Markkinointiviestintä MA/MSc
University of Westminster
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 19 000 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* kansainvälinen - Iso -Britannia/EU: 16 000 puntaa (lukuvuotta kohden)
Masters Online Open Day - 28. helmikuuta klo 12-13.30 GMT
Jos haluat lisätietoja jatko-opintojen suorittamisesta University of Westminster , liity online-avoimien ovien päivään. Keskustele kurssien johtajien ja nykyisten opiskelijoiden kanssa verkossa ja hanki neuvoja pääsystä. Linkis
Johdanto
Kurssin yhteenveto
Markkinointiviestintä kattaa organisaation käytettävissä olevien tärkeimpien viestintävälineiden valinnan ja soveltamisen markkinointitavoitteidensa saavuttamiseksi. Tätä työtä tekevät usein erikoisvirastot, ja siihen sisältyy sekä strategista ajattelua että luovien ratkaisujen kehittämistä. Se edellyttää tutkimukseen perustuvan tiedon yhdistämistä korkean tason, usein erittäin luovien taitojen harjoittamiseen. Kurssi sisältää tutkimuksen työkaluista, jotka tukevat marcomms -strategian kehittämistä ja media -alustoja marcomms -kampanjan toteuttamiseksi.
Osana kurssia sinulla on mahdollisuus opiskella digitaalista markkinointia, joka muodostaa digitaalisen markkinoinnin ammatillisen tutkintotodistuksen opetussuunnitelman. Tämä valmistaa sinut suorittamaan tutkintotutkinnot MA -tutkinnon jälkeen, jos haluat.
Kurssi kattaa tärkeimmät markkinointiviestintätekniikat. Se tarjoaa sinulle riittävän perustan markkinoinnille, jotta voit työskennellä helposti ihmisten kanssa, jotka ovat mukana koko markkinoinnin johtamisprosessissa. Kurssin perimmäisenä tavoitteena on parantaa yksilöllisiä uramahdollisuuksia tietäen, miten akateemista oppimista voidaan soveltaa parhaisiin markkinointiviestintäkäytäntöihin.
Uramahdollisuudet
Valmistuttuasi olet valmis markkinoinnin, mainonnan ja PR-rooleihin ympäri maailmaa ja monilla eri aloilla erikoistuneissa viestintätoimistoissa, yksityisissä yrityksissä, voittoa tavoittelemattomissa järjestöissä, sosiaalisissa yrityksissä ja valtion organisaatioissa. Voit jopa seurata konsulttipolkua tullaksesi omaksi pomosi.
Opetetaan Lontoon sydämessä, lähellä monia kaupungin kansallisia, kansainvälisiä ja maailmanlaajuisia työnantajia. Taitojen, kykyjen ja ominaisuuksien korostaminen – ja koko kurssin aikana useita mahdollisuuksia soveltaa näitä ominaisuuksia todellisiin liiketoimintaprojekteihin – tarjoaa suoran työkokemuksen. parantaaksesi CV:täsi ja kerrontaasi hakiessasi uusia paikkoja. Nämä soveltavat hankkeet eivät vain laajentaa ammatillisia verkostojasi, vaan parantavat suoraan mahdollisuuksia varhaiseen työllistymiseen valmistumisen jälkeen.
Kasvava globaali 3 000 työnantajan verkostomme Ura- ja työllistettävyyspalvelumme on täällä auttamaan sinua saavuttamaan täyden potentiaalisi.
- Kasvata verkostoasi
Luo yhteyksiä kollegoihisi ja tuleviin yritysjohtajiin. - Aloita urasi
Opi käyttämään sosiaalista mediaa työnhaussa tai LinkedIniä urasi käynnistämiseen. - Kehitä CQ:ta
Kehitä kulttuuriälyäsi – tai CQ:ta – opiskelemalla yli 100 kansallisuutta edustavien opiskelijoiden ja henkilökunnan kanssa.
Alan linkit
Tämä kurssi on suunniteltu useilta alan ammattilaisilta, jotka työskentelevät brändi- ja markkinointikonsultoinnissa, digitaalisessa ja dataohjatussa viestinnässä sekä luovissa ja sosiaalisessa mediassa. Meillä on erinomaiset yhteydet asiaankuuluviin ammatillisiin elimiin, mukaan lukien Institute of Data and Marketing (IDM), joka on olemassa tukemaan, rohkaisemaan ja parantamaan markkinoinnin suorituskykyä kehitysohjelmien avulla, jotta opiskelijat voivat olla parhaita mahdollisia. Chartered Institute of Public Relations (CIPR), maailman ainoa PR-ammattilaisten Royal Chartered -elin; ja Institute of Practitioners in Advertising (IPA), jonka ovat perustaneet Royal Charter ja Yhdistyneen kuningaskunnan mainonnan, median ja markkinointiviestintäalan virastojen kauppajärjestö ja ammatillinen instituutti.
Tällä hetkellä tätä kurssia opettavalla henkilökunnalla on laaja ammatillinen kokemus, ja monet tarjoavat edelleen jatkuvia konsultointipalveluja. Heidän tehtäviinsä on kuulunut työskentely J Walter Thompsonin kanssa Bangkokissa, Marsin tutkimuksen johtamisessa, markkinointiviestinnässä ja luovassa johtamisessa kansallisessa hyväntekeväisyysjärjestössä, suuressa yliopistossa ja supermarketketjussa, Bates Communicationsin suunnittelujohtajana, markkinoinnin toimitusjohtajana. viestintätoimisto sekä Shellin ja Unileverin viestintäpäällikkö.
Työn roolit
Tämän kurssin valmistuneet voivat jatkaa esimerkiksi seuraaviin rooleihin:
- Kirjanpitovastaava
- Brändin rakentaja/johtaja
- Kampanjan optimointipäällikkö/kampanjapäällikkö
- Asiakaskonsultointipäällikkö
- Sisältöpäällikkö
- Asiakaskokemusstrategi
- Digimarkkinoinnin johtaja/digitaalipäällikkö
- Perustaja & toimitusjohtaja
- Markkinointikoordinaattori/päällikkö
- Median ostaja
- PR-päällikkö/päällikkö
- Myynti- ja markkinointipäällikkö
- Sosiaalisen median johtaja
Valmistuneet työnantajat
Kurssin suorittaneet ovat työllistyneet organisaatioissa, mukaan lukien:
- Adidas
- Aira
- AKQA
- CSM urheilu ja viihde
- Diageo
- DWA Media
- IMG Media
- M&C Saatchi
- McCann
- McLaren Automotive
- MediaCom
- Lehdistöliitto
- Propaganda
- Kvantti
- Rufus Leonard
- Taivas
- 7 tähteä
- Heimo DDB
- Aallontekijä
Westminster Employability Award
Työnantajat arvostavat tutkinnon suorittaneita, jotka ovat investoineet henkilökohtaiseen ja ammatilliseen kehitykseensä – ja Westminster Employability Award -palkintomme antaa sinulle mahdollisuuden dokumentoida ja osoittaa virallisesti nämä toimet ja saavutukset.
Palkinto on joustava ja sen voi suorittaa omalla ajalla, ja se sisältää joukon perus- ja valinnaisia koulun ulkopuolisia toimintoja.
Toimintaan voi kuulua kokemuksen hankkiminen osa-aikatyön tai harjoittelun kautta, yliopiston ylläpitämään järjestelmään liittyminen – kuten mentorointi tai opettaminen koulussa – tai verkkoharjoitusten suorittaminen.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kurssin tavoitteena on parantaa uranäkymiäsi tuntemalla ja ymmärtämällä alan parhaita käytäntöjä, tasapainossa akateemisen teorian kanssa. Opetussuunnitelma on suunniteltu antamaan sinulle käsitys markkinointiviestinnän kanavista ja työkaluista, jotka tukevat integroidun markkinointiviestintästrategian kehittämistä ja jotka toimitat kurssin suorittamiseen.
Se kattaa sekä viestintäviestin kehittämisen että median ja kanavamahdollisuudet, jotka yhdessä tuottavat integroidun markkinointiviestintäkampanjan. Tämä kattaa brändäyksen, mainonnan, suhdetoiminnan, myynninedistämismarkkinoinnin ja digitaalisen markkinointiviestinnän (mukaan lukien suora- ja interaktiivinen markkinointi sekä sosiaalinen media), ja sen taustalla on syvällinen kuluttajien ymmärrys, joka on saatu tutkimuksen ja brändäyksen tutkimisen kautta.
Kaikki opiskelijat ovat aluksi kirjoilla MA-tutkintoon, jotta sinulla on aikaa arvostaa kunkin tutkinnon erilaisia painotuksia ja pohtia omia kykyjään, vahvuuksiaan ja tulevaa urakehitystä. Teet opintojen ensimmäisen lukukauden aikana päätöksen siitä, jatkatko MA-tutkintoa vai MSc-tutkintoa. Uudet vaihtoehdot mahdollistavat keskittymisen joko luovien ratkaisujen kehittämiseen tai tehokkaan markkinointiviestinnän oivallusdata-analyysitarjousten syventämiseen.
Lukukausi 1
Aloitat ymmärtämällä psykologiaa, joka tukee nykyajan kuluttajien asenteita, käsityksiä, päätöksentekoprosesseja ja käyttäytymistä. Sinulla on mahdollisuus soveltaa kuluttajista oppimaasi käytäntöön suunnittelemalla tutkimusta tietojen keräämiseksi ja analysoimiseksi sekä oivallusten luomiseksi markkinointiviestintään. Tutustut laajaan valikoimaan markkinointiviestintäviestejä kuljettavia medioita ja alustoja, mukaan lukien digitaaliset alustat, jotka mullistavat mainonnan, ohjelmallisen ostamisen, digitaalisen näytön, uuden median kasvun ja datan kasvavan merkityksen. Tutustut myös keskeisiin käsitteisiin, joiden avulla voit hallita brändejä strategisina resursseina sekä online- että offline-tilassa. Kaikkien tavoitteena on luoda lisäarvoa asiakkaille ja organisaatiollesi.
Lukukausi 2
Kun ymmärrät asiakassuhdemarkkinoinnin (CRM) merkityksen, opit suoria ja tietopohjaisia markkinointiviestinnän konsepteja sekä luovia, innovatiivisia tapoja saada kuluttajat vuoropuheluun – henkilökohtaisesta myynnistä kehittyneisiin mobiilisovelluksiin. Tutkimme erilaisia lähestymistapoja markkinointiviestintään perinteisestä nykyaikaisimpaan. Opit käyttämään erilaisia nykyaikaisia digitaalisia työkaluja ja tekniikoita, kuten Google Analyticsia, sekä data- ja sosiaalisen median hallintapaneeleja arvioidaksesi markkinointiviestinnän kanavia, mukaan lukien mobiili- ja sisällöntuotanto. Maisterintutkintoon opiskelevat tutkivat, miten luovuus ja innovatiivisuus voivat tuoda lisäarvoa markkinointiviestinnän suunnittelussa, kun taas maisteriopiskelijat kokevat erilaisia data-analyyttisiä työkaluja ja menetelmiä, joiden avulla voidaan ohjata päätöksentekoa.
IMC-projekti on vuoden mittainen moduuli, joka kestää molemmat lukukaudet ja yhdistää kaiken oppimisesi. Kehität hyvin tutkitun, käytännöllisen markkinointiviestintästrategian valitsemallesi yritykselle.
Seuraavat moduulit osoittavat, mitä opiskelet tällä kurssilla.
Ydinmoduulit - MA/MSc
- Brändistrategia (1. lukukausi)
- Kuluttajapsykologia ja tutkimus (lukukausi 1)
- Mainonnan hallinta (lukukausi 1)
- Digitaalinen markkinointi ja innovaatio (lukukausi 2)
- Kampanja-, suora- ja ihmissuhdemarkkinointi (lukukausi 2)
- PR ja maineenhallinta (lukukausi 2)
- Integroitu markkinointiviestintäprojekti (vuoden mittainen moduuli)
Optiomoduuli - MA
- Luova kehitys – strategia ja prosessi (lukukausi 2)
Optiomoduuli - MSc
- Data Analytics for Marketing Communications (lukukausi 2)
Ohjelman lukukausimaksu
Apurahat ja rahoitus
Yliopisto on sitoutunut tukemaan kunnianhimoisia ja erinomaisia opiskelijoita ja tarjoamme erilaisia apurahoja tukikelpoisille perusopiskelijoille, jotka kattavat kaikki tai osan opintomaksuista.
Galleria
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.