Markkinoinnin ja tietojärjestelmien kaksoistutkinto
University of Groningen
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Groningen, Alankomaat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 2 314 / per year *
Hakemuksen määräaika
01 May 2024
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* EU/ETA-opiskelijat: €2209 | EU:n/ETA:n ulkopuoliset opiskelijat: 16201 €
Johdanto
Kuulostaako suurten tietojoukkojen muuntaminen arvokkaiksi markkinointiohjelmiksi sinusta mielenkiintoiselta? Sitten tämä kaksoistutkinto-ohjelma on sinua varten!
Münsterin yliopiston kauppakorkeakoulu ja kauppatieteiden tiedekunta ( University of Groningen ovat yhdistäneet voimansa perustaakseen korkealaatuisen kaksivuotisen markkinoinnin ja tietojärjestelmien kaksoistutkinto-ohjelman.
Groningenissa sinut koulutetaan perusteellisesti menetelmistä, joiden avulla he voivat analysoida ja mallintaa (toissijaista, isoa) dataa yrityksen markkinointisuorituskyvyn seuraamiseksi ja uusien asiakasnäkemysten luomiseksi. Marketing Analytics and Data Science (MADS) -profiilin (aiemmin Marketing Intelligence) tuottamia tietoja ja oivalluksia käytetään pohjana tutkimukseen perustuvien strategisten ja taktisten markkinointipäätösten tekemiselle.
Münsterissä ohjelma keskittyy tietojärjestelmiin. Opit kuinka markkinointiohjelmat voidaan suunnitella luomaan arvoa sekä asiakkaille että yrityksille. Kirjoitat diplomityön (20 op) Groningenissa ja tutkimuspaperin (10 op) Münsterissä.
Miksi opiskella tätä ohjelmaa Groningenissa?
- Voit ansaita kaksi maisterin tutkintoa opiskelemalla Groningenissa ja ulkomaan huippuyliopistossa - Munsterin yliopistossa vain kahdessa vuodessa.
- Markkinointiosastomme on Euroopan viiden parhaan markkinointiosaston joukossa. Kaikki ohjelmamme ovat tutkimuspohjaisia, ja niissä yhdistyvät tutkimukseensa liittyviä opintojaksoja opettavien laadukkaiden luennoitsijoiden luennot esimerkiksi vierasluennon, tosielämän tapausten ja simulaatiopelien kanssa.
- Ohjelma on kansainvälisesti akkreditoima AACSB:n ja EQUIS:n toimesta, mikä takaa korkealaatuisen koulutuksen, jonka vain 1 % yliopistoista saavuttaa maailmanlaajuisesti.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Vuosi 1
Groningenissa seuraat Marketing Analytics and Data Science (MADS) -kursseja (40 op), jotka keskittyvät edistyneisiin markkinoinnin tutkimusmenetelmiin ja markkinoinnin mallintamiseen. Kirjoitat myös 20 op:n arvoisen pro gradu -tutkielman.
Kurssit
- Yritykset, tuotemerkit ja kuluttajat (5 EC)
- Asiakasmallit (5 EC)
- Tietotekniikka (5 EC)
- Data Science Methods (5 EC)
- Valinnaiset MADS (5 EC)
- Markkinoinnin johtamisen valinnainen aine (5 EC)
- Markkinointipro gradu (20 EC)
- Valinnainen menetelmä (10 EC)
- Markkinoinnin tilastollinen oppiminen (5 EC)
2. vuosi
Münsterissä seuraat MSc BA Major Marketing & Minor Information Systems -kursseja, jotka koostuvat yhteensä 60 op.
Kurssit
- Opiskelu Munsterin yliopistossa (60 EC)
Opiskella ulkomailla
- Opiskelu ulkomailla vaaditaan
- Enintään 60 EC
Kaksoistutkintokumppanimme on Münsterin yliopisto, Münster, Saksa.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Tämän DD-ohjelman suoritettuasi sinulla on pätevyys työskennellä erilaisten tietojen analysointi- ja mallintamismenetelmien, mukaan lukien toissijaisen ja ison datan, kanssa seurataksesi yrityksen markkinointisuoritusta ja luodaksesi uusia asiakasnäkemyksiä. Pystyt keräämään, hakemaan, hallitsemaan ja analysoimaan tietoja ja tulkitsemaan tuloksia, luomaan oivalluksia ja suunnittelemaan arvokkaita markkinointiohjelmia. Kaiken kaikkiaan valmistuneet ovat päteviä erilaisiin tehtäviin kansainvälisissä, monikansallisissa tai monikansallisissa yrityksissä.
Työmahdollisuudet
Suoritettuasi tämän kaksoistutkinto-ohjelman olet pätevä työskentelemään erilaisten tietojen analysointi- ja mallintamismenetelmien, mukaan lukien toissijaisen ja ison datan, kanssa, jotta voit seurata yrityksen markkinoinnin suorituskykyä ja luoda uusia asiakasnäkemyksiä. Valmistuneena tutkintoasi arvostetaan suuresti työmarkkinoilla. Taloustieteiden tiedekunta on kansainvälisesti akkreditoitu ja kuuluu yhteen prosenttiin EQUIS:n ja AACSB:n akkreditoimista kauppakorkeakouluista ympäri maailmaa.
FEB-urapalvelut
Kun tulet tiedekunnan opiskelijaksi, haluamme tukea sinua urasi kehittämisessä ja vahvistaa työllistettävyyttäsi. Voit luottaa kampuksella olevaan urapalveluiden tiimiin, joka tarjoaa sinulle laajan valikoiman kursseja, työpajoja, tapahtumia ja uraan liittyvää tukea opintojen aikana. Kaikki mitä tarvitset päästäksesi työmarkkinoille.
Työesimerkkejä
- Strategisen markkinoinnin asiantuntija
- Markkinatiedon asiantuntija
- Data tutkija
- Markkinatutkija yksityisellä tai julkisella sektorilla
- Tutkija yliopistossa (tutkimuksen maisteri- ja tohtoriohjelmat)