perusteella.
- CG2 - Osoittaa kyky kehittää kriittisiä perusteluja analysoimalla objektiivisista perusteista saatua tietoa ja mahdollistamalla parannuksien kehittäminen digitaalisen markkinoinnin hallintaan.
- CG3 - Kyky suunnitella, käynnistää ja hallita innovatiivisia projekteja, jotka perustuvat digitaalisten työkalujen intensiiviseen ja tehokkaaseen käyttöön digitaalisen markkinoinnin eri alueilla.
- CG4 - Kehitetään aloite- ja yrittäjähenkeä digitaalisen markkinoinnin alalla.
- CG5 - Kyky ymmärtää digitaalinen ympäristö ja konteksti eri näkökulmista.
- CG6 - Kyky kehittää kestävyyden ja sosiaalisen vastuun arvojen kanssa yhteensopiva asenne digitaalisen markkinointistrategian ja data-analyysin soveltamisessa.
- CG7 - Kyky kirjoittaa ja perustella selkeästi, johdonmukaisesti ja asianmukaisesti raportteja, jotka sisältävät sekä numeerista tietoa että käsitteellisiä näkökohtia, mukauttamalla muotoa ja sisältöä vastaanottajiin, koska ne on osoitettu johdolle, virastoille tai asiakkaille markkinointi.
- CG8 - Kyky tunnistaa, analysoida ja diagnosoida ongelma digitaalisen markkinoinnin alalla sekä laatia suunnitelmia, vaihtoehtoja ja johdonmukaisia päätelmiä mainitusta ongelmasta
- CE1 - Kyky suunnitella ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin strategioita optimoimalla Marketing Mix -muuttujien hallinta: tuote, hinta, viestintä ja jakelu.
- CE2 - Tietää ja soveltaa tärkeimpiä strategisia välineitä digitaalisten yritysten johtamisessa.
- CE3 - Kyky harjoittaa johtajuutta, tehdä etiikkaan ja sosiaaliseen vastuuseen perustuvia päätöksiä sekä motivoida joukkuetta myynnin johtamisessa ja työssään markkinoinnin alueella.
- CE4 - Kyky tunnistaa ja selittää uusia tapoja olla vuorovaikutuksessa kuluttajien kanssa digitaalisessa ympäristössä.
- CE5 - Digitaalisen markkinoinnin työkalujen luominen tehokkaaseen yhteyteen kuluttajaan.
- CE6 - Tunnetaan yrittäjyyden kehittämisen pilarit digitaalisessa ympäristössä.
- CE7 - Laaditaan ja kehitetään liiketoimintaprojekteja digitaalitalouden alalla.
Graduate profiilia
Digitaalisen markkinoinnin erikoislääkärin suorittaneet opiskelijat ovat hankkineet taidot, joiden avulla he voivat harjoittaa toimintaansa digitaalisen alan ammattilaisina. Siten he voivat toimia yrityksen johtajana, jolla on vastuuta digitaalisen markkinoinnin, sosiaalisen median hallinnan ja sähköisen kaupan aloilla.
Opiskelijat, jotka ovat suorittaneet analyyttisen markkinoinnin erikoisuuden, voivat harjoittaa Big Data -asiantuntijoina, markkinointi-analyytikoina, markkinatutkimuksen alan analyytikoina tai digitaalisen datan analyytikkoina.