Maisterin tutkinto tuotesuunnittelusta
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Valencia, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 8 850 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Virallinen tutkinto: Yliopistotutkinto tuotesuunnittelusta
Kesto / ECTS: 10 kuukautta / 60 ECTS
Paikat / kampus: 25 / Alfara
Opetettu: espanja
Modaalisuus: Kasvokkain
Suoraan | koordinaatio | Akateemiset palkkiot ja apurahat |
Valmistuneet, tutkintotodistukset tai tutkinnot teollisesta ja graafisesta suunnittelusta, teollisen suunnittelun suunnittelusta ja tuotekehityksestä. Sekä muut aktiivisuuteen liittyvät ylemmät tai keskitutkinnot. | Luis Calabuig | Tarkista tämän mestarin akateemiset hinnat. San Pablo CEU University Foundation on oppilaitos, joka myöntää eniten rahaa Espanjassa stipendien ja apurahojen sijoittamiseen. |
Mikä tekee meistä erilaisia?
1. 25 vuoden kokemus ammattilaisten kouluttamisesta
Teknisen koulutuksen korkeakoulu on 25 vuoden ajan asettanut tavoitteekseen suunnittelijoiden koulutuksen, jotka kykenevät vastaamaan haasteisiin, kykenevät palvelemaan käyttäjiä ja tarjoamaan tuotteita ja palveluita, joiden avulla voimme ymmärtää sosiaalisia tarpeita, kykeneviä integroitumaan tuottavaan dynamiikkaan ja yrityksiä, jotka etsivät innovaatioita, kykenevät ymmärtämään markkinat elävänä, muuttuvana ja joskus epävarmana.
Ammattilaiset, kuten Héctor Serrano, Miguel Herranz, Joaquín García, Alberto Cienfuegos, Inma Bermúdez, Xavi Calvo (Estudio Mint), José Aranda, Paula Aloy ja Carlos Velasco (Enblanc), Clara del Portillo (Yonoh), Nacho Carbonell, ovat kouluttaneet jne.
CEU UCH: n tuotesuunnittelun yliopistomestarin tutkinnon suorittamisen arvo on siinä, että keskitytään koulutukseen keskittymiseen, joka liittyy kiinteästi ammattilaisten ja ammatilliseen toimintaan. Koulutus, jonka avulla opiskelija voi kehittää hankkeita kaikilla tuotesuunnittelun aloilla sijoittamalla opiskelijan suoraan työ- ja ammattimarkkinoille, pääasiassa ottamalla yhteyttä aktiivisiin ammattilaisiin ja koko yritysverkostoon harjoittelustasi
2. Ensimmäisen tason opettajat
Yliopiston tuotesuunnittelun maisterin tutkinnot lasketaan muun muassa opettajiksi: Héctor Serrano, Enrique Miñarro, Borja García, ODOSDESIGN, EnBlanc, Marcelo Alegre, Yonoh Estdio, Luis Eslava, Marcelo Martínez Lax ja pitkä ym.
3. Globaali visio
Suunnittelu on nykyään monimutkainen tiedon ja kokemusten, tiedon ja kulttuurien, tekniikan ja psykologian integrointiprosessi, jonka avulla voidaan tehdä päätöksiä ihmisille lähellä olevien esineiden, tilojen ja palvelujen luomisesta. Prosessi, jonka tavoitteena on palvella yhteiskuntaa. Samanaikaisesti prosessi, jonka tavoitteena on palvella tuotanto- ja yrityssektoria, jotka "tarvitsevat" innovaatioita tuotteissaan ja palveluissaan palvellakseen yhä monimutkaisempia, globaalistuvia ja kilpailukykyisiä markkinoita.
4. Ammatilliset konferenssit ja kokoukset
Kehitetyistä aktiviteeteista, sekä kokouksista, konferensseista ja konferensseista, on huomionarvoista tunnettu tekniikan tunti, jonka korkeakoulu on järjestänyt vuosien ajan, ja suunnittelumaailman arvostettujen ammattilaisten kanssa: Miquel Milá, Paco Bascuñan, Nacho Lavernia, Pepe Gimeno, Marisa Gallén, Juli Capella, Vicent Martínez, Lola Castelló, Mariscal ja niin monet muut.
Viimeisen kolmen vuoden aikana teknisen koulutuksen lukio on järjestänyt OFF DESIGN -konferenssin monitieteellisessä muodossa, jossa toiminnan keskipiste perustuu luovuuteen: työpajoja, keskusteluja ja työpajoja pienelle opiskelijaryhmälle, joka viikon ajan he ovat yhteydessä suuren määrän ammattilaisia, joiden joukossa voidaan tuoda esiin Luis Eslava, Nacho Carbonell, Miguel Herranz, La Granja, EnBlanc Graphic Mint jne., joista suurin osa koulutettiin koulussa; ja vuoden 2012 painos: Inma Bermúdez, Belén Payá, Ramón Esteve, Xavi Calvo (MentaGráfica), Xavi Mañoso (Aparatu) yhdessä Gandía Blasco -yrityksen ainutlaatuisen yhteistyön kanssa, jossa opiskelijat kehittävät työpajan Studio Bananan kanssa.
5. Johtajaohjelma integroitu Master
Tämä maisterin tutkinto sisältää luovan johtamisen keskuksen (CCL) johtamisohjelman, joka on yksi johtavista johtamisen koulutuslaitoksista yli 120 maassa.
Financial Times on tunnustanut CCL-koulutuksen kymmenen parhaan joukkoon maailmassa. Espanjassa tätä ohjelmaa voidaan käyttää vain CEU: n jatkokursseilla.
6. Otsikon kymmenen päivitys
Tämä isäntä sisältää Ten Update -palvelun. Kymmenen päivityksen tutkinto-opiskelijalla on CEU UCH -palvelussa seuraavien 10 vuoden aikana ilmainen pääsy intranetin välityksellä päivitettyyn opetussuunnitelman sisältöön sekä tiettyihin suoritettaviin aktiviteetteihin, seminaareihin, työpajoihin ja mestarikursseihin. osana päällikön tai omaa otsikkoa. Jokainen kurssi, yliopisto ilmoittaa kaikille entisille opiskelijoille otsikon käytettävissä olevasta uudesta sisällöstä ja toiminnoista.
Mikä on virkamies tai yliopiston päällikkö?
- Yliopiston (tai virallisen) maisterin tutkinnot on varmennettu ja varmennettu opetusministeriön alaisessa toimivaltaisessa elimessä (Kansallinen laadunarviointi- ja akkreditointivirasto, ANECA). Toisin kuin itse tutkinto, jonka itse yliopisto todistaa.
- Virallisena se hyväksytään ja tunnustetaan missä tahansa Euroopan korkeakoulutusalueen maassa.
- Virallinen tutkinto mahdollistaa jatkossa pääsyn tohtoriohjelmaan.
- Virallinen mestari jakaa pisteitä julkishallinnon vastustuksissa tai kilpailuissa, kun taas Omat osastot merkitsevät jatkuvaa koulutusta. Yritystoiminnassa molemmat ovat yhtä päteviä.
href = "https://www.uchceu.es/estudios/posgrado/master-universitario-diseno-producto
Opetussuunnitelma
toimivaltaa
yleinen
- CG1. Opiskelija osaa analysoida ja syntetisoida ideoita ja tietoa suunnittelun ja graafisen viestinnän alan päätöksentekoa ja muutoksiin sopeutumista varten.
- CG2. Opiskelija osaa soveltaa neuvottelu- ja konsensustekniikoita integroitumiseensa poikkitieteellisiin työryhmiin, joita tarvitaan suunnittelun ja graafisen viestinnän projektien kehittämisessä.
- CG3 Opiskelija osaa analysoida, arvioida ja suhteuttaa graafisen suunnittelijan ja kommunikaattorin ammatillisen toiminnan eri osaamisalueita.
- CG4. Opiskelija kykenee päivittämään tietonsa, sopeutumaan sekä teknologisiin muutoksiin että uusiin tilanteisiin, jatkuvana graafisen suunnittelijan ja kommunikaattorin ammatillisessa toiminnassa.
- CG5. Opiskelijat osoittavat eettistä ja ammatillista tietoisuutta sekä aktiivista kunnioitusta niin ihmistä kuin ympäristöä kohtaan suunnittelu- ja graafisen viestinnän hankkeiden kehittämisessä.
- CG6. Opiskelija osoittaa osaavansa ymmärtää ja arvostaa nykyistä yhteiskuntaa ja kulttuuria, mikä on olennaista suunnittelun ja graafisen viestinnän projektiprosesseissa.
Erityinen
Nimikkeeseen liittyvät erityiset kompetenssit ovat:
- CE1. Opiskelija osaa tuntea ja soveltaa tuotesuunnitteluehdotusten kehittämiseen tarvittavia tekniikoita ja ohjelmistotyökaluja.
- CE2. Opiskelija osaa ymmärtää ja soveltaa nykyaikaista visuaalista kulttuuria tuotesuunnittelun alalla.
- CE3. Opiskelija osaa analysoida ja soveltaa tuotesuunnitteluprojektiin soveltuvia muotoilukulttuurin eri teorioita.
- CE4. Opiskelija osaa integroida suunnitteluprosessit liiketoimintastrategiaan suunnittelujohtamisen kautta.
- CE5. Opiskelija osaa tunnistaa uusia tapoja yrittäjyyteen, uusia markkinoita ja uusia tapoja kehittää ammattiaan.
- CE6. Opiskelija osaa ehdottaa ja välittää tietoa, ideoita, konsepteja ja ratkaisuja mihin tahansa tuotesuunnittelun ongelmaan.
- CE7. Opiskelija osaa integroida ja soveltaa suunnittelun perusteita: teoreettisia, toiminnallisia, esteettisiä, teknisiä, kulttuurisia, sosiaalisia, taloudellisia ja ympäristöllisiä, mihin tahansa tuotesuunnitteluprojektiin.
- CE8. Opiskelija osaa tunnistaa ja analysoida tuotesuunnitteluprojektin soveltamisympäristöön ja sosiaaliseen kontekstiin vaikuttavia taloudellisia, poliittisia ja kulttuurisia tekijöitä.
- CE9. Opiskelija osaa soveltaa käsitteitä, tekniikoita ja luovia työkaluja, joiden avulla hän voi kehittää ideoita.
- CE10. Opiskelija osaa soveltaa viestintätekniikoita ja työkaluja projektien kehittämiseen.
- CE11. Opiskelija osaa hallita tuotteen teollista kehitysprosessia konseptointi- ja määrittelyvaiheesta materiaalien valintaan ja sopeuttamiseen teollisiin prosesseihin.
- CE12. Opiskelija osaa tunnistaa ja soveltaa teollisia teknologioita ja prosesseja tuotanto- ja kustannuskriteerien mukaan.
- CE13. Opiskelija osaa tuntea, valita ja soveltaa nopeita prototyyppitekniikoita.
- CE14. Opiskelija osaa analysoida ja käyttää erilaisia tietolähteitä trendiarvojen tuntemiseen ja kehittämiseen.
- CE15. Opiskelija osaa soveltaa trenditutkimuksia luodakseen innovatiivisia ehdotuksia uusille tuotteille.
- CE16. Opiskelija osaa tuntea ja soveltaa uusien tuotteiden suunnitteluun liittyviä tutkimusmenetelmiä.
- CE17. Opiskelija osaa kehittää suunnitteluprojekteja lastentarvikkeille ja -välineille.
- CE18. Opiskelija osaa kehittää kodin laitteiden suunnitteluprojekteja.
- CE19. Opiskelija osaa kehittää autojen laitesuunnitteluprojekteja.
- CE20. Opiskelija osaa kehittää merenkulkualan laitesuunnitteluprojekteja.
- CE21. Opiskelija osaa kehittää valaistussuunnitteluprojekteja.
- CE22. Opiskelija osaa kehittää laitesuunnitteluprojekteja julkisiin ja yksityisiin kollektiivitiloihin.
- CE23. Opiskelija osaa kehittää huonekaluprojekteja.
- CE24. Opiskelija osaa kehittää tuotesuunnitteluprojekteja.
Galleria
Ohjelman tulos
tavoitteet
- Valmistele opiskelija siirtymään työelämään tietyllä teollisuuden alalla.
- Suorita suunnittelukoulutus alan uusien tarpeiden näkökulmasta.
- Edistä vaihtoa suunnittelijoiden ja opiskelijoiden välillä integroimalla alan ammattilaisia opetuskäytäntöihin. Tarjottavat opinnot ovat teollisuuden alan maisterintutkintoja, joihin ne ovat suuntautuneet alan johtavien yritysten ja niiden kokeneimpien ammattilaisten osallistumisen ansiosta. Ammattiprofiili on suunnittelijan, joka on erikoistunut tuotesuunnitteluun ja -kehitykseen eri teollisuudenaloille.
- Tutkinto tarjoaa tietoa ja erikoistunutta projektikokemusta, joita tarvitaan kunkin tutkinnon suorittaman suunnittelun erityisprosesseihin.
- Tuotesuunnitteluun kuuluu suunnittelua, teknologista ja luovaa toimintaa. Suunnittelijan tehtävänä on määritellä jokin, josta puuttuu fyysinen kokonaisuus, tuotettavaksi rajoitetuin teknisin ja inhimillisin keinoin. Tieto, jota suunnittelijan tulee käyttää suunnittelussaan, kattaa esteettiset, sosiologiset ja kulttuuriset näkökohdat sekä taloudelliset, tuotannolliset ja teknologiset näkökohdat.
- Suunnittelijat ottavat sosiaalisen vastuun materiaalisen ympäristömme luomisesta ja konfiguroinnista ympärillämme olevien esineiden ja tuotteiden (teollinen tai tuotesuunnittelu), havaitsemiemme viestien (graafinen suunnittelu tai visuaalinen viestintä) ja tilojemme kautta (sisustussuunnittelu). Se on teolliseen tuotantoon liittyvä ammatti, jonka merkitys globalisoituneiden markkinoiden nykytilanteessa kasvaa siinä määrin, että se tuo lisäarvoa esineille ja viesteille.
- Suunnittelussa on muodostettu useita toiminta-alueita tai erikoisuuksia, jotka määräävät myös korkeakoulussa opetettavien tutkintojen sisällön. Tuotesuunnitteluun kuuluu puolestaan huonekalu-, valaistus-, kuljetus-, lelu-, kodin-, pakkaus-, jalkineiden jne. suunnittelu, jota kehitetään yliopiston tuotesuunnittelun maisteritutkinnoissa.
Uramahdollisuudet
uranäkymät
Ammattiprofiili on tuotteisiin erikoistuneen suunnittelijan, joka pystyy ratkaisemaan projekteja eri osa-alueilla ja joka on siten valmis ottamaan vastaan globaalimman ja kokonaisvaltaisemman näkemyksen ammatista.
Suunnittelijan ammatin harjoittamiseen on erilaisia ja monipuolisia mahdollisuuksia. Toisaalta on mahdollisuus työskennellä freelance-suunnittelijana oman studion kanssa ja toisaalta suunnittelijana integroituna yrityksen osastoon.