Master in Management - Kansainvälinen strateginen markkinointi
HEC Management School - University of Liège
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Liège, Belgia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 4 175 / per year *
Hakemuksen määräaika
30 Apr 2024
Aikaisin aloituspäivä
14 Sep 2024
* Lukuvuonna: 835 € (EU-opiskelijat), 4175 € (muut kansallisuudet)
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
tavoitteet
- kehittää ajankohtainen visio markkinoinnista ja strategiasta ottaen huomioon IT-vallankumouksen.
- luoda mukautettuja strategioita ennakoimalla ja ymmärtämällä monimutkaista kansainvälistä ympäristöä, jossa yritykset toimivat.
Kohderyhmät
Tämä ohjelma on tarkoitettu:
- opiskelijat, jotka haluavat muuttaa uusia suuntauksia liiketoimintamahdollisuuksiksi;
- opiskelijat, jotka arvostavat lukujen analysointia päätöksenteon tukemiseksi.
"Markkinointi ja strateginen älykkyys" -moduuli opetetaan kokonaan englanniksi.
Erikoistumisen suorittamisesta saatavat taidot
Opiskelija osaa:
- kerätä, analysoida ja tiivistää tietoja päätöksentekoprosessin tukemiseksi;
- luodaan ja ylläpidetään kilpailuetua;
- ennakoida ja muokata uusia suuntauksia liiketoimintamahdollisuuksiksi;
- e-markkinoinnin ja sähköisen liiketoiminnan strategioiden kehittäminen;
- tunnistaa, kommunikoida ja vaikuttaa tärkeimpiin toimijoihin;
- kehittää tuotteita ja palveluja koskevia globaaleja strategioita.
Diploma ja erityiset tulokset
Tämän erikoistumisen jälkeen opiskelijat saavat tutkintotodistuksen "Master of Management Science, markkinointiin erikoistunut".
Urakehitysmahdollisuuksia
- strategisen tiedustelupalvelun asiantuntija;
- tietohallinnon ja -suojan asiantuntija;
- tutkimusorganisaatio (ennakoivat organisaatiot ja tutkimuslaitokset).
seuraavilla aloilla:
- kaupalliset virat,
- markkinointi,
- seurantaan liittyviin tehtäviin (teknologia, markkinat ja kilpailu).
http://www.hec.ulg.ac.be/en/masters/master-in-management/marketing#digital-marketing-sales-management
Opetussuunnitelma
Tämä edistynyt maisteri tarjoaa opiskelijoille akateemisen ja ammatillisen osaamisen, jota he tarvitsevat markkinoinnin ja strategian johtotehtävissä missä tahansa päin maailmaa. Opiskelijat saavat huippuluokan, sekä tutkimukseen että käytäntöön perustuvaa koulutusta. Ohjelmassa kehitetyt taidot sopivat monenlaisiin markkinasuuntautuneiden organisaatioiden tehtäviin.
Maisteriohjelman keskeiset aiheet
- Markkinatutkimus ja tilastolliset menetelmät: Opi tekemään markkinatutkimusta, analysoimaan tietoja kehittyneiden tilastollisten työkalujen ja menetelmien avulla saadaksesi (kuluttaja) näkemyksiä ja mukauttamaan strategiaasi sen mukaisesti.
- Markkinointianalyysi: Ymmärrät, kuinka analysoidaan (suuria) tietoja, jotka ovat saatavilla ympäristössä datalähtöisten strategisten päätösten tekemiseksi.
- Digitaalimarkkinoinnin strategia: Tehokkaisiin tuotteisiin, hinnoitteluun, jakeluun ja myynninedistämiseen liittyvien taktisten päätösten kehittäminen digitaalisen markkinoinnin konseptien ja sovellusten avulla
- Brändinhallinta: Ymmärtää kuinka strategisesti asemoida, kasvattaa ja ylläpitää brändiä tilanteessa, jossa medianäkyvyys kasvaa ja kuluttajat ovat halukkaita luomaan brändejä yhdessä.
- Kuluttajakäyttäytyminen: Tutkitaan prosesseja, joissa yksilöt tai ryhmät valitsevat, ostavat, käyttävät tai hävittävät tuotteita, palveluita, ideoita tai kokemuksia tarpeiden ja toiveiden tyydyttämiseksi.
- Strateginen markkinointi: Oppiminen analysoimaan markkinoita ja tilanteita analyyttisesti ja strategisesti.
Ohjelman tulos
Erikoistumisen jälkeen hankitut taidot
Opiskelijat pystyvät:
- tiedon kerääminen, analysointi ja yhteenveto päätöksentekoprosessin avuksi;
- kilpailuedun luominen ja ylläpitäminen;
- uusien trendien ennakointi ja muuttaminen liiketoimintamahdollisuuksiksi;
- sähköisen markkinoinnin ja sähköisen liiketoiminnan strategioiden kehittäminen;
- päätoimijoiden tunnistaminen, heidän kanssaan kommunikointi ja niihin vaikuttaminen;
- globaalien strategioiden laatiminen tuotteille ja palveluille.
Diplomi ja erityiset tulokset
Tämän erikoistumisen päätyttyä opiskelijat saavat diplomin "Master in Management Science, Specializing in Marketing".
Pääsymaksut
Galleria
Akkreditoinnit
Ihanteelliset opiskelijat
Kohderyhmät
Tämä ohjelma on tarkoitettu:
- opiskelijat, jotka haluavat muuttaa uusia suuntauksia liiketoimintamahdollisuuksiksi;
- opiskelijat, jotka arvostavat lukujen analysointia päätöksentekoprosessien tueksi.
"Marketing and Strategic Intelligence" -moduuli opetetaan kokonaan englanniksi.
Uramahdollisuudet
Uramahdollisuudet kuten
- strategisen tiedustelun asiantuntija;
- tiedonhallinnan ja -suojauksen asiantuntija;
- tutkija (ennusteorganisaatiot ja tutkimustoimistot).
seuraavissa kentissä:
- kaupalliset työpaikat,
- markkinointi
- seurantatoimiin (teknologia, markkinat ja kilpailu) liittyvät viestit.