Master Marketing Management
INSA Business, Marketing & Communication School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Barcelona, Espanja
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 5 200 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Esitys
Pysyä nykyisessä nopeasti muuttuvassa ja Globalisoituvassa maailmassa markkinoinnin johto on aina analysoitu laajemmassa yhteydessä kansainvälisen yrityksen ja toimintaympäristön.
Kokenut ja ammattitaitoinen henkilökunta tukevan ympäristön luominen, jossa opiskelijat voivat saada syvällistä tietoa ja ymmärrystä mekanismeista ja tekniikoita markkinointi ja kannustetaan kehittämään omia ideoita ja markkinoinnin strategioita.
Tavoitteet
- Antaa opiskelijalle parhaat työkalut, tiedot ja taidot, jotta onnistua johtotason markkinoinnin hallintaa.
- Näytä miten tehdä hyödyllisiä päätöksiä oman yrityksen kansainvälisen tason läpi tarkan analyysin maailmanmarkkinoilla, strateginen suunnittelu, markkinoiden segmentointi sekä budjetin hallintaa.
- Opettaa sinulle eettiset periaatteet vaaditaan johtoon tällä alalla.
Tavoite
a) Valmistuneet ja ammattilaisille, jotka haluavat laajentaa työllisyyttä näköaloja.
b) Kokeneet ammattilaiset, jotka haluavat ottaa uusia tehtäviä ja vastuita.
c) Yritykset etsivät henkilöstön koulutusta.
d) Valmistuneet ammattikoulutuksessa ja Higher Education alueella liike pyrkii käytännön valmistelusta tulevat työelämään.
Ammatillisia mahdollisuuksia
- Markkinointijohtaja
- Markkinointipäällikkö
- Strategic johtaja
- osastopäällikkö
INSA tarjoaa mahdollisuuden tehdä harjoittelun yritysten aikana.
Tutkintovaatimukset
Moduuli 1 - Markkinointi Management yhtiössä: organisaatio.
Moduuli 2 - tuotepäällikkö. Politiikkaa suunnittelu ja toteutus. Markkinointisuunnitelma Taloudellinen ohjaus ja hyödyntäminen.
Moduuli 3 - Tuotteet Strategia ja Brand Positioning. Globalisaatio ja päätöksentekoa. Kilpailutilanteen analysointi.
Moduuli 4 - myyntiennusteet. Forenet (System Erikoistunut Business ennusteet). Arviointi Innovative Products kysyntää. Markkinatutkimus.
Moduuli viisi - Tuotteen laatu, logistiikka ja jakelu.
Moduuli 6 - Messut, yleissopimukset ja kongressit.
Moduuli 7 - Customer Marketing. Tekniikat houkutella lisää asiakkaita ja asiakasuskollisuutta. Mahdollisia skenaarioita tulla markkinoille.
Moduuli 8 - Markkinointi Teollisuusyritykset ja palveluyrityksille.
Moduuli 9 - optimointi tuotteen marginaaleja. Hinta Policy.
Moduuli 10 - määrittäminen Global Commercial budjettivaliokunnan. Voittoa maksimointi.
Moduuli 11 - strateginen ulkoinen analyysi. Uudet markkinat, valvonta uusien jakelukanavien.
Moduuli 12 - Analyysi kuluttajan käyttäytyminen.
Moduuli 13 - Teknologinen innovaatio sovellettu Marketing.
Moduuli 14 - Brändäys. Toimitusjohtaja brändin arvoa. Strategia tuotevalikoimassa.
Moduuli 15 - Markkinat kansainvälistyminen ja globalisaatio.
Moduuli 16 - soveltaminen Marketing 2,0 yhtiössä.
Moduuli 17 - sosiaalinen vastuu Marketing: strategiat.
Moduuli 18 - Balance Scorecard: strategiat suunnittelu liikkeenjohdon.
Moduuli 19 - Insinöörityö. Strategic Business Plan.
Arviointijärjestelmä
Arviointijärjestelmä perustuu jatkuvaan arviointiin jokaisen lohkon tutkimuksen kautta luokan läsnäolo ja / tai tentti. Opiskelijan on läpäistävä kukin aihe itsenäisesti. Lisäksi opiskelija on ansainnut vähintään arvosanalla määrätyistä Business Plan.
Läpäisseet arvioinnit ja vähimmäisläsnäolovaatimus, opiskelija saa tutkintotodistuksen Master Marketing Management of INSA Business, Marketing & Communication School.