Master taloustieteessä ja markkinointi
University of Dubrovnik
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Economics and Business Economics - Markkinointi
Jatko Tutkimus Kauppatieteiden Economics kestää kaksi vuotta ,. eli neljä lukukautta. (120 op). Päätyttyä opiskeluun, opiskelijat hankkivat akateemisen aste Master Economics tai Business Economics.
Tämä tutkinto avaa mahdollisuuksia eri erittäin ammattitaitoinen ja esimiestehtäviin alalla taloustieteen, sekä tarjoaa kokemusta tieteellisten ja ammatillinen työmenetelmiä ja taitoja löytää ratkaisuja kehitykseen liittyviin ongelmiin.
On aktiivinen osallistuminen opetukseen sekä yliopiston ja vierailevat luennoitsijat sekä erottaa ammattilaisten maailmasta liiketoiminnassa. Opetus helpotetaan saatavuus Information Technology Centre, jossa opiskelijat voivat käyttää tietokoneita ja Internetiä, kirjasto, ja Documentation keskus, jotka tarjoavat yli kolmekymmentä tuhatta otsikot.
Kurssit
1. vuosi
- mikrotaloustiede 2
- Makrotaloustiede 2
- Kvantitatiiviset menetelmät liiketoiminnan
- Päätöksenteko
- Markkinoinnin johtaminen
- markkinointitutkimus
Valinnaiset kurssit
- Strategia päästä ulkomaisille markkinoille
- Valvontaan
- liiketoimintaetiikkaan
- Integroitu markkinointiviestintä
- Matkanjärjestäjät hallinta
- Ekonometrian
- Liiketoiminnan logistiikka kaupan
2. vuosi
- markkinointistrategiat
- markkinointikanavat
- palvelu markkinointi
- Laadunhallinta
- Johdatus tieteelliseen tutkimukseen
- opinnäytetyö
Valinnaiset kurssit
- pääoman budjetointi
- Strateginen johtaminen 2