Markkinoinnin ja rahoituksen kaksoistutkinto
University of Groningen
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Groningen, Alankomaat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 2 314 / per year *
Hakemuksen määräaika
01 May 2024
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* EU/ETA-opiskelijat: €2209 | EU:n/ETA:n ulkopuoliset opiskelijat: 16201 €
Johdanto
Haluaisitko laajentaa ja syventää osaamistasi markkinointianalytiikan ja datatieteen ja -hallinnan alalla yhdistettynä sivuaineeseen rahoituksessa? Sitten tämä kaksoistutkinto-ohjelma on sinua varten!
Groningenissa sinut koulutetaan perusteellisesti menetelmistä, joiden avulla he voivat analysoida ja mallintaa (toissijaista, isoa) dataa yrityksen markkinointisuorituskyvyn seuraamiseksi ja uusien asiakasnäkemysten luomiseksi. Marketing Analytics and Data Science (MADS) -profiilin (aiemmin Marketing Intelligence) tuottamia tietoja ja oivalluksia käytetään pohjana tutkimukseen perustuvien strategisten ja taktisten markkinointipäätösten tekemiselle.
Toinen osa Münsterissä perustuu kahteen pilariin: arvopohjaiseen markkinointiin ja rahoitukseen. Opit suunnittelemaan markkinointiohjelmia, jotka luovat arvoa sekä asiakkaille että yritykselle, ja kuinka mitata markkinointistrategioiden taloudellisia vaikutuksia.
Kaikille tämän ohjelman opiskelijoille kirjoitetaan pro gradu (20 op) Groningenissa ja tutkimuspaperi (10 op) Münsterissä. Saat kaksi tutkintoa: markkinoinnin maisterin tutkinnon markkinointianalytiikan ja datatieteen kanssa (MADS) ja strategisen markkinoinnin hallinnan maisterin tutkinnon.
Miksi opiskella tätä ohjelmaa Groningenissa?
- Voit ansaita kaksi maisterin tutkintoa opiskelemalla Groningenissa ja ulkomaan huippuyliopistossa - Munsterin yliopistossa vain kahdessa vuodessa.
- Markkinointiosastomme on Euroopan viiden parhaan markkinointiosaston joukossa. Kaikki ohjelmat ovat tutkimuspohjaisia, ja niissä yhdistyvät tutkimukseensa liittyviä opintojaksoja opettavien laadukkaiden luennoitsijoiden luennot esimerkiksi vierasluennot, tositapaukset ja simulaatiopelit.
- Ohjelma on kansainvälisesti akkreditoima AACSB:n ja EQUIS:n toimesta, mikä takaa korkealaatuisen koulutuksen, jonka vain 1 % yliopistoista saavuttaa maailmanlaajuisesti.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Vuosi 1
Groningenissa seuraat Marketing Analytics and Data Science (MADS) -kursseja (40 op), jotka keskittyvät edistyneisiin markkinoinnin tutkimusmenetelmiin ja markkinoinnin mallintamiseen. Kirjoitat myös 20 op:n arvoisen pro gradu -tutkielman.
Kurssit
- Yritykset, tuotemerkit ja kuluttajat (5 EC)
- Tietotekniikka (5 EC)
- Data Science Methods (5 EC)
- Valinnaiset MADS (5 EC)
- Markkinoinnin johtamisen valinnainen aine (5 EC)
- Markkinointipro gradu (20 EC)
- Valinnainen menetelmä (10 EC)
- Markkinoinnin tilastollinen oppiminen (5 EC)
2. vuosi
Münsterissä suoritat strategisen markkinoinnin johtamisen ja rahoituksen kursseja ja kirjoitat 10 ECTS:n tutkimuspapereita.
Kurssit
- Opiskelu Munsterin yliopistossa (60 EC)
Opiskella ulkomailla
- Opiskelu ulkomailla vaaditaan
- Enintään 60 EC
Kaksoistutkintokumppanimme on Münsterin yliopisto, Münster, Saksa.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Ohjelman suorittamisen jälkeen olet pätevä erilaisiin tehtäviin kansainvälisissä, monikansallisissa tai monikansallisissa yrityksissä.
Työmahdollisuudet
Valmistuneena tutkintoasi arvostetaan suuresti työmarkkinoilla. Taloustieteiden tiedekunta on kansainvälisesti akkreditoitu ja kuuluu yhteen prosenttiin EQUIS:n ja AACSB:n akkreditoimista kauppakorkeakouluista ympäri maailmaa.
FEB-urapalvelut
Kun tulet tiedekunnan opiskelijaksi, haluamme tukea sinua urasi kehittämisessä ja vahvistaa työllistettävyyttäsi. Voit luottaa kampuksella olevaan urapalveluiden tiimiin, joka tarjoaa sinulle laajan valikoiman kursseja, työpajoja, tapahtumia ja uraan liittyvää tukea opintojen aikana. Kaikki mitä tarvitset päästäksesi työmarkkinoille.
Työesimerkkejä
- Strategisen markkinoinnin konsultti (kansallinen tai kansainvälinen)
- Markkinatutkija
- Asiakassuhdepäällikkö
- Markkinatiedon asiantuntija
- Tutkija yliopistossa (tutkimuksen maisteri- ja tohtoriohjelmat)
- Data tutkija