Master in Character Animation
Universal Arts School
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Los Angeles, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti, Espanja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
Johdanto
Uppoudu unohtumattomaan luovaan seikkailuun, jossa taika herää eloon ruudulla. Animaatio on ainutlaatuinen taide, joka yhdistää mielikuvituksen, tekniikan ja intohimon herättääkseen maailmoja ja hahmoja eloon. Klassisista käsinpiirretyistä animaatioista huippuluokan digitaalisiin tekniikoihin hän on valloittanut kaikenikäiset yleisöt elokuvissa, sarjoissa, mainoksissa ja videopeleissä.
Valmistaudu toteuttamaan ideasi, kertomaan jännittäviä tarinoita ja valloittamaan liikkeen voimalla. Animaatio avaa luovuuden maailman, ja olemme täällä auttaaksemme sinua saavuttamaan tavoitteesi tällä jännittävällä alalla. Tervetuloa animaation taikuuteen!
[urat ja mestarit] Voit valita seuraavat kokoonpanot:
animaatio
3D-hahmoanimaatio perustuu animaation 12 periaatteeseen, fysikaalisiin lakeihin ja uskottaviin hahmoreaktioihin. Koulutus vaihtelee ihmisen liikkumisen oppimisesta teatteriesitykseen ja pakottavien tunteiden välittämisen psykologiaan. Lisäksi mukana on henkilökohtainen kuvaus suoritusten analysoimiseksi ja parantamiseksi. Tätä tietoa täydentää huulten synkronointi. Animaatio antaa sinulle mahdollisuuden luoda uskottavia hahmoja perusteista näyttelemiseen. Koulutukseen sisältyy tuotannon ymmärtäminen animaatioelokuviin, videopeleihin ja mainontaan keskittyneissä audiovisuaalisissa yrityksissä. Lopuksi portfoliosi parhaista teoksistasi on alan johdatuskirjeesi hahmoanimaattorina.
Ohjelmisto: Maya
Takila
Rigging with Maya -koulutuksessa opit luomaan rakenteita ja yhteyksiä 3D-hahmojen herättämiseksi eloon. Tämä animaatiotekniikka artikuloi esineitä luurankojen ja säätimien avulla lisätäkseen liikettä. Riggerillä on keskeinen rooli tuotannossa antamalla esineille sielua ja tarjoamalla työkaluja animaattorin taiteelliseen potentiaaliin. Lisäksi tutkimme tehtävien automatisointia ja yksinkertaistamista Pythonilla, joka sopii ihanteellisesti taiteellisiin ja teknisiin profiileihin ilman aiempaa kokemusta 3D:stä tai ohjelmoinnista. Koulutus vaihtelee solmuista edistyneisiin hahmojen takilaukseen ja tarjoaa tärkeitä taitoja ammattimaiseen hahmoanimaatioiden tuotantoon. Tämä takilan erikoisala on erittäin kysytty alalla ja tarjoaa sinulle mahdollisuuksia työmarkkinoilla.
Ohjelmisto: Maya
Rankingit
Ohjelman tulos
Nämä ovat vain muutamia yrityksiä, joissa opiskelijamme työskentelevät:
Uramahdollisuudet
animaatio
- 3D-hahmoanimaattori lyhyt- tai pitkäelokuville
- 3D-hahmoanimaattori animaatiosarjoihin
- 3D-hahmoanimaattori videopeleihin
- 3D-hahmoanimaattori VFX:lle
- 3D-hahmoanimaattori mainontaan, multimediasovelluksiin, dokumentteihin, tieteellisiin tai lääketieteellisiin raportteihin
- 3D-hahmoanimaattori Pre-visille
- 3D-hahmoanimaattori Tech-visille
- 3D-hahmoanimaattori Post-visille
- 3D-hahmoanimaattori kasvohoitoihin
- 3D-hahmoanimaattori MO-CAP Motion Capture -käyrien puhdistamiseen
- TD 3D -hahmoanimaattori
- 3D-hahmoanimaattorin korjaaminen
- 3D-hahmoanimaattori virtuaalitodellisuussovelluksille
Takila
- Rigging Artist
- Takila TD
- Takilan valvoja
- Tekninen animaattori
- Pipeline TD / tekninen johtaja
- Animaatio-ohjelmoija