Master digitaalisen markkinoinnin ja tulojen hallinnassa

Yleistä

Ohjelman kuvaus

OHJELMAN KUVAUS

Matkailu- ja hotellihallinnon korkeakoulun digitaalisen markkinoinnin ja tulojen hallinnan maisteri Sant Ignasi on maisterin tutkinto Ramon Llull -yliopistosta.

Ohjelman päätavoite on tarjota sinulle ajan tasalla oleva koulutus strategisen päätöksenteon helpottamiseksi digitaalisen markkinoinnin alalla sekä edistyneimmät tekniikat ja työkalut, jotka ohjaavat hinnoitteluun liittyviä tulonhallintapäätöksiä. ja tulojen hallinta .

Tämä päällikkö tarjoaa erikoiskoulutusta, jonka avulla voit optimoida resurssit ja tulot erittäin kilpailukykyisellä alalla. Se sisältää myös institutionaalisen, julkisen ja ihmissuhdeviestinnän moduulin, joka täydentää koulutusta siten, että sinusta tulee yksi johtajia kansainvälisen matkailualan digitaalisessa muutoksessa .

Ohjelma koostuu 4 moduulista, jotka voidaan ottaa peräkkäin tai erikseen. Jos opiskelee vain yhtä moduuleista, saadaan yliopiston asiantuntija-tutkinto kyseisestä erikoisuudesta. 4 moduulin valmistuminen johtaa maisteriksi URL-osoitteen kautta.

  • Moduuli 1: Digitaalinen markkinointi matkailu- ja majoitusyrityksille
  • Moduuli 2: Tehokas viestintä ammattilaisille
  • Moduuli 3: Matkailu- ja majoitusyritysten tulojen hallinta
  • Moduuli 3: Kokonaistuottojen hallinta


SISÄLTÖ

HTSI : n matkailu- ja majoitusyritysten digitaalisen markkinoinnin ja tulojen hallinnan HTSI tavoitteena on kouluttaa sinut asiantuntijaksi, hallita uusimmat suuntaukset alueilla ja antaa sinulle mahdollisuus hallita uusimpia digitaalisen markkinoinnin ja tulojen hallinnan työkaluja, joita sovelletaan matkailuyritykseen ja majoituksesta.

Ohjelman suorittamisen jälkeen voit:

  • Määrittele ja kehitä digitaalisen markkinoinnin tavoitteet, taktikat ja strategiat tarkoituksenmukaisten politiikkojen laatimiseksi matkailu- ja majoitusyrityksen tavoitteiden ja strategioiden mukaisesti.
  • Tunnista asiakaskokemuksen avainhetket asiakasuskollisuuden kaappaamiseksi ja rakentamiseksi digitaalisen strategian avulla.
  • Master SEO ja SEM -tekniikat sekä sisällön jakaminen digitaalisessa mediassa ja sosiaalisissa verkostoissa sisällön sijoittamiseksi Internetiin.
  • Segmentoi markkinat jakelukanavien mukaan kuluttajien profiilin tunnistamiseksi.
  • Määritä tulonhallintastrategiat yhdenmukaisiksi organisaation tavoitteiden kanssa.
  • Hallitse ja suorita tulojen hallinnan taktiikoita odotettujen tulosten saavuttamiseksi.
  • Segmentoi hinnat jakelukanavien ja kuluttajaprofiilin mukaan suuntausten ja käyttäytymisen tunnistamiseksi.
  • Luodaan mekanismeja hintojen ja varastojen hallitsemiseksi hotelliorganisaation yleisen suorituskyvyn parantamiseksi.
  • Ennusta hinnat määritelläksesi strategiat, jotka parantavat toimintatilin etuja.
  • Arvioi paikallisia, globaaleja ja kulttuurien välisiä kysymyksiä ymmärtääksesi ja sisällyttääksesi ulkoiset näkökulmat ottaen huomioon kollektiivisen hyvinvoinnin ja kestävän kehityksen matkailu- ja majoitussektorin hankkeiden ja yritysten hallinnassa.

OTTAMINEN

Kuka pääsee digitaalisen markkinoinnin ja tulojen hallinnan maisteriin?

1. Opiskelijat, joilla on korkeakoulututkinto

  • Kaikki henkilöt, joilla on virallinen espanjalainen korkeakoulututkinto tai jokin muu Euroopan korkeakoulualueeseen kuuluvaan korkeakouluun myöntämä korkeakoulu, jolla on oikeus päästä maisteriksi.
  • Euroopan korkeakoulutusalueen ulkopuolella sijaitsevien koulutusjärjestelmien tutkinnon suorittaneet tarvitsematta hyväksyä tutkintoaan. Ennen varmennetaan, että tutkinnon myöntänyt ulkomainen yliopisto on akkreditoinut vastaavaa espanjalaista tutkintotodistusta vastaavan koulutustason ja että heidän maassaan tämä tutkinto mahdollistaa jatkokoulutuksen. Pääsy tällä reitillä ei missään tapauksessa merkitse tämän otsikon myöntämistä tai sen tunnustamista muihin tarkoituksiin kuin päällikön ottamiseksi.

2. Opiskelijat ilman korkeakoulututkintoa

Opiskelijat, joilla ei ole yliopistotutkintoa ja jotka täyttävät seuraavat vaatimukset, voivat osallistua ohjelmaan, ja kun pääsyvaliokunta arvioi ja hyväksyy heidän ehdokkuutensa ansioluettelon kautta:

  • Ainakin 23-vuotiaat ehdokkaat
  • Pääsy yliopistoon joko PAU: n kautta tai suoritettuaan korkea-asteen muodollisen syklin
  • Vähintään 3 vuoden todistettava työkokemus vastuullisissa tehtävissä matkailu- ja hotellisektorilla. Opiskelukomissiolla on oikeus pyytää viitteitä mainitusta työkokemuksesta ja tarvittaessa pitää haastattelu hakijan kanssa.

ILMOITTAUTUMINEN

Mitä prosessia on noudatettava digitaalisen markkinoinnin ja tulojen hallinnan maisterin rekisteröinnin virallistamiseksi?

Kun hakija on vastaanottanut myönteisen päätöksensä ehdokkuudesta sisäänottokomissiolta, hänen on virallistettava rekisteröinti esittämällä seuraavat alkuperäiset asiakirjat Sant Ignasin matkailu- ja hotellienhallinnan tiedekunnan akateemiselle sihteeristölle:

1. Espanjan yliopistosta valmistuneet

  • Valokopio voimassa olevasta henkilöllisyystodistuksesta tai passista rekisteröinnin yhteydessä
  • Alkuperäinen ja valokopio yliopisto-opintojen nimikkeestä tai nimikkeestä
  • Virallinen akateeminen todistus (luettelo tutkinnoista otetuista aineista ja opintopisteiden määrä)
  • Suoraveloitusasiakirja

2. Valmistuneet Espanjan yliopistojärjestelmän ulkopuolella oleviin koulutusjärjestelmiin

  • Valokuva
  • Valokopio voimassa olevasta passista rekisteröinnin yhteydessä
  • Alkuperäinen ja valokopio yliopisto-opintojen nimikkeestä tai nimikkeestä
  • Virallinen akateeminen todistus (luettelo tutkinnoista otetuista aineista ja opintopisteiden määrä)
  • Tutkinnon ja akateemisen tietueen vannova käännös, jos alkuperäiskappale ei ole espanja tai englanti.
  • SET (tutkinnon eurooppalainen täydennys) tai sen puuttuessa, että hakijan alkuperä yliopistosta annetaan todistus siitä, että hänen yliopisto-opintonsa ansiosta hänellä on maisterin tutkinto kotimaassaan.

3. Opiskelijat ilman korkeakoulututkintoa:

  • Valokopio voimassa olevasta henkilöllisyystodistuksesta tai passista rekisteröinnin yhteydessä
  • Valokopio suoritetusta tutkinnosta
  • Ansioluettelot, joissa on yrityksen todistettavissa oleva ja sertifioitu työkokemus, joka määrittelee mainitun työkokemuksen.

Ilmoittautumishetkellä Sant Ignasin matkailu- ja hotellien hallinnan tiedekunnan akateeminen sihteeristö vaatii opiskelijaa toimittamaan kaikki alkuperäiset asiakirjat, jotta asiaankuuluvat pakolliset.

HINTA - JA MAKSEMENETELMÄT

Vakio: 7 560 euroa

  • Ilmoittautuminen (maksaa ennen 15 päivää osallistumisesta) = 2 900 EUR
  • Lepo (ennen päällikön aloittamista) = 4660 euroa

Kertamaksu: 6 804 EUR (5% alennus)

  • Ilmoittautuminen (maksaa ennen 15 päivää osallistumisesta) = 2 900 EUR
  • Yhteensä (ennen 12.12.2019) = 3 904 euroa

Kuukausimaksu (2%): 7 711,20 euroa

  • Ilmoittautuminen (maksaa ennen 15 päivää osallistumisesta) = 2 900 EUR
  • Kuukausittainen = 801.87 EUR x 7 kuukausimaksua (helmi-heinäkuu)
Viimeksi päivitetty Joulukuu 2019

Oppilaitoksesta

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation.

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation. Näytä vähemmän