Lue virallinen kuvaus

Markkinoinnin ja mainonnan ammattikorkeakoulututkinnon avulla voit hankkia keskeiset tiedot vahvojen tuotemerkkien luomiseksi ja sijoittaa ne markkinoille erilaistamis-, innovaatio-, toteutus-, kasvu- ja valvontastrategioilla. Opi johtamaan minkä tahansa yrityksen tai organisaation moottoriosastoa.113871_MasterMarketingyPublicidadESCO.jpg

uranäkymät

  • Markkinointijohtaja
  • Sähköisen kaupankäynnin johtaja
  • Online-viestintäosasto
  • Virastojen tilien johtaja
  • Yhteisön hallinta
  • Kaupallinen johtaja
  • Asiakkaiden hallinta

Ammatilliset vierailut

  • Mainostoimistot Madridissa: Leo Burnett, Grey, Shackleton, rouva Rushmore, Lola, BDBA.
  • Andalusian tiedepuisto - Granada
  • Secuoya-konserni

Akateeminen ohjelma

Strateginen markkinoinnin suunnittelu

  • Markkinointiprosessien kehitys
  • Uusi kokemus markkinointi
  • Sähköinen kaupankäynti
  • suhdemarkkinointi
  • Markkinointi yhdestä yhteen
  • Markkinointi 2.0.
  • hinnoittelu
  • Vähittäiskaupan markkinointi
  • Markkinointisuunnitelman laatu ja tehokkuus

Kaupallinen osoite

  • Asiakaskokemus ja ostokokemus
  • Myynnin hallinta
  • Myyntivoimat
  • Kauppamarkkinointi
  • tuotemyynti
  • Kaupallisten verkkojen hallinta
  • Uudet liiketoimintamahdollisuudet

Viestinnän osoite

  • Yritys- ja institutionaaliset
  • Aineettomien hyödykkeiden hallinta
  • Suhdetoiminta erityisaloilla
  • Julkisuuden hallinta
  • Mediasuunnitelman laatiminen: työkalut ja käytännön tapaukset
  • Yritysidentiteetti

uudet teknologiat

  • MK Digitalin ja Online Reputation esittely
  • Strategian luominen 3.0
  • RRSS: Facebook, Instagram, Twitter ja Google Plus
  • Facebook mainoksia
  • Audiovisuaalinen tuotanto digitaalisissa medioissa
  • Sijoittaminen SEO ja SEM
  • Online-markkinoinnin hallinta
  • Mobile-markkinointistrategiat
  • Sisältö 3.0 (blogi)
  • Uudet digitaaliset ammatit
  • Vuorovaikutusstrategiat brändinä, jotka yhdistävät yleisön

Kaupallisen viestinnän hallinta

  • Viestintästrategia ja -suunnittelu
  • Kaupan markkinointi ja myynninedistäminen
  • Mainosvälineiden suunnittelu
  • Sponsorointitekniikat
  • Myy digitaalisessa ympäristössä
  • Verkkokaupan
  • GeoMarketing

Markkinatutkimus ja kuluttajien suuntaukset

  • neuromarketing
  • Kuluttajapsykologia
  • Kulutustrendien analysointi
  • Coolhunting-työkalut
  • Markkinointitieto
  • Markkinointitutkimuksen laadulliset ja määrälliset menetelmät

Tuotemerkin hallinta

  • Suunnittelun filosofia
  • Tuotemerkintä
  • Henkinen tuotemerkki
  • Emotionaalinen brändi
  • Havainnointitiedot

Tilinhallinta mainonnassa

  • Ohjeiden kerääminen ja kontaktien kirjoittaminen
  • Nimeäminen, tapaukset ja luova dynamiikka hänen löytämiseksi
  • Kansallisten ja kansainvälisten tilien hallinta
  • Tehokkaat mainoskampanjat konseptista toteutukseen
  • Account Executive: Profiili, toiminnot, työkalut ja tapaustutkimukset
  • Taiteen suunta ja tuotanto
  • Toimittajien hallinta ja valvonta

Ainutlaatuinen menetelmä

keskittyy

Tunne aihe ja sen ympäristö näkökulmasta, joka perustuu nykyiseen tilanteeseen tulevaisuuden edessä.

syvenee

Kehittäkää henkistä potentiaaliasi erityisellä koulutuksella, hankkimalla olennaiset tiedot tuntemaan aihe perusteellisesti.

erikoistuneet

Päällikön rakenne sallii tietyn aihepiirin keskittymisen, markkinoiden vaatimusten ja etujen huomioon ottamisen.

eriyttää

Vastaa omasta oppimisestasi työkaluilla, jotka lisäävät kykyjäsi.

Oppimisvälineet

  • ESCO Granadan pääkonttorin ja joidenkin yhteistyössä toimineiden yritysten toimistot jakavat luokkakokouksia.
  • Sisältöintegraatiotoiminnot.
  • Pääsy opiskelijan valitsemiin muihin 360º Mastereiden 9 istuntoon.
  • Joukkueen käytännöt.
  • Spin off - Labs.
  • Ammatillisen valmennuksen mentorointi.
  • Lopullinen projekti ja käytännöt.

Apurahat ja apurahat

ESCO-säätiö haluaa tehtäviään noudattaen antaa mahdollisuuden niille ehdokkaille, jotka ovat motivoituneita opiskelemaan ESCO: ssa ja joilla on akateeminen huippuosaaminen, eikä niillä ole riittävästi varoja.

Vuosittain myönnetään apurahoja ja apurahoja maisteriohjelmien rahoittamiseen.


Ohjelma voi muuttua sisällössä, opettajissa tai päivämäärissä, jotka välitetään hyvissä ajoin.

Ohjelman opetuskielet:
Espanjalainen

Katso 2 muuta ohjelmaa kohteelta ESCO Escuela Superior de Comunicación y Marketing de Granada »

Viimeksi päivitetty April 17, 2019
Tämä kurssi on Campus based
Alkamispäivämäärä
Marras 2019
Duration
1 vuosi
Full-time
Hinta
5,900 EUR
500 euroa
Deadline
Sijaintien mukaan
Päivämäärän mukaan
Alkamispäivämäärä
Marras 2019
Päättymispäivämäärä
Haun määräaika

Marras 2019

Location
Haun määräaika
Päättymispäivämäärä

ESCO Máster en Marketing y Publicidad: entrevista a Belén Prados

Entrevista: Juan José González López Huerta. Director de Marketing de Xbox