Master Ulkomaankaupan & kansainvälinen markkinointi
INSA Business, Marketing & Communication School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Barcelona, Espanja
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 5 200 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Esitys
Tämä koulutusohjelma keskittyy käytännön näkökohdista globaalien markkinoiden opettaa taitoja sovelletaan kansainvälisessä kaupassa, tuontia ja vientiä, kansainvälinen tuotteen markkinointi ja globaalien toimitusketjujen hallintaan.
Tavoitteet
- Saada tietoa tarvitaan tulla asiantuntija globaaleilla markkinoilla toimintaan.
- Selvitä kaiken järjestämisestä vienti osastojen yrityksen rakenteen sekä vankkoja periaatteet ja tekniikat markkinointi.
- Pystyä tehokkaasti suunnitella ja toteuttaa strategisia markkinointikampanjoita ja menestyä kansainvälisesti.
Tavoite
a) Valmistuneet ja ammattilaisille, jotka haluavat laajentaa työllisyyttä näköaloja.
b) Kokeneet ammattilaiset, jotka haluavat ottaa uusia tehtäviä ja vastuita.
c) Yritykset etsivät henkilöstön koulutusta.
d) Valmistuneet ammattikoulutuksessa ja Higher Education alueella liike pyrkii käytännön valmistelusta tulevat työelämään.
Ammatillisia mahdollisuuksia
- International Marketing Director
- Foreign Trade
INSA tarjoavat mahdollisuuden tehdä harjoittelun yritysten aikana.
Tutkintovaatimukset
- Kansainvälinen markkinointi ja vientiä
- International Trade: Parempi tuovan
- Kansainvälinen ympäristö
- Vientimarkkina valinta: määrittely ja strategiat
- Vie markkinoilletulostrategiansa
- Vie syöttötilat
- Ei-vienti syöttötilat
- Vientitilauksen ja fyysisen jakelun
- Kansainvälinen liikenne
- Kansainvälinen rahoitus ja maksutavat
- Strategic Options yhtiön kansainvälisillä markkinoilla
- The Market Research kansainvälisellä tasolla
- Kansainvälinen politiikka Tuotteen
- hintapolitiikka
- Globaali hankinta
- Suunta International Sales
- INTERNATIONAL COMMUNICATION
- Kansainvälinen markkinointi Suunnittelu
- Organisaatio, koordinointi ja valvonta Kansainvälinen markkinointi
Arviointijärjestelmä
Arviointijärjestelmä perustuu jatkuvaan arviointiin jokaisen lohkon tutkimuksen kautta luokan läsnäolo ja / tai tentti. Opiskelijan on läpäistävä kukin aihe itsenäisesti. Lisäksi opiskelija on ansainnut vähintään arvosanalla määrätyistä Business Plan.
Läpäisseet arvioinnit ja vähimmäisläsnäolovaatimus opiskelija tutkintotodistusta Master Ulkomaankauppa & International markkinointi INSA Business, Marketing & Communication School.