Master in Education
Gangneung-Wonju National University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Gangneung-si, Etelä-Korea
Kieli (kielet
Kanuri
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Mar 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
National Graduate School of Education, Gangneung National University, perustettiin vasta 1. maaliskuuta 1995 presidentin asetuksen nro 14539 mukaisesti 28. helmikuuta 1995, kasvattaa päteviä koulutusalan ammattilaisia, jotka voivat palvella kansaa ja ihmisyhteiskuntaa, ja valmistautuu tietoon 2000 -luvun yhteiskunta. Koulutuksen tarkoituksena on edistää luovia ja riippumattomia ammatillisia kykyjä välittämällä akateemisia suuntauksia ja vaalia innovatiivisia ja erinomaisia ammattilaisia, jotka voivat ratkaista ongelmia koko maan koulutodellisuudessa. Tämän perusteella asetetaan seuraavat käytännön kasvatustavoitteet.
Osaamisen kehittäminen itsenäisenä ja aktiivisena koulutusalan ammattilaisena tutkimalla uusia tieteenaloja, jotka sopivat kehittyneelle tieto-teollisuusyhteiskunnalle ja sen olemukselle.
Parannetaan käytännön kykyä uudistaa kouluja ja koulutusaloja yhdistämällä uudet kasvatusteoriat.
Luovien ja erinomaisten koulutusjohtajien kasvattaminen jatkuvalla koulutuksella ammatillista tietoa, jota muuttuvassa yhteiskunnassa jatkuvasti vaaditaan.
Pätevyyden kasvattaminen koulutusalan ammattilaisena, joka voi vastata paikallisyhteisön erilaisiin tarpeisiin ja edistää paikallisyhteisön kehitystä hankkimalla laajoja tietoja ja korkeampia tutkintoja.
Persoonallisuuden ja pätevyyden kasvattaminen koulutusalan ammattilaisena, joka voi ratkaista erilaisia Korean koulutodellisuuden ongelmia kehittämällä omia kykyjään ja kykyjään ylpeänä opettajan ammatista ja soveltamalla niitä käytännössä koulutusalalla.
Pätevyyksien kasvattaminen koulutusalan ammattilaisena, joka rakentaa avoimen koulutusyhteiskunnan, elinikäisen oppimisen yhteiskunnan ja johtaa monipuolisen kuluttajakeskeisen koulutusjärjestelmän luomiseen.