Master in Digital Marketing

Yleistä

3 sijaintia saatavilla

Ohjelman kuvaus

Kampuksella

Tämä 1 lukuvuoden intensiivinen ammattikoulutusohjelma on suunniteltu tuottamaan ammattilaisia digitaalisen markkinoinnin alalla . Tämä ohjelma on todennäköisesti erityisen hyödyllinen opiskelijoille, jotka opiskelevat vieraanvaraisuutta, matkailua, mainontaa, liiketoimintaa, tiedotusvälineitä, markkinointia, viestintää, julkisia suhteita ja niihin liittyviä aiheita, joissa arvostetaan sähköistä kaupankäyntiä, sähköistä markkinointia, sähköistä mainontaa, sosiaalista mediaa tarvitaan.

Digitaalinen markkinointi on ammatillinen käytännön ala, joka vaatii vahvaa sanallista ja kirjallista kommunikaatiotaitoa, tarkkuutta ja huomiota yksityiskohtiin, erinomaista tiimityöskentelytaitoa ja samalla kykyä työskennellä itsenäisesti, kykyä kantaa useita projekteja samanaikaisesti, luovia taitoja innovatiivisten ideoiden tarjoamiseen kyky työskennellä paineen alaisena ja kunnioittaa määräaikoja, hyvät verkottumis- ja analyysitaidot.

Opetuskieli on englanti . Tutkimussuunnitelmaan sisältyy intensiivinen vieraan kielen opintokokonaisuus, joka valitsee espanjalaisen ulkomaalaisille, ranskaksi tai venäjäksi. Teoreettisten moduulien valmistuttua tai samanaikaisesti kaikkien opiskelijoiden kanssa on mahdollisuus suorittaa harjoittelupaikka paikallisissa tai ulkomaisissa yrityksissä.

Tämä koulutus on suunniteltu erityisesti opettamaan sinulle kaikki tiedot ja taidot, jotka sinun täytyy tulla onnistuneeksi digitaalisen markkinoinnin johtajaksi. Opetus on luentojen, oppimistavoitteiden, tapaustutkimusten ja harkintakysymysten, keskeisten ajatusten, toimintojen ja yksittäisten tehtävien muodossa. Tutkimus on kirjallisten tenttien ja yksilöllisten ja ryhmätyön sekä työpajaharjoitusten muodossa. Opetettuaan luokkahuoneen tapaustutkimuksissa käsitellään eri ammattialoja, matkailualalta vähittäiskauppaan, mikä auttaa valitsemaan erikoistumisalueen.

Kaikkien ulkomaisten opiskelijoiden on suoritettava espanjan kielen valmistelumoduuli ottamaan yksi virallisista espanjalaisista ulkomaalaisista, DELE tai SIELE Global, vastaavasta tasosta A1, A2, B1, B2 tai C1. HTL International School on Instituto Cervantesin akkreditoitu SIELE-tutkimuskeskus.

Online-versio

Ohjelman rakenne:

  • Sinulla on pääsy erikoistuneeseen online-alustaan yhdeksän kuukauden ajaksi kaikkien tarvittavien oppimateriaalien kanssa kaikille pakollisille moduuleille opintosuunnitelman mukaisesti
  • Kaikkien ulkomaisten opiskelijoiden on suoritettava espanjan kielen valmistelumoduuli ottamaan yksi virallisista espanjalaisista ulkomaalaisista, DELE tai SIELE Global, vastaavasta tasosta A1, A2, B1, B2 tai C1. HTL International School on Instituto Cervantesin akkreditoitu SIELE-tutkimuskeskus.
  • Sinulla on 9 kuukautta lukuvuonna valmistellaksesi kaikki tutkinnon suorittamiseen tarvittavat kokeet ja tentit. Tentit voidaan tehdä verkossa tai henkilökohtaisesti koulussa Barcelonassa tai Valenciassa.
  • Sinulla on mahdollisuus harjoittaa harjoittelua maailmanlaajuisesti HTL-opiskelijana. Koulu allekirjoittaa kaikki tarvittavat harjoittelusopimukset. Työharjoittelu voidaan suorittaa ympäri vuoden samanaikaisesti teoreettisten online-opintojen kanssa. Kun työharjoittelu on päättynyt, on tarpeen esittää arviointitodistus, jotta se voidaan laskea pakolliseksi opintopisteenä opintosuorituksessasi.

Opiskelijaksi

Voit osallistua Master-tutkintoon:
1. Täytä alla oleva online-hakulomake
2. Lähetä pyydetyt asiakirjat:
- passin kopio
- viimeiset tutkimukset
- CV
- englanninkielinen todistus, jos sellainen on. Jos sinulla ei ole näyttöä englanninkielisestä tasostasi, sinun on täytettävä online-sijoituskoe, joka täytetään verkossa ennen online-sovelluksen tekemistä. Suora linkki on Admissions-sivulla.

edellytykset

Tämän Ammattikorkeakoulun menestyksekäs suorittaminen:

1. Myönnä
- Digitaalisen markkinoinnin maisteri
- DELE Diploma tai SIELE Global (espanjalainen kieli ulkomaalaisille viralliset tutkintotodistukset) tai
- ranskan / venäjän kielitason todistus

2. Saavutettu akkreditoidun pätevyyden johtotehtävissä ja valvonnassa, jolla näytetään, että sinulla on ammattitaitoa.

3. ovat saavuttaneet korkean tason pätevyyden, joka on rinnastettu kansainväliseen opinto-ohjelmaan maisterin tutkinnon tai maisteriohjelman mukaisesti Espanjan kansallisen kehyksen mukaisesti.

Opintosuunnitelma: 72 op

Moduuli I: Johdatus digitaaliseen markkinointiin

  • Internetin ymmärtäminen
  • Tilanne digitaalisessa markkinoinnissa

Moduuli II. Strategisten markkinointisuunnitelmien kehittäminen

  • Digitaalisen markkinoinnin strategia
  • Markkinatutkimus
  • Sisältö markkinointistrategia

Moduuli III. Verkon mahdollisuuksien ja haasteiden ymmärtäminen

  • Käyttäjäkokemus
  • Web-kehitys ja muotoilu
  • Digitaalisen kirjoittaminen

Moduuli IV. Ajo liikenteestä ja rakennussuhteista

  • Asiakassuhteiden hallinta
  • Hakukoneoptimointi (SEO)
  • Hakuilmoitus
  • Online-mainonta
  • Kumppanuusmarkkinointi
  • Videomarkkinointi
  • Sosiaalisen median kanavat
  • Sosiaalisen median strategia
  • Sähköposti markkinointi
  • Mobile Marketing

Moduuli V. Tietojen käyttäminen optimoimiseksi

  • Tietojen analysointi
  • Tuloksenoptimointi

Moduuli VI. Vieraan kielen intensiivikurssi I (espanja, ranska tai venäjä)

  • Virallinen DELE-tentti Espanjan ulkomaalaisille valmistelumoduulille
  • Yleinen ranskankielinen tai venäjänkielinen testi alkuperäisen sisääntulotason mukaan

Moduuli VII. Espanjan / ranskan / venäjän kieli matkailualan moduulille

Moduuli VIII. Viimeinen projekti
· Hankkeen suunnittelu
· Tutkimustyökalut
· Henkilökohtainen pohdinta
· Asianmukaiset kyselylomakkeet
· Akateemisen tutkimuksen, kirjallisuuden etsinnän ja tarkistamisen suorittaminen
· Tutkimuskysymyksen, hypoteesin ja metodologian kehittäminen
· Tutkimushankkeen hallinnointiIV: Tuotanto ja toiminnan hallinta

Moduuli IX: Työharjoittelu

tentit
Monitieteinen tentti
Ulkomaalaisten espanjan kielen virallinen tentti DELE tai SIELE
Ranskan / venäjän kielen tentti

* Yksi akateeminen tunti: 45 minuuttia

Urapolut

Monilla suurilla ja keskisuurilla yrityksillä on oma markkinointi- ja viestintäosasto, joka tarjoaa digitaalisia markkinointipalveluja perinteisen markkinointituen lisäksi. Pienet ja keskisuuret yritykset (pk-yritykset) voivat ulkoistaa markkinoinnin virastoille tai pienemmille markkinointitiimille.

Mahdollisuuksia on kaikilla aloilla, kuten:

  • autoteollisuudessa
  • tapahtumahallinta
  • laskenta ja ohjelmisto
  • nopeasti liikkuvia kulutustavaroita (FMCG)
  • rahoituspalvelut
  • korkeampi ja jatkokoulutus
  • Kotiviihde
  • vieraanvaraisuuden alalla
  • online-matkatoimistot
  • online-varauspalvelut
  • media ja julkaisu
  • verkkomedia
  • jälleenmyynti
  • tietoliikenne
  • lentoyhtiöt / kuljetus jne

Urakehitys:

  • digitaalisen markkinoinnin assistentti
  • digitaalisen markkinoinnin johtajat
  • digitaalinen koordinaattori / johtaja
  • nuorempi digitaalisen markkinoinnin rooli
  • kirjanpitovastaava
  • digitaalisen tilin johtaja

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

Business, tourism, and hospitality are the highest employment generators but they also demand quality manpower. With this in mind, HTL International School of Hospitality, Tourism, and Languages offer ... Lue lisää

Business, tourism, and hospitality are the highest employment generators but they also demand quality manpower. With this in mind, HTL International School of Hospitality, Tourism, and Languages offers a series of study programs in Business, Tourism and Hospitality Industry. All their programs were developed in consultation with experts from the tourism industry, industry associations, and academicians. All faculty members of the School are fully qualified and experienced in several businesses, marketing and tourism-related areas like business administration, digital marketing, hotel management, F&B, travel agent, tour operators, DMC, events production or sales and marketing. Näytä vähemmän
Barcelona , Valencia , Madrid + 2 Lisää Vähemmän