Master Digital Marketing and Verkkokauppa kasvokkain Alicantessa on suunniteltu käytännön näkökulmasta , opetussuunnitelmamme on yksi eripisteistämme.

Sähköisen kaupan ja digitaalisen markkinoinnin koulutus on välttämätöntä Internet-myynnin tehokkaalle hallitsemiselle. Ecommasterissa meillä on avaimet tulla aitoksi verkkokaupan johtajaksi ja opettaa sinulle kaikki tarvittavat strategiat menestyäksesi verkossa . Liiketoiminnan nykyisyys ja tulevaisuus ovat Internetissä. Erikoistuneet!

Opiskelemme tarpeita, joita meillä on ollut, ja opettajia ja ecommercianteita on jatkossakin päivittäin. Olemme mukauttaneet sitä kahdeksan sähköisen kaupankäynnin maisterintutkinnon jälkeen Alicantessa , viiden henkilökohtaisesti suoritetun version Madridissa ja 13 version online-tilassa.

Vuodesta 2011 vuoteen 2016 olemme olleet vastuussa omasta nimityksestään "Miguel Hernándezin Elche-yliopiston verkkokaupan ja verkkomarkkinoinnin päällikkö", ja tämän kuntoutuksen syynä olemme "itsenäistyneet" ja avanneet fyysisen pääkonttorin Elche Parque Empresarialiin lähempänä yhteistyössä toimivia yrityksiämme ja olemalla digitaalisen liiketoiminnan koulu, mikä helpottaa opiskelijan lähempää lähestymistapaa yksityiseen yritystoimintaan.

Jatkamme kuitenkin tiedekuntaamme joitain professoreita Miguel Hernándezin Elchen yliopistosta ja teemme yhteistyötä sekä tämän yksikön että Alicanten yliopiston kanssa.

Semicresencial Digital Marketing Master Alicantessa opetetaan "oppimalla tekemällä" -filosofialla, jossa opiskelijalla on pääsy avoimen palvelun alustalle työskennelläkseen Magento, Prestashop ja / tai WordPress WooCommerce kanssa, jotka ovat markkinoiden johtavia alustoja kauppojen luomiseen. verkossa.

Digitaalinen yrityskoulumme

Jatkamme SEO, Adwords, Web Analytics ja Big Data -työaikoja opetussuunnitelmassamme ja lisäksi olemme järjestäneet vierailuja erilaisiin verkkokauppaan liittyviin yrityksiin (Lolahome, Valentinan myymälä, Catral Garden, Sistel, logistiikkayritykset, tippalaivat, jne)

Ecommaster-henkilökunnassamme on kolme insinööriä (tietoliikenne ja multimedia), joiden avulla opiskelijoilla, joilla ei ole teknistä profiilia, on tietyt perustiedot verkkokaupan konfiguroinnissa.

Olemme täydentäneet digitaalisen markkinoinnin päällikön Alicanten koulutusta viikoittain live-online-tunneilla. Siksi opiskelijalla on pääsy Masterin koko alustalle sen online-julkaisussa. Kaikki verkkoistunnot tallennetaan ja opiskelija voi tarkistaa ne niin monta kertaa kuin haluaa.

Olemme sisällyttäneet "Masterclass" kuukausittain alan tärkeimpien avainhenkilöiden ja lukujen kanssa. Nämä tunnit pidetään pääkonttorissamme, ja opiskelijoilla voi olla suora ja etuoikeutettu yhteys näiden istuntojen aikana, lisäksi että he tarjoavat arvokasta koulutustaan.

Masterissa käytämme myös näitä ylimääräisiä kuukausistuntoja toimimaan paljon enemmän käytännön tunteja, jotta opiskelijat voivat työskennellä projektissaan.122311_novedades-master-ecommerce-online.jpg

Miksi päättää digitaalisen markkinoinnin ja verkkokaupan maisteri Alicantessa?

  • Ensimmäinen verkkokaupan ja digitaalisen markkinoinnin koulu.
  • Taattu laatu
  • Yli 1200 opiskelijaa koulutti.
  • Yli 190 verkkokauppaan erikoistunutta professoria.
  • Yli 9 400 tuntia koulutusta.
  • Yli 725 tuntia videota.
  • Olemme Alicantessa, Madridissa ja verkossa.

Voisimme edelleen perustella, miksi sinun täytyy ilmoittautua sähköisen kaupankäynnin ja digitaalisen markkinoinnin maisteriksi Alicantessa, mutta me mieluummin tiedämme, miksi sinun ei tarvitse osallistua tälle kasvotusten päällikölle. Suosittelemme, että luet sen ennen tutustumista opetussuunnitelmaan ja menetelmiin.

Ehdotamme myös luottamusta, kehotamme sinua etsimään kaikkia opiskelijoita, jotka ovat suorittaneet Masters on LinkedIn, ja pyytämään koulutuksen laatua.

desk, work, businessraakapikseli / Pixabay

Edut modaalisuus kasvotusten Alicantessa

  • Muokatut oppaat
  • Hankkeiden seuranta ja konsultointi.
  • Verkkoseminaareja, joissa on edistynein online-maailmassa.
  • Lisämateriaali PDF-muodossa.
  • Intuitiivinen online-kampus päivitetyllä materiaalilla jokaisessa versiossa.
  • Suorat suoratoistot tallennettujen opettajien kanssa.
  • Pääsy opiskelijoiden yksinoikeudella käytävään vaihtoon .
  • Opiskelijoille ja opettajille on yksinoikeus käyttää yhteisöjä ja foorumeita.
  • Käytännön oppitunnit tehokkaimmista työkaluista.

Verkkokaupan päällikön tavoitteet Alicantessa

122310_objetivos-master-ecommerce-online.jpg

  • Käynnistä oma digitaalinen liikeidea.
  • Työskentele olemassa olevassa yrityksessä tai verkkokaupassa.
  • Pystyy hakemaan työtä alalle.
  • Neuvonta opettajien kanssa.
  • Verkkoyhteisön ecommaster.
  • Opi harjoittelemalla.
  • Paranna teknisiä ja johtamistaitojasi.
  • Yksinoikeudella pääsy verkkokauppapaikkoihin.
  • Vahvista hanke Ecommaster-tuomioistuimen kautta.

opetussuunnitelma

00. Verkkokauppojen luominen ja hallinta

  1. Sähköinen kauppa
  2. Liiketoiminta- ja verkkostrategia.
  3. Verkkokaupan hallinta ja prosessit.
  4. Verkkomarkkinointi verkkokauppaan.

01. Verkkoteknologia

  1. Johdanto HTML: ään.
  2. Isäntä- ja verkkotunnusasetukset.
  3. SSL-varmenteet.
  4. FTP-hallinto. Filezilla-työpaja.
  5. Google Search Console Verkkokaupan seuranta.
  6. Hosting ja pilvipalvelut.

02. Sähköisen kaupan ja Internet-myynnin tekniikat

  1. Johdanto verkkokauppaan.
  2. Online-myyntisuppilo ja keskustelu.
  3. Verkkokaupan sanasto

03. Liiketoiminta-analyysi, strategia, markkinat ja kansainvälistyminen

  1. Online-liiketoimintasuunnitelma.
  2. Avainsanatutkimus ja online-kilpailun ja markkinatutkimuksen analyysi.
  3. Yhteistyö verkkoyrityksen perustamiseksi.
  4. Digitaalisten yritysten kansainvälistyminen.
  5. Lean StartUp -menetelmä. Digitaaliset liiketoimintamallit.
  6. Liiketoimintamallikangas.

04. Oikeudelliset näkökohdat Internetissä. Verkkokaupan oikeudellinen kehys

  1. Digitaalisen liiketoiminnan verotukselliset ja juridiset näkökohdat.
  2. Verkkosivuston oikeudelliset ehdot.
  3. Sisäiset ja ulkoiset sopimukset.
  4. Internetissä myytäviä laillisia suosituksia.

05. CMS Choice verkkokauppaan

  1. WordPress
    • WordPress monipuolisena alustana verkkosivustojen luomiseen: sivut, viestit, tunnisteet ja luokka. Suositellut laajennukset
    • Teemat ja WordPressin perusmuokkaukset.
    • Optimointi SEO, tietoturvan, sisällön ja lyijyn kaappaamiseen.
    • Verkkokauppa fyysisten tai ladattavien tuotteiden kauppoihin.
    • Sähköisen kaupan ja maksutapojen laajennukset.
  2. PrestaShop
    • Prestashop-taustakuva: luokat, määritteet, tuotteet ja yhdistelmät.
    • Etuosan perustason mukauttaminen: Kieli, valikot, logot, yrityskuva.
    • Hallinta: operaattorit, tilaustila, tarjoukset, maksutavat, verot.
    • Massiivinen luettelon lataus.
    • Johdanto monen myymälän tiloihin.
  3. Magento
    • Sivutyypit, suunnittelu ja mallit.
    • Alkuperäiset kokoonpanot: käyttäjät, roolit, maksutavat, lähetystavat.
    • Luettelon hallinta, tuotetyypit ja määritteiden määrittely.
    • Magento Connect, laajennukset.

06. Verkkokaupan hallinta ja hallinta

  1. Verkkovastaavan luku verkkokaupassa.
  2. Digitaalinen asiakaspalvelu. Työkalut: Verkkokeskustelu, Puhelimet, puhelintaulut, Correos, CRM.
  3. Verkkokaupan prosessikaavio. Päivittäinen käyttö
  4. Logistiikka ja varastojen hallinta.
  5. Internetmaksutavat
  6. Luo luottamusta verkkokauppaan
  7. Verkkokaupan menestystarinat: Lääketieteellinen verkkokauppa, ruokakauppa ja muoti verkkokauppa.
  8. Verkkokaupan automaatio.

07. Hakukoneoptimointi (SEO)

  1. Verkkokaupan SEO
    • SEO: n perustiedot blogin näkökulmasta.
    • Kuinka Google toimii
    • Kuinka löytää parhaat avainsanat.
    • Työkalut avainsanojen analysointiin.
    • Tekninen SEO-tarkistus.
    • Asiat, jotka meidän pitäisi aina tehdä.
    • Optimoi seuranta - miksi se on tärkeää?
    • Kopioi sisältö
  2. SEO sivulla
    • Avainsanatutkimus Verkkokaupan avainsana-analyysi.
    • Indeksointi: Google-hakukonsoli ja tyypilliset virheet.
    • Sisäinen linkitetty
    • Rikkaat katkelmat, otsikkohierarkia ja kuvan optimointi.
    • Erityiset sisältöohjeet: Vältä päällekkäisen sisällön ja ohuen sisällön käyttöä.
    • SEO copywriting-opas verkkokaupassa ja WordPress 2: ssa.
  3. SEO Off Page
    • Linkkien rakennusstrategiat.
    • Linkkikäytäntöstrategiat.
    • Seuraamusten hallinta Googlessa ja muissa hakukoneissa.
    • Hakualgoritmit: Penguin, Panda, Hummingbird.
    • Musta hattu ja valkoinen hattu.
  4. SEO-auditointi
    • Mitä se on Miksi se tehdään. Milloin sitä tarvitaan?
    • Yritystavoitteiden analyysi. Avainsanat, kilpailijat ja mahdollisuudet.
    • Ontologinen analyysi (verkkoarkkitehtuuri).
    • Jäljitettävyys- ja indeksoitavuusanalyysi.
    • Sivun tekninen analyysi: Sisältö, jäsennelty data ja wpo.
    • Tekninen analyysi Pois sivu: linkkiprofiili, näkyvyys verkossa.
    • Online-näkyvyysanalyysi.
    • Päätöksentekoa.

08. Internet-mainonta

  1. Internet-mainonta
    • Peruskäsitteet ja kustannus- ja mittausmallit: CPC, CPA, CPL jne.
    • Johdanto ohjelmalliselle mainonnalle.
    • Bing-mainoksia ja Google Adwords -vaihtoehtoja.
  2. Google AdWords
    • Alustat: Hakuverkosto ja hakukumppanit, Display-verkosto, YouTuBE, Google Play Kauppa.
    • Mainostyypit ja KPI: t.
    • Ranking, huutokaupat ja laatutaso.
    • Kampanjan rakenne, ottelut ja laajennukset.
    • Avainsanatutkimus Google Adwordsille.
    • Google Shopping: Kauppiastilin optimointi, tilien uudelleenmarkkinointi.
    • Google-mainosten ja digitaalimainonnan työkalut ja resurssit.

09. Verkkomarkkinointi verkkokauppaan suuntautuneessa myynnissä ja tuloksissa.

  1. Digitaalinen sekoitus: vetovoima, muuntaminen, säilyttäminen / uskollisuus, mittaus / analyysi.
  2. Online-markkinointi Tekniikat ja työkalut verkkoyrityksen julkistamiseksi varhaisessa vaiheessa.
  3. Omnicanality-strategia online-myynnin kasvattamiseksi.
  4. Kasvun hakkerointi Tekniikat ja menetelmät online-liiketoiminnan kasvattamiseksi eksponentiaalisesti.
  5. Kommenttien ja arvostelujen hallinta verkkokaupassa. Työkalut kommenttien sieppaamiseen.
  6. Kuinka aloittaa myynti Amazonin ja muiden kauppapaikkojen kautta, Amazon-liittymisjärjestelmä, verkkokauppaluetteloiden hallinta Marketplacesissa
  7. Kannattavuusanalyysi verkkoprojektissa (ROI).
  8. Valokuvaus verkkokaupassa.
  9. Videomarkkinoinnin työpaja verkkokaupalle. SEO-optimointi YouTubessa.
  10. Sähköpostimarkkinointi Kampanjan suunnittelu ja muuntaminen, A / B-testit, sähköpostin automaatio ja tulosuppilot.
  11. Affiliate-markkinointi

10. Käytettävyys, Big Data ja Web Analytics

  1. Analytics verkkokaupassa. KPI-raportit ja liikenneanalyysi.
  2. Johdanto Google Analyticsiin.
  3. Käytettävyys ja CRO. Metrianalyysi tuloksen lisäämiseksi.
  4. Big data verkkokaupassa: teoreettinen määritelmä ja verkkokauppasovellus.

11. Sosiaalinen kaupankäynti. Myy sosiaalisissa verkostoissa

  1. Sosiaaliset verkostot online-myyntikanavina. Ristikkäin myyvä kaava sosiaaliselle kaupalle.
  2. Facebook- ja Instagram-mainokset.
  3. Sponsoroidut LinkedIn- ja LinkedIn-mainokset verkkokauppaan.
  4. Strategian määrittely sosiaalisissa verkostoissa. Yhteisöpäällikön kalenteri.
  5. Verkon uudelleenmarkkinointi (täydellinen yleisö).
  6. Seurantatyökalut sosiaalisissa verkostoissa.

12. Saapuva markkinointi

  1. Johdanto ja käsitteet.
  2. Kuinka työskennellä omalla tuotemerkilläsi.
  3. Sisämarkkinointi
  4. Virraa sisältöäsi.
  5. Saapuvien markkinointityökalujen työpaja verkkokauppaan.

Verkkokaupan tarkastus

  1. Tarkastukset suorittavat asiakirjat.
  2. Tuloslaskelma ja kannattavuusverkko.
  3. Todellisia tapauksia koskeva toiminta.

Pro gradu -tutkielma

Lopullinen projektipäällikön valinta: oma tai kolmas osapuoli, todellinen tai kuvitteellinen.

Oppaat toimitettavasta verkkokauppaprojektista, tango, jos se on todella kuvitteellinen.

Lopullisen master-projektin puolustaminen tuomioistuimessa: (valinnainen).

Ohjelman opetuskielet:
  • Espanjalainen
Viimeksi päivitetty Lokakuu 5, 2019
Tämä kurssi on Kampuksella tapahtuva
Alkamispäivämäärä
Marras 9, 2019
Duration
6 kuukautta
Full-time
Hinta
4,900 EUR
Määräaika
Marras 15, 2019
Sijaintien mukaan
Päivämäärän mukaan
Alkamispäivämäärä
Marras 9, 2019
Päättymispäivämäärä
Huhti 2020
Haun määräaika
Marras 15, 2019

Marras 9, 2019

Location
Haun määräaika
Marras 15, 2019
Päättymispäivämäärä
Huhti 2020