Markkinoinnin maisteri
Queen's University Belfast - Faculty of Arts, Humanities and Social Sciences
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Belfast, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 23 100 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Apr 2024
* Pohjois-Irlanti, Irlannin tasavalta, Englanti, Skotlanti tai Wales: £7 470 | EU:n muut ja kansainväliset: 21 500 puntaa
Johdanto
Digitaaliseen markkinoinnin ympäristöön suunniteltu markkinoinnin MSc kattaa markkinoinnin johtamisen ja strategian, kuluttajakäyttäytymisen, digitaalisen markkinoinnin (mukaan lukien Google Analytics), markkinointianalytiikan (mukaan lukien SAS-tietokantakoulutuksen), tutkimusmenetelmät ja kansainvälisen markkinoinnin.
MSc Marketing -ohjelma on suunniteltu antamaan seuraavan sukupolven markkinoinnin ammattilaisille tarvittavat käsitteelliset, analyyttiset ja käytännön taidot, joita yritykset tarvitsevat kilpaillakseen globaaleilla markkinoilla.
Ammattimaiset akkreditoinnit
Akkreditoinnin on saanut The Chartered Institute of Marketing (CIM) – johtava markkinoijien ammattijärjestö maailmanlaajuisesti, joka on olemassa markkinoinnin ammatin kehittämiseksi, ammatillisten standardien ylläpitämiseksi ja markkinoinnin ammattilaisten taitojen parantamiseksi. MSc Marketing -ohjelman opiskelijat voivat rekisteröityä CIM-opiskelijoiksi ja heillä on pääsy kaikkiin CIM-resursseihin, mukaan lukien webinaarit ja markkinointiasiantuntija (lisämaksu). Opiskelijat pääsevät osallistumaan paikallisiin CIM-toimialan tapahtumiin ja seminaareihin, jotka tarjoavat verkostoitumismahdollisuuksia ja mahdollisuuden pysyä ajan tasalla ajankohtaisista markkinointiajatteluista ja -käytännöistä. MSc Marketing -ohjelman onnistuneesti suoritettuaan opiskelijat saavat useita poikkeuksia CIM-ammatillisista kokeista. Opiskelijat voivat suorittaa ammatillisen markkinoinnin CiM-todistuksen, joka edellyttää, että he suorittavat yhden verkkomoduulin (opiskelijat ovat vapautettuja kahdesta muusta moduulista) tai ammattimarkkinoinnin CiM-diplomin, joka edellyttää, että he suorittavat kaksi verkkomoduulia (opiskelijat ovat vapautettuja yhdestä muusta moduulista). moduuli).
Digitaalinen markkinointi (sisältää Google Analyticsin) -moduuli kannustaa opiskelijoita työskentelemään kohti Google Analytics Individual Qualification (GAIQ) -tutkintoa. Tämä on signaali työnantajille, että markkinoinnin maisteriopiskelijoillamme on sekä teoreettiset että käytännön taidot kilpailla. Koulu korvaa koemaksun (edellyttäen, että palkinto saavutetaan moduulin aikana).
Alan linkit
Opiskelijoilla on mahdollisuus hakea vähintään 12 viikon palkallista harjoittelua vaihtoehtona lukukaudella 3, opiskelijoiden tulee suorittaa toimintatutkimusprojekti ja toimittaa raportti sen perusteella. Tämä vaihtoehto on perinteisen tutkimustyön tai akateemisen tutkimusprojektin sijaan. Tämä vaihtoehto, joka on vain huippusuorittajien käytettävissä, tarjoaa mahdollisuuden soveltaa ja tarkastella akateemisia ja teoreettisia periaatteita käytännössä. Se tarjoaa opiskelijoille myös todellisen kokemuksen markkinointiympäristössä työskentelystä.
Opiskelijakokemus
Opetusmenetelmät ja oppiminen voivat sisältää luentoja, opetusohjelmia, seminaareja, tapaustutkimuksia, tietokoneiden/ohjelmistojen esittelyjä, ei-kirjan mediaa (videoita ja podcasteja), yksittäisiä tutkimuksia, suullisia esityksiä, ryhmäprojekteja, online-keskustelufoorumeita, alan vierailuja, harjoittajien työpajoja ja harjoittelumahdollisuuksia.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kurssin voi suorittaa vain kokopäiväisesti. Opiskelijat suorittavat neljä moduulia lukukaudella 1 (syys-joulukuu) ja vielä 4 lukukaudella 2 (tammi-huhti/toukokuu). Lukukaudella 3 (heinäkuu-syyskuu) opiskelijat joko suorittavat perinteisen väitöskirjan, harjoittelun ja työpohjaisen projektin tai akateemisen tutkimusprojektin.
Lukukausi 1
Markkinoinnin hallinta
Tämä moduuli toimii alustana ymmärtää markkinoinnin kauaskantoinen ja kokonaisvaltainen soveltaminen sekä filosofiana että funktiona nykyaikaisissa organisaatioissa. Moduuli toimii pohjana markkinoinnin MSc-tutkinnon suorittamiselle ja tarjoaa tarvittavan tietämyksen, jota tarvitaan kurssin rinnakkaisissa ja peräkkäisissä moduuleissa edistymiseen. Moduuli opetetaan johdantotasolla. Se ei edellytä aiempaa tietoa liiketoimintajärjestelmästä - etenkään markkinoinnista.
Strateginen markkinointi
Tämä moduuli tarjoaa ymmärrystä markkinoinnista sekä johdon että kuluttajan näkökulmasta. Tämä moduuli rakentaa ymmärrystäsi johtamisesta markkinoinnin teorian ja käytännön esimerkkitapausten avulla markkinointipäällikön kohtaamista haasteista. Tämän moduulin aikana tutkit markkinoinnin ja instituutioiden, strategian, organisaation ja psykologian rajapintoja markkinointistrategian sosiaalisessa käytännössä. Tämä auttaa sinua arvioimaan kriittisesti ja hankkimaan käytännön kokemusta siitä, kuinka markkinoinnin johtajuuden virasto osallistuu markkinoiden ja strategioiden luomiseen, ylläpitoon ja hajoamiseen.
Digitaalinen markkinointi
Tämän moduulin tavoitteena on tarjota opiskelijoille tiedot ja taidot, joita tarvitaan markkinointistrategioiden kehittämiseen, joita voidaan käyttää Internet-/mobiilialustoille sekä integroitava offline-alustoille. Se asettaa digitaalisen markkinoinnin johtamisen asiayhteyteen keskeisenä asiakasarvon luojana ja käsittelee strategista näkemystä yrityksestä, sen asiakkaista ja sen kohtaamista haasteista.
Kirjanpito
Tämä moduuli tutkii kirjanpidon teoriaa ja käytäntöä ei-asiantuntijatasolla. Tämä sisältää aiheita, kuten kirjanpidon ja valvonnan toiminnot organisaatioissa, talouslaskentaa, tilinpäätösanalyysiä ja johdon laskentaa.
Lukukausi 2 – ydinmoduulit
Kuluttajakäyttäytyminen
Tämän kurssin tavoitteena on antaa opiskelijoille mahdollisuus kehittää syvällinen ymmärrys siitä, kuinka kuluttajakäyttäytymisen teoria ja käytäntö ovat nousseet keskeiseksi rooliksi kuluttajien ja heidän kulutuskontekstiensa ymmärtämisessä. Opiskelija osaa ymmärtää ja arvioida, miten kuluttajatutkimusta ja sen käytäntöjä sovelletaan organisaatioissa liiketoiminnan suorituskyvyn ja kuluttajakokemuksen parantamiseksi, analysoida ja kriittisesti arvioida keskeisten kuluttajatutkimuksen käytäntöjen roolia ja tehokkuutta sekä ymmärtää ja kritisoida kuluttajatutkimusta. kuluttajatutkimuksen merkitys markkinoiden muutoksen aikaansaamisessa kuluttajien, ammatinharjoittajien, johdon ja työntekijöiden kannalta.
Kansainvälinen markkinointi
Moduulin painopiste on teoriassa, käytännössä ja globaalissa/kansainvälisessä ympäristössä työskentelevien markkinointipäälliköiden kohtaamissa haasteissa sekä käsitteissä ja teorioissa, joita voidaan käyttää markkinoinnin päätöksenteossa näissä yhteyksissä. Moduulin suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinoinnin luonteen, laajuuden ja roolin globaalissa/kansainvälisessä ympäristössä toimivissa yrityksissä ja osaa soveltaa keskeisiä käsitteitä ja teorioita globaalissa/kansainvälisessä ympäristössä työskentelevien johtajien kohtaamiin markkinoinnin ongelmiin.
Markkinointianalyysi
Tämä moduuli keskittyy uuteen ja jännittävään kehitykseen markkinoinnin teoriassa ja käytännössä. Datan, "big datan" käyttö markkinoinnin päätöksenteon ja tilivelvollisuuden auttamiseksi kasvaa jatkuvasti, erityisesti nykyisen tiukkojen ja resurssien niukkuuden aikakaudella. Moduuli ottaa sekä teoreettisen että käytännön lähestymistavan markkinointianalytiikan käyttöön käytännössä. Moduulin kohokohta on SAS- tai SPSS-ohjelmiston käyttö datan analysointiin markkinointiin liittyvää päätöksentekoa ja arviointia varten. Moduulin menestyksekkäästi suorittaneet opiskelijat voivat ilmoittaa mahdollisille työnantajille, että heillä on teoreettiset, käytännölliset ja alan standardit ohjelmistotaidot kilpaillakseen.
Tutkimusmenetelmät ja -tekniikat
Tämän moduulin tavoitteena on tarjota opiskelijoille erilaisia taitoja tehokkaaseen liiketoiminnan ja johtamisen tutkimukseen. Tässä moduulissa opittuja taitoja voidaan soveltaa eri ammateissa, koska tutkimuksen suunnittelun, tulkinnan, kriittisen analysoinnin ja laadullisen ja määrällisen tiedon arvioinnin merkityksellisyys ja merkitys on ratkaisevan tärkeää nykypäivän johtamismaailmassa. Moduulin yleisenä tavoitteena on perehdyttää opiskelijat tutkimusprosessiin ja esitellä opinnäytetyön tekemiseen tarvittavat yhteiskuntatieteen työkalut ja metodologiat. Tällä kurssilla on kolme erillistä mutta läheisesti toisiinsa liittyvää osaa - keskustelu tutkimuksen suunnitteluprosessista, tutkimusmetodologian periaatteista ja tutkimustaitojen sovelluksista. Opintojakson päätteeksi opiskelija osaa arvioida eri metodologisten lähestymistapojen vahvuuksia ja heikkouksia sekä muotoilla laadukkaita tutkimusprojekteja.
Lukukausi 3
(valitse yhteensä 60 KASSAA)
- Väitös (60 CATS)
- Markkinointiharjoittelu- ja työpohjainen tutkimusprojekti (60 CATS) *
- Akateeminen tutkimusprojekti + 2 opetettua moduulia (johtamisen ja liikkeenjohdon sekä etiikan nykyajan kysymykset) (60 CATS)
Kolmannen lukukauden kolme vaihtoehtoa antavat kukin mahdollisuuden hyödyntää Business Methods for Business -moduulissa hankittuja tietoja ja taitoja.
Väitöskirja edellyttää opiskelijalta merkittävää tutkimusprojektia ja opinnäytetyön tekemistä tutkimuksestaan ja sen tuloksista.
Markkinointiharjoittelu ja työpohjainen projekti edellyttää opiskelijoilta 12 viikon palkallista harjoittelua, johon sisältyy toimintatutkimusprojektin toteuttaminen, joka heidän on laadittava raportiksi (samanlainen kuin perinteinen väitöskirja). Huomaa, että harjoittelupaikat jaetaan kilpailun perusteella CV:n ja haastattelujen perusteella.
Kolmas vaihtoehto on toimintatutkimusprojekti, joka koostuu kriittisen kirjallisuuskatsauksen muodossa sekä kahdesta moduulista (Johdon ja liiketoiminnan ohjauksen ja eettisten asioiden nykyaikaiset kysymykset), jotka opetetaan lohkoissa muutaman viikon kesällä.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Tutkinnon suorittaneilla, joilla on vankka tieto nykyaikaisesta markkinoinnin ajattelusta ja parhaista käytännöistä, sekä vakaa perusta markkinoiden tutkimusmenetelmille, työkaluille ja sovelluksille, on todennäköisesti työpaikkoja seuraavilla aloilla: digitaalinen markkinointi, markkinoinnin analytiikka, markkinointitutkimus ja uudet tuoteesittelyt, avaintilien hallinta, vientiprojektit ja niihin liittyvä kansainvälinen laajentuminen sekä brändinhallintatyöt.
Tutkinto plus palkinto opetuksen ulkopuolisista taidoista
Tutkinto-ohjelmasi lisäksi Queen'sissa sinulla on mahdollisuus hankkia laajempia elämäntaitoja, akateemisia ja työllistettävyystaitoja. Esimerkiksi sijoitukset, vapaaehtoistyö, kerhot, seurat, urheilu ja paljon muuta. Joten et vain valmistu maailman johtavasta yliopistosta tunnustetulla tutkinnolla, sinulla on käytännön kansallista ja kansainvälistä kokemusta sekä laajempi altistuminen elämään. Kutsumme tätä Degre Plusiksi. Se tekee opiskelusta Queen's University Belfastissa erityistä.