Master of Arts (MA) veistos
University of Arts Magdalena Abakanowicz in Poznań
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kieli (kielet
Pyydä tietoja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Master of Arts (MA) veistos
 
Lisäksi tavanomaista, "vanhan koulun" kuvanveiston tekniikoita, Academy tarjoaa vaihtoehtoisia opetussuunnitelmia. Rinnalla todellinen tila veistos ehdotamme uuden käsitteen veistos ja sen ympäristö palkata uusia teknologioita, kuten virtuaalinen tila. Opiskelijat voivat valita luokat suhteen omat mieltymyksensä kehittää heidän veistämiseen taitojaan erinomainen metalli valimo, ja työpajoihin keramiikka, muovi-ja kivityöt sekä ammattikäyttöön holografinen studio.
 
 
Studio kuvanveiston 3
 
Pää: Professori Danuta Mączak
Assistentti: dr Karolina Komasa
 
MA opinnot
 
Hakusanalla teemalla tehtäviä erilaisia sosio-kulttuuriset ja ympäristökysymykset.Avainsanoihin perustuvan työn laukaista opiskelijat voivat luoda paloja veistos näkökulmasta oman ainutlaatuisen mielikuvituksen, intuition ja kokemuksen ja heijastavat omat käsitys maailmasta. Opiskelijat voivat seurata omia räätälöityjä opetussuunnitelmia kuullen professorit.
 
 
Studio kuvanveiston 5
 
Pää: Professori Wiesław Koronowski
Assistentti: Igor Mikoda
 
Sculpting nude tai muotokuva, ns idealisoitu todellisuuden, on itse asiassa määrittelemässä tilan suhteita. Sculpting voidaan verrata Tuning väline kognition, ei oikeastaan tarina malli, vaan pikemminkin suhteiden taiteilija on voinut löytää. Uskollisesti luonne voidaan itsetarkoitus samoin - riippuen tietyllä alueella luovan etsintä.Kysymyksiä käsitellään muun muassa seuraavia:
MA opinnot
- Intuitio lähteenä tiedon muokkaamaan veistoksellisia muotoja,
- Kehittää tietoisuutta tarkoittaa taiteellisen ilmaisun kielellä veistos
Studio kuvanveiston 1
 
Pää: professori Józef Petruk
Assistentti: Rafał Kotwis
 
Tutkimukset luonnossa ja harjoituksia laajentaa mielikuvituksen käsittää perusta opetussuunnitelman. Luokat tarjoaa opiskelijoille tarvittavat taidot, jotka auttavat heitä ratkaisemaan ongelmia koostumuksen, jotka ilmoitetaan sekä kautta mielikuvitusta ja muodollinen tutkimus. Personal itseilmaisu pienoisveistoksia on tärkeä kokemus.Oppilailla on mahdollisuus nähdä valimo ja metallien käsittely ja hitsaus Shop saada tietoa kuvanveiston tekniikoita ja siten oppia saavuttaa maankäytön suunnittelua ympäristön. Kurssin tavoitteena on antaa opiskelijoille:
MA opinnot
- Kuinka veistää ryhmien luvut,
- Miten yhdistää modernin median klassisen kuvanveiston,
- Miten hyödyntää julkisten tilojen omaa luovaa ilmaisua.
Studio kuvanveiston 8
 
Pää: Professori Kazimierz Raba
Assistentti: Jarosław Bogucki
 
Opetussuunnitelma perustuu käsitteeseen kuvanveiston materiaaleja. Materiaalien käyttö on tärkeää ja vaikuttaa veistos suuressa määrin.Opiskelijat kohtaavat työpajoja kuten keramiikka studio, lukkosepän Shop, muovi käsittelylaitoksessa, ja värimetallien valu. Kiven käytön materiaalien kahdeksas studio mahdollistaa opiskelijoita oppimaan perinteisiä tekniikoita ja teknologioita, jotka ovat välttämättömiä kuvanveistäjän työtä. Opetussuunnitelma antaa käsien näppäryyttä koulutus ja luovuus parannus tehtävät tutkimusten pohjalta luonnosta. Laatu ja syyt käyttää tietyn tekniikkaa on perusteltu luonteen tehtävän. Työ tehdään siten, että ne on mukautettu ainutlaatuista osaamista ja mieltymykset opiskelija.
 
Studio paikkatietojen Aktiviteetit
 
Pää: Professori Marcin Berdyszak
Assistentti: Tomasz Drewicz
 
Kurssi suoritetaan seminaarisarja, jossa kohteita on esillä ja niistä keskustellaan.Toteutumista opiskelijoiden "työ tapahtuu tiloissa, jotka ovat tarpeen niiden merkitys, vaikka ulkopuolella studiossa tai-akatemiasta. Opiskelijoille annetaan useita tehtäviä, jotka liittyvät kokee erilaisia läsnäoloa avaruudessa. Tähän sisältyy työtä esineitä, valmiita kohteita ja niiden keskinäiset suhteet, asioita itse, mittakaava jne. erilaisia materiaaleja käytetään perinteisistä niitä, digitaalista tekniikkaa. Sisältö tehtävät eivät ole selkeästi määritelty missään tapauksessa, ja kehittyvät opiskelijan etuja ja persoonallisuus. Tutkinto 3. opiskeluvuotena pitäisi ovat kehittäneet oman alansa taiteellinen etuja ja tulisi olla peruskoulun taidot (kuin pelkästään tekniset kyvyt) saavuttaa henkilökohtaisen taiteellisen tavoitteita.