Markkinoinnin johtamisen maisteri
Takming University Of Science And Technology
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Taipei, Taiwan
Kieli (kielet
Englanti, Kiinalainen
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Markkinoinnin johtamisen maisteri
Käyttöönotto
Department of Marketing Management perustettiin vuonna 2004 ja johtuu lisääntyneestä liiketoiminnan messuilla ja yleissopimukset ympäri maailmaa viime vuosina, Division of kansainvälisen yleissopimuksen, näyttely ja Matkailun Management perustettiin vuonna 2009. Graduate School of Services ja käytön hallinta, joka perustettiin vuonna 2007 yhteinen Department of Marketing Management vuonna 2011. Nykyisin laitoksella on kaksi maisteriohjelmaa.
GOAL
Tavoitteena Tämän osasto on tarjota ja vahvistaa opiskelijoiden ammattitaito ja valmiudet markkinoinnin ja kansainvälisen markkinoinnin hallintaa kenttään.
Tavoitteet ja Opetussuunnitelma
Tavoitteena osasto on kasvattaa opiskelijoita ammattimaisen markkinoinnin osaamista ja valmiuksia. Opiskelijoiden odotetaan hallita markkinointia liittyvät B2C ja B2B. Opetussuunnitelma sisältää perus johtamiskoulutus ja ammatillisia kursseja, kuluttajakäyttäytyminen moduuli ja yritysten markkinointi-moduuli. Lisäksi osasto tarjoaa kursseja kuten vieras kieli, tietojärjestelmä ja apua valmistelu ammattikäyttöön varmenteita. Harjoittelujaksot kesätauon tai sisällä lukukauden on yksi ytimien osastolle. Näihin kuuluvat ovat harjoittelijana yritysten, vierailevat yritykset ja työskentelevät alan yhteistyöhankkeita. Viimeisenä vuonna, jotta yhdistää teorian ja käytännön oppimiseen, opiskelijoiden täytyy myös suorittaa valmistuvia projekti.
Mahdollisuuksia jälkeen opiskelijaa
Jatko-ohjelma: Perustuen opiskelijoiden etua tai urasuunnitteluun, he eivät voi valita joko jatkaa maisteriohjelman laitoksen tarjoamat tai muiden yliopistojen kanssa.
Työllisyys: Julkisen palvelun virkamiehet, projektinhallinta henkilöstö ja markkinoinnin johtajia, markkinointi esikunnat ja jne
Jako kansainvälisen yleissopimuksen, näyttely ja Matkailun liikkeenjohdon, laitos Marketing Management
Vahvuudet
Standardin liiketoiminnan suuntaus kansainvälisissä näyttelyissä olemme suunnitelleet opetussuunnitelma on vahvistaa opiskelijoiden kykyä suunniteltaessa ja kansainvälisissä näyttelyissä sekä ammatillista koulutusta toteutettiin näkökulmasta käynnissä matkailu- ja vapaa-ajan liiketoimintaa. Tavoitteenamme on viljellä toiminnan ja markkinoinnin johtotehtävissä kykyjä niillä kansainvälisen yleissopimuksen ja näyttelykeskus, matkailu- ja vapaa opiskelijoita.
Tavoitteet ja Opetussuunnitelma
Sen lisäksi, että perus- ja liikkeenjohdon kursseja, on olemassa kaksi keskeistä segmenttiä, kansainvälisen yleissopimuksen and Exhibition hallinta ja Vapaa-ajan hallinta. Tarjoamme myös kursseja kielten ja tietotekniikan sovelluksia. Kannustamme opiskelijoita suorittamaan molempia perus- ja ammatillista lisenssin tutkimuksia varustettu kykyjään työnhakuun. Käytännön kursseja, opiskelijan tulee osallistua tiedemaailman ja teollisuuden yhteistyön ohjelmia, yritysvierailut ja seminaarien käytännön teollisiin kysymyksiin jne
Mahdollisuuksia jälkeen valmistuneet
Jatko-ohjelma: Perustuen opiskelijoiden etua tai urasuunnitteluun, he eivät voi valita joko jatkaa maisteriohjelmaa tarjoaman osasto, Department of Logistics Management Business School tai muiden yliopistojen kanssa.
Työllisyys: virkamiehet, kansainvälinen yleissopimus ja näyttely suunnittelija, matkailu- ja vapaa markkinointi henkilökunta, julkiset suhteet ja jne