Master Markkinointi
ISG Business & Economics School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Lisbon, Portugali
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Ensisijaisena tavoitteena maisterin Markkinointi on, toisaalta, antaa koulutusta, joka on sekä kehittynyt ja ajan tasalla tieteen aloilla markkinoinnin ja, toisaalta, motivoida oppilaita tehdä tutkimusta.
Maisterin Markkinoinnin opettaa ja kouluttaa opiskelijoita hyödynnettiin erityistä tietämystä kurinalaisuutta, hyödyntäen käsitteitä, malleja ja perinteisiä teorioita markkinointi. Lisäksi se luo tietoisuutta uuden kehityksen aloilla erityisiä suhteita yritysten ja niiden asiakkaiden ja yleisön ja kannustaa uusien teknologioiden soveltaminen tieto- ja viestintätekniikan myötävaikuttaa parantaa yrityksen suorituskykyä, kansainvälisellä tasolla, kautta integroiva rooli eri alueilla hallinnan.
Tavoitteet
Mestarin siten varmistaa suunta ja integraation teorian ja käytännön: Kannusta kaikkia niitä, jotka työskentelevät ja toimivat tällä alalla alati elävästi kautta asenne tiedustelu ja kokeilua; kehittää valmiuksia tehdä aloite, vaan myös olla joukkuepelaaja.
Kurssi öljykivistä osaamista ja valmistaa opiskelijoita erityisaloilla markkinointi, jotta ne voivat suorittaa ammatillista toimintaansa onnistuneesti ja myös kannustaa opiskelijoita jatkamaan akateemista matka läpi 3. sykli.
Pääsy
Tutkinto haltijat, Management, Markkinointi, mainonta ja PR ja muilla aloilla, jotka haluavat saada osaamista markkinoinnin.
Kokeneet ammattilaiset, jotka haluavat parantaa osaamistaan palvelujen myyntiä, Teollinen markkinointi, kansainvälinen markkinointi ja Kulutustavarat markkinointi.
Tunnustaminen & Uudelleenjärjestellyt Opetussuunnitelma
Opetussuunnitelmien rakenne ja Plan of Studies (Lukusuunnitelma) Master Degree Markkinointi on kirjattu ilmoitus nro 11040/2011, julkaistu Diário da Repúblicassa, virallisessa lehdessä, toinen sarja, nro 96, 18 päivänä toukokuu 2011.