Maisterin tutkinto koulutusprosesseissa
Universidade Santiago de Compostela
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Santiago de Compostela, Espanja
Kieli (kielet
Espanja, Galicialainen
Opintomuoto
Sekoitettu
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 854
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Sekatutkimus- ja ammatillinen maisterintutkinto, jonka sisältö edistää toisaalta tutkimukseen liittyvien taitojen koulutusta ja toisaalta kouluttaa asiantuntijoita Koulutuksen suunnitteluun, toteuttamiseen ja arviointiin niin koulu- ja työympäristöissä kuin ammattilaisissakin.
Maisterintutkinto on luonteeltaan sekoitettu: tutkija ja ammattilainen. Ensisijaisesti se edistää tutkimukseen liittyvien taitojen koulutusta tohtorin tutkinnon jatkamiseksi eri tutkimuslinjoilla, jotka avataan kasvatustieteen didaktiikan ja Kouluorganisaation ja tutkimusmenetelmien sekä diagnoosin osastoilla.
Toiseksi maisterin tutkinnon tarkoituksena on kouluttaa koulutuksen asiantuntijoita sekä kouluissa että kaikissa työ- ja ammatillisissa yhteyksissä, joissa koulutuksen ammattilaiset tällä hetkellä suorittavat tehtäviään (yritykset, kaupungintalot, konsultit, julkishallinto, tutkimuskeskukset, teknologiakeskukset, ammattiliitot). , kansalaisjärjestöt ja -yhdistykset jne.). Opetussuunnitelman rakenne koostuu 2 lukukaudesta ja omaksuu modulaarisen ohjelman, jonka ideana on tarjota koulutusta mahdollisimman integroidusti ja monitieteinen näkemys koulutusmaailmasta (tarpeet, strategiat, resurssit, mallit...).
Opetussuunnitelma
Opintosuunnitelma on organisoitu seitsemään moduuliin, joihin sen muodostavat eri oppiaineet on ryhmitelty ja jotka ovat yhteensä 60 opintopistettä.
Opintopisteet, jotka opiskelijan tulee suorittaa maisterin tutkinnon suorittamiseksi:
- Pakolliset aineet: 24 op
- Valinnaiset aineet: 18 op
- Pakolliset harjoittelut 6 op
- Maisterin lopputyö: 12 op
- Opintopisteet yhteensä: 60 op
Maisterintutkinto kestää yhden vuoden ja jokaisella lukukaudella perustetaan modulaarinen oppiaineiden ryhmittelyrakenne:
- Ensimmäisen lukukauden lopussa opiskelijoiden on kyettävä tunnistamaan kasvatustutkimuksen perusmallit sekä DOE:n ja MIDEn kahdella osastolla tehtävät tutkimus- ja ammatilliset työt.
- Toisen lukukauden lopussa opiskelijoiden tulee hallita valitsemiensa erikoisalojen toiminnan peruskäsitteet ja tekniikat kahden valinnaisen moduulin (reittisuunnitelmat) ja jäljellä olevien aineiden puitteissa.
Otsikko pohtii kahta erilaista reittiä:
- Innovaatio ja laatu
- Ohjeita ja neuvoja
Opiskelija voi valita joko matkasuunnitelman, kaikkien vastaavan moduulin aineiden suorittamisen tai tutkinnon valinnaisten aineiden vapaan valinnan. Loput valinnaiset opintopisteet on suoritettava yleisen valinnaisen moduulin aineilla, kunnes niitä on yhteensä 60 opintopistettä (12 valinnaista opintopistettä).
Maisterintutkinto yhdistää kasvokkain tapahtuvan opetusjärjestelmän virtuaaliseen järjestelmään. 60 % tunneista on henkilökohtaisesti, maanantaista keskiviikkoon klo 17.00-21.00. Loput 40 % opetetaan USC Virtual Campuksen kautta.
Ohjelman tulos
- Tunne perusteellisesti pedagogisen tutkimuksen ja koulutusalan jatko-opiskelijoiden työharjoittelun eri osa-alueet.
- Tunne kasvatustieteen jatkotutkinnon suorittaneiden erilaiset erikoisammattitoiminnot (tehtävät ja tehtävät).
- Kehittää erikoistaitoja työskennellä houkuttelevilla ammatillisen puuttumisen alueilla erikoistumista vaativilla aloilla (laatu, esim
- oppiminen, digitaalisen didaktisen sisällön suunnittelu, henkilökohtainen tai institutionaalinen neuvonta, taitojen validointi, jatkuva koulutus, koulutustutkimus ja -innovaatiot jne.)
- Suunnittele koulutusehdotuksia, joissa käsitellään monimuotoisuuden konteksteja ja otetaan huomioon sukupuolten tasa-arvo, tasa-arvo ja ihmisoikeuksien kunnioittaminen.
- Parantaa/täydentää koulutusalan ammattilaisten tutkimus-, kehitys- ja innovaatiotoimintaa (T+K+I) koskevia poikittaisia taitoja ammatillisen parantamisen perustana sekä koulutusasiantuntijoiden toimintojen ja palveluiden laadun koulutus työympäristöissään.
- Analysoi pedagogisen tutkimuksen panoksia ja tieteellisen tiedon synnyttämisprosesseja eri erikoisaloilla.
Galleria
Uramahdollisuudet
- Koulutusprosessin suunnittelija
- Kouluttajavalmentaja
- Vastaa koulutuksesta yrityksissä
- E-oppimisprosessin suunnittelija
- Digitaalisen median ja materiaalien suunnittelija
- Koulutuksen innovaatio- ja laatupäällikkö
- Koulutusohjelmien, -järjestelmien, -instituutioiden ja -politiikkojen arvioija
- Koulutus- ja instituutioiden kehittämisneuvoja
- Monimuotoisuuden kasvatuksen asiantuntija
- Koulutuskeskusten ja laitosten hallinta
- Opetushallinnon tarkastaja ja valvoja
- Henkilökohtainen ja ammattimainen neuvonantaja