Maisterin tutkinto markkinoinnissa
Universidad Europea
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Online Spain
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
9 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Markkinoinnin maisteri on käytännön kurssi, jossa opit käyttämään ketteriä menetelmiä ja työskentelemään uusien digitaalisen markkinoinnin työkalujen kanssa. Opiskelijat saavat tietoa, jota he tarvitsevat pystyäkseen tunnistamaan liiketoimintamahdollisuuksia, tekemään niistä tehokkaan ja kannattavan todellisuuden, luomaan vahvoja brändejä tehokkaiden viestintäkampanjoiden avulla ja kehittämään strategioita erilaistumiseen, innovaatioon, kehitykseen ja kasvuun.
Maisteriohjelma sisältää uutta digitaalista sisältöä sekä koulutusta edistyneemmistä taidoista, joita yritykset vaativat palkkaaessaan ammattilaisia ja asiantuntijoita myyntiosastoilleen sekä markkinointi- ja viestintäalueilleen.
*Tutkinto hyväksytty espanjaksi. Odottaa koulutuslaatuviraston lupaa sen toimittamiseen englanniksi
Miksi opiskella markkinoinnin maisteriksi?
Kokeellinen oppiminen
Opit esittämään ratkaisuja yritysten esiin nostamiin ongelmiin. Luokkahuoneessa työskentelet ryhmissä ketterillä menetelmillä, mukaan lukien suunnitteluajattelu.
Analyysi ja luovuus
Sinusta tulee sellainen ammattilainen, jota yritykset etsivät, koska pystyt luomaan strategioita 360°:n markkinointisuunnitelman puitteissa, joissa yhdistyvät luova ja analyyttinen ajattelu. Olet myös hyvin valmistautunut myyntipäällikön rooliin ja varmistat, että yrityksen tavoitteet saavutetaan.
Business & Tech
Opit tekemään markkinatutkimusta liiketoimintamahdollisuuksien tunnistamiseksi käyttämällä monimutkaisia analyyttisiä työkaluja ennustamaan, optimoimaan ja testaamaan tuloksia: markkinasegmentointitekniikat, tuotteen sijoittelu, CRM, Google Analytics jne.
Ammattiharjoittelupaikat
Markkinoinnin maisterin tutkinto antaa sinulle mahdollisuuden suorittaa harjoittelusi konsulttiyrityksessä tai -toimistossa tai suuren yrityksen markkinointiosastolla.
Opi parhaimmista
Professorillasi on yli 10 vuoden kokemus markkinoinnin alalta, ja he työskentelevät sellaisissa yrityksissä kuin BBVA, Altadis, DIA ja Iberdrola.
verkostoituminen
Osallistut eksklusiivisiin tapahtumiin ja mestarikursseihin, joissa pääset tutustumaan alan todellisuuteen.
Opetussuunnitelma
Moduuli I. Strateginen markkinointi (6 op)
- Markkinointi organisaation sisällä.
- Uusia trendejä, menetelmiä ja työkaluja.
- Strateginen suunnittelu.
- Markkinoiden segmentointi.
- Monikanavastrategia avaintekijänä markkinoinnissa (online ja offline).
- Markkinointikampanjoiden automatisointi ja asiakaspolun suunnittelu.
Moduuli II. Neuromarkkinointi ja kuluttajakäyttäytyminen (6 op)
- Kaupallinen ja markkinatutkimus.
- Neuromarkkinoinnin perusteet.
- Kuluttajakäyttäytyminen: laadulliset tekniikat.
- Kuluttajakäyttäytyminen: kvantitatiiviset tekniikat.
- Neurofysiologiset tekniikat kuluttajakäyttäytymisen tutkimiseen.
Moduuli III. Markkinointisuunnitelma (6 op)
- Markkinointisuunnitelman kehittämisen vaiheet.
- Tutkimusmenetelmät.
- Markkinointisuunnitelman kerronnallinen rakenne.
- Vakuuttavia uusia tapoja esitellä liiketoimintamalleja.
- Akateemiset säännöt.
Moduuli IV. Myynnin hallinta ja myyntitekniikat (6 op)
- Strateginen myynti.
- Myyntihenkilöstön suunnittelu.
- Asiakaspalvelu.
- Myyntitiimin johtaminen.
- Neuvottelu- ja suostuttelutekniikat.
Moduuli V. Operatiivinen markkinointi (6 op)
- Suoramarkkinointi.
- Vähittäismyynti.
- Promootiomarkkinointi.
- Vetovoimamarkkinointi.
- Mainemarkkinointi.
Moduuli VI. Digitaalinen markkinointi ja verkkokauppa (6 op)
- Sosiaalisen median markkinointi.
- Verkkosisällön hallinta.
- Hakukoneoptimointistrategiat.
- Mobiilimarkkinointi: Sovelluskehitys.
- Sähköinen kaupankäynti.
Moduuli VII. Integroitu viestintä I (6 op)
- Strateginen henkilökohtaisen brändin suunnittelu.
- Brändäys: strateginen brändin hallinta.
- Sisäinen kommunikaatio.
- Vakuuttava viestintä.
- Luovat prosessit ja nimeäminen.
Moduuli VIII. Integrated Communication II (6 op)
- Yritysviestintä.
- Luovuuden tekniikat.
- Viestintä ja uudet teknologiat.
- Viestintästrategiat ja luova prosessi.
- Mainosviestinnän tutkimus.
- Viestintästrategiat: YouTuberit ja bloggaajat.
Moduuli IX. Ammattiharjoittelupaikat (6 op)
- Ammatillinen kehittyminen yrityksen sisäisten harjoittelujaksojen kautta
Moduuli X. Final Master's Project (6 op)
- Tämä on alkuperäisen projektin ryhmävalmistelu, joka esitellään julkisesti tuomariston edessä maisterin tutkinnon suorittamiseksi.
Ihanteelliset opiskelijat
Jos olet intohimoinen tämän päivän markkinoinnista ja uusista tekniikoista yritysten houkuttelemiseksi, tämä on maisteriohjelma sinulle.
Tämä maisterintutkinto on sinulle, jos olet:
Liike-elämästä, markkinoinnista, matkailusta tai viestinnästä tai muista yhteiskuntatieteellisistä aineista, kuten sosiologiasta tai psykologiasta valmistunut, voi hakea myös muilta aloilta, joilla on ammatillinen kiinnostus liiketoiminnasta ja viestinnästä. Markkinoinnin ammattilaisia, joilla on vähintään vuoden kokemus.
Uramahdollisuudet
Maisterintutkinnon suoritettuasi olet valmis ottamaan yhden seuraavista tehtävistä yrityksessä:
- Markkinointiosastot julkisissa ja yksityisissä yrityksissä ja yhteisöissä.
- Tehtävät myynti- ja markkinointistrategian tutkimuksessa, suunnittelussa, toteutuksessa ja ohjauksessa. Esimerkiksi:
- Oman startupin käynnistäminen.
- Asiakkaan menestyksen asiantuntija.
- Digitaalinen mainosliikenteenohjaaja.
- Verkkokaupan johtaja.
- Digitaalisen median strategian ja mainonnan suunnittelun johtaja.
- Markkinointijohtaja.
- Johtaja yrityksessä, jossa globaali ja strateginen johtaminen liittyy digitaaliseen ympäristöön.
- Brändin markkinointipäällikkö.
- Tuotemarkkinointipäällikkö.
- Yhteisöpäällikkö ja sosiaalisen median johtaja
- Kaupan markkinointi.
- Mainosjohtaja.
- Myyntistrategiapäällikkö.
- Markkinointikonsultti ja neuvonantaja.